Jorge Javier Vázquez destrossa a Marta Riesco i vaticina el seu acomiadament

El presentador de ‘Sálvame’, Jorge Javier Vázquez és conegut per no callar-se i dir sempre el que pensa, i això és el que va fer ahir en el seu programa dirigint-se a Marta Riesco. El fet que la reportera de ‘El programa de Ana Rosa’ assegure que ha parlat amb Rocío Carrasco (a pesar que ella i Luis Pliego el neguen) ha enfadat al presentador, que no hi ha dubtat a dir el que pensa sobre ella.

Em sembla que, si en un moment em va fer gràcia, ara em sembla perillosa. Mai voldria tindre-la en una redacció treballant. M’estic assabentant de coses, certificades, que no m’agraden en absolut… com esmente, com les històries que conta no s’ajusten a la realitat…” comença a dir Jorge Javier.

No m’agradaria tindre-la treballant en un equip perquè embruta l’ambient i els seus companys la detesten. Des de fa temps ha deixat de ser periodista i s’ha convertit en una més”, afig el presentador, que, a més, diu el que pensa respecte a la seua relació amb Antonio David Flores.

“No em fa gens de pena. En ‘el penes’ ha trobat la forma de la seua sabata. Són iguals, que després no ens vinga de víctima. Crec que els dos es retroalimenten. I si no, on no arriba un, arriba l’altre.

Jorge acaba llançant-li un missatge: “Això és una percepció meua. Aprofita en aquest convent perquè et queda poc”, deia, vaticinant el final del seu pas per Mediaset. “Quan aparega la teua cap, (referint-se a Ana Rosa Quintana) perquè aquestes històries tant de merda no les accepta en el seu programa“, afegia Jorge Javier Vázquez.

Després de fer-te una foto amb mi, arribes a un lloc i en veu alta i amb un to jocós dius que estàs pensant denunciar-me per assetjament“, explica el presentador, molt enfadat amb Riesco.

L’altra persona amb la qual estaves parlant t’ho va haver de llevar del cap, no comencem a jugar amb aquests temes, la gent amb la qual t’ajuntes t’ho tolera, però aquests termes amb mi no. No et poses a contestar idioteses i imbecil·litats i tu ja saps com és el nan dictador quan es cabreja“, continuava Vázquez mirant a camera.

A mi termes d’assetjament no, potser amb el qual et fiques al llit sí, però amb mi no”, sentenciava el conductor de ‘Sálvame’. “No permetré que m’esguite ni una miqueta tot el quitrà que t’envolta. Tinc molt clar el que faria amb tu perquè gent com tu és la que es carrega les empreses. Els presentadors de Mediaset ens cuidem entre nosaltres“, deia, insinuant que si fora per ell demanaria el seu acomiadament.

“Trilera” i “cenutria”… Jorge Javier carrega contra Marta Riesco

Jorge Javier crida “cenutria” a Marta Riesco i assegura que s’està apuntant al carro de Rocío Flores i Antonio David per a “catalogar a Rocío Carrasco de boja”, però “són uns trilers els tres”. “És una mestra de l’art de la post veritat i la fake new perquè agafa una notícia amb pòsits de veritat i sembra un dubte i aqueix és el seu propòsit. Entenc aquests ardits per a un personatge, però no per a una periodista”.
Jorge Javier, contra Marta per insinuar que “li assetja“.

Les mentides de Marta Riesco

Marta Riesco presumeix de no haver mentit mai i s’escuda en això a l’hora de defensar la seua veritat. Però Jorge Javier ha volgut llegir un fil de Twitter en el qual es recorden algunes de les seues mentides. Entre elles es troben: ‘tinc 32 anys’, ‘hi ha més de 500 cartells’, ‘portem tres mesos’, ‘estaven separats’ (Olga i Antonio David), i ‘jo no pertany a aquest món’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.

STEPV denuncia l’agressió a un docent en un centre d’Alcoi i exigix mesures a Educació

El sindicat va condemnar l'atac patit per un professor presumptament a les mans de familiars d'un alumne i va reclamar més recursos i una resposta institucional.

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.