La indirecta d’Isabel Pantoja al seu germà Agustín en les seues hores més baixes

 

Isabel Pantoja es troba travessant un moment realment complicat en la seua vida. I és que ha trencat tota mena de relació amb el seu fill Kiko Rivera, amb el qual afronta ara una ‘batalla’ legal. Això sense passar per alt que la seua mare Ana travessa una etapa de salut difícil.

No obstant això, malgrat tot, està havent de traure forces d’on no les té per a afrontar el seu treball en ‘Top Star‘, de Telecinco. Un programa on exerceix de mentora, al costat de Risto Mejide i Danna Paola, i on intenta oblidar-se dels seus problemes mitjançant la música. No obstant això, no sempre pot fer-ho.

Precisament en l’últim lliurament del citat espai han eixit les seues emocions a flor de pell, pel dur tràngol que viu. És més, fins i tot ha aprofitat per a ‘traure la cara’ pel seu germà Agustín Pantoja, que també afronta hores difícils.

Hi ha relacions que van més enllà de la unió de sang i això és el que ocorre entre Isabel Pantoja i el seu germà Agustín. Els dos sempre han sigut una pinya i en els pitjors moments de la cançonetista, ell sempre ha estat ací brindant-li el seu suport.

Isabel Pantoja, que acaba de ser acusada per una anciana anomenada Loli de no retornar-li els 64.000 euros que li va prestar perquè no entrara a la presó, intenta seguir amb la seua vida després d’haver passat per la presó. Mediaset està ajudant-la a ella donant-li treball en alguns dels seus talents musicals, l’últim d’ells ‘Top Star’.

 

El ‘zasca’ a Kiko Rivera i la menció a Agustín i a la seua mare
 

Molts artistes han passat ja per l’escenari de ‘Top Star’. No obstant això, hi ha un que ha arribat al cor de la cançonetista en l’últim programa. Ens estem referint a Isaac Cruz, que des del primer moment s’ha presentat com a fan incondicional d’Isabel.

El jove ha optat per interpretar una cançó d’Agustín Pantoja i que la seua germana també va gravar i canta a la seua mare.

L’actuació de l’artista ha emocionat a la progenitora de Kiko Rivera i també les paraules que ell ha pronunciat: «Totes les persones no tenen l’oportunitat de fer realitat el seu somni i jo l’estic tenint. Isabel, jo no sols et vull com a artista, ja és com a persona. Eres un estendard en la meua vida. Des que era molt xicotet sempre he viscut per tu i som molts els que et volem, que ho sàpies. Som molts».

Visiblement emocionada és com s’ha mostrat Isabel Pantoja pel gest d’Isaac. És més, no ha dubtat a agrair-li la cançó que havia interpretat i ha sigut en aqueix punt quan ha volgut enaltir la figura del seu germà.
Ho ha fet dient: «És la cançó que jo li cante a la meua mare. M’ha fet moltíssima il·lusió que cantes este tema, que realment no me l’han escrit a mi ni res. Simplement, un gran artista com és el meu germà Agustín Pantoja la va gravar i jo la vaig gravar també per a ella».

Així mateix, ha dit: «Llavors, m’ha fet molta il·lusió que cantes este tema, dedicat a totes les mares de tot el món».

Jesús Vázquez ha volgut destacar el paper dels fans de la cançonetista en estos moments tan delicats: “Estareu malament, perquè ella està passant una mala temporada”. Isaac Cruz ha respost a eixes paraules amb un missatge que ha fet que Isabel Pantoja tornara a plorar: “Ella és gran, malgrat que qui li pese. Som molts els que et volem”.

 

Agustín Pantoja i el seu complicat moment

 

Amb eixe gest de fer esment al seu germà, Isabel ha volgut mostrar-li el seu suport públicament en estos moments durs. I és que cal no oblidar que Kiko Rivera recentment ha procedit a interposar una querella contra el seu oncle per tres delictes. En concret, per estafa, administració deslleial i apropiació indeguda.

Sí, perquè el cantant considera que la seua mare i Agustín li han pogut ‘robar’ uns cinc milions d’euros de l’herència del seu pare, Paquirri.

Eixa querella per descomptat no és ‘plat de bon gust’ per al germà de la cançonetista. I és que per aqueixa s’enfronta a una situació complicada perquè si fora condemnat podria haver d’afrontar fins i tot pena de presó.

No obstant això, l’oncle de Kiko no s’ha quedat de braços plegats. Per això, està preparant amb els seus advocats una demanda de gran importància contra el seu nebot per haver vulnerat el seu dret a l’honor i a la intimitat. I tot per haver contat alguns detalls de la seua vida en els mitjans.

Tot el que està succeint en el clan Pantoja està despertant molts rumors, fins i tot que els germans podrien haver-se distanciat. No obstant això, és clar que res més lluny de la realitat, d’acord amb el gest que ha tingut ella en ‘Top Star’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.