Els jornals dels finalistes de ‘Supervivientes’, al descobert

Ejemplo de shortcode con estilo
La cadena de televisió paga diferents imports setmanals als concursants | TELECINCO   El passat 20 de febrer començava una nova edició de ‘Supervivientes 2020‘, el concurs estrella de Mediaset. Superades quinze setmanes, els participants que han conseguit arribar a la gran final són: Ana María Aldon, Hugo Sierra, Jorge Pérez i Rocío Flores.   Enguany, […]
Els concursants de 'Supervivientes 2020' en una gala en directe

La cadena de televisió paga diferents imports setmanals als concursants | TELECINCO

 

El passat 20 de febrer començava una nova edició de ‘Supervivientes 2020‘, el concurs estrella de Mediaset. Superades quinze setmanes, els participants que han conseguit arribar a la gran final són: Ana María Aldon, Hugo Sierra, Jorge Pérez i Rocío Flores.

 

Enguany, el concurs ha comptat amb grans estreles mediàtiques, com és el cas de la dona del torero Ortega Cano o la neta de Rocío Jurado. Les dos estreles del reality han passat per molts moments difícils durant estes quinze setmanes, en què han tingut molta gana però també han guanyat una fortuna.

 

Quant han cobrat els concursants de Supervivientes?

Rocío Flores és la concursant que més diners ha guanyat. Gràcies al seu cognom, la neta de Rocío Jurado ha pogut complir el seu somni: anar a ‘Supervivientes’ a on en múltiples ocasions ha confessat els seus desitjos de reconciliar-se amb sa mare.

 

La filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco ha estat el personatge estrela de l’edició més llarga de ‘Supervivientes’. Per això, és també la concursant que més diners ha guanyat. Abans d’anar-se’n cap a Hondures, Rocío va firmar un suculent contracte pel que cobraria uns 30.000 euros setmanals, de manera que la xifra global puja a uns 450.000 euros.

 

Ana María Aldon ha sigut l’altra gran estrela d’Hondures. Mai es va saber amb certesa el caixet que la dissenyadora de moda va negociar per a convertir-se en participant de Supervivents, però alguns experts apunten que la dona d’Ortega Cano cobraria uns 12.000 euros setmanals.

 

En total, la dona del torero obtindria l’astronòmica xifra de 180.000 euros, quantitat que augmentarà en arribar a Madrid. Les revistes de cor l’esperen amb els braços oberts perquè concedisca diferents entrevistes parlant en exclusiva del seu pas pel concurs i del seu entorn familiar.

 

Per una altra banda, Hugo Sierra va firmar un jornal setmanal de 10.000 euros. Després de sobreviure durant més de tres mesos en el concurs, l’exparella d’Adara Molinero percebrà un total de 150.000 €. I finalment, Jorge Pérez, presenta un dels jornals més baixos de tota l’edició. En tractar-se d’un concursant anònim, el guàrdia civil cobraria aproximadament uns dos mil euros setmanals. En conseguir arribar a la final, el càntabre s’hauria embutxacat 30.000 euros, quantitat que és la que percep Rocío Flores cada setmana.

Últimes notícies

Peter Gabriel posa un quadre de Genovés en la portada del seu nou senzill

El músic britànic ha triat ‘Bloques’, de Juan Genovés, per a il·lustrar ‘Who are we talking to?’, el seu nou senzill.

Rescaten un gos encallat al Ponoig després de seguir unes cabres

Els bombers han rescatat un gos al Ponoig, a Polop de la Marina, després que seguira unes cabres en un tram ascendent. L’animal ha tornat sa i estalvi amb el seu propietari.

Sindicats docents es tanquen a Educació per a reprendre les negociacions

STEPV, CCOO i UGT s’han tancat en la Conselleria d’Educació per a reclamar una data i el calendari de negociació dels temes pendents de la vaga indefinida.

El PSPV critica que Justicia asuma la major part de Serveis Socials

El PSPV-PSOE ha rebutjat que Juanfran Pérez Llorca integre la major part de les competències de Serveis Socials en la Conselleria de Justícia.

Gastrónoma reuneix més de 200 ponents i 252 expositors a València

La fira ha obert a Feria Valencia amb més de 200 ponents i 252 expositors. Les jornades tracten la cuina, el producte, la sostenibilitat i l’hospitalitat.

Feijóo farà el míting central del PP a València el 21 de novembre

Alberto Núñez Feijóo farà un míting de campanya a la plaça de bous de València el dissabte 21 de novembre, a les 12 hores.

Villarreal C i Levante B s’escapen en la Tercera Federació

El Villarreal C conserva el lideratge del grup sisé, amb quatre punts d’avantatge sobre l’Atlético Levante després de la huitena jornada.

L’Elx encadena tres jornades sense encaixar gols en Primera

L’Elx ha encadenat tres partits de Primera sense rebre gols, una ratxa que no aconseguia des de les primeres jornades de la temporada 2020-21.