13.8 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

La inesperada reacció de Tom en assabentar-se de la història de Sandra i Julen

 

La final de ‘Supervivientes’ ja és un fet. Els cinc concursants que quedaven a Hondures és a dir, Tom, Melyssa, Lola, Olga i Gianmarco aterraven a Espanya després de tres mesos per a enfrontar-se a l’última prova: emportar-se o no els 200 mil euros.

Però abans els nominats havien de passar per l’expulsió i un dels dos es quedaria a les portes de la final. Tom o Olga.

En eixe moment va ser quan al francés se li va vindre tot damunt i es va posar tan nerviós que va acabar col·lapsant. Minuts abans que digueren qui seria l’últim expulsat, Tom va començar a trobar-se malament, tant que Olga i Lara Álvarez van haver d’agafar-li i fins i tot parar l’emissió del programa un minut a causa de l’estat de nervis en el qual havia entrat. “Han sigut molts dies i no vull estar expulsat ara”, va poder dir.

Finalment l’equip de metges va atendre el supervivent i es va poder relaxar una mica abans que Jorge Javier  diguera el nom del concursant salvat. Les pors de Tom es van fer realitat i va ser ell l’últim expulsat encara que no s’ho va prendre tan malament.

Arribava el moment llavors que Tom tornara a plató però primer es retrobaria amb el seu pare al qual feia més de 100 dies que no veia. 

 

Tom coneix la veritat sobre Sandra

 

L’exparticipant de ‘La Isla de las tentaciones’ ha deixat clar que a Melyssa i a ell, ja només els uneix una bonica amistat. “Amb Melyssa portem uns dies super bé, hem parlat moltíssim i esta abraçada… ens hem recolzat moltíssim. Melyssa és una història totalment tancada per a mi. Ella està feliç, jo estic solter. Tenim una amistat, una connexió ara més fraternal però més enllà no. Ha format part de la meua vida i ara encara més. I després d’este concurs amb totes estes emocions. Amb ella puc tindre una amistat i ja”, ha deixat clar.

Com no podia ser d’una altra forma, el que fora concursant de ‘La casa fuerte’ ha parlat de la seua recent exparella, Sandra Pica. “Jo pensava ací realment que en eixir podíem arreglar les coses. Al final… la telefonada, les il·lusions que tenia tot ha sigut… molt dur per a mi. Ara estic bé. Amb este tema està oblidat. Gràcies als meus companys he tingut molt de suport. He tancat esta etapa. Estic, com diuen, solter d’or i deixe arrere el passat i tot el que ha passat amb Sandra. Tenim una conversa pendent, però preferisc tindre-la en privat”, ha reflexionat.

El programa ha fet un recopilatori per a Tom en el qual el supervivent ha pogut veure tot el que s’ha parlat del seu ex en els últims mesos, incloent-hi la seua relació amb l’extronista Julen. “Jo estic solter. És veritat que abans d’anar-me a ‘Supervivientes’ la relació no estava com al principi però jo realment no he pensat ni un minut que ella m’anava a deixar. Per a mi va ser un ‘xoc’. Julen doncs… em dona totalment igual. Ja he superat això. Estic content per ella per si està amb algú o si està sola. Si està feliç…”, compte.

 

Últimes notícies

Josep Puerto reivindica el creixement del València Basket sense perdre l’essència

El capità del València Basket, Josep Puerto, va valorar el creixement del club l'any del trasllat al Roig Arena i va subratllar que l'essència es manté. Va destacar l'ambient en el nou pavelló, l'impacte a la ciutat i el suport de més de 500 aficionats en l'entrenament nadalenc.

Pérez Llorca trasllada el suport del Consell a la candidatura del belenismo com a Patrimoni de la UNESCO

El Consell ha recolzat la candidatura del belenismo a la Llista Representativa de la UNESCO i ha animat a visitar els pesebres de la Comunitat. La Generalitat està elaborant l'expedient al costat del Govern, Itàlia i 14 comunitats, amb presentació prevista al març.

El València Basket reunix més de 500 aficionats en el seu entrenament nadalenc obert

L'equip masculí va obrir les portes de l'Alqueria del Basket i va reunir 500 seguidors, amb un altre centenar a l'espera. López-Arostegui va completar quasi tota la sessió i podria tornar davant Morabanc Andorra.

L’IVAM proposa un Nadal amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa

L'IVAM reunix estes festes una agenda amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa, al costat de col·lectives i permanents. Horari especial el 31 i tancaments l'1 i 6 de gener

Cinc persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Quart de Poblet

Cinc persones han sigut rescatades d'un edifici de Quart de Poblet després de declarar-se un incendi en una vivenda de la primera planta. També s'ha posat fora de perill a un gos.

El València tornarà als entrenaments este dissabte després de l’aturada nadalenca

L'equip reprendrà el treball el dissabte a les 17.00 després d'una setmana de descans, amb la permanència com a prioritat i un gener clau en Lliga i Copa.

Detingut a València per vendre droga oculta en un rellotge intel·ligent

La Policia Nacional ha detingut a València a un home de 39 anys quan venia droga al carrer. Ocultava dosi en el compartiment d'auriculars d'un rellotge intel·ligent i portava cocaïna i tusi.

Immobilitzen 112 quilos de gamba roja per captura i emmagatzematge il·legals a Santa Pola

El Seprona ha immobilitzat 112,33 quilos de gamba roja en un magatzem no autoritzat de Santa Pola i ha denunciat al responsable. Els expedients s'han remés a l'Administració autonòmica, Salut Pública i l'Ajuntament.