“Va ser amb un ganivet”, l’altra agressió de Rocío Flores a la seua mare


La setmana passada en el documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Rocío va relatar l’agressió ocorreguda el 27 de juliol de l’any 2012 de Rocío Flores sobre la seua mare.

En l’episodi d’ahir, la hija de ‘la más grade’ assegurava que va patir una altra situació similar amb Rocío Flores, un fet que encara que al principi va comptar, després va decidir negar-ho: “Jo li deia: Rocío Què has fet?”. 

Al llarg del seu relat, Rocío Carrasco ens ha narrat que va haver-hi una altra agressió per part de la seua filla. No obstant això, encara que ho va explicar en un primer moment, després la va negar: “Perquè no volia ser la culpable que li caigueren més coses”.

“Això és el que ha aconseguit, en el que ha aconseguit convertir a la seua filla”

 

“Hi ha una agressió que ella em fa amb un ganivet”, assegura Rocío Carrasco, que ens parla d’un succés ocorregut en un dia en la cuina de la seua casa: “Ella estava pelant una poma i el meu nan es fica al mig… ací tinc la cicatriu”.

“Jo li deia: Rocío, Què has fet? L’única cosa que volia era fer-li veure que havia d’adonar-se que això no era bo, que no estava actuant bé, que això no podia ser”, explicava Rocío, que en Menors va decidir llevar-li importància: “Vaig dir que havia sigut sense intenció”.

“Això és el que ha aconseguit, convertir a la seua filla, en això”, concloïa Rocío dirigint-se al pare de Rocío.

 

La condemna a Rocío Flores

 

El que sí que es va poder provar va ser un delicte de maltractament continuat contra Rocío Carrasco durant tres anys, una falta d’injúries i una altra d’amenaces per les quals Rocío Flores va ser condemnada. Se li demanaven 60 hores de treballs a la comunitat, però ho va rebutjar i es van convertir en sis mesos de llibertat vigilada.

 

 

Últimes notícies

Extingit l’incendi de Segorbe després de cremar 630 hectàrees i desallotjar Gàtova

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha donat per extingit l’incendi declarat el 20 d’agost a Segorbe, que ha cremat 630 hectàrees de la Serra Calderona i ha obligat a desallotjar durant dos dies el municipi de Gàtova.

Una biotecnològica de Paterna obté 15 milions per avançar el diagnòstic de complicacions en l’embaràs

La biotecnològica iPremom, amb seu a Paterna, ha tancat una ronda inicial de 15 milions per impulsar MaiRa, una plataforma de diagnòstic molecular precoç de complicacions de l’embaràs com la preeclàmpsia.

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.

L’atur puja en agost en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana

L’atur registrat en agost ha augmentat en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,03 %, fins a les 294.519. Tot i això, hi ha 2.235 aturats menys que en agost de 2025.

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.