Els jornals dels finalistes de ‘Supervivientes’, al descobert

Els concursants de 'Supervivientes 2020' en una gala en directe

La cadena de televisió paga diferents imports setmanals als concursants | TELECINCO

 

El passat 20 de febrer començava una nova edició de ‘Supervivientes 2020‘, el concurs estrella de Mediaset. Superades quinze setmanes, els participants que han conseguit arribar a la gran final són: Ana María Aldon, Hugo Sierra, Jorge Pérez i Rocío Flores.

 

Enguany, el concurs ha comptat amb grans estreles mediàtiques, com és el cas de la dona del torero Ortega Cano o la neta de Rocío Jurado. Les dos estreles del reality han passat per molts moments difícils durant estes quinze setmanes, en què han tingut molta gana però també han guanyat una fortuna.

 

Quant han cobrat els concursants de Supervivientes?

Rocío Flores és la concursant que més diners ha guanyat. Gràcies al seu cognom, la neta de Rocío Jurado ha pogut complir el seu somni: anar a ‘Supervivientes’ a on en múltiples ocasions ha confessat els seus desitjos de reconciliar-se amb sa mare.

 

La filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco ha estat el personatge estrela de l’edició més llarga de ‘Supervivientes’. Per això, és també la concursant que més diners ha guanyat. Abans d’anar-se’n cap a Hondures, Rocío va firmar un suculent contracte pel que cobraria uns 30.000 euros setmanals, de manera que la xifra global puja a uns 450.000 euros.

 

Ana María Aldon ha sigut l’altra gran estrela d’Hondures. Mai es va saber amb certesa el caixet que la dissenyadora de moda va negociar per a convertir-se en participant de Supervivents, però alguns experts apunten que la dona d’Ortega Cano cobraria uns 12.000 euros setmanals.

 

En total, la dona del torero obtindria l’astronòmica xifra de 180.000 euros, quantitat que augmentarà en arribar a Madrid. Les revistes de cor l’esperen amb els braços oberts perquè concedisca diferents entrevistes parlant en exclusiva del seu pas pel concurs i del seu entorn familiar.

 

Per una altra banda, Hugo Sierra va firmar un jornal setmanal de 10.000 euros. Després de sobreviure durant més de tres mesos en el concurs, l’exparella d’Adara Molinero percebrà un total de 150.000 €. I finalment, Jorge Pérez, presenta un dels jornals més baixos de tota l’edició. En tractar-se d’un concursant anònim, el guàrdia civil cobraria aproximadament uns dos mil euros setmanals. En conseguir arribar a la final, el càntabre s’hauria embutxacat 30.000 euros, quantitat que és la que percep Rocío Flores cada setmana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i l’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern una aportació econòmica estatal per a reforçar el Pla Viu valencià i planteja copiar el model en altres comunitats en considerar que ja està donant resultats.

S&P alerta de noves pressions de gasto en les autonomies i de l’impacte del repartiment en la Comunitat Valenciana

S&P destaca que les comunitats van millorar el seu resultat pressupostari en 2025, però avisa de fortes pressions de gasto i que l'actual repartiment de recursos penalitza a la Comunitat Valenciana i a Múrcia.

Pérez Llorca acusa el Govern de provocar caos als ajuntaments amb la regularització d’immigrants

Juanfran Pérez Llorca critica que la regularització extraordinària d'immigrants genera caos en molts ajuntaments per la falta de planificació del Govern i advertix de riscos per a sanitat i polítiques socials.

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa estarà llesta abans de 2027 després d’una inversió de 82 milions

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa, a Orihuela, amb dos nous edificis, més consultes i 52 llits addicionals després d'una inversió superior a 82 milions d'euros.

Pérez Llorca urgix als sindicats a evitar una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats d'Educació que no convoquen vaga al maig, a l'ésser l'últim mes de curs i coincidir amb exàmens i proves d'accés a la universitat.

Acció Ecologista-Agró alerta d’abocaments d’aigües residuals a l’Albufera any i mig després de la dana

Acció Ecologista-Agró denúncia que les aigües residuals de Catarroja i altres municipis continuen abocant-se de manera contínua a l'Albufera any i mig després de la dana de 2024 i reclama actuacions urgents a totes les administracions.

Les exportacions valencianes s’estancen en 6.238 milions malgrat l’estirada europea

Les vendes a l'exterior de la Comunitat Valenciana es mantenen en 6.238 milions al gener i febrer, amb un saldo comercial a la baixa i forta dependència d'Europa.

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i que s’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern que aporte fons al Pla Viu valencià, que suma més de 5.000 vivendes en marxa, i que es prenga com a model en altres comunitats.