“Va ser amb un ganivet”, l’altra agressió de Rocío Flores a la seua mare


La setmana passada en el documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Rocío va relatar l’agressió ocorreguda el 27 de juliol de l’any 2012 de Rocío Flores sobre la seua mare.

En l’episodi d’ahir, la hija de ‘la más grade’ assegurava que va patir una altra situació similar amb Rocío Flores, un fet que encara que al principi va comptar, després va decidir negar-ho: “Jo li deia: Rocío Què has fet?”. 

Al llarg del seu relat, Rocío Carrasco ens ha narrat que va haver-hi una altra agressió per part de la seua filla. No obstant això, encara que ho va explicar en un primer moment, després la va negar: “Perquè no volia ser la culpable que li caigueren més coses”.

“Això és el que ha aconseguit, en el que ha aconseguit convertir a la seua filla”

 

“Hi ha una agressió que ella em fa amb un ganivet”, assegura Rocío Carrasco, que ens parla d’un succés ocorregut en un dia en la cuina de la seua casa: “Ella estava pelant una poma i el meu nan es fica al mig… ací tinc la cicatriu”.

“Jo li deia: Rocío, Què has fet? L’única cosa que volia era fer-li veure que havia d’adonar-se que això no era bo, que no estava actuant bé, que això no podia ser”, explicava Rocío, que en Menors va decidir llevar-li importància: “Vaig dir que havia sigut sense intenció”.

“Això és el que ha aconseguit, convertir a la seua filla, en això”, concloïa Rocío dirigint-se al pare de Rocío.

 

La condemna a Rocío Flores

 

El que sí que es va poder provar va ser un delicte de maltractament continuat contra Rocío Carrasco durant tres anys, una falta d’injúries i una altra d’amenaces per les quals Rocío Flores va ser condemnada. Se li demanaven 60 hores de treballs a la comunitat, però ho va rebutjar i es van convertir en sis mesos de llibertat vigilada.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.