Jorge Javier Vázquez ataca sense amagar-se a Ana Rosa Quintana: «Ací no castiguem»

 

No és cap secret si diem que fa temps que Telecinco ja no funciona com un gran equip de companys. Els diferents programes de la cadena s’han començat a posicionar respecte a les seues ideologies polítiques i les lluites que volen defensar al llarg de les seues emissions. Curiosament en esta cadena no hi ha una ideologia determinada i amb el temps, ens estem donant compte que hi ha representats els dos extrems.

Quan va començar l’emissió de la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ja es va veure l’enfrontament, tant entre els diferents programes, com entre els seus col·laboradors, alguna cosa que el propi Jorge Javier Vázquez va revelar després de la mort de Mila Ximénez.

Anuncios

El presentador de ‘Supervivientes’, va confirmar que els companys estaven més separats que mai a causa d’este fet, i que la mort de la seua companya, els ha tornat a unir.

Amb l’assassinat homòfob de Samuel i que està removent consciències a nivell nacional i fins i tot internacional, s’estan mostrant les cartes de cadascun i això també es fa visible en els platons.

El prestigiós periodista i analista de dades Javier Ruiz i que porta molts anys col·laborant en el programa d’Ana Rosa Quintana, ha eixit esta setmana de l’equip pel seu posicionament.

En la seua última aparició en el matinal de Telecinco este va defensar aferrissadament que es tractava d’un assassinat de caràcter homòfob. Alhora que demanava endurir el codi penal amb esta mena d’atrocitats. No obstant això, el seu posicionament no va asseure res bé a la cúpula del programa i per això sembla que van prendre estrictes represàlies contra la seua persona.

Després que s’emetera la seua reflexió en defensa dels drets de tots, la productora li va comunicar que ja no comptaven amb ell. I que a partir d’eixe moment deixava de formar part del programa que durant tants anys li ha donat un lloc de treball. Com era d’esperar, la decisió del programa i la falta de capacitat de la productora per a empatitzar amb la societat ha commogut al país.

Per això, ja hi ha diversos sectors que assenyalen a Ana Rosa Quintana i al seu equip com a blanquejadors oficials de la defensa i la igualtat del col·lectiu LGTBI. Tant és així, que Jorge Javier Vázquez ha volgut empatitzar amb la societat i donar-li una estirada d’orelles a la seua companya de cadena. La mateixa que ho va veure nàixer mediàticament, però que ara l’entén com una rival i com un rostre totalment contrari als seus ideals i perspectives vitals.

 

El missatge de Jorge Javier

 

Com és habitual, el presentador de ‘Supervivientes’ acostuma a llançar missatges enverinats i que ràpidament s’entenen a qui van dirigits. Jorge Javier va fer un al·legat contra l’homofòbia en la setmana en la qual Samuel, un jove de la Corunya ha sigut assassinat presumptament per ser homosexual: “Encara sort que ací, en els platons de televisió, el ‘mariconeo’ no es castiga. Tant de bo la vida a Espanya fora com un plató de televisió”.

No cal ser massa intel·ligent per a adonar-se que el presentador ha volgut llançar un dard a la seua companya als matins i que en estos moments es troba ja gaudint de les seues vacances d’estiu. Un adeu que ha arribat a la meitat de la polèmica i que li impedeix poder defensar-se davant tots aquells. Que l’acusen de ser massa autoritària amb els seus treballadors i companys de programa.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.