Enrique del Pozo torna a Telecinco de la mà de ‘Viva la vida’: “Ja no et tinc por”

 

El paparazzi Diego Arrabal ha deixat definitivament el programa ‘Viva la vida’ i el seu substitut ha sigut Enrique del Pozo. Este, que va saltar a la fama gràcies al duo Enrique i Ana, ha tornat a la televisió. Ho ha fet després de molt de temps, concretament nou anys, allunyat de la mateixa a Espanya i triomfant sobretot a Itàlia.

Ha estat ‘desaparegut‘ de Telecinco i això que durant un llarg període va ser figura indiscutible de programes com a ‘Crónicas Marcianas’. Un espai este, igual que uns altres, on va tindre forts enfrontaments amb Antonio David.

I precisament d’ell ha parlat. Sí, perquè ha revelat que l’ex de Rocío Carrasco va ser el culpable que deixara els platons.

 

Enrique del Pozo repta a Antonio David Flores

 

Enrique del Pozo es va estrenar este dissabte com a col·laborador de ‘Viva la vida’ i va parlar sense embuts de les raons que li havien portat a allunyar-se dels mitjans de comunicació durant tots estos anys: va parlar de calvari, de depressió i de sofriment. Va culpar directament a Antonio David Flores i ara dona més detalls del seu enfrontament amb ell i de tot el mal que li ha fet.

Potser el més cridaner dels enfrontaments que van tindre en el pas va ser el que va ocórrer en ‘Crónicas Marcianas’, on l’exmarit de Rocío Carrasco va estar a punt d’agredir-li en directe. “Em fa molta gràcia este senyor. Ha d’estar molt crescut ara, després de veure els dotze episodis de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ha opinat el nou col·laborador.

Sense pal·liatius, Del Pozo ha revelat la raó per la qual va deixar d’asseure’s en la taula del ‘late night’ de Xavier Sardà: “Jo no vaig marxar de ‘Crónicas Marcianas’, perquè he volgut. A mi em van tirar per la teua culpa. En eixe moment no interessava tindre a ningú que donara la cara per Rocío Carrasco. Tu estaves lliure i continuaves manipulant i mentint. Vinga revistes i revistes. Et torne a repetir, estaves protegit per algú que estava dins d’una espècie de màfia. Tu eres subdirector d’aquella revista”.

A més, Enrique del Pozo parla del dur que va ser patir una depressió per culpa de les vexacions que Antonio David abocava sobre la revista que compartia amb Emilio Rodríguez Menéndez, ‘Dígame’.

Es va arribar a escriure sobre ell que “es ficava al llit amb menors” i això va fer molt de mal a la seua mare i, per consegüent, a ell. Però no va ser tot. “Va anar dient en uns certs platons i a uns certs directius per a fer una campanya de desprestigi. Els crucificats vam ser Rocío Jurado, Ortega Cano, Rocío Carrasco, Fidel i les Campos i va durar anys”.

Enrique del Pou repta a Antonio David Flores

 

Per a Enrique, això no és una qüestió de venjança sinó de “posar les coses en el seu lloc”. “M’ataca dient que he cantat per als xiquets. Mira, eixe és el millor treball que he fet en la meua vida. Va ser un treball sa. El que no he fet és el que fas tu amb altres xiquets. I, quan vulgues, si tens nassos, m’ho dius a la cara (…) Tu sol vals per a folrar-te de diners a base del que estàs fent. Haver difamat i crear una xarxa d’insults contra molts companys. La por ja te l’he perdut, quan tu vulgues em tens de nou”.

Però per què li tenia tanta por a Antonio David?: “Perquè tenia eixa màfia de Rodríguez Menéndez, de les revistes, era una provocació cap a Rocío Carrasco perquè ella no volia anar als platons, volia anar per la justícia, i ell se sentia molt protegit i unes certes persones li ballaven l’aigua perquè donava diners i audiència. Els que veníem a defensar a Rocío Carrasco, érem crucificats”, insisteix.

Enrique del Pou ha tornat per a defensar a Rocío Carrasco

 

Tal com va dir en el seu debut en ‘Viva la vida’, el tertulià defensarà a Rocío Carrasco i, per això, ha donat la cara de nou per ella: “T’has dedicat a abusar d’una senyora durant moltíssims anys i a guanyar 5, 6 i 7 milions d’euros amb moltes mentides i difamacions. Als quals defensàvem a la teua exmuller ens ridiculitzaves i difamaves quan tenies el poder”.

“El que no et perdonaré mai en la vida és que això li ho vas traspassar a la meua mare. Això va ser una malaltia molt grossa. El sofriment de la meua mare”, ha confessat l’artista, que ha assegurat que “a Antonio David se li ha acabat la ganga”. “Jo no soc ací per a difamar-te. Soc ací per a posar sobre la taula el que has fet amb mi, amb la família Campos, amb Rocío Jurado, amb Ortega Cano i amb Belén Rodríguez. A tots ens arriba la nostra hora. Saps què? Ara t’ha arribat la teua. Te la menjaràs sencera”, ha sentenciat Enrique del Pozo, deixant en ‘xoc’ a tots els seus companys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El detingut pel cas Tavira hauria incendiat el cotxe de l’empresari després de la seua desaparició

El quart detingut pel crim de Jesús Tavira hauria sigut qui va incendiar el cotxe de l'empresari dies després de la seua desaparició, segons la investigació policial.

Carlos Mazón manté el silenci sobre la causa judicial de la dana per respecte al procés

Carlos Mazón evita pronunciar-se sobre la investigació judicial de la dana d'octubre de 2024 i defén que el seu silenci respon a una qüestió de principis i respecte al procés.

Trobat enterrat en formigó l’empresari vinculat al crim de la viuda de Sala

La Policia troba el cos que tot apunta que és de l'empresari Jesús Tavira, sepultat a més de dos metres en un aljub, embolicat en plàstic i amb múltiples ferides d'arma blanca. Hi ha quatre detinguts i no es descarten més arrestos.

Centenars de taxis col·lapsen el centre de València per a exigir límits a les VTC

Centenars de taxistes recorren el centre de València en marxa lenta per a denunciar l'intrusisme de les VTC i pressionar a la Generalitat perquè aprove un nou decret que limite estes llicències.

Consum eleva el seu benefici a 122 milions en 2025 i fixa la seua entrada a Madrid per a 2028

Consum tanca 2025 amb un benefici de 122 milions d'euros, un 12,3% més que l'any anterior, i anuncia la seua arribada a la Comunitat de Madrid en 2028 amb un supermercat a Parla.

Infermeria d’Urgències es mobilitza a València per la greu falta de personal

Personal d'Infermeria d'Urgències de diversos hospitals valencians es concentra per a denunciar una falta de personal que consideren insostenible i de risc per a pacients i professionals.

Pérez Llorca dona per conclosa la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits

La Generalitat dona per finalitzada la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits i l'obertura de València Sud i el nou Lloc de Comandament, i impulsa un pla d'inversions fins a 2030.

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.