10.3 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Enfrontament entre Mila Ximénez i Rafa Mora a ‘Sálvame’

Rafa Mora i Mila Ximénez

Rafa Mora i Mila Ximénez | TELECINCO

 

Amb l’objectiu de fer-se un lloc entre els col·laboradors del programa de Telecinco, ‘Sálvame’, Rafa Mora està disposat a qualsevol cosa, i sembla que no li importa en absolut guanyar-se la desaprovació dels col·laboradors més veterans del programa.

 

Rafa vol ser el centre d’atenció

A ningú sorprenen ja les contínues disputes que tenen entre tots els col·laboradors de l’exitós programa. La voluntat que tenen la majoria per ser els protagonistes i el caràcter, a vegades, molt poc respectuós d’alguns fa que, moltes vegades, la resta de companys es queixen al presentador de no poder dir la seua opinió, ja que no se’ls respecta el torn de paraula.

Un especialista en aquestes situacions és Rafa Mora. L’extronista és mostra sempre molt actiu per a donar la seua opinió dels diferents temes que es tracten, arribant fins i tot a interrompre als seus companys i no deixar-los parlar.

Davant d’aquesta actitud i ja cansada de què aquesta situació es repetisca contínuament, aquesta passada setmana Mila Ximénez va explotar i va dir prou.

 

Mila Ximénez diu prou

Segons informa ‘La Coctelera’, la periodista li va recriminar la seua actitud dient-li: «Rafa, de veritat, treballar amb tu és un autèntic ‘coñazo’!» al mateix moment que es va alçar del sofà que ocupava tirant un coixí a terra.

Davant d’aquesta reacció, Rafa va aprofitar per agreujar encara més la situació i llançar més llenya al foc. «No et diré el que tu eres» li va cridar l’extronista a Mila, mentre aquesta es dirigia al director del programa per a recriminar l’actitud del seu company.

Mila Ximénez enfadada per les contínues interrupcions de Rafa Mora

Mila Ximénez enfadada per les contínues interrupcions de Rafa Mora | TELECINCO

 

Però lluny d’intentar calmar els ànims, Rafa Mora la seguia provocant llançant preguntes al públic que feien referència a la periodista. «Doneu-li alguna cosa perquè es relaxe, per favor. Algú del públic té alguna cosa perquè es calme?». Mila, molt enfadada, el va insultar en públic amb un «eres un imbècil» i Rafa fent-se l’ofés demanava respecte: «Jo li tinc molt de respecte i educació, no m’insulte».

Carlota Corredera intentant moderar la discusió

Carlota Corredera intentant moderar la discussió | TELECINCO

 

No és la primera vegada que Rafa Mora protagonitza una situació com aquesta, ja que el valencià ens té acostumats a voler capitalitzar moltes vegades el protagonisme en les intervencions dels col·laboradors i això fa que la resta s’ofusque davant el seu ego. Aquest fet és el que ha volgut denunciar Mila, que confessava que treballar amb ell, moltes vegades és un «rollo» i un «coñazo». La col·laboradora va arribar a admetre que algunes vegades «mire la llista i veig els col·laboradors i dic a la merda, hui em pose malalta», intentant explicar com de dur es fa a vegades compartir plató amb alguns col·laboradors.

 

Enfrontaments amb altres col·laboradors

Tot i aquest enfrontament que han mantingut, Rafa acostuma a controlar aquestes actituds amb Mila, segurament pel pes que té aquesta dins del programa. En canvi, amb altra de les seues companyes, Chelo García Cortés, no té tants miraments i en més d’una ocasió ha intentat ridiculitzar-la davant dels espectadors.

Aquestes actituds poc respectuoses del valencià li han fet guanyar-se diverses enemistats dins del grup de col·laboradors del programa, que s’han posicionat sempre a favor de la periodista de ‘Diario Che’ quan hi ha hagut conflictes d’aquest tipus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.