La indirecta d’Isabel Pantoja al seu germà Agustín en les seues hores més baixes

 

Isabel Pantoja es troba travessant un moment realment complicat en la seua vida. I és que ha trencat tota mena de relació amb el seu fill Kiko Rivera, amb el qual afronta ara una ‘batalla’ legal. Això sense passar per alt que la seua mare Ana travessa una etapa de salut difícil.

No obstant això, malgrat tot, està havent de traure forces d’on no les té per a afrontar el seu treball en ‘Top Star‘, de Telecinco. Un programa on exerceix de mentora, al costat de Risto Mejide i Danna Paola, i on intenta oblidar-se dels seus problemes mitjançant la música. No obstant això, no sempre pot fer-ho.

Precisament en l’últim lliurament del citat espai han eixit les seues emocions a flor de pell, pel dur tràngol que viu. És més, fins i tot ha aprofitat per a ‘traure la cara’ pel seu germà Agustín Pantoja, que també afronta hores difícils.

Hi ha relacions que van més enllà de la unió de sang i això és el que ocorre entre Isabel Pantoja i el seu germà Agustín. Els dos sempre han sigut una pinya i en els pitjors moments de la cançonetista, ell sempre ha estat ací brindant-li el seu suport.

Isabel Pantoja, que acaba de ser acusada per una anciana anomenada Loli de no retornar-li els 64.000 euros que li va prestar perquè no entrara a la presó, intenta seguir amb la seua vida després d’haver passat per la presó. Mediaset està ajudant-la a ella donant-li treball en alguns dels seus talents musicals, l’últim d’ells ‘Top Star’.

 

El ‘zasca’ a Kiko Rivera i la menció a Agustín i a la seua mare
 

Molts artistes han passat ja per l’escenari de ‘Top Star’. No obstant això, hi ha un que ha arribat al cor de la cançonetista en l’últim programa. Ens estem referint a Isaac Cruz, que des del primer moment s’ha presentat com a fan incondicional d’Isabel.

El jove ha optat per interpretar una cançó d’Agustín Pantoja i que la seua germana també va gravar i canta a la seua mare.

L’actuació de l’artista ha emocionat a la progenitora de Kiko Rivera i també les paraules que ell ha pronunciat: «Totes les persones no tenen l’oportunitat de fer realitat el seu somni i jo l’estic tenint. Isabel, jo no sols et vull com a artista, ja és com a persona. Eres un estendard en la meua vida. Des que era molt xicotet sempre he viscut per tu i som molts els que et volem, que ho sàpies. Som molts».

Visiblement emocionada és com s’ha mostrat Isabel Pantoja pel gest d’Isaac. És més, no ha dubtat a agrair-li la cançó que havia interpretat i ha sigut en aqueix punt quan ha volgut enaltir la figura del seu germà.
Ho ha fet dient: «És la cançó que jo li cante a la meua mare. M’ha fet moltíssima il·lusió que cantes este tema, que realment no me l’han escrit a mi ni res. Simplement, un gran artista com és el meu germà Agustín Pantoja la va gravar i jo la vaig gravar també per a ella».

Així mateix, ha dit: «Llavors, m’ha fet molta il·lusió que cantes este tema, dedicat a totes les mares de tot el món».

Jesús Vázquez ha volgut destacar el paper dels fans de la cançonetista en estos moments tan delicats: «Estareu malament, perquè ella està passant una mala temporada». Isaac Cruz ha respost a eixes paraules amb un missatge que ha fet que Isabel Pantoja tornara a plorar: «Ella és gran, malgrat que qui li pese. Som molts els que et volem».

 

Agustín Pantoja i el seu complicat moment

 

Amb eixe gest de fer esment al seu germà, Isabel ha volgut mostrar-li el seu suport públicament en estos moments durs. I és que cal no oblidar que Kiko Rivera recentment ha procedit a interposar una querella contra el seu oncle per tres delictes. En concret, per estafa, administració deslleial i apropiació indeguda.

Sí, perquè el cantant considera que la seua mare i Agustín li han pogut ‘robar’ uns cinc milions d’euros de l’herència del seu pare, Paquirri.

Eixa querella per descomptat no és ‘plat de bon gust’ per al germà de la cançonetista. I és que per aqueixa s’enfronta a una situació complicada perquè si fora condemnat podria haver d’afrontar fins i tot pena de presó.

No obstant això, l’oncle de Kiko no s’ha quedat de braços plegats. Per això, està preparant amb els seus advocats una demanda de gran importància contra el seu nebot per haver vulnerat el seu dret a l’honor i a la intimitat. I tot per haver contat alguns detalls de la seua vida en els mitjans.

Tot el que està succeint en el clan Pantoja està despertant molts rumors, fins i tot que els germans podrien haver-se distanciat. No obstant això, és clar que res més lluny de la realitat, d’acord amb el gest que ha tingut ella en ‘Top Star’.

Últimes notícies

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.