Jorge Javier Vázquez destrossa a Marta Riesco i vaticina el seu acomiadament

El presentador de ‘Sálvame’, Jorge Javier Vázquez és conegut per no callar-se i dir sempre el que pensa, i això és el que va fer ahir en el seu programa dirigint-se a Marta Riesco. El fet que la reportera de ‘El programa de Ana Rosa’ assegure que ha parlat amb Rocío Carrasco (a pesar que ella i Luis Pliego el neguen) ha enfadat al presentador, que no hi ha dubtat a dir el que pensa sobre ella.

Em sembla que, si en un moment em va fer gràcia, ara em sembla perillosa. Mai voldria tindre-la en una redacció treballant. M’estic assabentant de coses, certificades, que no m’agraden en absolut… com esmente, com les històries que conta no s’ajusten a la realitat…” comença a dir Jorge Javier.

No m’agradaria tindre-la treballant en un equip perquè embruta l’ambient i els seus companys la detesten. Des de fa temps ha deixat de ser periodista i s’ha convertit en una més”, afig el presentador, que, a més, diu el que pensa respecte a la seua relació amb Antonio David Flores.

“No em fa gens de pena. En ‘el penes’ ha trobat la forma de la seua sabata. Són iguals, que després no ens vinga de víctima. Crec que els dos es retroalimenten. I si no, on no arriba un, arriba l’altre.

Jorge acaba llançant-li un missatge: “Això és una percepció meua. Aprofita en aquest convent perquè et queda poc”, deia, vaticinant el final del seu pas per Mediaset. “Quan aparega la teua cap, (referint-se a Ana Rosa Quintana) perquè aquestes històries tant de merda no les accepta en el seu programa“, afegia Jorge Javier Vázquez.

Després de fer-te una foto amb mi, arribes a un lloc i en veu alta i amb un to jocós dius que estàs pensant denunciar-me per assetjament“, explica el presentador, molt enfadat amb Riesco.

L’altra persona amb la qual estaves parlant t’ho va haver de llevar del cap, no comencem a jugar amb aquests temes, la gent amb la qual t’ajuntes t’ho tolera, però aquests termes amb mi no. No et poses a contestar idioteses i imbecil·litats i tu ja saps com és el nan dictador quan es cabreja“, continuava Vázquez mirant a camera.

A mi termes d’assetjament no, potser amb el qual et fiques al llit sí, però amb mi no”, sentenciava el conductor de ‘Sálvame’. “No permetré que m’esguite ni una miqueta tot el quitrà que t’envolta. Tinc molt clar el que faria amb tu perquè gent com tu és la que es carrega les empreses. Els presentadors de Mediaset ens cuidem entre nosaltres“, deia, insinuant que si fora per ell demanaria el seu acomiadament.

“Trilera” i “cenutria”… Jorge Javier carrega contra Marta Riesco

Jorge Javier crida “cenutria” a Marta Riesco i assegura que s’està apuntant al carro de Rocío Flores i Antonio David per a “catalogar a Rocío Carrasco de boja”, però “són uns trilers els tres”. “És una mestra de l’art de la post veritat i la fake new perquè agafa una notícia amb pòsits de veritat i sembra un dubte i aqueix és el seu propòsit. Entenc aquests ardits per a un personatge, però no per a una periodista”.
Jorge Javier, contra Marta per insinuar que “li assetja“.

Les mentides de Marta Riesco

Marta Riesco presumeix de no haver mentit mai i s’escuda en això a l’hora de defensar la seua veritat. Però Jorge Javier ha volgut llegir un fil de Twitter en el qual es recorden algunes de les seues mentides. Entre elles es troben: ‘tinc 32 anys’, ‘hi ha més de 500 cartells’, ‘portem tres mesos’, ‘estaven separats’ (Olga i Antonio David), i ‘jo no pertany a aquest món’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.