20.1 C
València
Dijous, 13 novembre, 2025

Has contat el que t’ha donat la gana: la bronca de Jorge Javier a Anabel Pantoja

Anabel Pantoja i Omar Sánchez van protagonitzar un romàntic retrobament a Hondures. La neboda d’Isabel Pantoja va viatjar fins als Cayos per a animar al seu nóvio i donar-li forces.

Després de l’inoblidable moment, i després que el seu nóvio se salvara de l’expulsió definitiva, la col·laboradora de ‘Sálvame’ es quedava al costat d’ell per a passar un dia a l’illa en la qual ella també havia estat dos setmanes durant la seua participació en 2014.

No obstant això, la sobrinísima té la llengua molt llarga i va donar al canari informació de l’exterior, alguna cosa que tenia terminantment prohibit.

La reprimenda de Jorge Javier

 

En una connexió amb Jorge Javier Vázquez, durant la gala d’este dimecres, el presentador aprofitava per a renyar a la influencer, que no havia pogut contindre’s i havia comptat algunes informacions de l’exterior a la seua parella i a Lola. “Quina part de no es pot dir res no has entés?”, preguntava el conductor del programa.

 

Ella tenia molt clara la seua resposta: “Que jo sàpia, quan jo vaig arribar ací ja li havíeu posat el vídeo de Gianmarco parlant malament d’ell i de Lara imitant-li. Em vaig basar en això, res més. I animant-li perquè seguira, que, si no se sentia amb suport fora, que sabera que té altres suports“, es defensava la prima de Kiko Rivera.

 

¿Qué ha contat Anabel Pantoja?

 

“Escolta’m, tu has d’eixir d’este concurs més tard que uns altres. No et fies de la gent que et diu que et vol molt. Els únics amics que tens ací són Alejandro Albalá i Lola”, advertia la tertuliana al surfer. “Alegria, que ací hi haja sang, semblaves una estàtua a vegades. Vull que et quedes. Em fa molta pena palito, però t’he defensat molt. Tu has lluitat, has sigut generós…”.

“A Tom li diré que en la federació de Karate ho vol a Madrid, tantes puntades i tantes puntades. Ell juga a les puntades, l’altre amb els seus seguidors… Qui no va obrar bé va ser Gianmarco, perquè va dir que no sabia com eres capaç de fer això dels amulets, que ell no ho faria mai… ai el que ell faria per guanyar un premi”, comentava Anabel enfront de les càmeres.

Malgrat no agradar-li la seua actitud, Pantoja reconeixia que el marroquí era un bon concursant. “Tom està fent un concurs molt bo perquè és graciós, guasón, et fa sortir de polleguera, és dolent alhora, és un oncle de reality, igual que Gianmarco”, opinava.

Jorge Javier s’ha posat seriós amb la col·laboradora de ‘Sálvame’ i li ha retret haver parlat més del compte. “Has comptat de l’exterior el que t’ha donat la gana. Quina part que no es pot donar informació no has entés?” ha preguntat el presentador.

 

Anabel Pantoja, molt dolguda, compte com l’ha afectat l’enfrontament amb Kiko Rivera

 

“No crec que els haja donat informació que els perjudique. Si és així, demane disculpes però el que li he dit ha sigut per a animar-ho i per a dir-li que tampoc havia comés un delicte el dia dels poders. Que cadascun ací juga les seues cartes i que ell també ha de jugar les seues. Res més. No vaig veure gens dolent, però anem, igual que li van criticar els concursants jo tinc dret a opinar de cadascun i no he donat cap dada de fora”, continuava amb el seu defensa Anabel.

Però les paraules de la col·laboradora no convencien a Jorge Javier, que no dubtada a tornar a dir-li que havia parlat de més.

“Pensa en les converses que has mantingut amb Lola i amb Omar”, relatava el presentador. I és que la influencer, a més del que ha reconegut també havia comptat quanta gent fa costat a l’exconcursante de l’illa de les temptacions, amb qui hauria d’haver-se aliat el seu nóvio, qui eren els més traïdorencs o quins col·laboradors defensen la participació de cadascun.

Últimes notícies

Policies de València ajuden una jove a donar a llum a la seua casa del Cabanyal

Agents de la Policia Local han assistit a una jove de 25 anys que acabava de donar a llum en la seua vivenda del Cabanyal. Mare i bebé van ser traslladats a l'Hospital Clínic i es troben en bon estat.

Marcelino complix dos anys d’un retorn que va rellançar al Vila-real

Es complixen dos anys del retorn de Marcelino a la banqueta del Vila-real. Primer va allunyar a l'equip del descens i al curs següent el va retornar a la Lliga de Campions; hui és tercer i competix en Champions i Copa.

Bragarnik celebra la presència de Leo Messi en el Martínez Valero i l’impuls per a Elx

El propietari de l'Elx va valorar com a històric l'entrenament de l'Argentina en el Martínez Valero i l'orgull d'acollir a Messi davant més de 20.000 aficionats. El club va obrir l'estadi durant la sessió per a evitar revenda i facilitar l'accés.

l’Argentina i Messi convertixen un entrenament en un espectacle davant 20.000 aficionats a Elx

Amb Messi al capdavant, l'Argentina va reunir 20.085 persones en el Martínez Valero en una sessió oberta que va semblar un partit. Va haver-hi càntics, pancartes i seguretat reforçada.

Mor un xiquet de 2 anys a València per ennuegada

Un xiquet de 2 anys ha mort a València després d'ennuegar-se en un parc. Malgrat la RCP avançada i al desplegament de recursos, va morir camí de La Fe.

Paiporta preveu reobrir en dos setmanes el Pont Nou arrasat per la DANA

Paiporta preveu reobrir en dos setmanes el Pont Nou, destruït per la dana, amb dos carrils i dos voreres —una ciclopedestre— i millores d'accessibilitat i seguretat.

Mercadona comercialitzarà 131.000 tones de taronja nacional en la campanya 2025-2026

La cadena preveu vendre 131.000 tones de taronja espanyola durant 10 mesos, fins a agost, amb 13 proveïdors i més de 2.000 agricultors implicats.

El PP s’alinea amb Abascal i recolza preses i dics per a la Comunitat Valenciana

El PP ha recolzat la petició de Vox per a construir preses i dics en la Comunitat Valenciana i ha subratllat que la proposta ja figurava en el seu Pla València, negant estar en mans de ningú.