“Tot el que compte és mentida”, l’enfrontament d’Antonio Canales i Belén Rodríguez

 

Quan Rocío Carrasco parlava del seu accident de cotxe amb Fidel Albiac en el documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir vivo’, va explicar que durant la seua estada a l’hospital, la seua parella es va instal·lar a la casa d’Antonio Canales, i a més assegurava que “el ballador era com de la família de Fidel.

La polèmica ha arribat quan ‘Supervivientes: Ultima hora’ ha connectat en directe amb Canales, que nega les paraules de la filla de Rocío Jurado.

“Ni jo soc un traïdor, ni he mentit en cap moment. Rociito i el xiquet sí que van ser a la meua casa. Soc amic de la família de Fidel de tota la vida, la seua mare la Xica, la mama de Fidel treballa a l’hospital i l’oncle de Fidel és com el meu compare i jo sóc padrí de dos fills seus. Però Fidel ha sigut a la meua casa tres vegades”, ha començat dient l’ex supervivent.

“Tot el que compte Rocío és mentida. Que se senten davant de mi Rocío i Fidel i que diguen quantes vegades ha dormit a la meua casa, o quantes vegades ha menjat a la meua casa”.

En preguntar-li per Olga, Canales ha explicat que “a mi no m’ha manipulat, perquè no la coneixia de res. Amb Antonio David he parlat una vegada. No m’he de posicionar en cap costat. Soc un home amb paraula sincera i no tiraré merda ni ximpleries a assumptes en els quals no m’he de posicionar. Esta és la veritat, que pot arribar al cel”, assegura.

En eixe moment, Jorge Javier ha comentat a l’exconcursant, que la seua defensora Mónica, havia anunciat que Fidel havia estat casa de Canales uns 20 dies. “No, tants dies no va poder ser a la meua casa. Va estar uns dies que Rociito m’ho va demanar perquè ella es quedava a l’hospital. Va estar diversos dies venint, però a la meua casa no va arribar a dormir. Pot ser que estiguera mentre jo estava fora. Però d’això al fet que jo li vaig acollir…això sí que no”, ha reconegut.

En finalitzar, el presentador, Belén Rodríguez, ha intervingut per a comptar la seua versió dels fets, cosa que ha enfadat molt al flamenc. “El dia que Fidel es va anar a la teua casa, estava jo amb ell. Li va anar a buscar el teu xofer, i a la seua mare també. Tu si estaves. No et dic que algun dia no isqueres, però tu sí que estaves. Fidel anava de la teua casa a l’hospital i de l’hospital a la teua casa. La seua família està molt dolguda perquè els negues”, ha assegurat la col·laboradora.

En finalitzar esta, el ballador, li ha etzibat, “Sé que tu treballes en televisió i eres Belén, i jo Canales, no estic mentint, no m’agrada, no confongues les meues paraules ni llevants un fals testimoniatge”, ha brollat. “A tu Olga et va demanar que enaltires a Antonio David”, ha insistit la tertuliana. “Rociito és la filla d’algú a qui jo estimava amb bogeria. No soc ningú per a entrar en aqueixa polèmica dels matrimonis. A mi Olga no em va demanar res.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.