“No t’oblidarem mai” l’emotiu homenatge de ‘Supervivientes’ a Mila Ximénez

 

Jorge Javier Vázquez s’ha posat al capdavant de la gala de ‘Supervivientes’ més complicada per a ell i ho ha fet a manera d’homenatge a la seua gran amiga, Mila Ximénez, una de les participants més volgudes de la història del reality. 

“Bona nit, encara que no és un dia agradable per a cap de nosaltres”, va començar dient  Jorge Javier  Vázquez en una nova gala de ‘Supervivientes’. I és que Mila Ximénez, concursant del programa en l’edició de 2016, ha mort als 69 anys després de lluitar contra el càncer.

 “Estem totalment bloquejats i consternats”, ha continuat dient el presentador, que ha recordat el magnífic pas de Mila per l’illa on va quedar quarta finalista. “Va ser una fabulosa concursant de ‘Supervivents’. Tot l’equip volem dedicar-li el nostre programa de hui i homenatjar la seua memòria”, ha dit emocionat.

 

Per això l’equip va voler homenatjar-la dedicant-li la gala i recordant el seu pas pel reality. “Compliré 64 anys a l’illa i estaré molt orgullosa ací. Quan estiga mal i pensant que no puc fer-ho, seré capaç”, vam veure dir a Mila en les imatges del seu pas per Hondures, on ho va donar tot brindant-nos moments inoblidables que el públic va recordar i va ovacionar amb un sonor aplaudiment.

 

Lara Álvarez va recordar recentment el seu pas pels Cayos Cochinos amb un preciós homenatge i agraint-li una vegada més la seua generositat en la qual va ser una de les aventures més extremes i intenses de la seua vida.

Mila, fort i irresistible, no sols es va guanyar a l’audiència sinó també a l’equip del reality a Hondures. “Mila un bes des dels Cayos Cochinos. Et volem molt“, li deia la presentadora Lara Álvarez fa només uns dies en una de les gales.

 

 

 

La Gala dedicada a Mila Ximénez

 

La gala d’este dimecres en ‘Supervivientes’ ha començat amb un vídeo del pas de Mila pels Cayos. Les seues amistats, la seua baralla i lluita com a supervivent i, sobretot, l’abraçada eterna que es va donar amb la seua filla al seu retorn a Espanya. El públic ha reaccionat amb un aplaudiment infinit per a Mila.

“La veritat és que estava veient les imatges i és impossible no descoyonarse veient el seu pas. Ara podríem veure el reality sencer i tindria validesa. Hi ha moments meravellosos. Ella em deia amb el tema d’anar a ‘Supervivientes’, quedàvem per a sopar, i em deia en el primer plat ‘Vaig a Supervivientes’; en el segon ‘No vaig’; en les postres ‘Vaig’; i en el café ‘No vaig’.

I després ella estava feliç per anar a Supervivientes. I moltes vegades em deia que ella a casa es posava l’última gala per a recordar-la, que va quedar quarta, i recordar l’emoció que va sentir quan va vindre des d’Hondures”, va comptar Jorge Javier Vázquez amb afecte i una lluentor en la mirada.

“Mila, un bes molt fort on estigues. Estic convençudíssim que ens estàs veient i a tota la família que sapieu que estic amb vosaltres. Un bes molt fort. Mila, no t’oblidarem mai. Ho saps perfectament. Comencem, va per tu Mila!”, va acabar el presentador dient.

 

Jorge Javier compte com va ser el seu comiat amb Mila Ximénez

 

En ‘Sálvame’, Jorge Javier Vázquez també va compartir l’íntim moment en el qual es va acomiadar de Mila Ximénez. “Per a mi ha sigut guaridor i li ho agrairé a la família i a la meua amiga Mila sempre, mai ho oblidaré”, va confessar.

Últimes notícies

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.

Tres detinguts a Alacant per una estafa immobiliària a estrangers de més de 1,2 milions

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant un grup criminal familiar acusat d'estafar més de 1,2 milions d'euros a compradors estrangers mitjançant falses operacions immobiliàries.

Quart negatiu en hantavirus de la dona aïllada en un hospital d’Alacant

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat per quarta vegada negatiu en la PCR i seguix en aïllament preventiu.

Quarta vaga mèdica de l’any pel bloqueig en la negociació amb Sanitat

Els metges encadenen la seua quarta vaga setmanal de l'any davant la falta d'avanços amb el Ministeri de Sanitat, que els acusa d'estar instrumentalitzats per la dreta.

La ciència pren els bars en l’onzena edició de Pint of Science a Espanya

Pint of Science celebra la seua onzena edició a Espanya amb més de 1.300 esdeveniments gratuïts en bars de 114 ciutats i municipis, acostant la investigació científica al públic general.

Espanya consolida el seu lideratge en vinya ecològica davant un consumidor més exigent

Espanya manté el lideratge en superfície de vinya ecològica a la Unió Europea, impulsat per un consumidor que prioritza la sostenibilitat i la qualitat del vi que compra.

La investigació del triple crim masclista de Dolores avança a l’espera de les autòpsies

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació del triple crim masclista de Dolores mentres espera els resultats de les autòpsies per a confirmar la principal hipòtesi sobre l'ocorregut.

Polo i Vilaplana compareixen esta setmana en el Congrés per la gestió de la dana de 2024

La comissió d'investigació del Congrés sobre la dana d'octubre de 2024 interrogarà esta setmana al president de la CHJ, Miguel Polo, i a la periodista Maribel Vilaplana, després de reordenar-se les seues compareixences.