“No t’oblidarem mai” l’emotiu homenatge de ‘Supervivientes’ a Mila Ximénez

 

Jorge Javier Vázquez s’ha posat al capdavant de la gala de ‘Supervivientes’ més complicada per a ell i ho ha fet a manera d’homenatge a la seua gran amiga, Mila Ximénez, una de les participants més volgudes de la història del reality. 

“Bona nit, encara que no és un dia agradable per a cap de nosaltres”, va començar dient  Jorge Javier  Vázquez en una nova gala de ‘Supervivientes’. I és que Mila Ximénez, concursant del programa en l’edició de 2016, ha mort als 69 anys després de lluitar contra el càncer.

 “Estem totalment bloquejats i consternats”, ha continuat dient el presentador, que ha recordat el magnífic pas de Mila per l’illa on va quedar quarta finalista. “Va ser una fabulosa concursant de ‘Supervivents’. Tot l’equip volem dedicar-li el nostre programa de hui i homenatjar la seua memòria”, ha dit emocionat.

 

Per això l’equip va voler homenatjar-la dedicant-li la gala i recordant el seu pas pel reality. “Compliré 64 anys a l’illa i estaré molt orgullosa ací. Quan estiga mal i pensant que no puc fer-ho, seré capaç”, vam veure dir a Mila en les imatges del seu pas per Hondures, on ho va donar tot brindant-nos moments inoblidables que el públic va recordar i va ovacionar amb un sonor aplaudiment.

 

Lara Álvarez va recordar recentment el seu pas pels Cayos Cochinos amb un preciós homenatge i agraint-li una vegada més la seua generositat en la qual va ser una de les aventures més extremes i intenses de la seua vida.

Mila, fort i irresistible, no sols es va guanyar a l’audiència sinó també a l’equip del reality a Hondures. “Mila un bes des dels Cayos Cochinos. Et volem molt“, li deia la presentadora Lara Álvarez fa només uns dies en una de les gales.

 

 

 

La Gala dedicada a Mila Ximénez

 

La gala d’este dimecres en ‘Supervivientes’ ha començat amb un vídeo del pas de Mila pels Cayos. Les seues amistats, la seua baralla i lluita com a supervivent i, sobretot, l’abraçada eterna que es va donar amb la seua filla al seu retorn a Espanya. El públic ha reaccionat amb un aplaudiment infinit per a Mila.

“La veritat és que estava veient les imatges i és impossible no descoyonarse veient el seu pas. Ara podríem veure el reality sencer i tindria validesa. Hi ha moments meravellosos. Ella em deia amb el tema d’anar a ‘Supervivientes’, quedàvem per a sopar, i em deia en el primer plat ‘Vaig a Supervivientes’; en el segon ‘No vaig’; en les postres ‘Vaig’; i en el café ‘No vaig’.

I després ella estava feliç per anar a Supervivientes. I moltes vegades em deia que ella a casa es posava l’última gala per a recordar-la, que va quedar quarta, i recordar l’emoció que va sentir quan va vindre des d’Hondures”, va comptar Jorge Javier Vázquez amb afecte i una lluentor en la mirada.

“Mila, un bes molt fort on estigues. Estic convençudíssim que ens estàs veient i a tota la família que sapieu que estic amb vosaltres. Un bes molt fort. Mila, no t’oblidarem mai. Ho saps perfectament. Comencem, va per tu Mila!”, va acabar el presentador dient.

 

Jorge Javier compte com va ser el seu comiat amb Mila Ximénez

 

En ‘Sálvame’, Jorge Javier Vázquez també va compartir l’íntim moment en el qual es va acomiadar de Mila Ximénez. “Per a mi ha sigut guaridor i li ho agrairé a la família i a la meua amiga Mila sempre, mai ho oblidaré”, va confessar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.