Jorge Javier no se censura i parla així sobre un veto de Rocío Flores

 

Tom Brusse s’ha convertit en el primer finalista expulsat de ‘Supervivientes 2021’. L’ex-nóvio de Melyssa  Pinto s’ha enfrontat a Olga Moreno, una de les rivals més fortes, i desgraciadament no ha pogut guanyar la batalla.

 

El jove ha patit un atac d’ansietat en ple directe mentre Jorge Javier li ha dedicat les floretes més afectuoses de tots.

Enmig de la gala, Jorge Javier ha començat a dir: “Hui s’emet la primera part de la final de ‘Supervivientes 2021’. El divendres és la gran final, i jo no podré estar presentant la final de ‘Supervivientes 2021’, la gran final, perquè estaré a Barcelona representant ‘Desmontando a Séneca’ en el teatre Tívoli, que estaré del 23 al 25″.

Amb este comentari, el presentador resol tots els rumors que han circulat per xarxes durant els últims dies. “Un compromís ja adquirit amb moltíssima anterioritat i que en qualsevol cas la veritat és que he de dir que també estaré molt feliç a Barcelona representant la meua funció”, ha comentat.

Uns rumors que apuntaven fins i tot a Rocío Flores: “Per això no estic. Ací no donem pàbul a les teories conspiranoiques que m’ha vetat Rocío Flores o la família Flores. No, no, no, no. Jo no vinc perquè tinc teatre en el teatre Tívoli de Barcelona”.

Així mateix, el presentador ha anunciat el nom del substitut que s’encarregarà d’alçar el braç del qual es proclame guanyador o guanyadora del reality. “Ho farà (presentar) Carlos Sobera i jo ho veuré, com no ho veuré”, va comentar el presentador brindant el seu màxim suport al seu company.

 

L’origen del seu distanciament

 

A més, malgrat la confiança que van malbaratar durant ‘Gran Germà VIP 7’, hui dia Rocío no li dirigeix la paraula a Jorge Javier i la docuserie de Rocío Carrasco és l’origen del mal rotllo que existeix entre tots dos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.