Els jornals dels finalistes de ‘Supervivientes’, al descobert

Els concursants de 'Supervivientes 2020' en una gala en directe

La cadena de televisió paga diferents imports setmanals als concursants | TELECINCO

 

El passat 20 de febrer començava una nova edició de ‘Supervivientes 2020‘, el concurs estrella de Mediaset. Superades quinze setmanes, els participants que han conseguit arribar a la gran final són: Ana María Aldon, Hugo Sierra, Jorge Pérez i Rocío Flores.

 

Enguany, el concurs ha comptat amb grans estreles mediàtiques, com és el cas de la dona del torero Ortega Cano o la neta de Rocío Jurado. Les dos estreles del reality han passat per molts moments difícils durant estes quinze setmanes, en què han tingut molta gana però també han guanyat una fortuna.

 

Quant han cobrat els concursants de Supervivientes?

Rocío Flores és la concursant que més diners ha guanyat. Gràcies al seu cognom, la neta de Rocío Jurado ha pogut complir el seu somni: anar a ‘Supervivientes’ a on en múltiples ocasions ha confessat els seus desitjos de reconciliar-se amb sa mare.

 

La filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco ha estat el personatge estrela de l’edició més llarga de ‘Supervivientes’. Per això, és també la concursant que més diners ha guanyat. Abans d’anar-se’n cap a Hondures, Rocío va firmar un suculent contracte pel que cobraria uns 30.000 euros setmanals, de manera que la xifra global puja a uns 450.000 euros.

 

Ana María Aldon ha sigut l’altra gran estrela d’Hondures. Mai es va saber amb certesa el caixet que la dissenyadora de moda va negociar per a convertir-se en participant de Supervivents, però alguns experts apunten que la dona d’Ortega Cano cobraria uns 12.000 euros setmanals.

 

En total, la dona del torero obtindria l’astronòmica xifra de 180.000 euros, quantitat que augmentarà en arribar a Madrid. Les revistes de cor l’esperen amb els braços oberts perquè concedisca diferents entrevistes parlant en exclusiva del seu pas pel concurs i del seu entorn familiar.

 

Per una altra banda, Hugo Sierra va firmar un jornal setmanal de 10.000 euros. Després de sobreviure durant més de tres mesos en el concurs, l’exparella d’Adara Molinero percebrà un total de 150.000 €. I finalment, Jorge Pérez, presenta un dels jornals més baixos de tota l’edició. En tractar-se d’un concursant anònim, el guàrdia civil cobraria aproximadament uns dos mil euros setmanals. En conseguir arribar a la final, el càntabre s’hauria embutxacat 30.000 euros, quantitat que és la que percep Rocío Flores cada setmana.

Últimes notícies

Xàtiva i Carcaixent, entre les quatre temperatures més altes d’Espanya amb 30,1 ºC

Xàtiva i Carcaixent han marcat hui 30,1 ºC, la tercera i quarta temperatura més alta d’Espanya, segons l’AEMET. Altres punts de la Comunitat Valenciana també han registrat valors inusualment elevats per a octubre.

Rescaten un escalador amb una fractura oberta al Penyal d’Ifac

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han rescaten un escalador amb una fractura oberta en una cama al Penyal d’Ifac, a Calp. L’operatiu ha mobilitzat el Grup de Rescat i l’helicòpter MV9.

Empat sense gols entre l’Elx i el Celta en un duel pla al Martínez Valero

Elx i Celta han empatat 0-0 al Martínez Valero en un partit sense ritme ni ocasions clares, que manté l’equip gallec invicte fora de casa i prolonga els dubtes dels il·licitans com a locals.

El Llevant es juga l’aire davant un Sevilla temible al Ciutat

El Llevant rep esta nit un Sevilla molt sòlid fora de casa, en un partit clau per a fugir del descens i marcat per diversos retrobaments.

Un incendi forestal en una pinada de Bocairent mobilitza mitjans terrestres i aeris

Un incendi forestal declarat este diumenge migdia en una pinada de Bocairent ha obligat a mobilitzar dotacions de bombers de València i Alacant, mitjans aeris i unitats forestals de la Generalitat. El Consorci de Bombers de València assegura que l’evolució del foc és positiva.

Castro alerta del potencial d’un Sevilla agressiu i molt eficaç abans de visitar el Ciutat

Luís Castro destaca la fortalesa d’un Sevilla invicte fora de casa abans del duel del dilluns i es mostra molest per la filtració de la presència del juvenil Diego Moyano en un entrenament.

València coneixerà el dimarts 13 d’octubre les seues falleres majors de 2027

La ciutat de València sabrà dimarts 13 d’octubre qui seran les falleres majors de 2027, triades entre 26 candidates i anunciades per telefonada de l’alcaldessa María José Catalá.

L’editorial valenciana Bamba recupera Anaïs Nin amb una de les seues novel·les clau

L’editorial valenciana Bamba ha anunciat la publicació d’Una espia en la casa del amor, novel·la clau d’Anaïs Nin, després de dècades fora de circulació a Espanya. El llibre, que eixirà a la venda el 14 d’octubre, forma part de la seua Biblioteca Anaïs Nin i servirà per a preparar la commemoració del 50 aniversari de la mort de l’autora en 2027.