El documental de Rocío Carrasco arriba a Supervivents de mà d’Olga Moreno

Anit es va emetre una nova edició de ‘Conexión Honduras’ de Superviventes, i de nou es van veure imatges en les quals Marta López exercia del seu paper de col·laboradora i sota la nit estrellada de Supervivents, va aconseguir fer parlar a Olga Moreno sobre Rocío Carrasco i Rocío Flores.

Tot va començar perquè Marta està nominada i podria ser expulsada esta setmana, així que Olga va aprofitar per a demanar-li que li donara un missatge a Rocío Flores si tornava a Espanya abans que ella. La dona d’Antonio David, li va demanar que li diguera que “la tire molt de menys i que no sap quant em recorde d’ella sent ací. No m’ensorre perquè no vull pensar en això. Dis-li que m’emporte molt bé amb Gianmaro”.

A més, Olga va aprofitar per a enviar-li un missatge al seu marit, pel qual ha plorat en més d’una ocasió a causa de la distància.

La dona de l’exguardia civil li dedicava estes paraules, “és com que li necessite. Necessite una abraçada. Ho tire molt molt de menys, que ho vull molt i que ho necessite en la meua vida. Que ho estime i que espere que estiga bé, i que estiguen bé eixos xiquets”.

Olga continue sincerant-se “Tenim tota la veritat i les proves”

 

La dona d’Antonio David se sentia tan còmoda parlant amb Marta López, que fins i tot va parlar llargament sobre el que ha viscut la seua família en estos anys des de la separació del seu marit amb Rocío Carrasco.
Cal recordar que quan Olga es va anar a Supervivientes ja havia començat a emetre’s el documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ en el qual es parlava dels maltractaments d’Antonio David Flores a Rocío Carrasco.

“La veritat és transparent. Tenim tota la veritat, totes les proves. He vist a David plorar molt pels xiquets des que tenien quatre anys. Els diumenges eixos xiquets s’agarraven al coll del seu pare i era jo qui els havia de llevar. No saps el que és això”, assegurava a la seua companya.

A més, la supervivent parle sobre “el sofriment que han viscut els xiquets en estar separats de la seua mare”, segons ella havien animat a Rocío Flores al fet que la cridara una vegada i una altra.
Olga, explica que quan va conéixer a la seua sogra, “es va abraçar a mi plorant i em va dir que per favor no li fera mal al seu fill, imagina’t el que ha patit”.

Per a finalitzar, la dona de l’exguàrdia civil, afig “jo soc David i no sé el que haguera pogut fer. A la meua casa mai s’ha parlat mal. Estava prohibit“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.