Jorge Javier no se censura i parla així sobre un veto de Rocío Flores

 

Tom Brusse s’ha convertit en el primer finalista expulsat de ‘Supervivientes 2021’. L’ex-nóvio de Melyssa  Pinto s’ha enfrontat a Olga Moreno, una de les rivals més fortes, i desgraciadament no ha pogut guanyar la batalla.

 

El jove ha patit un atac d’ansietat en ple directe mentre Jorge Javier li ha dedicat les floretes més afectuoses de tots.

Enmig de la gala, Jorge Javier ha començat a dir: “Hui s’emet la primera part de la final de ‘Supervivientes 2021’. El divendres és la gran final, i jo no podré estar presentant la final de ‘Supervivientes 2021’, la gran final, perquè estaré a Barcelona representant ‘Desmontando a Séneca’ en el teatre Tívoli, que estaré del 23 al 25″.

Amb este comentari, el presentador resol tots els rumors que han circulat per xarxes durant els últims dies. “Un compromís ja adquirit amb moltíssima anterioritat i que en qualsevol cas la veritat és que he de dir que també estaré molt feliç a Barcelona representant la meua funció”, ha comentat.

Uns rumors que apuntaven fins i tot a Rocío Flores: “Per això no estic. Ací no donem pàbul a les teories conspiranoiques que m’ha vetat Rocío Flores o la família Flores. No, no, no, no. Jo no vinc perquè tinc teatre en el teatre Tívoli de Barcelona”.

Així mateix, el presentador ha anunciat el nom del substitut que s’encarregarà d’alçar el braç del qual es proclame guanyador o guanyadora del reality. “Ho farà (presentar) Carlos Sobera i jo ho veuré, com no ho veuré”, va comentar el presentador brindant el seu màxim suport al seu company.

 

L’origen del seu distanciament

 

A més, malgrat la confiança que van malbaratar durant ‘Gran Germà VIP 7’, hui dia Rocío no li dirigeix la paraula a Jorge Javier i la docuserie de Rocío Carrasco és l’origen del mal rotllo que existeix entre tots dos.

Últimes notícies

Controlada una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses a l’A-7 en Cox

Els bombers han controlat una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses que ha eixit de la via a l’A-7 en Cox. El conductor ha resultat ferit i ha sigut atés pels servicis d’emergència.

Naixen 44 cries de tortuga marina a la platja de Muchavista d’El Campello

Un total de 44 cries de tortuga bova han naixcut esta matinada a la platja de Muchavista d’El Campello, on un dispositiu amb més de 200 voluntaris ha vigilat el niu les 24 hores al dia.

Onze vols xàrter des de Castelló per a portar el taulell a la fira Cersaie

L’aeroport de Castelló ha programat onze vols xàrter entre el 20 i el 25 de setembre per a traslladar prop de 2.000 professionals ceràmics a la fira Cersaie de Bolonya, que se sumaran a la ruta regular amb Ryanair.

Les víctimes del terrorisme omplin Mutxamel de memòria, dignitat i convivència

Mutxamel ha acollit el primer acte del Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat Valenciana, coincidint amb el 35 aniversari de l’atemptat més greu patit al territori. El president Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat la seua dignitat i ha garantit que la seua memòria continuarà viva en les noves generacions.

Els municipis de la zona zero de la dana suspendixen classes i activitats per l’alerta taronja per pluges

Aldaia, Alaquàs, Paiporta, Torrent i Catarroja han activat plans d’emergència, han tancat col·legis des de les 15.00 hores i han suspés activitats a l’aire lliure davant l’alerta taronja per pluges intenses d’Aemet.

Les connexions metropolitanes, el gran repte per a la mobilitat a València

Investigadors de la UPV destaquen el creixement del transport públic i la bicicleta a València però alerten que el gran repte és millorar les connexions amb l’àrea metropolitana, encara molt dependents del cotxe privat.

El vent complica l’extinció de l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 880 hectàrees

L’incendi forestal de Tuéjar ha calcinat ja 880 hectàrees de muntanya i el vent erràtic, amb ratxes de fins a 80 km/h, amenaça de complicar unes tasques d’extinció centrades ara a evitar que el foc creue el pantà de Benagéber.

Investiguen un veí d’Alqueries per la mort del seu gos per abandó extrem

La Guàrdia Civil ha obert diligències contra un home de 45 anys d'Alqueries del Niño Perdido per deixar morir el seu gos sense menjar ni aigua a la terrassa de la vivenda.