10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Jorge Javier Vázquez ataca sense amagar-se a Ana Rosa Quintana: «Ací no castiguem»

 

No és cap secret si diem que fa temps que Telecinco ja no funciona com un gran equip de companys. Els diferents programes de la cadena s’han començat a posicionar respecte a les seues ideologies polítiques i les lluites que volen defensar al llarg de les seues emissions. Curiosament en esta cadena no hi ha una ideologia determinada i amb el temps, ens estem donant compte que hi ha representats els dos extrems.

Quan va començar l’emissió de la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ja es va veure l’enfrontament, tant entre els diferents programes, com entre els seus col·laboradors, alguna cosa que el propi Jorge Javier Vázquez va revelar després de la mort de Mila Ximénez.

El presentador de ‘Supervivientes’, va confirmar que els companys estaven més separats que mai a causa d’este fet, i que la mort de la seua companya, els ha tornat a unir.

Amb l’assassinat homòfob de Samuel i que està removent consciències a nivell nacional i fins i tot internacional, s’estan mostrant les cartes de cadascun i això també es fa visible en els platons.

El prestigiós periodista i analista de dades Javier Ruiz i que porta molts anys col·laborant en el programa d’Ana Rosa Quintana, ha eixit esta setmana de l’equip pel seu posicionament.

En la seua última aparició en el matinal de Telecinco este va defensar aferrissadament que es tractava d’un assassinat de caràcter homòfob. Alhora que demanava endurir el codi penal amb esta mena d’atrocitats. No obstant això, el seu posicionament no va asseure res bé a la cúpula del programa i per això sembla que van prendre estrictes represàlies contra la seua persona.

Després que s’emetera la seua reflexió en defensa dels drets de tots, la productora li va comunicar que ja no comptaven amb ell. I que a partir d’eixe moment deixava de formar part del programa que durant tants anys li ha donat un lloc de treball. Com era d’esperar, la decisió del programa i la falta de capacitat de la productora per a empatitzar amb la societat ha commogut al país.

Per això, ja hi ha diversos sectors que assenyalen a Ana Rosa Quintana i al seu equip com a blanquejadors oficials de la defensa i la igualtat del col·lectiu LGTBI. Tant és així, que Jorge Javier Vázquez ha volgut empatitzar amb la societat i donar-li una estirada d’orelles a la seua companya de cadena. La mateixa que ho va veure nàixer mediàticament, però que ara l’entén com una rival i com un rostre totalment contrari als seus ideals i perspectives vitals.

 

El missatge de Jorge Javier

 

Com és habitual, el presentador de ‘Supervivientes’ acostuma a llançar missatges enverinats i que ràpidament s’entenen a qui van dirigits. Jorge Javier va fer un al·legat contra l’homofòbia en la setmana en la qual Samuel, un jove de la Corunya ha sigut assassinat presumptament per ser homosexual: “Encara sort que ací, en els platons de televisió, el ‘mariconeo’ no es castiga. Tant de bo la vida a Espanya fora com un plató de televisió”.

No cal ser massa intel·ligent per a adonar-se que el presentador ha volgut llançar un dard a la seua companya als matins i que en estos moments es troba ja gaudint de les seues vacances d’estiu. Un adeu que ha arribat a la meitat de la polèmica i que li impedeix poder defensar-se davant tots aquells. Que l’acusen de ser massa autoritària amb els seus treballadors i companys de programa.

Últimes notícies

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga la mort d'un xiquet de 13 anys comesa este dissabte a la vesprada a Sueca, després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.