“Va ser amb un ganivet”, l’altra agressió de Rocío Flores a la seua mare


La setmana passada en el documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Rocío va relatar l’agressió ocorreguda el 27 de juliol de l’any 2012 de Rocío Flores sobre la seua mare.

En l’episodi d’ahir, la hija de ‘la más grade’ assegurava que va patir una altra situació similar amb Rocío Flores, un fet que encara que al principi va comptar, després va decidir negar-ho: “Jo li deia: Rocío Què has fet?”. 

Al llarg del seu relat, Rocío Carrasco ens ha narrat que va haver-hi una altra agressió per part de la seua filla. No obstant això, encara que ho va explicar en un primer moment, després la va negar: “Perquè no volia ser la culpable que li caigueren més coses”.

“Això és el que ha aconseguit, en el que ha aconseguit convertir a la seua filla”

 

“Hi ha una agressió que ella em fa amb un ganivet”, assegura Rocío Carrasco, que ens parla d’un succés ocorregut en un dia en la cuina de la seua casa: “Ella estava pelant una poma i el meu nan es fica al mig… ací tinc la cicatriu”.

“Jo li deia: Rocío, Què has fet? L’única cosa que volia era fer-li veure que havia d’adonar-se que això no era bo, que no estava actuant bé, que això no podia ser”, explicava Rocío, que en Menors va decidir llevar-li importància: “Vaig dir que havia sigut sense intenció”.

“Això és el que ha aconseguit, convertir a la seua filla, en això”, concloïa Rocío dirigint-se al pare de Rocío.

 

La condemna a Rocío Flores

 

El que sí que es va poder provar va ser un delicte de maltractament continuat contra Rocío Carrasco durant tres anys, una falta d’injúries i una altra d’amenaces per les quals Rocío Flores va ser condemnada. Se li demanaven 60 hores de treballs a la comunitat, però ho va rebutjar i es van convertir en sis mesos de llibertat vigilada.

 

 

Últimes notícies

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.

Quatre detinguts per retenir i agredir un home en un local d’Orihuela-Costa

Quatre hòmens han sigut detinguts a Orihuela-Costa acusats de retindre i agredir un home en un local, en un operatiu conjunt de la Policia Local i la Guàrdia Civil. La víctima va ser alliberada amb lesions i els agents van intervindre armes de foc i diverses drogues.

Pla urgent per a regenerar la Devesa de El Saler després de l’incendi d’agost

L’Ajuntament de València i la Generalitat han pactat un pla de regeneració i defensa contra incendis a la Devesa de El Saler després del foc d’agost, que va arrasar 37 hectàrees. Les administracions volen agilitzar tràmits, adaptar la normativa de L’Albufera i desplegar el sistema defensiu Sideinfo.