Les huit grans víctimes televisives del coronavirus

 

La vida ha canviat per complet en Espanya amb el confinament pel coronavirus. Els efectes de la pandèmia han arribat també a la televisió que, tot i ser una de les grans distraccions dels ciutadans, ha hagut d’adaptar les seues programacions, cancel·lant programes i fent seguiment continu de la crisi sanitària al país.

 

En un principi, la majoria de programes, com ‘El Hormiguero‘ o ‘El Chiringuito de Jugones‘, van optar per emetre els espais sense públic. Però la gravetat de la situació ha fet insostenible continuar emetent alguns dels formats de televisió de més èxit. T’expliquem quines han sigut les huit grans víctimes televisives del coronavirus.

 

Atresmedia, sense dos dels seus grans èxits

Antena 3 ha deixat d’emetre ‘El Hormiguero’ i l’ha substituït per programes especials sobre el coronavirus. De moment, Pablo Motos treballa en una versió adaptada del seu espai, sense convidats, que podria tornar en els pròxims dies.

 

Tampoc s’emet ‘El Chiringuito de Jugones’, conduït per Josep Pedrerol. L’espai deportiu va ser una de les primeres víctimes del coronavirus, que obligava a cancel·lar el programa per evitar el contagi entre els col·laboradors. L’equip continua treballant, però des de la xarxa.

 

‘Operación Triunfo’ i els matinals de TVE, a la nevera

‘OT 2020’ ha estat el gran perjudicat. TVE tancava l’Acadèmia i cancel·lava el concurs per no poder seguir emetent les gales en condicions normals. La mesura és temporal i que es desconeix quan i com es tornarà a emetre.

 

A TVE també s’han parat tots els programes matinals, ‘Los Desayunos’, ‘A partir de hoy’ i ‘Corazón’, per donar lloc a la cobertura de la crisi del coronavirus.

 

Les estrelles de Mediaset sobreviuen a la crisi

Mediaset és el grup audiovisual que millor ha sabut afrontar el coronavirus, tot i els canvis que s’ha vist obligat a realitzar Paolo Vasile. ‘El programa de Ana Rosa’ i ‘Sálvame’ han modificat la seua estructura per a centrar-se en el coronavirus. Això sí, tots els programes de Telecinco i Cuatro s’emeten sense públic.

 

Els únics espais que s’han cancel·lat fins al moment són ‘El Tirón’ i ‘La habitación del pánico’. Però Mediaset ha sabut adaptar formats com ‘Mujeres y hombres y viceversa’, que ara s’emet com un ‘reality’ des de la casa dels ‘tronistes’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.