BOMBA!: El festeig de la infanta Cristina amb Adolfo Suárez Illana

 

La filla del rei Juan Carlos I eixia amb el fill d’Adolfo Suárez Illana just abans de conéixer a Urdangarin, segons afirma el col·laborador de ‘Sálvame’, Víctor Sandoval

Mentre continua en parador desconegut, en ple renou per la seua separació d’Iñaki Urdangarin després de destapar-se la infidelitat del seu marit amb Ainhoa Armentia, la infanta Cristina continua sent una de les grans protagonistes de les tertúlies de televisió.

I encara que créiem conéixer-ho ja tot sobre el seu passat sentimental, ahir va eixir a la llum una notícia sorprenent: “Cristina tenia un nóvio just abans de conéixer a Iñaki: Adolfo Suárez Illana”. Així ho assegura el col·laborador Víctor Sandoval, que ha deixat atònits a tots els col·laboradors de ‘Sálvame’ amb la seua exclusiva.

La premsa no es va assabentar perquè pensaven que estava amb la germana. Es veien a la casa d’un, a la casa de l’altre…”, ha revelat Sandoval, que afirma haver-ho descobert quan els va veure junts en una coneguda discoteca madrilenya en la qual treballava fa anys.

“La seua germana presentava en Antena 3. Ella m’explicava tot”, ha dit, fent referència a Sonsoles Suárez. “Li va deixar quan va conéixer a Urdangarin. Igual li hauria anat millor si no ho haguera deixat”.

Ell es va quedar destrossat. Estava bojament enamorat de tu“, ha afirmat el col·laborador.
El rei Juan Carlos I i l’expresident del Govern podrien haver sigut consogres, si en la vida de la infanta Cristina no s’haguera creuat Iñaki Urdangarin, el llavors atractiu jugador d’handbol, amb qui va tindre un enamorament sobtat, es va casar en 1997 i va tindre quatre fills.

La infanta Cristina i Adolfo Suárez Illana sopaven junts en públic

 

Segons la informació ampliada per NIUS, eren nóvios o sols amics, sí que era freqüent veure a la infanta Cristina sopant en la zona VIP de l’antiga discoteca Pachá amb Adolfo Suárez Illana, ara advocat i polític del Partit Popular, com una parella més.

Llavors, les revistes de l’època relacionaven al fill de Suárez amb la infanta Elena, però ara sabem que, pel que sembla, podrien haver-se equivocat de germana.

“Després jo me’n vaig anar a Miami i feia festes a la meua casa, com una per a celebrar el 70 aniversari de la infanta Margarita (Margot)”, ha dit Víctor Sandoval per a provar que té bones fonts d’aquella època. Un esdeveniment al qual van acudir convidats com el cònsol espanyol a Miami, Elena Tablada i familiars de Paulina Rubio i Colate Vallejo Nájera, entre altres.

 

“Ell estava boig per ella, però llavors va aparéixer Urdangarin”

 

Fuentes pròximes a la infanta diuen que era Adolfo Suárez Illana era el que mostrava més interés en aquesta relació: “Estava boig per ella, però llavors va aparéixer Urdangarin, i ell va quedar devastat”.

 

“El rei no hauria permés que Cristina es casara amb el fill de Suárez”

 

Tant Cristina, com els seus germans Felipe i Elena feien vida social amb Adolfo Suárez Illana per l’amistat que existia entre la família reial i els Suárez: No obstant això, “el rei mai hauria permés les noces de la seua filla amb el fill d’Adolfo Suárez”, ha dit Kiko Matamoros, sorprés també per la notícia que acabava de donar Sandoval. “Jo valc més pel que per el que no dic, i això que call poc”, ha fet broma el seu company de programa, que en realitat no volia explicar-ho, però s’ha vist obligat davant la insistència dels col·laboradors.

Adolfo Suárez Illana, casat des de fa 24 anys, amb dos fills

 

Un any després de la seua presumpta relació amb la infanta Cristina, Adolfo Suárez Illana, fill de María Amparo Illana i Adolfo Suárez, es va casar amb Isabel Flores Santos-Suárez, amb qui té dos fills, Adolfo i Pablo. Sota aquestes línies, amb Pablo Casado i les seues respectives esposes en un esdeveniment del partit, fa tres anys.

 

Els altres nóvios de la infanta Cristina

 

Des que es va independitzar amb 25 anys fins que va conéixer a Iñaki Urdangarin, la infanta Cristina va tindre almenys tres relacions conegudes. El seu primer amor va ser Álvaro Bultó, l’esportista i empresari català que va morir en 2013, practicant salte BASE als Alps Suïssos.

També Jesús Rollán, el waterpolista i medallista olímpic mort en 2006, al qual la Casa Reial sí que veia amb bons ulls per a postular-se com a gendre del rei Juan Carlos. I el tercer, el regatista Fernando León, al qual Cristina va conéixer a través del seu germà, el Felipe VI.
 

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.