Jorge Javier Vázquez declara contra Antonio David Flores en els jutjats

Jorge Javier va arribar ahir al jutjat per a veure’s les cares amb Antonio David Flores. El presentador ha acudit per a prestar declaració en el procés que enfronta a l’excolaborador de ‘Sálvame’ amb ‘La fábrica de la tele’, productora encarregada el format.

Després d’una primera sessió en la qual van acudir Carlota Corredera, David Valldeperas i Gema López, li ha tocat ara a Jorge Javier després d’haver-se posposat la vista.

El presentador de ‘Sálvame’ ha acudit en solitari a la seua cita judicial, evitant fer qualsevol mena de declaració i amb un semblant seriós. De la mateixa forma ho feia Antoniodá, que, acompanyat del seu advocat, ha protagonitzat la seua primera aparició pública després que la seua dona es declarara guanyadora de ‘Supervivientes’.

Antonio David Flores tornava a personar-se en el jutjat amb semblant seriós per a trobar-se amb Jorge Javier Vázquez en el marc del procés de demanda que l’excolaborador de ‘Sálvame’ va plantejar contra la productora del programa per acomiadament improcedent.

Declaracions

 

Després d’una hora a l’interior, el presentador eixia el primer dels jutjats. Solament s’ha pronunciat sobre l’esdeveniment anunciant que tot havia eixit «bé», sense entrar en els detalls sobre el seu retrobament amb Antonio David. Malgrat les seues bones formes, Jorge Javier ha sigut envoltat d’un grup de detractors de Rocío Carrasco que portaven cartells de «Stop Feminazis» la seua eixida del judici.

Per part seua, l’exguardia civil, que ha assegurat que es troba «molt tranquil«, s’ha estés més amb les seues declaracions: «Ha eixit tot bastant bé com esperàvem i simplement em reitere en el mateix, els judicis es venen a celebrar ací, no en els platons de televisió, no amb judicis paral·lels, no amb opinions de periodistes o presentadors com si foren jutges o fiscals».

Antecedents

L’ex guàrdia civil iniciava un procediment contra la productora de ‘Sálvame’ per un suposat acomiadament improcedent. Una ofensiva legal que anunciava poc després que la cadena decidira prescindir de Flores com a col·laborador en tots els seus programes.

 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.