«Com tornes a cridar-me me’n vaig cap a casa»: l’avís de Gema López amb Paz Padilla

‘Sálvame’ s’ha convertit en el programa líder de les vesprades, però també dels mals rotllos, també entre els seus col·laboradors i no sempre entre els famosos que ixen en l’espai de televisió.

Normalment les problematiques entre els membres del programa no ixen sempre a llum, això succeeix sobretot quan estan implicats alguns dels presentadors del programa i que, per norma, acostumen a estar protegits pels seus caps i no formen part dels temes que es tracten en el plató, com sí que es fa cada vegada que hi ha alguna confrontació entre els tertulians.

 

El programa de Telecinco ha viscut un moment de màxima tensió al cap de pocs minuts d’arrencar la seua emissió. Anabel Pantoja i Rafa Mora han iniciat una brutal discussió per culpa de Kiko Rivera i que s’ha desencadenat amb insults, crits i acusacions molt lletges entre tots dos. Una cosa que Paz Padilla ha volgut frenar sense massa èxit, perquè ha hagut d’acabar entrant el director de l’espai per a posar fi al que estava succeint i que estava posant en perill el normal funcionament de l’espai.

Mentre hi havia alguns col·laboradors que s’han quedat callats davant la baralla, Gema López ha volgut intervenir per a posar pau en veure que a la presentadora se li estava escapant la situació de les mans.

En este moment i intentant frenar el daltabaix que s’estava vivint en directe, s’ha emportat un sonat crit per part de Paz, que directament li exigia que callés. Una ordre totalment fora de lloc i que la periodista no es mereixia, perquè ella no era ni molt menys la responsable de tot el que estava passant a ‘Sálvame’.

 

Això no ha agradat per a res als espectadors, però tampoc a la mateixa López, que ha volgut parar-li els peus a la presentadora dels divendres. La periodista li ha dit que no estava disposada al fet que ningú li manés callar i ni molt menys, entre crits i exigències que estaven totalment fora de lloc. Al seu torn, Paz ha dit que l’estava mirant a ella, però que no era solament un missatge per a López i que es feia extensible sobre la resta de tertulians que es trobaven treballant.

No contenta amb això, Gema ha dit que si això tornava a succeir, s’alçaria de la cadira i se n’aniria a la seua casa, perquè ha considerat que en el seu sou no va inclòs que ningú la menyspree i ni molt menys, sense ser culpable de cap de les polèmiques que s’estaven tractant.

 

Paz Padilla es planteja prendre una important decisió

Davant esta situació al plató, Paz Padilla s’ha sentit totalment desbordada i ha manifestat en directe que tot això no li compensava anímicament, deixant entreveure que potser hauria de plantejar-se continuar treballant en el programa de les vesprades de Telecinco. Després de tot això, els col·laboradors i la presentadora han seguit amb l’emissió del format, però les males cares s’han allargat fins al final del programa i es feia més que evident que alguna cosa estava ocorrent darrere de les càmeres.

Padilla mai ha tingut una extremada bona relació amb els tertulians del programa, i encara que ha millorat en els últims anys, la còmica ha protagonitzat importants discussions amb Belén EstebanMila Ximénez Lydia Lozano, que no han tingut problema a dir-li públicament i en directe que no l’aguantaven i que treballar amb ella no era una feina fàcil. Veurem en què queda tot això, si solament es tracta d’un rampell puntual o si realment Paz s’està plantejant dir adeu per sempre al programa que porta presentant més de deu anys, amb temporades apareixent pràcticament diàriament i en altres amb aparicions setmanals.

 

 

[predef]catalunya-diari-625[/predef]

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.