‘SUPERVIVIENTES’: Espanya es fica d’acord per a expulsar al supervivent menys volgut

Els espectadors de ‘Supervivientes’ van gaudir anit d’una gala molt intensa, d’una banda, l’expulsió més desitjada, la sénia d’Alejandro Nieto i Nacho Palau; i per a finalitzar les nominacions van tornar a la gala.

Anuar Benor ha sigut l’últim expulsat del concurs de supervivència, el cunyat d’Isa Pantoja ha aconseguit l’improbable: unir a tot Twitter en contra seua.




Mostrant una actitud qüestionable d’insults i trampes, el concursant va començar a fer mèrits fa setmanes per a eixir per potes en la seua primera nominació.

Anuar va ser traslladat al palafit al costat de Marta Peñate. Un dels dos dirà adeu definitivament a ‘Supervivientes’ diumenge que ve, en el següent lliurament de ‘Connexió Hondures’.

Una prova de rècord

Alejandro Nieto i Nacho Palau s’han enfrontat a un clàssic en el joc de líder: La sénia infernal. Decidits a deixar-se la pell pel collaret de líder, els supervivents s’han agarrat amb molta força a l’estructura, que ha començat a girar lentament. A poc a poc, la sénia ha anat agafant ritme, girant en diferent direcció i a diferents velocitats. Per si no fos prou, la pluja s’ha deslligat amb força sobre els Cayos Cochinos, afegint encara més dificultat a la prova.

Més de 13 minuts van aguantar donant tornades en la mítica ‘Sénia infernal’.

Aquesta vegada no va succeir així. Al límit de les seues forces, l’ex de Miguel Bosé va caure a l’aigua primer. Era la primera vegada que Nieto es col·locava el collaret de líder, per la qual cosa no va poder evitar esfondrar-se de l’emoció en dedicar el triomf als seus éssers estimats. “A la meua família, als meus pares, als meus dos germans, al meu nebot, al meu Tania, i sobretot, al meu xiquet“.

Com a vencedor de la prova de líder, el gadità va obtindre la immunitat de cara a la nova ronda de nominacions. Així, després de diverses setmanes de mal borràs, ‘Supervivientes’ va tancar una de les millors nits de l’edició donant a conéixer als quatre concursants que ixen a la palestra.

Repeteixen MarianaNacho Ignacio de Borbón per votació dels seus companys, i completa la terna de candidats a l’expulsió Kiko Matamoros, triat directament per Alejandro. El menys votat mutarà a paràsit la setmana vinent.

Anabel Pantoja i Yulen Pereira s’entreguen a la passió

Després d’haver descobert la que ha sigut la seua primera crisi de parella, hem pogut veure un nou acostament entre Anabel i Yulen. Jorge Javier anunciava que els supervivents havien aprofundit en la seua relació “manualment”.

Tots dos han tingut un xicotet moment d’intimitat a Hondures. L’esportista ha aprofitat per a acostar-se una mica més a la col·laboradora i s’ha permés fer una paradeta en les seues natges.

Les reaccions en plató

Després d’emetre les imatges, les reaccions no han tardat a arribar. Des de plató, Isa Pantoja al·lucinava amb el que acabava de veure: “Pensava que era perquè estaven fent una prova o alguna cosa, no sabia que era de veritat”. A més, ha fet una nova valoració de la parella: “Els dos s’estan contenint, els falta aqueixa espenta”.

Jorge Javier donava pas a Arelys, mare de Yulen: “El xiquet estava fent música”, deia. “Com deia que era dessaborit, perquè el xiquet està fent el que ha de fer. És un xic de 27 anys amb les hormones ben posades i tot ben posat. Què farem”.

La cita de Nacho Palau i Jorge Javier Vázquez

Alejandro Nieto ha revelat el mal humor i el caràcter de Nacho Palau, això ha molestat molt al presentador que li llançava un seriós advertiment al supervivent: “Jo a hores d’ara de la vida no vull un nóvio toca pilotes“, deia de broma. “Perquè una cosa que t’estalvies“, li ha respost ell.

Jorge Javier Vázquez li ha retret la seua resposta: “Has tingut una forma molt lletja de rebutjar-me i no sé com llevar-me aquesta daga, com me la trauré del cor abans d’anar-me a dormir i ficar-me en el llit“. “Convida’m a sopar i veuràs com no t’insulte cap vegada“, li ha promés Nacho Palau. “Home, només falta que et convide a sopar i m’insultes“, ha rigut Jorge en respondre-li. “Bé, perquè et convide a sopar jo“, li ha proposat Palau. “Deixa’m que m’ho pense, que arriba l’estiu i estic molt ximple“, resolia el presentador. Tindran aqueixa cita Nacho Palau i Jorge Javier Vázquez?

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.