21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Dures declaracions d’un ‘paparazzi’ sobre Kiko Matamoros

Nou enfrontament entre  Kiko Matamoros i Diego Arrabal

Nou enfrontament entre Kiko Matamoros i Diego Arrabal | TELECINCO

 

El popular ‘paparazzi’ Diego Arrabal, va encendre totes les alarmes del plató del programa de Telecinco ‘Viva la Vida’, després de realitzar unes declaracions molt greus sobre Kiko Matamoros, un dels personatges de la premsa del cor amb major rellevància.

 

Segons el periodista, l’exparella de Makoke no està passant per un bon moment econòmic. I és que, segons pareix, el passat 16 de febrer el mateix Matamoros era un dels organitzadors d’un esdeveniment deportiu de boxa a Marbella.

 

Kiko Matamoros toca al programa

Diego Arrabal va assegurar durant el programa ‘Viva la Vida’ que el col·laborador de Telecinco devia molts diners i que, fins i tot, no hauria pagat l’event deportiu i que, per eixe motiu, va arribar a dir que «la vida de Kiko Matamoros corre perill».

 

En aquell mateix moment, Kiko Matamoros, que estava seguint el programa des de sa casa, no va dubtar en tocar al programa i desmentir totes eixes informacions que estava donant el ‘paparazzi’ sobre ell.

 

Diego Arrabal parla de Kiko Matamoros al programa 'Viva la Vida'

Diego Arrabal parla de Kiko Matamoros en el programa ‘Viva la Vida’ | TELECINCO

 

Matamoros va assegurar que ell en cap moment havia sigut promotor d’eixe event de boxa i que no havia adquirit cap compromís amb ningú relacionat amb eixe acte i, molt enfadat amb el ‘paparazzi’, li va dir: «T’explicaré les coses, Diego Arrabal, ja veig que seguixes en la teua línia de fer terrorisme informatiu».

 

El col·laborador va voler aclarir que ell no va ni vore els combats: «Jo no he agarrat ni un duro d’eixe acte, vaig anar a Màlaga per a vore com anaven les coses i, com que no em va agradar el panorama, me’n vaig desentendre». Tot i desvincular-se de l’organització d’eixe event, Kiko Matamoros va voler aclarir que el cost de l’acte no arribava als 100.000 euros, i no el mig milió d’euros que havia dit Arrabal.

 

Kiko va trucar al programa per desmentir les declaracions del 'paparazzi'

Kiko va tocar al programa per a desmentir les declaracions del ‘paparazzi’ | TELECINCO

 

Molest pels constants rumors dels seus problemes econòmics, Kiko va voler aclarir la situació i va advertir a Diego Arrabal amb una possible demanda: «Jo no sóc promotor d’eixa vetlada, no vaig estar present. Si hi ha algun deute, no és per la meua part, sinó pel promotor d’eixa vetlada. La pròxima volta que parles d’eixa manera de mi, t’assegure que et demandaré, perquè ja n’estic fart. Trau la documentació a on pugues acreditar que jo li dec diners a algú d’eixe acte. El que passarà és que este senyor haurà de demostrar que el que diu és cert».

 

El col·laborador es mostrava molt molest amb l’actitud del ‘paparazzi’ i és per eixe motiu que es plantejaria interposar una demanda contra ell. Per la seua banda, Arrabal es reafirmava en la informació que havia donat i assegurava que el que havia dit era cert.

 

De totes maneres, este enfrontament no és el primer que protagonitzen Kiko Matamoros i Diego Arrabal, sinó que ja han tingut unes quantes discussions en els diferents platós de televisió en els que han coincidit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen a l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de mare i filla a Xilxes

L'exmarit i pare ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. Tenia orde d'allunyament fins a 2027 i la causa passa a Violència Masclista.

Educació activa l’acompanyament emocional en el centre de la menor assassinada a Xilxes

Educació ha activat el protocol d'intervenció en crisi en el centre de Xilxes on estudiava la menor de 12 anys i ha desplegat suport a la comunitat educativa.

Cau a València una xarxa que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros: 28 detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat a València un grup que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros a estrangers en situació irregular. L'operació s'ha saldat amb 28 detinguts i la investigació continua oberta.

Pedro Martínez subratlla el gran impacte de Ricky Rubio abans del València-Joventut

Pedro Martínez va destacar que el base condiciona el joc en les dos canastres i que València Basket afronta les habitacions de Copa sense pressió, centrat en els detalls.

València Basket i Joventut obrin la Copa en el Roig Arena amb un dol d’estils

L'equip de Pedro Martínez i la Penya de Ricky Rubio inauguren els quarts a les 18.00 en el Roig Arena, amb el factor pista i la 'maledicció' de l'amfitrió en joc

Detingut l’exmarit com a presumpte autor de l’assassinat d’una dona i la seua filla a Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble crim a Xilxes. La Guàrdia Civil revisa gravacions municipals i l'Ajuntament decreta tres dies de dol.

Detingut l’exmarit i pare com a presumpte autor del doble crim d’una dona i una xiqueta a Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble crim ocorregut este dimarts a Xilxes, segons va anunciar la delegada del Govern.

Condemnen a un menor per intentar agredir sexualment a un altre en un viatge d’estudis

Un Jutjat de Menors de València ha imposat 15 mesos d'internament tancat i 2 anys de llibertat vigilada a un menor per intentar agredir sexualment a un altre durant un viatge escolar a Màlaga. La sentència afig formació obligatòria, allunyament per quatre anys i indemnització de 17.400 euros.