El documental de Rocío Carrasco arriba a Supervivents de mà d’Olga Moreno

Anit es va emetre una nova edició de ‘Conexión Honduras’ de Superviventes, i de nou es van veure imatges en les quals Marta López exercia del seu paper de col·laboradora i sota la nit estrellada de Supervivents, va aconseguir fer parlar a Olga Moreno sobre Rocío Carrasco i Rocío Flores.

Tot va començar perquè Marta està nominada i podria ser expulsada esta setmana, així que Olga va aprofitar per a demanar-li que li donara un missatge a Rocío Flores si tornava a Espanya abans que ella. La dona d’Antonio David, li va demanar que li diguera que “la tire molt de menys i que no sap quant em recorde d’ella sent ací. No m’ensorre perquè no vull pensar en això. Dis-li que m’emporte molt bé amb Gianmaro”.

A més, Olga va aprofitar per a enviar-li un missatge al seu marit, pel qual ha plorat en més d’una ocasió a causa de la distància.

La dona de l’exguardia civil li dedicava estes paraules, “és com que li necessite. Necessite una abraçada. Ho tire molt molt de menys, que ho vull molt i que ho necessite en la meua vida. Que ho estime i que espere que estiga bé, i que estiguen bé eixos xiquets”.

Olga continue sincerant-se “Tenim tota la veritat i les proves”

 

La dona d’Antonio David se sentia tan còmoda parlant amb Marta López, que fins i tot va parlar llargament sobre el que ha viscut la seua família en estos anys des de la separació del seu marit amb Rocío Carrasco.
Cal recordar que quan Olga es va anar a Supervivientes ja havia començat a emetre’s el documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ en el qual es parlava dels maltractaments d’Antonio David Flores a Rocío Carrasco.

“La veritat és transparent. Tenim tota la veritat, totes les proves. He vist a David plorar molt pels xiquets des que tenien quatre anys. Els diumenges eixos xiquets s’agarraven al coll del seu pare i era jo qui els havia de llevar. No saps el que és això”, assegurava a la seua companya.

A més, la supervivent parle sobre “el sofriment que han viscut els xiquets en estar separats de la seua mare”, segons ella havien animat a Rocío Flores al fet que la cridara una vegada i una altra.
Olga, explica que quan va conéixer a la seua sogra, “es va abraçar a mi plorant i em va dir que per favor no li fera mal al seu fill, imagina’t el que ha patit”.

Per a finalitzar, la dona de l’exguàrdia civil, afig “jo soc David i no sé el que haguera pogut fer. A la meua casa mai s’ha parlat mal. Estava prohibit“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.