Has contat el que t’ha donat la gana: la bronca de Jorge Javier a Anabel Pantoja

Anabel Pantoja i Omar Sánchez van protagonitzar un romàntic retrobament a Hondures. La neboda d’Isabel Pantoja va viatjar fins als Cayos per a animar al seu nóvio i donar-li forces.

Després de l’inoblidable moment, i després que el seu nóvio se salvara de l’expulsió definitiva, la col·laboradora de ‘Sálvame’ es quedava al costat d’ell per a passar un dia a l’illa en la qual ella també havia estat dos setmanes durant la seua participació en 2014.

No obstant això, la sobrinísima té la llengua molt llarga i va donar al canari informació de l’exterior, alguna cosa que tenia terminantment prohibit.

La reprimenda de Jorge Javier

 

En una connexió amb Jorge Javier Vázquez, durant la gala d’este dimecres, el presentador aprofitava per a renyar a la influencer, que no havia pogut contindre’s i havia comptat algunes informacions de l’exterior a la seua parella i a Lola. «Quina part de no es pot dir res no has entés?», preguntava el conductor del programa.

 

Ella tenia molt clara la seua resposta: «Que jo sàpia, quan jo vaig arribar ací ja li havíeu posat el vídeo de Gianmarco parlant malament d’ell i de Lara imitant-li. Em vaig basar en això, res més. I animant-li perquè seguira, que, si no se sentia amb suport fora, que sabera que té altres suports«, es defensava la prima de Kiko Rivera.

 

¿Qué ha contat Anabel Pantoja?

 

«Escolta’m, tu has d’eixir d’este concurs més tard que uns altres. No et fies de la gent que et diu que et vol molt. Els únics amics que tens ací són Alejandro Albalá i Lola», advertia la tertuliana al surfer. «Alegria, que ací hi haja sang, semblaves una estàtua a vegades. Vull que et quedes. Em fa molta pena palito, però t’he defensat molt. Tu has lluitat, has sigut generós…».

«A Tom li diré que en la federació de Karate ho vol a Madrid, tantes puntades i tantes puntades. Ell juga a les puntades, l’altre amb els seus seguidors… Qui no va obrar bé va ser Gianmarco, perquè va dir que no sabia com eres capaç de fer això dels amulets, que ell no ho faria mai… ai el que ell faria per guanyar un premi», comentava Anabel enfront de les càmeres.

Malgrat no agradar-li la seua actitud, Pantoja reconeixia que el marroquí era un bon concursant. «Tom està fent un concurs molt bo perquè és graciós, guasón, et fa sortir de polleguera, és dolent alhora, és un oncle de reality, igual que Gianmarco», opinava.

Jorge Javier s’ha posat seriós amb la col·laboradora de ‘Sálvame’ i li ha retret haver parlat més del compte. «Has comptat de l’exterior el que t’ha donat la gana. Quina part que no es pot donar informació no has entés?» ha preguntat el presentador.

 

Anabel Pantoja, molt dolguda, compte com l’ha afectat l’enfrontament amb Kiko Rivera

 

«No crec que els haja donat informació que els perjudique. Si és així, demane disculpes però el que li he dit ha sigut per a animar-ho i per a dir-li que tampoc havia comés un delicte el dia dels poders. Que cadascun ací juga les seues cartes i que ell també ha de jugar les seues. Res més. No vaig veure gens dolent, però anem, igual que li van criticar els concursants jo tinc dret a opinar de cadascun i no he donat cap dada de fora», continuava amb el seu defensa Anabel.

Però les paraules de la col·laboradora no convencien a Jorge Javier, que no dubtada a tornar a dir-li que havia parlat de més.

«Pensa en les converses que has mantingut amb Lola i amb Omar», relatava el presentador. I és que la influencer, a més del que ha reconegut també havia comptat quanta gent fa costat a l’exconcursante de l’illa de les temptacions, amb qui hauria d’haver-se aliat el seu nóvio, qui eren els més traïdorencs o quins col·laboradors defensen la participació de cadascun.

Últimes notícies

Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem

La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.

Baldoví acusa Pérez Llorca de fer més de correveidile de Feijóo i Ayuso que de president dels valencians

Joan Baldoví ha acusat Juanfran Pérez Llorca de prioritzar els interessos de Feijóo i Ayuso davant del nou model de finançament autonòmic i la condonació del deute, aprofitant la seua reunió amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España.

Arcadi España dona per bones les explicacions que Zapatero oferirà pel cas Plus Ultra

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha reivindicat la professionalitat de l’Agència Tributària.

El sector azuleter reclama un marc estable per a mantindre la cogeneració i els llocs de faena a Castelló

La patronal Ascer i representants institucionals han reclamat a Castelló un marc regulador estable per a la cogeneració industrial, que consideren essencial per a la competitivitat, l’ocupació i el futur de la indústria ceràmica.

Un patinet manipulat fuig pel centre de Benidorm a 104 km/h abans de ser interceptat

La Policia Local de Benidorm ha interceptat un patinet elèctric manipulat que ha arribat als 104 km/h després d’una fuga de més de dos quilòmetres pel centre de la ciutat. El conductor ha sigut sancionat per conducció temerària i per circular sense assegurança ni certificat de registre.

Més de 200 platges i cales valencianes lluïxen la Bandera Qualitur 2026 per la seua excel·lència

Turisme Comunitat Valenciana ha concedit la Bandera Qualitur 2026 a 206 platges i cales de 40 municipis, amb especial pes per als destins de la província de València.

Alerten que immigrants en vies de regularitzar-se acaben en CIE i deportats

La xarxa CIES No ha denunciat que persones migrants en procés de regularitzacio extraordinaria han sigut internades en CIE i, en alguns casos, deportades, cosa que consideren una amenaça al seu dret a regularitzar-se.

José María Ángel reclama que la Comissió Mixta avance sense pensar en la foto

L’excomissionat del Govern per a la dana defensa en el Senat que la Comissió Mixta només serà útil si hi ha voluntat real d’avançar i proposa més formació i canvis legals en emergències.