Dard enverinat contra Isabel Pantoja: ‘Ningú m’ho prohibirà’

 

Toñi Moreno va entrevistar anit a María del Monte en el programa de ‘Viva el verano’, la cantant va viure una de les nits d’allò més emocionant, ja que hi ha rebut el Bde persones que li tenen molt afecte i que li han donat ànims en este instant tan complicat.

Entre eixes persones que li han enviat un bonic missatge han estat ni més ni menys que Kiko Rivera i Isa Pantoja. El fet que els fills d’Isabel Pantoja hagen participat en ‘Viva el verano’ per a dedicar-li unes paraules d’allò més emotives, ha provocat que Toñi Moreno li haja tret a la cantant el tema de la seua relació amb Isabel Pantoja, el de la polèmica entre la qual fora la seua amiga i els seus fills i el com s’ha sentit estos anys en què no ha tingut relació ni amb el DJ ni la seua fillola.

 

Missatge Kiko Rivera i Isa Pantoja

 

María del Monte ha escoltat molt atenta el missatge de Kiko Rivera, que li ha dit que “em continue considerant de la família perquè són molts els anys viscuts, perquè són molts records per a mi impossibles d’oblidar. Ací em tens per al que necessites, vivim a prop. Sempre seré ací com sé que tu ho estàs. Un beset molt fort i per a dalt”. Embriagada per l’emoció, la cantant no s’ha tallat un pèl i ha aprofitat l’ocasió per a llançar algunes indirectes demolidores a Isabel Pantoja.

Després d’escoltar el DJ, María del Monte ha sigut més clara que mai en afirmar que “el bonic de la vida és per exemple això. Pots no veure a una persona, no tindre contacte amb una persona. Poden prohibir-te veure a una persona. Però el que ningú pot prohibir-te és que vulgues a una persona. Però això estiga jo on jo estiga, i estiga aqueixa persona on estiga, això arriba. I a mi ningú em prohibirà que ningú vulga a qui jo vulga”. D’esta manera ha fet referència a com de sobte es va tallar la relació tant amb Kiko Rivera com amb Isa Pantoja.

Després del missatge de Kiko Rivera ha arribat el d’Isa Pantoja. La fillola de María del Monte ha volgut abrigallar-la en esta nit tan assenyalada i li ha dit que “sé que estàs passant un moment complicat i espere que el superes prompte amb la gent que et vol que sé que és molta”.

La jove tampoc s’ha tallat un pèl i ha fet referència al mal que ho ha passat en sentir-se separada d’ella. “Vull dir-te que eres una persona molt especial i que encara que hagen passat els anys tenim una connexió molt bonica. Tant de bo arribe el dia i puguem parlar, puguem abraçar-nos i et puga presentar a Alberto. Que sàpies que et vull un munt i que et mane molta força i una abraçada molt gran”.

Unes paraules a les quals de nou María del Monte ha respost amb un tremend zasca. “Jo també la vull. Ningú pot impedir que vulgues a qui et done la gana voler”, ha dit rotunda.

María del Monte es pronuncia sobre els Pantoja i ‘L’herència enverinada’

 

El mes de maig passat, Kiko Rivera va revelar que la seua mare, Isabel Pantoja, li havia enganyat amb l’herència del seu pare, Paquirri, què opina María del Monte sobre això? «No seré jo qui opine de la vida de ningú ni marcar conductes.

M’atreviria a dir que es deixe parlar al cor. Quan el cor et guia, poques equivocacions hi ha». «Espere que ho arreglen, pel bé de tots, i arriben a un enteniment. Crec que tot s’arregla i això no és una tragèdia, tragèdia són altres coses», afig María del Monte, enviant un clar missatge al fill de la cançonetista.

 

María del Monte recorda a la seua mare Bibiana molt emocionada

 

«Tinc dies i estones. Estic ni millor ni pitjor que ningú que haja passat pel que jo he passat. Ni m’exigisc més del que dec, ni em permet ensorrar-me del tot, perquè això no és el que volen els que tinc ací a dalt», confessa María del Monte, que s’emociona després d’escoltar la cançó preferida de la seua mare.

«Bibiana era molta Bibiana i he tingut el privilegi de tindre-la 96 anys. Tinc molta pena però també molta tranquil·litat perquè ha viscut la seua vida i la meua. Ha compartit els meus amics, les meues festes, les tertúlies…».

María del Monte parla del seu rol com a cuidadora de la seua mare i del comiat que van tindre, envoltada de molts familiars i afecte: «Es va anar tranquil·la, serena i molt dignament. Poques persones han tingut al seu voltant el que la meua mare ha tingut quan va partir».

La cantant revela, a més, el que la seua mare li va dir en eixe comiat: «Les seues últimes paraules van ser, em va mirar i em va dir, ‘no preocupar-se’. Jo sé que està amb mi. Soc creient i m’aferre al que m’ajuda, sé que de la mà no em soltarà mai».

 

Dos germans de María del Monte moren en pocs mesos de distància

 

Antonio i Juan Carlos (pare d’Antonio Tejado), germans de María del Monte, han mort en estos últims mesos i l’artista sempre s’ha mostrat fort davant este dur revés: «Ningú pot saber el que se sent no poder acomiadar-se dels teus éssers estimats a causa de la pandèmia«. A més, la cantant confessa com se les ha enginyades per a ocultar esta notícia a la seua mare.

Últimes notícies

Desarticulada una xarxa que portava migrants d’Alacant a França per 200 euros

Dos persones han ingressat en presó provisional i una tercera està investigada per organitzar trasllats irregulars de migrants d’Alacant a França per 200 euros el viatge. La Policia Nacional calcula que haurien guanyat prop de 100.000 euros amb més de vint trajectes.

Uns policies salven un jove que volia llançar-se des d’un quint pis a Alacant

Agents de la Policia Nacional han impedit que un home de 27 anys es llançara al buit des d’un quint pis a Alacant després d’un desengany sentimental. Després de quasi tres quarts d’hora de negociació, els agents han aconseguit rescatar-lo quan ja penjava del tendedero.

Detingut per decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca de la Vall d’Alba

Un home de 46 anys ha sigut detingut a la Vall d'Alba acusat de decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca i d'endur-se part de les aus. La Guàrdia Civil l'imputa un delicte de robatori amb força i un altre de maltractament animal.

A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca

La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.

Alerta groga per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València i el litoral sud

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor a l’interior de la província de València i el seu litoral sud, on s’esperen fins a 38 graus abans de dos dies encara més calorosos.

Oratge calorós a València i possibles ruixats a l’interior nord esta vesprada

El dimarts estarà marcat per cels poc ennuvolats, calor significativa a l’interior i litoral de València i alguns ruixats al nord interior. Dimecres la calor s’intensificarà i podria arribar als 41 o 42 graus en punts de València i Alacant.

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.