19.8 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

“No t’oblidarem mai” l’emotiu homenatge de ‘Supervivientes’ a Mila Ximénez

 

Jorge Javier Vázquez s’ha posat al capdavant de la gala de ‘Supervivientes’ més complicada per a ell i ho ha fet a manera d’homenatge a la seua gran amiga, Mila Ximénez, una de les participants més volgudes de la història del reality. 

“Bona nit, encara que no és un dia agradable per a cap de nosaltres”, va començar dient  Jorge Javier  Vázquez en una nova gala de ‘Supervivientes’. I és que Mila Ximénez, concursant del programa en l’edició de 2016, ha mort als 69 anys després de lluitar contra el càncer.

 “Estem totalment bloquejats i consternats”, ha continuat dient el presentador, que ha recordat el magnífic pas de Mila per l’illa on va quedar quarta finalista. “Va ser una fabulosa concursant de ‘Supervivents’. Tot l’equip volem dedicar-li el nostre programa de hui i homenatjar la seua memòria”, ha dit emocionat.

 

Per això l’equip va voler homenatjar-la dedicant-li la gala i recordant el seu pas pel reality. “Compliré 64 anys a l’illa i estaré molt orgullosa ací. Quan estiga mal i pensant que no puc fer-ho, seré capaç”, vam veure dir a Mila en les imatges del seu pas per Hondures, on ho va donar tot brindant-nos moments inoblidables que el públic va recordar i va ovacionar amb un sonor aplaudiment.

 

Lara Álvarez va recordar recentment el seu pas pels Cayos Cochinos amb un preciós homenatge i agraint-li una vegada més la seua generositat en la qual va ser una de les aventures més extremes i intenses de la seua vida.

Mila, fort i irresistible, no sols es va guanyar a l’audiència sinó també a l’equip del reality a Hondures. “Mila un bes des dels Cayos Cochinos. Et volem molt“, li deia la presentadora Lara Álvarez fa només uns dies en una de les gales.

 

 

 

La Gala dedicada a Mila Ximénez

 

La gala d’este dimecres en ‘Supervivientes’ ha començat amb un vídeo del pas de Mila pels Cayos. Les seues amistats, la seua baralla i lluita com a supervivent i, sobretot, l’abraçada eterna que es va donar amb la seua filla al seu retorn a Espanya. El públic ha reaccionat amb un aplaudiment infinit per a Mila.

“La veritat és que estava veient les imatges i és impossible no descoyonarse veient el seu pas. Ara podríem veure el reality sencer i tindria validesa. Hi ha moments meravellosos. Ella em deia amb el tema d’anar a ‘Supervivientes’, quedàvem per a sopar, i em deia en el primer plat ‘Vaig a Supervivientes’; en el segon ‘No vaig’; en les postres ‘Vaig’; i en el café ‘No vaig’.

I després ella estava feliç per anar a Supervivientes. I moltes vegades em deia que ella a casa es posava l’última gala per a recordar-la, que va quedar quarta, i recordar l’emoció que va sentir quan va vindre des d’Hondures”, va comptar Jorge Javier Vázquez amb afecte i una lluentor en la mirada.

“Mila, un bes molt fort on estigues. Estic convençudíssim que ens estàs veient i a tota la família que sapieu que estic amb vosaltres. Un bes molt fort. Mila, no t’oblidarem mai. Ho saps perfectament. Comencem, va per tu Mila!”, va acabar el presentador dient.

 

Jorge Javier compte com va ser el seu comiat amb Mila Ximénez

 

En ‘Sálvame’, Jorge Javier Vázquez també va compartir l’íntim moment en el qual es va acomiadar de Mila Ximénez. “Per a mi ha sigut guaridor i li ho agrairé a la família i a la meua amiga Mila sempre, mai ho oblidaré”, va confessar.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.