La indirecta d’Isabel Pantoja al seu germà Agustín en les seues hores més baixes

 

Isabel Pantoja es troba travessant un moment realment complicat en la seua vida. I és que ha trencat tota mena de relació amb el seu fill Kiko Rivera, amb el qual afronta ara una ‘batalla’ legal. Això sense passar per alt que la seua mare Ana travessa una etapa de salut difícil.

No obstant això, malgrat tot, està havent de traure forces d’on no les té per a afrontar el seu treball en ‘Top Star‘, de Telecinco. Un programa on exerceix de mentora, al costat de Risto Mejide i Danna Paola, i on intenta oblidar-se dels seus problemes mitjançant la música. No obstant això, no sempre pot fer-ho.

Precisament en l’últim lliurament del citat espai han eixit les seues emocions a flor de pell, pel dur tràngol que viu. És més, fins i tot ha aprofitat per a ‘traure la cara’ pel seu germà Agustín Pantoja, que també afronta hores difícils.

Hi ha relacions que van més enllà de la unió de sang i això és el que ocorre entre Isabel Pantoja i el seu germà Agustín. Els dos sempre han sigut una pinya i en els pitjors moments de la cançonetista, ell sempre ha estat ací brindant-li el seu suport.

Isabel Pantoja, que acaba de ser acusada per una anciana anomenada Loli de no retornar-li els 64.000 euros que li va prestar perquè no entrara a la presó, intenta seguir amb la seua vida després d’haver passat per la presó. Mediaset està ajudant-la a ella donant-li treball en alguns dels seus talents musicals, l’últim d’ells ‘Top Star’.

 

El ‘zasca’ a Kiko Rivera i la menció a Agustín i a la seua mare
 

Molts artistes han passat ja per l’escenari de ‘Top Star’. No obstant això, hi ha un que ha arribat al cor de la cançonetista en l’últim programa. Ens estem referint a Isaac Cruz, que des del primer moment s’ha presentat com a fan incondicional d’Isabel.

El jove ha optat per interpretar una cançó d’Agustín Pantoja i que la seua germana també va gravar i canta a la seua mare.

L’actuació de l’artista ha emocionat a la progenitora de Kiko Rivera i també les paraules que ell ha pronunciat: «Totes les persones no tenen l’oportunitat de fer realitat el seu somni i jo l’estic tenint. Isabel, jo no sols et vull com a artista, ja és com a persona. Eres un estendard en la meua vida. Des que era molt xicotet sempre he viscut per tu i som molts els que et volem, que ho sàpies. Som molts».

Visiblement emocionada és com s’ha mostrat Isabel Pantoja pel gest d’Isaac. És més, no ha dubtat a agrair-li la cançó que havia interpretat i ha sigut en aqueix punt quan ha volgut enaltir la figura del seu germà.
Ho ha fet dient: «És la cançó que jo li cante a la meua mare. M’ha fet moltíssima il·lusió que cantes este tema, que realment no me l’han escrit a mi ni res. Simplement, un gran artista com és el meu germà Agustín Pantoja la va gravar i jo la vaig gravar també per a ella».

Així mateix, ha dit: «Llavors, m’ha fet molta il·lusió que cantes este tema, dedicat a totes les mares de tot el món».

Jesús Vázquez ha volgut destacar el paper dels fans de la cançonetista en estos moments tan delicats: «Estareu malament, perquè ella està passant una mala temporada». Isaac Cruz ha respost a eixes paraules amb un missatge que ha fet que Isabel Pantoja tornara a plorar: «Ella és gran, malgrat que qui li pese. Som molts els que et volem».

 

Agustín Pantoja i el seu complicat moment

 

Amb eixe gest de fer esment al seu germà, Isabel ha volgut mostrar-li el seu suport públicament en estos moments durs. I és que cal no oblidar que Kiko Rivera recentment ha procedit a interposar una querella contra el seu oncle per tres delictes. En concret, per estafa, administració deslleial i apropiació indeguda.

Sí, perquè el cantant considera que la seua mare i Agustín li han pogut ‘robar’ uns cinc milions d’euros de l’herència del seu pare, Paquirri.

Eixa querella per descomptat no és ‘plat de bon gust’ per al germà de la cançonetista. I és que per aqueixa s’enfronta a una situació complicada perquè si fora condemnat podria haver d’afrontar fins i tot pena de presó.

No obstant això, l’oncle de Kiko no s’ha quedat de braços plegats. Per això, està preparant amb els seus advocats una demanda de gran importància contra el seu nebot per haver vulnerat el seu dret a l’honor i a la intimitat. I tot per haver contat alguns detalls de la seua vida en els mitjans.

Tot el que està succeint en el clan Pantoja està despertant molts rumors, fins i tot que els germans podrien haver-se distanciat. No obstant això, és clar que res més lluny de la realitat, d’acord amb el gest que ha tingut ella en ‘Top Star’.

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU