15.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Els fans de ‘La isla de las tentaciones’ ja tenen el seu veredicte per a Sandra Barneda

Sandra Barneda somrient en un acte promocional

L’audiència ja té veredicte sobre la tasca de Sandra Barneda en ‘La isla de las Tentaciones’ | GTRES

 

Sandra Barneda és l’actual presentadora de ‘La isla de las Tentaciones’. La seua arribada al programa no ha sigut fàcil. Per què? Perquè molts espectadors de la mateixa volien que Mónica Naranjo seguira al capdavant del programa.

 

Esta situació ha fet que s’haguera d’enfrontar a prejudicis d’espectadors, abans fins i tot de què començara la segona temporada. No obstant això, pareix que, després d’algunes entregues, estos ja tenen un veredicte sobre el paper que exercix la parella de Nagore Robles. En concret, ha rebut moltes lloances en les últimes hores i tot per la manera d’actuar que va tindre este dimecres amb una de les participants.

 

Una nit complicada

La gala d’este dimecres va estar plena de grans moments, com el càstig imposat a Melyssa o les infidelitats comeses per Tom i Mayka. No obstant això, un altre dels instants que més interès va despertar va ser el protagonitzat per Patricia, que acaba d’arribar al programa amb el seu nòvio (Alessandro Livi).

 

Esta xica es va enfrontar a la seua primera foguera. I en ella vam poder vore com la seua parella congeniava molt bé amb una de les solteres, concretament amb Lia. Entre estos dos no va passar res, simplement van riure, es van fer alguna abraçada i fins i tot algun bes en el front. No obstant això, no va agradar a la parella d’ell.

 

Després de vore estes imàtgens, Patricia va dir que hi havia dos coses que no li havien agradat: la complicitat que hi havia entre ells i unes paraules d’Alessandro («He notat més de tu que només el físic»). D’esta manera, la parella del participant va exposar que «ell sap que el meu temor era que trobara complicitat amb una xica. Just que haja fet servir estes paraules em fa pensar».

 

Precisament per este motiu, la jove va manifestar que volia una foguera de confrontació amb la seua parella. Ho va fer justificant que «Alessandro ha passat el límit que jo no volia que passara: el de faltar el respecte. Que balle, que s’ho passe bé, me dona igual, però certs comentaris no els permetré (…) Resum: vull una foguera de confrontació».

 

Sandra Barneda va intentar que es tranquil·litzara i que entenguera que acabava d’entrar en el programa i podia estar desbordada per la situació. No obstant això, Patricia va insistir amb ‘xuleria’: «Seré clara una altra volta: vull una foguera amb Alessandro». Unes paraules davant les que la presentadora va reaccionar de forma contundent: «I jo et responc clarament que hauràs d’esperar».

Aplaudiments per la seua resposta

La contestació que Barneda li va donar a Patricia ha conseguit que, com es diu popularment, ‘s’haja ficat al públic en la butxaca’. Fins i tot els espectadors que preferien a Mónica Naranjo, han lloat la reacció d’aquella.

Sandra Barneda presentant un programa

Sandra Barneda ha estat lloada per la seua ferma actitud davant Patricia | GTRES

 

Bona mostra d’això, és que les xarxes socials s’han omplit de missatges ovacionant la seua actitud davant Patricia. I són comentaris com estos:

  • «Fantàstica Sandra Barneda en ‘La isla de las Tentaciones’. És igual les voltes que es diga».
  • «Vaig ser el primer en criticar que elegiren a Sandra Barneda com a presentadora perquè no la veia per al format, però m’ha ‘callat’ la boca completament. M’està encantant».
  • «La veritat és que Sandra Barneda com a presentadora de ‘La isla de las Tentaciones’ m’està agradant molt».

 

Estos són alguns comentaris que venen a demostrar que ha conseguit trencar amb els prejudicis de part del públic. I és que ha deixat clar el bon paper que està fent en el programa. Més encara amb la sobreactuació de Patricia. Una jove que, després del ‘no’ de la presentadora, se’n va anar de la foguera. Ho va fer realment enfadada i cridant: «Vull una put… Foguera de confrontació amb Alessandro. A vore si ho enteneu!».

 

El seu ‘teatre’ no va fer l’efecte esperat i l’equip es va mantindre impassible. Això sí, les seues companyes de concurs es van mostrar estupefactes per ‘l’actuació’ de la jove. Tant és d’esta manera que fins i tot Marta va arribar a dir: «No li han fet res. No li han dit res (…) De veres? Això em pareix molt fort. Ella sabrà, se li ha anat el cap».

 

Siga com siga, esta situació ha servit per a demostrar que Sandra Barneda fa una tasca impecable en el programa. D’esta forma ho ha deixat clar i per això ha conseguit el beneplàcit de l’audiència.

Últimes notícies

Feijóo ha defés davant la jutgessa que la dana a València va ser una emergència nacional que degué assumir el Govern

Feijóo ha sostingut davant la magistrada que Interior o la vicepresidència de Teresa Ribera degueren coordinar la resposta per l'adscripció de CHJ i Aemet. La jutgessa ha recordat que el pla especial d'inundacions és autonòmic i ha indagat en els missatges amb Mazón i les decisions durant la crisi.

Urtasun tatxa a Feijóo de mentider compulsiu per la seua declaració judicial sobre la DANA

Urtasun ha acusat a Feijóo de 'mentider compulsiu' després de la seua declaració telemàtica per la gestió de la DANA. El líder del PP va admetre que es va confondre amb les dates en parlar del seu contacte amb Carlos Mazón.

Indonèsia dona per acabada la busca del xiquet valencià després del naufragi del 26-D

Indonèsia va posar fi este divendres a la busca del xiquet valencià de 10 anys desaparegut després del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. L'operatiu de 15 dies va trobar tres cossos i va deixar dos supervivents, mentres la investigació per possible negligència continua oberta.

València Basket busca aprofitar els dubtes d’Unicaja i assegurar cap de sèrie en la seua Copa

El València rep a Unicaja en el Roig Arena amb el propòsit de sumar un triomf que li acoste a ser cap de sèrie en la Copa. També perseguix reforçar el seu pols amb el Reial Madrid per liderar la primera volta.

Assumix 4 anys i 9 mesos per intentar matar a la seua parella a l’hospital després de donar a llum

L'acusat ha reconegut que va apunyalar a la seua parella a l'hospital del Vinalopó, tres dies després del part, i ha acceptat 4 anys i 9 mesos de presó. La pena s'ha rebaixat per reparar el mal amb 15.000 euros i comporta pèrdua de la pàtria potestat i 10 anys d'allunyament.

Robles exigix a Feijóo que demane disculpes per dir que l’UME no va estar en la DANA de València

La ministra de Defensa ha reclamat a Feijóo una rectificació pública per qüestionar l'actuació de la UME durant la DANA a València. Ha sostingut que la unitat va actuar des del primer moment i que el líder del PP ho sabia.

Casa Mediterrani fixa com a repte per a 2026 l’entrada de Síria en el seu Consell Diplomàtic

Casa Mediterrani s'ha proposat incorporar a Síria al seu Consell Diplomàtic en 2026 i reactivar les reunions de l'òrgan després de dos anys d'aturada. L'entitat prepara a més una cimera internacional a Alacant, definix sis eixos per a 2026 i consolida el seu creixement digital.

El preu de la tòfona a Castelló es desploma un 75% i encén les alarmes del sector

El preu en origen ha caigut d'uns 500 €/kg a 125-150 €/kg, molt lluny dels 1.000-1.500 €/kg d'altres campanyes. El sector l'atribuïx a l'excés d'oferta, la menor demanda i l'impacte d'una plaga, i reclama mesures.