Jorge Javier Vázquez destrossa a Marta Riesco i vaticina el seu acomiadament

Ejemplo de shortcode con estilo
El presentador de ‘Sálvame’ la flama 'cenutria' i 'trilera': "Els seus companys de treball la detesten"

El presentador de ‘Sálvame’, Jorge Javier Vázquez és conegut per no callar-se i dir sempre el que pensa, i això és el que va fer ahir en el seu programa dirigint-se a Marta Riesco. El fet que la reportera de ‘El programa de Ana Rosa’ assegure que ha parlat amb Rocío Carrasco (a pesar que ella i Luis Pliego el neguen) ha enfadat al presentador, que no hi ha dubtat a dir el que pensa sobre ella.

“Em sembla que, si en un moment em va fer gràcia, ara em sembla perillosa. Mai voldria tindre-la en una redacció treballant. M’estic assabentant de coses, certificades, que no m’agraden en absolut… com esmente, com les històries que conta no s’ajusten a la realitat…” comença a dir Jorge Javier.

“No m’agradaria tindre-la treballant en un equip perquè embruta l’ambient i els seus companys la detesten. Des de fa temps ha deixat de ser periodista i s’ha convertit en una més”, afig el presentador, que, a més, diu el que pensa respecte a la seua relació amb Antonio David Flores.

“No em fa gens de pena. En ‘el penes’ ha trobat la forma de la seua sabata. Són iguals, que després no ens vinga de víctima. Crec que els dos es retroalimenten. I si no, on no arriba un, arriba l’altre”.

Jorge acaba llançant-li un missatge: “Això és una percepció meua. Aprofita en aquest convent perquè et queda poc”, deia, vaticinant el final del seu pas per Mediaset. «Quan aparega la teua cap, (referint-se a Ana Rosa Quintana) perquè aquestes històries tant de merda no les accepta en el seu programa«, afegia Jorge Javier Vázquez.

«Després de fer-te una foto amb mi, arribes a un lloc i en veu alta i amb un to jocós dius que estàs pensant denunciar-me per assetjament«, explica el presentador, molt enfadat amb Riesco.

«L’altra persona amb la qual estaves parlant t’ho va haver de llevar del cap, no comencem a jugar amb aquests temes, la gent amb la qual t’ajuntes t’ho tolera, però aquests termes amb mi no. No et poses a contestar idioteses i imbecil·litats i tu ja saps com és el nan dictador quan es cabreja«, continuava Vázquez mirant a camera.

«A mi termes d’assetjament no, potser amb el qual et fiques al llit sí, però amb mi no», sentenciava el conductor de ‘Sálvame’. «No permetré que m’esguite ni una miqueta tot el quitrà que t’envolta. Tinc molt clar el que faria amb tu perquè gent com tu és la que es carrega les empreses. Els presentadors de Mediaset ens cuidem entre nosaltres«, deia, insinuant que si fora per ell demanaria el seu acomiadament.

“Trilera” i “cenutria”… Jorge Javier carrega contra Marta Riesco

Jorge Javier crida “cenutria” a Marta Riesco i assegura que s’està apuntant al carro de Rocío Flores i Antonio David per a “catalogar a Rocío Carrasco de boja”, però “són uns trilers els tres”. “És una mestra de l’art de la post veritat i la fake new perquè agafa una notícia amb pòsits de veritat i sembra un dubte i aqueix és el seu propòsit. Entenc aquests ardits per a un personatge, però no per a una periodista”.
Jorge Javier, contra Marta per insinuar que «li assetja«.

Les mentides de Marta Riesco

Marta Riesco presumeix de no haver mentit mai i s’escuda en això a l’hora de defensar la seua veritat. Però Jorge Javier ha volgut llegir un fil de Twitter en el qual es recorden algunes de les seues mentides. Entre elles es troben: ‘tinc 32 anys’, ‘hi ha més de 500 cartells’, ‘portem tres mesos’, ‘estaven separats’ (Olga i Antonio David), i ‘jo no pertany a aquest món’.

Últimes notícies

Manises ompli el Ciutat de l’Oci amb el II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del torneig Tornem!, que recorda la dana i celebra la recuperació del futbol base valencià, amb protagonisme per a xiquets i xiquetes de zones afectades.

La selecció valenciana sub-12 i el Levante femení triomfen en el torneig Tornem!

La selecció masculina valenciana sub-12 i l’aleví del Levante Femenino s’han proclamat campions de la segona edició del torneig Tornem!, disputat a Manises en un ambient ple d’aficionats i jugadores de les zones afectades per la dana.

Dos avisos Es-Alert per fortes pluges en el litoral de València i Alacant

Emergències ha enviat dos missatges Es-Alert per risc extrem de pluges al litoral nord d’Alacant i al sud i interior de València, amb avís roig i taronja i recomanacions de màxima precaució a la ciutadania.

SUS al futbol base de diumenge a València i Alacant per l’alerta roja

La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha suspés tots els partits oficials i amistosos d’este diumenge a València i Alacant per l’alerta roja d’AEMET. A Castelló només es jugaran els encontres que no impliquen desplaçaments des d’altres províncies.

València Basket i UCAM es juguen seguir el ritme dels grans en l’ACB

València Basket rep diumenge l’UCAM Murcia en la quarta jornada de la Lliga Endesa, ambdós amb un balanç d’una victòria i dues derrotes i la necessitat d’enganxar-se al grup capdavanter.

Uribes demana a Tebas que es disculpe amb el Reial Madrid per la seua comparació amb el nazisme

El president del CSD, José Manuel Rodríguez Uribes, considera terrible que Javier Tebas haja comparat Real Madrid TV amb la propaganda nazi i li reclama disculpes públiques al club blanc, a més d’haver ordenat analitzar possibles responsabilitats disciplinàries.

València tancarà parcs i suspendrà les activitats a l’aire lliure per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València suspendrà este diumenge totes les activitats a l’aire lliure, tancarà parcs, jardins i cementeris i reforçarà els servicis d’emergència per l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes i fenòmens costaners.

Mor un home en una planta de formigó de Castalla en bolcar una retroexcavadora

Un treballador de 67 anys ha mort en una planta de formigó de Castalla després de bolcar una retroexcavadora i quedar atrapat. Bombers del parc d'Ibi han acudit a la zona amb diversos mitjans per a atendre l'emergència.