Jorge Javier Vázquez destrossa a Marta Riesco i vaticina el seu acomiadament

El presentador de ‘Sálvame’, Jorge Javier Vázquez és conegut per no callar-se i dir sempre el que pensa, i això és el que va fer ahir en el seu programa dirigint-se a Marta Riesco. El fet que la reportera de ‘El programa de Ana Rosa’ assegure que ha parlat amb Rocío Carrasco (a pesar que ella i Luis Pliego el neguen) ha enfadat al presentador, que no hi ha dubtat a dir el que pensa sobre ella.

Em sembla que, si en un moment em va fer gràcia, ara em sembla perillosa. Mai voldria tindre-la en una redacció treballant. M’estic assabentant de coses, certificades, que no m’agraden en absolut… com esmente, com les històries que conta no s’ajusten a la realitat…” comença a dir Jorge Javier.

No m’agradaria tindre-la treballant en un equip perquè embruta l’ambient i els seus companys la detesten. Des de fa temps ha deixat de ser periodista i s’ha convertit en una més”, afig el presentador, que, a més, diu el que pensa respecte a la seua relació amb Antonio David Flores.

“No em fa gens de pena. En ‘el penes’ ha trobat la forma de la seua sabata. Són iguals, que després no ens vinga de víctima. Crec que els dos es retroalimenten. I si no, on no arriba un, arriba l’altre.

Jorge acaba llançant-li un missatge: “Això és una percepció meua. Aprofita en aquest convent perquè et queda poc”, deia, vaticinant el final del seu pas per Mediaset. «Quan aparega la teua cap, (referint-se a Ana Rosa Quintana) perquè aquestes històries tant de merda no les accepta en el seu programa«, afegia Jorge Javier Vázquez.

«Després de fer-te una foto amb mi, arribes a un lloc i en veu alta i amb un to jocós dius que estàs pensant denunciar-me per assetjament«, explica el presentador, molt enfadat amb Riesco.

«L’altra persona amb la qual estaves parlant t’ho va haver de llevar del cap, no comencem a jugar amb aquests temes, la gent amb la qual t’ajuntes t’ho tolera, però aquests termes amb mi no. No et poses a contestar idioteses i imbecil·litats i tu ja saps com és el nan dictador quan es cabreja«, continuava Vázquez mirant a camera.

«A mi termes d’assetjament no, potser amb el qual et fiques al llit sí, però amb mi no», sentenciava el conductor de ‘Sálvame’. «No permetré que m’esguite ni una miqueta tot el quitrà que t’envolta. Tinc molt clar el que faria amb tu perquè gent com tu és la que es carrega les empreses. Els presentadors de Mediaset ens cuidem entre nosaltres«, deia, insinuant que si fora per ell demanaria el seu acomiadament.

“Trilera” i “cenutria”… Jorge Javier carrega contra Marta Riesco

Jorge Javier crida “cenutria” a Marta Riesco i assegura que s’està apuntant al carro de Rocío Flores i Antonio David per a “catalogar a Rocío Carrasco de boja”, però “són uns trilers els tres”. “És una mestra de l’art de la post veritat i la fake new perquè agafa una notícia amb pòsits de veritat i sembra un dubte i aqueix és el seu propòsit. Entenc aquests ardits per a un personatge, però no per a una periodista”.
Jorge Javier, contra Marta per insinuar que «li assetja«.

Les mentides de Marta Riesco

Marta Riesco presumeix de no haver mentit mai i s’escuda en això a l’hora de defensar la seua veritat. Però Jorge Javier ha volgut llegir un fil de Twitter en el qual es recorden algunes de les seues mentides. Entre elles es troben: ‘tinc 32 anys’, ‘hi ha més de 500 cartells’, ‘portem tres mesos’, ‘estaven separats’ (Olga i Antonio David), i ‘jo no pertany a aquest món’.

Últimes notícies

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.

Sumar aplaudix l’expedient al policia que va colpejar per l’esquena a una manifestant a València

Sumar celebra l'obertura d'un expedient disciplinari al policia nacional que va colpejar per l'esquena a una docent durant una protesta a València, mentres Podemos exigix responsabilitats polítiques i advertix sobre la brutalitat policial.

La Casa de la Concòrdia d’Alacant obri com a espai per a la memòria i els valors democràtics

La Casa de la Concòrdia d'Alacant s'inaugura com un espai ciutadà de trobada, memòria democràtica i convivència, acompanyat per l'exposició 'Alacant, Transició i Concòrdia'.