Enrique del Pozo torna a Telecinco de la mà de ‘Viva la vida’: “Ja no et tinc por”

 

El paparazzi Diego Arrabal ha deixat definitivament el programa ‘Viva la vida’ i el seu substitut ha sigut Enrique del Pozo. Este, que va saltar a la fama gràcies al duo Enrique i Ana, ha tornat a la televisió. Ho ha fet després de molt de temps, concretament nou anys, allunyat de la mateixa a Espanya i triomfant sobretot a Itàlia.

Ha estat ‘desaparegut‘ de Telecinco i això que durant un llarg període va ser figura indiscutible de programes com a ‘Crónicas Marcianas’. Un espai este, igual que uns altres, on va tindre forts enfrontaments amb Antonio David.

I precisament d’ell ha parlat. Sí, perquè ha revelat que l’ex de Rocío Carrasco va ser el culpable que deixara els platons.

 

Enrique del Pozo repta a Antonio David Flores

 

Enrique del Pozo es va estrenar este dissabte com a col·laborador de ‘Viva la vida’ i va parlar sense embuts de les raons que li havien portat a allunyar-se dels mitjans de comunicació durant tots estos anys: va parlar de calvari, de depressió i de sofriment. Va culpar directament a Antonio David Flores i ara dona més detalls del seu enfrontament amb ell i de tot el mal que li ha fet.

Potser el més cridaner dels enfrontaments que van tindre en el pas va ser el que va ocórrer en ‘Crónicas Marcianas’, on l’exmarit de Rocío Carrasco va estar a punt d’agredir-li en directe. «Em fa molta gràcia este senyor. Ha d’estar molt crescut ara, després de veure els dotze episodis de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ha opinat el nou col·laborador.

Sense pal·liatius, Del Pozo ha revelat la raó per la qual va deixar d’asseure’s en la taula del ‘late night’ de Xavier Sardà: «Jo no vaig marxar de ‘Crónicas Marcianas’, perquè he volgut. A mi em van tirar per la teua culpa. En eixe moment no interessava tindre a ningú que donara la cara per Rocío Carrasco. Tu estaves lliure i continuaves manipulant i mentint. Vinga revistes i revistes. Et torne a repetir, estaves protegit per algú que estava dins d’una espècie de màfia. Tu eres subdirector d’aquella revista».

A més, Enrique del Pozo parla del dur que va ser patir una depressió per culpa de les vexacions que Antonio David abocava sobre la revista que compartia amb Emilio Rodríguez Menéndez, ‘Dígame’.

Es va arribar a escriure sobre ell que «es ficava al llit amb menors» i això va fer molt de mal a la seua mare i, per consegüent, a ell. Però no va ser tot. «Va anar dient en uns certs platons i a uns certs directius per a fer una campanya de desprestigi. Els crucificats vam ser Rocío Jurado, Ortega Cano, Rocío Carrasco, Fidel i les Campos i va durar anys».

Enrique del Pou repta a Antonio David Flores

 

Per a Enrique, això no és una qüestió de venjança sinó de «posar les coses en el seu lloc». «M’ataca dient que he cantat per als xiquets. Mira, eixe és el millor treball que he fet en la meua vida. Va ser un treball sa. El que no he fet és el que fas tu amb altres xiquets. I, quan vulgues, si tens nassos, m’ho dius a la cara (…) Tu sol vals per a folrar-te de diners a base del que estàs fent. Haver difamat i crear una xarxa d’insults contra molts companys. La por ja te l’he perdut, quan tu vulgues em tens de nou».

Però per què li tenia tanta por a Antonio David?: «Perquè tenia eixa màfia de Rodríguez Menéndez, de les revistes, era una provocació cap a Rocío Carrasco perquè ella no volia anar als platons, volia anar per la justícia, i ell se sentia molt protegit i unes certes persones li ballaven l’aigua perquè donava diners i audiència. Els que veníem a defensar a Rocío Carrasco, érem crucificats», insisteix.

Enrique del Pou ha tornat per a defensar a Rocío Carrasco

 

Tal com va dir en el seu debut en ‘Viva la vida’, el tertulià defensarà a Rocío Carrasco i, per això, ha donat la cara de nou per ella: «T’has dedicat a abusar d’una senyora durant moltíssims anys i a guanyar 5, 6 i 7 milions d’euros amb moltes mentides i difamacions. Als quals defensàvem a la teua exmuller ens ridiculitzaves i difamaves quan tenies el poder».

«El que no et perdonaré mai en la vida és que això li ho vas traspassar a la meua mare. Això va ser una malaltia molt grossa. El sofriment de la meua mare», ha confessat l’artista, que ha assegurat que «a Antonio David se li ha acabat la ganga». «Jo no soc ací per a difamar-te. Soc ací per a posar sobre la taula el que has fet amb mi, amb la família Campos, amb Rocío Jurado, amb Ortega Cano i amb Belén Rodríguez. A tots ens arriba la nostra hora. Saps què? Ara t’ha arribat la teua. Te la menjaràs sencera», ha sentenciat Enrique del Pozo, deixant en ‘xoc’ a tots els seus companys.

Últimes notícies

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.

Vols directes entre València i Nova York amb United a partir de juny de 2027

United Airlines connectarà València i Nova York amb tres vols setmanals des de juny de 2027, en el marc d’una gran expansió internacional de la companyia. Generalitat i Ajuntament destaquen l’impacte per al turisme i la connexió amb el mercat nord-americà.

L’eclipsi solar deixa 317 atencions oculars a la Comunitat Valenciana sense ingressos hospitalaris

L’eclipsi solar total del 12 d’agost ha generat 317 consultes oftalmològiques als centres sanitaris públics de la Comunitat Valenciana, totes sense necessitat d’ingrés hospitalari. Sanitat havia reforçat les urgències i els servicis d’oftalmologia i insistit en l’ús de ulleres homologades.