El documental de Rocío Carrasco arriba a Supervivents de mà d’Olga Moreno

Anit es va emetre una nova edició de ‘Conexión Honduras’ de Superviventes, i de nou es van veure imatges en les quals Marta López exercia del seu paper de col·laboradora i sota la nit estrellada de Supervivents, va aconseguir fer parlar a Olga Moreno sobre Rocío Carrasco i Rocío Flores.

Tot va començar perquè Marta està nominada i podria ser expulsada esta setmana, així que Olga va aprofitar per a demanar-li que li donara un missatge a Rocío Flores si tornava a Espanya abans que ella. La dona d’Antonio David, li va demanar que li diguera que “la tire molt de menys i que no sap quant em recorde d’ella sent ací. No m’ensorre perquè no vull pensar en això. Dis-li que m’emporte molt bé amb Gianmaro”.

A més, Olga va aprofitar per a enviar-li un missatge al seu marit, pel qual ha plorat en més d’una ocasió a causa de la distància.

La dona de l’exguardia civil li dedicava estes paraules, “és com que li necessite. Necessite una abraçada. Ho tire molt molt de menys, que ho vull molt i que ho necessite en la meua vida. Que ho estime i que espere que estiga bé, i que estiguen bé eixos xiquets”.

Olga continue sincerant-se “Tenim tota la veritat i les proves”

 

La dona d’Antonio David se sentia tan còmoda parlant amb Marta López, que fins i tot va parlar llargament sobre el que ha viscut la seua família en estos anys des de la separació del seu marit amb Rocío Carrasco.
Cal recordar que quan Olga es va anar a Supervivientes ja havia començat a emetre’s el documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ en el qual es parlava dels maltractaments d’Antonio David Flores a Rocío Carrasco.

“La veritat és transparent. Tenim tota la veritat, totes les proves. He vist a David plorar molt pels xiquets des que tenien quatre anys. Els diumenges eixos xiquets s’agarraven al coll del seu pare i era jo qui els havia de llevar. No saps el que és això”, assegurava a la seua companya.

A més, la supervivent parle sobre “el sofriment que han viscut els xiquets en estar separats de la seua mare”, segons ella havien animat a Rocío Flores al fet que la cridara una vegada i una altra.
Olga, explica que quan va conéixer a la seua sogra, “es va abraçar a mi plorant i em va dir que per favor no li fera mal al seu fill, imagina’t el que ha patit”.

Per a finalitzar, la dona de l’exguàrdia civil, afig “jo soc David i no sé el que haguera pogut fer. A la meua casa mai s’ha parlat mal. Estava prohibit“.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El litoral encara la Setmana Santa amb necessitat de quilòmetres de passarel·les i un milió de m³ d’arena

Els temporals han erosionat platges i danyat passejos i equipaments. Municipis i administracions acceleren aportacions d'arena i reparacions abans de Setmana Santa.

El València inscriu a Renzo Saravia i accelera la seua integració tàctica

El València ha inscrit a Renzo Saravia en LaLiga. El lateral argentí ja va fer treball tàctic amb el grup i podria entrar en la llista davant Osasuna.

La Copa del Rei de Voleibol deixarà a València 1,1 milions i aspira a 1,5

La Copa del Rei de Voleibol deixarà a València 1,1 milions d'euros, amb previsió d'aconseguir fins a 1,5 milions si es prolonguen les estades, impulsada per 4.000 aficionats.

El cap de setmana portarà un descens tèrmic després de la calor anòmala

Després de diversos dies de calor inusual, un front i una massa d'aire més fred retornaran les temperatures a valors propis de l'època, amb pluges en el nord-oest i l'est. Canàries afrontarà calitja intensa, vent i mala mar, i l'inici de la setmana vinent serà més inestable per una DANA poc intensa.

El Saló del Còmic de València obri amb diversitat: quasi cent autors i focus a Àsia, Àfrica i Palestina

Fira València celebra del divendres al diumenge una nova edició amb prop de cent autors i un programa que unix còmic, mànega, anime i oci familiar. La cita reforça la mirada internacional amb presència d'Àsia, Àfrica i Palestina i activitats per a públic infantil i juvenil.

Aemet anuncia un canvi del temps des del dissabte: pluges i ambient desapacible en la Comunitat Valenciana

Aemet ha anunciat un gir del temps des del dissabte: més núvols, gregal i pluges, sobretot en sud de València i nord d'Alacant. La setmana vinent es preveu ambient desapacible, amb dies més frescos i nits menys fredes.

El Consell substituïx a la secretària autonòmica d’Emergències i al director d’Innovació

El Consell ha comunicat el cessament d'Irene Rodríguez i Raúl Quílez i ha nomenat a Fernando Lasheras i Miriam Gil. A més, cobrix una vacant en Innovació i Transformació Urbana.

La cap de premsa de Mazón ha admés que va informar per suposicions sobre la vesprada del 29-O

Maite Gómez ha declarat que la versió difosa sobre els moviments de Carlos Mazón la vesprada del 29-O es va basar en el que van considerar lògic i no en una verificació directa. La jutgessa ho ha considerat poc creïble en un dia de DANA amb 230 morts.