Dures declaracions d’un ‘paparazzi’ sobre Kiko Matamoros

Nou enfrontament entre  Kiko Matamoros i Diego Arrabal

Nou enfrontament entre Kiko Matamoros i Diego Arrabal | TELECINCO

 

El popular ‘paparazzi’ Diego Arrabal, va encendre totes les alarmes del plató del programa de Telecinco ‘Viva la Vida’, després de realitzar unes declaracions molt greus sobre Kiko Matamoros, un dels personatges de la premsa del cor amb major rellevància.

 

Segons el periodista, l’exparella de Makoke no està passant per un bon moment econòmic. I és que, segons pareix, el passat 16 de febrer el mateix Matamoros era un dels organitzadors d’un esdeveniment deportiu de boxa a Marbella.

 

Kiko Matamoros toca al programa

Diego Arrabal va assegurar durant el programa ‘Viva la Vida’ que el col·laborador de Telecinco devia molts diners i que, fins i tot, no hauria pagat l’event deportiu i que, per eixe motiu, va arribar a dir que «la vida de Kiko Matamoros corre perill».

 

En aquell mateix moment, Kiko Matamoros, que estava seguint el programa des de sa casa, no va dubtar en tocar al programa i desmentir totes eixes informacions que estava donant el ‘paparazzi’ sobre ell.

 

Diego Arrabal parla de Kiko Matamoros al programa 'Viva la Vida'

Diego Arrabal parla de Kiko Matamoros en el programa ‘Viva la Vida’ | TELECINCO

 

Matamoros va assegurar que ell en cap moment havia sigut promotor d’eixe event de boxa i que no havia adquirit cap compromís amb ningú relacionat amb eixe acte i, molt enfadat amb el ‘paparazzi’, li va dir: «T’explicaré les coses, Diego Arrabal, ja veig que seguixes en la teua línia de fer terrorisme informatiu».

 

El col·laborador va voler aclarir que ell no va ni vore els combats: «Jo no he agarrat ni un duro d’eixe acte, vaig anar a Màlaga per a vore com anaven les coses i, com que no em va agradar el panorama, me’n vaig desentendre». Tot i desvincular-se de l’organització d’eixe event, Kiko Matamoros va voler aclarir que el cost de l’acte no arribava als 100.000 euros, i no el mig milió d’euros que havia dit Arrabal.

 

Kiko va trucar al programa per desmentir les declaracions del 'paparazzi'

Kiko va tocar al programa per a desmentir les declaracions del ‘paparazzi’ | TELECINCO

 

Molest pels constants rumors dels seus problemes econòmics, Kiko va voler aclarir la situació i va advertir a Diego Arrabal amb una possible demanda: «Jo no sóc promotor d’eixa vetlada, no vaig estar present. Si hi ha algun deute, no és per la meua part, sinó pel promotor d’eixa vetlada. La pròxima volta que parles d’eixa manera de mi, t’assegure que et demandaré, perquè ja n’estic fart. Trau la documentació a on pugues acreditar que jo li dec diners a algú d’eixe acte. El que passarà és que este senyor haurà de demostrar que el que diu és cert».

 

El col·laborador es mostrava molt molest amb l’actitud del ‘paparazzi’ i és per eixe motiu que es plantejaria interposar una demanda contra ell. Per la seua banda, Arrabal es reafirmava en la informació que havia donat i assegurava que el que havia dit era cert.

 

De totes maneres, este enfrontament no és el primer que protagonitzen Kiko Matamoros i Diego Arrabal, sinó que ja han tingut unes quantes discussions en els diferents platós de televisió en els que han coincidit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.