Els fans de ‘La isla de las tentaciones’ ja tenen el seu veredicte per a Sandra Barneda

Sandra Barneda somrient en un acte promocional

L’audiència ja té veredicte sobre la tasca de Sandra Barneda en ‘La isla de las Tentaciones’ | GTRES

 

Sandra Barneda és l’actual presentadora de ‘La isla de las Tentaciones’. La seua arribada al programa no ha sigut fàcil. Per què? Perquè molts espectadors de la mateixa volien que Mónica Naranjo seguira al capdavant del programa.

 

Esta situació ha fet que s’haguera d’enfrontar a prejudicis d’espectadors, abans fins i tot de què començara la segona temporada. No obstant això, pareix que, després d’algunes entregues, estos ja tenen un veredicte sobre el paper que exercix la parella de Nagore Robles. En concret, ha rebut moltes lloances en les últimes hores i tot per la manera d’actuar que va tindre este dimecres amb una de les participants.

 

Una nit complicada

La gala d’este dimecres va estar plena de grans moments, com el càstig imposat a Melyssa o les infidelitats comeses per Tom i Mayka. No obstant això, un altre dels instants que més interès va despertar va ser el protagonitzat per Patricia, que acaba d’arribar al programa amb el seu nòvio (Alessandro Livi).

 

Esta xica es va enfrontar a la seua primera foguera. I en ella vam poder vore com la seua parella congeniava molt bé amb una de les solteres, concretament amb Lia. Entre estos dos no va passar res, simplement van riure, es van fer alguna abraçada i fins i tot algun bes en el front. No obstant això, no va agradar a la parella d’ell.

 

Després de vore estes imàtgens, Patricia va dir que hi havia dos coses que no li havien agradat: la complicitat que hi havia entre ells i unes paraules d’Alessandro («He notat més de tu que només el físic»). D’esta manera, la parella del participant va exposar que «ell sap que el meu temor era que trobara complicitat amb una xica. Just que haja fet servir estes paraules em fa pensar».

 

Precisament per este motiu, la jove va manifestar que volia una foguera de confrontació amb la seua parella. Ho va fer justificant que «Alessandro ha passat el límit que jo no volia que passara: el de faltar el respecte. Que balle, que s’ho passe bé, me dona igual, però certs comentaris no els permetré (…) Resum: vull una foguera de confrontació».

 

Sandra Barneda va intentar que es tranquil·litzara i que entenguera que acabava d’entrar en el programa i podia estar desbordada per la situació. No obstant això, Patricia va insistir amb ‘xuleria’: «Seré clara una altra volta: vull una foguera amb Alessandro». Unes paraules davant les que la presentadora va reaccionar de forma contundent: «I jo et responc clarament que hauràs d’esperar».

Aplaudiments per la seua resposta

La contestació que Barneda li va donar a Patricia ha conseguit que, com es diu popularment, ‘s’haja ficat al públic en la butxaca’. Fins i tot els espectadors que preferien a Mónica Naranjo, han lloat la reacció d’aquella.

Sandra Barneda presentant un programa

Sandra Barneda ha estat lloada per la seua ferma actitud davant Patricia | GTRES

 

Bona mostra d’això, és que les xarxes socials s’han omplit de missatges ovacionant la seua actitud davant Patricia. I són comentaris com estos:

  • «Fantàstica Sandra Barneda en ‘La isla de las Tentaciones’. És igual les voltes que es diga».
  • «Vaig ser el primer en criticar que elegiren a Sandra Barneda com a presentadora perquè no la veia per al format, però m’ha ‘callat’ la boca completament. M’està encantant».
  • «La veritat és que Sandra Barneda com a presentadora de ‘La isla de las Tentaciones’ m’està agradant molt».

 

Estos són alguns comentaris que venen a demostrar que ha conseguit trencar amb els prejudicis de part del públic. I és que ha deixat clar el bon paper que està fent en el programa. Més encara amb la sobreactuació de Patricia. Una jove que, després del ‘no’ de la presentadora, se’n va anar de la foguera. Ho va fer realment enfadada i cridant: «Vull una put… Foguera de confrontació amb Alessandro. A vore si ho enteneu!».

 

El seu ‘teatre’ no va fer l’efecte esperat i l’equip es va mantindre impassible. Això sí, les seues companyes de concurs es van mostrar estupefactes per ‘l’actuació’ de la jove. Tant és d’esta manera que fins i tot Marta va arribar a dir: «No li han fet res. No li han dit res (…) De veres? Això em pareix molt fort. Ella sabrà, se li ha anat el cap».

 

Siga com siga, esta situació ha servit per a demostrar que Sandra Barneda fa una tasca impecable en el programa. D’esta forma ho ha deixat clar i per això ha conseguit el beneplàcit de l’audiència.

Últimes notícies

‘Descobrint Magenti’. Alberic, un poble que sona

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana és un text de caràcter cultural i divulgatiu sobre un llibre que reivindica Leopoldo Magenti com una figura clau de la música valenciana i com una institució per al poble d’Alberic

Desarticulat a Montroi un frau de renting amb cotxes d’alta gamma per més de 170.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Montroi una dona i investiga dos hòmens per un frau amb cotxes d’alta gamma valorats en més de 170.000 euros, contractats mitjançant leasing o renting i després venuts de forma fraudulenta.

Calor intens a l’interior de València i possible pols en suspensió este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta dilluns i dimarts cels poc nuvolosos, possible pols en suspensió i calor molt intensa a l’interior i prelitoral, sobretot de la província de València.

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.