16.1 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

L’advertiment de Jorge Javier a Carlota Corredera en directe en plena tempesta

 

Sens dubte, este estiu Carlota Corredera ha viscut les seues vacances més satisfactòries, perquè la periodista necessitava desconnectar després de la seua complicada fi de temporada en Telecinco.

La gallega va estar al capdavant de la docuserie de Rocío Carrasco, i el seu fervent defensa va traspassar a ‘Sálvame’ i a tota la cadena, per la qual cosa la seua exposició va ser més que de costum.

Després de finalitzar el seu estiu, Corredera ha tornat a la cadena, i ho ha fet amb una gran notícia. Este dilluns, la periodista va acudir a Àvila per a rebre un Premi Alcazaba a la seua carrera com a presentadora.

Per això, este dimarts, Jorge Javier Vázquez ha entrat per telèfon per a felicitar-la, i ha acabat fent que Carlota es posara a plorar. Des de fa diversos mesos i, arran de ser una fidel defensora de Rocío Carrasco, la gallega ha rebut nombroses crítiques i amenaces per la seua labor com a fil conductor en ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

De fet, ella mateixa no ha dubtat a reconéixer els problemes que ha tingut sobretot, a través de les xarxes socials, amb uns certs ‘haters’. Des que començara la docuserie, les amenaces i crítiques cap a la presentadora gallega sempre han sigut un tema a l’ordre del dia, encara que ella sempre ha intentat portar-ho en silenci perquè continua allargant la mà i apostant per la seua gran amiga, Rocío Carrasco.

És per això que Jorge Javier ha manat una llança a favor de la seua amiga i ha tret la cara per ella davant esta situació extrema.

“Sé que estàs passant per un dels teus pitjors moments pel que fa a la teua labor professional però t’assegure que quan passe este” huracà” arremetran contra uns altres i s’oblidaran de tu”, ha expressat el presentador. A més, li ha posat com a exemple ‘l’assetjament’ que ha rebut ell durant tants anys per no ser neutral en uns certs moments i que empatitza completament amb ella.

“Entenc pel que estàs passant, perquè al final és una situació que no sols implica els que la vivim, sinó que esguita a tota la família també”, ha dit el presentador. “Quan un està només, es viu amb més tranquil·litat i millor, i quan un està acompanyat, també has d’ocupar-te que els que estan al teu costat no patisquen”.

L’entrevista de Jorge Javier

 

El rostre de Mediaset ha revelat també que havia concedit una entrevista a la revista ‘Lecturas’, que eixirà este dimecres, en la qual ha parlat d’ella. “Em van cridar per a veure que tot estava passant en esta situació“, ha comptat, referint-se a l’assumpte de Rocío Carrasco.

“És molt fort. Tinc cara de sorpresa”, ha comentat ella després de veure la portada i el titular de la seua entrevista. “Saps el que passa, Jorge? Que en esta etapa de caretes fora, saps que la teua opinió pesa moltíssim. Qualsevol cosa que digues afecta a totes les persones que treballem ací. Jo mai t’havia vist donar una entrevista en la qual parlares en estos termes dels companys”.

 

 

Els tres noms propis 

 

“Hi ha tres noms propis en esta portada: Kiko Matamoros, Gema López i Rosa Benito”, ha revelat Carlota Corredera.

Després, el de Badalona ha lloat a ‘Sálvame’, comparant-ho amb l’alleujat que es va sentir quan li van dir, que ‘Aquí hay tomate’. “En estos moments estic feliç amb ‘Sálvame’, i mai m’havia sentit tan identificat amb un programa. Vull lluitar per ell i continuar acompanyant a la gent. Cal seguir avant i continuar fent feliç a la gent”.

Últimes notícies

Un home de 44 anys ha mort després de caure amb el seu parapent en un vessant de Petrer (Alacant)

Un home de 44 anys ha mort este dissabte en caure amb el seu parapent a la muntanya del Palomaret, a Petrer. Els bombers han mobilitzat un helicòpter i un grup de rescat per a accedir a la zona.

Presó provisional per al jove de 21 anys acusat d’agredir a un policia a Vinalesa

Un jutjat de Paterna ha ordenat presó provisional per a un jove de 21 anys per l'agressió que va deixar en coma a un agent anara de servici a Vinalesa. El menor detingut va quedar lliure sense mesures per decisió de la Fiscalia de Menors.

Alex Márquez domina l’esprint de València; ‘poles’ per a Bezzecchi, Folgat i Adrián Fernández

Alex Márquez va guanyar l'esprint de MotoGP a Cheste després d'arrabassar el cap a Bezzecchi, autor de la 'pole'. Acosta i Di Giannantonio van completar el podi.

Urpa de Castelló el veler que tractarà de completar la primera volta al món vertical

L''Alegria Mariners' va partir amb Paula Gonzalvo i Pedro Jiménez per a intentar una ruta inèdita de 35.000 milles pels meridians, amb projectes científics i seguiment en directe.

Controlat l’incendi en un desballestament de motos d’Alboraia després d’una gran fumera

Els bombers han donat per controlat a les 12.49 l'incendi que ha afectat un desballestament de motos i a una nau contigua a Alboraia. No hi ha hagut ferits i tot apunta a un curtcircuit com a origen.

Estabilitzat l’incendi en una nau de desballestament de motocicletes a Alboraia

El foc, originat sobre les 9.45 en un desballestament de motocicletes d'Alboraia, ha sigut estabilitzat al migdia sense ferits. Es mantindrà vigilància 24 hores.

El PSOE avisa a Feijóo i Abascal: no tenen dret a decidir pels valencians

El PSOE ha exigit eleccions després de la dimissió de Carlos Mazón i ha acusat PP i Vox de voler imposar un relleu amb Juanfran Pérez Llorca. Diana Morant ha advertit a Feijóo i Abascal que no tenen dret a decidir pels valencians.

Un incendi en un desballestament d’Alboraia ha generat una gran columna de fum i ha quedat estabilitzat

Els bombers han donat per estabilitzat l'incendi en un desballestament de motos d'Alboraia al voltant de les 12, sense ferits. Sis dotacions han treballat en la zona.