12.3 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

“No t’oblidarem mai” l’emotiu homenatge de ‘Supervivientes’ a Mila Ximénez

 

Jorge Javier Vázquez s’ha posat al capdavant de la gala de ‘Supervivientes’ més complicada per a ell i ho ha fet a manera d’homenatge a la seua gran amiga, Mila Ximénez, una de les participants més volgudes de la història del reality. 

“Bona nit, encara que no és un dia agradable per a cap de nosaltres”, va començar dient  Jorge Javier  Vázquez en una nova gala de ‘Supervivientes’. I és que Mila Ximénez, concursant del programa en l’edició de 2016, ha mort als 69 anys després de lluitar contra el càncer.

 “Estem totalment bloquejats i consternats”, ha continuat dient el presentador, que ha recordat el magnífic pas de Mila per l’illa on va quedar quarta finalista. “Va ser una fabulosa concursant de ‘Supervivents’. Tot l’equip volem dedicar-li el nostre programa de hui i homenatjar la seua memòria”, ha dit emocionat.

 

Per això l’equip va voler homenatjar-la dedicant-li la gala i recordant el seu pas pel reality. “Compliré 64 anys a l’illa i estaré molt orgullosa ací. Quan estiga mal i pensant que no puc fer-ho, seré capaç”, vam veure dir a Mila en les imatges del seu pas per Hondures, on ho va donar tot brindant-nos moments inoblidables que el públic va recordar i va ovacionar amb un sonor aplaudiment.

 

Lara Álvarez va recordar recentment el seu pas pels Cayos Cochinos amb un preciós homenatge i agraint-li una vegada més la seua generositat en la qual va ser una de les aventures més extremes i intenses de la seua vida.

Mila, fort i irresistible, no sols es va guanyar a l’audiència sinó també a l’equip del reality a Hondures. “Mila un bes des dels Cayos Cochinos. Et volem molt“, li deia la presentadora Lara Álvarez fa només uns dies en una de les gales.

 

 

 

La Gala dedicada a Mila Ximénez

 

La gala d’este dimecres en ‘Supervivientes’ ha començat amb un vídeo del pas de Mila pels Cayos. Les seues amistats, la seua baralla i lluita com a supervivent i, sobretot, l’abraçada eterna que es va donar amb la seua filla al seu retorn a Espanya. El públic ha reaccionat amb un aplaudiment infinit per a Mila.

“La veritat és que estava veient les imatges i és impossible no descoyonarse veient el seu pas. Ara podríem veure el reality sencer i tindria validesa. Hi ha moments meravellosos. Ella em deia amb el tema d’anar a ‘Supervivientes’, quedàvem per a sopar, i em deia en el primer plat ‘Vaig a Supervivientes’; en el segon ‘No vaig’; en les postres ‘Vaig’; i en el café ‘No vaig’.

I després ella estava feliç per anar a Supervivientes. I moltes vegades em deia que ella a casa es posava l’última gala per a recordar-la, que va quedar quarta, i recordar l’emoció que va sentir quan va vindre des d’Hondures”, va comptar Jorge Javier Vázquez amb afecte i una lluentor en la mirada.

“Mila, un bes molt fort on estigues. Estic convençudíssim que ens estàs veient i a tota la família que sapieu que estic amb vosaltres. Un bes molt fort. Mila, no t’oblidarem mai. Ho saps perfectament. Comencem, va per tu Mila!”, va acabar el presentador dient.

 

Jorge Javier compte com va ser el seu comiat amb Mila Ximénez

 

En ‘Sálvame’, Jorge Javier Vázquez també va compartir l’íntim moment en el qual es va acomiadar de Mila Ximénez. “Per a mi ha sigut guaridor i li ho agrairé a la família i a la meua amiga Mila sempre, mai ho oblidaré”, va confessar.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.