Has contat el que t’ha donat la gana: la bronca de Jorge Javier a Anabel Pantoja

Anabel Pantoja i Omar Sánchez van protagonitzar un romàntic retrobament a Hondures. La neboda d’Isabel Pantoja va viatjar fins als Cayos per a animar al seu nóvio i donar-li forces.

Després de l’inoblidable moment, i després que el seu nóvio se salvara de l’expulsió definitiva, la col·laboradora de ‘Sálvame’ es quedava al costat d’ell per a passar un dia a l’illa en la qual ella també havia estat dos setmanes durant la seua participació en 2014.

No obstant això, la sobrinísima té la llengua molt llarga i va donar al canari informació de l’exterior, alguna cosa que tenia terminantment prohibit.

La reprimenda de Jorge Javier

 

En una connexió amb Jorge Javier Vázquez, durant la gala d’este dimecres, el presentador aprofitava per a renyar a la influencer, que no havia pogut contindre’s i havia comptat algunes informacions de l’exterior a la seua parella i a Lola. «Quina part de no es pot dir res no has entés?», preguntava el conductor del programa.

 

Ella tenia molt clara la seua resposta: «Que jo sàpia, quan jo vaig arribar ací ja li havíeu posat el vídeo de Gianmarco parlant malament d’ell i de Lara imitant-li. Em vaig basar en això, res més. I animant-li perquè seguira, que, si no se sentia amb suport fora, que sabera que té altres suports«, es defensava la prima de Kiko Rivera.

 

¿Qué ha contat Anabel Pantoja?

 

«Escolta’m, tu has d’eixir d’este concurs més tard que uns altres. No et fies de la gent que et diu que et vol molt. Els únics amics que tens ací són Alejandro Albalá i Lola», advertia la tertuliana al surfer. «Alegria, que ací hi haja sang, semblaves una estàtua a vegades. Vull que et quedes. Em fa molta pena palito, però t’he defensat molt. Tu has lluitat, has sigut generós…».

«A Tom li diré que en la federació de Karate ho vol a Madrid, tantes puntades i tantes puntades. Ell juga a les puntades, l’altre amb els seus seguidors… Qui no va obrar bé va ser Gianmarco, perquè va dir que no sabia com eres capaç de fer això dels amulets, que ell no ho faria mai… ai el que ell faria per guanyar un premi», comentava Anabel enfront de les càmeres.

Malgrat no agradar-li la seua actitud, Pantoja reconeixia que el marroquí era un bon concursant. «Tom està fent un concurs molt bo perquè és graciós, guasón, et fa sortir de polleguera, és dolent alhora, és un oncle de reality, igual que Gianmarco», opinava.

Jorge Javier s’ha posat seriós amb la col·laboradora de ‘Sálvame’ i li ha retret haver parlat més del compte. «Has comptat de l’exterior el que t’ha donat la gana. Quina part que no es pot donar informació no has entés?» ha preguntat el presentador.

 

Anabel Pantoja, molt dolguda, compte com l’ha afectat l’enfrontament amb Kiko Rivera

 

«No crec que els haja donat informació que els perjudique. Si és així, demane disculpes però el que li he dit ha sigut per a animar-ho i per a dir-li que tampoc havia comés un delicte el dia dels poders. Que cadascun ací juga les seues cartes i que ell també ha de jugar les seues. Res més. No vaig veure gens dolent, però anem, igual que li van criticar els concursants jo tinc dret a opinar de cadascun i no he donat cap dada de fora», continuava amb el seu defensa Anabel.

Però les paraules de la col·laboradora no convencien a Jorge Javier, que no dubtada a tornar a dir-li que havia parlat de més.

«Pensa en les converses que has mantingut amb Lola i amb Omar», relatava el presentador. I és que la influencer, a més del que ha reconegut també havia comptat quanta gent fa costat a l’exconcursante de l’illa de les temptacions, amb qui hauria d’haver-se aliat el seu nóvio, qui eren els més traïdorencs o quins col·laboradors defensen la participació de cadascun.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.