L’advertiment de Jorge Javier a Carlota Corredera en directe en plena tempesta

 

Sens dubte, este estiu Carlota Corredera ha viscut les seues vacances més satisfactòries, perquè la periodista necessitava desconnectar després de la seua complicada fi de temporada en Telecinco.

La gallega va estar al capdavant de la docuserie de Rocío Carrasco, i el seu fervent defensa va traspassar a ‘Sálvame’ i a tota la cadena, per la qual cosa la seua exposició va ser més que de costum.

Després de finalitzar el seu estiu, Corredera ha tornat a la cadena, i ho ha fet amb una gran notícia. Este dilluns, la periodista va acudir a Àvila per a rebre un Premi Alcazaba a la seua carrera com a presentadora.

Per això, este dimarts, Jorge Javier Vázquez ha entrat per telèfon per a felicitar-la, i ha acabat fent que Carlota es posara a plorar. Des de fa diversos mesos i, arran de ser una fidel defensora de Rocío Carrasco, la gallega ha rebut nombroses crítiques i amenaces per la seua labor com a fil conductor en ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

De fet, ella mateixa no ha dubtat a reconéixer els problemes que ha tingut sobretot, a través de les xarxes socials, amb uns certs ‘haters’. Des que començara la docuserie, les amenaces i crítiques cap a la presentadora gallega sempre han sigut un tema a l’ordre del dia, encara que ella sempre ha intentat portar-ho en silenci perquè continua allargant la mà i apostant per la seua gran amiga, Rocío Carrasco.

És per això que Jorge Javier ha manat una llança a favor de la seua amiga i ha tret la cara per ella davant esta situació extrema.

“Sé que estàs passant per un dels teus pitjors moments pel que fa a la teua labor professional però t’assegure que quan passe este” huracà” arremetran contra uns altres i s’oblidaran de tu”, ha expressat el presentador. A més, li ha posat com a exemple ‘l’assetjament’ que ha rebut ell durant tants anys per no ser neutral en uns certs moments i que empatitza completament amb ella.

“Entenc pel que estàs passant, perquè al final és una situació que no sols implica els que la vivim, sinó que esguita a tota la família també”, ha dit el presentador. “Quan un està només, es viu amb més tranquil·litat i millor, i quan un està acompanyat, també has d’ocupar-te que els que estan al teu costat no patisquen”.

L’entrevista de Jorge Javier

 

El rostre de Mediaset ha revelat també que havia concedit una entrevista a la revista ‘Lecturas’, que eixirà este dimecres, en la qual ha parlat d’ella. “Em van cridar per a veure que tot estava passant en esta situació“, ha comptat, referint-se a l’assumpte de Rocío Carrasco.

“És molt fort. Tinc cara de sorpresa”, ha comentat ella després de veure la portada i el titular de la seua entrevista. “Saps el que passa, Jorge? Que en esta etapa de caretes fora, saps que la teua opinió pesa moltíssim. Qualsevol cosa que digues afecta a totes les persones que treballem ací. Jo mai t’havia vist donar una entrevista en la qual parlares en estos termes dels companys”.

 

 

Els tres noms propis 

 

“Hi ha tres noms propis en esta portada: Kiko Matamoros, Gema López i Rosa Benito”, ha revelat Carlota Corredera.

Després, el de Badalona ha lloat a ‘Sálvame’, comparant-ho amb l’alleujat que es va sentir quan li van dir, que ‘Aquí hay tomate’. “En estos moments estic feliç amb ‘Sálvame’, i mai m’havia sentit tan identificat amb un programa. Vull lluitar per ell i continuar acompanyant a la gent. Cal seguir avant i continuar fent feliç a la gent”.

Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana duplica les morts en carretera a l’abril fins a deu conductors morts

Deu conductors van morir en les carreteres de la Comunitat Valenciana a l'abril, sis més que en 2025, la qual cosa la situa com la regió amb major increment de sinistres mortals a Espanya.

La Generalitat accelera 117 vivendes protegides a Benidorm amb lloguer per davall del mercat

La Generalitat construïx 117 vivendes protegides a Benidorm dins del Pla Viu, destinades a lloguer assequible sobre sòl públic i amb prioritat per a jóvens i persones amb discapacitat.

Pérez Llorca reforça la integració de les arts a les aules com a via d’inclusió de l’alumnat

Juanfran Pérez Llorca destaca el programa Innov@arts i el seu projecte Innova@cant com a exemple de com la música i les arts impulsen creativitat, inclusió i desenrotllament integral de l'alumnat.

Óscar Puente visita la nova passarel·la de Picanya reconstruïda després de la dana amb 2,1 milions

La nova passarel·la de María Cambrils a Picanya ha entrat en servici després de ser arrasada per la dana, amb una inversió de 2,1 milions i un disseny més resilient davant futurs temporals.

Sumar es desmarca del PSOE pel cas Ábalos i presumix de no tindre corrupció

Ernest Urtasun reclama que la Justícia investigue fins al final el cas Ábalos, es distancia del PSOE i reivindica que l'espai de Sumar no ha estat afectat per casos greus de corrupció.

El PP vincula el juí del cas Koldo amb la suposada implicació de Pedro Sánchez

El PP sosté que les declaracions en el juí del cas Koldo en el Suprem reforcen la idea d'una implicació de Pedro Sánchez i apunten a un presumpte finançament il·legal del PSOE.

Ábalos nega que els folis anaren bitllets i acusa un juí mediàtic pel cas Koldo

Ábalos es defén en el Suprem pel cas Koldo negant que els folis al·ludiren a diners, rebutjant haver intervingut en contractes públics i denunciant un juí ja condemnat mediàticament.

El Barça es creua amb el Recol·lectes Valladolid i l’Enforne Alacant amb el Bada Huesca en els quarts de la Copa del Rei

El sorteig de la Copa del Rei d'handbol definix uns quarts de final amb un Barça-Recol·lectes Atlètic Valladolid i un Enforne Alacant-Bada Huesca com a creus estel·lars en el Centre de Tecnificació.