Jo li vaig dir que et respectara: la forta discussió entre Melyssa i Sandra

Sandra Pica va viatjar a Hondures per a parlar amb Tom Brusse sobre la seua relació i trencar amb ell, però després de quedar-se uns dies a l’illa, pareix que ha canviat d’opinió.

Melyssa Pinto i Sandra Pica van tindre una gran discussió abans d’acomiadar-se definitivament en ‘Supervivientes’. La núvia de Tom Brusse s’havia quedat uns dies a l’illa vivint l’experiència i aclarint els dubtes que tenia sobre la seua relació. Finalment, va quedar amb el francés a donar-li una oportunitat per a «que demostre tot» el que deia sentir per ella.

No obstant això, en ‘Supervivientes: Connexión Honduras’ Jordi González va avançar la monumental brega que han tingut Melyssa i Sandra on va eixir a la llum una informació ‘bomba’. Pel que sembla, Melyssa i Tom s’haurien plantejat tornar a ser nuvis dies abans que començara el reality.

En ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’ s’hi ha pogut veure el contingut íntegre del que va succeir entre elles. Sandra estava acomiadant-se de tots els companys d’un en un. En el moment en el qual va arribar Melyssa, Tom va prendre la paraula per a demanar-li explicacions per la ‘cagada’ que havia escoltat d’ella i Gianmarco contra ells.

«A mi m’han dit que vinguera a acomiadar-me de Sandra, no a discutir amb tu», va respondre seca Melyssa. Però Sandra també volia estes explicacions. «Has dit que nominaràs a Tom», va soltar. «Jo sí. Analitze esta situació i em sembla que s’està intentant crear un espectacle d’alguna cosa entre nosaltres que no hi ha. No entraré», va afirmar la supervivent.

Melyssa i Sandra tenen un tibant cara a cara

 

Sandra va brollar acusant Melyssa de tindre una cara en la realitat i «en televisió altra». Però a més va manifestar tots els insults que hauria rebut de Melyssa a través d’una conversa privada amb Tom.

Melyssa ho va reconéixer. Però com li estava molestant molt l’actitud de la parella, i especialment la de Tom, va revelar públicament una informació que fins ara havia mantingut en secret. «Ell a mi abans d’entrar ací em va dir que li donara una segona oportunitat, i li vaig dir que ‘si tu hagueres canviat, no m’hauries dit això tenint a la teua núvia a casa’. Això va ser el que li vaig dir, que et respectara», va assegurar.

Tom va riure negant-ho. «Tu no tens ous a superar-ho perquè cada vegada que pots li ho retraus«, va defensar Sandra, que va apostar per creure que el que estava dient era mentida. «De dona a dona. Sé que tu saps que jo no he mentit», va sentenciar Melyssa mirant-la als ulls.

Melyssa i Tom esclaten en plor després de la discussió

 

Poc després, Melyssa i Tom van compartir el mateix sentiment de frustració i van esclatar en plor, encara que per diferents motius. Mentre ella es va esplaiar amb els seus companys, totalment enfonsada perquè Tom l’havia negada; ell la va acusar de mentidera i va haver-hi a més, dir adeu a Sandra en estes circumstàncies.
D’altra banda, els supervivents s’han posicionat en esta guerra oberta, cadascú al costat d’un dels components de l’exparella.
 

Últimes notícies

Morant planteja lleis d’equitat per garantir plaça universitària a tot l’alumnat

La ministra Diana Morant defensa a València unes lleis d’equitat que obliguen les autonomies a finançar prou places públiques, cosa que a la Comunitat Valenciana suposaria fins a 10.000 noves places. La Generalitat replica que ja autoritza totes les places sol·licitades i destaca l’augment de beques i del finançament universitari.

Morant retreu al PP que només haja creat odi a Ceuta mentre reclama dimissions

La ministra Diana Morant qüestiona els qui exigixen dimissions per la crisi migratòria a Ceuta i els acusa de crear odi i alimentar la tensió social, mentre defensa la gestió del Govern central.

Rebaixes d’impostos i campanya per a reactivar l’hostaleria d’El Saler després de l’incendi

L’Ajuntament de València ha aprovat rebaixes fiscals i una campanya de promoció per a bars i restaurants d’El Saler, El Palmar i El Perellonet afectats per l’incendi de la Devesa, i es personarà en la causa judicial per exigir responsabilitats.

Tres joves detinguts a la A-3 amb un quilo de cocaïna en un fals fons del cotxe

La Guàrdia Civil ha interceptat a l’A-3, a Requena, un vehicle d’alta gamma que s’havia donat a la fuga en un control i en el qual s’ha localitzat un quilo de cocaïna ocult en un doble fons. El conductor, de 20 anys, i els altres dos ocupants, de 24 i 33 anys, han sigut posats a disposició judicial acusats de diversos delictes.

Quatre joves detinguts pels greus incidents violents fora de Mestalla al maig

La Policia Nacional ha detingut a València quatre joves, d’entre 18 i 21 anys, acusats de desordes públics i atemptat a agents per les agressions registrades abans del partit Valencia-Barça del 23 de maig als voltants de Mestalla.

Mor un jove de 25 anys en bolcar el seu cotxe a Castelló

Un jove de 25 anys ha mort i una dona de 29 ha resultat ferida en eixir-se un turisme de la via a l’avinguda del Castell Vell de Castelló, esta matinada. La Policia Local ha obert una investigació per aclarir les causes del sinistre.

Quasi un de cada quatre menors patix assetjament escolar durant més d’un any

L’assetjament escolar, presencial o en línia, ha augmentat en el curs 2025-2026 i ja afecta més d’un 14 % de l’alumnat, amb un 27,6 % de víctimes que el patix durant més d’un any. L’informe alerta també del creixement del ciberassetjament i de l’ús de la intel·ligència artificial per crear vídeos falsos i manipular imatges.

Pérez Llorca retreu a Sánchez que només vulga resistir i no atenga les demandes d’Alacant

Juanfran Pérez Llorca acusa Pedro Sánchez de centrar-se a resistir al càrrec i d’ignorar les principals reivindicacions d’Alacant, després de la visita del president del Govern a empreses d’Elx i Novelda.