Els fans de ‘La isla de las tentaciones’ ja tenen el seu veredicte per a Sandra Barneda

Sandra Barneda somrient en un acte promocional

L’audiència ja té veredicte sobre la tasca de Sandra Barneda en ‘La isla de las Tentaciones’ | GTRES

 

Sandra Barneda és l’actual presentadora de ‘La isla de las Tentaciones’. La seua arribada al programa no ha sigut fàcil. Per què? Perquè molts espectadors de la mateixa volien que Mónica Naranjo seguira al capdavant del programa.

 

Esta situació ha fet que s’haguera d’enfrontar a prejudicis d’espectadors, abans fins i tot de què començara la segona temporada. No obstant això, pareix que, després d’algunes entregues, estos ja tenen un veredicte sobre el paper que exercix la parella de Nagore Robles. En concret, ha rebut moltes lloances en les últimes hores i tot per la manera d’actuar que va tindre este dimecres amb una de les participants.

 

Una nit complicada

La gala d’este dimecres va estar plena de grans moments, com el càstig imposat a Melyssa o les infidelitats comeses per Tom i Mayka. No obstant això, un altre dels instants que més interès va despertar va ser el protagonitzat per Patricia, que acaba d’arribar al programa amb el seu nòvio (Alessandro Livi).

 

Esta xica es va enfrontar a la seua primera foguera. I en ella vam poder vore com la seua parella congeniava molt bé amb una de les solteres, concretament amb Lia. Entre estos dos no va passar res, simplement van riure, es van fer alguna abraçada i fins i tot algun bes en el front. No obstant això, no va agradar a la parella d’ell.

 

Després de vore estes imàtgens, Patricia va dir que hi havia dos coses que no li havien agradat: la complicitat que hi havia entre ells i unes paraules d’Alessandro («He notat més de tu que només el físic»). D’esta manera, la parella del participant va exposar que «ell sap que el meu temor era que trobara complicitat amb una xica. Just que haja fet servir estes paraules em fa pensar».

 

Precisament per este motiu, la jove va manifestar que volia una foguera de confrontació amb la seua parella. Ho va fer justificant que «Alessandro ha passat el límit que jo no volia que passara: el de faltar el respecte. Que balle, que s’ho passe bé, me dona igual, però certs comentaris no els permetré (…) Resum: vull una foguera de confrontació».

 

Sandra Barneda va intentar que es tranquil·litzara i que entenguera que acabava d’entrar en el programa i podia estar desbordada per la situació. No obstant això, Patricia va insistir amb ‘xuleria’: «Seré clara una altra volta: vull una foguera amb Alessandro». Unes paraules davant les que la presentadora va reaccionar de forma contundent: «I jo et responc clarament que hauràs d’esperar».

Aplaudiments per la seua resposta

La contestació que Barneda li va donar a Patricia ha conseguit que, com es diu popularment, ‘s’haja ficat al públic en la butxaca’. Fins i tot els espectadors que preferien a Mónica Naranjo, han lloat la reacció d’aquella.

Sandra Barneda presentant un programa

Sandra Barneda ha estat lloada per la seua ferma actitud davant Patricia | GTRES

 

Bona mostra d’això, és que les xarxes socials s’han omplit de missatges ovacionant la seua actitud davant Patricia. I són comentaris com estos:

  • «Fantàstica Sandra Barneda en ‘La isla de las Tentaciones’. És igual les voltes que es diga».
  • «Vaig ser el primer en criticar que elegiren a Sandra Barneda com a presentadora perquè no la veia per al format, però m’ha ‘callat’ la boca completament. M’està encantant».
  • «La veritat és que Sandra Barneda com a presentadora de ‘La isla de las Tentaciones’ m’està agradant molt».

 

Estos són alguns comentaris que venen a demostrar que ha conseguit trencar amb els prejudicis de part del públic. I és que ha deixat clar el bon paper que està fent en el programa. Més encara amb la sobreactuació de Patricia. Una jove que, després del ‘no’ de la presentadora, se’n va anar de la foguera. Ho va fer realment enfadada i cridant: «Vull una put… Foguera de confrontació amb Alessandro. A vore si ho enteneu!».

 

El seu ‘teatre’ no va fer l’efecte esperat i l’equip es va mantindre impassible. Això sí, les seues companyes de concurs es van mostrar estupefactes per ‘l’actuació’ de la jove. Tant és d’esta manera que fins i tot Marta va arribar a dir: «No li han fet res. No li han dit res (…) De veres? Això em pareix molt fort. Ella sabrà, se li ha anat el cap».

 

Siga com siga, esta situació ha servit per a demostrar que Sandra Barneda fa una tasca impecable en el programa. D’esta forma ho ha deixat clar i per això ha conseguit el beneplàcit de l’audiència.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.