Jorge Javier Vázquez declara contra Antonio David Flores en els jutjats

Jorge Javier va arribar ahir al jutjat per a veure’s les cares amb Antonio David Flores. El presentador ha acudit per a prestar declaració en el procés que enfronta a l’excolaborador de ‘Sálvame’ amb ‘La fábrica de la tele’, productora encarregada el format.

Després d’una primera sessió en la qual van acudir Carlota Corredera, David Valldeperas i Gema López, li ha tocat ara a Jorge Javier després d’haver-se posposat la vista.

El presentador de ‘Sálvame’ ha acudit en solitari a la seua cita judicial, evitant fer qualsevol mena de declaració i amb un semblant seriós. De la mateixa forma ho feia Antoniodá, que, acompanyat del seu advocat, ha protagonitzat la seua primera aparició pública després que la seua dona es declarara guanyadora de ‘Supervivientes’.

Antonio David Flores tornava a personar-se en el jutjat amb semblant seriós per a trobar-se amb Jorge Javier Vázquez en el marc del procés de demanda que l’excolaborador de ‘Sálvame’ va plantejar contra la productora del programa per acomiadament improcedent.

Declaracions

 

Després d’una hora a l’interior, el presentador eixia el primer dels jutjats. Solament s’ha pronunciat sobre l’esdeveniment anunciant que tot havia eixit «bé», sense entrar en els detalls sobre el seu retrobament amb Antonio David. Malgrat les seues bones formes, Jorge Javier ha sigut envoltat d’un grup de detractors de Rocío Carrasco que portaven cartells de «Stop Feminazis» la seua eixida del judici.

Per part seua, l’exguardia civil, que ha assegurat que es troba «molt tranquil«, s’ha estés més amb les seues declaracions: «Ha eixit tot bastant bé com esperàvem i simplement em reitere en el mateix, els judicis es venen a celebrar ací, no en els platons de televisió, no amb judicis paral·lels, no amb opinions de periodistes o presentadors com si foren jutges o fiscals».

Antecedents

L’ex guàrdia civil iniciava un procediment contra la productora de ‘Sálvame’ per un suposat acomiadament improcedent. Una ofensiva legal que anunciava poc després que la cadena decidira prescindir de Flores com a col·laborador en tots els seus programes.

 

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.