Rocío Carrasco destrossada després de la seua tibant conversa amb Gema López

Gema López igual que tots els detractors de Rocío Carrasco i que treballen en Telecinco pensaven que li l’haurien de trobar de cara quan la van començar a criticar arran del seu docuserie.

Entre els contraris a Carrasco es troben a pit descobert Kiko Matamoros, Diego Arrabal o Gema López.  Esta última protagonitzant ahir a la vesprada un dels retrobaments més esperats.

Al voltant de les quatre de la vesprada, Rocío Carrasco apareixia en el plató de ‘Sálvame’ per a estrenar la seua nova secció ‘Hable con ella’. En la qual cada setmana traslladarà als col·laboradors les queixes que tinguen els espectadors sobre els diferents tertulians del programa. No obstant això, la seua primera col·laboració s’ha vist inundada pels temes vinculats a la seua pròpia persona i que és el que sembla que interessa.

El cara a cara de Gema López i Rocío Carrasco

 

La trobada ja s’anunciava com a tibant, però la realitat ha superat les expectatives. Gema López ha volgut donar primer la benvinguda a la seua nova companya, però passada esta formalitat ha anat a matxet contra Carrasco. López ha sigut una de les col·laboradores més dures amb Rocío.

Si bé és cert que mai ha dubtat del relat que ha contat Carrasco sobre el que va viure al costat d’Antonio David Flores. Sí que ha sigut molt més dura sobre tots els temes relacionats amb la filla de l’exmatrimoni, Rocío Flores.

La periodista considera que potser contar l’episodi de violència que va viure quan la seua filla era menor en televisió, estava vulnerant la privacitat d’esta.

I que lluny de preservar la seua intimitat, l’estava exposant davant el gran públic obrint la porta a l’audiència perquè es fiquen amb la jove i la jutgen. Rocío ha entés el que li deia la seua companya, però no obstant això, ha dit que no tenia una altra manera de defensar la seua veritat si no era contant el relat al complet.

Gema vol saber per què Rocío ha interposat tantes demandes cap a tothom. Però cap a Vanitatis, el mitjà que va publicar en el passat l’acta on es comptava el delicte que va incórrer Rocío Flores. Quan va agredir a la seua mare en la cuina de la casa familiar.

Els espectadors consideren que la col·laboradora de ‘Sálvame’ no ha sigut gens empàtica amb la seua nova companya de treball. Pel que sembla, no cap al cap de moltes persones la falta d’empatia de López. Cap al dur relat que ha estat contant Rocío Carrasco durant tantes setmanes a través de la seua docuserie.

A Rocío també li fa mal

 

Pel seu costat, Rocío Carrasco ha volgut insistir que per a ella i els seus tampoc ha sigut gens fàcil el fet de descobrir tants detalls de la seua vida privada. Uns detalls que encara li fan mal i que ha hagut d’exterioritzar. Per a començar a fer neteja i viure una vida el màxim de digna possible.

Per això, Carrasco ha volgut defensar-se dient que encara que semble molt el que ha comptat. Solament ha comptat les dades justes per a poder continuar vivint dignament. Donant a entendre potser, que ha callat moltes dades i que podrien deixar molt pitjor a Antonio David Flores.

Després de la conversa amb Gema López, la filla de Rocío Jurado ha acabat quasi entre llàgrimes, molt afectada. «A la primera que li dol explicar-ho és a mi. A ningú li pot doldre més que a mi (…) No et creus que m’haguera agradat fer-ho d’una altra forma? M’hauria encantat. Però les coses són com són, molt a la meua pesar», ha dit.

Gema López, a Rocío Carrasco: «Crec que estàs ací per diners»

 

La col·laboradora ha explicat que el mateix argument que va utilitzar en dir que era els diners el que hauria portat a Rocío Carrasco a participar en ‘Sálvame’ ja el va usar amb Isabel Pantoja quan va fitxar per Mediaset i amb Carmen Borrego quan se li va oferir tornar a les vesprades de Telecinco.

La filla de Rocío Jurado li ha preguntat directament si creu de veritat que està en el programa per diners i Gema no s’ha tirat arrere: “Sí, ho crec. I perquè ací estaràs més protegida que en altres llocs. Per diners estàs treballant com estic treballant jo”.

Rocío Carrasco no s’ha mostrat d’acord: “Treballar per diners no significa que s’estiga fent només per això”.

Kiko Jiménez revela el que Gema López diu de Rocío Carrasco

 

Kiko Jiménez va revelar fa uns dies el que Gema López comentava sobre la incorporació de Rocío Carrasco a ‘Sálvame’: “Diu que és masoquista, vindre ací a treballar!”. El comentari del col·laborador no passava inadvertit per a qui l’havia pronunciat i reaccionava amb evident enuig: “Tinc els ous suficients per a dir-ho sense que tu tingues que hages de xivar-te, quan em toca ho dic”.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU