Jorge Javier no se censura i parla així sobre un veto de Rocío Flores

 

Tom Brusse s’ha convertit en el primer finalista expulsat de ‘Supervivientes 2021’. L’ex-nóvio de Melyssa  Pinto s’ha enfrontat a Olga Moreno, una de les rivals més fortes, i desgraciadament no ha pogut guanyar la batalla.

 

El jove ha patit un atac d’ansietat en ple directe mentre Jorge Javier li ha dedicat les floretes més afectuoses de tots.

Enmig de la gala, Jorge Javier ha començat a dir: “Hui s’emet la primera part de la final de ‘Supervivientes 2021’. El divendres és la gran final, i jo no podré estar presentant la final de ‘Supervivientes 2021’, la gran final, perquè estaré a Barcelona representant ‘Desmontando a Séneca’ en el teatre Tívoli, que estaré del 23 al 25″.

Amb este comentari, el presentador resol tots els rumors que han circulat per xarxes durant els últims dies. “Un compromís ja adquirit amb moltíssima anterioritat i que en qualsevol cas la veritat és que he de dir que també estaré molt feliç a Barcelona representant la meua funció”, ha comentat.

Uns rumors que apuntaven fins i tot a Rocío Flores: “Per això no estic. Ací no donem pàbul a les teories conspiranoiques que m’ha vetat Rocío Flores o la família Flores. No, no, no, no. Jo no vinc perquè tinc teatre en el teatre Tívoli de Barcelona”.

Així mateix, el presentador ha anunciat el nom del substitut que s’encarregarà d’alçar el braç del qual es proclame guanyador o guanyadora del reality. “Ho farà (presentar) Carlos Sobera i jo ho veuré, com no ho veuré”, va comentar el presentador brindant el seu màxim suport al seu company.

 

L’origen del seu distanciament

 

A més, malgrat la confiança que van malbaratar durant ‘Gran Germà VIP 7’, hui dia Rocío no li dirigeix la paraula a Jorge Javier i la docuserie de Rocío Carrasco és l’origen del mal rotllo que existeix entre tots dos.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.