Dard enverinat contra Isabel Pantoja: ‘Ningú m’ho prohibirà’

 

Toñi Moreno va entrevistar anit a María del Monte en el programa de ‘Viva el verano’, la cantant va viure una de les nits d’allò més emocionant, ja que hi ha rebut el Bde persones que li tenen molt afecte i que li han donat ànims en este instant tan complicat.

Entre eixes persones que li han enviat un bonic missatge han estat ni més ni menys que Kiko Rivera i Isa Pantoja. El fet que els fills d’Isabel Pantoja hagen participat en ‘Viva el verano’ per a dedicar-li unes paraules d’allò més emotives, ha provocat que Toñi Moreno li haja tret a la cantant el tema de la seua relació amb Isabel Pantoja, el de la polèmica entre la qual fora la seua amiga i els seus fills i el com s’ha sentit estos anys en què no ha tingut relació ni amb el DJ ni la seua fillola.

 

Missatge Kiko Rivera i Isa Pantoja

 

María del Monte ha escoltat molt atenta el missatge de Kiko Rivera, que li ha dit que “em continue considerant de la família perquè són molts els anys viscuts, perquè són molts records per a mi impossibles d’oblidar. Ací em tens per al que necessites, vivim a prop. Sempre seré ací com sé que tu ho estàs. Un beset molt fort i per a dalt”. Embriagada per l’emoció, la cantant no s’ha tallat un pèl i ha aprofitat l’ocasió per a llançar algunes indirectes demolidores a Isabel Pantoja.

Després d’escoltar el DJ, María del Monte ha sigut més clara que mai en afirmar que “el bonic de la vida és per exemple això. Pots no veure a una persona, no tindre contacte amb una persona. Poden prohibir-te veure a una persona. Però el que ningú pot prohibir-te és que vulgues a una persona. Però això estiga jo on jo estiga, i estiga aqueixa persona on estiga, això arriba. I a mi ningú em prohibirà que ningú vulga a qui jo vulga”. D’esta manera ha fet referència a com de sobte es va tallar la relació tant amb Kiko Rivera com amb Isa Pantoja.

Després del missatge de Kiko Rivera ha arribat el d’Isa Pantoja. La fillola de María del Monte ha volgut abrigallar-la en esta nit tan assenyalada i li ha dit que “sé que estàs passant un moment complicat i espere que el superes prompte amb la gent que et vol que sé que és molta”.

La jove tampoc s’ha tallat un pèl i ha fet referència al mal que ho ha passat en sentir-se separada d’ella. “Vull dir-te que eres una persona molt especial i que encara que hagen passat els anys tenim una connexió molt bonica. Tant de bo arribe el dia i puguem parlar, puguem abraçar-nos i et puga presentar a Alberto. Que sàpies que et vull un munt i que et mane molta força i una abraçada molt gran”.

Unes paraules a les quals de nou María del Monte ha respost amb un tremend zasca. “Jo també la vull. Ningú pot impedir que vulgues a qui et done la gana voler”, ha dit rotunda.

María del Monte es pronuncia sobre els Pantoja i ‘L’herència enverinada’

 

El mes de maig passat, Kiko Rivera va revelar que la seua mare, Isabel Pantoja, li havia enganyat amb l’herència del seu pare, Paquirri, què opina María del Monte sobre això? «No seré jo qui opine de la vida de ningú ni marcar conductes.

M’atreviria a dir que es deixe parlar al cor. Quan el cor et guia, poques equivocacions hi ha». «Espere que ho arreglen, pel bé de tots, i arriben a un enteniment. Crec que tot s’arregla i això no és una tragèdia, tragèdia són altres coses», afig María del Monte, enviant un clar missatge al fill de la cançonetista.

 

María del Monte recorda a la seua mare Bibiana molt emocionada

 

«Tinc dies i estones. Estic ni millor ni pitjor que ningú que haja passat pel que jo he passat. Ni m’exigisc més del que dec, ni em permet ensorrar-me del tot, perquè això no és el que volen els que tinc ací a dalt», confessa María del Monte, que s’emociona després d’escoltar la cançó preferida de la seua mare.

«Bibiana era molta Bibiana i he tingut el privilegi de tindre-la 96 anys. Tinc molta pena però també molta tranquil·litat perquè ha viscut la seua vida i la meua. Ha compartit els meus amics, les meues festes, les tertúlies…».

María del Monte parla del seu rol com a cuidadora de la seua mare i del comiat que van tindre, envoltada de molts familiars i afecte: «Es va anar tranquil·la, serena i molt dignament. Poques persones han tingut al seu voltant el que la meua mare ha tingut quan va partir».

La cantant revela, a més, el que la seua mare li va dir en eixe comiat: «Les seues últimes paraules van ser, em va mirar i em va dir, ‘no preocupar-se’. Jo sé que està amb mi. Soc creient i m’aferre al que m’ajuda, sé que de la mà no em soltarà mai».

 

Dos germans de María del Monte moren en pocs mesos de distància

 

Antonio i Juan Carlos (pare d’Antonio Tejado), germans de María del Monte, han mort en estos últims mesos i l’artista sempre s’ha mostrat fort davant este dur revés: «Ningú pot saber el que se sent no poder acomiadar-se dels teus éssers estimats a causa de la pandèmia«. A més, la cantant confessa com se les ha enginyades per a ocultar esta notícia a la seua mare.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.