Jorge Javier espella a tots els seus companys de ‘Sálvame’

 

Si els companys de ‘Sálvame’ tenien ganes que Jorge Javier Vázquez tornara de les seues vacances, igual canvien d’opinió quan lligen l’entrevista que ha concedit en la revista ‘Lecturas’.

 

En esta el presentador arremet contra el que està passant en el seu programa.

Sense respectar a ningú i, fins i tot, recordant als qui ja no formen part d’eixe elenc, però que en el seu moment van ajudar a unflar unes dades d’audiència que, ara, estan de mal borràs.

Des d’eixes vacances a Grècia que està apurant i fidel a la sinceritat amb la qual sempre es pronuncia, el comunicador ha repartit a tort i a dret, i nosaltres recollim alguns d’eixos titulars tan sucosos que donaran per a diversos dies de polèmica en el seu programa.

Potser no és més que una estratègia per a, des del seu retir, animar a l’audiència al fet que tornen a posar ‘Sálvame’. Una espècie de rescat a la desesperada que, no obstant això, pot portar aparellat que se li revolucione en excés el galliner.

 

Les audiències de ‘Sálvame’

 

Després de ser acomiadat en directe, Antonio Canales va posar sobre la taula la controvertida qüestió de les audiències del programa per al qual havia estat treballant, i que ha acabat convertint-se, en una nova volta de rosca de ‘Sálvame’, en un element més a debat.

En l’entrevista que ha concedit en exclusiva a ‘Lecturas’, Jorge Javier reconeix que la baixada d’audiència que ha patit este estiu es deu a la falta de notícies. “’Sálvame’ està més viu que mai i queda programa per a estona”, assegura.

 

L’adeu de Kiko Matamoros

 

Kiko Matamoros va assegurar disgustat la setmana passada en ‘Lecturas’ que no se sentia valorat en comparació amb un o diversos dels seus companys i que per això havia de deixar el ‘Deluxe’ després de no haver arribat a un acord econòmic.

“Hi ha diverses coses que no entenc de Matamoros i que no em semblen pròpies d’una persona com ell, molt intel·ligent. No em sembla lògic que li vulga endossar la llufa a Carlota Corredera que part de la responsabilitat de la baixada de l’audiència és seua, perquè jo crec que és mentida”.

“Sembla que Kiko Matamoros està buscant el seu acomiadament i poder presentar-se, així com una víctima del feminisme radical. Kiko s’està comportant com un xiquet que reclama afecte”.

Gema López

 

El presentador entén que Gema López i María Patiño es van col·locar en contra del testimoniatge de Rocío Carrasco pel fet de ser mares. “Hi ha mares que tendeixen molt a la protecció dels seus fills i crec que pot anar per ací”, diu.

Crec que és fonamental tindre en el programa a algú com Gema, perquè és la coherència personificada, però seria impossible fer ‘Sálvame’ amb deu Gemmes. No hi hauria programa”.

 

El fitxatge de Rocío Carrasco

 

La incorporació de Rocío Carrasco en ‘Sálvame’ ha sigut una de les decisions del programa més comentades. Jorge valora la valentia de la seua companya en comptar el seu testimoniatge i la secunda en la seua nova aventura televisiva.

“Rocío Carrasco no és un referent de res. És una senyora que ha compartit el seu testimoniatge, però no hauríem de col·locar-la en un lloc en el qual ella no ha aspirat a situar-se (…) El pitjor que podríem fer-li a Rocío Carrasco és convertir-la en alguna cosa que no és, perquè no està preparada”.

 

Antonio David Flores

 

“No m’agradaria haver d’entrevistar a Antonio David. Hem tingut a Rocío Carrasco ensenyant tota mena de proves contant la seua història i hi ha coses que ja no admeten cap mena de debat. Donarem ara veu a Antonio David Flores per a dir que tot això és mentida? Ha tingut vint anys per a demostrar-nos tot això i no ho ha fet, ha hagut de vindre la seua exmuller per a desmuntar-ho amb papers”.

 

 

“Rosa està més perduda que mai”

 

“Rosa Benito porta pitjor la carrera de la seua filla que la seua pròpia filla. Rosario Mohedano es veu encantada amb la seua vida i la seua professió. No obstant això, Rosa parla de la carrera de la seua filla amb ressentiment. Té ací un problema al qual hauria d’enfrontar-se”, assegura el presentador des de Grècia,ç.

El presentador acaba rematant: “Crec que Rosa Benito hauria de tornar a ‘Sálvame‘ perquè està més perduda que mai”.

“Cada vegada l’entenc menys. No entenc eixe menyspreu que sent cap al programa quan per a nosaltres Rosa Benito ha sigut una dona estimadíssima i que hem vist com una estrela”. 

 

Laura Fa

 

“Porta una folklòrica dins, i ella no ho sap. Té molt més ego dins del que ella pensa”.

 

Chelo García Cortés 

 

“Val molt pel que calla, però tampoc sé si tant…”.
 

Antonio Montero 

 

“Amb Montero no sé si tinc un problema o una assignatura pendent”.
 

 

Anabel Pantoja 

 

“No tinc molt clar que la boda d’Anabel se celebre, perquè fabula molt amb els somnis, però quan la realitat comença a acostar-se, es posa nerviosíssima. Cal esta preparats perquè es faça un ‘Núvia a la fugida’.

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.