El documental de Rocío Carrasco arriba a Supervivents de mà d’Olga Moreno

Anit es va emetre una nova edició de ‘Conexión Honduras’ de Superviventes, i de nou es van veure imatges en les quals Marta López exercia del seu paper de col·laboradora i sota la nit estrellada de Supervivents, va aconseguir fer parlar a Olga Moreno sobre Rocío Carrasco i Rocío Flores.

Tot va començar perquè Marta està nominada i podria ser expulsada esta setmana, així que Olga va aprofitar per a demanar-li que li donara un missatge a Rocío Flores si tornava a Espanya abans que ella. La dona d’Antonio David, li va demanar que li diguera que “la tire molt de menys i que no sap quant em recorde d’ella sent ací. No m’ensorre perquè no vull pensar en això. Dis-li que m’emporte molt bé amb Gianmaro”.

A més, Olga va aprofitar per a enviar-li un missatge al seu marit, pel qual ha plorat en més d’una ocasió a causa de la distància.

La dona de l’exguardia civil li dedicava estes paraules, “és com que li necessite. Necessite una abraçada. Ho tire molt molt de menys, que ho vull molt i que ho necessite en la meua vida. Que ho estime i que espere que estiga bé, i que estiguen bé eixos xiquets”.

Olga continue sincerant-se “Tenim tota la veritat i les proves”

 

La dona d’Antonio David se sentia tan còmoda parlant amb Marta López, que fins i tot va parlar llargament sobre el que ha viscut la seua família en estos anys des de la separació del seu marit amb Rocío Carrasco.
Cal recordar que quan Olga es va anar a Supervivientes ja havia començat a emetre’s el documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ en el qual es parlava dels maltractaments d’Antonio David Flores a Rocío Carrasco.

“La veritat és transparent. Tenim tota la veritat, totes les proves. He vist a David plorar molt pels xiquets des que tenien quatre anys. Els diumenges eixos xiquets s’agarraven al coll del seu pare i era jo qui els havia de llevar. No saps el que és això”, assegurava a la seua companya.

A més, la supervivent parle sobre “el sofriment que han viscut els xiquets en estar separats de la seua mare”, segons ella havien animat a Rocío Flores al fet que la cridara una vegada i una altra.
Olga, explica que quan va conéixer a la seua sogra, “es va abraçar a mi plorant i em va dir que per favor no li fera mal al seu fill, imagina’t el que ha patit”.

Per a finalitzar, la dona de l’exguàrdia civil, afig “jo soc David i no sé el que haguera pogut fer. A la meua casa mai s’ha parlat mal. Estava prohibit«.

Últimes notícies

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.