10.3 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Dràstica decisió d’Antonio David Flores

 

El programa presentat per Maria Patiño a Telecinco ‘Socialité‘ ha revelat este dissabte que Antonio David Florés ha pres una decisió important en la seua vida després de l’últim episodi de ‘Rocío, contar la verdad para continuar viva‘. Antonio David no travessa un bon moment i les seues aparicions públiques a través dels diferents companys i amics que té en la televisió s’han reduït de manera dràstica des que fos acomiadat de manera fulminant de Mediaset España i ‘La fàbrica de la tele’.

Antonio David Flores pren una dràstica decisió

La sèrie documental en la qual Rocío Carrasco revela els detalls desconeguts sobre la seua vida després de més de 20 anys de silenci està revolucionant a tot el país i sens dubte al que era el seu marit. Tot el món té alguna cosa per a dir. A més, ha suposat una bolcada absoluta a les versions conegudes fins al moment que, en la seua majoria havien estat traslladades per Antonio David Flores i els seus. Una versió que amb cada episodi de la docu-sèrie va perdent credibilitat per les proves que està aportant la filla de Rocío Jurado.

Amb les proves que presenta la filla de Pedro Carrasco i tot el que conta no deixa en bon lloc al pare dels seus fills, ni tampoc a Olga Moreno, la seua actual dona. Sense anar més lluny, en l’últim episodi, estrenat este dimecres en Telecinco, s’abordava un dels moments més térbols que van viure Olga Moreno i Rocío Carrasco. Fins al punt que la protagonista del documental accepta que va sentir ganes d’abalançar-se sobre ella per un tema relacionat amb el seu fill petit, David Flores. Confessions que tampoc són adequades per a Moreno, immersa en estos moments en ‘Superviventes‘.

Segons ha revelat el programa que presenta María Patiño els dissabtes “Socialité” Flores hauria decidit canviar-se de casa. Abandonar la seua llar actual per a anar-se’n a viure a un luxós habitatge. Es tractaria de la urbanització privada del Higuerón, amb grans mesures de seguretat. Estos indicis del programa de Telecinco han estat confirmats en primer lloc per uns mobles vists per unes de les reporteres del programa al carrer davant l’actual casa d’Antonio David.

I es que la pressió mediàtica està podent amb el exguardia civil i la seua família i d’esta manera podria fugir de la premsa rosa.

Missatges a Kiko Matamoros

Antonio David Flores es deixa vore poc per tot el caos mediàtic que està vivint i que ha generat la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para estar viva’. La informació del seu canvi de domicili ens dóna algunes pistes, que unides a les declaracions de Kiko Matamoros en ‘Sálvame’ este divendres, ens exemplifica el seu estat d’ànim. El col·laborador de ‘Sálvame’ advertia que havia parlat en diverses ocasions amb Antonio David i que li havia demanat encaridament que no es fiqués en cap embolic per defensar la seua versió. “M’ha anomenat tres vegades, l’última per a demanar-me que m’aparte d’estes aigües, que no em beneficien”, explicava Kiko este divendres. Paraules que són esclaridores del moment que travessa el exguardia civil.

Les declaracions són molt semblants i van en la mateixa línia de les últimes que va revelar Kiko Matamoros en ‘Salva’m’ fa unes setmanes, poc després de començar la docuserie i després del seu recent acomiadament de Telecinco. “El que em compta és que no està veient els programes perquè està desbordat i els seus advocats els estan veient i apuntant el que creuen que pugui ser demandable”, deia fa unes setmanes Matamoros.

Últimes notícies

La Generalitat repartirà en Nit de cap d’any polseres detectores de submissió química i reforçarà la seguretat

La Generalitat ha activat el dispositiu especial per a Nit de cap d'any i Any Nou i repartirà polseres que detecten drogues de submissió química. Hi haurà controls en locals, reforç del 112 i coordinació amb altres cossos policials.

Del somni europeu a la frenada: el València Basket acomiada l’any entre dubtes

El València Basket femení tanca 2025 amb un balanç agredolç: va fregar la final de l'Eurolliga i va revalidar la Lliga, però va acabar amb una ratxa de derrotes i molts dubtes.

València Basket tanca 2025 en la zona alta de l’Eurolliga i amb la Supercopa

L'equip va convertir ensopegades en impuls: va arrancar l'any amb derrotes assumibles, va conquistar la Supercopa i el va tancar en la part alta de l'Eurolliga.

Decomissen a València 73.000 llandes de refrescos i 3.000 xocolatines sense etiqueta en espanyol

La Policia Local ha decomissat en un majorista del districte marítim 72.852 begudes i 2.539 xocolatines per no tindre informació alimentària en espanyol. Els productes queden immobilitzats fins que Consum ho determine.

La Generalitat declara dotze Municipis Turístics en la Comunitat Valenciana en 2025

La Generalitat ha tramitat dotze reconeixements de Municipi Turístic en 2025 en la Comunitat Valenciana. La distinció facilita finançament addicional i reflectix millores en destins.

Sanitat administra un 14% més de dosi de la vacuna de la grip en la Comunitat Valenciana

Sanitat ha administrat un 14% més de dosi de la vacuna de la grip que en la campanya anterior: 1.153.296 enfront d'1.012.609. L'augment es replica en totes les províncies i es reforça amb mesures d'impuls i vacunació enfront de la COVID-19.

La Policia Nacional ha detingut a Sagunt a una dona per robar a un ancià després de fer-se passar per cuidadora

Una dona ha sigut arrestada a Sagunt per entrar en la vivenda d'un home d'avançada edat fent-se passar per cuidadora i actuar amb altres dos còmplices. Després d'oblidar la seua motxilla, va intentar recuperar-la inventant-se un intent d'agressió sexual, segons la investigació policial.

Baixaran les temperatures i podria ploure en el litoral en Nit de cap d’any

L'últim dia de 2025 arribarà amb augment de nuvolositat a la vesprada i ruixats febles en el litoral de València i nord d'Alacant. Les màximes descendiran i hi haurà gelades a l'interior amb vent fluix i variable.