Jorge Javier no se censura i parla així sobre un veto de Rocío Flores

 

Tom Brusse s’ha convertit en el primer finalista expulsat de ‘Supervivientes 2021’. L’ex-nóvio de Melyssa  Pinto s’ha enfrontat a Olga Moreno, una de les rivals més fortes, i desgraciadament no ha pogut guanyar la batalla.

 

El jove ha patit un atac d’ansietat en ple directe mentre Jorge Javier li ha dedicat les floretes més afectuoses de tots.

Enmig de la gala, Jorge Javier ha començat a dir: “Hui s’emet la primera part de la final de ‘Supervivientes 2021’. El divendres és la gran final, i jo no podré estar presentant la final de ‘Supervivientes 2021’, la gran final, perquè estaré a Barcelona representant ‘Desmontando a Séneca’ en el teatre Tívoli, que estaré del 23 al 25″.

Amb este comentari, el presentador resol tots els rumors que han circulat per xarxes durant els últims dies. “Un compromís ja adquirit amb moltíssima anterioritat i que en qualsevol cas la veritat és que he de dir que també estaré molt feliç a Barcelona representant la meua funció”, ha comentat.

Uns rumors que apuntaven fins i tot a Rocío Flores: “Per això no estic. Ací no donem pàbul a les teories conspiranoiques que m’ha vetat Rocío Flores o la família Flores. No, no, no, no. Jo no vinc perquè tinc teatre en el teatre Tívoli de Barcelona”.

Així mateix, el presentador ha anunciat el nom del substitut que s’encarregarà d’alçar el braç del qual es proclame guanyador o guanyadora del reality. “Ho farà (presentar) Carlos Sobera i jo ho veuré, com no ho veuré”, va comentar el presentador brindant el seu màxim suport al seu company.

 

L’origen del seu distanciament

 

A més, malgrat la confiança que van malbaratar durant ‘Gran Germà VIP 7’, hui dia Rocío no li dirigeix la paraula a Jorge Javier i la docuserie de Rocío Carrasco és l’origen del mal rotllo que existeix entre tots dos.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.