15.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Nova expulsada en Masterchef Celebrity, la nit que la Forqué es va trastornar

Concursants MasterChef Celebrity 6

Concursants MasterChef Celebrity 6 | RTVE

La irreverent ‘performer‘ no ha aconseguit superar el complexíssim repte d’eliminació creat pels tres últims guanyadors del concurs culinari de Televisió Espanyola.

Samantha Hudson ha sigut la següent aspirant a deixar el davantal de ‘Masterchef Celebrity’. Va començar malament en el primer repte, no va destacar durant la prova grupal, i finalment es va convertir en la pitjor de tots en el repte d’eliminació enfront d’Eduardo Navarrete, salvat pels pèls.

Ni els xefs ni els seus companys han aconseguit que Samantha millore en positivitat. L’acabada d’expulsar es feia de menys durant totes les proves, s’autonomenava la pitjor de totes i mai es veia amb capacitat d’aconseguir els plats proposats pel programa. I així ha acabat sent, ja que ha hagut de deixar de cuinar en la cuina més famosa de la televisió.

Jo no vull tindre talent, vull ser una mediocre“, ha dit en acomiadar-se.

 

Samantha Hudson en MasterChef Celebrity

La primera prova va coronar a les dos reines de la interpretació

 

El jurat va reptar als aspirants a elaborar un plat exquisit i complet amb un pressupost màxim de 5 euros. En el supermercat van trobar tots els ingredients marcats amb el seu preu, alguns per unitats i altres per pes i havien de triar-los sense superar la xifra.

Encara que després de la deliberació, Verónica Victoria van ser triades com les més encertades i la segona com la millor d’ambdues.

 

Prova d’exteriors amb Forqué trastornant al seu equip

 

En la prova d’exteriors, els aspirants es van desplaçar fins al Palau Real d’Aranjuez, on van celebrar quasi un festival de música en cuinar per a 100 dels millors artistes del nostre país.

La pressió del temps i de la quantitat de comensals va fer mossa en tots dos equips però, sense cap dubte, el que més perdut va estar en tot el procés va ser el roig.

Quasi sense veu, Verónica va portar als seus companys, qual sergent. Tots van acabar farts de les seues instruccions, sospirant cada vegada que s’allunyava d’ells. “Quin malson és!“, “quin horror!”, lamentaven sorpresos.

A més, quan algú intentava aconsellar-li o posar en dubte alguna decisió, ella es negava en rotund a escoltar: “No em dones instruccions, jo soc la capitana. No em digues res, soc la capitana, ja em renyarà el xef, tu no. No em tornes a dir atenció, sé el que faig”, repetia una vegada i una altra deixant aclaparats als seus companys.

Una vegada cuinat i servit tot, els jutges els van reunir per a felicitar a Victoria pel seu lideratge, tot el contrari que a Verónica. Ella mateixa es va definir com a “odiosa, mala persona, antipàtica”, mentre que Pepe va assegurar que havia fet història: “Has sigut el fidel reflex de l’autocràcia, li has posat ganes però sense mà”. Per tot això, l’equip guanyador va ser el blau.
L’esperat comiat de Samantha Hudson

El repte no era fàcil, però el seu caos i nul·la neteja durant la prova tampoc van remar a favor del seu plat. Els davantals negres havien de replicar un laboriós menjar creat pels tres últims campions del format en la versió d’anònims: Aleix Puig (‘MC 7’), Ana Iglesias (‘MC 8’) i Arnau París (‘MC 9’). Una llebre a la royal amb aire de cacau, i tot això a l’una que descobrien els ingredients i el procés a través d’un llibre que incloïa els codis QR desordenats.

Però la mescla entre tradició i avantguarda se li va ennuegar des del principi a Hudson, que va repetir en diverses ocasions que sabia que era expulsada. Durant el tast ho va acabar de confirmar: “El plat és infumable i té tots els defectes que podrien tindre”, li va dir Pepe Rodríguez. A la carn li faltava cocció i donava fins a “peresa menjar”, li va dir.

“Això és un reflex de l’actitud que té amb tu mateixa i que ens vols mostrar. Això és una mamarratxada“, va afegir Jordi Cruz, que de pas li va enlletgir el seu comportament derrotista en el concurs.

“La neteja i l’ordre han sigut uns grans absents. T’hem vist treballar derrotada”, han rematat abans d’eliminar-la definitivament.

“M’ha pogut la situació. ‘Masterchef’ és més dur del que pensava”, ha reconegut, a més d’admetre que no s’ha esforçat prou ni que s’ha format per a poder superar el concurs de TVE.

“Jo no vull tindre talent, vull ser una mediocre“, ha dit amb la seua característica ironia abans d’anar-se del programa.

Últimes notícies

Robles exigix a Feijóo que demane disculpes per dir que l’UME no va estar en la DANA de València

La ministra de Defensa ha reclamat a Feijóo una rectificació pública per qüestionar l'actuació de la UME durant la DANA a València. Ha sostingut que la unitat va actuar des del primer moment i que el líder del PP ho sabia.

Casa Mediterrani fixa com a repte per a 2026 l’entrada de Síria en el seu Consell Diplomàtic

Casa Mediterrani s'ha proposat incorporar a Síria al seu Consell Diplomàtic en 2026 i reactivar les reunions de l'òrgan després de dos anys d'aturada. L'entitat prepara a més una cimera internacional a Alacant, definix sis eixos per a 2026 i consolida el seu creixement digital.

El preu de la tòfona a Castelló es desploma un 75% i encén les alarmes del sector

El preu en origen ha caigut d'uns 500 €/kg a 125-150 €/kg, molt lluny dels 1.000-1.500 €/kg d'altres campanyes. El sector l'atribuïx a l'excés d'oferta, la menor demanda i l'impacte d'una plaga, i reclama mesures.

El nou finançament autonòmic aportarà quasi 21.000 milions més a les comunitats en 2027

Hisenda ha xifrat en 20.975 milions l'augment de recursos en 2027 per a les comunitats de règim comú. El total ascendiria a 224.507 milions, un 47% més que en 2023.

Indonèsia dona per acabada la busca del xiquet espanyol desaparegut després del naufragi en Komodo

Les autoritats van posar fi a quinze jornades de rastreig sense resultats després de l'enfonsament del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. La família va agrair l'esforç dels equips.

Marcelino advertix d’un Alabés dinàmic, solidari i intens que juga bé

Marcelino va analitzar a l'Esportiu Alabés, al qual va definir com a dinàmic, solidari i intens, i va avisar d'un partit exigent per al Vila-real. El tècnic va valorar el moment de l'equip, la possible alta de Partey i va elogiar a Parell després dels seus 250 partits.

De València a Barcelona: la cirurgia que va retornar mobilitat a Darío i aferma a Vall d’Hebron i Germans Trias com CSUR

Sanitat reconeix a Vall d'Hebron (pediatria) i Germans Trias (adults) com a centres de referència per a cirurgia de trastorns del moviment. El cas de Darío il·lustra l'impacte d'estes intervencions quan els fàrmacs no funcionen.

Detingut per robar més de 30 metres de cablejat de l’enllumenat públic a València

La Policia Local ha arrestat a un home de 34 anys després de ser interceptat amb més de 30 metres de cable de coure i ferramentes. El tram afectat va quedar sense llum, amb risc per a vianants i trànsit.