14.8 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Jorge Javier espella a tots els seus companys de ‘Sálvame’

 

Si els companys de ‘Sálvame’ tenien ganes que Jorge Javier Vázquez tornara de les seues vacances, igual canvien d’opinió quan lligen l’entrevista que ha concedit en la revista ‘Lecturas’.

 

En esta el presentador arremet contra el que està passant en el seu programa.

Sense respectar a ningú i, fins i tot, recordant als qui ja no formen part d’eixe elenc, però que en el seu moment van ajudar a unflar unes dades d’audiència que, ara, estan de mal borràs.

Des d’eixes vacances a Grècia que està apurant i fidel a la sinceritat amb la qual sempre es pronuncia, el comunicador ha repartit a tort i a dret, i nosaltres recollim alguns d’eixos titulars tan sucosos que donaran per a diversos dies de polèmica en el seu programa.

Potser no és més que una estratègia per a, des del seu retir, animar a l’audiència al fet que tornen a posar ‘Sálvame’. Una espècie de rescat a la desesperada que, no obstant això, pot portar aparellat que se li revolucione en excés el galliner.

 

Les audiències de ‘Sálvame’

 

Després de ser acomiadat en directe, Antonio Canales va posar sobre la taula la controvertida qüestió de les audiències del programa per al qual havia estat treballant, i que ha acabat convertint-se, en una nova volta de rosca de ‘Sálvame’, en un element més a debat.

En l’entrevista que ha concedit en exclusiva a ‘Lecturas’, Jorge Javier reconeix que la baixada d’audiència que ha patit este estiu es deu a la falta de notícies. “’Sálvame’ està més viu que mai i queda programa per a estona”, assegura.

 

L’adeu de Kiko Matamoros

 

Kiko Matamoros va assegurar disgustat la setmana passada en ‘Lecturas’ que no se sentia valorat en comparació amb un o diversos dels seus companys i que per això havia de deixar el ‘Deluxe’ després de no haver arribat a un acord econòmic.

“Hi ha diverses coses que no entenc de Matamoros i que no em semblen pròpies d’una persona com ell, molt intel·ligent. No em sembla lògic que li vulga endossar la llufa a Carlota Corredera que part de la responsabilitat de la baixada de l’audiència és seua, perquè jo crec que és mentida”.

“Sembla que Kiko Matamoros està buscant el seu acomiadament i poder presentar-se, així com una víctima del feminisme radical. Kiko s’està comportant com un xiquet que reclama afecte”.

Gema López

 

El presentador entén que Gema López i María Patiño es van col·locar en contra del testimoniatge de Rocío Carrasco pel fet de ser mares. “Hi ha mares que tendeixen molt a la protecció dels seus fills i crec que pot anar per ací”, diu.

Crec que és fonamental tindre en el programa a algú com Gema, perquè és la coherència personificada, però seria impossible fer ‘Sálvame’ amb deu Gemmes. No hi hauria programa”.

 

El fitxatge de Rocío Carrasco

 

La incorporació de Rocío Carrasco en ‘Sálvame’ ha sigut una de les decisions del programa més comentades. Jorge valora la valentia de la seua companya en comptar el seu testimoniatge i la secunda en la seua nova aventura televisiva.

“Rocío Carrasco no és un referent de res. És una senyora que ha compartit el seu testimoniatge, però no hauríem de col·locar-la en un lloc en el qual ella no ha aspirat a situar-se (…) El pitjor que podríem fer-li a Rocío Carrasco és convertir-la en alguna cosa que no és, perquè no està preparada”.

 

Antonio David Flores

 

“No m’agradaria haver d’entrevistar a Antonio David. Hem tingut a Rocío Carrasco ensenyant tota mena de proves contant la seua història i hi ha coses que ja no admeten cap mena de debat. Donarem ara veu a Antonio David Flores per a dir que tot això és mentida? Ha tingut vint anys per a demostrar-nos tot això i no ho ha fet, ha hagut de vindre la seua exmuller per a desmuntar-ho amb papers”.

 

 

“Rosa està més perduda que mai”

 

“Rosa Benito porta pitjor la carrera de la seua filla que la seua pròpia filla. Rosario Mohedano es veu encantada amb la seua vida i la seua professió. No obstant això, Rosa parla de la carrera de la seua filla amb ressentiment. Té ací un problema al qual hauria d’enfrontar-se”, assegura el presentador des de Grècia,ç.

El presentador acaba rematant: “Crec que Rosa Benito hauria de tornar a ‘Sálvame‘ perquè està més perduda que mai”.

“Cada vegada l’entenc menys. No entenc eixe menyspreu que sent cap al programa quan per a nosaltres Rosa Benito ha sigut una dona estimadíssima i que hem vist com una estrela”. 

 

Laura Fa

 

“Porta una folklòrica dins, i ella no ho sap. Té molt més ego dins del que ella pensa”.

 

Chelo García Cortés 

 

“Val molt pel que calla, però tampoc sé si tant…”.
 

Antonio Montero 

 

“Amb Montero no sé si tinc un problema o una assignatura pendent”.
 

 

Anabel Pantoja 

 

“No tinc molt clar que la boda d’Anabel se celebre, perquè fabula molt amb els somnis, però quan la realitat comença a acostar-se, es posa nerviosíssima. Cal esta preparats perquè es faça un ‘Núvia a la fugida’.

 

 

 

 

Últimes notícies

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.

El 10K València bat dos rècords d’Europa i 18 nacionals en una edició històrica

La prova valenciana es va saldar amb dos plusmarques continentals i 18 nacionals, triomf de Andreas Almgren amb 26:45 i rècord europeu de Eilish McColgan amb 30:08. Amb 14.134 arribats a meta i 15.529 participants entre 10K i 5K, l'edició va ser la més nombrosa.

El Suprem dona cinc dies a Ábalos i Koldo per a pagar la fiança abans del juí

El Suprem ha concedit cinc dies hàbils a José Luis Ábalos i al seu exasesor Koldo García per a depositar 60.000 euros cada un com a fiança civil prèvia al juí per les presumptes comissions en contractes de màscares. El termini comença després de la notificació de la peça separada de responsabilitat civil.

Vox veu oportú que les víctimes de la DANA declaren en Les Corts com més prompte millor

El síndic de Vox, José María Llanos, ha defés que les víctimes de la DANA compareguen com més prompte millor en la comissió de Les Corts i que es done entrada ja a les associacions. També ha demanat que els acaraments i proves incloguen a tots els implicats i ha obert la porta a citar a Pedro Sánchez.

Cox afirma que ja fabrica dessaladores per a agricultura amb baix consum energètic

Enrique Riquelme ha assegurat que Cox ja construïx dessaladores eficients que subministren aigua a la carta per al camp amb el menor gasto energètic. L'empresa ha presentat amb la Universitat d'Alacant una càtedra per a investigar en aigua i energia i abaratir costos.

Pérez Llorca defén prolongar la central de Cofrentes i la sobirania energètica

Pérez Llorca ha defés prolongar la vida útil de Cofrentes més enllà de 2030 i ha vinculat la decisió a la sobirania energètica. També ha anunciat el desbloqueig de 8.000 expedients elèctrics dins de la simplificació administrativa.

La jutgessa de la DANA rebutja investigar el mòbil de Feijóo i citar a Rufián

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha denegat la pericial del mòbil d'Alberto Núñez Feijóo i la citació com a testimoni de Gabriel Rufián. Delimita la investigació a diligències pertinents i descarta proves sense relació directa amb els fets.

Condemnada la exalcaldesa d’Orihuela i huit persones més pel contracte de les escombraries

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la causa matriu del cas Brugal per irregularitats en el contracte de neteja i residus d'Orihuela. Les penes inclouen presó, inhabilitació i indemnització solidària pròxima a 600.000 euros, i la sentència pot recórrer-se.