Jorge Javier Vázquez ataca sense amagar-se a Ana Rosa Quintana: «Ací no castiguem»

 

No és cap secret si diem que fa temps que Telecinco ja no funciona com un gran equip de companys. Els diferents programes de la cadena s’han començat a posicionar respecte a les seues ideologies polítiques i les lluites que volen defensar al llarg de les seues emissions. Curiosament en esta cadena no hi ha una ideologia determinada i amb el temps, ens estem donant compte que hi ha representats els dos extrems.

Quan va començar l’emissió de la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ja es va veure l’enfrontament, tant entre els diferents programes, com entre els seus col·laboradors, alguna cosa que el propi Jorge Javier Vázquez va revelar després de la mort de Mila Ximénez.

El presentador de ‘Supervivientes’, va confirmar que els companys estaven més separats que mai a causa d’este fet, i que la mort de la seua companya, els ha tornat a unir.

Amb l’assassinat homòfob de Samuel i que està removent consciències a nivell nacional i fins i tot internacional, s’estan mostrant les cartes de cadascun i això també es fa visible en els platons.

El prestigiós periodista i analista de dades Javier Ruiz i que porta molts anys col·laborant en el programa d’Ana Rosa Quintana, ha eixit esta setmana de l’equip pel seu posicionament.

En la seua última aparició en el matinal de Telecinco este va defensar aferrissadament que es tractava d’un assassinat de caràcter homòfob. Alhora que demanava endurir el codi penal amb esta mena d’atrocitats. No obstant això, el seu posicionament no va asseure res bé a la cúpula del programa i per això sembla que van prendre estrictes represàlies contra la seua persona.

Després que s’emetera la seua reflexió en defensa dels drets de tots, la productora li va comunicar que ja no comptaven amb ell. I que a partir d’eixe moment deixava de formar part del programa que durant tants anys li ha donat un lloc de treball. Com era d’esperar, la decisió del programa i la falta de capacitat de la productora per a empatitzar amb la societat ha commogut al país.

Per això, ja hi ha diversos sectors que assenyalen a Ana Rosa Quintana i al seu equip com a blanquejadors oficials de la defensa i la igualtat del col·lectiu LGTBI. Tant és així, que Jorge Javier Vázquez ha volgut empatitzar amb la societat i donar-li una estirada d’orelles a la seua companya de cadena. La mateixa que ho va veure nàixer mediàticament, però que ara l’entén com una rival i com un rostre totalment contrari als seus ideals i perspectives vitals.

 

El missatge de Jorge Javier

 

Com és habitual, el presentador de ‘Supervivientes’ acostuma a llançar missatges enverinats i que ràpidament s’entenen a qui van dirigits. Jorge Javier va fer un al·legat contra l’homofòbia en la setmana en la qual Samuel, un jove de la Corunya ha sigut assassinat presumptament per ser homosexual: “Encara sort que ací, en els platons de televisió, el ‘mariconeo’ no es castiga. Tant de bo la vida a Espanya fora com un plató de televisió”.

No cal ser massa intel·ligent per a adonar-se que el presentador ha volgut llançar un dard a la seua companya als matins i que en estos moments es troba ja gaudint de les seues vacances d’estiu. Un adeu que ha arribat a la meitat de la polèmica i que li impedeix poder defensar-se davant tots aquells. Que l’acusen de ser massa autoritària amb els seus treballadors i companys de programa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla