Joaquín Sánchez, futbolista del Betis, tindrà un programa propi en Atresmedia

Joaquín Sánchez és la nova estrela d’Atresmedia. El futbolista, que va anar guanyant popularitat en televisió com a convidat de diversos programes, fa el salt definitiu fitxant pel grup, que anuncia que Joaquín serà l’encarregat de presentar un nou format d’entrevistes i que també tindrà el seu propi documental.

Ara, l’andalús fa el pas definitiu i debuta de la mà d’Atresmedia amb dos projectes en els quals ell és el gran protagonista: ‘Joaquín, el novato’, un programa d’entreteniment i entrevistes, i una sèrie documental sobre la seua trajectòria dins i fora dels camps de joc. Tots dos projectes estan produïts per Atresmedia TV en col·laboració amb Proamagna.

“Assumisc este nou repte amb respecte, amb ganes d’aprendre i amb tota la il·lusió del món. Espere que tots els espectadors d’Atresmedia també gaudisquen amb mi i coneguen millor la meua història”, diu el mateix Joaquín Sánchez sobre este nou repte professional.

“He participat en molts programes de televisió, però res és comparable amb la il·lusió que et produeix conduir el teu propi”, assenyala el jugador.

‘Joaquín, el novato’: entrevistes, talent i confidències

 

El primer projecte ja té títol: ‘Joaquín, el novato’, un programa d’entreteniment i entrevistes en el qual el jugador del Betis s’acostarà a les professions dels rostres més famosos del país. En cada episodi, un professional molt conegut i respectat ajudarà a Joaquín a conéixer tots els secrets del seu treball. L’esportista coneixerà la vida de diferents cantants, actors, cuiners, presentadors, celebrities, esportistes d’altres disciplines… per a intentar així trobar la seua nova professió.

 

Joaquín Sánchez és la nova estrela d’Atresmedia. El futbolista, que va anar guanyant popularitat en televisió com a convidat de diversos programes, fa el salt definitiu fitxant pel grup, que anuncia que Joaquín serà l’encarregat de presentar un nou format d’entrevistes i que també tindrà el seu propi documental.

Una sèrie documental sobre la seua vida i la seua trajectòria

 

Joaquín és un referent del Reial Betis Balompié, un dels futbolistes més longeus del món i es troba en el top dels jugadors amb més assistències. Sobre totes estes fites s’aprofundirà al llarg del documental que prepara Atresmedia. Una obra audiovisual biogràfica que aprofundeix en la vida dins i fora del camp d’un dels jugadors més singulars del futbol espanyol.

El capità del Betis, que va renovar amb l’equip sevillà fins a 2022, ha deixat una divertida sèrie d’acudits i moments divertits durant la seua carrera futbolística i Antena 3 Esports fa repàs d’alguns dels millors: este és el Top 5 dels seus acudits.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.