Els jornals dels finalistes de ‘Supervivientes’, al descobert

Ejemplo de shortcode con estilo
La cadena de televisió paga diferents imports setmanals als concursants | TELECINCO   El passat 20 de febrer començava una nova edició de ‘Supervivientes 2020‘, el concurs estrella de Mediaset. Superades quinze setmanes, els participants que han conseguit arribar a la gran final són: Ana María Aldon, Hugo Sierra, Jorge Pérez i Rocío Flores.   Enguany, […]
Els concursants de 'Supervivientes 2020' en una gala en directe

La cadena de televisió paga diferents imports setmanals als concursants | TELECINCO

 

El passat 20 de febrer començava una nova edició de ‘Supervivientes 2020‘, el concurs estrella de Mediaset. Superades quinze setmanes, els participants que han conseguit arribar a la gran final són: Ana María Aldon, Hugo Sierra, Jorge Pérez i Rocío Flores.

 

Enguany, el concurs ha comptat amb grans estreles mediàtiques, com és el cas de la dona del torero Ortega Cano o la neta de Rocío Jurado. Les dos estreles del reality han passat per molts moments difícils durant estes quinze setmanes, en què han tingut molta gana però també han guanyat una fortuna.

 

Quant han cobrat els concursants de Supervivientes?

Rocío Flores és la concursant que més diners ha guanyat. Gràcies al seu cognom, la neta de Rocío Jurado ha pogut complir el seu somni: anar a ‘Supervivientes’ a on en múltiples ocasions ha confessat els seus desitjos de reconciliar-se amb sa mare.

 

La filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco ha estat el personatge estrela de l’edició més llarga de ‘Supervivientes’. Per això, és també la concursant que més diners ha guanyat. Abans d’anar-se’n cap a Hondures, Rocío va firmar un suculent contracte pel que cobraria uns 30.000 euros setmanals, de manera que la xifra global puja a uns 450.000 euros.

 

Ana María Aldon ha sigut l’altra gran estrela d’Hondures. Mai es va saber amb certesa el caixet que la dissenyadora de moda va negociar per a convertir-se en participant de Supervivents, però alguns experts apunten que la dona d’Ortega Cano cobraria uns 12.000 euros setmanals.

 

En total, la dona del torero obtindria l’astronòmica xifra de 180.000 euros, quantitat que augmentarà en arribar a Madrid. Les revistes de cor l’esperen amb els braços oberts perquè concedisca diferents entrevistes parlant en exclusiva del seu pas pel concurs i del seu entorn familiar.

 

Per una altra banda, Hugo Sierra va firmar un jornal setmanal de 10.000 euros. Després de sobreviure durant més de tres mesos en el concurs, l’exparella d’Adara Molinero percebrà un total de 150.000 €. I finalment, Jorge Pérez, presenta un dels jornals més baixos de tota l’edició. En tractar-se d’un concursant anònim, el guàrdia civil cobraria aproximadament uns dos mil euros setmanals. En conseguir arribar a la final, el càntabre s’hauria embutxacat 30.000 euros, quantitat que és la que percep Rocío Flores cada setmana.

Últimes notícies

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.

Avís groc dissabte de vesprada a Alacant per fortes pluges i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte un avís groc a la província d'Alacant per ruixats intensos de fins a 30 l/m² en una hora, amb tronades, granís i ratxes de vent fort. L’episodi podria marcar l’inici d’uns dies de precipitacions intenses en l’àrea mediterrània.

El càncer de mama és el tumor més diagnosticat entre dones valencianes

L’Associació Espanyola Contra el Càncer en València destaca que el càncer de mama és el tumor més freqüent en dones a la Comunitat Valenciana, sobretot entre 45 i 54 anys, i reclama atenció integral més enllà del tractament mèdic.

El port d’Alacant dispara el trànsit de mercaderies quasi un 23% fins a agost

El port d’Alacant ha incrementat el trànsit de mercaderies un 22,8% fins a agost, amb 2,24 milions de tones i una xifra de negoci de 10,96 milions d’euros, molt per damunt de la mitjana estatal.

PortCastelló dissenya noves excursions per a creuers de luxe en la província

La Fundació PortCastelló ha organitzat un viatge de familiarització amb Noatum Cruise Services per a detectar noves experiències turístiques a la província dirigides a passatgers de creuers boutique i de luxe. Gastronomia, patrimoni, natura i tradició centren una proposta orientada a un turisme de major valor afegit.