Enfrontament entre Mila Ximénez i Rafa Mora a ‘Sálvame’

Rafa Mora i Mila Ximénez

Rafa Mora i Mila Ximénez | TELECINCO

 

Amb l’objectiu de fer-se un lloc entre els col·laboradors del programa de Telecinco, ‘Sálvame’, Rafa Mora està disposat a qualsevol cosa, i sembla que no li importa en absolut guanyar-se la desaprovació dels col·laboradors més veterans del programa.

 

Rafa vol ser el centre d’atenció

A ningú sorprenen ja les contínues disputes que tenen entre tots els col·laboradors de l’exitós programa. La voluntat que tenen la majoria per ser els protagonistes i el caràcter, a vegades, molt poc respectuós d’alguns fa que, moltes vegades, la resta de companys es queixen al presentador de no poder dir la seua opinió, ja que no se’ls respecta el torn de paraula.

Un especialista en aquestes situacions és Rafa Mora. L’extronista és mostra sempre molt actiu per a donar la seua opinió dels diferents temes que es tracten, arribant fins i tot a interrompre als seus companys i no deixar-los parlar.

Davant d’aquesta actitud i ja cansada de què aquesta situació es repetisca contínuament, aquesta passada setmana Mila Ximénez va explotar i va dir prou.

 

Mila Ximénez diu prou

Segons informa ‘La Coctelera’, la periodista li va recriminar la seua actitud dient-li: «Rafa, de veritat, treballar amb tu és un autèntic ‘coñazo’!» al mateix moment que es va alçar del sofà que ocupava tirant un coixí a terra.

Davant d’aquesta reacció, Rafa va aprofitar per agreujar encara més la situació i llançar més llenya al foc. «No et diré el que tu eres» li va cridar l’extronista a Mila, mentre aquesta es dirigia al director del programa per a recriminar l’actitud del seu company.

Mila Ximénez enfadada per les contínues interrupcions de Rafa Mora

Mila Ximénez enfadada per les contínues interrupcions de Rafa Mora | TELECINCO

 

Però lluny d’intentar calmar els ànims, Rafa Mora la seguia provocant llançant preguntes al públic que feien referència a la periodista. «Doneu-li alguna cosa perquè es relaxe, per favor. Algú del públic té alguna cosa perquè es calme?». Mila, molt enfadada, el va insultar en públic amb un «eres un imbècil» i Rafa fent-se l’ofés demanava respecte: «Jo li tinc molt de respecte i educació, no m’insulte».

Carlota Corredera intentant moderar la discusió

Carlota Corredera intentant moderar la discussió | TELECINCO

 

No és la primera vegada que Rafa Mora protagonitza una situació com aquesta, ja que el valencià ens té acostumats a voler capitalitzar moltes vegades el protagonisme en les intervencions dels col·laboradors i això fa que la resta s’ofusque davant el seu ego. Aquest fet és el que ha volgut denunciar Mila, que confessava que treballar amb ell, moltes vegades és un «rollo» i un «coñazo». La col·laboradora va arribar a admetre que algunes vegades «mire la llista i veig els col·laboradors i dic a la merda, hui em pose malalta», intentant explicar com de dur es fa a vegades compartir plató amb alguns col·laboradors.

 

Enfrontaments amb altres col·laboradors

Tot i aquest enfrontament que han mantingut, Rafa acostuma a controlar aquestes actituds amb Mila, segurament pel pes que té aquesta dins del programa. En canvi, amb altra de les seues companyes, Chelo García Cortés, no té tants miraments i en més d’una ocasió ha intentat ridiculitzar-la davant dels espectadors.

Aquestes actituds poc respectuoses del valencià li han fet guanyar-se diverses enemistats dins del grup de col·laboradors del programa, que s’han posicionat sempre a favor de la periodista de ‘Diario Che’ quan hi ha hagut conflictes d’aquest tipus.

Últimes notícies

Ratxes de vent de fins a 122 km/h assoten diversos municipis de Castelló

El fort vent a la província de Castelló deixa ratxes màximes de 122 km/h i manté actiu l'avís groc, amb registres destacats a l'interior i la costa.

Avís groc a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

L'Agència Estatal de Meteorologia manté l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes que poden aconseguir els 80 km/h segons la zona i l'horari.

Març s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més calor i vent molt fort en el nord

El final de març arriba a la Comunitat Valenciana amb ambient més temperat, cel poc nuvolós i ratxes de vent molt forts a Castelló i l'interior nord de València, tant a l'interior com en el litoral.

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.