Jorge Javier espella a tots els seus companys de ‘Sálvame’

Ejemplo de shortcode con estilo
  Si els companys de ‘Sálvame’ tenien ganes que Jorge Javier Vázquez tornara de les seues vacances, igual canvien d’opinió quan lligen l’entrevista que ha concedit en la revista ‘Lecturas’.   En esta el presentador arremet contra el que està passant en el seu programa. Sense respectar a ningú i, fins i tot, recordant als qui ja no […]

 

Si els companys de ‘Sálvame’ tenien ganes que Jorge Javier Vázquez tornara de les seues vacances, igual canvien d’opinió quan lligen l’entrevista que ha concedit en la revista ‘Lecturas’.

 

En esta el presentador arremet contra el que està passant en el seu programa.

Sense respectar a ningú i, fins i tot, recordant als qui ja no formen part d’eixe elenc, però que en el seu moment van ajudar a unflar unes dades d’audiència que, ara, estan de mal borràs.

Des d’eixes vacances a Grècia que està apurant i fidel a la sinceritat amb la qual sempre es pronuncia, el comunicador ha repartit a tort i a dret, i nosaltres recollim alguns d’eixos titulars tan sucosos que donaran per a diversos dies de polèmica en el seu programa.

Potser no és més que una estratègia per a, des del seu retir, animar a l’audiència al fet que tornen a posar ‘Sálvame’. Una espècie de rescat a la desesperada que, no obstant això, pot portar aparellat que se li revolucione en excés el galliner.

 

Les audiències de ‘Sálvame’

 

Després de ser acomiadat en directe, Antonio Canales va posar sobre la taula la controvertida qüestió de les audiències del programa per al qual havia estat treballant, i que ha acabat convertint-se, en una nova volta de rosca de ‘Sálvame’, en un element més a debat.

En l’entrevista que ha concedit en exclusiva a ‘Lecturas’, Jorge Javier reconeix que la baixada d’audiència que ha patit este estiu es deu a la falta de notícies. “’Sálvame’ està més viu que mai i queda programa per a estona”, assegura.

 

L’adeu de Kiko Matamoros

 

Kiko Matamoros va assegurar disgustat la setmana passada en ‘Lecturas’ que no se sentia valorat en comparació amb un o diversos dels seus companys i que per això havia de deixar el ‘Deluxe’ després de no haver arribat a un acord econòmic.

«Hi ha diverses coses que no entenc de Matamoros i que no em semblen pròpies d’una persona com ell, molt intel·ligent. No em sembla lògic que li vulga endossar la llufa a Carlota Corredera que part de la responsabilitat de la baixada de l’audiència és seua, perquè jo crec que és mentida».

«Sembla que Kiko Matamoros està buscant el seu acomiadament i poder presentar-se, així com una víctima del feminisme radical. Kiko s’està comportant com un xiquet que reclama afecte».

Gema López

 

El presentador entén que Gema López i María Patiño es van col·locar en contra del testimoniatge de Rocío Carrasco pel fet de ser mares. “Hi ha mares que tendeixen molt a la protecció dels seus fills i crec que pot anar per ací”, diu.

Crec que és fonamental tindre en el programa a algú com Gema, perquè és la coherència personificada, però seria impossible fer ‘Sálvame’ amb deu Gemmes. No hi hauria programa».

 

El fitxatge de Rocío Carrasco

 

La incorporació de Rocío Carrasco en ‘Sálvame’ ha sigut una de les decisions del programa més comentades. Jorge valora la valentia de la seua companya en comptar el seu testimoniatge i la secunda en la seua nova aventura televisiva.

«Rocío Carrasco no és un referent de res. És una senyora que ha compartit el seu testimoniatge, però no hauríem de col·locar-la en un lloc en el qual ella no ha aspirat a situar-se (…) El pitjor que podríem fer-li a Rocío Carrasco és convertir-la en alguna cosa que no és, perquè no està preparada».

 

Antonio David Flores

 

«No m’agradaria haver d’entrevistar a Antonio David. Hem tingut a Rocío Carrasco ensenyant tota mena de proves contant la seua història i hi ha coses que ja no admeten cap mena de debat. Donarem ara veu a Antonio David Flores per a dir que tot això és mentida? Ha tingut vint anys per a demostrar-nos tot això i no ho ha fet, ha hagut de vindre la seua exmuller per a desmuntar-ho amb papers».

 

 

«Rosa està més perduda que mai»

 

“Rosa Benito porta pitjor la carrera de la seua filla que la seua pròpia filla. Rosario Mohedano es veu encantada amb la seua vida i la seua professió. No obstant això, Rosa parla de la carrera de la seua filla amb ressentiment. Té ací un problema al qual hauria d’enfrontar-se”, assegura el presentador des de Grècia,ç.

El presentador acaba rematant: «Crec que Rosa Benito hauria de tornar a ‘Sálvame‘ perquè està més perduda que mai».

«Cada vegada l’entenc menys. No entenc eixe menyspreu que sent cap al programa quan per a nosaltres Rosa Benito ha sigut una dona estimadíssima i que hem vist com una estrela». 

 

Laura Fa

 

«Porta una folklòrica dins, i ella no ho sap. Té molt més ego dins del que ella pensa».

 

Chelo García Cortés 

 

«Val molt pel que calla, però tampoc sé si tant…».
 

Antonio Montero 

 

«Amb Montero no sé si tinc un problema o una assignatura pendent».
 

 

Anabel Pantoja 

 

«No tinc molt clar que la boda d’Anabel se celebre, perquè fabula molt amb els somnis, però quan la realitat comença a acostar-se, es posa nerviosíssima. Cal esta preparats perquè es faça un ‘Núvia a la fugida’.

 

 

 

 

Últimes notícies

Morata defensa la força de l’economia valenciana davant la incertesa

El president de Cambra València, José Vicente Morata, reivindica els actius de l’economia valenciana per a afrontar la incertesa i reclama més suport a les pimes i a les infraestructures clau. La intervenció ha tingut lloc durant la Nit de l’Economia de Cambra València, on s’han entregat diversos premis empresarials.

Les pluges desallotgen 380 veïns d’Oliva: molts ho han perdut tot

Les inundacions provocades per la dana Adam han obligat a desallotjar 380 veïns d’Oliva, molts dels quals han perdut béns a les seues vivendes. El Centre Polivalent acull les persones evacuades, mentre Cruz Roja i els serveis d’emergència continuen l’assistència.

La dana obliga a rescats amb helicòpter i a suspendre les classes a la Marina Alta

La dana Adam ha deixat almenys 19 rescats en cases aïllades a la Marina Alta i 179 avisos als bombers, mentres El Verger suspén les classes i tota l’activitat cultural i esportiva per a este dimarts.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al litoral sud d’Alacant des de les 21.00

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges intenses al litoral sud d’Alacant des de les 21.00 fins a les 3.00, amb fins a 40 litres per metre quadrat en una hora, i manté avisos grocs per pluja i tronades en tot el litoral alacantí.

Treballs en una desena de carreteres per reobrir el trànsit després de la dana Adam

Els equips de conservació de carreteres de la Generalitat treballen en una desena de vies, sobretot a la Safor i la Marina Alta, per restituir el trànsit després de les inundacions i despreniments causats per la dana Adam.

Torna la circulació dels Rodalies C1 i C2 després de les fortes pluges

Renfe ha restablit esta vesprada el servici a les línies de Rodalies C1 i C2, així com als trens de Llarga i Mitjana Distància afectats per les fortes pluges entre València i Alacant.

Els rescats més difícils ja s’han fet, però la Generalitat demana prudència per les inundacions

Els equips d’emergències han completat els rescats més complicats per les greus inundacions al sud de València i nord d’Alacant, però la Generalitat demana prudència perquè encara hi ha zones incomunicades i tres víctimes mortals.

Bernabé ressalta que la nova dana ha tingut avisos previs i millor coordinació

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha remarcat que la dana actual ha comptat amb anticipació, avisos a la població i coordinació institucional, a diferència de la de 2024, que va provocar 233 morts en la província de València.