Nova expulsada en Masterchef Celebrity, la nit que la Forqué es va trastornar

Concursants MasterChef Celebrity 6

Concursants MasterChef Celebrity 6 | RTVE

La irreverent ‘performer‘ no ha aconseguit superar el complexíssim repte d’eliminació creat pels tres últims guanyadors del concurs culinari de Televisió Espanyola.

Samantha Hudson ha sigut la següent aspirant a deixar el davantal de ‘Masterchef Celebrity’. Va començar malament en el primer repte, no va destacar durant la prova grupal, i finalment es va convertir en la pitjor de tots en el repte d’eliminació enfront d’Eduardo Navarrete, salvat pels pèls.

Ni els xefs ni els seus companys han aconseguit que Samantha millore en positivitat. L’acabada d’expulsar es feia de menys durant totes les proves, s’autonomenava la pitjor de totes i mai es veia amb capacitat d’aconseguir els plats proposats pel programa. I així ha acabat sent, ja que ha hagut de deixar de cuinar en la cuina més famosa de la televisió.

Jo no vull tindre talent, vull ser una mediocre“, ha dit en acomiadar-se.

 

Samantha Hudson en MasterChef Celebrity

La primera prova va coronar a les dos reines de la interpretació

 

El jurat va reptar als aspirants a elaborar un plat exquisit i complet amb un pressupost màxim de 5 euros. En el supermercat van trobar tots els ingredients marcats amb el seu preu, alguns per unitats i altres per pes i havien de triar-los sense superar la xifra.

Encara que després de la deliberació, Verónica Victoria van ser triades com les més encertades i la segona com la millor d’ambdues.

 

Prova d’exteriors amb Forqué trastornant al seu equip

 

En la prova d’exteriors, els aspirants es van desplaçar fins al Palau Real d’Aranjuez, on van celebrar quasi un festival de música en cuinar per a 100 dels millors artistes del nostre país.

La pressió del temps i de la quantitat de comensals va fer mossa en tots dos equips però, sense cap dubte, el que més perdut va estar en tot el procés va ser el roig.

Quasi sense veu, Verónica va portar als seus companys, qual sergent. Tots van acabar farts de les seues instruccions, sospirant cada vegada que s’allunyava d’ells. “Quin malson és!“, “quin horror!”, lamentaven sorpresos.

A més, quan algú intentava aconsellar-li o posar en dubte alguna decisió, ella es negava en rotund a escoltar: “No em dones instruccions, jo soc la capitana. No em digues res, soc la capitana, ja em renyarà el xef, tu no. No em tornes a dir atenció, sé el que faig”, repetia una vegada i una altra deixant aclaparats als seus companys.

Una vegada cuinat i servit tot, els jutges els van reunir per a felicitar a Victoria pel seu lideratge, tot el contrari que a Verónica. Ella mateixa es va definir com a “odiosa, mala persona, antipàtica”, mentre que Pepe va assegurar que havia fet història: “Has sigut el fidel reflex de l’autocràcia, li has posat ganes però sense mà”. Per tot això, l’equip guanyador va ser el blau.
L’esperat comiat de Samantha Hudson

El repte no era fàcil, però el seu caos i nul·la neteja durant la prova tampoc van remar a favor del seu plat. Els davantals negres havien de replicar un laboriós menjar creat pels tres últims campions del format en la versió d’anònims: Aleix Puig (‘MC 7’), Ana Iglesias (‘MC 8’) i Arnau París (‘MC 9’). Una llebre a la royal amb aire de cacau, i tot això a l’una que descobrien els ingredients i el procés a través d’un llibre que incloïa els codis QR desordenats.

Però la mescla entre tradició i avantguarda se li va ennuegar des del principi a Hudson, que va repetir en diverses ocasions que sabia que era expulsada. Durant el tast ho va acabar de confirmar: “El plat és infumable i té tots els defectes que podrien tindre”, li va dir Pepe Rodríguez. A la carn li faltava cocció i donava fins a “peresa menjar”, li va dir.

“Això és un reflex de l’actitud que té amb tu mateixa i que ens vols mostrar. Això és una mamarratxada“, va afegir Jordi Cruz, que de pas li va enlletgir el seu comportament derrotista en el concurs.

“La neteja i l’ordre han sigut uns grans absents. T’hem vist treballar derrotada”, han rematat abans d’eliminar-la definitivament.

“M’ha pogut la situació. ‘Masterchef’ és més dur del que pensava”, ha reconegut, a més d’admetre que no s’ha esforçat prou ni que s’ha format per a poder superar el concurs de TVE.

“Jo no vull tindre talent, vull ser una mediocre“, ha dit amb la seua característica ironia abans d’anar-se del programa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un bar de Paiporta aposta per conciliar: mares al capdavant i sol esmorzars

Després de la dana, el bar Arosa de Paiporta va reobrir amb un equip de mares i un horari de 8 a 14 només per a esmorzars. Menys ingressos i més vida familiar.

Detingut a Alacant un fugitiu condemnat a 20 anys a Itàlia per robatoris i lesions greus

Un home de 31 anys ha sigut detingut a Alacant en compliment d'una OEDE després de fugir d'Itàlia, on va ser condemnat a 20 anys per robatoris violents a ancians. L'Audiència Nacional tramita la seua extradició.

L’Audiència de València ha confirmat la negativa al fet que Pedro Sánchez declare per la gestió de la DANA

L'Audiència Provincial de València ha ratificat la decisió de la jutgessa de Catarroja i ha rebutjat la testifical del president per falta d'utilitat. El tribunal desestima el recurs de Fes-te Sentir en apreciar tints prospectius en la diligència sol·licitada.

Traslladen a l’hospital a una dona després de caure-li un arc d’il·luminació fallera a València

Una dona de 40 anys ha sigut traslladada a l'Hospital General de València després de rebre l'impacte d'un arc d'il·luminació fallera al carrer Marvà. Bombers i Policia Local han acudit i revisen la instal·lació.

La vivenda es va encarir un 13,5% en 2025 en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va pujar un 13,5% en 2025, per damunt de les referències nacionals. La segona mà va liderar les pujades.

Tres detinguts, dos d’ells menors, per un doble apunyalament en ple centre de València

La Policia Nacional ha detingut a València a tres jóvens, dos menors i un de 19 anys, per un doble apunyalament del 21 de novembre en la plaça de l'Ajuntament. S'ha identificat a un quart implicat inimputable; un dels ferits va ser operat d'urgència i la investigació continua oberta.

Cap de setmana de pluja en la Comunitat Valenciana, amb tempestes i neu des de 1.400 m

La pluja s'estén en tota la Comunitat, amb episodis localment forts i tempestes. La cota de neu se situa entre 1.400 i 1.600 metres, amb ambient fresc.

Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)

El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.