Irene Rosales, al límit, comunica que abandona ‘Viva la vida’

 

Visiblement emocionada i nerviosa, Irene Rosales ha comunicat a Emma García una important decisió respecte al seu futur en ‘Viva la vida’, programa pel qual l’esposa de Kiko Rivera, i per tant nora d’Isabel Pantoja, va fitxar com a col·laboradora fa quasi dos anys, concretament el setembre de 2019.

“No estic bé, però després de pensar moltes coses crec que…”, ha arrancat Irene Rosales l’entrevista amb Emma García quan esta li ha preguntat per com està. Abans que acabara de respondre a eixa pregunta, la presentadora de l’espai que s’emet la vesprada dels caps de setmana en Telecinco li ha interrogat per quant temps porta sense estar bé.

“No et puc dir des de quan, però quan m’ha vingut la baixada ha sigut ara. Jo crec que és un cúmul de tot el que porte des de fa un any i mig fins ara, que he passat per moltes situacions. He estat pràcticament un any d’hospitals amb els meus pares amb un resultat horrible, però és que seguidament ha passat tot el conflicte familiar de Kiko”, ha contestat.

“Jo sempre he volgut agafar forces, sempre he volgut seguir avant, però ha arribat un moment en el qual jo ja no puc més”, ha prosseguit l’andalusa.

A Irene l’afecta personalment esta situació i sosté que no li compensa. “No aguante esta necessitat d’haver d’estar contínuament donant explicacions. No soc capaç d’estar en este conflicte en el qual no tinc res a veure”. “El fet que estiga segura no necessita que no em faça pena. He decidit que m’apartaré de la televisió.

És una decisió clara, la porte pensant des de fa setmanes. La prenc ja perquè no vaja la cosa a pitjor”, ens compta Irene, emocionada.

La periodista basca li ha qüestionat si ha donat més del que podia perquè la situació així ho requeria o si perquè ella li ho exigia a si mateixa.

“M’ho he exigit jo perquè crec que soc molt fort de ment, però arriba un moment que per a mi tot és una pesadesa. Vindre a treballar se’m fa un món, estar a casa amb les meues filles és molt aclaparadora, el poc temps que passe amb el meu marit està enmig de tota la polèmica… Llavors jo analitze tot el que estic vivint i m’adone que he de frenar per a estar bé”, ha explicat

Irene Rosales davant una atònita Emma García que ha assegurat que ella no li ha notat eixe baix estat d’ànim. “Jo sí que m’ho he notat. Per exemple, els dijous, que sol ser el dia que em criden del programa per a preguntar-me quin dia vinc, jo veia el missatge i deia ‘uf, he d’anar”, ha afegit la model.

La sevillana també ha parlat de com li ha passat factura l’enfrontament entre Kiko Rivera, el seu marit, i Isabel Pantoja, la seua sogra.

“He volgut controlar la situació pel bé de la meua família però arriba un moment en el qual jo no puc controlar les coses. No puc detindre la impulsivitat del meu marit a l’hora de concedir una entrevista o donar una exclusiva o no puc evitar que parlen de mi públicament i m’afecte el que diguen de mi”, ha subratllat Irene Rosales, que ha lamentat que haja sigut acusada d’haver sigut la causant del conflicte familiar del clan Pantoja.

“A mi em fot perquè jo sé el que estic vivint i això no ho sap ningú. És una cosa que m’està afectant personalment i ni vull ni em compensa haver d’estar donant explicacions públicament d’alguna cosa que no és meu realment”, ha continuat la jove de 30 anys. “No aguante més la situació d’haver d’estar donant explicacions”, ha destacat.

Ha sigut en eixe moment quan Emma García ha anunciat a l’audiència de ‘Viva la vida’ que Irene Rosales havia pres una decisió respecte al seu futur professional com a col·laboradora del programa.

“El fet que estiga tan segura no significa que no em faça pena, a l’inrevés, em fa moltíssima pena i m’ha costat molt prendre esta decisió, però he pres la decisió de deixar la televisió. És una decisió que tinc molt clara, que porte pensant des de fa moltes setmanes i que he de prendre ja sí o sí perquè no vull que la cosa vaja a pitjor per a mi, personalment”, ha revelat.

“Em fa moltíssima pena perquè ací hi ha un ambient que a mi m’ha donat molta vida perquè tots heu estat amb mi en el pitjor moment de la meua vida, sou persones amb les quals he passat molt de temps en el pitjor moment de la meua vida, i m’emporte això amb mi. Però alhora em dona molta alegria perquè ací he conegut a gent meravellosa que sé que no la perdré mai i que entendrà la meua decisió”, ha prosseguit visiblement emocionada i sense poder contindre les llàgrimes.

‘Viva la vida’ s’acomiada d’Irene Rosales, entre llàgrimes

 

Els seus companys de ‘Viva la vida’ han gravat un vídeo molt emotiu en el qual li dediquen molt bones paraules i li demanen que torne prompte, perquè la tiraran molt de menys. Això ha fet plorar encara més a Irene: “Este és només l’únic motiu pel qual me l’he pensat tant, pels meus companys. Passem moltes hores i ens coneixem més. M’emporte molt d’ells”. “Recupera’t, sana’t i les portes les tens obertes”, és l’emotiu missatge d’Emma García.

Irene Rosales opina de l’entrevista de Kiko Rivera en ‘La Resistencia’

 

Kiko Rivera es va obrir en canal amb David Broncano en ‘La Resistencia’, va parlar dels diners que té en el banc, va sentenciar a la seua cosina Anabel i va confessar que és complicat mantindre relacions sexuals amb la seua dona amb la poca intimitat que tenen a casa. Irene opina: “És un programa d’humor i potser no tots entenen.

Jo crec que va estar desafortunat amb això d’Anabel i amb el meu no diu cap mentida”. Irene desconeix els diners líquids que té el seu marit, però dubte que arribe al milió que va dir.

I és que la relació entre Kiko Rivera i Anabel Pantoja està pitjor que mai i Irene Rosales s’ha vist enmig d’esta guerra. Irene li va donar un consell a Anabel amb bona intenció, però sembla que no li ha assegut bé. Creu que, en un futur, els cosins tornaran a reprendre la seua relació. Elles sí que ho mantenen: “Kiko la troba a faltar. És molt impulsiu, però després no és així”.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.