Joaquín Sánchez, futbolista del Betis, tindrà un programa propi en Atresmedia

Joaquín Sánchez és la nova estrela d’Atresmedia. El futbolista, que va anar guanyant popularitat en televisió com a convidat de diversos programes, fa el salt definitiu fitxant pel grup, que anuncia que Joaquín serà l’encarregat de presentar un nou format d’entrevistes i que també tindrà el seu propi documental.

Ara, l’andalús fa el pas definitiu i debuta de la mà d’Atresmedia amb dos projectes en els quals ell és el gran protagonista: ‘Joaquín, el novato’, un programa d’entreteniment i entrevistes, i una sèrie documental sobre la seua trajectòria dins i fora dels camps de joc. Tots dos projectes estan produïts per Atresmedia TV en col·laboració amb Proamagna.

“Assumisc este nou repte amb respecte, amb ganes d’aprendre i amb tota la il·lusió del món. Espere que tots els espectadors d’Atresmedia també gaudisquen amb mi i coneguen millor la meua història”, diu el mateix Joaquín Sánchez sobre este nou repte professional.

“He participat en molts programes de televisió, però res és comparable amb la il·lusió que et produeix conduir el teu propi”, assenyala el jugador.

‘Joaquín, el novato’: entrevistes, talent i confidències

 

El primer projecte ja té títol: ‘Joaquín, el novato’, un programa d’entreteniment i entrevistes en el qual el jugador del Betis s’acostarà a les professions dels rostres més famosos del país. En cada episodi, un professional molt conegut i respectat ajudarà a Joaquín a conéixer tots els secrets del seu treball. L’esportista coneixerà la vida de diferents cantants, actors, cuiners, presentadors, celebrities, esportistes d’altres disciplines… per a intentar així trobar la seua nova professió.

 

Joaquín Sánchez és la nova estrela d’Atresmedia. El futbolista, que va anar guanyant popularitat en televisió com a convidat de diversos programes, fa el salt definitiu fitxant pel grup, que anuncia que Joaquín serà l’encarregat de presentar un nou format d’entrevistes i que també tindrà el seu propi documental.

Una sèrie documental sobre la seua vida i la seua trajectòria

 

Joaquín és un referent del Reial Betis Balompié, un dels futbolistes més longeus del món i es troba en el top dels jugadors amb més assistències. Sobre totes estes fites s’aprofundirà al llarg del documental que prepara Atresmedia. Una obra audiovisual biogràfica que aprofundeix en la vida dins i fora del camp d’un dels jugadors més singulars del futbol espanyol.

El capità del Betis, que va renovar amb l’equip sevillà fins a 2022, ha deixat una divertida sèrie d’acudits i moments divertits durant la seua carrera futbolística i Antena 3 Esports fa repàs d’alguns dels millors: este és el Top 5 dels seus acudits.

Últimes notícies

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.