Els jornals dels finalistes de ‘Supervivientes’, al descobert

Els concursants de 'Supervivientes 2020' en una gala en directe

La cadena de televisió paga diferents imports setmanals als concursants | TELECINCO

 

El passat 20 de febrer començava una nova edició de ‘Supervivientes 2020‘, el concurs estrella de Mediaset. Superades quinze setmanes, els participants que han conseguit arribar a la gran final són: Ana María Aldon, Hugo Sierra, Jorge Pérez i Rocío Flores.

 

Enguany, el concurs ha comptat amb grans estreles mediàtiques, com és el cas de la dona del torero Ortega Cano o la neta de Rocío Jurado. Les dos estreles del reality han passat per molts moments difícils durant estes quinze setmanes, en què han tingut molta gana però també han guanyat una fortuna.

 

Quant han cobrat els concursants de Supervivientes?

Rocío Flores és la concursant que més diners ha guanyat. Gràcies al seu cognom, la neta de Rocío Jurado ha pogut complir el seu somni: anar a ‘Supervivientes’ a on en múltiples ocasions ha confessat els seus desitjos de reconciliar-se amb sa mare.

 

La filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco ha estat el personatge estrela de l’edició més llarga de ‘Supervivientes’. Per això, és també la concursant que més diners ha guanyat. Abans d’anar-se’n cap a Hondures, Rocío va firmar un suculent contracte pel que cobraria uns 30.000 euros setmanals, de manera que la xifra global puja a uns 450.000 euros.

 

Ana María Aldon ha sigut l’altra gran estrela d’Hondures. Mai es va saber amb certesa el caixet que la dissenyadora de moda va negociar per a convertir-se en participant de Supervivents, però alguns experts apunten que la dona d’Ortega Cano cobraria uns 12.000 euros setmanals.

 

En total, la dona del torero obtindria l’astronòmica xifra de 180.000 euros, quantitat que augmentarà en arribar a Madrid. Les revistes de cor l’esperen amb els braços oberts perquè concedisca diferents entrevistes parlant en exclusiva del seu pas pel concurs i del seu entorn familiar.

 

Per una altra banda, Hugo Sierra va firmar un jornal setmanal de 10.000 euros. Després de sobreviure durant més de tres mesos en el concurs, l’exparella d’Adara Molinero percebrà un total de 150.000 €. I finalment, Jorge Pérez, presenta un dels jornals més baixos de tota l’edició. En tractar-se d’un concursant anònim, el guàrdia civil cobraria aproximadament uns dos mil euros setmanals. En conseguir arribar a la final, el càntabre s’hauria embutxacat 30.000 euros, quantitat que és la que percep Rocío Flores cada setmana.

Últimes notícies

Maria Giner, nova regidora més jove de València en substitució de Sergi Campillo

Maria Giner, de 28 anys, ha pres possessió com a nova regidora de Compromís per València en substitució de Sergi Campillo i s’ha convertit en l’edil més jove de l’actual mandat, amb l’habitatge com a eix central de la seua acció política.

Quasi 6.000 alumnes es juguen plaça en la PAU extraordinària a la Comunitat Valenciana

Un total de 5.969 alumnes fan la PAU extraordinària des d'este dimarts fins dijous en diverses universitats valencianes, amb les notes el 7 de juliol i la preinscripció oberta fins al 3 de juliol.

Compromís planteja una esmena total a la llei d’Acompanyament per ser sinònim de retallades

Compromís ha registrat una esmena a la totalitat a la llei d’Acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, que acusa de ser sinònim de retallades i d’allunyar-se de les necessitats de la societat valenciana.

L’Elx arranca la pretemporada amb Anselmi al capdavant i la plantilla per completar

L’Elx comença este dimecres la pretemporada amb Martín Anselmi com a nou entrenador i diverses incògnites obertes en la configuració definitiva de la plantilla.

Naix OnRoute: el nou gegant logístic amb 500 camions i seu a Sagunt

Talaexprés, Logística Carosán, Futrans i Transnugón s’han unit per crear OnRoute, un operador logístic amb seu a Sagunt, una flota de 500 camions i presència en diversos punts d’Espanya i Portugal.

Els huit jugadors que se’n van del Llevant este 30 de juny

El Llevant ha acomiadat huit jugadors que finalitzen contracte o cessió este 30 de juny i els ha agraït el seu esforç i professionalitat al Ciutat de València.

L’ERTE Red de Ford Almussafes s’allarga fins a final d’any i complirà dos anys en vigor

L’ERTE Red que afecta tota la plantilla de Ford Almussafes s’ha prorrogat fins al 31 de desembre de 2026, quan este mecanisme de flexibilitat laboral complirà dos anys en vigor.

El Valencia Basket busca rebaixa per a entrar com a propietari de la Eurolliga

El Valencia Basket està negociant amb la Eurolliga la seua entrada definitiva com a club propietari, però intentarà rebaixar una tarifa general que pot rondar els 50 milions d’euros.