«Com tornes a cridar-me me’n vaig cap a casa»: l’avís de Gema López amb Paz Padilla

Ejemplo de shortcode con estilo
‘Sálvame’ s’ha convertit en el programa líder de les vesprades, però també dels mals rotllos, també entre els seus col·laboradors i no sempre entre els famosos que ixen en l’espai de televisió. Normalment les problematiques entre els membres del programa no ixen sempre a llum, això succeeix sobretot quan estan implicats alguns dels presentadors del programa i que, per […]

‘Sálvame’ s’ha convertit en el programa líder de les vesprades, però també dels mals rotllos, també entre els seus col·laboradors i no sempre entre els famosos que ixen en l’espai de televisió.

Normalment les problematiques entre els membres del programa no ixen sempre a llum, això succeeix sobretot quan estan implicats alguns dels presentadors del programa i que, per norma, acostumen a estar protegits pels seus caps i no formen part dels temes que es tracten en el plató, com sí que es fa cada vegada que hi ha alguna confrontació entre els tertulians.

 

El programa de Telecinco ha viscut un moment de màxima tensió al cap de pocs minuts d’arrencar la seua emissió. Anabel Pantoja i Rafa Mora han iniciat una brutal discussió per culpa de Kiko Rivera i que s’ha desencadenat amb insults, crits i acusacions molt lletges entre tots dos. Una cosa que Paz Padilla ha volgut frenar sense massa èxit, perquè ha hagut d’acabar entrant el director de l’espai per a posar fi al que estava succeint i que estava posant en perill el normal funcionament de l’espai.

Mentre hi havia alguns col·laboradors que s’han quedat callats davant la baralla, Gema López ha volgut intervenir per a posar pau en veure que a la presentadora se li estava escapant la situació de les mans.

En este moment i intentant frenar el daltabaix que s’estava vivint en directe, s’ha emportat un sonat crit per part de Paz, que directament li exigia que callés. Una ordre totalment fora de lloc i que la periodista no es mereixia, perquè ella no era ni molt menys la responsable de tot el que estava passant a ‘Sálvame’.

 

Això no ha agradat per a res als espectadors, però tampoc a la mateixa López, que ha volgut parar-li els peus a la presentadora dels divendres. La periodista li ha dit que no estava disposada al fet que ningú li manés callar i ni molt menys, entre crits i exigències que estaven totalment fora de lloc. Al seu torn, Paz ha dit que l’estava mirant a ella, però que no era solament un missatge per a López i que es feia extensible sobre la resta de tertulians que es trobaven treballant.

No contenta amb això, Gema ha dit que si això tornava a succeir, s’alçaria de la cadira i se n’aniria a la seua casa, perquè ha considerat que en el seu sou no va inclòs que ningú la menyspree i ni molt menys, sense ser culpable de cap de les polèmiques que s’estaven tractant.

 

Paz Padilla es planteja prendre una important decisió

Davant esta situació al plató, Paz Padilla s’ha sentit totalment desbordada i ha manifestat en directe que tot això no li compensava anímicament, deixant entreveure que potser hauria de plantejar-se continuar treballant en el programa de les vesprades de Telecinco. Després de tot això, els col·laboradors i la presentadora han seguit amb l’emissió del format, però les males cares s’han allargat fins al final del programa i es feia més que evident que alguna cosa estava ocorrent darrere de les càmeres.

Padilla mai ha tingut una extremada bona relació amb els tertulians del programa, i encara que ha millorat en els últims anys, la còmica ha protagonitzat importants discussions amb Belén Esteban, Mila Ximénez o  Lydia Lozano, que no han tingut problema a dir-li públicament i en directe que no l’aguantaven i que treballar amb ella no era una feina fàcil. Veurem en què queda tot això, si solament es tracta d’un rampell puntual o si realment Paz s’està plantejant dir adeu per sempre al programa que porta presentant més de deu anys, amb temporades apareixent pràcticament diàriament i en altres amb aparicions setmanals.

 

 

[predef]catalunya-diari-625[/predef]

 

Últimes notícies

Sanitat munta un dispositiu al pavelló d’Oliva per a la gent rescatada per la pluja

La Conselleria de Sanitat ha habilitat el pavelló polivalent d’Oliva com a punt d’atenció sanitària per a les persones rescatades per les fortes pluges a la Safor, amb personal mèdic i recursos d’emergències especialitzats.

El Suprem obliga Escal a tornar 209,7 milions pel magatzem Castor

El Tribunal Suprem ha confirmat que Escal Underground ha de reintegrar 209,7 milions d’euros vinculats al magatzem submarí de gas Castor, davant les costes de Castelló, després que el Constitucional anul·là el decret llei que reconeixia una inversió d’1.350,7 milions.

Mor d’un infart un home en un càmping d’Oliva després de les inundacions de la DANA Adam

Un home de 64 anys ha mort d’un infart en un càmping d’Oliva greument inundat per la DANA Adam, que ha deixat ja tres víctimes mortals a la província de València.

Alçen el confinament per la DANA a quasi tots els municipis excepte huit

Emergències ha alçat el confinament per la DANA en tots els municipis afectats de València i Alacant excepte huit, on continuen les tasques de rescat i achique d’aigua.

Un veí dEls Poblets assumix les danes per canvi climàtic

Un veí dEls Poblets, amb danys en els baixos de la vivenda pel desbordament del riu Girona, assumix que estes danes es repetiran pel canvi climàtic i critica la falta de neteja i la construcció massa pròxima al llit del riu.

Les altres grans danas que han arrasat el litoral mediterrani

La dana Adam se suma a una llarga llista de pluges torrencials que han colpejat el litoral mediterrani, amb especial incidència a la Comunitat Valenciana. La major tragèdia recent va ser la dana de València de 2024, amb 233 morts i greus inundacions.

Recomanen fotografiar tots els danys de la DANA per a tramitar assegurances i ajudes

El subdelegat del Govern a Alacant insta els afectats per la DANA a documentar amb fotos tots els danys materials per a agilitzar assegurances i futures ajudes públiques. La situació continua sent de preocupació en municipis com Pego, El Verger i Els Poblets.

Anfield posa a prova el Villarreal davant un Liverpool que no pot fallar

El Villarreal visita hui Anfield en una de les eixides més exigents de la Champions, davant un Liverpool obligat a fer valer la seua fortalesa a casa. Els de Íñigo Pérez arriben reforçats pel triomf europeu davant el Nàpols però amb dubtes en Lliga.