Dard enverinat contra Isabel Pantoja: ‘Ningú m’ho prohibirà’

 

Toñi Moreno va entrevistar anit a María del Monte en el programa de ‘Viva el verano’, la cantant va viure una de les nits d’allò més emocionant, ja que hi ha rebut el Bde persones que li tenen molt afecte i que li han donat ànims en este instant tan complicat.

Entre eixes persones que li han enviat un bonic missatge han estat ni més ni menys que Kiko Rivera i Isa Pantoja. El fet que els fills d’Isabel Pantoja hagen participat en ‘Viva el verano’ per a dedicar-li unes paraules d’allò més emotives, ha provocat que Toñi Moreno li haja tret a la cantant el tema de la seua relació amb Isabel Pantoja, el de la polèmica entre la qual fora la seua amiga i els seus fills i el com s’ha sentit estos anys en què no ha tingut relació ni amb el DJ ni la seua fillola.

 

Missatge Kiko Rivera i Isa Pantoja

 

María del Monte ha escoltat molt atenta el missatge de Kiko Rivera, que li ha dit que “em continue considerant de la família perquè són molts els anys viscuts, perquè són molts records per a mi impossibles d’oblidar. Ací em tens per al que necessites, vivim a prop. Sempre seré ací com sé que tu ho estàs. Un beset molt fort i per a dalt”. Embriagada per l’emoció, la cantant no s’ha tallat un pèl i ha aprofitat l’ocasió per a llançar algunes indirectes demolidores a Isabel Pantoja.

Després d’escoltar el DJ, María del Monte ha sigut més clara que mai en afirmar que “el bonic de la vida és per exemple això. Pots no veure a una persona, no tindre contacte amb una persona. Poden prohibir-te veure a una persona. Però el que ningú pot prohibir-te és que vulgues a una persona. Però això estiga jo on jo estiga, i estiga aqueixa persona on estiga, això arriba. I a mi ningú em prohibirà que ningú vulga a qui jo vulga”. D’esta manera ha fet referència a com de sobte es va tallar la relació tant amb Kiko Rivera com amb Isa Pantoja.

Després del missatge de Kiko Rivera ha arribat el d’Isa Pantoja. La fillola de María del Monte ha volgut abrigallar-la en esta nit tan assenyalada i li ha dit que “sé que estàs passant un moment complicat i espere que el superes prompte amb la gent que et vol que sé que és molta”.

La jove tampoc s’ha tallat un pèl i ha fet referència al mal que ho ha passat en sentir-se separada d’ella. “Vull dir-te que eres una persona molt especial i que encara que hagen passat els anys tenim una connexió molt bonica. Tant de bo arribe el dia i puguem parlar, puguem abraçar-nos i et puga presentar a Alberto. Que sàpies que et vull un munt i que et mane molta força i una abraçada molt gran”.

Unes paraules a les quals de nou María del Monte ha respost amb un tremend zasca. “Jo també la vull. Ningú pot impedir que vulgues a qui et done la gana voler”, ha dit rotunda.

María del Monte es pronuncia sobre els Pantoja i ‘L’herència enverinada’

 

El mes de maig passat, Kiko Rivera va revelar que la seua mare, Isabel Pantoja, li havia enganyat amb l’herència del seu pare, Paquirri, què opina María del Monte sobre això? «No seré jo qui opine de la vida de ningú ni marcar conductes.

M’atreviria a dir que es deixe parlar al cor. Quan el cor et guia, poques equivocacions hi ha». «Espere que ho arreglen, pel bé de tots, i arriben a un enteniment. Crec que tot s’arregla i això no és una tragèdia, tragèdia són altres coses», afig María del Monte, enviant un clar missatge al fill de la cançonetista.

 

María del Monte recorda a la seua mare Bibiana molt emocionada

 

«Tinc dies i estones. Estic ni millor ni pitjor que ningú que haja passat pel que jo he passat. Ni m’exigisc més del que dec, ni em permet ensorrar-me del tot, perquè això no és el que volen els que tinc ací a dalt», confessa María del Monte, que s’emociona després d’escoltar la cançó preferida de la seua mare.

«Bibiana era molta Bibiana i he tingut el privilegi de tindre-la 96 anys. Tinc molta pena però també molta tranquil·litat perquè ha viscut la seua vida i la meua. Ha compartit els meus amics, les meues festes, les tertúlies…».

María del Monte parla del seu rol com a cuidadora de la seua mare i del comiat que van tindre, envoltada de molts familiars i afecte: «Es va anar tranquil·la, serena i molt dignament. Poques persones han tingut al seu voltant el que la meua mare ha tingut quan va partir».

La cantant revela, a més, el que la seua mare li va dir en eixe comiat: «Les seues últimes paraules van ser, em va mirar i em va dir, ‘no preocupar-se’. Jo sé que està amb mi. Soc creient i m’aferre al que m’ajuda, sé que de la mà no em soltarà mai».

 

Dos germans de María del Monte moren en pocs mesos de distància

 

Antonio i Juan Carlos (pare d’Antonio Tejado), germans de María del Monte, han mort en estos últims mesos i l’artista sempre s’ha mostrat fort davant este dur revés: «Ningú pot saber el que se sent no poder acomiadar-se dels teus éssers estimats a causa de la pandèmia«. A més, la cantant confessa com se les ha enginyades per a ocultar esta notícia a la seua mare.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU