«Com tornes a cridar-me me’n vaig cap a casa»: l’avís de Gema López amb Paz Padilla

Ejemplo de shortcode con estilo
‘Sálvame’ s’ha convertit en el programa líder de les vesprades, però també dels mals rotllos, també entre els seus col·laboradors i no sempre entre els famosos que ixen en l’espai de televisió. Normalment les problematiques entre els membres del programa no ixen sempre a llum, això succeeix sobretot quan estan implicats alguns dels presentadors del programa i que, per […]

‘Sálvame’ s’ha convertit en el programa líder de les vesprades, però també dels mals rotllos, també entre els seus col·laboradors i no sempre entre els famosos que ixen en l’espai de televisió.

Normalment les problematiques entre els membres del programa no ixen sempre a llum, això succeeix sobretot quan estan implicats alguns dels presentadors del programa i que, per norma, acostumen a estar protegits pels seus caps i no formen part dels temes que es tracten en el plató, com sí que es fa cada vegada que hi ha alguna confrontació entre els tertulians.

 

El programa de Telecinco ha viscut un moment de màxima tensió al cap de pocs minuts d’arrencar la seua emissió. Anabel Pantoja i Rafa Mora han iniciat una brutal discussió per culpa de Kiko Rivera i que s’ha desencadenat amb insults, crits i acusacions molt lletges entre tots dos. Una cosa que Paz Padilla ha volgut frenar sense massa èxit, perquè ha hagut d’acabar entrant el director de l’espai per a posar fi al que estava succeint i que estava posant en perill el normal funcionament de l’espai.

Mentre hi havia alguns col·laboradors que s’han quedat callats davant la baralla, Gema López ha volgut intervenir per a posar pau en veure que a la presentadora se li estava escapant la situació de les mans.

En este moment i intentant frenar el daltabaix que s’estava vivint en directe, s’ha emportat un sonat crit per part de Paz, que directament li exigia que callés. Una ordre totalment fora de lloc i que la periodista no es mereixia, perquè ella no era ni molt menys la responsable de tot el que estava passant a ‘Sálvame’.

 

Això no ha agradat per a res als espectadors, però tampoc a la mateixa López, que ha volgut parar-li els peus a la presentadora dels divendres. La periodista li ha dit que no estava disposada al fet que ningú li manés callar i ni molt menys, entre crits i exigències que estaven totalment fora de lloc. Al seu torn, Paz ha dit que l’estava mirant a ella, però que no era solament un missatge per a López i que es feia extensible sobre la resta de tertulians que es trobaven treballant.

No contenta amb això, Gema ha dit que si això tornava a succeir, s’alçaria de la cadira i se n’aniria a la seua casa, perquè ha considerat que en el seu sou no va inclòs que ningú la menyspree i ni molt menys, sense ser culpable de cap de les polèmiques que s’estaven tractant.

 

Paz Padilla es planteja prendre una important decisió

Davant esta situació al plató, Paz Padilla s’ha sentit totalment desbordada i ha manifestat en directe que tot això no li compensava anímicament, deixant entreveure que potser hauria de plantejar-se continuar treballant en el programa de les vesprades de Telecinco. Després de tot això, els col·laboradors i la presentadora han seguit amb l’emissió del format, però les males cares s’han allargat fins al final del programa i es feia més que evident que alguna cosa estava ocorrent darrere de les càmeres.

Padilla mai ha tingut una extremada bona relació amb els tertulians del programa, i encara que ha millorat en els últims anys, la còmica ha protagonitzat importants discussions amb Belén Esteban, Mila Ximénez o  Lydia Lozano, que no han tingut problema a dir-li públicament i en directe que no l’aguantaven i que treballar amb ella no era una feina fàcil. Veurem en què queda tot això, si solament es tracta d’un rampell puntual o si realment Paz s’està plantejant dir adeu per sempre al programa que porta presentant més de deu anys, amb temporades apareixent pràcticament diàriament i en altres amb aparicions setmanals.

 

 

[predef]catalunya-diari-625[/predef]

 

Últimes notícies

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.

Cinc detinguts per tracta de persones i explotació laboral a Tarragona i Vinaròs

Cinc persones han sigut detingudes a Tarragona i Vinaròs per presumpta tracta amb finalitats d’explotació laboral i tràfic de drogues. La investigació va començar després de les denúncies de tres treballadors estrangers.

Un any després de la dimissió de Mazón, les víctimes mantenen les seues demandes

La Associació de Víctimes de la dana 29 d'Octubre de 2024 reclama veritat, justícia i reparació un any després de l’anunci de dimissió de Carlos Mazón. L’entitat demana aclarir els fets i obtindre resultats concrets en la reconstrucció.

El PP convida Pedro Sánchez a vindre a València en AVE

Fernando Pastor ha convidat Pedro Sánchez a visitar València este divendres en AVE i no en Falcon. També ha demanat que José Luis Rodríguez Zapatero participe en un míting.

Una destral de 7.000 anys és la peça més antiga del Museo de Elda

El Museo Arqueológico de Elda dedica la seua peça del trimestre a una destral neolítica trobada el 1967. L’objecte és el més antic de la seua col·lecció.

El funeral de Jesús de Miguel serà a Navahermosa

Jesús de Miguel serà acomiadat a Navahermosa quan el seu cos puga ser traslladat. El CD Tenerife ha convocat un homenatge i demana ajornar dos partits.

La collita de caqui afronta menys oferta i busca més reconeixement

La campanya de la DOP Kaki Ribera del Xúquer preveu menys fruita per les pluges i la pedra, però millors calibres i qualitat. El sector vol ampliar el reconeixement de la marca Persimon®.