Una foto del documental assenyala Telecinco com a còmplice d’Antonio David Flores

 

Sense cap dubte, la sèrie-documental que Telecinco està emetent sobre Rocío Carrasco està deixant en dubte al seu exmarit, Antonio David Flores, i tant és així que, fins i tot, ha estat acomiadat de ‘Mediaset’. L’exguàrdia civil ha quedat en evidència després de les acusacions de maltractament de Rocío, però també per totes les mentides que ha explicat en estos anys. Això sense passar per alt els seus muntatges i la seua manera tergiversada d’explicar la realitat, com ha quedat acreditat amb documents.

Precisament el fet que s’estiga demostrant que ha passat vint anys donant una versió dels fets sense proves, ha deixat clara una altra cosa, concretament, que periodistes i mitjans han estat còmplices de les seues falsedats. És més, ho han estat des del moment que no li han demanat la documentació corresponent ni tampoc han comprovat si deia la veritat o no. Així va quedar molt clar ahir a la nit, quan una imatge va deixar palés que Telecinco ha estat partícip de la versió d’Antonio David.

 

 

El periodisme del cor qüestionat

Només començar a emetre’s la docu-sèrie de Carrasco, el públic va quedar sorprés perquè, no només va començar a conéixer realment el calvari patit per esta, sinó que també va descobrir que se l’havia mentit durant anys. Sí, perquè durant dos dècades, Antonio David Flores havia venut una imatge distorsionada de la seua ex, això sí, omplint-se les butxaques mentre deixava caure o l’acusava directament de mala mare i mala dona.

L’excol·laborador va narrar una infinitat d’anècdotes i situacions que feien creure que era així, però no obstant això, la sèrie va començar a destapar les seues mentides. I des de llavors esta producció ho segueix fent no només a través del testimoni de Rocío sinó també d’informes mèdics, documentació judicial, etc.

D’esta manera, no només ell està quedant en dubte, sinó també el periodisme del cor a causa que revistes, programes de televisió i periodistes havien difós la versió d’ell sense proves i sense contrastar res. Per este motiu, des de llavors, figures com a Lydia Lozano o María Patiño hagen vist assenyalada la seua professionalitat.

 

Telecinco, còmplice

Malgrat això, ahir el mateix documental va deixar en evidència Telecinco, la cadena que ho està emetent. En concret, durant una part de l’episodi 8 es va revelar que Antonio David Flores va anar dient que no podia treballar per culpa de la seua ex perquè no el contractaven enlloc per la influència d’ella o per haver-lo acusat de maltractador. I això feia que, per tant, es declarés insolvent i no pogués fer front a la manutenció dels seus fills.

No obstant això, una nova prova va deixar clar que mentia, ja que es va realitzar una línia del temps del període de temps transcorregut entre 2011 i 2017, amb la qual va quedar patent en les entrevistes que havia realitzat per a revistes com ‘Hola!’, ‘Lecturas’ i ‘Semana’. Però, també i, sobretot, va demostrar que havia vist augmentar el seu compte treballant a Telecinco, i no ens referim només a un programa sinó a diversos: ‘Enemigos íntimos’, ‘Sálvame Deluxe’, ‘De buena ley’, ‘Acorralados’ i ‘MYHYV’.

Així, va quedar patent per a molts espectadors que Telecinco, la cadena que ara l’ha acomiadat, va ser còmplice de les mentides d’Antonio David Flores durant anys, donant-li veu, ocupació i temps per seguir carregant contra la seua ex i falsejant la realitat.

Ferotges crítiques

Que el periodisme, o almenys certa part d’ell, estiga quedant en dubte seriosament amb esta sèrie no passa desapercebut per a ningú. Així, són molts els espectadors que, després de veure esta imatge d’ahir, han carregat en xarxes socials contra periodistes i mitjans a través de missatges com estos:

  • «La premsa del cor és una indústria de relats i ‘mala praxi’ periodística».
  • «Els rumors sempre tenen més força que la veritat».
  • «La indústria del cor es dedica a vendre històries i els és absolutament igual que siguen veritat o no. Només volen els minuts de televisió i no els importa gens a qui passen per damunt».
  • «És culpa de la indústria i dels periodistes que no fan bé la seua feina».
  • «Aquí molta de la responsabilitat la té la premsa del cor, que un testimoni de tant odi no el van corroborar amb una sola prova per fer pasta i punt».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.

Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares

La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.

Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.

Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.

Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials

La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.

Immobilitzat un camió amb l’eix trencat que circulava de manera temerària per la A-7 a Bétera

La Guàrdia Civil de Trànsit ha interceptat en l'A-7, entre Museros i Bétera, un camió carregat de taronges que circulava de manera temerària amb l'eix trencat i 26 defectes tècnics detectats.