La nova enemiga de Rocío Flores: una presentadora de Telecinco

 

Rocío Flores està vivint un dels pitjors moments de la seua vida, arran de l’estrena en Telecinco del documental de la seua mare, ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’. Amb la dona del seu pare a Hondures i amb ell fora dels mitjans, la jove s’ha convertit en la diana de tots els dards.

Fa més de dos mesos que la filla d’Antonio David Flores va veure com la seua vida s’enfonsava per complet. La jove feia temps que demanava públicament a la seua mare un retrobament per a solucionar els seus problemes, però el que no esperava és que Rocío Carrasco anés a explicar la seua història.

Des que es va emetre el primer episodi sobre la vida de la filla de Rocío Jurado, la seua filla gran no hi ha dia que no tinga als mitjans de comunicació a la porta de la seua casa o seguint-la allà on va. Esta situació li està resultant aclaparadora i insostenible, a pesar que en un principi va treure totes les seues forces per a bregar contra la tempestat que li venia damunt.

A pesar de tot això, Rocío Flores no ha deixat la televisió, ja que està colaborant en ‘El Programa de Ana Rosa’, a més de ser comentarista en alguns programes de ‘Supervivientes’, on està concursant la dona del seu pare, Olga Moreno.

No contenta amb haver de fer front a tot això i suportar les crítiques, la primogènita de l’exguàrdia civil té ara un nou front obert, els enemics que li estan sorgint en la cadena en la qual treballa. Al començament de tota esta història van ser molts els programa de ‘Telecinco’ que van decidir protegir la jove, no obstant això amb el pas del temps sembla que alguns han decidit posicionar-se clarament en contra de Rocío Flores com ha ocorregut amb ‘Viva la vida’.

El passat cap de setmana l’espai conduït per Emma García anunciava que la neta de ‘la más grande’ ja no tindria la mateixa relació amb el seu pare que abans, arran de les declaracions de la seua mare en la sèrie documental sobre la seua vida. Estes insinuacions haurien afectat prou a la germana major de David i Lola Flores per a explotar cansada de tants rumors infundats.

La jove no dubtava a etzibar quan els mitjans de comunicació li preguntaven per la relació actual amb Antonio David Flores. «Ja no sabeu què inventar. Bé, vosaltres no, però que no saben ja…», contestava enfadada, fent al·lusió al que s’havia comentat a ‘Viva la vida’ el cap de setmana.

No és un secret que Emma García és una de les presentadores amb més prestigi a ‘Telecinco’. Fa anys que està treballant en diferents programes de la cadena i compta amb el vistiplau de Paolo Vasile, qui l’ha convertida en certa manera en intocable. Per això no és d’estranyar que fos en el seu programa on hi hagués via lliure per a parlar sobre el suposat distanciament entre pare i filla.

 

Com està realment la relació?

La veritat és que després d’emetre’s la sèrie documental sobre la filla de Pedro Carrasco, la família Flores ha vist com tot al seu voltant s’enfonsava. L’exguàrdia civil gairebé no surt al carrer i ha vist afectada la seua economia després de ser acomiadat de ‘Sálvame’ i perdre adeptes en les seues campanyes publicitàries en les xarxes socials.

El passat cap de setmana l’excolaborador de ‘Sálvame’ va acudir a una comunió en la qual també van estar els seus fills. No obstant això, sembla que la tensió entre pare i filla va estar molt present. I és que, en esta ocasió, Rocío Flores va arribar d’una banda al costat de la seua parella, Manuel Bedmar, i el seu germà, mentre que el seu progenitor va arribar per un altre i, segons s’ha comentat esta setmana en els mitjans, ni tan sols es van saludar ni van creuar mirades.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.