Enfrontament entre Mila Ximénez i Rafa Mora a ‘Sálvame’

Rafa Mora i Mila Ximénez

Rafa Mora i Mila Ximénez | TELECINCO

 

Amb l’objectiu de fer-se un lloc entre els col·laboradors del programa de Telecinco, ‘Sálvame’, Rafa Mora està disposat a qualsevol cosa, i sembla que no li importa en absolut guanyar-se la desaprovació dels col·laboradors més veterans del programa.

 

Rafa vol ser el centre d’atenció

A ningú sorprenen ja les contínues disputes que tenen entre tots els col·laboradors de l’exitós programa. La voluntat que tenen la majoria per ser els protagonistes i el caràcter, a vegades, molt poc respectuós d’alguns fa que, moltes vegades, la resta de companys es queixen al presentador de no poder dir la seua opinió, ja que no se’ls respecta el torn de paraula.

Un especialista en aquestes situacions és Rafa Mora. L’extronista és mostra sempre molt actiu per a donar la seua opinió dels diferents temes que es tracten, arribant fins i tot a interrompre als seus companys i no deixar-los parlar.

Davant d’aquesta actitud i ja cansada de què aquesta situació es repetisca contínuament, aquesta passada setmana Mila Ximénez va explotar i va dir prou.

 

Mila Ximénez diu prou

Segons informa ‘La Coctelera’, la periodista li va recriminar la seua actitud dient-li: «Rafa, de veritat, treballar amb tu és un autèntic ‘coñazo’!» al mateix moment que es va alçar del sofà que ocupava tirant un coixí a terra.

Davant d’aquesta reacció, Rafa va aprofitar per agreujar encara més la situació i llançar més llenya al foc. «No et diré el que tu eres» li va cridar l’extronista a Mila, mentre aquesta es dirigia al director del programa per a recriminar l’actitud del seu company.

Mila Ximénez enfadada per les contínues interrupcions de Rafa Mora

Mila Ximénez enfadada per les contínues interrupcions de Rafa Mora | TELECINCO

 

Però lluny d’intentar calmar els ànims, Rafa Mora la seguia provocant llançant preguntes al públic que feien referència a la periodista. «Doneu-li alguna cosa perquè es relaxe, per favor. Algú del públic té alguna cosa perquè es calme?». Mila, molt enfadada, el va insultar en públic amb un «eres un imbècil» i Rafa fent-se l’ofés demanava respecte: «Jo li tinc molt de respecte i educació, no m’insulte».

Carlota Corredera intentant moderar la discusió

Carlota Corredera intentant moderar la discussió | TELECINCO

 

No és la primera vegada que Rafa Mora protagonitza una situació com aquesta, ja que el valencià ens té acostumats a voler capitalitzar moltes vegades el protagonisme en les intervencions dels col·laboradors i això fa que la resta s’ofusque davant el seu ego. Aquest fet és el que ha volgut denunciar Mila, que confessava que treballar amb ell, moltes vegades és un «rollo» i un «coñazo». La col·laboradora va arribar a admetre que algunes vegades «mire la llista i veig els col·laboradors i dic a la merda, hui em pose malalta», intentant explicar com de dur es fa a vegades compartir plató amb alguns col·laboradors.

 

Enfrontaments amb altres col·laboradors

Tot i aquest enfrontament que han mantingut, Rafa acostuma a controlar aquestes actituds amb Mila, segurament pel pes que té aquesta dins del programa. En canvi, amb altra de les seues companyes, Chelo García Cortés, no té tants miraments i en més d’una ocasió ha intentat ridiculitzar-la davant dels espectadors.

Aquestes actituds poc respectuoses del valencià li han fet guanyar-se diverses enemistats dins del grup de col·laboradors del programa, que s’han posicionat sempre a favor de la periodista de ‘Diario Che’ quan hi ha hagut conflictes d’aquest tipus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.