Irene Rosales, al límit, comunica que abandona ‘Viva la vida’

 

Visiblement emocionada i nerviosa, Irene Rosales ha comunicat a Emma García una important decisió respecte al seu futur en ‘Viva la vida’, programa pel qual l’esposa de Kiko Rivera, i per tant nora d’Isabel Pantoja, va fitxar com a col·laboradora fa quasi dos anys, concretament el setembre de 2019.

“No estic bé, però després de pensar moltes coses crec que…”, ha arrancat Irene Rosales l’entrevista amb Emma García quan esta li ha preguntat per com està. Abans que acabara de respondre a eixa pregunta, la presentadora de l’espai que s’emet la vesprada dels caps de setmana en Telecinco li ha interrogat per quant temps porta sense estar bé.

“No et puc dir des de quan, però quan m’ha vingut la baixada ha sigut ara. Jo crec que és un cúmul de tot el que porte des de fa un any i mig fins ara, que he passat per moltes situacions. He estat pràcticament un any d’hospitals amb els meus pares amb un resultat horrible, però és que seguidament ha passat tot el conflicte familiar de Kiko”, ha contestat.

“Jo sempre he volgut agafar forces, sempre he volgut seguir avant, però ha arribat un moment en el qual jo ja no puc més”, ha prosseguit l’andalusa.

A Irene l’afecta personalment esta situació i sosté que no li compensa. “No aguante esta necessitat d’haver d’estar contínuament donant explicacions. No soc capaç d’estar en este conflicte en el qual no tinc res a veure”. “El fet que estiga segura no necessita que no em faça pena. He decidit que m’apartaré de la televisió.

És una decisió clara, la porte pensant des de fa setmanes. La prenc ja perquè no vaja la cosa a pitjor”, ens compta Irene, emocionada.

La periodista basca li ha qüestionat si ha donat més del que podia perquè la situació així ho requeria o si perquè ella li ho exigia a si mateixa.

“M’ho he exigit jo perquè crec que soc molt fort de ment, però arriba un moment que per a mi tot és una pesadesa. Vindre a treballar se’m fa un món, estar a casa amb les meues filles és molt aclaparadora, el poc temps que passe amb el meu marit està enmig de tota la polèmica… Llavors jo analitze tot el que estic vivint i m’adone que he de frenar per a estar bé”, ha explicat

Irene Rosales davant una atònita Emma García que ha assegurat que ella no li ha notat eixe baix estat d’ànim. “Jo sí que m’ho he notat. Per exemple, els dijous, que sol ser el dia que em criden del programa per a preguntar-me quin dia vinc, jo veia el missatge i deia ‘uf, he d’anar”, ha afegit la model.

La sevillana també ha parlat de com li ha passat factura l’enfrontament entre Kiko Rivera, el seu marit, i Isabel Pantoja, la seua sogra.

“He volgut controlar la situació pel bé de la meua família però arriba un moment en el qual jo no puc controlar les coses. No puc detindre la impulsivitat del meu marit a l’hora de concedir una entrevista o donar una exclusiva o no puc evitar que parlen de mi públicament i m’afecte el que diguen de mi”, ha subratllat Irene Rosales, que ha lamentat que haja sigut acusada d’haver sigut la causant del conflicte familiar del clan Pantoja.

“A mi em fot perquè jo sé el que estic vivint i això no ho sap ningú. És una cosa que m’està afectant personalment i ni vull ni em compensa haver d’estar donant explicacions públicament d’alguna cosa que no és meu realment”, ha continuat la jove de 30 anys. “No aguante més la situació d’haver d’estar donant explicacions”, ha destacat.

Ha sigut en eixe moment quan Emma García ha anunciat a l’audiència de ‘Viva la vida’ que Irene Rosales havia pres una decisió respecte al seu futur professional com a col·laboradora del programa.

“El fet que estiga tan segura no significa que no em faça pena, a l’inrevés, em fa moltíssima pena i m’ha costat molt prendre esta decisió, però he pres la decisió de deixar la televisió. És una decisió que tinc molt clara, que porte pensant des de fa moltes setmanes i que he de prendre ja sí o sí perquè no vull que la cosa vaja a pitjor per a mi, personalment”, ha revelat.

“Em fa moltíssima pena perquè ací hi ha un ambient que a mi m’ha donat molta vida perquè tots heu estat amb mi en el pitjor moment de la meua vida, sou persones amb les quals he passat molt de temps en el pitjor moment de la meua vida, i m’emporte això amb mi. Però alhora em dona molta alegria perquè ací he conegut a gent meravellosa que sé que no la perdré mai i que entendrà la meua decisió”, ha prosseguit visiblement emocionada i sense poder contindre les llàgrimes.

‘Viva la vida’ s’acomiada d’Irene Rosales, entre llàgrimes

 

Els seus companys de ‘Viva la vida’ han gravat un vídeo molt emotiu en el qual li dediquen molt bones paraules i li demanen que torne prompte, perquè la tiraran molt de menys. Això ha fet plorar encara més a Irene: “Este és només l’únic motiu pel qual me l’he pensat tant, pels meus companys. Passem moltes hores i ens coneixem més. M’emporte molt d’ells”. “Recupera’t, sana’t i les portes les tens obertes”, és l’emotiu missatge d’Emma García.

Irene Rosales opina de l’entrevista de Kiko Rivera en ‘La Resistencia’

 

Kiko Rivera es va obrir en canal amb David Broncano en ‘La Resistencia’, va parlar dels diners que té en el banc, va sentenciar a la seua cosina Anabel i va confessar que és complicat mantindre relacions sexuals amb la seua dona amb la poca intimitat que tenen a casa. Irene opina: “És un programa d’humor i potser no tots entenen.

Jo crec que va estar desafortunat amb això d’Anabel i amb el meu no diu cap mentida”. Irene desconeix els diners líquids que té el seu marit, però dubte que arribe al milió que va dir.

I és que la relació entre Kiko Rivera i Anabel Pantoja està pitjor que mai i Irene Rosales s’ha vist enmig d’esta guerra. Irene li va donar un consell a Anabel amb bona intenció, però sembla que no li ha assegut bé. Creu que, en un futur, els cosins tornaran a reprendre la seua relació. Elles sí que ho mantenen: “Kiko la troba a faltar. És molt impulsiu, però després no és així”.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La CHJ no detecta parametros alarmants en la qualitat de l’aigua després de la dana

La CHJ tanca un any de mostrejos després de la dana d'octubre de 2024 sense resultats alarmants i amb l'Albufera de nou en el seu estat previ, fins i tot molt vulnerable. El analisis detallat de dades seguix per a confirmar tendències en aigües, acuiferos i sediments.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i quota del 28,5% a Espanya. Preveu impulsar el model tendisca 9.

Els hotels de València aconseguixen un 67% d’ocupació per a la setmana fallera

València arranca la setmana fallera amb un 67% d'ocupació hotelera entre el 13 i el 19 de març. El 18-19 marca el pic i es preveu impuls d'última hora.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més que un any abans, amb vendes a l'alça, creixement a Portugal i major impuls del canal en línia.

El Síndic urgix a la EVHA a suprimir la cita prèvia obligatòria i reforçar l’atenció presencial

El Síndic de Greuges ha sol·licitat a la EVHA suprimir la cita prèvia obligatòria després de constatar retards de fins a un mes i barreres per a col·lectius vulnerables. La institució proposa reforçar recursos i garantir atenció presencial sense filtres que limiten drets com sol·licitar vivenda social.

Baldoví considera una ‘absoluta incongruència’ que Mazón seguisca en Les Corts

El portaveu de Compromís ha sostingut que, més enllà de la via penal per la gestió de la DANA, és 'una absoluta incongruència' que Carlos Mazón mantinga l'escó. Defén l'acte que aprecia 'indicis provats de deixadesa' i exigix responsabilitats polítiques.

La pluja obliga l’Elx a entrenar en el Martínez Valero

L'equip va traslladar la sessió prevista en el Díez Iborra a l'estadi per les fortes pluges. La decisió va prioritzar la 'comoditat' i l'ús de més recursos.

Mercadona ha elevat el seu benefici un 24,9% en 2025 fins a 1.729 milions

Mercadona ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i una quota del 28,5% a Espanya. El canal en línia va facturar 1.061 milions i la companyia obrirà un sèptim buc a Madrid amb 400 contractacions.