Les huit grans víctimes televisives del coronavirus

 

La vida ha canviat per complet en Espanya amb el confinament pel coronavirus. Els efectes de la pandèmia han arribat també a la televisió que, tot i ser una de les grans distraccions dels ciutadans, ha hagut d’adaptar les seues programacions, cancel·lant programes i fent seguiment continu de la crisi sanitària al país.

 

En un principi, la majoria de programes, com ‘El Hormiguero‘ o ‘El Chiringuito de Jugones‘, van optar per emetre els espais sense públic. Però la gravetat de la situació ha fet insostenible continuar emetent alguns dels formats de televisió de més èxit. T’expliquem quines han sigut les huit grans víctimes televisives del coronavirus.

 

Atresmedia, sense dos dels seus grans èxits

Antena 3 ha deixat d’emetre ‘El Hormiguero’ i l’ha substituït per programes especials sobre el coronavirus. De moment, Pablo Motos treballa en una versió adaptada del seu espai, sense convidats, que podria tornar en els pròxims dies.

 

Tampoc s’emet ‘El Chiringuito de Jugones’, conduït per Josep Pedrerol. L’espai deportiu va ser una de les primeres víctimes del coronavirus, que obligava a cancel·lar el programa per evitar el contagi entre els col·laboradors. L’equip continua treballant, però des de la xarxa.

 

‘Operación Triunfo’ i els matinals de TVE, a la nevera

‘OT 2020’ ha estat el gran perjudicat. TVE tancava l’Acadèmia i cancel·lava el concurs per no poder seguir emetent les gales en condicions normals. La mesura és temporal i que es desconeix quan i com es tornarà a emetre.

 

A TVE també s’han parat tots els programes matinals, ‘Los Desayunos’, ‘A partir de hoy’ i ‘Corazón’, per donar lloc a la cobertura de la crisi del coronavirus.

 

Les estrelles de Mediaset sobreviuen a la crisi

Mediaset és el grup audiovisual que millor ha sabut afrontar el coronavirus, tot i els canvis que s’ha vist obligat a realitzar Paolo Vasile. ‘El programa de Ana Rosa’ i ‘Sálvame’ han modificat la seua estructura per a centrar-se en el coronavirus. Això sí, tots els programes de Telecinco i Cuatro s’emeten sense públic.

 

Els únics espais que s’han cancel·lat fins al moment són ‘El Tirón’ i ‘La habitación del pánico’. Però Mediaset ha sabut adaptar formats com ‘Mujeres y hombres y viceversa’, que ara s’emet com un ‘reality’ des de la casa dels ‘tronistes’.

Últimes notícies

Pilar Bernabé presenta el seu projecte per a ser alcaldessa dels 87 barris de València en 2027

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a encapçalar la llista a l’alcaldia de València en 2027, amb un projecte centrat en habitatge, renaturalització i atenció als 87 barris de la ciutat.

Pilar Bernabé es presenta a València com el seu projecte vital i promet posar la ciutat al centre

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’alcaldia de València en 2027 i ha promés centrar totes les seues polítiques en la ciutat, amb mesures sobre vivenda, turisme i renaturalització urbana.

El Torrent arranca fort i es col·loca líder del grup VI de Tercera

El Torrent s'ha situat com a primer líder del grup VI de Tercera Federació després de golejar l'Español de San Vicente en una jornada inaugural amb remuntades i finals ajustats.

Vuit dels onze fitxatges del Levante ja s’han estrenat en LALIGA

El Levante ha fet jugar huit dels onze reforços incorporats este estiu en el seu retorn a Primera, després dels debuts de Yanis Musuayi i Dani Requena en l’empat sense gols davant el Málaga.

El Vila-real busca a Dortmund el primer triomf en un debut de Champions

El Vila-real visita el Borussia Dortmund amb l’objectiu d’aconseguir per fi una victòria en el seu partit inaugural de la Lliga de Campions, un repte que se li ha resistit en les cinc participacions anteriors.

Més d’1,7 milions de persones passen pel Roig Arena en el seu primer any a València

El Roig Arena de València ha tancat el seu primer any amb més d’1,7 milions d’assistents en 310 esdeveniments, entre partits del Valencia Basket, grans concerts, espectacles i actes corporatius, i s’ha situat en els principals rànquings internacionals de recintes.

Hosbec exigix canvis urgents en l’Imserso i avisa d’un risc per a 15.000 llocs de feina

Hosbec reclama un gir en la gestió del programa de turisme social de l'Imserso, una actualització urgent de preus i adverteix d'un possible 'efecte desert' en diversos destins de la Comunitat Valenciana.

Una nova anàlisi de sang obri vies per a seguir la malaltia de Huntington

Investigadors d’ISABIAL i de la UMH han aplicat per primera vegada un anàlisi molecular de cèl·lula única en sang per a estudiar la malaltia de Huntington i avançar en la cerca de biomarcadors mínimament invasius.