Una foto del documental assenyala Telecinco com a còmplice d’Antonio David Flores

 

Sense cap dubte, la sèrie-documental que Telecinco està emetent sobre Rocío Carrasco està deixant en dubte al seu exmarit, Antonio David Flores, i tant és així que, fins i tot, ha estat acomiadat de ‘Mediaset’. L’exguàrdia civil ha quedat en evidència després de les acusacions de maltractament de Rocío, però també per totes les mentides que ha explicat en estos anys. Això sense passar per alt els seus muntatges i la seua manera tergiversada d’explicar la realitat, com ha quedat acreditat amb documents.

Precisament el fet que s’estiga demostrant que ha passat vint anys donant una versió dels fets sense proves, ha deixat clara una altra cosa, concretament, que periodistes i mitjans han estat còmplices de les seues falsedats. És més, ho han estat des del moment que no li han demanat la documentació corresponent ni tampoc han comprovat si deia la veritat o no. Així va quedar molt clar ahir a la nit, quan una imatge va deixar palés que Telecinco ha estat partícip de la versió d’Antonio David.

Anuncios

 

 

El periodisme del cor qüestionat

Només començar a emetre’s la docu-sèrie de Carrasco, el públic va quedar sorprés perquè, no només va començar a conéixer realment el calvari patit per esta, sinó que també va descobrir que se l’havia mentit durant anys. Sí, perquè durant dos dècades, Antonio David Flores havia venut una imatge distorsionada de la seua ex, això sí, omplint-se les butxaques mentre deixava caure o l’acusava directament de mala mare i mala dona.

L’excol·laborador va narrar una infinitat d’anècdotes i situacions que feien creure que era així, però no obstant això, la sèrie va començar a destapar les seues mentides. I des de llavors esta producció ho segueix fent no només a través del testimoni de Rocío sinó també d’informes mèdics, documentació judicial, etc.

D’esta manera, no només ell està quedant en dubte, sinó també el periodisme del cor a causa que revistes, programes de televisió i periodistes havien difós la versió d’ell sense proves i sense contrastar res. Per este motiu, des de llavors, figures com a Lydia Lozano o María Patiño hagen vist assenyalada la seua professionalitat.

 

Telecinco, còmplice

Malgrat això, ahir el mateix documental va deixar en evidència Telecinco, la cadena que ho està emetent. En concret, durant una part de l’episodi 8 es va revelar que Antonio David Flores va anar dient que no podia treballar per culpa de la seua ex perquè no el contractaven enlloc per la influència d’ella o per haver-lo acusat de maltractador. I això feia que, per tant, es declarés insolvent i no pogués fer front a la manutenció dels seus fills.

No obstant això, una nova prova va deixar clar que mentia, ja que es va realitzar una línia del temps del període de temps transcorregut entre 2011 i 2017, amb la qual va quedar patent en les entrevistes que havia realitzat per a revistes com ‘Hola!’, ‘Lecturas’ i ‘Semana’. Però, també i, sobretot, va demostrar que havia vist augmentar el seu compte treballant a Telecinco, i no ens referim només a un programa sinó a diversos: ‘Enemigos íntimos’, ‘Sálvame Deluxe’, ‘De buena ley’, ‘Acorralados’ i ‘MYHYV’.

Així, va quedar patent per a molts espectadors que Telecinco, la cadena que ara l’ha acomiadat, va ser còmplice de les mentides d’Antonio David Flores durant anys, donant-li veu, ocupació i temps per seguir carregant contra la seua ex i falsejant la realitat.

Ferotges crítiques

Que el periodisme, o almenys certa part d’ell, estiga quedant en dubte seriosament amb esta sèrie no passa desapercebut per a ningú. Així, són molts els espectadors que, després de veure esta imatge d’ahir, han carregat en xarxes socials contra periodistes i mitjans a través de missatges com estos:

  • «La premsa del cor és una indústria de relats i ‘mala praxi’ periodística».
  • «Els rumors sempre tenen més força que la veritat».
  • «La indústria del cor es dedica a vendre històries i els és absolutament igual que siguen veritat o no. Només volen els minuts de televisió i no els importa gens a qui passen per damunt».
  • «És culpa de la indústria i dels periodistes que no fan bé la seua feina».
  • «Aquí molta de la responsabilitat la té la premsa del cor, que un testimoni de tant odi no el van corroborar amb una sola prova per fer pasta i punt».

Anuncios

Últimes notícies

PP i Vox bloquegen en Les Corts una comissió sobre els cribratges de càncer de mama

PP i Vox rebutgen crear una comissió d'investigació en Les Corts sobre els cribratges de càncer de mama en la Comunitat Valenciana, proposta pel PSPV i recolzada per Compromís.

El València Basket busca avantatge davant el Girona per a encarar la volta amb marge cap a la final

El València Basket rep al Spar Girona en l'anada de les semifinals de la Lliga Femenina amb l'objectiu d'aconseguir una renda àmplia que li permeta viatjar amb marge a Fontajau i acostar-se a la final i a l'Eurolliga.

Elx celebra els 25 anys del Misteri com a Patrimoni de la Humanitat amb una agenda especial

Elx commemora el 25 aniversari de la declaració del Misteri dElx com a Patrimoni Oral i Immaterial de la Humanitat amb un ampli programa d'actes gratuïts i oberts a tota la ciutadania.

Els directius de la WNBA projecten a Awa Fam com la gran estrela debutant a cinc anys vista

Els directius de la WNBA assenyalen a Awa Fam com la debutant amb més projecció a cinc anys vista, encara que no la situen entre les favorites al premi a millor novençana de la temporada 2026.

Sílvia Pérez Cruz reivindica la dualitat i l’aigua en el seu nou disc sobre migracions i emocions

Sílvia Pérez Cruz presenta Oral_Abissal, un àlbum que unix tradició oral i profunditat íntima per a reflexionar sobre la migració, l'empatia i els extrems socials.

Nova manifestació a València contra Mazón per la gestió de la dana del 2024

Col·lectius socials i associacions de víctimes convoquen per al 30 de maig a València una nova manifestació contra Carlos Mazón per la seua gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.

La jutgessa de la DANA crida a declarar al president de Avamet i demana aclarir si es van usar les seues dades

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 cita com a testimoni-perit al president de Avamet i exigix a CHJ, Aemet i Emergències que aclarisquen si van utilitzar les seues dades.

André da Silva expressa el seu desig de seguir a l’Elx i afrontar les últimes quatre finals per la permanència

André da Silva confirma que vol continuar a l'Elx la pròxima temporada, destaca el seu bon moment físic i mental i definix els quatre últims partits com a finals per la permanència en LaLiga.