‘SUPERVIVIENTES’: Espanya es fica d’acord per a expulsar al supervivent menys volgut

Els espectadors de ‘Supervivientes’ van gaudir anit d’una gala molt intensa, d’una banda, l’expulsió més desitjada, la sénia d’Alejandro Nieto i Nacho Palau; i per a finalitzar les nominacions van tornar a la gala.

Anuar Benor ha sigut l’últim expulsat del concurs de supervivència, el cunyat d’Isa Pantoja ha aconseguit l’improbable: unir a tot Twitter en contra seua.




Mostrant una actitud qüestionable d’insults i trampes, el concursant va començar a fer mèrits fa setmanes per a eixir per potes en la seua primera nominació.

Anuar va ser traslladat al palafit al costat de Marta Peñate. Un dels dos dirà adeu definitivament a ‘Supervivientes’ diumenge que ve, en el següent lliurament de ‘Connexió Hondures’.

Una prova de rècord

Alejandro Nieto i Nacho Palau s’han enfrontat a un clàssic en el joc de líder: La sénia infernal. Decidits a deixar-se la pell pel collaret de líder, els supervivents s’han agarrat amb molta força a l’estructura, que ha començat a girar lentament. A poc a poc, la sénia ha anat agafant ritme, girant en diferent direcció i a diferents velocitats. Per si no fos prou, la pluja s’ha deslligat amb força sobre els Cayos Cochinos, afegint encara més dificultat a la prova.

Més de 13 minuts van aguantar donant tornades en la mítica ‘Sénia infernal’.

Aquesta vegada no va succeir així. Al límit de les seues forces, l’ex de Miguel Bosé va caure a l’aigua primer. Era la primera vegada que Nieto es col·locava el collaret de líder, per la qual cosa no va poder evitar esfondrar-se de l’emoció en dedicar el triomf als seus éssers estimats. “A la meua família, als meus pares, als meus dos germans, al meu nebot, al meu Tania, i sobretot, al meu xiquet“.

Com a vencedor de la prova de líder, el gadità va obtindre la immunitat de cara a la nova ronda de nominacions. Així, després de diverses setmanes de mal borràs, ‘Supervivientes’ va tancar una de les millors nits de l’edició donant a conéixer als quatre concursants que ixen a la palestra.

Repeteixen MarianaNacho Ignacio de Borbón per votació dels seus companys, i completa la terna de candidats a l’expulsió Kiko Matamoros, triat directament per Alejandro. El menys votat mutarà a paràsit la setmana vinent.

Anabel Pantoja i Yulen Pereira s’entreguen a la passió

Després d’haver descobert la que ha sigut la seua primera crisi de parella, hem pogut veure un nou acostament entre Anabel i Yulen. Jorge Javier anunciava que els supervivents havien aprofundit en la seua relació “manualment”.

Tots dos han tingut un xicotet moment d’intimitat a Hondures. L’esportista ha aprofitat per a acostar-se una mica més a la col·laboradora i s’ha permés fer una paradeta en les seues natges.

Les reaccions en plató

Després d’emetre les imatges, les reaccions no han tardat a arribar. Des de plató, Isa Pantoja al·lucinava amb el que acabava de veure: “Pensava que era perquè estaven fent una prova o alguna cosa, no sabia que era de veritat”. A més, ha fet una nova valoració de la parella: “Els dos s’estan contenint, els falta aqueixa espenta”.

Jorge Javier donava pas a Arelys, mare de Yulen: “El xiquet estava fent música”, deia. “Com deia que era dessaborit, perquè el xiquet està fent el que ha de fer. És un xic de 27 anys amb les hormones ben posades i tot ben posat. Què farem”.

La cita de Nacho Palau i Jorge Javier Vázquez

Alejandro Nieto ha revelat el mal humor i el caràcter de Nacho Palau, això ha molestat molt al presentador que li llançava un seriós advertiment al supervivent: “Jo a hores d’ara de la vida no vull un nóvio toca pilotes“, deia de broma. “Perquè una cosa que t’estalvies“, li ha respost ell.

Jorge Javier Vázquez li ha retret la seua resposta: “Has tingut una forma molt lletja de rebutjar-me i no sé com llevar-me aquesta daga, com me la trauré del cor abans d’anar-me a dormir i ficar-me en el llit“. “Convida’m a sopar i veuràs com no t’insulte cap vegada“, li ha promés Nacho Palau. “Home, només falta que et convide a sopar i m’insultes“, ha rigut Jorge en respondre-li. “Bé, perquè et convide a sopar jo“, li ha proposat Palau. “Deixa’m que m’ho pense, que arriba l’estiu i estic molt ximple“, resolia el presentador. Tindran aqueixa cita Nacho Palau i Jorge Javier Vázquez?

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.

Elx registra quasi 70 l/m² en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les intenses precipitacions d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a l'entorn del Martínez Valero i múltiples incidències a la ciutat. Tres centres educatius han suspés classes, s'han registrat talls de llum i problemes de trànsit per semàfors inactius.

Elx registra quasi 70 litres en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les pluges d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a Elx i han obligat a suspendre classes en tres centres. També s'han registrat talls elèctrics i problemes de trànsit.

Evacuen en helicòpter a un conductor després de caure la seua furgoneta per un barranc de 15 metres a Sot de Chera

Un home de 29 anys ha sigut rescatat i traslladat en helicòpter a l'Hospital La Fe després de caure la seua furgoneta per un barranc d'uns 15 metres en el Camí del Pla. Bombers del Consorci i el GERA el van excarcerar i el CICU va informar de politraumatisme.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts a València

La pluja va danyar el sistema elèctric i va obligar a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. La plaça va reobrir sobre les 15.30 després de retirar el material.