Jorge Javier no se censura i parla així sobre un veto de Rocío Flores

 

Tom Brusse s’ha convertit en el primer finalista expulsat de ‘Supervivientes 2021’. L’ex-nóvio de Melyssa  Pinto s’ha enfrontat a Olga Moreno, una de les rivals més fortes, i desgraciadament no ha pogut guanyar la batalla.

 

El jove ha patit un atac d’ansietat en ple directe mentre Jorge Javier li ha dedicat les floretes més afectuoses de tots.

Enmig de la gala, Jorge Javier ha començat a dir: “Hui s’emet la primera part de la final de ‘Supervivientes 2021’. El divendres és la gran final, i jo no podré estar presentant la final de ‘Supervivientes 2021’, la gran final, perquè estaré a Barcelona representant ‘Desmontando a Séneca’ en el teatre Tívoli, que estaré del 23 al 25″.

Amb este comentari, el presentador resol tots els rumors que han circulat per xarxes durant els últims dies. “Un compromís ja adquirit amb moltíssima anterioritat i que en qualsevol cas la veritat és que he de dir que també estaré molt feliç a Barcelona representant la meua funció”, ha comentat.

Uns rumors que apuntaven fins i tot a Rocío Flores: “Per això no estic. Ací no donem pàbul a les teories conspiranoiques que m’ha vetat Rocío Flores o la família Flores. No, no, no, no. Jo no vinc perquè tinc teatre en el teatre Tívoli de Barcelona”.

Així mateix, el presentador ha anunciat el nom del substitut que s’encarregarà d’alçar el braç del qual es proclame guanyador o guanyadora del reality. “Ho farà (presentar) Carlos Sobera i jo ho veuré, com no ho veuré”, va comentar el presentador brindant el seu màxim suport al seu company.

 

L’origen del seu distanciament

 

A més, malgrat la confiança que van malbaratar durant ‘Gran Germà VIP 7’, hui dia Rocío no li dirigeix la paraula a Jorge Javier i la docuserie de Rocío Carrasco és l’origen del mal rotllo que existeix entre tots dos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.