19.2 C
València
Dijous, 13 novembre, 2025

Jo li vaig dir que et respectara: la forta discussió entre Melyssa i Sandra

Sandra Pica va viatjar a Hondures per a parlar amb Tom Brusse sobre la seua relació i trencar amb ell, però després de quedar-se uns dies a l’illa, pareix que ha canviat d’opinió.

Melyssa Pinto i Sandra Pica van tindre una gran discussió abans d’acomiadar-se definitivament en ‘Supervivientes’. La núvia de Tom Brusse s’havia quedat uns dies a l’illa vivint l’experiència i aclarint els dubtes que tenia sobre la seua relació. Finalment, va quedar amb el francés a donar-li una oportunitat per a “que demostre tot” el que deia sentir per ella.

No obstant això, en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ Jordi González va avançar la monumental brega que han tingut Melyssa i Sandra on va eixir a la llum una informació ‘bomba’. Pel que sembla, Melyssa i Tom s’haurien plantejat tornar a ser nuvis dies abans que començara el reality.

En ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’ s’hi ha pogut veure el contingut íntegre del que va succeir entre elles. Sandra estava acomiadant-se de tots els companys d’un en un. En el moment en el qual va arribar Melyssa, Tom va prendre la paraula per a demanar-li explicacions per la ‘cagada’ que havia escoltat d’ella i Gianmarco contra ells.

“A mi m’han dit que vinguera a acomiadar-me de Sandra, no a discutir amb tu”, va respondre seca Melyssa. Però Sandra també volia estes explicacions. “Has dit que nominaràs a Tom”, va soltar. “Jo sí. Analitze esta situació i em sembla que s’està intentant crear un espectacle d’alguna cosa entre nosaltres que no hi ha. No entraré”, va afirmar la supervivent.

Melyssa i Sandra tenen un tibant cara a cara

 

Sandra va brollar acusant Melyssa de tindre una cara en la realitat i “en televisió altra”. Però a més va manifestar tots els insults que hauria rebut de Melyssa a través d’una conversa privada amb Tom.

Melyssa ho va reconéixer. Però com li estava molestant molt l’actitud de la parella, i especialment la de Tom, va revelar públicament una informació que fins ara havia mantingut en secret. “Ell a mi abans d’entrar ací em va dir que li donara una segona oportunitat, i li vaig dir que ‘si tu hagueres canviat, no m’hauries dit això tenint a la teua núvia a casa’. Això va ser el que li vaig dir, que et respectara”, va assegurar.

Tom va riure negant-ho. “Tu no tens ous a superar-ho perquè cada vegada que pots li ho retraus“, va defensar Sandra, que va apostar per creure que el que estava dient era mentida. “De dona a dona. Sé que tu saps que jo no he mentit”, va sentenciar Melyssa mirant-la als ulls.

Melyssa i Tom esclaten en plor després de la discussió

 

Poc després, Melyssa i Tom van compartir el mateix sentiment de frustració i van esclatar en plor, encara que per diferents motius. Mentre ella es va esplaiar amb els seus companys, totalment enfonsada perquè Tom l’havia negada; ell la va acusar de mentidera i va haver-hi a més, dir adeu a Sandra en estes circumstàncies.
D’altra banda, els supervivents s’han posicionat en esta guerra oberta, cadascú al costat d’un dels components de l’exparella.
 

Últimes notícies

Camarero reivindica la Ciutat dels Arts com a emblema de la transformació valenciana

En el 25 aniversari del Museu dels Ciències, Susana Camarero ha defés que la Ciutat de les Arts i les Ciències és emblema de la transformació valenciana. Ha aportat xifres d'impacte, ocupació i un balanç rècord en 2024.

Catalá celebra 25 anys del Museu dels Ciències i reivindica el seu paper més enllà de la divulgació

Catalá ha celebrat el 25é aniversari del Museu dels Ciències i ha destacat el seu impacte arquitectònic, turístic i educatiu a la ciutat.

Més de 30.000 persones omplin de disfresses Benidorm en la Fancy Dress

La Fancy Dress Party ha congregat a més de 30.000 persones, en la seua majoria britàniques, amb un ampli dispositiu de seguretat i una forta implicació de l'oci local.

Afectats per la DANA reclamen al Consell participar en la comissió de Les Corts i unificar alertes

Les associacions d'afectats per la DANA han mantingut la seua primera reunió amb el vicepresident Vicente Martínez Mus i han reclamat participar en la comissió d'investigació de Les Corts. També han demanat unificar alertes, reforçar la salut mental i accelerar obres, mentres el Consell ha oferit coordinació i noves reunions.

Octubre va ser un 93% més humit i 1,4 graus més càlid de l’habitual en la Comunitat Valenciana

Octubre va combinar un episodi càlid tardà amb un llarg temporal de pluges, deixant un 93% més de precipitació i 1,4 graus més de temperatura mitjana. Setembre també va ser més humit i càlid que la mitjana.

El Vila-real farà la pretemporada al Brasil i disputarà la Vitória CUP al juliol de 2026

El Vila-real ha confirmat que realitzarà la seua pretemporada al Brasil i que jugarà la Vitória CUP amb tres amistosos al juliol de 2026. L'acord inclou als organitzadors del torneig com a patrocinador oficial del club a Llatinoamèrica.

Rescaten a un voltor a dos quilòmetres de l’aeroport d’Alacant

La Guàrdia Civil ha rescatat a un voltor desorientat a dos quilòmetres de les pistes de l'aeroport Alacant-Elx. L'au està en recuperació abans de la seua reintroducció.

PP i Vox apuren un pacte en la Comunitat Valenciana mentres el PSOE exigix llum i taquígrafs

El PP perfila la investidura de Juanfran Pérez Llorca sense concretar encara les polítiques pactades amb Vox. El PSOE reclama transparència total en les converses.