Rocío Carrasco destrossada després de la seua tibant conversa amb Gema López

Gema López igual que tots els detractors de Rocío Carrasco i que treballen en Telecinco pensaven que li l’haurien de trobar de cara quan la van començar a criticar arran del seu docuserie.

Entre els contraris a Carrasco es troben a pit descobert Kiko Matamoros, Diego Arrabal o Gema López.  Esta última protagonitzant ahir a la vesprada un dels retrobaments més esperats.

Al voltant de les quatre de la vesprada, Rocío Carrasco apareixia en el plató de ‘Sálvame’ per a estrenar la seua nova secció ‘Hable con ella’. En la qual cada setmana traslladarà als col·laboradors les queixes que tinguen els espectadors sobre els diferents tertulians del programa. No obstant això, la seua primera col·laboració s’ha vist inundada pels temes vinculats a la seua pròpia persona i que és el que sembla que interessa.

El cara a cara de Gema López i Rocío Carrasco

 

La trobada ja s’anunciava com a tibant, però la realitat ha superat les expectatives. Gema López ha volgut donar primer la benvinguda a la seua nova companya, però passada esta formalitat ha anat a matxet contra Carrasco. López ha sigut una de les col·laboradores més dures amb Rocío.

Si bé és cert que mai ha dubtat del relat que ha contat Carrasco sobre el que va viure al costat d’Antonio David Flores. Sí que ha sigut molt més dura sobre tots els temes relacionats amb la filla de l’exmatrimoni, Rocío Flores.

La periodista considera que potser contar l’episodi de violència que va viure quan la seua filla era menor en televisió, estava vulnerant la privacitat d’esta.

I que lluny de preservar la seua intimitat, l’estava exposant davant el gran públic obrint la porta a l’audiència perquè es fiquen amb la jove i la jutgen. Rocío ha entés el que li deia la seua companya, però no obstant això, ha dit que no tenia una altra manera de defensar la seua veritat si no era contant el relat al complet.

Gema vol saber per què Rocío ha interposat tantes demandes cap a tothom. Però cap a Vanitatis, el mitjà que va publicar en el passat l’acta on es comptava el delicte que va incórrer Rocío Flores. Quan va agredir a la seua mare en la cuina de la casa familiar.

Els espectadors consideren que la col·laboradora de ‘Sálvame’ no ha sigut gens empàtica amb la seua nova companya de treball. Pel que sembla, no cap al cap de moltes persones la falta d’empatia de López. Cap al dur relat que ha estat contant Rocío Carrasco durant tantes setmanes a través de la seua docuserie.

A Rocío també li fa mal

 

Pel seu costat, Rocío Carrasco ha volgut insistir que per a ella i els seus tampoc ha sigut gens fàcil el fet de descobrir tants detalls de la seua vida privada. Uns detalls que encara li fan mal i que ha hagut d’exterioritzar. Per a començar a fer neteja i viure una vida el màxim de digna possible.

Per això, Carrasco ha volgut defensar-se dient que encara que semble molt el que ha comptat. Solament ha comptat les dades justes per a poder continuar vivint dignament. Donant a entendre potser, que ha callat moltes dades i que podrien deixar molt pitjor a Antonio David Flores.

Després de la conversa amb Gema López, la filla de Rocío Jurado ha acabat quasi entre llàgrimes, molt afectada. «A la primera que li dol explicar-ho és a mi. A ningú li pot doldre més que a mi (…) No et creus que m’haguera agradat fer-ho d’una altra forma? M’hauria encantat. Però les coses són com són, molt a la meua pesar», ha dit.

Gema López, a Rocío Carrasco: «Crec que estàs ací per diners»

 

La col·laboradora ha explicat que el mateix argument que va utilitzar en dir que era els diners el que hauria portat a Rocío Carrasco a participar en ‘Sálvame’ ja el va usar amb Isabel Pantoja quan va fitxar per Mediaset i amb Carmen Borrego quan se li va oferir tornar a les vesprades de Telecinco.

La filla de Rocío Jurado li ha preguntat directament si creu de veritat que està en el programa per diners i Gema no s’ha tirat arrere: “Sí, ho crec. I perquè ací estaràs més protegida que en altres llocs. Per diners estàs treballant com estic treballant jo”.

Rocío Carrasco no s’ha mostrat d’acord: “Treballar per diners no significa que s’estiga fent només per això”.

Kiko Jiménez revela el que Gema López diu de Rocío Carrasco

 

Kiko Jiménez va revelar fa uns dies el que Gema López comentava sobre la incorporació de Rocío Carrasco a ‘Sálvame’: “Diu que és masoquista, vindre ací a treballar!”. El comentari del col·laborador no passava inadvertit per a qui l’havia pronunciat i reaccionava amb evident enuig: “Tinc els ous suficients per a dir-ho sense que tu tingues que hages de xivar-te, quan em toca ho dic”.

Últimes notícies

Càrregues policials i tensió a València en la protesta per la vivenda

La marxa per la vivenda a València ha acabat amb moments de tensió al Palau de les Arts, on s’ha celebrat un congrés immobiliari, després que alguns manifestants han trencat el cordó policial.

Ceuta, proposta per a rebre l’Alta Distinció de la Generalitat per al 9 d’Octubre

Juanfran Pérez Llorca proposarà al ple del Consell concedir l'Alta Distinció de la Generalitat a la ciutat autònoma de Ceuta amb motiu del 9 d'Octubre. El president ceutí, Juan Jesús Vivas, rebrà també la Medalla d'Honor de València en la seua visita institucional de dilluns.

La marxa per la vivenda a València reclama sumar-se a la vaga general

Milers de persones han eixit als carrers de València per a defensar el dret a la vivenda i impulsar la vaga general de novembre després del rebuig als decrets d’habitatge en el Congrés.

Les pluges deixen quasi 60.000 llamps i fins a 254 litres per metre quadrat

L’últim episodi de pluges a la Comunitat Valenciana ha deixat quasi 60.000 llamps i màxims de 254 l/m² a Santa Magdalena de Polpís i 241 l/m² al paratge de la Murta, a Alzira. Les acumulacions més intenses s’han registrat al nord, però també hi ha valors destacats a la província de València.

Messi celebra en xarxes la primera victòria com a amo de l’Eldense

Leo Messi ha celebrat en xarxes socials la golejada 4-1 de l’Eldense a l’Oviedo, la primera des que és propietari del club i amb Javi Calleja en la banqueta.

Ceuta arreplegarà a València la Medalla d’Honor pel 9 d’Octubre

El president de Ceuta, Juan Jesús Vivas, arreplegarà dilluns a València la Medalla d’Honor concedida a la ciutat autònoma amb motiu dels honors del 9 d’Octubre. L’Ajuntament distingix també entitats culturals, socials i esportives i diverses figures destacades com Ferran Torres, Alejandro Grimaldo i Fátima Diame.

Les fortes pluges deixen 266 incidències a la Comunitat Valenciana des de dijous

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 266 incidents per les pluges entre dijous i dissabte al matí, sobretot a la província de València. Els registres de precipitació més elevats s’han donat a Alzira i Peníscola, amb més de 100 litres per metre quadrat.

Aemet rebaixa a groc els avisos per pluges fortes este dissabte

Aemet ha retirat els avisos taronja per pluges d’este dissabte a la Comunitat Valenciana, però manté el nivell groc per precipitacions i tronades en el litoral de Castelló, València i el nord d’Alacant.