“No t’oblidarem mai” l’emotiu homenatge de ‘Supervivientes’ a Mila Ximénez

 

Jorge Javier Vázquez s’ha posat al capdavant de la gala de ‘Supervivientes’ més complicada per a ell i ho ha fet a manera d’homenatge a la seua gran amiga, Mila Ximénez, una de les participants més volgudes de la història del reality. 

«Bona nit, encara que no és un dia agradable per a cap de nosaltres», va començar dient  Jorge Javier  Vázquez en una nova gala de ‘Supervivientes’. I és que Mila Ximénez, concursant del programa en l’edició de 2016, ha mort als 69 anys després de lluitar contra el càncer.

 «Estem totalment bloquejats i consternats», ha continuat dient el presentador, que ha recordat el magnífic pas de Mila per l’illa on va quedar quarta finalista. «Va ser una fabulosa concursant de ‘Supervivents’. Tot l’equip volem dedicar-li el nostre programa de hui i homenatjar la seua memòria», ha dit emocionat.

 

Per això l’equip va voler homenatjar-la dedicant-li la gala i recordant el seu pas pel reality. «Compliré 64 anys a l’illa i estaré molt orgullosa ací. Quan estiga mal i pensant que no puc fer-ho, seré capaç», vam veure dir a Mila en les imatges del seu pas per Hondures, on ho va donar tot brindant-nos moments inoblidables que el públic va recordar i va ovacionar amb un sonor aplaudiment.

 

Lara Álvarez va recordar recentment el seu pas pels Cayos Cochinos amb un preciós homenatge i agraint-li una vegada més la seua generositat en la qual va ser una de les aventures més extremes i intenses de la seua vida.

Mila, fort i irresistible, no sols es va guanyar a l’audiència sinó també a l’equip del reality a Hondures. «Mila un bes des dels Cayos Cochinos. Et volem molt«, li deia la presentadora Lara Álvarez fa només uns dies en una de les gales.

 

 

 

La Gala dedicada a Mila Ximénez

 

La gala d’este dimecres en ‘Supervivientes’ ha començat amb un vídeo del pas de Mila pels Cayos. Les seues amistats, la seua baralla i lluita com a supervivent i, sobretot, l’abraçada eterna que es va donar amb la seua filla al seu retorn a Espanya. El públic ha reaccionat amb un aplaudiment infinit per a Mila.

«La veritat és que estava veient les imatges i és impossible no descoyonarse veient el seu pas. Ara podríem veure el reality sencer i tindria validesa. Hi ha moments meravellosos. Ella em deia amb el tema d’anar a ‘Supervivientes’, quedàvem per a sopar, i em deia en el primer plat ‘Vaig a Supervivientes’; en el segon ‘No vaig’; en les postres ‘Vaig’; i en el café ‘No vaig’.

I després ella estava feliç per anar a Supervivientes. I moltes vegades em deia que ella a casa es posava l’última gala per a recordar-la, que va quedar quarta, i recordar l’emoció que va sentir quan va vindre des d’Hondures», va comptar Jorge Javier Vázquez amb afecte i una lluentor en la mirada.

«Mila, un bes molt fort on estigues. Estic convençudíssim que ens estàs veient i a tota la família que sapieu que estic amb vosaltres. Un bes molt fort. Mila, no t’oblidarem mai. Ho saps perfectament. Comencem, va per tu Mila!», va acabar el presentador dient.

 

Jorge Javier compte com va ser el seu comiat amb Mila Ximénez

 

En ‘Sálvame’, Jorge Javier Vázquez també va compartir l’íntim moment en el qual es va acomiadar de Mila Ximénez. «Per a mi ha sigut guaridor i li ho agrairé a la família i a la meua amiga Mila sempre, mai ho oblidaré», va confessar.

Últimes notícies

Tallada l’A-3 a Loriguilla cap a València per un camió accidentat que obliga a desviar el trànsit

Un camió que ha quedat creuat a la calçada ha tallat tots els carrils de l'A-3 a Loriguilla en sentit València i el trànsit es desvia per la via de servici i per l'A-7. Ja hi ha uns dos quilòmetres de retencions.

La compravenda d’habitatges baixa un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana

La compravenda d’habitatges ha baixat un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, fins a 7.880 operacions, en un context de poca oferta i preus a l’alça a tot Espanya.

A disposició judicial l’home detingut per la mort d’un veí en una baralla a Aldaia

L’home detingut dimarts a Aldaia com a presumpte autor d’una agressió mortal amb arma blanca ha passat este divendres a disposició dels jutjats de Torrent. En el succés, ocorregut en una antiga vivenda a les afores del nucli urbà, també va ser arrestada una altra persona.

Contexto Queer, la llibreria de Benimaclet que s’ha convertit en refugi LGBTIQA+

Contexto Queer ha obert en el barri de Benimaclet com una llibreria especialitzada en literatura LGBTIQA+ i un espai segur on el col·lectiu es pot sentir acollit i representat. El projecte, impulsat per Carla Sáenz, combina un fons de 3.000 llibres queer amb activitats setmanals i una forta vocació comunitària.

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.