Les huit grans víctimes televisives del coronavirus

 

La vida ha canviat per complet en Espanya amb el confinament pel coronavirus. Els efectes de la pandèmia han arribat també a la televisió que, tot i ser una de les grans distraccions dels ciutadans, ha hagut d’adaptar les seues programacions, cancel·lant programes i fent seguiment continu de la crisi sanitària al país.

 

En un principi, la majoria de programes, com ‘El Hormiguero‘ o ‘El Chiringuito de Jugones‘, van optar per emetre els espais sense públic. Però la gravetat de la situació ha fet insostenible continuar emetent alguns dels formats de televisió de més èxit. T’expliquem quines han sigut les huit grans víctimes televisives del coronavirus.

 

Atresmedia, sense dos dels seus grans èxits

Antena 3 ha deixat d’emetre ‘El Hormiguero’ i l’ha substituït per programes especials sobre el coronavirus. De moment, Pablo Motos treballa en una versió adaptada del seu espai, sense convidats, que podria tornar en els pròxims dies.

 

Tampoc s’emet ‘El Chiringuito de Jugones’, conduït per Josep Pedrerol. L’espai deportiu va ser una de les primeres víctimes del coronavirus, que obligava a cancel·lar el programa per evitar el contagi entre els col·laboradors. L’equip continua treballant, però des de la xarxa.

 

‘Operación Triunfo’ i els matinals de TVE, a la nevera

‘OT 2020’ ha estat el gran perjudicat. TVE tancava l’Acadèmia i cancel·lava el concurs per no poder seguir emetent les gales en condicions normals. La mesura és temporal i que es desconeix quan i com es tornarà a emetre.

 

A TVE també s’han parat tots els programes matinals, ‘Los Desayunos’, ‘A partir de hoy’ i ‘Corazón’, per donar lloc a la cobertura de la crisi del coronavirus.

 

Les estrelles de Mediaset sobreviuen a la crisi

Mediaset és el grup audiovisual que millor ha sabut afrontar el coronavirus, tot i els canvis que s’ha vist obligat a realitzar Paolo Vasile. ‘El programa de Ana Rosa’ i ‘Sálvame’ han modificat la seua estructura per a centrar-se en el coronavirus. Això sí, tots els programes de Telecinco i Cuatro s’emeten sense públic.

 

Els únics espais que s’han cancel·lat fins al moment són ‘El Tirón’ i ‘La habitación del pánico’. Però Mediaset ha sabut adaptar formats com ‘Mujeres y hombres y viceversa’, que ara s’emet com un ‘reality’ des de la casa dels ‘tronistes’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.