Rocío Carrasco destrossada després de la seua tibant conversa amb Gema López

Gema López igual que tots els detractors de Rocío Carrasco i que treballen en Telecinco pensaven que li l’haurien de trobar de cara quan la van començar a criticar arran del seu docuserie.

Entre els contraris a Carrasco es troben a pit descobert Kiko Matamoros, Diego Arrabal o Gema López.  Esta última protagonitzant ahir a la vesprada un dels retrobaments més esperats.

Al voltant de les quatre de la vesprada, Rocío Carrasco apareixia en el plató de ‘Sálvame’ per a estrenar la seua nova secció ‘Hable con ella’. En la qual cada setmana traslladarà als col·laboradors les queixes que tinguen els espectadors sobre els diferents tertulians del programa. No obstant això, la seua primera col·laboració s’ha vist inundada pels temes vinculats a la seua pròpia persona i que és el que sembla que interessa.

El cara a cara de Gema López i Rocío Carrasco

 

La trobada ja s’anunciava com a tibant, però la realitat ha superat les expectatives. Gema López ha volgut donar primer la benvinguda a la seua nova companya, però passada esta formalitat ha anat a matxet contra Carrasco. López ha sigut una de les col·laboradores més dures amb Rocío.

Si bé és cert que mai ha dubtat del relat que ha contat Carrasco sobre el que va viure al costat d’Antonio David Flores. Sí que ha sigut molt més dura sobre tots els temes relacionats amb la filla de l’exmatrimoni, Rocío Flores.

La periodista considera que potser contar l’episodi de violència que va viure quan la seua filla era menor en televisió, estava vulnerant la privacitat d’esta.

I que lluny de preservar la seua intimitat, l’estava exposant davant el gran públic obrint la porta a l’audiència perquè es fiquen amb la jove i la jutgen. Rocío ha entés el que li deia la seua companya, però no obstant això, ha dit que no tenia una altra manera de defensar la seua veritat si no era contant el relat al complet.

Gema vol saber per què Rocío ha interposat tantes demandes cap a tothom. Però cap a Vanitatis, el mitjà que va publicar en el passat l’acta on es comptava el delicte que va incórrer Rocío Flores. Quan va agredir a la seua mare en la cuina de la casa familiar.

Els espectadors consideren que la col·laboradora de ‘Sálvame’ no ha sigut gens empàtica amb la seua nova companya de treball. Pel que sembla, no cap al cap de moltes persones la falta d’empatia de López. Cap al dur relat que ha estat contant Rocío Carrasco durant tantes setmanes a través de la seua docuserie.

A Rocío també li fa mal

 

Pel seu costat, Rocío Carrasco ha volgut insistir que per a ella i els seus tampoc ha sigut gens fàcil el fet de descobrir tants detalls de la seua vida privada. Uns detalls que encara li fan mal i que ha hagut d’exterioritzar. Per a començar a fer neteja i viure una vida el màxim de digna possible.

Per això, Carrasco ha volgut defensar-se dient que encara que semble molt el que ha comptat. Solament ha comptat les dades justes per a poder continuar vivint dignament. Donant a entendre potser, que ha callat moltes dades i que podrien deixar molt pitjor a Antonio David Flores.

Després de la conversa amb Gema López, la filla de Rocío Jurado ha acabat quasi entre llàgrimes, molt afectada. “A la primera que li dol explicar-ho és a mi. A ningú li pot doldre més que a mi (…) No et creus que m’haguera agradat fer-ho d’una altra forma? M’hauria encantat. Però les coses són com són, molt a la meua pesar”, ha dit.

Gema López, a Rocío Carrasco: “Crec que estàs ací per diners”

 

La col·laboradora ha explicat que el mateix argument que va utilitzar en dir que era els diners el que hauria portat a Rocío Carrasco a participar en ‘Sálvame’ ja el va usar amb Isabel Pantoja quan va fitxar per Mediaset i amb Carmen Borrego quan se li va oferir tornar a les vesprades de Telecinco.

La filla de Rocío Jurado li ha preguntat directament si creu de veritat que està en el programa per diners i Gema no s’ha tirat arrere: “Sí, ho crec. I perquè ací estaràs més protegida que en altres llocs. Per diners estàs treballant com estic treballant jo”.

Rocío Carrasco no s’ha mostrat d’acord: “Treballar per diners no significa que s’estiga fent només per això”.

Kiko Jiménez revela el que Gema López diu de Rocío Carrasco

 

Kiko Jiménez va revelar fa uns dies el que Gema López comentava sobre la incorporació de Rocío Carrasco a ‘Sálvame’: “Diu que és masoquista, vindre ací a treballar!”. El comentari del col·laborador no passava inadvertit per a qui l’havia pronunciat i reaccionava amb evident enuig: “Tinc els ous suficients per a dir-ho sense que tu tingues que hages de xivar-te, quan em toca ho dic”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Milers es mobilitzen a Espanya per a exigir la fi de la guerra a Orient Mitjà

Milers de persones protesten en més de 150 ciutats espanyoles per a reclamar que es detinga la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà. Madrid reunix 5.000 segons l'organització.

Una potent mascletà ha obert els dies grans de les Falles 2026

La mascletà de Pirotècnia Aitana, titulada 'La bellesa del sota', ha inaugurat els dies grans de les Falles 2026 amb 274 quilos de pólvora en sis minuts. La jornada ha estat marcada pel comiat de Juan Bautista Mollá i un balanç de 88 atencions sanitàries.

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.