Els fans de ‘La isla de las tentaciones’ ja tenen el seu veredicte per a Sandra Barneda

Sandra Barneda somrient en un acte promocional

L’audiència ja té veredicte sobre la tasca de Sandra Barneda en ‘La isla de las Tentaciones’ | GTRES

 

Sandra Barneda és l’actual presentadora de ‘La isla de las Tentaciones’. La seua arribada al programa no ha sigut fàcil. Per què? Perquè molts espectadors de la mateixa volien que Mónica Naranjo seguira al capdavant del programa.

 

Esta situació ha fet que s’haguera d’enfrontar a prejudicis d’espectadors, abans fins i tot de què començara la segona temporada. No obstant això, pareix que, després d’algunes entregues, estos ja tenen un veredicte sobre el paper que exercix la parella de Nagore Robles. En concret, ha rebut moltes lloances en les últimes hores i tot per la manera d’actuar que va tindre este dimecres amb una de les participants.

 

Una nit complicada

La gala d’este dimecres va estar plena de grans moments, com el càstig imposat a Melyssa o les infidelitats comeses per Tom i Mayka. No obstant això, un altre dels instants que més interès va despertar va ser el protagonitzat per Patricia, que acaba d’arribar al programa amb el seu nòvio (Alessandro Livi).

 

Esta xica es va enfrontar a la seua primera foguera. I en ella vam poder vore com la seua parella congeniava molt bé amb una de les solteres, concretament amb Lia. Entre estos dos no va passar res, simplement van riure, es van fer alguna abraçada i fins i tot algun bes en el front. No obstant això, no va agradar a la parella d’ell.

 

Després de vore estes imàtgens, Patricia va dir que hi havia dos coses que no li havien agradat: la complicitat que hi havia entre ells i unes paraules d’Alessandro («He notat més de tu que només el físic»). D’esta manera, la parella del participant va exposar que «ell sap que el meu temor era que trobara complicitat amb una xica. Just que haja fet servir estes paraules em fa pensar».

 

Precisament per este motiu, la jove va manifestar que volia una foguera de confrontació amb la seua parella. Ho va fer justificant que «Alessandro ha passat el límit que jo no volia que passara: el de faltar el respecte. Que balle, que s’ho passe bé, me dona igual, però certs comentaris no els permetré (…) Resum: vull una foguera de confrontació».

 

Sandra Barneda va intentar que es tranquil·litzara i que entenguera que acabava d’entrar en el programa i podia estar desbordada per la situació. No obstant això, Patricia va insistir amb ‘xuleria’: «Seré clara una altra volta: vull una foguera amb Alessandro». Unes paraules davant les que la presentadora va reaccionar de forma contundent: «I jo et responc clarament que hauràs d’esperar».

Aplaudiments per la seua resposta

La contestació que Barneda li va donar a Patricia ha conseguit que, com es diu popularment, ‘s’haja ficat al públic en la butxaca’. Fins i tot els espectadors que preferien a Mónica Naranjo, han lloat la reacció d’aquella.

Sandra Barneda presentant un programa

Sandra Barneda ha estat lloada per la seua ferma actitud davant Patricia | GTRES

 

Bona mostra d’això, és que les xarxes socials s’han omplit de missatges ovacionant la seua actitud davant Patricia. I són comentaris com estos:

  • «Fantàstica Sandra Barneda en ‘La isla de las Tentaciones’. És igual les voltes que es diga».
  • «Vaig ser el primer en criticar que elegiren a Sandra Barneda com a presentadora perquè no la veia per al format, però m’ha ‘callat’ la boca completament. M’està encantant».
  • «La veritat és que Sandra Barneda com a presentadora de ‘La isla de las Tentaciones’ m’està agradant molt».

 

Estos són alguns comentaris que venen a demostrar que ha conseguit trencar amb els prejudicis de part del públic. I és que ha deixat clar el bon paper que està fent en el programa. Més encara amb la sobreactuació de Patricia. Una jove que, després del ‘no’ de la presentadora, se’n va anar de la foguera. Ho va fer realment enfadada i cridant: «Vull una put… Foguera de confrontació amb Alessandro. A vore si ho enteneu!».

 

El seu ‘teatre’ no va fer l’efecte esperat i l’equip es va mantindre impassible. Això sí, les seues companyes de concurs es van mostrar estupefactes per ‘l’actuació’ de la jove. Tant és d’esta manera que fins i tot Marta va arribar a dir: «No li han fet res. No li han dit res (…) De veres? Això em pareix molt fort. Ella sabrà, se li ha anat el cap».

 

Siga com siga, esta situació ha servit per a demostrar que Sandra Barneda fa una tasca impecable en el programa. D’esta forma ho ha deixat clar i per això ha conseguit el beneplàcit de l’audiència.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer gran destí del programa Verano Joven 2026

La Comunitat Valenciana s’ha situat com el tercer destí preferit del programa Verano Joven 2026, amb la ruta Madrid-València com a connexió ferroviària més utilitzada. La quarta edició del pla ha comptat amb quasi 6,4 milions de viatges amb descomptes per a jóvens.

Jay Wheeler portarà la gira ‘La voz favorita’ a València el 8 de desembre

Jay Wheeler iniciarà en desembre a Espanya la gira mundial 'La voz favorita', amb set concerts i parada al Roig Arena de València el 8 de desembre.

Espanya liderarà un any la nova Plataforma mundial de resiliència davant desastres

Espanya assumirà durant el primer any la presidència de la nova Plataforma sobre Resiliència Regional davant Desastres de l’OCDE, presentada a València i centrada en la prevenció i recuperació front a catàstrofes. L’experiència en la dana de 2024, el volcà de La Palma i els grans incendis serà una de les principals aportacions.

L’acampada per la vivenda a València guanya suport i continua indefinida a la plaça

L’acampada per la vivenda de la plaça de l’Ajuntament de València manté la protesta de forma indefinida i arreplega cada volta més suport ciutadà, amb aportacions de materials, menjar i nous participants.

Una truita de creïlla amb orella triomfa en el campionat internacional dAlacant

El cuiner Jon Aguirre, del restaurant Goiherri de Legazpi, ha guanyat el IV Campionat Internacional de Truita de Creïlla en Alacant Gastronòmica amb una original truita dorella amb aroma de pebre roig. El certamen també ha premiat una truita de bacallà i una altra de cansalada fumada elaborades a Sant Sebastià i a la província dAlacant.

Les obres d’emergència després de l’incendi de la Vall d’Uixó arriben als 4,2 milions

La Generalitat ha activat obres d’emergència per valor de 4,2 milions d’euros per a recuperar la zona cremada a la Vall d’Uixó i millorar la seguretat a pistes forestals i carreteres com la CV-219 i la CV-223. Els treballs s’estenen també a municipis com Artana, Alfondeguilla i la Vilavella i continuaran almenys fins a la primera mitat de 2026.

Compromís i PSPV insten Catalá a negociar amb els joves acampats per la vivenda

Compromís i PSPV han reclamat a l’alcaldessa de València, Maria José Catalá, que baixe a la plaça de l’Ajuntament per a escoltar les reivindicacions de l’acampada pel dret a la vivenda i explore possibles acords. Els socialistes critiquen que es pose el focus en la mascletà i no en la crisi d’accés a la vivenda.

La jutgessa de la dana incorpora al cas la segona declaració de Salomé Pradas al Congrés

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha incorporat al sumari la transcripció de la segona intervenció de l’exconsellera Salomé Pradas al Congrés i ha ordenat noves diligències a Ajuntaments i servicis d’emergència de la província de València.