La nova enemiga de Rocío Flores: una presentadora de Telecinco

 

Rocío Flores està vivint un dels pitjors moments de la seua vida, arran de l’estrena en Telecinco del documental de la seua mare, ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’. Amb la dona del seu pare a Hondures i amb ell fora dels mitjans, la jove s’ha convertit en la diana de tots els dards.

Fa més de dos mesos que la filla d’Antonio David Flores va veure com la seua vida s’enfonsava per complet. La jove feia temps que demanava públicament a la seua mare un retrobament per a solucionar els seus problemes, però el que no esperava és que Rocío Carrasco anés a explicar la seua història.

Des que es va emetre el primer episodi sobre la vida de la filla de Rocío Jurado, la seua filla gran no hi ha dia que no tinga als mitjans de comunicació a la porta de la seua casa o seguint-la allà on va. Esta situació li està resultant aclaparadora i insostenible, a pesar que en un principi va treure totes les seues forces per a bregar contra la tempestat que li venia damunt.

A pesar de tot això, Rocío Flores no ha deixat la televisió, ja que està colaborant en ‘El Programa de Ana Rosa’, a més de ser comentarista en alguns programes de ‘Supervivientes’, on està concursant la dona del seu pare, Olga Moreno.

No contenta amb haver de fer front a tot això i suportar les crítiques, la primogènita de l’exguàrdia civil té ara un nou front obert, els enemics que li estan sorgint en la cadena en la qual treballa. Al començament de tota esta història van ser molts els programa de ‘Telecinco’ que van decidir protegir la jove, no obstant això amb el pas del temps sembla que alguns han decidit posicionar-se clarament en contra de Rocío Flores com ha ocorregut amb ‘Viva la vida’.

El passat cap de setmana l’espai conduït per Emma García anunciava que la neta de ‘la más grande’ ja no tindria la mateixa relació amb el seu pare que abans, arran de les declaracions de la seua mare en la sèrie documental sobre la seua vida. Estes insinuacions haurien afectat prou a la germana major de David i Lola Flores per a explotar cansada de tants rumors infundats.

La jove no dubtava a etzibar quan els mitjans de comunicació li preguntaven per la relació actual amb Antonio David Flores. «Ja no sabeu què inventar. Bé, vosaltres no, però que no saben ja…», contestava enfadada, fent al·lusió al que s’havia comentat a ‘Viva la vida’ el cap de setmana.

No és un secret que Emma García és una de les presentadores amb més prestigi a ‘Telecinco’. Fa anys que està treballant en diferents programes de la cadena i compta amb el vistiplau de Paolo Vasile, qui l’ha convertida en certa manera en intocable. Per això no és d’estranyar que fos en el seu programa on hi hagués via lliure per a parlar sobre el suposat distanciament entre pare i filla.

 

Com està realment la relació?

La veritat és que després d’emetre’s la sèrie documental sobre la filla de Pedro Carrasco, la família Flores ha vist com tot al seu voltant s’enfonsava. L’exguàrdia civil gairebé no surt al carrer i ha vist afectada la seua economia després de ser acomiadat de ‘Sálvame’ i perdre adeptes en les seues campanyes publicitàries en les xarxes socials.

El passat cap de setmana l’excolaborador de ‘Sálvame’ va acudir a una comunió en la qual també van estar els seus fills. No obstant això, sembla que la tensió entre pare i filla va estar molt present. I és que, en esta ocasió, Rocío Flores va arribar d’una banda al costat de la seua parella, Manuel Bedmar, i el seu germà, mentre que el seu progenitor va arribar per un altre i, segons s’ha comentat esta setmana en els mitjans, ni tan sols es van saludar ni van creuar mirades.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.