La nova enemiga de Rocío Flores: una presentadora de Telecinco

 

Rocío Flores està vivint un dels pitjors moments de la seua vida, arran de l’estrena en Telecinco del documental de la seua mare, ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’. Amb la dona del seu pare a Hondures i amb ell fora dels mitjans, la jove s’ha convertit en la diana de tots els dards.

Fa més de dos mesos que la filla d’Antonio David Flores va veure com la seua vida s’enfonsava per complet. La jove feia temps que demanava públicament a la seua mare un retrobament per a solucionar els seus problemes, però el que no esperava és que Rocío Carrasco anés a explicar la seua història.

Des que es va emetre el primer episodi sobre la vida de la filla de Rocío Jurado, la seua filla gran no hi ha dia que no tinga als mitjans de comunicació a la porta de la seua casa o seguint-la allà on va. Esta situació li està resultant aclaparadora i insostenible, a pesar que en un principi va treure totes les seues forces per a bregar contra la tempestat que li venia damunt.

A pesar de tot això, Rocío Flores no ha deixat la televisió, ja que està colaborant en ‘El Programa de Ana Rosa’, a més de ser comentarista en alguns programes de ‘Supervivientes’, on està concursant la dona del seu pare, Olga Moreno.

No contenta amb haver de fer front a tot això i suportar les crítiques, la primogènita de l’exguàrdia civil té ara un nou front obert, els enemics que li estan sorgint en la cadena en la qual treballa. Al començament de tota esta història van ser molts els programa de ‘Telecinco’ que van decidir protegir la jove, no obstant això amb el pas del temps sembla que alguns han decidit posicionar-se clarament en contra de Rocío Flores com ha ocorregut amb ‘Viva la vida’.

El passat cap de setmana l’espai conduït per Emma García anunciava que la neta de ‘la más grande’ ja no tindria la mateixa relació amb el seu pare que abans, arran de les declaracions de la seua mare en la sèrie documental sobre la seua vida. Estes insinuacions haurien afectat prou a la germana major de David i Lola Flores per a explotar cansada de tants rumors infundats.

La jove no dubtava a etzibar quan els mitjans de comunicació li preguntaven per la relació actual amb Antonio David Flores. «Ja no sabeu què inventar. Bé, vosaltres no, però que no saben ja…», contestava enfadada, fent al·lusió al que s’havia comentat a ‘Viva la vida’ el cap de setmana.

No és un secret que Emma García és una de les presentadores amb més prestigi a ‘Telecinco’. Fa anys que està treballant en diferents programes de la cadena i compta amb el vistiplau de Paolo Vasile, qui l’ha convertida en certa manera en intocable. Per això no és d’estranyar que fos en el seu programa on hi hagués via lliure per a parlar sobre el suposat distanciament entre pare i filla.

 

Com està realment la relació?

La veritat és que després d’emetre’s la sèrie documental sobre la filla de Pedro Carrasco, la família Flores ha vist com tot al seu voltant s’enfonsava. L’exguàrdia civil gairebé no surt al carrer i ha vist afectada la seua economia després de ser acomiadat de ‘Sálvame’ i perdre adeptes en les seues campanyes publicitàries en les xarxes socials.

El passat cap de setmana l’excolaborador de ‘Sálvame’ va acudir a una comunió en la qual també van estar els seus fills. No obstant això, sembla que la tensió entre pare i filla va estar molt present. I és que, en esta ocasió, Rocío Flores va arribar d’una banda al costat de la seua parella, Manuel Bedmar, i el seu germà, mentre que el seu progenitor va arribar per un altre i, segons s’ha comentat esta setmana en els mitjans, ni tan sols es van saludar ni van creuar mirades.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.