Una foto del documental assenyala Telecinco com a còmplice d’Antonio David Flores

Ejemplo de shortcode con estilo
  Sense cap dubte, la sèrie-documental que Telecinco està emetent sobre Rocío Carrasco està deixant en dubte al seu exmarit, Antonio David Flores, i tant és així que, fins i tot, ha estat acomiadat de ‘Mediaset’. L’exguàrdia civil ha quedat en evidència després de les acusacions de maltractament de Rocío, però també per totes les mentides que ha explicat en estos anys. Això […]

 

Sense cap dubte, la sèrie-documental que Telecinco està emetent sobre Rocío Carrasco està deixant en dubte al seu exmarit, Antonio David Flores, i tant és així que, fins i tot, ha estat acomiadat de ‘Mediaset’. L’exguàrdia civil ha quedat en evidència després de les acusacions de maltractament de Rocío, però també per totes les mentides que ha explicat en estos anys. Això sense passar per alt els seus muntatges i la seua manera tergiversada d’explicar la realitat, com ha quedat acreditat amb documents.

Precisament el fet que s’estiga demostrant que ha passat vint anys donant una versió dels fets sense proves, ha deixat clara una altra cosa, concretament, que periodistes i mitjans han estat còmplices de les seues falsedats. És més, ho han estat des del moment que no li han demanat la documentació corresponent ni tampoc han comprovat si deia la veritat o no. Així va quedar molt clar ahir a la nit, quan una imatge va deixar palés que Telecinco ha estat partícip de la versió d’Antonio David.

 

 

El periodisme del cor qüestionat

Només començar a emetre’s la docu-sèrie de Carrasco, el públic va quedar sorprés perquè, no només va començar a conéixer realment el calvari patit per esta, sinó que també va descobrir que se l’havia mentit durant anys. Sí, perquè durant dos dècades, Antonio David Flores havia venut una imatge distorsionada de la seua ex, això sí, omplint-se les butxaques mentre deixava caure o l’acusava directament de mala mare i mala dona.

L’excol·laborador va narrar una infinitat d’anècdotes i situacions que feien creure que era així, però no obstant això, la sèrie va començar a destapar les seues mentides. I des de llavors esta producció ho segueix fent no només a través del testimoni de Rocío sinó també d’informes mèdics, documentació judicial, etc.

D’esta manera, no només ell està quedant en dubte, sinó també el periodisme del cor a causa que revistes, programes de televisió i periodistes havien difós la versió d’ell sense proves i sense contrastar res. Per este motiu, des de llavors, figures com a Lydia Lozano o María Patiño hagen vist assenyalada la seua professionalitat.

 

Telecinco, còmplice

Malgrat això, ahir el mateix documental va deixar en evidència Telecinco, la cadena que ho està emetent. En concret, durant una part de l’episodi 8 es va revelar que Antonio David Flores va anar dient que no podia treballar per culpa de la seua ex perquè no el contractaven enlloc per la influència d’ella o per haver-lo acusat de maltractador. I això feia que, per tant, es declarés insolvent i no pogués fer front a la manutenció dels seus fills.

No obstant això, una nova prova va deixar clar que mentia, ja que es va realitzar una línia del temps del període de temps transcorregut entre 2011 i 2017, amb la qual va quedar patent en les entrevistes que havia realitzat per a revistes com ‘Hola!’, ‘Lecturas’ i ‘Semana’. Però, també i, sobretot, va demostrar que havia vist augmentar el seu compte treballant a Telecinco, i no ens referim només a un programa sinó a diversos: ‘Enemigos íntimos’, ‘Sálvame Deluxe’, ‘De buena ley’, ‘Acorralados’ i ‘MYHYV’.

Així, va quedar patent per a molts espectadors que Telecinco, la cadena que ara l’ha acomiadat, va ser còmplice de les mentides d’Antonio David Flores durant anys, donant-li veu, ocupació i temps per seguir carregant contra la seua ex i falsejant la realitat.

Ferotges crítiques

Que el periodisme, o almenys certa part d’ell, estiga quedant en dubte seriosament amb esta sèrie no passa desapercebut per a ningú. Així, són molts els espectadors que, després de veure esta imatge d’ahir, han carregat en xarxes socials contra periodistes i mitjans a través de missatges com estos:

  • «La premsa del cor és una indústria de relats i ‘mala praxi’ periodística».
  • «Els rumors sempre tenen més força que la veritat».
  • «La indústria del cor es dedica a vendre històries i els és absolutament igual que siguen veritat o no. Només volen els minuts de televisió i no els importa gens a qui passen per damunt».
  • «És culpa de la indústria i dels periodistes que no fan bé la seua feina».
  • «Aquí molta de la responsabilitat la té la premsa del cor, que un testimoni de tant odi no el van corroborar amb una sola prova per fer pasta i punt».

Últimes notícies

Desallotgen un càmping a Xàbia i més de 100 persones passen la nit en un alberg

Els bombers han desallotjat el càmping El Naranjal de Xàbia per l’episodi intens de pluges, i més d’un centenar de persones s’han traslladat a un alberg municipal. Les autoritats demanen evitar desplaçaments innecessaris mentres continuen els avisos per pluja a la Comunitat Valenciana.

Gandia reforça la vigilància a Beniopa i obri el pavelló del Raval per la pluja extrema

Gandia ha reforçat la vigilància en zones inundables com el barranc de Beniopa i està habilitant el pavelló del Raval per als veïns, davant les fortes pluges que han deixat 309,2 litres per metre quadrat en 24 hores.

Localitzen sense vida una dona que s’havia banyat en una platja de Sagunt en plena alerta per fortes pluges

Els servicis d’emergència han trobat morta una dona desapareguda este diumenge mentre es banyava en una platja de Sagunt, mentres la Comunitat Valenciana es trobava en alerta per fortes pluges i fenòmens costaners.

Trobeu sense vida la dona desapareguda mentre es banyava a la platja de Sagunt

Han localitzat el cos sense vida d’una dona que havia desaparegut este diumenge mentre es banyava a una platja de Sagunt, en una jornada marcada per l’alerta per pluges i fenòmens costaners.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

La Generalitat ha activat un nou Es-Alert per fortes pluges i risc d’inundacions al litoral sud de València i al litoral nord i interior d’Alacant, i demana extremar les precaucions. L’avís inclou recomanacions de seguretat com allunyar-se de rius i soterranis i telefonar al 112 en cas d’emergència.

Emergència 1 per pluges a la Marina Alta i avís en cinc comarques més

La Generalitat ha decretat l’emergència 1 per fortes pluges a la Marina Alta i la situació 0 en cinc comarques més, amb avisos d’acumulats que podrien superar els 400 litres en 24 hores. Emergències ha atés quasi 300 incidents, sobretot per inundacions i desperfectes en la via pública.

El València Basket reacciona amb una victòria sòlida davant l’UCAM Murcia

El València Basket ha tallat una dinàmica de tres derrotes seguides amb una victòria contundent contra l’UCAM Murcia, que Xavi Albert qualifica de colp sobre la taula.

Tall de les línies de Rodalia C1 i C2 des de les 20.00 hores per l’alerta roja per pluges

Adif ha suspés este divendres, des de les 20.00 hores i fins a nou avís, la circulació de les línies de Rodalia C1 i C2 entre València Estació Nord i Gandia i entre València Estació Nord i Moixent per l’alerta roja per pluges i tempesta al litoral sud de València i nord d’Alacant.