Dures declaracions d’un ‘paparazzi’ sobre Kiko Matamoros

Ejemplo de shortcode con estilo
Nou enfrontament entre Kiko Matamoros i Diego Arrabal | TELECINCO   El popular ‘paparazzi’ Diego Arrabal, va encendre totes les alarmes del plató del programa de Telecinco ‘Viva la Vida’, després de realitzar unes declaracions molt greus sobre Kiko Matamoros, un dels personatges de la premsa del cor amb major rellevància.   Segons el periodista, […]
Nou enfrontament entre  Kiko Matamoros i Diego Arrabal

Nou enfrontament entre Kiko Matamoros i Diego Arrabal | TELECINCO

 

El popular ‘paparazzi’ Diego Arrabal, va encendre totes les alarmes del plató del programa de Telecinco ‘Viva la Vida’, després de realitzar unes declaracions molt greus sobre Kiko Matamoros, un dels personatges de la premsa del cor amb major rellevància.

 

Segons el periodista, l’exparella de Makoke no està passant per un bon moment econòmic. I és que, segons pareix, el passat 16 de febrer el mateix Matamoros era un dels organitzadors d’un esdeveniment deportiu de boxa a Marbella.

 

Kiko Matamoros toca al programa

Diego Arrabal va assegurar durant el programa ‘Viva la Vida’ que el col·laborador de Telecinco devia molts diners i que, fins i tot, no hauria pagat l’event deportiu i que, per eixe motiu, va arribar a dir que «la vida de Kiko Matamoros corre perill».

 

En aquell mateix moment, Kiko Matamoros, que estava seguint el programa des de sa casa, no va dubtar en tocar al programa i desmentir totes eixes informacions que estava donant el ‘paparazzi’ sobre ell.

 

Diego Arrabal parla de Kiko Matamoros al programa 'Viva la Vida'

Diego Arrabal parla de Kiko Matamoros en el programa ‘Viva la Vida’ | TELECINCO

 

Matamoros va assegurar que ell en cap moment havia sigut promotor d’eixe event de boxa i que no havia adquirit cap compromís amb ningú relacionat amb eixe acte i, molt enfadat amb el ‘paparazzi’, li va dir: «T’explicaré les coses, Diego Arrabal, ja veig que seguixes en la teua línia de fer terrorisme informatiu».

 

El col·laborador va voler aclarir que ell no va ni vore els combats: «Jo no he agarrat ni un duro d’eixe acte, vaig anar a Màlaga per a vore com anaven les coses i, com que no em va agradar el panorama, me’n vaig desentendre». Tot i desvincular-se de l’organització d’eixe event, Kiko Matamoros va voler aclarir que el cost de l’acte no arribava als 100.000 euros, i no el mig milió d’euros que havia dit Arrabal.

 

Kiko va trucar al programa per desmentir les declaracions del 'paparazzi'

Kiko va tocar al programa per a desmentir les declaracions del ‘paparazzi’ | TELECINCO

 

Molest pels constants rumors dels seus problemes econòmics, Kiko va voler aclarir la situació i va advertir a Diego Arrabal amb una possible demanda: «Jo no sóc promotor d’eixa vetlada, no vaig estar present. Si hi ha algun deute, no és per la meua part, sinó pel promotor d’eixa vetlada. La pròxima volta que parles d’eixa manera de mi, t’assegure que et demandaré, perquè ja n’estic fart. Trau la documentació a on pugues acreditar que jo li dec diners a algú d’eixe acte. El que passarà és que este senyor haurà de demostrar que el que diu és cert».

 

El col·laborador es mostrava molt molest amb l’actitud del ‘paparazzi’ i és per eixe motiu que es plantejaria interposar una demanda contra ell. Per la seua banda, Arrabal es reafirmava en la informació que havia donat i assegurava que el que havia dit era cert.

 

De totes maneres, este enfrontament no és el primer que protagonitzen Kiko Matamoros i Diego Arrabal, sinó que ja han tingut unes quantes discussions en els diferents platós de televisió en els que han coincidit.

Últimes notícies

Moleiro demana perdó després del 0-6 del Villarreal

Moleiro ha demanat perdó a l’afició després de la derrota per 0-6 del Villarreal davant del París Saint-Germain en la Lliga de Campions. El migcampista ha assenyalat la falta d’actitud i ha demanat aprendre del partit abans del compromís de diumenge.

El Villarreal cau per 0-6 davant el París Saint-Germain

El París Saint-Germain ha golejat el Villarreal per 0-6 en la Liga de Campeones, amb un 0-4 al descans. Fabián Ruiz ha sigut el jugador més destacat del conjunt francés.

Vila-real i PSG canvien l’himne per aplaudiments en homenatge

Les aficions del Vila-real i del PSG han aplaudit la decisió de no reproduir l’himne abans del partit. Després, han guardat un minut de silenci per les víctimes.

El Villarreal canvia l’onze amb cinc novetats davant del PSG

Iñigo Pérez ha introduït cinc canvis en l’onze del Villarreal. Fabián Ruiz és titular amb el PSG, mentre que Ferran Torres no ix d’inici.

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.