14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Les huit grans víctimes televisives del coronavirus

 

La vida ha canviat per complet en Espanya amb el confinament pel coronavirus. Els efectes de la pandèmia han arribat també a la televisió que, tot i ser una de les grans distraccions dels ciutadans, ha hagut d’adaptar les seues programacions, cancel·lant programes i fent seguiment continu de la crisi sanitària al país.

 

En un principi, la majoria de programes, com ‘El Hormiguero‘ o ‘El Chiringuito de Jugones‘, van optar per emetre els espais sense públic. Però la gravetat de la situació ha fet insostenible continuar emetent alguns dels formats de televisió de més èxit. T’expliquem quines han sigut les huit grans víctimes televisives del coronavirus.

 

Atresmedia, sense dos dels seus grans èxits

Antena 3 ha deixat d’emetre ‘El Hormiguero’ i l’ha substituït per programes especials sobre el coronavirus. De moment, Pablo Motos treballa en una versió adaptada del seu espai, sense convidats, que podria tornar en els pròxims dies.

 

Tampoc s’emet ‘El Chiringuito de Jugones’, conduït per Josep Pedrerol. L’espai deportiu va ser una de les primeres víctimes del coronavirus, que obligava a cancel·lar el programa per evitar el contagi entre els col·laboradors. L’equip continua treballant, però des de la xarxa.

 

‘Operación Triunfo’ i els matinals de TVE, a la nevera

‘OT 2020’ ha estat el gran perjudicat. TVE tancava l’Acadèmia i cancel·lava el concurs per no poder seguir emetent les gales en condicions normals. La mesura és temporal i que es desconeix quan i com es tornarà a emetre.

 

A TVE també s’han parat tots els programes matinals, ‘Los Desayunos’, ‘A partir de hoy’ i ‘Corazón’, per donar lloc a la cobertura de la crisi del coronavirus.

 

Les estrelles de Mediaset sobreviuen a la crisi

Mediaset és el grup audiovisual que millor ha sabut afrontar el coronavirus, tot i els canvis que s’ha vist obligat a realitzar Paolo Vasile. ‘El programa de Ana Rosa’ i ‘Sálvame’ han modificat la seua estructura per a centrar-se en el coronavirus. Això sí, tots els programes de Telecinco i Cuatro s’emeten sense públic.

 

Els únics espais que s’han cancel·lat fins al moment són ‘El Tirón’ i ‘La habitación del pánico’. Però Mediaset ha sabut adaptar formats com ‘Mujeres y hombres y viceversa’, que ara s’emet com un ‘reality’ des de la casa dels ‘tronistes’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.