“Tot el que compte és mentida”, l’enfrontament d’Antonio Canales i Belén Rodríguez

 

Quan Rocío Carrasco parlava del seu accident de cotxe amb Fidel Albiac en el documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir vivo’, va explicar que durant la seua estada a l’hospital, la seua parella es va instal·lar a la casa d’Antonio Canales, i a més assegurava que “el ballador era com de la família de Fidel.

La polèmica ha arribat quan ‘Supervivientes: Ultima hora’ ha connectat en directe amb Canales, que nega les paraules de la filla de Rocío Jurado.

«Ni jo soc un traïdor, ni he mentit en cap moment. Rociito i el xiquet sí que van ser a la meua casa. Soc amic de la família de Fidel de tota la vida, la seua mare la Xica, la mama de Fidel treballa a l’hospital i l’oncle de Fidel és com el meu compare i jo sóc padrí de dos fills seus. Però Fidel ha sigut a la meua casa tres vegades», ha començat dient l’ex supervivent.

«Tot el que compte Rocío és mentida. Que se senten davant de mi Rocío i Fidel i que diguen quantes vegades ha dormit a la meua casa, o quantes vegades ha menjat a la meua casa».

En preguntar-li per Olga, Canales ha explicat que “a mi no m’ha manipulat, perquè no la coneixia de res. Amb Antonio David he parlat una vegada. No m’he de posicionar en cap costat. Soc un home amb paraula sincera i no tiraré merda ni ximpleries a assumptes en els quals no m’he de posicionar. Esta és la veritat, que pot arribar al cel», assegura.

En eixe moment, Jorge Javier ha comentat a l’exconcursant, que la seua defensora Mónica, havia anunciat que Fidel havia estat casa de Canales uns 20 dies. «No, tants dies no va poder ser a la meua casa. Va estar uns dies que Rociito m’ho va demanar perquè ella es quedava a l’hospital. Va estar diversos dies venint, però a la meua casa no va arribar a dormir. Pot ser que estiguera mentre jo estava fora. Però d’això al fet que jo li vaig acollir…això sí que no», ha reconegut.

En finalitzar, el presentador, Belén Rodríguez, ha intervingut per a comptar la seua versió dels fets, cosa que ha enfadat molt al flamenc. «El dia que Fidel es va anar a la teua casa, estava jo amb ell. Li va anar a buscar el teu xofer, i a la seua mare també. Tu si estaves. No et dic que algun dia no isqueres, però tu sí que estaves. Fidel anava de la teua casa a l’hospital i de l’hospital a la teua casa. La seua família està molt dolguda perquè els negues», ha assegurat la col·laboradora.

En finalitzar esta, el ballador, li ha etzibat, «Sé que tu treballes en televisió i eres Belén, i jo Canales, no estic mentint, no m’agrada, no confongues les meues paraules ni llevants un fals testimoniatge», ha brollat. «A tu Olga et va demanar que enaltires a Antonio David», ha insistit la tertuliana. «Rociito és la filla d’algú a qui jo estimava amb bogeria. No soc ningú per a entrar en aqueixa polèmica dels matrimonis. A mi Olga no em va demanar res.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.