Enfrontament entre Mila Ximénez i Rafa Mora a ‘Sálvame’

Rafa Mora i Mila Ximénez

Rafa Mora i Mila Ximénez | TELECINCO

 

Amb l’objectiu de fer-se un lloc entre els col·laboradors del programa de Telecinco, ‘Sálvame’, Rafa Mora està disposat a qualsevol cosa, i sembla que no li importa en absolut guanyar-se la desaprovació dels col·laboradors més veterans del programa.

 

Rafa vol ser el centre d’atenció

A ningú sorprenen ja les contínues disputes que tenen entre tots els col·laboradors de l’exitós programa. La voluntat que tenen la majoria per ser els protagonistes i el caràcter, a vegades, molt poc respectuós d’alguns fa que, moltes vegades, la resta de companys es queixen al presentador de no poder dir la seua opinió, ja que no se’ls respecta el torn de paraula.

Un especialista en aquestes situacions és Rafa Mora. L’extronista és mostra sempre molt actiu per a donar la seua opinió dels diferents temes que es tracten, arribant fins i tot a interrompre als seus companys i no deixar-los parlar.

Davant d’aquesta actitud i ja cansada de què aquesta situació es repetisca contínuament, aquesta passada setmana Mila Ximénez va explotar i va dir prou.

 

Mila Ximénez diu prou

Segons informa ‘La Coctelera’, la periodista li va recriminar la seua actitud dient-li: «Rafa, de veritat, treballar amb tu és un autèntic ‘coñazo’!» al mateix moment que es va alçar del sofà que ocupava tirant un coixí a terra.

Davant d’aquesta reacció, Rafa va aprofitar per agreujar encara més la situació i llançar més llenya al foc. «No et diré el que tu eres» li va cridar l’extronista a Mila, mentre aquesta es dirigia al director del programa per a recriminar l’actitud del seu company.

Mila Ximénez enfadada per les contínues interrupcions de Rafa Mora

Mila Ximénez enfadada per les contínues interrupcions de Rafa Mora | TELECINCO

 

Però lluny d’intentar calmar els ànims, Rafa Mora la seguia provocant llançant preguntes al públic que feien referència a la periodista. «Doneu-li alguna cosa perquè es relaxe, per favor. Algú del públic té alguna cosa perquè es calme?». Mila, molt enfadada, el va insultar en públic amb un «eres un imbècil» i Rafa fent-se l’ofés demanava respecte: «Jo li tinc molt de respecte i educació, no m’insulte».

Carlota Corredera intentant moderar la discusió

Carlota Corredera intentant moderar la discussió | TELECINCO

 

No és la primera vegada que Rafa Mora protagonitza una situació com aquesta, ja que el valencià ens té acostumats a voler capitalitzar moltes vegades el protagonisme en les intervencions dels col·laboradors i això fa que la resta s’ofusque davant el seu ego. Aquest fet és el que ha volgut denunciar Mila, que confessava que treballar amb ell, moltes vegades és un «rollo» i un «coñazo». La col·laboradora va arribar a admetre que algunes vegades «mire la llista i veig els col·laboradors i dic a la merda, hui em pose malalta», intentant explicar com de dur es fa a vegades compartir plató amb alguns col·laboradors.

 

Enfrontaments amb altres col·laboradors

Tot i aquest enfrontament que han mantingut, Rafa acostuma a controlar aquestes actituds amb Mila, segurament pel pes que té aquesta dins del programa. En canvi, amb altra de les seues companyes, Chelo García Cortés, no té tants miraments i en més d’una ocasió ha intentat ridiculitzar-la davant dels espectadors.

Aquestes actituds poc respectuoses del valencià li han fet guanyar-se diverses enemistats dins del grup de col·laboradors del programa, que s’han posicionat sempre a favor de la periodista de ‘Diario Che’ quan hi ha hagut conflictes d’aquest tipus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.