Nova expulsada en Masterchef Celebrity, la nit que la Forqué es va trastornar

Concursants MasterChef Celebrity 6

Concursants MasterChef Celebrity 6 | RTVE

La irreverent ‘performer‘ no ha aconseguit superar el complexíssim repte d’eliminació creat pels tres últims guanyadors del concurs culinari de Televisió Espanyola.

Samantha Hudson ha sigut la següent aspirant a deixar el davantal de ‘Masterchef Celebrity’. Va començar malament en el primer repte, no va destacar durant la prova grupal, i finalment es va convertir en la pitjor de tots en el repte d’eliminació enfront d’Eduardo Navarrete, salvat pels pèls.

Ni els xefs ni els seus companys han aconseguit que Samantha millore en positivitat. L’acabada d’expulsar es feia de menys durant totes les proves, s’autonomenava la pitjor de totes i mai es veia amb capacitat d’aconseguir els plats proposats pel programa. I així ha acabat sent, ja que ha hagut de deixar de cuinar en la cuina més famosa de la televisió.

«Jo no vull tindre talent, vull ser una mediocre«, ha dit en acomiadar-se.

 

Samantha Hudson en MasterChef Celebrity

La primera prova va coronar a les dos reines de la interpretació

 

El jurat va reptar als aspirants a elaborar un plat exquisit i complet amb un pressupost màxim de 5 euros. En el supermercat van trobar tots els ingredients marcats amb el seu preu, alguns per unitats i altres per pes i havien de triar-los sense superar la xifra.

Encara que després de la deliberació, Verónica Victoria van ser triades com les més encertades i la segona com la millor d’ambdues.

 

Prova d’exteriors amb Forqué trastornant al seu equip

 

En la prova d’exteriors, els aspirants es van desplaçar fins al Palau Real d’Aranjuez, on van celebrar quasi un festival de música en cuinar per a 100 dels millors artistes del nostre país.

La pressió del temps i de la quantitat de comensals va fer mossa en tots dos equips però, sense cap dubte, el que més perdut va estar en tot el procés va ser el roig.

Quasi sense veu, Verónica va portar als seus companys, qual sergent. Tots van acabar farts de les seues instruccions, sospirant cada vegada que s’allunyava d’ells. «Quin malson és!«, «quin horror!», lamentaven sorpresos.

A més, quan algú intentava aconsellar-li o posar en dubte alguna decisió, ella es negava en rotund a escoltar: «No em dones instruccions, jo soc la capitana. No em digues res, soc la capitana, ja em renyarà el xef, tu no. No em tornes a dir atenció, sé el que faig», repetia una vegada i una altra deixant aclaparats als seus companys.

Una vegada cuinat i servit tot, els jutges els van reunir per a felicitar a Victoria pel seu lideratge, tot el contrari que a Verónica. Ella mateixa es va definir com a «odiosa, mala persona, antipàtica», mentre que Pepe va assegurar que havia fet història: «Has sigut el fidel reflex de l’autocràcia, li has posat ganes però sense mà». Per tot això, l’equip guanyador va ser el blau.
L’esperat comiat de Samantha Hudson

El repte no era fàcil, però el seu caos i nul·la neteja durant la prova tampoc van remar a favor del seu plat. Els davantals negres havien de replicar un laboriós menjar creat pels tres últims campions del format en la versió d’anònims: Aleix Puig (‘MC 7’), Ana Iglesias (‘MC 8’) i Arnau París (‘MC 9’). Una llebre a la royal amb aire de cacau, i tot això a l’una que descobrien els ingredients i el procés a través d’un llibre que incloïa els codis QR desordenats.

Però la mescla entre tradició i avantguarda se li va ennuegar des del principi a Hudson, que va repetir en diverses ocasions que sabia que era expulsada. Durant el tast ho va acabar de confirmar: «El plat és infumable i té tots els defectes que podrien tindre», li va dir Pepe Rodríguez. A la carn li faltava cocció i donava fins a «peresa menjar», li va dir.

«Això és un reflex de l’actitud que té amb tu mateixa i que ens vols mostrar. Això és una mamarratxada«, va afegir Jordi Cruz, que de pas li va enlletgir el seu comportament derrotista en el concurs.

«La neteja i l’ordre han sigut uns grans absents. T’hem vist treballar derrotada», han rematat abans d’eliminar-la definitivament.

«M’ha pogut la situació. ‘Masterchef’ és més dur del que pensava», ha reconegut, a més d’admetre que no s’ha esforçat prou ni que s’ha format per a poder superar el concurs de TVE.

«Jo no vull tindre talent, vull ser una mediocre«, ha dit amb la seua característica ironia abans d’anar-se del programa.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU