La nova enemiga de Rocío Flores: una presentadora de Telecinco

 

Rocío Flores està vivint un dels pitjors moments de la seua vida, arran de l’estrena en Telecinco del documental de la seua mare, ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’. Amb la dona del seu pare a Hondures i amb ell fora dels mitjans, la jove s’ha convertit en la diana de tots els dards.

Fa més de dos mesos que la filla d’Antonio David Flores va veure com la seua vida s’enfonsava per complet. La jove feia temps que demanava públicament a la seua mare un retrobament per a solucionar els seus problemes, però el que no esperava és que Rocío Carrasco anés a explicar la seua història.

Des que es va emetre el primer episodi sobre la vida de la filla de Rocío Jurado, la seua filla gran no hi ha dia que no tinga als mitjans de comunicació a la porta de la seua casa o seguint-la allà on va. Esta situació li està resultant aclaparadora i insostenible, a pesar que en un principi va treure totes les seues forces per a bregar contra la tempestat que li venia damunt.

A pesar de tot això, Rocío Flores no ha deixat la televisió, ja que està colaborant en ‘El Programa de Ana Rosa’, a més de ser comentarista en alguns programes de ‘Supervivientes’, on està concursant la dona del seu pare, Olga Moreno.

No contenta amb haver de fer front a tot això i suportar les crítiques, la primogènita de l’exguàrdia civil té ara un nou front obert, els enemics que li estan sorgint en la cadena en la qual treballa. Al començament de tota esta història van ser molts els programa de ‘Telecinco’ que van decidir protegir la jove, no obstant això amb el pas del temps sembla que alguns han decidit posicionar-se clarament en contra de Rocío Flores com ha ocorregut amb ‘Viva la vida’.

El passat cap de setmana l’espai conduït per Emma García anunciava que la neta de ‘la más grande’ ja no tindria la mateixa relació amb el seu pare que abans, arran de les declaracions de la seua mare en la sèrie documental sobre la seua vida. Estes insinuacions haurien afectat prou a la germana major de David i Lola Flores per a explotar cansada de tants rumors infundats.

La jove no dubtava a etzibar quan els mitjans de comunicació li preguntaven per la relació actual amb Antonio David Flores. «Ja no sabeu què inventar. Bé, vosaltres no, però que no saben ja…», contestava enfadada, fent al·lusió al que s’havia comentat a ‘Viva la vida’ el cap de setmana.

No és un secret que Emma García és una de les presentadores amb més prestigi a ‘Telecinco’. Fa anys que està treballant en diferents programes de la cadena i compta amb el vistiplau de Paolo Vasile, qui l’ha convertida en certa manera en intocable. Per això no és d’estranyar que fos en el seu programa on hi hagués via lliure per a parlar sobre el suposat distanciament entre pare i filla.

 

Com està realment la relació?

La veritat és que després d’emetre’s la sèrie documental sobre la filla de Pedro Carrasco, la família Flores ha vist com tot al seu voltant s’enfonsava. L’exguàrdia civil gairebé no surt al carrer i ha vist afectada la seua economia després de ser acomiadat de ‘Sálvame’ i perdre adeptes en les seues campanyes publicitàries en les xarxes socials.

El passat cap de setmana l’excolaborador de ‘Sálvame’ va acudir a una comunió en la qual també van estar els seus fills. No obstant això, sembla que la tensió entre pare i filla va estar molt present. I és que, en esta ocasió, Rocío Flores va arribar d’una banda al costat de la seua parella, Manuel Bedmar, i el seu germà, mentre que el seu progenitor va arribar per un altre i, segons s’ha comentat esta setmana en els mitjans, ni tan sols es van saludar ni van creuar mirades.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.