13.3 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Una foto del documental assenyala Telecinco com a còmplice d’Antonio David Flores

 

Sense cap dubte, la sèrie-documental que Telecinco està emetent sobre Rocío Carrasco està deixant en dubte al seu exmarit, Antonio David Flores, i tant és així que, fins i tot, ha estat acomiadat de ‘Mediaset’. L’exguàrdia civil ha quedat en evidència després de les acusacions de maltractament de Rocío, però també per totes les mentides que ha explicat en estos anys. Això sense passar per alt els seus muntatges i la seua manera tergiversada d’explicar la realitat, com ha quedat acreditat amb documents.

Precisament el fet que s’estiga demostrant que ha passat vint anys donant una versió dels fets sense proves, ha deixat clara una altra cosa, concretament, que periodistes i mitjans han estat còmplices de les seues falsedats. És més, ho han estat des del moment que no li han demanat la documentació corresponent ni tampoc han comprovat si deia la veritat o no. Així va quedar molt clar ahir a la nit, quan una imatge va deixar palés que Telecinco ha estat partícip de la versió d’Antonio David.

 

 

El periodisme del cor qüestionat

Només començar a emetre’s la docu-sèrie de Carrasco, el públic va quedar sorprés perquè, no només va començar a conéixer realment el calvari patit per esta, sinó que també va descobrir que se l’havia mentit durant anys. Sí, perquè durant dos dècades, Antonio David Flores havia venut una imatge distorsionada de la seua ex, això sí, omplint-se les butxaques mentre deixava caure o l’acusava directament de mala mare i mala dona.

L’excol·laborador va narrar una infinitat d’anècdotes i situacions que feien creure que era així, però no obstant això, la sèrie va començar a destapar les seues mentides. I des de llavors esta producció ho segueix fent no només a través del testimoni de Rocío sinó també d’informes mèdics, documentació judicial, etc.

D’esta manera, no només ell està quedant en dubte, sinó també el periodisme del cor a causa que revistes, programes de televisió i periodistes havien difós la versió d’ell sense proves i sense contrastar res. Per este motiu, des de llavors, figures com a Lydia Lozano o María Patiño hagen vist assenyalada la seua professionalitat.

 

Telecinco, còmplice

Malgrat això, ahir el mateix documental va deixar en evidència Telecinco, la cadena que ho està emetent. En concret, durant una part de l’episodi 8 es va revelar que Antonio David Flores va anar dient que no podia treballar per culpa de la seua ex perquè no el contractaven enlloc per la influència d’ella o per haver-lo acusat de maltractador. I això feia que, per tant, es declarés insolvent i no pogués fer front a la manutenció dels seus fills.

No obstant això, una nova prova va deixar clar que mentia, ja que es va realitzar una línia del temps del període de temps transcorregut entre 2011 i 2017, amb la qual va quedar patent en les entrevistes que havia realitzat per a revistes com ‘Hola!’, ‘Lecturas’ i ‘Semana’. Però, també i, sobretot, va demostrar que havia vist augmentar el seu compte treballant a Telecinco, i no ens referim només a un programa sinó a diversos: ‘Enemigos íntimos’, ‘Sálvame Deluxe’, ‘De buena ley’, ‘Acorralados’ i ‘MYHYV’.

Així, va quedar patent per a molts espectadors que Telecinco, la cadena que ara l’ha acomiadat, va ser còmplice de les mentides d’Antonio David Flores durant anys, donant-li veu, ocupació i temps per seguir carregant contra la seua ex i falsejant la realitat.

Ferotges crítiques

Que el periodisme, o almenys certa part d’ell, estiga quedant en dubte seriosament amb esta sèrie no passa desapercebut per a ningú. Així, són molts els espectadors que, després de veure esta imatge d’ahir, han carregat en xarxes socials contra periodistes i mitjans a través de missatges com estos:

  • «La premsa del cor és una indústria de relats i ‘mala praxi’ periodística».
  • «Els rumors sempre tenen més força que la veritat».
  • «La indústria del cor es dedica a vendre històries i els és absolutament igual que siguen veritat o no. Només volen els minuts de televisió i no els importa gens a qui passen per damunt».
  • «És culpa de la indústria i dels periodistes que no fan bé la seua feina».
  • «Aquí molta de la responsabilitat la té la premsa del cor, que un testimoni de tant odi no el van corroborar amb una sola prova per fer pasta i punt».

Últimes notícies

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

Pérez Llorca ha defés que la Comunitat continua recuperant-se de la pitjor catàstrofe de la seua història i ha promés fets i recursos fins a culminar la reconstrucció. Ha demanat cooperació entre administracions, estabilitat institucional i mesures per a vivenda, ocupació, fiscalitat i servicis públics.

Indonèsia espera estendre la busca de tres espanyols desapareguts després d’un naufragi

Les autoritats preveuen mantindre l'operatiu més enllà del sèptim dia legal en reforçar-lo amb més mitjans, sonar i un radi de 34,96 milles nàutiques.

Indonèsia espera estendre la busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi en Komodo

Les autoritats van indicar que confien a prolongar l'operatiu de rescat més enllà del mínim legal. L'àrea es va ampliar i en la sèptima jornada s'usarà sonar.

Pablo Martínez, Morals, Ryan, Dela i Pampín finalitzen contracte amb el Llevant al juny de 2026

Cinc jugadors del Llevant acaben el seu contracte al juny de 2026 i, des de l'1 de gener, queden lliures per a negociar el seu futur. El club afronta mesos clau per a definir renovacions i opcions.

Sis jugadors de l’Elx acaben contracte al juny i des de gener podran negociar el seu futur

Sis futbolistes de l'Elx acaben contracte el 30 de juny i, des de l'1 de gener, podran negociar el seu destí. El club afronta setmanes clau per a definir renovacions i opcions de compra.

La Generalitat repartirà en Nit de cap d’any polseres detectores de submissió química i reforçarà la seguretat

La Generalitat ha activat el dispositiu especial per a Nit de cap d'any i Any Nou i repartirà polseres que detecten drogues de submissió química. Hi haurà controls en locals, reforç del 112 i coordinació amb altres cossos policials.

Del somni europeu a la frenada: el València Basket acomiada l’any entre dubtes

El València Basket femení tanca 2025 amb un balanç agredolç: va fregar la final de l'Eurolliga i va revalidar la Lliga, però va acabar amb una ratxa de derrotes i molts dubtes.

València Basket tanca 2025 en la zona alta de l’Eurolliga i amb la Supercopa

L'equip va convertir ensopegades en impuls: va arrancar l'any amb derrotes assumibles, va conquistar la Supercopa i el va tancar en la part alta de l'Eurolliga.