Dures declaracions d’un ‘paparazzi’ sobre Kiko Matamoros

Ejemplo de shortcode con estilo
Nou enfrontament entre Kiko Matamoros i Diego Arrabal | TELECINCO   El popular ‘paparazzi’ Diego Arrabal, va encendre totes les alarmes del plató del programa de Telecinco ‘Viva la Vida’, després de realitzar unes declaracions molt greus sobre Kiko Matamoros, un dels personatges de la premsa del cor amb major rellevància.   Segons el periodista, […]
Nou enfrontament entre  Kiko Matamoros i Diego Arrabal

Nou enfrontament entre Kiko Matamoros i Diego Arrabal | TELECINCO

 

El popular ‘paparazzi’ Diego Arrabal, va encendre totes les alarmes del plató del programa de Telecinco ‘Viva la Vida’, després de realitzar unes declaracions molt greus sobre Kiko Matamoros, un dels personatges de la premsa del cor amb major rellevància.

 

Segons el periodista, l’exparella de Makoke no està passant per un bon moment econòmic. I és que, segons pareix, el passat 16 de febrer el mateix Matamoros era un dels organitzadors d’un esdeveniment deportiu de boxa a Marbella.

 

Kiko Matamoros toca al programa

Diego Arrabal va assegurar durant el programa ‘Viva la Vida’ que el col·laborador de Telecinco devia molts diners i que, fins i tot, no hauria pagat l’event deportiu i que, per eixe motiu, va arribar a dir que «la vida de Kiko Matamoros corre perill».

 

En aquell mateix moment, Kiko Matamoros, que estava seguint el programa des de sa casa, no va dubtar en tocar al programa i desmentir totes eixes informacions que estava donant el ‘paparazzi’ sobre ell.

 

Diego Arrabal parla de Kiko Matamoros al programa 'Viva la Vida'

Diego Arrabal parla de Kiko Matamoros en el programa ‘Viva la Vida’ | TELECINCO

 

Matamoros va assegurar que ell en cap moment havia sigut promotor d’eixe event de boxa i que no havia adquirit cap compromís amb ningú relacionat amb eixe acte i, molt enfadat amb el ‘paparazzi’, li va dir: «T’explicaré les coses, Diego Arrabal, ja veig que seguixes en la teua línia de fer terrorisme informatiu».

 

El col·laborador va voler aclarir que ell no va ni vore els combats: «Jo no he agarrat ni un duro d’eixe acte, vaig anar a Màlaga per a vore com anaven les coses i, com que no em va agradar el panorama, me’n vaig desentendre». Tot i desvincular-se de l’organització d’eixe event, Kiko Matamoros va voler aclarir que el cost de l’acte no arribava als 100.000 euros, i no el mig milió d’euros que havia dit Arrabal.

 

Kiko va trucar al programa per desmentir les declaracions del 'paparazzi'

Kiko va tocar al programa per a desmentir les declaracions del ‘paparazzi’ | TELECINCO

 

Molest pels constants rumors dels seus problemes econòmics, Kiko va voler aclarir la situació i va advertir a Diego Arrabal amb una possible demanda: «Jo no sóc promotor d’eixa vetlada, no vaig estar present. Si hi ha algun deute, no és per la meua part, sinó pel promotor d’eixa vetlada. La pròxima volta que parles d’eixa manera de mi, t’assegure que et demandaré, perquè ja n’estic fart. Trau la documentació a on pugues acreditar que jo li dec diners a algú d’eixe acte. El que passarà és que este senyor haurà de demostrar que el que diu és cert».

 

El col·laborador es mostrava molt molest amb l’actitud del ‘paparazzi’ i és per eixe motiu que es plantejaria interposar una demanda contra ell. Per la seua banda, Arrabal es reafirmava en la informació que havia donat i assegurava que el que havia dit era cert.

 

De totes maneres, este enfrontament no és el primer que protagonitzen Kiko Matamoros i Diego Arrabal, sinó que ja han tingut unes quantes discussions en els diferents platós de televisió en els que han coincidit.

Últimes notícies

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.

El PSPV-PSOE recorda les víctimes al Paredón de Paterna

Pilar Bernabé ha homenatjat a Paterna les víctimes de la repressió franquista i els militants socialistes morts, amb una ofrena floral i intervencions.

El Villarreal busca davant del PSG equilibrar el seu balanç a casa

El Villarreal ha sumat dos victòries, una derrota i un empat a casa davant d’equips francesos. El PSG visita La Cerámica este dimarts.

Manu Sánchez és dubte davant del Celta a Vigo per una lesió muscular

Manu Sánchez té una lesió lleu als isquiotibials de la cama dreta i és dubte per al pròxim partit del Levante contra el Celta, a Vigo.

Queda en llibertat el menor detingut per Blocus a València

La Fiscalia de Menors ha deixat en llibertat el jove de 16 anys arrestat al centre de València per la seua presumpta relació amb Blocus.

35 detinguts en els dispositius de Halloween a València i Alicante

La Policía Nacional ha detingut 22 persones a València i 13 a Alicante durant els dispositius de seguretat de Halloween. També ha identificat centenars de persones i ha alçat actes per drogues i armes.

Detingut al centre de València un menor de 16 anys per la seua relació amb Blocus

El jove ha sigut arrestat al centre de València per la seua relació amb el moviment Blocus. La policia ha identificat 440 persones i ha intervingut diversos objectes.

Raquel Ricart retrata la pèrdua de la innocència en una saga familiar

En 'L'estiu que vaig matar mon pare', Raquel Ricart explora l’adolescència, la memòria i els silencis que travessen una família.