Els fans de ‘La isla de las tentaciones’ ja tenen el seu veredicte per a Sandra Barneda

Sandra Barneda somrient en un acte promocional

L’audiència ja té veredicte sobre la tasca de Sandra Barneda en ‘La isla de las Tentaciones’ | GTRES

 

Sandra Barneda és l’actual presentadora de ‘La isla de las Tentaciones’. La seua arribada al programa no ha sigut fàcil. Per què? Perquè molts espectadors de la mateixa volien que Mónica Naranjo seguira al capdavant del programa.

 

Esta situació ha fet que s’haguera d’enfrontar a prejudicis d’espectadors, abans fins i tot de què començara la segona temporada. No obstant això, pareix que, després d’algunes entregues, estos ja tenen un veredicte sobre el paper que exercix la parella de Nagore Robles. En concret, ha rebut moltes lloances en les últimes hores i tot per la manera d’actuar que va tindre este dimecres amb una de les participants.

 

Una nit complicada

La gala d’este dimecres va estar plena de grans moments, com el càstig imposat a Melyssa o les infidelitats comeses per Tom i Mayka. No obstant això, un altre dels instants que més interès va despertar va ser el protagonitzat per Patricia, que acaba d’arribar al programa amb el seu nòvio (Alessandro Livi).

 

Esta xica es va enfrontar a la seua primera foguera. I en ella vam poder vore com la seua parella congeniava molt bé amb una de les solteres, concretament amb Lia. Entre estos dos no va passar res, simplement van riure, es van fer alguna abraçada i fins i tot algun bes en el front. No obstant això, no va agradar a la parella d’ell.

 

Després de vore estes imàtgens, Patricia va dir que hi havia dos coses que no li havien agradat: la complicitat que hi havia entre ells i unes paraules d’Alessandro («He notat més de tu que només el físic»). D’esta manera, la parella del participant va exposar que «ell sap que el meu temor era que trobara complicitat amb una xica. Just que haja fet servir estes paraules em fa pensar».

 

Precisament per este motiu, la jove va manifestar que volia una foguera de confrontació amb la seua parella. Ho va fer justificant que «Alessandro ha passat el límit que jo no volia que passara: el de faltar el respecte. Que balle, que s’ho passe bé, me dona igual, però certs comentaris no els permetré (…) Resum: vull una foguera de confrontació».

 

Sandra Barneda va intentar que es tranquil·litzara i que entenguera que acabava d’entrar en el programa i podia estar desbordada per la situació. No obstant això, Patricia va insistir amb ‘xuleria’: «Seré clara una altra volta: vull una foguera amb Alessandro». Unes paraules davant les que la presentadora va reaccionar de forma contundent: «I jo et responc clarament que hauràs d’esperar».

Aplaudiments per la seua resposta

La contestació que Barneda li va donar a Patricia ha conseguit que, com es diu popularment, ‘s’haja ficat al públic en la butxaca’. Fins i tot els espectadors que preferien a Mónica Naranjo, han lloat la reacció d’aquella.

Sandra Barneda presentant un programa

Sandra Barneda ha estat lloada per la seua ferma actitud davant Patricia | GTRES

 

Bona mostra d’això, és que les xarxes socials s’han omplit de missatges ovacionant la seua actitud davant Patricia. I són comentaris com estos:

  • «Fantàstica Sandra Barneda en ‘La isla de las Tentaciones’. És igual les voltes que es diga».
  • «Vaig ser el primer en criticar que elegiren a Sandra Barneda com a presentadora perquè no la veia per al format, però m’ha ‘callat’ la boca completament. M’està encantant».
  • «La veritat és que Sandra Barneda com a presentadora de ‘La isla de las Tentaciones’ m’està agradant molt».

 

Estos són alguns comentaris que venen a demostrar que ha conseguit trencar amb els prejudicis de part del públic. I és que ha deixat clar el bon paper que està fent en el programa. Més encara amb la sobreactuació de Patricia. Una jove que, després del ‘no’ de la presentadora, se’n va anar de la foguera. Ho va fer realment enfadada i cridant: «Vull una put… Foguera de confrontació amb Alessandro. A vore si ho enteneu!».

 

El seu ‘teatre’ no va fer l’efecte esperat i l’equip es va mantindre impassible. Això sí, les seues companyes de concurs es van mostrar estupefactes per ‘l’actuació’ de la jove. Tant és d’esta manera que fins i tot Marta va arribar a dir: «No li han fet res. No li han dit res (…) De veres? Això em pareix molt fort. Ella sabrà, se li ha anat el cap».

 

Siga com siga, esta situació ha servit per a demostrar que Sandra Barneda fa una tasca impecable en el programa. D’esta forma ho ha deixat clar i per això ha conseguit el beneplàcit de l’audiència.

Últimes notícies

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.

El PSPV portarà a la Fiscalia el conseller de Sanitat per ocultar dades de la privatització

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha anunciat que denunciarà el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per no facilitar dades detallades sobre contractacions i derivacions a la sanitat privada entre 2024 i 2026.

Dos joies espanyoles fan el pas definitiu cap al draft de la NBA

Aday Mara i Sergio de Larrea han confirmat la seua presència en la llista d'entrades anticipades del draft de la NBA del 23 i 24 de juny, en què també destaca el mallorquí Baba Miller.