14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

“Va ser amb un ganivet”, l’altra agressió de Rocío Flores a la seua mare


La setmana passada en el documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Rocío va relatar l’agressió ocorreguda el 27 de juliol de l’any 2012 de Rocío Flores sobre la seua mare.

En l’episodi d’ahir, la hija de ‘la más grade’ assegurava que va patir una altra situació similar amb Rocío Flores, un fet que encara que al principi va comptar, després va decidir negar-ho: “Jo li deia: Rocío Què has fet?”. 

Al llarg del seu relat, Rocío Carrasco ens ha narrat que va haver-hi una altra agressió per part de la seua filla. No obstant això, encara que ho va explicar en un primer moment, després la va negar: “Perquè no volia ser la culpable que li caigueren més coses”.

“Això és el que ha aconseguit, en el que ha aconseguit convertir a la seua filla”

 

“Hi ha una agressió que ella em fa amb un ganivet”, assegura Rocío Carrasco, que ens parla d’un succés ocorregut en un dia en la cuina de la seua casa: “Ella estava pelant una poma i el meu nan es fica al mig… ací tinc la cicatriu”.

“Jo li deia: Rocío, Què has fet? L’única cosa que volia era fer-li veure que havia d’adonar-se que això no era bo, que no estava actuant bé, que això no podia ser”, explicava Rocío, que en Menors va decidir llevar-li importància: “Vaig dir que havia sigut sense intenció”.

“Això és el que ha aconseguit, convertir a la seua filla, en això”, concloïa Rocío dirigint-se al pare de Rocío.

 

La condemna a Rocío Flores

 

El que sí que es va poder provar va ser un delicte de maltractament continuat contra Rocío Carrasco durant tres anys, una falta d’injúries i una altra d’amenaces per les quals Rocío Flores va ser condemnada. Se li demanaven 60 hores de treballs a la comunitat, però ho va rebutjar i es van convertir en sis mesos de llibertat vigilada.

 

 

Últimes notícies

Pradas sosté davant la jutgessa que Conca va poder parlar amb Mazón o amb Presidència abans de rebutjar el confinament

Pradas ha afirmat davant la jutgessa que Conca va poder consultar amb Mazón o amb la Secretaria de Presidència abans de respondre-li 'de confinar res' durant la DANA. L'acarament busca aclarir si va haver-hi pressions o instruccions i la gestió dels mòbils centra part del debat.

Li demanen 17 anys i mig per quasi deu incendis en horts i zones rurals d’Elx

La fiscalia sol·licita 17 anys i mig de presó per a un acusat de provocar prop d'una desena d'incendis a Elx en la nit del 29 de juny de 2019. El juí se celebrarà el 13 de gener en la Secció Sèptima de l'Audiència Provincial amb seu a la ciutat.

Ajornen el lliurament del Premi Convivència de la Fundació Broseta a Edmundo González per un viatge

La Fundació Manuel Broseta ha ajornat el lliurament del Premi Convivència a Edmundo González prevista en el Palau de la Generalitat per un viatge de l'opositor. La cerimònia es reprogramarà i es manté l'ofrena floral del 15 de gener.

Pradas subratlla que Mazón no responia i Cuenca nega frenar avisos de confinament

Pradas afirma que no va aconseguir contactar amb Mazón quan es valorava un possible confinament durant la DANA. Cuenca nega frenar avisos i demana criteri jurídic.

Més del 82% dels docents valencians denuncien falta de suport a l’educació pública

Un 82,9% percep escàs suport institucional i un 78,3% veu recursos insuficients. L'estudi de STEs assenyala a més ràtios altes, més burocràcia i un clima d'aula més tibant.

Víctimes de la dana reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans del seu acarament. La jutgessa va acordar la diligència per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa per la gestió de la dana

La jutgessa celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia, que va avalar eixa mesura, xoca amb la versió de l'excap de gabinet.

Víctimes de la DANA increpen a Pradas i Cuenca en el jutjat amb crits de ‘assassins’

Diverses desenes de membres d'associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat en el jutjat de Catarroja i han rebut a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca amb crits de 'assassins'. La protesta ha precedit a l'acarament entre els dos, acordat per la jutgessa per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.