Enrique del Pozo torna a Telecinco de la mà de ‘Viva la vida’: “Ja no et tinc por”

 

El paparazzi Diego Arrabal ha deixat definitivament el programa ‘Viva la vida’ i el seu substitut ha sigut Enrique del Pozo. Este, que va saltar a la fama gràcies al duo Enrique i Ana, ha tornat a la televisió. Ho ha fet després de molt de temps, concretament nou anys, allunyat de la mateixa a Espanya i triomfant sobretot a Itàlia.

Ha estat ‘desaparegut‘ de Telecinco i això que durant un llarg període va ser figura indiscutible de programes com a ‘Crónicas Marcianas’. Un espai este, igual que uns altres, on va tindre forts enfrontaments amb Antonio David.

I precisament d’ell ha parlat. Sí, perquè ha revelat que l’ex de Rocío Carrasco va ser el culpable que deixara els platons.

 

Enrique del Pozo repta a Antonio David Flores

 

Enrique del Pozo es va estrenar este dissabte com a col·laborador de ‘Viva la vida’ i va parlar sense embuts de les raons que li havien portat a allunyar-se dels mitjans de comunicació durant tots estos anys: va parlar de calvari, de depressió i de sofriment. Va culpar directament a Antonio David Flores i ara dona més detalls del seu enfrontament amb ell i de tot el mal que li ha fet.

Potser el més cridaner dels enfrontaments que van tindre en el pas va ser el que va ocórrer en ‘Crónicas Marcianas’, on l’exmarit de Rocío Carrasco va estar a punt d’agredir-li en directe. «Em fa molta gràcia este senyor. Ha d’estar molt crescut ara, després de veure els dotze episodis de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ha opinat el nou col·laborador.

Sense pal·liatius, Del Pozo ha revelat la raó per la qual va deixar d’asseure’s en la taula del ‘late night’ de Xavier Sardà: «Jo no vaig marxar de ‘Crónicas Marcianas’, perquè he volgut. A mi em van tirar per la teua culpa. En eixe moment no interessava tindre a ningú que donara la cara per Rocío Carrasco. Tu estaves lliure i continuaves manipulant i mentint. Vinga revistes i revistes. Et torne a repetir, estaves protegit per algú que estava dins d’una espècie de màfia. Tu eres subdirector d’aquella revista».

A més, Enrique del Pozo parla del dur que va ser patir una depressió per culpa de les vexacions que Antonio David abocava sobre la revista que compartia amb Emilio Rodríguez Menéndez, ‘Dígame’.

Es va arribar a escriure sobre ell que «es ficava al llit amb menors» i això va fer molt de mal a la seua mare i, per consegüent, a ell. Però no va ser tot. «Va anar dient en uns certs platons i a uns certs directius per a fer una campanya de desprestigi. Els crucificats vam ser Rocío Jurado, Ortega Cano, Rocío Carrasco, Fidel i les Campos i va durar anys».

Enrique del Pou repta a Antonio David Flores

 

Per a Enrique, això no és una qüestió de venjança sinó de «posar les coses en el seu lloc». «M’ataca dient que he cantat per als xiquets. Mira, eixe és el millor treball que he fet en la meua vida. Va ser un treball sa. El que no he fet és el que fas tu amb altres xiquets. I, quan vulgues, si tens nassos, m’ho dius a la cara (…) Tu sol vals per a folrar-te de diners a base del que estàs fent. Haver difamat i crear una xarxa d’insults contra molts companys. La por ja te l’he perdut, quan tu vulgues em tens de nou».

Però per què li tenia tanta por a Antonio David?: «Perquè tenia eixa màfia de Rodríguez Menéndez, de les revistes, era una provocació cap a Rocío Carrasco perquè ella no volia anar als platons, volia anar per la justícia, i ell se sentia molt protegit i unes certes persones li ballaven l’aigua perquè donava diners i audiència. Els que veníem a defensar a Rocío Carrasco, érem crucificats», insisteix.

Enrique del Pou ha tornat per a defensar a Rocío Carrasco

 

Tal com va dir en el seu debut en ‘Viva la vida’, el tertulià defensarà a Rocío Carrasco i, per això, ha donat la cara de nou per ella: «T’has dedicat a abusar d’una senyora durant moltíssims anys i a guanyar 5, 6 i 7 milions d’euros amb moltes mentides i difamacions. Als quals defensàvem a la teua exmuller ens ridiculitzaves i difamaves quan tenies el poder».

«El que no et perdonaré mai en la vida és que això li ho vas traspassar a la meua mare. Això va ser una malaltia molt grossa. El sofriment de la meua mare», ha confessat l’artista, que ha assegurat que «a Antonio David se li ha acabat la ganga». «Jo no soc ací per a difamar-te. Soc ací per a posar sobre la taula el que has fet amb mi, amb la família Campos, amb Rocío Jurado, amb Ortega Cano i amb Belén Rodríguez. A tots ens arriba la nostra hora. Saps què? Ara t’ha arribat la teua. Te la menjaràs sencera», ha sentenciat Enrique del Pozo, deixant en ‘xoc’ a tots els seus companys.

Últimes notícies

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 l/m² a Requena, ha inundat vivendes i ha complicat el trànsit en diverses carreteres de la comarca, mentres es manté l’alerta per pluges molt fortes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 litres per metre quadrat en Requena, ha inundat vivendes i ha obligat a intervindre Emergències, que manté l’alerta per noves pluges fortes esta matinada.

Pérez Llorca diu que no li preocupa el seu futur sinó el dels valencians

Juanfran Pérez Llorca assegura en el debat de política general que no està preocupat per la seua candidatura sinó pel futur dels valencians i defensa els seus anuncis davant les crítiques de l’oposició.

Pradas afirma que no vol tapar ningú i reclama que es conega tota la veritat de la DANA

Salomé Pradas, exconsellera de Justícia i Interior imputada per la DANA de 2024, ha assegurat al Congrés que no vol tapar ningú, tampoc l’expresident Carlos Mazón, i que el seu objectiu és que es conega tota la veritat del que va passar.

Galán reclama a Europa un nou model energètic per reduir la dependència exterior

El president executiu d'Iberdrola, Ignacio Sánchez Galán, ha defensat a València que Europa necessita un nou model energètic per trencar la seua dependència exterior i ha reclamat més inversió en xarxes elèctriques i estabilitat reguladora. L'ex primer ministre italià Enrico Letta ha advertit també sobre la fragmentació europea i el domini nord-americà en banca i intel·ligència artificial.

L’humor de Javier Aguirre conquista Mestalla en la seua presentació

Javier Aguirre s’ha presentat com a nou entrenador del Valencia amb una roda de premsa plena d’humor, proximitat i frases espontànies, mantenint intacta la seua personalitat. El tècnic mexicà ha promés donar-ho tot per revertir la mala dinàmica esportiva de l’equip.

Vox defensa que els acords amb el PP fan als valencians millor i més segurs

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, ha defensat en el debat de política general que els acords del seu partit amb el PP han millorat la situació dels valencians i han augmentat la seua seguretat, sobretot en matèria d’immigració i vivenda. Ha advertit, no obstant això, que els pressupostos de 2026 només recullen una part del programa de Vox i que aspiren a anar més lluny si governen en solitari.

L’home acusat de matar la seua parella a Benidorm ix de la vivenda després de cinc hores amb la Policia

L’home detingut per l’assassinat masclista de la seua parella a Benidorm ha abandonat el domicili escortat per la Policia Nacional després de cinc hores dins de la vivenda. La víctima, una dona brasilera de 33 anys, no constava en el sistema Viogén i Benidorm ha decretat un dia de dol i una concentració de condemna.