Jorge Javier Vázquez ataca sense amagar-se a Ana Rosa Quintana: «Ací no castiguem»

 

No és cap secret si diem que fa temps que Telecinco ja no funciona com un gran equip de companys. Els diferents programes de la cadena s’han començat a posicionar respecte a les seues ideologies polítiques i les lluites que volen defensar al llarg de les seues emissions. Curiosament en esta cadena no hi ha una ideologia determinada i amb el temps, ens estem donant compte que hi ha representats els dos extrems.

Quan va començar l’emissió de la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ja es va veure l’enfrontament, tant entre els diferents programes, com entre els seus col·laboradors, alguna cosa que el propi Jorge Javier Vázquez va revelar després de la mort de Mila Ximénez.

El presentador de ‘Supervivientes’, va confirmar que els companys estaven més separats que mai a causa d’este fet, i que la mort de la seua companya, els ha tornat a unir.

Amb l’assassinat homòfob de Samuel i que està removent consciències a nivell nacional i fins i tot internacional, s’estan mostrant les cartes de cadascun i això també es fa visible en els platons.

El prestigiós periodista i analista de dades Javier Ruiz i que porta molts anys col·laborant en el programa d’Ana Rosa Quintana, ha eixit esta setmana de l’equip pel seu posicionament.

En la seua última aparició en el matinal de Telecinco este va defensar aferrissadament que es tractava d’un assassinat de caràcter homòfob. Alhora que demanava endurir el codi penal amb esta mena d’atrocitats. No obstant això, el seu posicionament no va asseure res bé a la cúpula del programa i per això sembla que van prendre estrictes represàlies contra la seua persona.

Després que s’emetera la seua reflexió en defensa dels drets de tots, la productora li va comunicar que ja no comptaven amb ell. I que a partir d’eixe moment deixava de formar part del programa que durant tants anys li ha donat un lloc de treball. Com era d’esperar, la decisió del programa i la falta de capacitat de la productora per a empatitzar amb la societat ha commogut al país.

Per això, ja hi ha diversos sectors que assenyalen a Ana Rosa Quintana i al seu equip com a blanquejadors oficials de la defensa i la igualtat del col·lectiu LGTBI. Tant és així, que Jorge Javier Vázquez ha volgut empatitzar amb la societat i donar-li una estirada d’orelles a la seua companya de cadena. La mateixa que ho va veure nàixer mediàticament, però que ara l’entén com una rival i com un rostre totalment contrari als seus ideals i perspectives vitals.

 

El missatge de Jorge Javier

 

Com és habitual, el presentador de ‘Supervivientes’ acostuma a llançar missatges enverinats i que ràpidament s’entenen a qui van dirigits. Jorge Javier va fer un al·legat contra l’homofòbia en la setmana en la qual Samuel, un jove de la Corunya ha sigut assassinat presumptament per ser homosexual: “Encara sort que ací, en els platons de televisió, el ‘mariconeo’ no es castiga. Tant de bo la vida a Espanya fora com un plató de televisió”.

No cal ser massa intel·ligent per a adonar-se que el presentador ha volgut llançar un dard a la seua companya als matins i que en estos moments es troba ja gaudint de les seues vacances d’estiu. Un adeu que ha arribat a la meitat de la polèmica i que li impedeix poder defensar-se davant tots aquells. Que l’acusen de ser massa autoritària amb els seus treballadors i companys de programa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Impulsen una Learning Factory del calçat a Elx per a formació i innovació

Generalitat, Ajuntament d'Elx, UMH, Inescop i les patronals del sector han firmat un protocol per a llançar la Learning Factory-Escola Municipal del Calçat. El projecte aspira a reforçar la competitivitat amb formació pràctica, tecnologia i col·laboració públic-privada.

La Comunitat Valenciana va importar 47 milions de l’Iran i va exportar 6,3 milions en 2025

La Comunitat Valenciana va importar de l'Iran 47 milions d'euros en 2025 i només va exportar 6,3 milions, amb un fort pes de safrà, pistatxos i polímers. Un informe de Cambra València advertix d'efectes econòmics del conflicte en la zona.

L’IVAM revisa la modernitat a través de tres generacions de la família Pinazo

L'IVAM acull fins al 7 de febrer de 2027 la mostra 'L'aura d'una saga moderna', amb 138 obres d'Ignacio, José i Marisa Pinazo. El recorregut enllaça del Naturalisme i el Modernisme a l'Art déco i recupera la figura de Marisa.

28 anys de presó per assassinar i robar al canonge de la Catedral de València

Un jurat popular ha avalat la condemna a 28 anys per a l'autor de la mort del canonge emèrit de 79 anys en el seu domicili. No es fixa indemnització civil i la resolució és recurrible.

Aznar participarà en Forinvest 2026 per a analitzar l’escenari geoestratègic

José María Aznar intervindrà en Forinvest 2026 l'11 de març en Fira València amb una ponència sobre el nou desorde mundial. La seua xarrada s'emmarca en el Business & Innovation Fòrum.

Espanya inicia la classificació al Mundial 2027 davant Islàndia a Castelló

La campiona del món debuta en el grup A3 davant la 16a del rànquing FIFA en Castalia a les 19 hores, amb una llista amb onze canvis i el retorn de Missa Rodríguez.

El Gremi d’Artistes Fallers demanarà paralitzar la plantà si la borrasca causa problemes

El Gremi d'Artistes Fallers va anunciar que demanarà detindre la plantà si la pluja o el vent de la nova borrasca compliquen els treballs. La prioritat serà la seguretat i se seguiran les recomanacions municipals.

Catalá afirma que l’AVL està lluny de la realitat en el seu informe sobre el topònim de València

L'alcaldessa ha qüestionat el criteri de l'AVL, que fixa València com a única forma correcta del nom de la ciutat, i ha confirmat que seguirà amb la doble denominació.