Jo li vaig dir que et respectara: la forta discussió entre Melyssa i Sandra

Sandra Pica va viatjar a Hondures per a parlar amb Tom Brusse sobre la seua relació i trencar amb ell, però després de quedar-se uns dies a l’illa, pareix que ha canviat d’opinió.

Melyssa Pinto i Sandra Pica van tindre una gran discussió abans d’acomiadar-se definitivament en ‘Supervivientes’. La núvia de Tom Brusse s’havia quedat uns dies a l’illa vivint l’experiència i aclarint els dubtes que tenia sobre la seua relació. Finalment, va quedar amb el francés a donar-li una oportunitat per a «que demostre tot» el que deia sentir per ella.

No obstant això, en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ Jordi González va avançar la monumental brega que han tingut Melyssa i Sandra on va eixir a la llum una informació ‘bomba’. Pel que sembla, Melyssa i Tom s’haurien plantejat tornar a ser nuvis dies abans que començara el reality.

En ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’ s’hi ha pogut veure el contingut íntegre del que va succeir entre elles. Sandra estava acomiadant-se de tots els companys d’un en un. En el moment en el qual va arribar Melyssa, Tom va prendre la paraula per a demanar-li explicacions per la ‘cagada’ que havia escoltat d’ella i Gianmarco contra ells.

«A mi m’han dit que vinguera a acomiadar-me de Sandra, no a discutir amb tu», va respondre seca Melyssa. Però Sandra també volia estes explicacions. «Has dit que nominaràs a Tom», va soltar. «Jo sí. Analitze esta situació i em sembla que s’està intentant crear un espectacle d’alguna cosa entre nosaltres que no hi ha. No entraré», va afirmar la supervivent.

Melyssa i Sandra tenen un tibant cara a cara

 

Sandra va brollar acusant Melyssa de tindre una cara en la realitat i «en televisió altra». Però a més va manifestar tots els insults que hauria rebut de Melyssa a través d’una conversa privada amb Tom.

Melyssa ho va reconéixer. Però com li estava molestant molt l’actitud de la parella, i especialment la de Tom, va revelar públicament una informació que fins ara havia mantingut en secret. «Ell a mi abans d’entrar ací em va dir que li donara una segona oportunitat, i li vaig dir que ‘si tu hagueres canviat, no m’hauries dit això tenint a la teua núvia a casa’. Això va ser el que li vaig dir, que et respectara», va assegurar.

Tom va riure negant-ho. «Tu no tens ous a superar-ho perquè cada vegada que pots li ho retraus«, va defensar Sandra, que va apostar per creure que el que estava dient era mentida. «De dona a dona. Sé que tu saps que jo no he mentit», va sentenciar Melyssa mirant-la als ulls.

Melyssa i Tom esclaten en plor després de la discussió

 

Poc després, Melyssa i Tom van compartir el mateix sentiment de frustració i van esclatar en plor, encara que per diferents motius. Mentre ella es va esplaiar amb els seus companys, totalment enfonsada perquè Tom l’havia negada; ell la va acusar de mentidera i va haver-hi a més, dir adeu a Sandra en estes circumstàncies.
D’altra banda, els supervivents s’han posicionat en esta guerra oberta, cadascú al costat d’un dels components de l’exparella.
 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.