Jorge Javier Vázquez declara contra Antonio David Flores en els jutjats

Jorge Javier va arribar ahir al jutjat per a veure’s les cares amb Antonio David Flores. El presentador ha acudit per a prestar declaració en el procés que enfronta a l’excolaborador de ‘Sálvame’ amb ‘La fábrica de la tele’, productora encarregada el format.

Després d’una primera sessió en la qual van acudir Carlota Corredera, David Valldeperas i Gema López, li ha tocat ara a Jorge Javier després d’haver-se posposat la vista.

El presentador de ‘Sálvame’ ha acudit en solitari a la seua cita judicial, evitant fer qualsevol mena de declaració i amb un semblant seriós. De la mateixa forma ho feia Antoniodá, que, acompanyat del seu advocat, ha protagonitzat la seua primera aparició pública després que la seua dona es declarara guanyadora de ‘Supervivientes’.

Antonio David Flores tornava a personar-se en el jutjat amb semblant seriós per a trobar-se amb Jorge Javier Vázquez en el marc del procés de demanda que l’excolaborador de ‘Sálvame’ va plantejar contra la productora del programa per acomiadament improcedent.

Declaracions

 

Després d’una hora a l’interior, el presentador eixia el primer dels jutjats. Solament s’ha pronunciat sobre l’esdeveniment anunciant que tot havia eixit «bé», sense entrar en els detalls sobre el seu retrobament amb Antonio David. Malgrat les seues bones formes, Jorge Javier ha sigut envoltat d’un grup de detractors de Rocío Carrasco que portaven cartells de «Stop Feminazis» la seua eixida del judici.

Per part seua, l’exguardia civil, que ha assegurat que es troba «molt tranquil«, s’ha estés més amb les seues declaracions: «Ha eixit tot bastant bé com esperàvem i simplement em reitere en el mateix, els judicis es venen a celebrar ací, no en els platons de televisió, no amb judicis paral·lels, no amb opinions de periodistes o presentadors com si foren jutges o fiscals».

Antecedents

L’ex guàrdia civil iniciava un procediment contra la productora de ‘Sálvame’ per un suposat acomiadament improcedent. Una ofensiva legal que anunciava poc després que la cadena decidira prescindir de Flores com a col·laborador en tots els seus programes.

 

Últimes notícies

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.

Mor una dona de 74 anys atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa

Una dona de 74 anys ha mort este dissabte en ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa. El SAMU ha intentat reanimar-la, però només ha pogut certificar la defunció al lloc dels fets.

Confiscats més de 50.000 productes falsos a Alacant este estiu valorats en 2 milions

La Policia Local d'Alacant ha confiscat més de 50.000 productes falsificats, valorats en més de dos milions d'euros, durant juliol i agost en diversos dispositius contra la venda ambulant il·legal. Les operacions han acabat amb tretze detinguts per delictes contra la propietat industrial i centenars de denúncies per consum d'alcohol al carrer.

Pilar Bernabé es prepara per a ser candidata del PSPV a l’Alcaldia de València en 2027 sense rivals interns

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, presentarà dilluns la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’Alcaldia de València en 2027 i assegura que no espera rivals interns. Afirma que se sent molt recolzada pel partit i que veu el socialisme valencià unit i en un moment polític dolç.

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.