Jorge Javier Vázquez declara contra Antonio David Flores en els jutjats

Ejemplo de shortcode con estilo
Jorge Javier va arribar ahir al jutjat per a veure’s les cares amb Antonio David Flores. El presentador ha acudit per a prestar declaració en el procés que enfronta a l’excolaborador de ‘Sálvame’ amb ‘La fábrica de la tele’, productora encarregada el format. Després d’una primera sessió en la qual van acudir Carlota Corredera, David Valldeperas i Gema López, li ha tocat ara […]

Jorge Javier va arribar ahir al jutjat per a veure’s les cares amb Antonio David Flores. El presentador ha acudit per a prestar declaració en el procés que enfronta a l’excolaborador de ‘Sálvame’ amb ‘La fábrica de la tele’, productora encarregada el format.

Després d’una primera sessió en la qual van acudir Carlota Corredera, David Valldeperas i Gema López, li ha tocat ara a Jorge Javier després d’haver-se posposat la vista.

El presentador de ‘Sálvame’ ha acudit en solitari a la seua cita judicial, evitant fer qualsevol mena de declaració i amb un semblant seriós. De la mateixa forma ho feia Antoniodá, que, acompanyat del seu advocat, ha protagonitzat la seua primera aparició pública després que la seua dona es declarara guanyadora de ‘Supervivientes’.

Antonio David Flores tornava a personar-se en el jutjat amb semblant seriós per a trobar-se amb Jorge Javier Vázquez en el marc del procés de demanda que l’excolaborador de ‘Sálvame’ va plantejar contra la productora del programa per acomiadament improcedent.

Declaracions

 

Després d’una hora a l’interior, el presentador eixia el primer dels jutjats. Solament s’ha pronunciat sobre l’esdeveniment anunciant que tot havia eixit «bé», sense entrar en els detalls sobre el seu retrobament amb Antonio David. Malgrat les seues bones formes, Jorge Javier ha sigut envoltat d’un grup de detractors de Rocío Carrasco que portaven cartells de «Stop Feminazis» la seua eixida del judici.

Per part seua, l’exguardia civil, que ha assegurat que es troba «molt tranquil«, s’ha estés més amb les seues declaracions: «Ha eixit tot bastant bé com esperàvem i simplement em reitere en el mateix, els judicis es venen a celebrar ací, no en els platons de televisió, no amb judicis paral·lels, no amb opinions de periodistes o presentadors com si foren jutges o fiscals».

Antecedents

L’ex guàrdia civil iniciava un procediment contra la productora de ‘Sálvame’ per un suposat acomiadament improcedent. Una ofensiva legal que anunciava poc després que la cadena decidira prescindir de Flores com a col·laborador en tots els seus programes.

 

Últimes notícies

Rescats per les fortes pluges a Piles, Miramar i Oliva i reforç amb helicòpters

Els bombers han rescatat veïns durant la nit a Piles, Miramar i Oliva per les inundacions, i reforcen el dispositiu amb mitjans aeris. La UME es desplaça també a Oliva després d’activar-se la situació 2 del pla d’inundacions a la Safor.

Pluges torrencials a Oliva obliguen a rescats amb helicòpter

Les pluges torrencials a la Safor, amb més de 500 litres per metre quadrat, han obligat a activar rescats amb helicòpter a Oliva i han elevat el risc en rius i barrancs. Emergències demana no desplaçar-se i buscar zones altes davant el perill d’inundacions.

Quinze carreteres tancades per la pluja en cinc províncies, amb diversos talls a Alacant i Oliva

La DGT ha mantingut tallades 15 carreteres secundàries per les fortes pluges en les províncies d’Alacant, València, Còrdova, Sevilla i Toledo, amb diversos talls a la Marina Alta i un a Oliva.

La UME es desplega a Oliva per les inundacions extremes causades per la dana Adam

Unitats de la UME han eixit de la base de Bétera per reforçar els serveis d’emergències davant les greus inundacions a Oliva i la Safor, amb registres de pluja històrics que superen els 600 litres per metre quadrat.

Pluges històriques a la Safor i la Marina Alta amb més de 600 l/m²

El temporal de pluges intenses al litoral sud de la província de València i el nord d'Alacant ha deixat més de 600 l/m² en 24 hores en municipis de la Safor i la Marina Alta, amb registres rècord a Pego i Forna.

Nou avís Es-Alert per pluges a la Comunitat: es demana no eixir de casa

La Generalitat ha enviat un nou missatge Es-Alert a les zones afectades per les pluges persistents i les inundacions a la Comunitat Valenciana i demana a la població que evite desplaçaments i romanga en la vivenda.

Desallotgen un càmping a Xàbia i més de 100 persones passen la nit en un alberg

Els bombers han desallotjat el càmping El Naranjal de Xàbia per l’episodi intens de pluges, i més d’un centenar de persones s’han traslladat a un alberg municipal. Les autoritats demanen evitar desplaçaments innecessaris mentres continuen els avisos per pluja a la Comunitat Valenciana.

Gandia reforça la vigilància a Beniopa i obri el pavelló del Raval per la pluja extrema

Gandia ha reforçat la vigilància en zones inundables com el barranc de Beniopa i està habilitant el pavelló del Raval per als veïns, davant les fortes pluges que han deixat 309,2 litres per metre quadrat en 24 hores.