Rocío Carrasco destrossada després de la seua tibant conversa amb Gema López

Gema López igual que tots els detractors de Rocío Carrasco i que treballen en Telecinco pensaven que li l’haurien de trobar de cara quan la van començar a criticar arran del seu docuserie.

Entre els contraris a Carrasco es troben a pit descobert Kiko Matamoros, Diego Arrabal o Gema López.  Esta última protagonitzant ahir a la vesprada un dels retrobaments més esperats.

Al voltant de les quatre de la vesprada, Rocío Carrasco apareixia en el plató de ‘Sálvame’ per a estrenar la seua nova secció ‘Hable con ella’. En la qual cada setmana traslladarà als col·laboradors les queixes que tinguen els espectadors sobre els diferents tertulians del programa. No obstant això, la seua primera col·laboració s’ha vist inundada pels temes vinculats a la seua pròpia persona i que és el que sembla que interessa.

El cara a cara de Gema López i Rocío Carrasco

 

La trobada ja s’anunciava com a tibant, però la realitat ha superat les expectatives. Gema López ha volgut donar primer la benvinguda a la seua nova companya, però passada esta formalitat ha anat a matxet contra Carrasco. López ha sigut una de les col·laboradores més dures amb Rocío.

Si bé és cert que mai ha dubtat del relat que ha contat Carrasco sobre el que va viure al costat d’Antonio David Flores. Sí que ha sigut molt més dura sobre tots els temes relacionats amb la filla de l’exmatrimoni, Rocío Flores.

La periodista considera que potser contar l’episodi de violència que va viure quan la seua filla era menor en televisió, estava vulnerant la privacitat d’esta.

I que lluny de preservar la seua intimitat, l’estava exposant davant el gran públic obrint la porta a l’audiència perquè es fiquen amb la jove i la jutgen. Rocío ha entés el que li deia la seua companya, però no obstant això, ha dit que no tenia una altra manera de defensar la seua veritat si no era contant el relat al complet.

Gema vol saber per què Rocío ha interposat tantes demandes cap a tothom. Però cap a Vanitatis, el mitjà que va publicar en el passat l’acta on es comptava el delicte que va incórrer Rocío Flores. Quan va agredir a la seua mare en la cuina de la casa familiar.

Els espectadors consideren que la col·laboradora de ‘Sálvame’ no ha sigut gens empàtica amb la seua nova companya de treball. Pel que sembla, no cap al cap de moltes persones la falta d’empatia de López. Cap al dur relat que ha estat contant Rocío Carrasco durant tantes setmanes a través de la seua docuserie.

A Rocío també li fa mal

 

Pel seu costat, Rocío Carrasco ha volgut insistir que per a ella i els seus tampoc ha sigut gens fàcil el fet de descobrir tants detalls de la seua vida privada. Uns detalls que encara li fan mal i que ha hagut d’exterioritzar. Per a començar a fer neteja i viure una vida el màxim de digna possible.

Per això, Carrasco ha volgut defensar-se dient que encara que semble molt el que ha comptat. Solament ha comptat les dades justes per a poder continuar vivint dignament. Donant a entendre potser, que ha callat moltes dades i que podrien deixar molt pitjor a Antonio David Flores.

Després de la conversa amb Gema López, la filla de Rocío Jurado ha acabat quasi entre llàgrimes, molt afectada. «A la primera que li dol explicar-ho és a mi. A ningú li pot doldre més que a mi (…) No et creus que m’haguera agradat fer-ho d’una altra forma? M’hauria encantat. Però les coses són com són, molt a la meua pesar», ha dit.

Gema López, a Rocío Carrasco: «Crec que estàs ací per diners»

 

La col·laboradora ha explicat que el mateix argument que va utilitzar en dir que era els diners el que hauria portat a Rocío Carrasco a participar en ‘Sálvame’ ja el va usar amb Isabel Pantoja quan va fitxar per Mediaset i amb Carmen Borrego quan se li va oferir tornar a les vesprades de Telecinco.

La filla de Rocío Jurado li ha preguntat directament si creu de veritat que està en el programa per diners i Gema no s’ha tirat arrere: “Sí, ho crec. I perquè ací estaràs més protegida que en altres llocs. Per diners estàs treballant com estic treballant jo”.

Rocío Carrasco no s’ha mostrat d’acord: “Treballar per diners no significa que s’estiga fent només per això”.

Kiko Jiménez revela el que Gema López diu de Rocío Carrasco

 

Kiko Jiménez va revelar fa uns dies el que Gema López comentava sobre la incorporació de Rocío Carrasco a ‘Sálvame’: “Diu que és masoquista, vindre ací a treballar!”. El comentari del col·laborador no passava inadvertit per a qui l’havia pronunciat i reaccionava amb evident enuig: “Tinc els ous suficients per a dir-ho sense que tu tingues que hages de xivar-te, quan em toca ho dic”.

Últimes notícies

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.

El Tribunal de les Aigües, reafirmat com a símbol viu de la identitat valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el Tribunal de les Aigües com a llegat viu de la Comunitat Valenciana, model universal de governança i símbol d’identitat valenciana, en rebre la blusa de síndic d’honor i la medalla de plata de la institució.