“Tot el que compte és mentida”, l’enfrontament d’Antonio Canales i Belén Rodríguez

 

Quan Rocío Carrasco parlava del seu accident de cotxe amb Fidel Albiac en el documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir vivo’, va explicar que durant la seua estada a l’hospital, la seua parella es va instal·lar a la casa d’Antonio Canales, i a més assegurava que “el ballador era com de la família de Fidel.

La polèmica ha arribat quan ‘Supervivientes: Ultima hora’ ha connectat en directe amb Canales, que nega les paraules de la filla de Rocío Jurado.

“Ni jo soc un traïdor, ni he mentit en cap moment. Rociito i el xiquet sí que van ser a la meua casa. Soc amic de la família de Fidel de tota la vida, la seua mare la Xica, la mama de Fidel treballa a l’hospital i l’oncle de Fidel és com el meu compare i jo sóc padrí de dos fills seus. Però Fidel ha sigut a la meua casa tres vegades”, ha començat dient l’ex supervivent.

“Tot el que compte Rocío és mentida. Que se senten davant de mi Rocío i Fidel i que diguen quantes vegades ha dormit a la meua casa, o quantes vegades ha menjat a la meua casa”.

En preguntar-li per Olga, Canales ha explicat que “a mi no m’ha manipulat, perquè no la coneixia de res. Amb Antonio David he parlat una vegada. No m’he de posicionar en cap costat. Soc un home amb paraula sincera i no tiraré merda ni ximpleries a assumptes en els quals no m’he de posicionar. Esta és la veritat, que pot arribar al cel”, assegura.

En eixe moment, Jorge Javier ha comentat a l’exconcursant, que la seua defensora Mónica, havia anunciat que Fidel havia estat casa de Canales uns 20 dies. “No, tants dies no va poder ser a la meua casa. Va estar uns dies que Rociito m’ho va demanar perquè ella es quedava a l’hospital. Va estar diversos dies venint, però a la meua casa no va arribar a dormir. Pot ser que estiguera mentre jo estava fora. Però d’això al fet que jo li vaig acollir…això sí que no”, ha reconegut.

En finalitzar, el presentador, Belén Rodríguez, ha intervingut per a comptar la seua versió dels fets, cosa que ha enfadat molt al flamenc. “El dia que Fidel es va anar a la teua casa, estava jo amb ell. Li va anar a buscar el teu xofer, i a la seua mare també. Tu si estaves. No et dic que algun dia no isqueres, però tu sí que estaves. Fidel anava de la teua casa a l’hospital i de l’hospital a la teua casa. La seua família està molt dolguda perquè els negues”, ha assegurat la col·laboradora.

En finalitzar esta, el ballador, li ha etzibat, “Sé que tu treballes en televisió i eres Belén, i jo Canales, no estic mentint, no m’agrada, no confongues les meues paraules ni llevants un fals testimoniatge”, ha brollat. “A tu Olga et va demanar que enaltires a Antonio David”, ha insistit la tertuliana. “Rociito és la filla d’algú a qui jo estimava amb bogeria. No soc ningú per a entrar en aqueixa polèmica dels matrimonis. A mi Olga no em va demanar res.

Últimes notícies

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.