‘SUPERVIVIENTES’: Espanya es fica d’acord per a expulsar al supervivent menys volgut

Els espectadors de ‘Supervivientes’ van gaudir anit d’una gala molt intensa, d’una banda, l’expulsió més desitjada, la sénia d’Alejandro Nieto i Nacho Palau; i per a finalitzar les nominacions van tornar a la gala.

Anuar Benor ha sigut l’últim expulsat del concurs de supervivència, el cunyat d’Isa Pantoja ha aconseguit l’improbable: unir a tot Twitter en contra seua.




Mostrant una actitud qüestionable d’insults i trampes, el concursant va començar a fer mèrits fa setmanes per a eixir per potes en la seua primera nominació.

Anuar va ser traslladat al palafit al costat de Marta Peñate. Un dels dos dirà adeu definitivament a ‘Supervivientes’ diumenge que ve, en el següent lliurament de ‘Connexió Hondures’.

Una prova de rècord

Alejandro Nieto i Nacho Palau s’han enfrontat a un clàssic en el joc de líder: La sénia infernal. Decidits a deixar-se la pell pel collaret de líder, els supervivents s’han agarrat amb molta força a l’estructura, que ha començat a girar lentament. A poc a poc, la sénia ha anat agafant ritme, girant en diferent direcció i a diferents velocitats. Per si no fos prou, la pluja s’ha deslligat amb força sobre els Cayos Cochinos, afegint encara més dificultat a la prova.

Més de 13 minuts van aguantar donant tornades en la mítica ‘Sénia infernal’.

Aquesta vegada no va succeir així. Al límit de les seues forces, l’ex de Miguel Bosé va caure a l’aigua primer. Era la primera vegada que Nieto es col·locava el collaret de líder, per la qual cosa no va poder evitar esfondrar-se de l’emoció en dedicar el triomf als seus éssers estimats. «A la meua família, als meus pares, als meus dos germans, al meu nebot, al meu Tania, i sobretot, al meu xiquet«.

Com a vencedor de la prova de líder, el gadità va obtindre la immunitat de cara a la nova ronda de nominacions. Així, després de diverses setmanes de mal borràs, ‘Supervivientes’ va tancar una de les millors nits de l’edició donant a conéixer als quatre concursants que ixen a la palestra.

Repeteixen MarianaNacho Ignacio de Borbón per votació dels seus companys, i completa la terna de candidats a l’expulsió Kiko Matamoros, triat directament per Alejandro. El menys votat mutarà a paràsit la setmana vinent.

Anabel Pantoja i Yulen Pereira s’entreguen a la passió

Després d’haver descobert la que ha sigut la seua primera crisi de parella, hem pogut veure un nou acostament entre Anabel i Yulen. Jorge Javier anunciava que els supervivents havien aprofundit en la seua relació “manualment”.

Tots dos han tingut un xicotet moment d’intimitat a Hondures. L’esportista ha aprofitat per a acostar-se una mica més a la col·laboradora i s’ha permés fer una paradeta en les seues natges.

Les reaccions en plató

Després d’emetre les imatges, les reaccions no han tardat a arribar. Des de plató, Isa Pantoja al·lucinava amb el que acabava de veure: “Pensava que era perquè estaven fent una prova o alguna cosa, no sabia que era de veritat”. A més, ha fet una nova valoració de la parella: “Els dos s’estan contenint, els falta aqueixa espenta”.

Jorge Javier donava pas a Arelys, mare de Yulen: “El xiquet estava fent música”, deia. “Com deia que era dessaborit, perquè el xiquet està fent el que ha de fer. És un xic de 27 anys amb les hormones ben posades i tot ben posat. Què farem”.

La cita de Nacho Palau i Jorge Javier Vázquez

Alejandro Nieto ha revelat el mal humor i el caràcter de Nacho Palau, això ha molestat molt al presentador que li llançava un seriós advertiment al supervivent: «Jo a hores d’ara de la vida no vull un nóvio toca pilotes«, deia de broma. «Perquè una cosa que t’estalvies«, li ha respost ell.

Jorge Javier Vázquez li ha retret la seua resposta: «Has tingut una forma molt lletja de rebutjar-me i no sé com llevar-me aquesta daga, com me la trauré del cor abans d’anar-me a dormir i ficar-me en el llit«. «Convida’m a sopar i veuràs com no t’insulte cap vegada«, li ha promés Nacho Palau. «Home, només falta que et convide a sopar i m’insultes«, ha rigut Jorge en respondre-li. «Bé, perquè et convide a sopar jo«, li ha proposat Palau. «Deixa’m que m’ho pense, que arriba l’estiu i estic molt ximple«, resolia el presentador. Tindran aqueixa cita Nacho Palau i Jorge Javier Vázquez?

Últimes notícies

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.

Morata renova al capdavant de Cambra València amb un nou ple orientat a la competitivitat empresarial

José Vicente Morata ha sigut reelegit per unanimitat president de Cambra València per al període 2026-2030, amb un nou Ple de 60 representants empresarials i un Comitè Executiu renovat orientat a reforçar la competitivitat de les empreses valencianes.

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.