Anuncios

El documental de Rocío Carrasco arriba a Supervivents de mà d’Olga Moreno

Anit es va emetre una nova edició de ‘Conexión Honduras’ de Superviventes, i de nou es van veure imatges en les quals Marta López exercia del seu paper de col·laboradora i sota la nit estrellada de Supervivents, va aconseguir fer parlar a Olga Moreno sobre Rocío Carrasco i Rocío Flores.

Tot va començar perquè Marta està nominada i podria ser expulsada esta setmana, així que Olga va aprofitar per a demanar-li que li donara un missatge a Rocío Flores si tornava a Espanya abans que ella. La dona d’Antonio David, li va demanar que li diguera que “la tire molt de menys i que no sap quant em recorde d’ella sent ací. No m’ensorre perquè no vull pensar en això. Dis-li que m’emporte molt bé amb Gianmaro”.

Anuncios

A més, Olga va aprofitar per a enviar-li un missatge al seu marit, pel qual ha plorat en més d’una ocasió a causa de la distància.

La dona de l’exguardia civil li dedicava estes paraules, “és com que li necessite. Necessite una abraçada. Ho tire molt molt de menys, que ho vull molt i que ho necessite en la meua vida. Que ho estime i que espere que estiga bé, i que estiguen bé eixos xiquets”.

Olga continue sincerant-se “Tenim tota la veritat i les proves”

 

La dona d’Antonio David se sentia tan còmoda parlant amb Marta López, que fins i tot va parlar llargament sobre el que ha viscut la seua família en estos anys des de la separació del seu marit amb Rocío Carrasco.
Cal recordar que quan Olga es va anar a Supervivientes ja havia començat a emetre’s el documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ en el qual es parlava dels maltractaments d’Antonio David Flores a Rocío Carrasco.

“La veritat és transparent. Tenim tota la veritat, totes les proves. He vist a David plorar molt pels xiquets des que tenien quatre anys. Els diumenges eixos xiquets s’agarraven al coll del seu pare i era jo qui els havia de llevar. No saps el que és això”, assegurava a la seua companya.

A més, la supervivent parle sobre “el sofriment que han viscut els xiquets en estar separats de la seua mare”, segons ella havien animat a Rocío Flores al fet que la cridara una vegada i una altra.
Olga, explica que quan va conéixer a la seua sogra, “es va abraçar a mi plorant i em va dir que per favor no li fera mal al seu fill, imagina’t el que ha patit”.

Per a finalitzar, la dona de l’exguàrdia civil, afig “jo soc David i no sé el que haguera pogut fer. A la meua casa mai s’ha parlat mal. Estava prohibit“.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Baskonia a l’aguait

El València Basket rep al Kosner Baskonia en un dol directe per la segona plaça de la Lliga Endesa, clau per a assegurar el factor pista i evitar al Reial Madrid en semifinals.
Anuncios