La indirecta d’Isabel Pantoja al seu germà Agustín en les seues hores més baixes

 

Isabel Pantoja es troba travessant un moment realment complicat en la seua vida. I és que ha trencat tota mena de relació amb el seu fill Kiko Rivera, amb el qual afronta ara una ‘batalla’ legal. Això sense passar per alt que la seua mare Ana travessa una etapa de salut difícil.

No obstant això, malgrat tot, està havent de traure forces d’on no les té per a afrontar el seu treball en ‘Top Star‘, de Telecinco. Un programa on exerceix de mentora, al costat de Risto Mejide i Danna Paola, i on intenta oblidar-se dels seus problemes mitjançant la música. No obstant això, no sempre pot fer-ho.

Precisament en l’últim lliurament del citat espai han eixit les seues emocions a flor de pell, pel dur tràngol que viu. És més, fins i tot ha aprofitat per a ‘traure la cara’ pel seu germà Agustín Pantoja, que també afronta hores difícils.

Hi ha relacions que van més enllà de la unió de sang i això és el que ocorre entre Isabel Pantoja i el seu germà Agustín. Els dos sempre han sigut una pinya i en els pitjors moments de la cançonetista, ell sempre ha estat ací brindant-li el seu suport.

Isabel Pantoja, que acaba de ser acusada per una anciana anomenada Loli de no retornar-li els 64.000 euros que li va prestar perquè no entrara a la presó, intenta seguir amb la seua vida després d’haver passat per la presó. Mediaset està ajudant-la a ella donant-li treball en alguns dels seus talents musicals, l’últim d’ells ‘Top Star’.

 

El ‘zasca’ a Kiko Rivera i la menció a Agustín i a la seua mare
 

Molts artistes han passat ja per l’escenari de ‘Top Star’. No obstant això, hi ha un que ha arribat al cor de la cançonetista en l’últim programa. Ens estem referint a Isaac Cruz, que des del primer moment s’ha presentat com a fan incondicional d’Isabel.

El jove ha optat per interpretar una cançó d’Agustín Pantoja i que la seua germana també va gravar i canta a la seua mare.

L’actuació de l’artista ha emocionat a la progenitora de Kiko Rivera i també les paraules que ell ha pronunciat: «Totes les persones no tenen l’oportunitat de fer realitat el seu somni i jo l’estic tenint. Isabel, jo no sols et vull com a artista, ja és com a persona. Eres un estendard en la meua vida. Des que era molt xicotet sempre he viscut per tu i som molts els que et volem, que ho sàpies. Som molts».

Visiblement emocionada és com s’ha mostrat Isabel Pantoja pel gest d’Isaac. És més, no ha dubtat a agrair-li la cançó que havia interpretat i ha sigut en aqueix punt quan ha volgut enaltir la figura del seu germà.
Ho ha fet dient: «És la cançó que jo li cante a la meua mare. M’ha fet moltíssima il·lusió que cantes este tema, que realment no me l’han escrit a mi ni res. Simplement, un gran artista com és el meu germà Agustín Pantoja la va gravar i jo la vaig gravar també per a ella».

Així mateix, ha dit: «Llavors, m’ha fet molta il·lusió que cantes este tema, dedicat a totes les mares de tot el món».

Jesús Vázquez ha volgut destacar el paper dels fans de la cançonetista en estos moments tan delicats: «Estareu malament, perquè ella està passant una mala temporada». Isaac Cruz ha respost a eixes paraules amb un missatge que ha fet que Isabel Pantoja tornara a plorar: «Ella és gran, malgrat que qui li pese. Som molts els que et volem».

 

Agustín Pantoja i el seu complicat moment

 

Amb eixe gest de fer esment al seu germà, Isabel ha volgut mostrar-li el seu suport públicament en estos moments durs. I és que cal no oblidar que Kiko Rivera recentment ha procedit a interposar una querella contra el seu oncle per tres delictes. En concret, per estafa, administració deslleial i apropiació indeguda.

Sí, perquè el cantant considera que la seua mare i Agustín li han pogut ‘robar’ uns cinc milions d’euros de l’herència del seu pare, Paquirri.

Eixa querella per descomptat no és ‘plat de bon gust’ per al germà de la cançonetista. I és que per aqueixa s’enfronta a una situació complicada perquè si fora condemnat podria haver d’afrontar fins i tot pena de presó.

No obstant això, l’oncle de Kiko no s’ha quedat de braços plegats. Per això, està preparant amb els seus advocats una demanda de gran importància contra el seu nebot per haver vulnerat el seu dret a l’honor i a la intimitat. I tot per haver contat alguns detalls de la seua vida en els mitjans.

Tot el que està succeint en el clan Pantoja està despertant molts rumors, fins i tot que els germans podrien haver-se distanciat. No obstant això, és clar que res més lluny de la realitat, d’acord amb el gest que ha tingut ella en ‘Top Star’.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.