“Tot el que compte és mentida”, l’enfrontament d’Antonio Canales i Belén Rodríguez

 

Quan Rocío Carrasco parlava del seu accident de cotxe amb Fidel Albiac en el documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir vivo’, va explicar que durant la seua estada a l’hospital, la seua parella es va instal·lar a la casa d’Antonio Canales, i a més assegurava que “el ballador era com de la família de Fidel.

La polèmica ha arribat quan ‘Supervivientes: Ultima hora’ ha connectat en directe amb Canales, que nega les paraules de la filla de Rocío Jurado.

«Ni jo soc un traïdor, ni he mentit en cap moment. Rociito i el xiquet sí que van ser a la meua casa. Soc amic de la família de Fidel de tota la vida, la seua mare la Xica, la mama de Fidel treballa a l’hospital i l’oncle de Fidel és com el meu compare i jo sóc padrí de dos fills seus. Però Fidel ha sigut a la meua casa tres vegades», ha començat dient l’ex supervivent.

«Tot el que compte Rocío és mentida. Que se senten davant de mi Rocío i Fidel i que diguen quantes vegades ha dormit a la meua casa, o quantes vegades ha menjat a la meua casa».

En preguntar-li per Olga, Canales ha explicat que “a mi no m’ha manipulat, perquè no la coneixia de res. Amb Antonio David he parlat una vegada. No m’he de posicionar en cap costat. Soc un home amb paraula sincera i no tiraré merda ni ximpleries a assumptes en els quals no m’he de posicionar. Esta és la veritat, que pot arribar al cel», assegura.

En eixe moment, Jorge Javier ha comentat a l’exconcursant, que la seua defensora Mónica, havia anunciat que Fidel havia estat casa de Canales uns 20 dies. «No, tants dies no va poder ser a la meua casa. Va estar uns dies que Rociito m’ho va demanar perquè ella es quedava a l’hospital. Va estar diversos dies venint, però a la meua casa no va arribar a dormir. Pot ser que estiguera mentre jo estava fora. Però d’això al fet que jo li vaig acollir…això sí que no», ha reconegut.

En finalitzar, el presentador, Belén Rodríguez, ha intervingut per a comptar la seua versió dels fets, cosa que ha enfadat molt al flamenc. «El dia que Fidel es va anar a la teua casa, estava jo amb ell. Li va anar a buscar el teu xofer, i a la seua mare també. Tu si estaves. No et dic que algun dia no isqueres, però tu sí que estaves. Fidel anava de la teua casa a l’hospital i de l’hospital a la teua casa. La seua família està molt dolguda perquè els negues», ha assegurat la col·laboradora.

En finalitzar esta, el ballador, li ha etzibat, «Sé que tu treballes en televisió i eres Belén, i jo Canales, no estic mentint, no m’agrada, no confongues les meues paraules ni llevants un fals testimoniatge», ha brollat. «A tu Olga et va demanar que enaltires a Antonio David», ha insistit la tertuliana. «Rociito és la filla d’algú a qui jo estimava amb bogeria. No soc ningú per a entrar en aqueixa polèmica dels matrimonis. A mi Olga no em va demanar res.

Últimes notícies

Nit històrica del Valencia Basket a l’Euroliga amb 111 punts al Baskonia

El Valencia Basket ha aconseguit la millor anotació de la seua història en l’Euroliga en sumar 111 punts davant el Kosner Baskonia en la segona jornada (111-88). Un triple final de Dylan Osetkowski ha fixat el nou rècord, que supera els 108 punts signats al febrer a Vitòria.

El Valencia Basket esclafa el Baskonia amb una exhibició a l’Eurolliga (111-88)

El Valencia Basket ha passat per damunt del Kosner Baskonia al Roig Arena (111-88) en la segona jornada de l’Eurolliga, amb un joc molt més ràpid i contundent que el del conjunt basc.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al nord de Castelló este dijous

Aemet ha activat per a este dijous a la vesprada l’avís taronja al nord de Castelló per pluges que poden arribar a 100 l/m2 en poques hores, i el nivell groc s’estén a València i al sud de la província castellonenca per ruixats intensos i tempestes.

La defensa d’Emilio Argüeso denuncia al CGPJ per no comunicar-li l’arxiu de les queixes contra la jutgessa de la DANA

La defensa de l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso ha denunciat davant el Defensor del Poble que el CGPJ haja fet públic a la premsa l’arxiu de les seues queixes contra la jutgessa de la DANA de Catarroja sense notificar-li formalment la resolució. Anuncien que impugnaran la decisió quan tinguen accés a l’acord complet.

Buñol reconeix Màxim Huerta com a Fill Adoptiu per la seua trajectòria cultural

El Ple de l’Ajuntament de Buñol ha nomenat l’escriptor i exministre de Cultura Màxim Huerta Fill Adoptiu del municipi, en reconeixement al seu vincle personal i a la seua aportació a la vida cultural local. El guardó destaca també el paper de la Llibreria de Doña Leo com a focus literari i motor de la Festa del Llibre.

El decret Mari Carmen, entre els titulars i la realitat de l’habitatge

Albert Llueca valora el decret Mari Carmen com a resposta a la crisi residencial i a la necessitat d'un habitatge digne.

La IA impulsa la transformació del teixit empresarial valencià, segons Jordi Sevilla

L’exministre Jordi Sevilla ha destacat a València la transformació del teixit empresarial valencià gràcies a la intel·ligència artificial i la digitalització, i ha advertit d’un cicle econòmic menys generós. Íñigo de la Serna ha reclamat reformes estructurals i més educació i formació per a reforçar la productivitat i la competitivitat d’Espanya i d’Europa.

València distingix Ceuta i els futbolistes valencians campions del món

El ple de l'Ajuntament de València ha aprovat els Honors i Distincions de 2026, amb una Medalla d'Honor excepcional per a Ceuta i títols per als futbolistes Ferran Torres i Alejandro Grimaldo, campions del món amb Espanya.