Jorge Javier Vázquez declara contra Antonio David Flores en els jutjats

Jorge Javier va arribar ahir al jutjat per a veure’s les cares amb Antonio David Flores. El presentador ha acudit per a prestar declaració en el procés que enfronta a l’excolaborador de ‘Sálvame’ amb ‘La fábrica de la tele’, productora encarregada el format.

Després d’una primera sessió en la qual van acudir Carlota Corredera, David Valldeperas i Gema López, li ha tocat ara a Jorge Javier després d’haver-se posposat la vista.

El presentador de ‘Sálvame’ ha acudit en solitari a la seua cita judicial, evitant fer qualsevol mena de declaració i amb un semblant seriós. De la mateixa forma ho feia Antoniodá, que, acompanyat del seu advocat, ha protagonitzat la seua primera aparició pública després que la seua dona es declarara guanyadora de ‘Supervivientes’.

Antonio David Flores tornava a personar-se en el jutjat amb semblant seriós per a trobar-se amb Jorge Javier Vázquez en el marc del procés de demanda que l’excolaborador de ‘Sálvame’ va plantejar contra la productora del programa per acomiadament improcedent.

Declaracions

 

Després d’una hora a l’interior, el presentador eixia el primer dels jutjats. Solament s’ha pronunciat sobre l’esdeveniment anunciant que tot havia eixit “bé”, sense entrar en els detalls sobre el seu retrobament amb Antonio David. Malgrat les seues bones formes, Jorge Javier ha sigut envoltat d’un grup de detractors de Rocío Carrasco que portaven cartells de “Stop Feminazis” la seua eixida del judici.

Per part seua, l’exguardia civil, que ha assegurat que es troba “molt tranquil“, s’ha estés més amb les seues declaracions: “Ha eixit tot bastant bé com esperàvem i simplement em reitere en el mateix, els judicis es venen a celebrar ací, no en els platons de televisió, no amb judicis paral·lels, no amb opinions de periodistes o presentadors com si foren jutges o fiscals”.

Antecedents

L’ex guàrdia civil iniciava un procediment contra la productora de ‘Sálvame’ per un suposat acomiadament improcedent. Una ofensiva legal que anunciava poc després que la cadena decidira prescindir de Flores com a col·laborador en tots els seus programes.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.