‘SUPERVIVIENTES’: Espanya es fica d’acord per a expulsar al supervivent menys volgut

Els espectadors de ‘Supervivientes’ van gaudir anit d’una gala molt intensa, d’una banda, l’expulsió més desitjada, la sénia d’Alejandro Nieto i Nacho Palau; i per a finalitzar les nominacions van tornar a la gala.

Anuar Benor ha sigut l’últim expulsat del concurs de supervivència, el cunyat d’Isa Pantoja ha aconseguit l’improbable: unir a tot Twitter en contra seua.




Mostrant una actitud qüestionable d’insults i trampes, el concursant va començar a fer mèrits fa setmanes per a eixir per potes en la seua primera nominació.

Anuar va ser traslladat al palafit al costat de Marta Peñate. Un dels dos dirà adeu definitivament a ‘Supervivientes’ diumenge que ve, en el següent lliurament de ‘Connexió Hondures’.

Una prova de rècord

Alejandro Nieto i Nacho Palau s’han enfrontat a un clàssic en el joc de líder: La sénia infernal. Decidits a deixar-se la pell pel collaret de líder, els supervivents s’han agarrat amb molta força a l’estructura, que ha començat a girar lentament. A poc a poc, la sénia ha anat agafant ritme, girant en diferent direcció i a diferents velocitats. Per si no fos prou, la pluja s’ha deslligat amb força sobre els Cayos Cochinos, afegint encara més dificultat a la prova.

Més de 13 minuts van aguantar donant tornades en la mítica ‘Sénia infernal’.

Aquesta vegada no va succeir així. Al límit de les seues forces, l’ex de Miguel Bosé va caure a l’aigua primer. Era la primera vegada que Nieto es col·locava el collaret de líder, per la qual cosa no va poder evitar esfondrar-se de l’emoció en dedicar el triomf als seus éssers estimats. «A la meua família, als meus pares, als meus dos germans, al meu nebot, al meu Tania, i sobretot, al meu xiquet«.

Com a vencedor de la prova de líder, el gadità va obtindre la immunitat de cara a la nova ronda de nominacions. Així, després de diverses setmanes de mal borràs, ‘Supervivientes’ va tancar una de les millors nits de l’edició donant a conéixer als quatre concursants que ixen a la palestra.

Repeteixen MarianaNacho Ignacio de Borbón per votació dels seus companys, i completa la terna de candidats a l’expulsió Kiko Matamoros, triat directament per Alejandro. El menys votat mutarà a paràsit la setmana vinent.

Anabel Pantoja i Yulen Pereira s’entreguen a la passió

Després d’haver descobert la que ha sigut la seua primera crisi de parella, hem pogut veure un nou acostament entre Anabel i Yulen. Jorge Javier anunciava que els supervivents havien aprofundit en la seua relació “manualment”.

Tots dos han tingut un xicotet moment d’intimitat a Hondures. L’esportista ha aprofitat per a acostar-se una mica més a la col·laboradora i s’ha permés fer una paradeta en les seues natges.

Les reaccions en plató

Després d’emetre les imatges, les reaccions no han tardat a arribar. Des de plató, Isa Pantoja al·lucinava amb el que acabava de veure: “Pensava que era perquè estaven fent una prova o alguna cosa, no sabia que era de veritat”. A més, ha fet una nova valoració de la parella: “Els dos s’estan contenint, els falta aqueixa espenta”.

Jorge Javier donava pas a Arelys, mare de Yulen: “El xiquet estava fent música”, deia. “Com deia que era dessaborit, perquè el xiquet està fent el que ha de fer. És un xic de 27 anys amb les hormones ben posades i tot ben posat. Què farem”.

La cita de Nacho Palau i Jorge Javier Vázquez

Alejandro Nieto ha revelat el mal humor i el caràcter de Nacho Palau, això ha molestat molt al presentador que li llançava un seriós advertiment al supervivent: «Jo a hores d’ara de la vida no vull un nóvio toca pilotes«, deia de broma. «Perquè una cosa que t’estalvies«, li ha respost ell.

Jorge Javier Vázquez li ha retret la seua resposta: «Has tingut una forma molt lletja de rebutjar-me i no sé com llevar-me aquesta daga, com me la trauré del cor abans d’anar-me a dormir i ficar-me en el llit«. «Convida’m a sopar i veuràs com no t’insulte cap vegada«, li ha promés Nacho Palau. «Home, només falta que et convide a sopar i m’insultes«, ha rigut Jorge en respondre-li. «Bé, perquè et convide a sopar jo«, li ha proposat Palau. «Deixa’m que m’ho pense, que arriba l’estiu i estic molt ximple«, resolia el presentador. Tindran aqueixa cita Nacho Palau i Jorge Javier Vázquez?

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.