Anuncios

BOMBA!: El festeig de la infanta Cristina amb Adolfo Suárez Illana

 

La filla del rei Juan Carlos I eixia amb el fill d’Adolfo Suárez Illana just abans de conéixer a Urdangarin, segons afirma el col·laborador de ‘Sálvame’, Víctor Sandoval

Mentre continua en parador desconegut, en ple renou per la seua separació d’Iñaki Urdangarin després de destapar-se la infidelitat del seu marit amb Ainhoa Armentia, la infanta Cristina continua sent una de les grans protagonistes de les tertúlies de televisió.

Anuncios

I encara que créiem conéixer-ho ja tot sobre el seu passat sentimental, ahir va eixir a la llum una notícia sorprenent: “Cristina tenia un nóvio just abans de conéixer a Iñaki: Adolfo Suárez Illana”. Així ho assegura el col·laborador Víctor Sandoval, que ha deixat atònits a tots els col·laboradors de ‘Sálvame’ amb la seua exclusiva.

La premsa no es va assabentar perquè pensaven que estava amb la germana. Es veien a la casa d’un, a la casa de l’altre…”, ha revelat Sandoval, que afirma haver-ho descobert quan els va veure junts en una coneguda discoteca madrilenya en la qual treballava fa anys.

“La seua germana presentava en Antena 3. Ella m’explicava tot”, ha dit, fent referència a Sonsoles Suárez. “Li va deixar quan va conéixer a Urdangarin. Igual li hauria anat millor si no ho haguera deixat”.

Ell es va quedar destrossat. Estava bojament enamorat de tu“, ha afirmat el col·laborador.
El rei Juan Carlos I i l’expresident del Govern podrien haver sigut consogres, si en la vida de la infanta Cristina no s’haguera creuat Iñaki Urdangarin, el llavors atractiu jugador d’handbol, amb qui va tindre un enamorament sobtat, es va casar en 1997 i va tindre quatre fills.

La infanta Cristina i Adolfo Suárez Illana sopaven junts en públic

 

Segons la informació ampliada per NIUS, eren nóvios o sols amics, sí que era freqüent veure a la infanta Cristina sopant en la zona VIP de l’antiga discoteca Pachá amb Adolfo Suárez Illana, ara advocat i polític del Partit Popular, com una parella més.

Llavors, les revistes de l’època relacionaven al fill de Suárez amb la infanta Elena, però ara sabem que, pel que sembla, podrien haver-se equivocat de germana.

“Després jo me’n vaig anar a Miami i feia festes a la meua casa, com una per a celebrar el 70 aniversari de la infanta Margarita (Margot)”, ha dit Víctor Sandoval per a provar que té bones fonts d’aquella època. Un esdeveniment al qual van acudir convidats com el cònsol espanyol a Miami, Elena Tablada i familiars de Paulina Rubio i Colate Vallejo Nájera, entre altres.

 

“Ell estava boig per ella, però llavors va aparéixer Urdangarin”

 

Fuentes pròximes a la infanta diuen que era Adolfo Suárez Illana era el que mostrava més interés en aquesta relació: “Estava boig per ella, però llavors va aparéixer Urdangarin, i ell va quedar devastat”.

 

“El rei no hauria permés que Cristina es casara amb el fill de Suárez”

 

Tant Cristina, com els seus germans Felipe i Elena feien vida social amb Adolfo Suárez Illana per l’amistat que existia entre la família reial i els Suárez: No obstant això, “el rei mai hauria permés les noces de la seua filla amb el fill d’Adolfo Suárez”, ha dit Kiko Matamoros, sorprés també per la notícia que acabava de donar Sandoval. “Jo valc més pel que per el que no dic, i això que call poc”, ha fet broma el seu company de programa, que en realitat no volia explicar-ho, però s’ha vist obligat davant la insistència dels col·laboradors.

Adolfo Suárez Illana, casat des de fa 24 anys, amb dos fills

 

Un any després de la seua presumpta relació amb la infanta Cristina, Adolfo Suárez Illana, fill de María Amparo Illana i Adolfo Suárez, es va casar amb Isabel Flores Santos-Suárez, amb qui té dos fills, Adolfo i Pablo. Sota aquestes línies, amb Pablo Casado i les seues respectives esposes en un esdeveniment del partit, fa tres anys.

 

Els altres nóvios de la infanta Cristina

 

Des que es va independitzar amb 25 anys fins que va conéixer a Iñaki Urdangarin, la infanta Cristina va tindre almenys tres relacions conegudes. El seu primer amor va ser Álvaro Bultó, l’esportista i empresari català que va morir en 2013, practicant salte BASE als Alps Suïssos.

També Jesús Rollán, el waterpolista i medallista olímpic mort en 2006, al qual la Casa Reial sí que veia amb bons ulls per a postular-se com a gendre del rei Juan Carlos. I el tercer, el regatista Fernando León, al qual Cristina va conéixer a través del seu germà, el Felipe VI.
 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios