“Va ser amb un ganivet”, l’altra agressió de Rocío Flores a la seua mare


La setmana passada en el documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Rocío va relatar l’agressió ocorreguda el 27 de juliol de l’any 2012 de Rocío Flores sobre la seua mare.

En l’episodi d’ahir, la hija de ‘la más grade’ assegurava que va patir una altra situació similar amb Rocío Flores, un fet que encara que al principi va comptar, després va decidir negar-ho: “Jo li deia: Rocío Què has fet?”. 

Al llarg del seu relat, Rocío Carrasco ens ha narrat que va haver-hi una altra agressió per part de la seua filla. No obstant això, encara que ho va explicar en un primer moment, després la va negar: “Perquè no volia ser la culpable que li caigueren més coses”.

“Això és el que ha aconseguit, en el que ha aconseguit convertir a la seua filla”

 

“Hi ha una agressió que ella em fa amb un ganivet”, assegura Rocío Carrasco, que ens parla d’un succés ocorregut en un dia en la cuina de la seua casa: “Ella estava pelant una poma i el meu nan es fica al mig… ací tinc la cicatriu”.

“Jo li deia: Rocío, Què has fet? L’única cosa que volia era fer-li veure que havia d’adonar-se que això no era bo, que no estava actuant bé, que això no podia ser”, explicava Rocío, que en Menors va decidir llevar-li importància: “Vaig dir que havia sigut sense intenció”.

“Això és el que ha aconseguit, convertir a la seua filla, en això”, concloïa Rocío dirigint-se al pare de Rocío.

 

La condemna a Rocío Flores

 

El que sí que es va poder provar va ser un delicte de maltractament continuat contra Rocío Carrasco durant tres anys, una falta d’injúries i una altra d’amenaces per les quals Rocío Flores va ser condemnada. Se li demanaven 60 hores de treballs a la comunitat, però ho va rebutjar i es van convertir en sis mesos de llibertat vigilada.

 

 

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.