10.5 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Joaquín Sánchez, futbolista del Betis, tindrà un programa propi en Atresmedia

Joaquín Sánchez és la nova estrela d’Atresmedia. El futbolista, que va anar guanyant popularitat en televisió com a convidat de diversos programes, fa el salt definitiu fitxant pel grup, que anuncia que Joaquín serà l’encarregat de presentar un nou format d’entrevistes i que també tindrà el seu propi documental.

Ara, l’andalús fa el pas definitiu i debuta de la mà d’Atresmedia amb dos projectes en els quals ell és el gran protagonista: ‘Joaquín, el novato’, un programa d’entreteniment i entrevistes, i una sèrie documental sobre la seua trajectòria dins i fora dels camps de joc. Tots dos projectes estan produïts per Atresmedia TV en col·laboració amb Proamagna.

“Assumisc este nou repte amb respecte, amb ganes d’aprendre i amb tota la il·lusió del món. Espere que tots els espectadors d’Atresmedia també gaudisquen amb mi i coneguen millor la meua història”, diu el mateix Joaquín Sánchez sobre este nou repte professional.

“He participat en molts programes de televisió, però res és comparable amb la il·lusió que et produeix conduir el teu propi”, assenyala el jugador.

‘Joaquín, el novato’: entrevistes, talent i confidències

 

El primer projecte ja té títol: ‘Joaquín, el novato’, un programa d’entreteniment i entrevistes en el qual el jugador del Betis s’acostarà a les professions dels rostres més famosos del país. En cada episodi, un professional molt conegut i respectat ajudarà a Joaquín a conéixer tots els secrets del seu treball. L’esportista coneixerà la vida de diferents cantants, actors, cuiners, presentadors, celebrities, esportistes d’altres disciplines… per a intentar així trobar la seua nova professió.

 

Joaquín Sánchez és la nova estrela d’Atresmedia. El futbolista, que va anar guanyant popularitat en televisió com a convidat de diversos programes, fa el salt definitiu fitxant pel grup, que anuncia que Joaquín serà l’encarregat de presentar un nou format d’entrevistes i que també tindrà el seu propi documental.

Una sèrie documental sobre la seua vida i la seua trajectòria

 

Joaquín és un referent del Reial Betis Balompié, un dels futbolistes més longeus del món i es troba en el top dels jugadors amb més assistències. Sobre totes estes fites s’aprofundirà al llarg del documental que prepara Atresmedia. Una obra audiovisual biogràfica que aprofundeix en la vida dins i fora del camp d’un dels jugadors més singulars del futbol espanyol.

El capità del Betis, que va renovar amb l’equip sevillà fins a 2022, ha deixat una divertida sèrie d’acudits i moments divertits durant la seua carrera futbolística i Antena 3 Esports fa repàs d’alguns dels millors: este és el Top 5 dels seus acudits.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El director d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director d'Innovació en Emergències. La Conselleria estudia renovar la Secretaria Autonòmica, que ocupa Irene Rodríguez.

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.