La indirecta d’Isabel Pantoja al seu germà Agustín en les seues hores més baixes

 

Isabel Pantoja es troba travessant un moment realment complicat en la seua vida. I és que ha trencat tota mena de relació amb el seu fill Kiko Rivera, amb el qual afronta ara una ‘batalla’ legal. Això sense passar per alt que la seua mare Ana travessa una etapa de salut difícil.

No obstant això, malgrat tot, està havent de traure forces d’on no les té per a afrontar el seu treball en ‘Top Star‘, de Telecinco. Un programa on exerceix de mentora, al costat de Risto Mejide i Danna Paola, i on intenta oblidar-se dels seus problemes mitjançant la música. No obstant això, no sempre pot fer-ho.

Precisament en l’últim lliurament del citat espai han eixit les seues emocions a flor de pell, pel dur tràngol que viu. És més, fins i tot ha aprofitat per a ‘traure la cara’ pel seu germà Agustín Pantoja, que també afronta hores difícils.

Hi ha relacions que van més enllà de la unió de sang i això és el que ocorre entre Isabel Pantoja i el seu germà Agustín. Els dos sempre han sigut una pinya i en els pitjors moments de la cançonetista, ell sempre ha estat ací brindant-li el seu suport.

Isabel Pantoja, que acaba de ser acusada per una anciana anomenada Loli de no retornar-li els 64.000 euros que li va prestar perquè no entrara a la presó, intenta seguir amb la seua vida després d’haver passat per la presó. Mediaset està ajudant-la a ella donant-li treball en alguns dels seus talents musicals, l’últim d’ells ‘Top Star’.

 

El ‘zasca’ a Kiko Rivera i la menció a Agustín i a la seua mare
 

Molts artistes han passat ja per l’escenari de ‘Top Star’. No obstant això, hi ha un que ha arribat al cor de la cançonetista en l’últim programa. Ens estem referint a Isaac Cruz, que des del primer moment s’ha presentat com a fan incondicional d’Isabel.

El jove ha optat per interpretar una cançó d’Agustín Pantoja i que la seua germana també va gravar i canta a la seua mare.

L’actuació de l’artista ha emocionat a la progenitora de Kiko Rivera i també les paraules que ell ha pronunciat: «Totes les persones no tenen l’oportunitat de fer realitat el seu somni i jo l’estic tenint. Isabel, jo no sols et vull com a artista, ja és com a persona. Eres un estendard en la meua vida. Des que era molt xicotet sempre he viscut per tu i som molts els que et volem, que ho sàpies. Som molts».

Visiblement emocionada és com s’ha mostrat Isabel Pantoja pel gest d’Isaac. És més, no ha dubtat a agrair-li la cançó que havia interpretat i ha sigut en aqueix punt quan ha volgut enaltir la figura del seu germà.
Ho ha fet dient: «És la cançó que jo li cante a la meua mare. M’ha fet moltíssima il·lusió que cantes este tema, que realment no me l’han escrit a mi ni res. Simplement, un gran artista com és el meu germà Agustín Pantoja la va gravar i jo la vaig gravar també per a ella».

Així mateix, ha dit: «Llavors, m’ha fet molta il·lusió que cantes este tema, dedicat a totes les mares de tot el món».

Jesús Vázquez ha volgut destacar el paper dels fans de la cançonetista en estos moments tan delicats: «Estareu malament, perquè ella està passant una mala temporada». Isaac Cruz ha respost a eixes paraules amb un missatge que ha fet que Isabel Pantoja tornara a plorar: «Ella és gran, malgrat que qui li pese. Som molts els que et volem».

 

Agustín Pantoja i el seu complicat moment

 

Amb eixe gest de fer esment al seu germà, Isabel ha volgut mostrar-li el seu suport públicament en estos moments durs. I és que cal no oblidar que Kiko Rivera recentment ha procedit a interposar una querella contra el seu oncle per tres delictes. En concret, per estafa, administració deslleial i apropiació indeguda.

Sí, perquè el cantant considera que la seua mare i Agustín li han pogut ‘robar’ uns cinc milions d’euros de l’herència del seu pare, Paquirri.

Eixa querella per descomptat no és ‘plat de bon gust’ per al germà de la cançonetista. I és que per aqueixa s’enfronta a una situació complicada perquè si fora condemnat podria haver d’afrontar fins i tot pena de presó.

No obstant això, l’oncle de Kiko no s’ha quedat de braços plegats. Per això, està preparant amb els seus advocats una demanda de gran importància contra el seu nebot per haver vulnerat el seu dret a l’honor i a la intimitat. I tot per haver contat alguns detalls de la seua vida en els mitjans.

Tot el que està succeint en el clan Pantoja està despertant molts rumors, fins i tot que els germans podrien haver-se distanciat. No obstant això, és clar que res més lluny de la realitat, d’acord amb el gest que ha tingut ella en ‘Top Star’.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.