Jo li vaig dir que et respectara: la forta discussió entre Melyssa i Sandra

Sandra Pica va viatjar a Hondures per a parlar amb Tom Brusse sobre la seua relació i trencar amb ell, però després de quedar-se uns dies a l’illa, pareix que ha canviat d’opinió.

Melyssa Pinto i Sandra Pica van tindre una gran discussió abans d’acomiadar-se definitivament en ‘Supervivientes’. La núvia de Tom Brusse s’havia quedat uns dies a l’illa vivint l’experiència i aclarint els dubtes que tenia sobre la seua relació. Finalment, va quedar amb el francés a donar-li una oportunitat per a “que demostre tot” el que deia sentir per ella.

No obstant això, en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ Jordi González va avançar la monumental brega que han tingut Melyssa i Sandra on va eixir a la llum una informació ‘bomba’. Pel que sembla, Melyssa i Tom s’haurien plantejat tornar a ser nuvis dies abans que començara el reality.

En ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’ s’hi ha pogut veure el contingut íntegre del que va succeir entre elles. Sandra estava acomiadant-se de tots els companys d’un en un. En el moment en el qual va arribar Melyssa, Tom va prendre la paraula per a demanar-li explicacions per la ‘cagada’ que havia escoltat d’ella i Gianmarco contra ells.

“A mi m’han dit que vinguera a acomiadar-me de Sandra, no a discutir amb tu”, va respondre seca Melyssa. Però Sandra també volia estes explicacions. “Has dit que nominaràs a Tom”, va soltar. “Jo sí. Analitze esta situació i em sembla que s’està intentant crear un espectacle d’alguna cosa entre nosaltres que no hi ha. No entraré”, va afirmar la supervivent.

Melyssa i Sandra tenen un tibant cara a cara

 

Sandra va brollar acusant Melyssa de tindre una cara en la realitat i “en televisió altra”. Però a més va manifestar tots els insults que hauria rebut de Melyssa a través d’una conversa privada amb Tom.

Melyssa ho va reconéixer. Però com li estava molestant molt l’actitud de la parella, i especialment la de Tom, va revelar públicament una informació que fins ara havia mantingut en secret. “Ell a mi abans d’entrar ací em va dir que li donara una segona oportunitat, i li vaig dir que ‘si tu hagueres canviat, no m’hauries dit això tenint a la teua núvia a casa’. Això va ser el que li vaig dir, que et respectara”, va assegurar.

Tom va riure negant-ho. “Tu no tens ous a superar-ho perquè cada vegada que pots li ho retraus“, va defensar Sandra, que va apostar per creure que el que estava dient era mentida. “De dona a dona. Sé que tu saps que jo no he mentit”, va sentenciar Melyssa mirant-la als ulls.

Melyssa i Tom esclaten en plor després de la discussió

 

Poc després, Melyssa i Tom van compartir el mateix sentiment de frustració i van esclatar en plor, encara que per diferents motius. Mentre ella es va esplaiar amb els seus companys, totalment enfonsada perquè Tom l’havia negada; ell la va acusar de mentidera i va haver-hi a més, dir adeu a Sandra en estes circumstàncies.
D’altra banda, els supervivents s’han posicionat en esta guerra oberta, cadascú al costat d’un dels components de l’exparella.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV el sobreseïment lliure de la causa penal per la gestió de la DANA a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la investigació si s'obri causa contra Carlos Mazón.

Argüeso demana al TSJCV assumir tota la causa si investiga a Mazón per la DANA

La defensa d'Emilio Argüeso ha sol·licitat que, si el TSJCV admet investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024, atraga tot el procediment. També demana el sobreseïment si l'alt tribunal es declara competent.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.

Catalá critica a Renfe per no habilitar autobusos des d’Albal durant la mascletà

Catalá ha criticat que Renfe no habilite autobusos des d'Albal durant la mascletà després del desviament temporal de Rodalia entre el 13 i el 19 de març. Delegació del Govern ha defés la mesura per seguretat i ha descartat els busos per falta de capacitat.

Víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja i no aplicar-li l’aforament

L'associació de víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que siga investigat pel Jutjat de Catarroja. L'acusació invoca un precedent a Extremadura, denúncia un abús del fur i sol·licita, de manera subsidiària, que el tribunal inicie causa per homicidi i lesions per imprudència greu.

El PP reivindica els cent dies de Pérez Llorca, l’oposició els veu pobres i Vox presumix d’influència

El PP ha defés l'arrancada de Juanfran Pérez Llorca amb dades de compliment i rebaixa fiscal, mentres PSOE i Compromís ho han qüestionat i Vox ha reivindicat la seua influència.

Raquel Carrera ja és la tercera màxima anotadora històrica del València Basket

La interior gallega aconseguix els 1.811 punts amb els 9 sumats davant Lointek Guernica i iguala a Marie Gülich en el tercer lloc històric; lideren Queralt Casas i Leticia Romero.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones

El nou centre de salut de Rincón de Loix ja està operatiu amb més espais i servicis i ha reforçat l'accessibilitat per a uns 20.000 usuaris. Urgències 24 hores s'activarà abans de l'estiu.