Irene Rosales, al límit, comunica que abandona ‘Viva la vida’

 

Visiblement emocionada i nerviosa, Irene Rosales ha comunicat a Emma García una important decisió respecte al seu futur en ‘Viva la vida’, programa pel qual l’esposa de Kiko Rivera, i per tant nora d’Isabel Pantoja, va fitxar com a col·laboradora fa quasi dos anys, concretament el setembre de 2019.

“No estic bé, però després de pensar moltes coses crec que…”, ha arrancat Irene Rosales l’entrevista amb Emma García quan esta li ha preguntat per com està. Abans que acabara de respondre a eixa pregunta, la presentadora de l’espai que s’emet la vesprada dels caps de setmana en Telecinco li ha interrogat per quant temps porta sense estar bé.

“No et puc dir des de quan, però quan m’ha vingut la baixada ha sigut ara. Jo crec que és un cúmul de tot el que porte des de fa un any i mig fins ara, que he passat per moltes situacions. He estat pràcticament un any d’hospitals amb els meus pares amb un resultat horrible, però és que seguidament ha passat tot el conflicte familiar de Kiko”, ha contestat.

“Jo sempre he volgut agafar forces, sempre he volgut seguir avant, però ha arribat un moment en el qual jo ja no puc més”, ha prosseguit l’andalusa.

A Irene l’afecta personalment esta situació i sosté que no li compensa. “No aguante esta necessitat d’haver d’estar contínuament donant explicacions. No soc capaç d’estar en este conflicte en el qual no tinc res a veure”. “El fet que estiga segura no necessita que no em faça pena. He decidit que m’apartaré de la televisió.

És una decisió clara, la porte pensant des de fa setmanes. La prenc ja perquè no vaja la cosa a pitjor”, ens compta Irene, emocionada.

La periodista basca li ha qüestionat si ha donat més del que podia perquè la situació així ho requeria o si perquè ella li ho exigia a si mateixa.

“M’ho he exigit jo perquè crec que soc molt fort de ment, però arriba un moment que per a mi tot és una pesadesa. Vindre a treballar se’m fa un món, estar a casa amb les meues filles és molt aclaparadora, el poc temps que passe amb el meu marit està enmig de tota la polèmica… Llavors jo analitze tot el que estic vivint i m’adone que he de frenar per a estar bé”, ha explicat

Irene Rosales davant una atònita Emma García que ha assegurat que ella no li ha notat eixe baix estat d’ànim. “Jo sí que m’ho he notat. Per exemple, els dijous, que sol ser el dia que em criden del programa per a preguntar-me quin dia vinc, jo veia el missatge i deia ‘uf, he d’anar”, ha afegit la model.

La sevillana també ha parlat de com li ha passat factura l’enfrontament entre Kiko Rivera, el seu marit, i Isabel Pantoja, la seua sogra.

“He volgut controlar la situació pel bé de la meua família però arriba un moment en el qual jo no puc controlar les coses. No puc detindre la impulsivitat del meu marit a l’hora de concedir una entrevista o donar una exclusiva o no puc evitar que parlen de mi públicament i m’afecte el que diguen de mi”, ha subratllat Irene Rosales, que ha lamentat que haja sigut acusada d’haver sigut la causant del conflicte familiar del clan Pantoja.

“A mi em fot perquè jo sé el que estic vivint i això no ho sap ningú. És una cosa que m’està afectant personalment i ni vull ni em compensa haver d’estar donant explicacions públicament d’alguna cosa que no és meu realment”, ha continuat la jove de 30 anys. “No aguante més la situació d’haver d’estar donant explicacions”, ha destacat.

Ha sigut en eixe moment quan Emma García ha anunciat a l’audiència de ‘Viva la vida’ que Irene Rosales havia pres una decisió respecte al seu futur professional com a col·laboradora del programa.

“El fet que estiga tan segura no significa que no em faça pena, a l’inrevés, em fa moltíssima pena i m’ha costat molt prendre esta decisió, però he pres la decisió de deixar la televisió. És una decisió que tinc molt clara, que porte pensant des de fa moltes setmanes i que he de prendre ja sí o sí perquè no vull que la cosa vaja a pitjor per a mi, personalment”, ha revelat.

“Em fa moltíssima pena perquè ací hi ha un ambient que a mi m’ha donat molta vida perquè tots heu estat amb mi en el pitjor moment de la meua vida, sou persones amb les quals he passat molt de temps en el pitjor moment de la meua vida, i m’emporte això amb mi. Però alhora em dona molta alegria perquè ací he conegut a gent meravellosa que sé que no la perdré mai i que entendrà la meua decisió”, ha prosseguit visiblement emocionada i sense poder contindre les llàgrimes.

‘Viva la vida’ s’acomiada d’Irene Rosales, entre llàgrimes

 

Els seus companys de ‘Viva la vida’ han gravat un vídeo molt emotiu en el qual li dediquen molt bones paraules i li demanen que torne prompte, perquè la tiraran molt de menys. Això ha fet plorar encara més a Irene: “Este és només l’únic motiu pel qual me l’he pensat tant, pels meus companys. Passem moltes hores i ens coneixem més. M’emporte molt d’ells”. “Recupera’t, sana’t i les portes les tens obertes”, és l’emotiu missatge d’Emma García.

Irene Rosales opina de l’entrevista de Kiko Rivera en ‘La Resistencia’

 

Kiko Rivera es va obrir en canal amb David Broncano en ‘La Resistencia’, va parlar dels diners que té en el banc, va sentenciar a la seua cosina Anabel i va confessar que és complicat mantindre relacions sexuals amb la seua dona amb la poca intimitat que tenen a casa. Irene opina: “És un programa d’humor i potser no tots entenen.

Jo crec que va estar desafortunat amb això d’Anabel i amb el meu no diu cap mentida”. Irene desconeix els diners líquids que té el seu marit, però dubte que arribe al milió que va dir.

I és que la relació entre Kiko Rivera i Anabel Pantoja està pitjor que mai i Irene Rosales s’ha vist enmig d’esta guerra. Irene li va donar un consell a Anabel amb bona intenció, però sembla que no li ha assegut bé. Creu que, en un futur, els cosins tornaran a reprendre la seua relació. Elles sí que ho mantenen: “Kiko la troba a faltar. És molt impulsiu, però després no és així”.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.