«Com tornes a cridar-me me’n vaig cap a casa»: l’avís de Gema López amb Paz Padilla

‘Sálvame’ s’ha convertit en el programa líder de les vesprades, però també dels mals rotllos, també entre els seus col·laboradors i no sempre entre els famosos que ixen en l’espai de televisió.

Normalment les problematiques entre els membres del programa no ixen sempre a llum, això succeeix sobretot quan estan implicats alguns dels presentadors del programa i que, per norma, acostumen a estar protegits pels seus caps i no formen part dels temes que es tracten en el plató, com sí que es fa cada vegada que hi ha alguna confrontació entre els tertulians.

 

El programa de Telecinco ha viscut un moment de màxima tensió al cap de pocs minuts d’arrencar la seua emissió. Anabel Pantoja i Rafa Mora han iniciat una brutal discussió per culpa de Kiko Rivera i que s’ha desencadenat amb insults, crits i acusacions molt lletges entre tots dos. Una cosa que Paz Padilla ha volgut frenar sense massa èxit, perquè ha hagut d’acabar entrant el director de l’espai per a posar fi al que estava succeint i que estava posant en perill el normal funcionament de l’espai.

Mentre hi havia alguns col·laboradors que s’han quedat callats davant la baralla, Gema López ha volgut intervenir per a posar pau en veure que a la presentadora se li estava escapant la situació de les mans.

En este moment i intentant frenar el daltabaix que s’estava vivint en directe, s’ha emportat un sonat crit per part de Paz, que directament li exigia que callés. Una ordre totalment fora de lloc i que la periodista no es mereixia, perquè ella no era ni molt menys la responsable de tot el que estava passant a ‘Sálvame’.

 

Això no ha agradat per a res als espectadors, però tampoc a la mateixa López, que ha volgut parar-li els peus a la presentadora dels divendres. La periodista li ha dit que no estava disposada al fet que ningú li manés callar i ni molt menys, entre crits i exigències que estaven totalment fora de lloc. Al seu torn, Paz ha dit que l’estava mirant a ella, però que no era solament un missatge per a López i que es feia extensible sobre la resta de tertulians que es trobaven treballant.

No contenta amb això, Gema ha dit que si això tornava a succeir, s’alçaria de la cadira i se n’aniria a la seua casa, perquè ha considerat que en el seu sou no va inclòs que ningú la menyspree i ni molt menys, sense ser culpable de cap de les polèmiques que s’estaven tractant.

 

Paz Padilla es planteja prendre una important decisió

Davant esta situació al plató, Paz Padilla s’ha sentit totalment desbordada i ha manifestat en directe que tot això no li compensava anímicament, deixant entreveure que potser hauria de plantejar-se continuar treballant en el programa de les vesprades de Telecinco. Després de tot això, els col·laboradors i la presentadora han seguit amb l’emissió del format, però les males cares s’han allargat fins al final del programa i es feia més que evident que alguna cosa estava ocorrent darrere de les càmeres.

Padilla mai ha tingut una extremada bona relació amb els tertulians del programa, i encara que ha millorat en els últims anys, la còmica ha protagonitzat importants discussions amb Belén EstebanMila Ximénez Lydia Lozano, que no han tingut problema a dir-li públicament i en directe que no l’aguantaven i que treballar amb ella no era una feina fàcil. Veurem en què queda tot això, si solament es tracta d’un rampell puntual o si realment Paz s’està plantejant dir adeu per sempre al programa que porta presentant més de deu anys, amb temporades apareixent pràcticament diàriament i en altres amb aparicions setmanals.

 

 

[predef]catalunya-diari-625[/predef]

 

Últimes notícies

Un veí de Burjassot i una dona d’Alcora, ferits en l’últim encierro dels Sanfermines

L’últim encierro dels Sanfermines deixa dos corredors cornejats i diversos ferits, entre ells un home de Burjassot i una dona d’Alcora.

Ferits un home de Burjassot i una dona d’Alcora en l’últim encierro dels Sanfermins

L’últim encierro dels Sanfermins ha deixat deu atesos a l’Hospital Universitario de Navarra, entre ells un home de Burjassot i una dona d’Alcora, a més de dos corredors cornejats amb pronòstic reservat.

La compravenda de vivendes baixa un 10,8 % al maig a la Comunitat Valenciana i supera la caiguda estatal

La compravenda de vivendes ha baixat un 10,8 % al maig a la Comunitat Valenciana, fins a 8.669 operacions, una caiguda superior al 7,3 % registrat a Espanya. Tot i això, respecte d’abril les operacions han repuntat un 6 % i el sector suma un descens acumulat del 3,4 % en l’any.

El trumpisme sobra i falta un nou marxisme

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una tesi principal i és que el trumpisme posa en perill valors propis de les democràcies occidentals, com els drets humans, la igualtat, l’estat del benestar i la convivència

Asfaltat nocturn a la Gran Via Marqués del Túria per a reduir soroll i molèsties

L’Ajuntament de València ha iniciat el reasfaltat integral nocturn de la Gran Via Marqués del Túria, amb paviment fonoabsorbent i una inversió d’1,24 milions d’euros.

Detingut a Almassora amb 120 grams de marihuana després d’un control de la Guàrdia Civil

Un conductor ha sigut detingut a Almassora després que la Guàrdia Civil li interviguera uns 120 grams de marihuana en un control de seguretat ciutadana.

Dimarts d’oratge extrem a l’interior de València: fins a 38 graus i nits tòrrides

La Comunitat Valenciana afronta este dimarts un episodi de calor extrema amb fins a 38 graus en zones interiors i una altra nit tòrrida, segons Aemet i Avamet.

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.