Anuncios

Dràstica decisió d’Antonio David Flores

 

El programa presentat per Maria Patiño a Telecinco ‘Socialité‘ ha revelat este dissabte que Antonio David Florés ha pres una decisió important en la seua vida després de l’últim episodi de ‘Rocío, contar la verdad para continuar viva‘. Antonio David no travessa un bon moment i les seues aparicions públiques a través dels diferents companys i amics que té en la televisió s’han reduït de manera dràstica des que fos acomiadat de manera fulminant de Mediaset España i ‘La fàbrica de la tele’.

Antonio David Flores pren una dràstica decisió

La sèrie documental en la qual Rocío Carrasco revela els detalls desconeguts sobre la seua vida després de més de 20 anys de silenci està revolucionant a tot el país i sens dubte al que era el seu marit. Tot el món té alguna cosa per a dir. A més, ha suposat una bolcada absoluta a les versions conegudes fins al moment que, en la seua majoria havien estat traslladades per Antonio David Flores i els seus. Una versió que amb cada episodi de la docu-sèrie va perdent credibilitat per les proves que està aportant la filla de Rocío Jurado.

Anuncios

Amb les proves que presenta la filla de Pedro Carrasco i tot el que conta no deixa en bon lloc al pare dels seus fills, ni tampoc a Olga Moreno, la seua actual dona. Sense anar més lluny, en l’últim episodi, estrenat este dimecres en Telecinco, s’abordava un dels moments més térbols que van viure Olga Moreno i Rocío Carrasco. Fins al punt que la protagonista del documental accepta que va sentir ganes d’abalançar-se sobre ella per un tema relacionat amb el seu fill petit, David Flores. Confessions que tampoc són adequades per a Moreno, immersa en estos moments en ‘Superviventes‘.

Segons ha revelat el programa que presenta María Patiño els dissabtes “Socialité” Flores hauria decidit canviar-se de casa. Abandonar la seua llar actual per a anar-se’n a viure a un luxós habitatge. Es tractaria de la urbanització privada del Higuerón, amb grans mesures de seguretat. Estos indicis del programa de Telecinco han estat confirmats en primer lloc per uns mobles vists per unes de les reporteres del programa al carrer davant l’actual casa d’Antonio David.

I es que la pressió mediàtica està podent amb el exguardia civil i la seua família i d’esta manera podria fugir de la premsa rosa.

Missatges a Kiko Matamoros

Antonio David Flores es deixa vore poc per tot el caos mediàtic que està vivint i que ha generat la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para estar viva’. La informació del seu canvi de domicili ens dóna algunes pistes, que unides a les declaracions de Kiko Matamoros en ‘Sálvame’ este divendres, ens exemplifica el seu estat d’ànim. El col·laborador de ‘Sálvame’ advertia que havia parlat en diverses ocasions amb Antonio David i que li havia demanat encaridament que no es fiqués en cap embolic per defensar la seua versió. “M’ha anomenat tres vegades, l’última per a demanar-me que m’aparte d’estes aigües, que no em beneficien”, explicava Kiko este divendres. Paraules que són esclaridores del moment que travessa el exguardia civil.

Les declaracions són molt semblants i van en la mateixa línia de les últimes que va revelar Kiko Matamoros en ‘Salva’m’ fa unes setmanes, poc després de començar la docuserie i després del seu recent acomiadament de Telecinco. “El que em compta és que no està veient els programes perquè està desbordat i els seus advocats els estan veient i apuntant el que creuen que pugui ser demandable”, deia fa unes setmanes Matamoros.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios