10.8 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Has contat el que t’ha donat la gana: la bronca de Jorge Javier a Anabel Pantoja

Anabel Pantoja i Omar Sánchez van protagonitzar un romàntic retrobament a Hondures. La neboda d’Isabel Pantoja va viatjar fins als Cayos per a animar al seu nóvio i donar-li forces.

Després de l’inoblidable moment, i després que el seu nóvio se salvara de l’expulsió definitiva, la col·laboradora de ‘Sálvame’ es quedava al costat d’ell per a passar un dia a l’illa en la qual ella també havia estat dos setmanes durant la seua participació en 2014.

No obstant això, la sobrinísima té la llengua molt llarga i va donar al canari informació de l’exterior, alguna cosa que tenia terminantment prohibit.

La reprimenda de Jorge Javier

 

En una connexió amb Jorge Javier Vázquez, durant la gala d’este dimecres, el presentador aprofitava per a renyar a la influencer, que no havia pogut contindre’s i havia comptat algunes informacions de l’exterior a la seua parella i a Lola. “Quina part de no es pot dir res no has entés?”, preguntava el conductor del programa.

 

Ella tenia molt clara la seua resposta: “Que jo sàpia, quan jo vaig arribar ací ja li havíeu posat el vídeo de Gianmarco parlant malament d’ell i de Lara imitant-li. Em vaig basar en això, res més. I animant-li perquè seguira, que, si no se sentia amb suport fora, que sabera que té altres suports“, es defensava la prima de Kiko Rivera.

 

¿Qué ha contat Anabel Pantoja?

 

“Escolta’m, tu has d’eixir d’este concurs més tard que uns altres. No et fies de la gent que et diu que et vol molt. Els únics amics que tens ací són Alejandro Albalá i Lola”, advertia la tertuliana al surfer. “Alegria, que ací hi haja sang, semblaves una estàtua a vegades. Vull que et quedes. Em fa molta pena palito, però t’he defensat molt. Tu has lluitat, has sigut generós…”.

“A Tom li diré que en la federació de Karate ho vol a Madrid, tantes puntades i tantes puntades. Ell juga a les puntades, l’altre amb els seus seguidors… Qui no va obrar bé va ser Gianmarco, perquè va dir que no sabia com eres capaç de fer això dels amulets, que ell no ho faria mai… ai el que ell faria per guanyar un premi”, comentava Anabel enfront de les càmeres.

Malgrat no agradar-li la seua actitud, Pantoja reconeixia que el marroquí era un bon concursant. “Tom està fent un concurs molt bo perquè és graciós, guasón, et fa sortir de polleguera, és dolent alhora, és un oncle de reality, igual que Gianmarco”, opinava.

Jorge Javier s’ha posat seriós amb la col·laboradora de ‘Sálvame’ i li ha retret haver parlat més del compte. “Has comptat de l’exterior el que t’ha donat la gana. Quina part que no es pot donar informació no has entés?” ha preguntat el presentador.

 

Anabel Pantoja, molt dolguda, compte com l’ha afectat l’enfrontament amb Kiko Rivera

 

“No crec que els haja donat informació que els perjudique. Si és així, demane disculpes però el que li he dit ha sigut per a animar-ho i per a dir-li que tampoc havia comés un delicte el dia dels poders. Que cadascun ací juga les seues cartes i que ell també ha de jugar les seues. Res més. No vaig veure gens dolent, però anem, igual que li van criticar els concursants jo tinc dret a opinar de cadascun i no he donat cap dada de fora”, continuava amb el seu defensa Anabel.

Però les paraules de la col·laboradora no convencien a Jorge Javier, que no dubtada a tornar a dir-li que havia parlat de més.

“Pensa en les converses que has mantingut amb Lola i amb Omar”, relatava el presentador. I és que la influencer, a més del que ha reconegut també havia comptat quanta gent fa costat a l’exconcursante de l’illa de les temptacions, amb qui hauria d’haver-se aliat el seu nóvio, qui eren els més traïdorencs o quins col·laboradors defensen la participació de cadascun.

Últimes notícies

Pérez Llorca, Tellado i Mompó han acompanyat a Catalá en el sopar de Nadal del PP de València

Mig miler d'afiliats han acudit al sopar de Nadal del PP de València, en la qual Pérez Llorca, Tellado i Mompó han abrigallat a Catalá. L'alcaldessa ha reivindicat unitat, ha fet balanç de gestió i ha carregat contra el PSOE.

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.