Jorge Javier Vázquez ataca sense amagar-se a Ana Rosa Quintana: «Ací no castiguem»

 

No és cap secret si diem que fa temps que Telecinco ja no funciona com un gran equip de companys. Els diferents programes de la cadena s’han començat a posicionar respecte a les seues ideologies polítiques i les lluites que volen defensar al llarg de les seues emissions. Curiosament en esta cadena no hi ha una ideologia determinada i amb el temps, ens estem donant compte que hi ha representats els dos extrems.

Quan va començar l’emissió de la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ja es va veure l’enfrontament, tant entre els diferents programes, com entre els seus col·laboradors, alguna cosa que el propi Jorge Javier Vázquez va revelar després de la mort de Mila Ximénez.

El presentador de ‘Supervivientes’, va confirmar que els companys estaven més separats que mai a causa d’este fet, i que la mort de la seua companya, els ha tornat a unir.

Amb l’assassinat homòfob de Samuel i que està removent consciències a nivell nacional i fins i tot internacional, s’estan mostrant les cartes de cadascun i això també es fa visible en els platons.

El prestigiós periodista i analista de dades Javier Ruiz i que porta molts anys col·laborant en el programa d’Ana Rosa Quintana, ha eixit esta setmana de l’equip pel seu posicionament.

En la seua última aparició en el matinal de Telecinco este va defensar aferrissadament que es tractava d’un assassinat de caràcter homòfob. Alhora que demanava endurir el codi penal amb esta mena d’atrocitats. No obstant això, el seu posicionament no va asseure res bé a la cúpula del programa i per això sembla que van prendre estrictes represàlies contra la seua persona.

Després que s’emetera la seua reflexió en defensa dels drets de tots, la productora li va comunicar que ja no comptaven amb ell. I que a partir d’eixe moment deixava de formar part del programa que durant tants anys li ha donat un lloc de treball. Com era d’esperar, la decisió del programa i la falta de capacitat de la productora per a empatitzar amb la societat ha commogut al país.

Per això, ja hi ha diversos sectors que assenyalen a Ana Rosa Quintana i al seu equip com a blanquejadors oficials de la defensa i la igualtat del col·lectiu LGTBI. Tant és així, que Jorge Javier Vázquez ha volgut empatitzar amb la societat i donar-li una estirada d’orelles a la seua companya de cadena. La mateixa que ho va veure nàixer mediàticament, però que ara l’entén com una rival i com un rostre totalment contrari als seus ideals i perspectives vitals.

 

El missatge de Jorge Javier

 

Com és habitual, el presentador de ‘Supervivientes’ acostuma a llançar missatges enverinats i que ràpidament s’entenen a qui van dirigits. Jorge Javier va fer un al·legat contra l’homofòbia en la setmana en la qual Samuel, un jove de la Corunya ha sigut assassinat presumptament per ser homosexual: “Encara sort que ací, en els platons de televisió, el ‘mariconeo’ no es castiga. Tant de bo la vida a Espanya fora com un plató de televisió”.

No cal ser massa intel·ligent per a adonar-se que el presentador ha volgut llançar un dard a la seua companya als matins i que en estos moments es troba ja gaudint de les seues vacances d’estiu. Un adeu que ha arribat a la meitat de la polèmica i que li impedeix poder defensar-se davant tots aquells. Que l’acusen de ser massa autoritària amb els seus treballadors i companys de programa.

Últimes notícies

Tres detinguts a Alacant per robar diners amb el mètode del cogoter gràcies a un agent fora de servici

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, relacionats amb diversos furts de diners a clients de banc a la província d'Alacant, gràcies a la intervenció d'un agent que es trobava fora de servici.

Dotze persones detingudes per vendre roba falsificada en el mercat ambulant de Dénia

La Policia Nacional ha detingut dotze persones que regentaven parades al mercat ambulant de Dénia per vendre roba i complements falsificats, entre ells equipacions esportives de seleccions i clubs de futbol.

Camarero nega qualsevol contacte amb Mazón el dia de la DANA

Susana Camarero, vicepresidenta primera i consellera d’Habitatge i Igualtat, ha assegurat davant la jutgessa que no va tindre cap contacte amb Carlos Mazón ni amb el seu entorn el dia de la DANA i que va entendre que l’emergència la gestionava Salomé Pradas.

La història de Mawj, la xiqueta de Bagdad que ha convertit la guerra en poesia gràcies a la seua mà salvada

El llibre Huella, amb portada de Nacho Duato i impulsat per la Fundació Fernando Fonseca, arreplega 20 poemes amb què l’iraquiana Mawj Majid Al-Obaidi convertix el trauma d’un bombardeig a Bagdad en un relat d’amor, dolor i superació.

El professorat valencià decideix hui si manté la vaga indefinida amb la nova oferta d’Educació

El professorat de l’escola pública valenciana vota hui la proposta d’Educació per posar fi a la vaga indefinida, mentres la concertada viu el seu segon dia de paros.

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.