La nova enemiga de Rocío Flores: una presentadora de Telecinco

 

Rocío Flores està vivint un dels pitjors moments de la seua vida, arran de l’estrena en Telecinco del documental de la seua mare, ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’. Amb la dona del seu pare a Hondures i amb ell fora dels mitjans, la jove s’ha convertit en la diana de tots els dards.

Fa més de dos mesos que la filla d’Antonio David Flores va veure com la seua vida s’enfonsava per complet. La jove feia temps que demanava públicament a la seua mare un retrobament per a solucionar els seus problemes, però el que no esperava és que Rocío Carrasco anés a explicar la seua història.

Des que es va emetre el primer episodi sobre la vida de la filla de Rocío Jurado, la seua filla gran no hi ha dia que no tinga als mitjans de comunicació a la porta de la seua casa o seguint-la allà on va. Esta situació li està resultant aclaparadora i insostenible, a pesar que en un principi va treure totes les seues forces per a bregar contra la tempestat que li venia damunt.

A pesar de tot això, Rocío Flores no ha deixat la televisió, ja que està colaborant en ‘El Programa de Ana Rosa’, a més de ser comentarista en alguns programes de ‘Supervivientes’, on està concursant la dona del seu pare, Olga Moreno.

No contenta amb haver de fer front a tot això i suportar les crítiques, la primogènita de l’exguàrdia civil té ara un nou front obert, els enemics que li estan sorgint en la cadena en la qual treballa. Al començament de tota esta història van ser molts els programa de ‘Telecinco’ que van decidir protegir la jove, no obstant això amb el pas del temps sembla que alguns han decidit posicionar-se clarament en contra de Rocío Flores com ha ocorregut amb ‘Viva la vida’.

El passat cap de setmana l’espai conduït per Emma García anunciava que la neta de ‘la más grande’ ja no tindria la mateixa relació amb el seu pare que abans, arran de les declaracions de la seua mare en la sèrie documental sobre la seua vida. Estes insinuacions haurien afectat prou a la germana major de David i Lola Flores per a explotar cansada de tants rumors infundats.

La jove no dubtava a etzibar quan els mitjans de comunicació li preguntaven per la relació actual amb Antonio David Flores. «Ja no sabeu què inventar. Bé, vosaltres no, però que no saben ja…», contestava enfadada, fent al·lusió al que s’havia comentat a ‘Viva la vida’ el cap de setmana.

No és un secret que Emma García és una de les presentadores amb més prestigi a ‘Telecinco’. Fa anys que està treballant en diferents programes de la cadena i compta amb el vistiplau de Paolo Vasile, qui l’ha convertida en certa manera en intocable. Per això no és d’estranyar que fos en el seu programa on hi hagués via lliure per a parlar sobre el suposat distanciament entre pare i filla.

 

Com està realment la relació?

La veritat és que després d’emetre’s la sèrie documental sobre la filla de Pedro Carrasco, la família Flores ha vist com tot al seu voltant s’enfonsava. L’exguàrdia civil gairebé no surt al carrer i ha vist afectada la seua economia després de ser acomiadat de ‘Sálvame’ i perdre adeptes en les seues campanyes publicitàries en les xarxes socials.

El passat cap de setmana l’excolaborador de ‘Sálvame’ va acudir a una comunió en la qual també van estar els seus fills. No obstant això, sembla que la tensió entre pare i filla va estar molt present. I és que, en esta ocasió, Rocío Flores va arribar d’una banda al costat de la seua parella, Manuel Bedmar, i el seu germà, mentre que el seu progenitor va arribar per un altre i, segons s’ha comentat esta setmana en els mitjans, ni tan sols es van saludar ni van creuar mirades.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.