‘SUPERVIVIENTES’: Espanya es fica d’acord per a expulsar al supervivent menys volgut

Els espectadors de ‘Supervivientes’ van gaudir anit d’una gala molt intensa, d’una banda, l’expulsió més desitjada, la sénia d’Alejandro Nieto i Nacho Palau; i per a finalitzar les nominacions van tornar a la gala.

Anuar Benor ha sigut l’últim expulsat del concurs de supervivència, el cunyat d’Isa Pantoja ha aconseguit l’improbable: unir a tot Twitter en contra seua.




Mostrant una actitud qüestionable d’insults i trampes, el concursant va començar a fer mèrits fa setmanes per a eixir per potes en la seua primera nominació.

Anuar va ser traslladat al palafit al costat de Marta Peñate. Un dels dos dirà adeu definitivament a ‘Supervivientes’ diumenge que ve, en el següent lliurament de ‘Connexió Hondures’.

Una prova de rècord

Alejandro Nieto i Nacho Palau s’han enfrontat a un clàssic en el joc de líder: La sénia infernal. Decidits a deixar-se la pell pel collaret de líder, els supervivents s’han agarrat amb molta força a l’estructura, que ha començat a girar lentament. A poc a poc, la sénia ha anat agafant ritme, girant en diferent direcció i a diferents velocitats. Per si no fos prou, la pluja s’ha deslligat amb força sobre els Cayos Cochinos, afegint encara més dificultat a la prova.

Més de 13 minuts van aguantar donant tornades en la mítica ‘Sénia infernal’.

Aquesta vegada no va succeir així. Al límit de les seues forces, l’ex de Miguel Bosé va caure a l’aigua primer. Era la primera vegada que Nieto es col·locava el collaret de líder, per la qual cosa no va poder evitar esfondrar-se de l’emoció en dedicar el triomf als seus éssers estimats. «A la meua família, als meus pares, als meus dos germans, al meu nebot, al meu Tania, i sobretot, al meu xiquet«.

Com a vencedor de la prova de líder, el gadità va obtindre la immunitat de cara a la nova ronda de nominacions. Així, després de diverses setmanes de mal borràs, ‘Supervivientes’ va tancar una de les millors nits de l’edició donant a conéixer als quatre concursants que ixen a la palestra.

Repeteixen Mariana, Nacho i Ignacio de Borbón per votació dels seus companys, i completa la terna de candidats a l’expulsió Kiko Matamoros, triat directament per Alejandro. El menys votat mutarà a paràsit la setmana vinent.

Anabel Pantoja i Yulen Pereira s’entreguen a la passió

Després d’haver descobert la que ha sigut la seua primera crisi de parella, hem pogut veure un nou acostament entre Anabel i Yulen. Jorge Javier anunciava que els supervivents havien aprofundit en la seua relació “manualment”.

Tots dos han tingut un xicotet moment d’intimitat a Hondures. L’esportista ha aprofitat per a acostar-se una mica més a la col·laboradora i s’ha permés fer una paradeta en les seues natges.

Les reaccions en plató

Després d’emetre les imatges, les reaccions no han tardat a arribar. Des de plató, Isa Pantoja al·lucinava amb el que acabava de veure: “Pensava que era perquè estaven fent una prova o alguna cosa, no sabia que era de veritat”. A més, ha fet una nova valoració de la parella: “Els dos s’estan contenint, els falta aqueixa espenta”.

Jorge Javier donava pas a Arelys, mare de Yulen: “El xiquet estava fent música”, deia. “Com deia que era dessaborit, perquè el xiquet està fent el que ha de fer. És un xic de 27 anys amb les hormones ben posades i tot ben posat. Què farem”.

La cita de Nacho Palau i Jorge Javier Vázquez

Alejandro Nieto ha revelat el mal humor i el caràcter de Nacho Palau, això ha molestat molt al presentador que li llançava un seriós advertiment al supervivent: «Jo a hores d’ara de la vida no vull un nóvio toca pilotes«, deia de broma. «Perquè una cosa que t’estalvies«, li ha respost ell.

Jorge Javier Vázquez li ha retret la seua resposta: «Has tingut una forma molt lletja de rebutjar-me i no sé com llevar-me aquesta daga, com me la trauré del cor abans d’anar-me a dormir i ficar-me en el llit«. «Convida’m a sopar i veuràs com no t’insulte cap vegada«, li ha promés Nacho Palau. «Home, només falta que et convide a sopar i m’insultes«, ha rigut Jorge en respondre-li. «Bé, perquè et convide a sopar jo«, li ha proposat Palau. «Deixa’m que m’ho pense, que arriba l’estiu i estic molt ximple«, resolia el presentador. Tindran aqueixa cita Nacho Palau i Jorge Javier Vázquez?

Últimes notícies

Dos ferits per banyades en l’encierro de la Vall d’Uixó, un d’ells regidor

Dos persones han resultat ferides per banyades durant l’encierro d’este dissabte a la Vall d’Uixó, entre elles el regidor d’Urbanisme, Vicente Pitarch. Tots dos han sigut traslladats a l’Hospital La Plana i es troben fora de perill.

Set municipis de la Comunitat es queden sense Punts de Trobada Familiar judicials, segons el PSPV

El PSPV denuncia que el nou mapa de Punts de Trobada Familiar Judicials manté el tancament de centres en set municipis valencians i critica el Consell per reduir la xarxa de protecció a la infància. Els socialistes avisen que més de 2.000 famílies es veuran afectades i hauran de fer més desplaçaments i front a més llistes d’espera.

The Ocean Race deixa Alicante després de generar més de 500 milions

The Ocean Race eixirà per última vegada d’Alicante el 17 de gener de 2027, després de sis edicions i més de 500 milions d’euros d’impacte econòmic. Oporto assumirà les eixides de la volta al món a vela de 2030, 2034 i 2038.

El problema de les llengües minoritzades també demana solució

Segons Gimenez les llengües i els problemes socials dominaran els programes polítics per a les eleccions generals

Metrovalencia arriba als 8,3 milions de viatgers en setembre, un 15 % més que fa un any

Metrovalencia ha transportat 8,3 milions de viatgers en setembre, un 15,10 % més que un any abans, i FGV ha sumat 10 milions d’usuaris entre València i Alacant. Les línies 3 i 5 de metro i la 4 de tramvia han sigut les més utilitzades.

Noves ajudes per a dones emprenedores rurals en el sector agrari valencià

Agricultura ha convocat una nova línia d’ajudes per a dones que impulsen projectes empresarials agraris o aqüícoles en zones rurals de la Comunitat Valenciana, amb l’objectiu de facilitar la seua posada en marxa i consolidació.

València reforça la protecció dels majors davant estafes i abusos econòmics

La Policia Local de València ha intensificat les accions preventives contra estafes i abusos econòmics a persones majors mitjançant el programa 'Ayudar a Prevenir'. El dispositiu inclou xarrades en centres municipals i recomanacions per a detectar signes d'abús en l'entorn més pròxim.

Les pluges torrencials es tornen més freqüents i els experts reclamen adaptar-hi ciutats i infraestructures

Les últimes pluges torrencials han deixat quatre morts, grans inundacions a l’est peninsular i més de 400.000 alumnes sense classe a la Comunitat Valenciana. Experts adverteixen que estos episodis seran cada vegada més freqüents i reclamen planificar el territori pensant en este risc.