Joaquín Sánchez, futbolista del Betis, tindrà un programa propi en Atresmedia

Joaquín Sánchez és la nova estrela d’Atresmedia. El futbolista, que va anar guanyant popularitat en televisió com a convidat de diversos programes, fa el salt definitiu fitxant pel grup, que anuncia que Joaquín serà l’encarregat de presentar un nou format d’entrevistes i que també tindrà el seu propi documental.

Ara, l’andalús fa el pas definitiu i debuta de la mà d’Atresmedia amb dos projectes en els quals ell és el gran protagonista: ‘Joaquín, el novato’, un programa d’entreteniment i entrevistes, i una sèrie documental sobre la seua trajectòria dins i fora dels camps de joc. Tots dos projectes estan produïts per Atresmedia TV en col·laboració amb Proamagna.

“Assumisc este nou repte amb respecte, amb ganes d’aprendre i amb tota la il·lusió del món. Espere que tots els espectadors d’Atresmedia també gaudisquen amb mi i coneguen millor la meua història”, diu el mateix Joaquín Sánchez sobre este nou repte professional.

“He participat en molts programes de televisió, però res és comparable amb la il·lusió que et produeix conduir el teu propi”, assenyala el jugador.

‘Joaquín, el novato’: entrevistes, talent i confidències

 

El primer projecte ja té títol: ‘Joaquín, el novato’, un programa d’entreteniment i entrevistes en el qual el jugador del Betis s’acostarà a les professions dels rostres més famosos del país. En cada episodi, un professional molt conegut i respectat ajudarà a Joaquín a conéixer tots els secrets del seu treball. L’esportista coneixerà la vida de diferents cantants, actors, cuiners, presentadors, celebrities, esportistes d’altres disciplines… per a intentar així trobar la seua nova professió.

 

Joaquín Sánchez és la nova estrela d’Atresmedia. El futbolista, que va anar guanyant popularitat en televisió com a convidat de diversos programes, fa el salt definitiu fitxant pel grup, que anuncia que Joaquín serà l’encarregat de presentar un nou format d’entrevistes i que també tindrà el seu propi documental.

Una sèrie documental sobre la seua vida i la seua trajectòria

 

Joaquín és un referent del Reial Betis Balompié, un dels futbolistes més longeus del món i es troba en el top dels jugadors amb més assistències. Sobre totes estes fites s’aprofundirà al llarg del documental que prepara Atresmedia. Una obra audiovisual biogràfica que aprofundeix en la vida dins i fora del camp d’un dels jugadors més singulars del futbol espanyol.

El capità del Betis, que va renovar amb l’equip sevillà fins a 2022, ha deixat una divertida sèrie d’acudits i moments divertits durant la seua carrera futbolística i Antena 3 Esports fa repàs d’alguns dels millors: este és el Top 5 dels seus acudits.

Últimes notícies

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.

La calor ofegant dispara la sensació tèrmica fins als 49 graus a Sumacàrcer

La Comunitat Valenciana ha patit fins primera hora de la vesprada màximes pròximes als 39 graus i sensacions tèrmiques de fins a 49 per la combinació de calor i una humitat que ha fregat el 90 % en diversos punts del territori.

El Tribunal Suprem fixa que un canvi de sexe no anul·la una condemna per violència masclista

El Tribunal Suprem ha establit que un canvi de sexe registral no pot anul·lar una condemna prèvia per violència masclista comesa quan l’autor era legalment un home. La resolució confirma una pena de presó imposada a Castelló per agressions a l’exparella i a la filla menor.

Extingit l’incendi en una empresa de palets d’Algar de Palància

El Consorci Provincial de Bombers de València ha donat per extingit este dimarts, a les 11.14 hores, l’incendi declarat dilluns en una empresa de palets d’Algar de Palància, que també va afectar una zona forestal. En l’extinció han treballat durant tota la nit bombers de València i Castelló, així com efectius de la Generalitat.