Dràstica decisió d’Antonio David Flores

 

El programa presentat per Maria Patiño a Telecinco ‘Socialité‘ ha revelat este dissabte que Antonio David Florés ha pres una decisió important en la seua vida després de l’últim episodi de ‘Rocío, contar la verdad para continuar viva‘. Antonio David no travessa un bon moment i les seues aparicions públiques a través dels diferents companys i amics que té en la televisió s’han reduït de manera dràstica des que fos acomiadat de manera fulminant de Mediaset España i ‘La fàbrica de la tele’.

Antonio David Flores pren una dràstica decisió

La sèrie documental en la qual Rocío Carrasco revela els detalls desconeguts sobre la seua vida després de més de 20 anys de silenci està revolucionant a tot el país i sens dubte al que era el seu marit. Tot el món té alguna cosa per a dir. A més, ha suposat una bolcada absoluta a les versions conegudes fins al moment que, en la seua majoria havien estat traslladades per Antonio David Flores i els seus. Una versió que amb cada episodi de la docu-sèrie va perdent credibilitat per les proves que està aportant la filla de Rocío Jurado.

Amb les proves que presenta la filla de Pedro Carrasco i tot el que conta no deixa en bon lloc al pare dels seus fills, ni tampoc a Olga Moreno, la seua actual dona. Sense anar més lluny, en l’últim episodi, estrenat este dimecres en Telecinco, s’abordava un dels moments més térbols que van viure Olga Moreno i Rocío Carrasco. Fins al punt que la protagonista del documental accepta que va sentir ganes d’abalançar-se sobre ella per un tema relacionat amb el seu fill petit, David Flores. Confessions que tampoc són adequades per a Moreno, immersa en estos moments en ‘Superviventes‘.

Segons ha revelat el programa que presenta María Patiño els dissabtes “Socialité” Flores hauria decidit canviar-se de casa. Abandonar la seua llar actual per a anar-se’n a viure a un luxós habitatge. Es tractaria de la urbanització privada del Higuerón, amb grans mesures de seguretat. Estos indicis del programa de Telecinco han estat confirmats en primer lloc per uns mobles vists per unes de les reporteres del programa al carrer davant l’actual casa d’Antonio David.

I es que la pressió mediàtica està podent amb el exguardia civil i la seua família i d’esta manera podria fugir de la premsa rosa.

Missatges a Kiko Matamoros

Antonio David Flores es deixa vore poc per tot el caos mediàtic que està vivint i que ha generat la sèrie documental ‘Rocío, contar la verdad para estar viva’. La informació del seu canvi de domicili ens dóna algunes pistes, que unides a les declaracions de Kiko Matamoros en ‘Sálvame’ este divendres, ens exemplifica el seu estat d’ànim. El col·laborador de ‘Sálvame’ advertia que havia parlat en diverses ocasions amb Antonio David i que li havia demanat encaridament que no es fiqués en cap embolic per defensar la seua versió. “M’ha anomenat tres vegades, l’última per a demanar-me que m’aparte d’estes aigües, que no em beneficien”, explicava Kiko este divendres. Paraules que són esclaridores del moment que travessa el exguardia civil.

Les declaracions són molt semblants i van en la mateixa línia de les últimes que va revelar Kiko Matamoros en ‘Salva’m’ fa unes setmanes, poc després de començar la docuserie i després del seu recent acomiadament de Telecinco. “El que em compta és que no està veient els programes perquè està desbordat i els seus advocats els estan veient i apuntant el que creuen que pugui ser demandable”, deia fa unes setmanes Matamoros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.