7.2 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Gloria Camila i Belén Rodríguez gran bronca al plató de ‘Supervivientes’

 

Encara que va jurar no tornar a parlar de la seua família i del conflicte familiar que existeix en l’exterior, Olga Moreno no ha pogut evitar expressar els seus sentiments. La dona d’Antonio David Flores ha tornat a parlar sobre la relació que manté amb el seu marit i els fills d’este: “El dilluns era el meu aniversari. 22 anys casats. No m’he separat en la vida. Mai hem tingut alts i baixos. A mi el seu món no m’agrada però ací estic en ‘Supervivientes’. Jo he fet una entrevista als 19 anys d’estar amb ell. Per Rocío, per a defensar-la”, va assegurar.

Segons la supervivent, només va tindre una filla amb l’ex guàrdia civil a causa de “les circumstàncies” que tenien David i Rocío Flores: “Com he hagut de criar entre cometes als seus, no he pogut tindre més. El més fort va ser això d’intentar ficar en la presó al meu marit, perquè jo sé la realitat i tinc les proves“, va continuar.

Bronca entre Gloria Camila i Belén Rodríguez

 

Després de veure estes imatges en plató, Gloria Camila no va dubtar a defensar a la supervivent i va llançar un advertiment contra Belén Rodríguez, que es trobava enfront d’ella: “Olga ha vingut amb una situació molt difícil. A cadascun li fa mal el seu, i òbviament li fa mal el seu marit. Vulgues o no, a Rocío i David els considera els seus xiquets, encara que sàpia qui és la seua mare. Crec que cal tindre una mica de sensibilitat. Ho dic directament a Belén, que sé que farà alguna crítica”, ha vaticinat Gloria Camila després de veure les imatges.

“I si tu no anares tant come culs…”, va ser la contestació de Gloria Camila, al que Belén li va respondre que no li faltara al respecte i defensara les seues idees “amb arguments”: “Jo parle d’algú que està dins d’un reality, no ataque a cap col·laborador, no l’he fet mai, ni consentiré que es faça amb mi”.

Segons la col·laboradora, Olga està basant el seu concurs “en el victimisme” i a “parlar de Rocío Carrasco”: “Ha fet moltíssims falsos robats al llarg d’estos anys, és mentida el que no ha fet una exclusiva en 19 anys que porta amb Antonio David (…) Et recorde que els únics que han intentat ficar en la presó a algú ha sigut Antonio David i Rocío Flores, quan van posar una demanda falsa contra la seua mare. Ha quedat demostrat. En aquesta situació s’han ficat ella i el seu marit, a base de mentides. No em fa gens de pena”.

Gloria Camila va demanar a la tertuliana que no es fique en la seua relació amb la seua germana i va pregar “una mica de sensibilitat” a l’hora d’analitzar les paraules d’Olga. “Tu m’has demanat que tinga sensibilitat amb Olga i jo t’he dit que tu la tingues amb l’altra part. Jo tinc sensibilitat amb qui l’he de tindre, amb Rocío Carrasco que és la que diu la veritat”, va concloure Belén Rodríguez, mentre Gloria Camila negava amb el cap.

Este no és el primer enfrontament que Belén Rodríguez protagonitza per defensar a Rocío Carrasco. La col·laboradora també va discutir amb Marta López pel mateix motiu.

Joaquín Prat i Rossi es banyen en el conflicte

 

El conflicte entre Gloria Camila i Belén Ro en el plató de ‘Supervivientes’ ha provocat que tots els col·laboradors de ‘El programa de Ana Rosa’ estiguen d’acord en una cosa: no s’ha d’insultar. Joaquín Prat també critica l’actitud de la germana de Rocío Carrasco.

Abans de tractar el tema de Gloria Camila, Lequio i Joaquín Prat van tindre un tibant moment per culpa de les llàgrimes d’Olga Moreno. El col·laborador italià, després d’un comentari del presentador, li va contestar: “M’han passat coses en la vida infinitament pitjors“.

Rossi i Joaquín Prat, sense pietat amb Gloria Camila

 

El presentador, res més veure el vídeo, és el que pren la paraula: “Compre la primera part de l’argument de Gloria Camila, efectivament Olga pot i deu trobar a faltar al seu marit, pot i deu contar la seua història perquè entre altres coses per a això l’han fitxada en ‘Supervivientes”.

Després, Joaquín Prat venta a Gloria Camila i la seua actitud amb Belén Ro: “Però sent, això d’insultar no… i no és un adjectiu, és un insult”. Tot seguit, Antonio Rossi es pronuncia sobre el tibant succés: “És un insult i els insults evidentment no estan bé”.

El col·laborador continua criticant l’actitud de Gloria Camila en plató: “Que cadascun diga i pense el que li abellisca, amb arguments, amb el que vulga perquè hi ha gent a la qual li semblarà bé, malament, millor o pitjor el concurs d’Olga”.

No obstant això, Rossi també tira un cable a Gloria: “I també crec que Olga pot fer el que li done la gana, hi haurà gent a la qual li agrade i altres als quals no… però el que no es pot és insultar”.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.