14.1 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Nova expulsada en Masterchef Celebrity, la nit que la Forqué es va trastornar

Concursants MasterChef Celebrity 6

Concursants MasterChef Celebrity 6 | RTVE

La irreverent ‘performer‘ no ha aconseguit superar el complexíssim repte d’eliminació creat pels tres últims guanyadors del concurs culinari de Televisió Espanyola.

Samantha Hudson ha sigut la següent aspirant a deixar el davantal de ‘Masterchef Celebrity’. Va començar malament en el primer repte, no va destacar durant la prova grupal, i finalment es va convertir en la pitjor de tots en el repte d’eliminació enfront d’Eduardo Navarrete, salvat pels pèls.

Ni els xefs ni els seus companys han aconseguit que Samantha millore en positivitat. L’acabada d’expulsar es feia de menys durant totes les proves, s’autonomenava la pitjor de totes i mai es veia amb capacitat d’aconseguir els plats proposats pel programa. I així ha acabat sent, ja que ha hagut de deixar de cuinar en la cuina més famosa de la televisió.

Jo no vull tindre talent, vull ser una mediocre“, ha dit en acomiadar-se.

 

Samantha Hudson en MasterChef Celebrity

La primera prova va coronar a les dos reines de la interpretació

 

El jurat va reptar als aspirants a elaborar un plat exquisit i complet amb un pressupost màxim de 5 euros. En el supermercat van trobar tots els ingredients marcats amb el seu preu, alguns per unitats i altres per pes i havien de triar-los sense superar la xifra.

Encara que després de la deliberació, Verónica Victoria van ser triades com les més encertades i la segona com la millor d’ambdues.

 

Prova d’exteriors amb Forqué trastornant al seu equip

 

En la prova d’exteriors, els aspirants es van desplaçar fins al Palau Real d’Aranjuez, on van celebrar quasi un festival de música en cuinar per a 100 dels millors artistes del nostre país.

La pressió del temps i de la quantitat de comensals va fer mossa en tots dos equips però, sense cap dubte, el que més perdut va estar en tot el procés va ser el roig.

Quasi sense veu, Verónica va portar als seus companys, qual sergent. Tots van acabar farts de les seues instruccions, sospirant cada vegada que s’allunyava d’ells. “Quin malson és!“, “quin horror!”, lamentaven sorpresos.

A més, quan algú intentava aconsellar-li o posar en dubte alguna decisió, ella es negava en rotund a escoltar: “No em dones instruccions, jo soc la capitana. No em digues res, soc la capitana, ja em renyarà el xef, tu no. No em tornes a dir atenció, sé el que faig”, repetia una vegada i una altra deixant aclaparats als seus companys.

Una vegada cuinat i servit tot, els jutges els van reunir per a felicitar a Victoria pel seu lideratge, tot el contrari que a Verónica. Ella mateixa es va definir com a “odiosa, mala persona, antipàtica”, mentre que Pepe va assegurar que havia fet història: “Has sigut el fidel reflex de l’autocràcia, li has posat ganes però sense mà”. Per tot això, l’equip guanyador va ser el blau.
L’esperat comiat de Samantha Hudson

El repte no era fàcil, però el seu caos i nul·la neteja durant la prova tampoc van remar a favor del seu plat. Els davantals negres havien de replicar un laboriós menjar creat pels tres últims campions del format en la versió d’anònims: Aleix Puig (‘MC 7’), Ana Iglesias (‘MC 8’) i Arnau París (‘MC 9’). Una llebre a la royal amb aire de cacau, i tot això a l’una que descobrien els ingredients i el procés a través d’un llibre que incloïa els codis QR desordenats.

Però la mescla entre tradició i avantguarda se li va ennuegar des del principi a Hudson, que va repetir en diverses ocasions que sabia que era expulsada. Durant el tast ho va acabar de confirmar: “El plat és infumable i té tots els defectes que podrien tindre”, li va dir Pepe Rodríguez. A la carn li faltava cocció i donava fins a “peresa menjar”, li va dir.

“Això és un reflex de l’actitud que té amb tu mateixa i que ens vols mostrar. Això és una mamarratxada“, va afegir Jordi Cruz, que de pas li va enlletgir el seu comportament derrotista en el concurs.

“La neteja i l’ordre han sigut uns grans absents. T’hem vist treballar derrotada”, han rematat abans d’eliminar-la definitivament.

“M’ha pogut la situació. ‘Masterchef’ és més dur del que pensava”, ha reconegut, a més d’admetre que no s’ha esforçat prou ni que s’ha format per a poder superar el concurs de TVE.

“Jo no vull tindre talent, vull ser una mediocre“, ha dit amb la seua característica ironia abans d’anar-se del programa.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.