16.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Jo li vaig dir que et respectara: la forta discussió entre Melyssa i Sandra

Sandra Pica va viatjar a Hondures per a parlar amb Tom Brusse sobre la seua relació i trencar amb ell, però després de quedar-se uns dies a l’illa, pareix que ha canviat d’opinió.

Melyssa Pinto i Sandra Pica van tindre una gran discussió abans d’acomiadar-se definitivament en ‘Supervivientes’. La núvia de Tom Brusse s’havia quedat uns dies a l’illa vivint l’experiència i aclarint els dubtes que tenia sobre la seua relació. Finalment, va quedar amb el francés a donar-li una oportunitat per a “que demostre tot” el que deia sentir per ella.

No obstant això, en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ Jordi González va avançar la monumental brega que han tingut Melyssa i Sandra on va eixir a la llum una informació ‘bomba’. Pel que sembla, Melyssa i Tom s’haurien plantejat tornar a ser nuvis dies abans que començara el reality.

En ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’ s’hi ha pogut veure el contingut íntegre del que va succeir entre elles. Sandra estava acomiadant-se de tots els companys d’un en un. En el moment en el qual va arribar Melyssa, Tom va prendre la paraula per a demanar-li explicacions per la ‘cagada’ que havia escoltat d’ella i Gianmarco contra ells.

“A mi m’han dit que vinguera a acomiadar-me de Sandra, no a discutir amb tu”, va respondre seca Melyssa. Però Sandra també volia estes explicacions. “Has dit que nominaràs a Tom”, va soltar. “Jo sí. Analitze esta situació i em sembla que s’està intentant crear un espectacle d’alguna cosa entre nosaltres que no hi ha. No entraré”, va afirmar la supervivent.

Melyssa i Sandra tenen un tibant cara a cara

 

Sandra va brollar acusant Melyssa de tindre una cara en la realitat i “en televisió altra”. Però a més va manifestar tots els insults que hauria rebut de Melyssa a través d’una conversa privada amb Tom.

Melyssa ho va reconéixer. Però com li estava molestant molt l’actitud de la parella, i especialment la de Tom, va revelar públicament una informació que fins ara havia mantingut en secret. “Ell a mi abans d’entrar ací em va dir que li donara una segona oportunitat, i li vaig dir que ‘si tu hagueres canviat, no m’hauries dit això tenint a la teua núvia a casa’. Això va ser el que li vaig dir, que et respectara”, va assegurar.

Tom va riure negant-ho. “Tu no tens ous a superar-ho perquè cada vegada que pots li ho retraus“, va defensar Sandra, que va apostar per creure que el que estava dient era mentida. “De dona a dona. Sé que tu saps que jo no he mentit”, va sentenciar Melyssa mirant-la als ulls.

Melyssa i Tom esclaten en plor després de la discussió

 

Poc després, Melyssa i Tom van compartir el mateix sentiment de frustració i van esclatar en plor, encara que per diferents motius. Mentre ella es va esplaiar amb els seus companys, totalment enfonsada perquè Tom l’havia negada; ell la va acusar de mentidera i va haver-hi a més, dir adeu a Sandra en estes circumstàncies.
D’altra banda, els supervivents s’han posicionat en esta guerra oberta, cadascú al costat d’un dels components de l’exparella.
 

Últimes notícies

El PP acusa a Morant d’ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV

El PP ha acusat a Diana Morant de tindre un problema d'ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV i ha defés l'agenda institucional de Pérez Llorca. Els populars han subratllat que la líder socialista no és diputada autonòmica i han condicionat la seua valoració de les 26 propostes del PSPV al fet que incloguen un fons d'anivellament i avanços en el 'finançament just'.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar i va confessar l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts. L'autòpsia i el suport emocional en l'institut centren la resposta institucional.

La Diputació de València reclama un calendari per a transferir l’Hospital General a la Generalitat

Vicent Mompó ha demanat fixar terminis i crear una comissió mixta per a integrar l'Hospital General en la xarxa autonòmica. També ha defés mesures per a la llengua i la pilota i ha anomenat a la coordinació institucional.

El PSPV oferirà a Pérez Llorca 26 mesures urgents en finançament, educació i vivenda

El PSPV-PSOE presentarà a Juanfran Pérez Llorca un paquet de 26 propostes urgents que abasten reformes institucionals, finançament, educació, vivenda i sanitat.

L’estand valencià en Fitur supera 100.000 visites en cap de setmana i suma 206.796 en total

Més de 100.000 persones han passat per l'estand de la Comunitat Valenciana durant el cap de setmana en Fitur. En els cinc dies del certamen s'han registrat 206.796 visites, amb rècord de reunions i alta interacció digital.

Les ratxes de vent han aconseguit 128 km/h a l’interior de la Comunitat Valenciana

Les ratxes de vent han arribat a 128 km/h a Xixona i a 118 km/h a La Pobla de Benifassà i La Font de la Figuera. Poques incidències, amb un arbre caigut a Castelló.

Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut, creus de quarts de la Copa

El sorteig va fixar els encreuaments: Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut. El Barcelona anirà amb UCAM Murcia o Kosner Baskonia i el que quede es mesurarà a la Llacuna Tenerife.

Morant defén que el Govern ha assumit responsabilitats en l’accident de Adamuz

Diana Morant ha sostingut que l'Executiu atén víctimes i familiars i que la investigació en marxa permetrà evitar que es repetisca. També ha reivindicat que la confiança en el sistema ferroviari es recompon amb veritat i transparència.