Jorge Javier espella a tots els seus companys de ‘Sálvame’

 

Si els companys de ‘Sálvame’ tenien ganes que Jorge Javier Vázquez tornara de les seues vacances, igual canvien d’opinió quan lligen l’entrevista que ha concedit en la revista ‘Lecturas’.

 

En esta el presentador arremet contra el que està passant en el seu programa.

Sense respectar a ningú i, fins i tot, recordant als qui ja no formen part d’eixe elenc, però que en el seu moment van ajudar a unflar unes dades d’audiència que, ara, estan de mal borràs.

Des d’eixes vacances a Grècia que està apurant i fidel a la sinceritat amb la qual sempre es pronuncia, el comunicador ha repartit a tort i a dret, i nosaltres recollim alguns d’eixos titulars tan sucosos que donaran per a diversos dies de polèmica en el seu programa.

Potser no és més que una estratègia per a, des del seu retir, animar a l’audiència al fet que tornen a posar ‘Sálvame’. Una espècie de rescat a la desesperada que, no obstant això, pot portar aparellat que se li revolucione en excés el galliner.

 

Les audiències de ‘Sálvame’

 

Després de ser acomiadat en directe, Antonio Canales va posar sobre la taula la controvertida qüestió de les audiències del programa per al qual havia estat treballant, i que ha acabat convertint-se, en una nova volta de rosca de ‘Sálvame’, en un element més a debat.

En l’entrevista que ha concedit en exclusiva a ‘Lecturas’, Jorge Javier reconeix que la baixada d’audiència que ha patit este estiu es deu a la falta de notícies. “’Sálvame’ està més viu que mai i queda programa per a estona”, assegura.

 

L’adeu de Kiko Matamoros

 

Kiko Matamoros va assegurar disgustat la setmana passada en ‘Lecturas’ que no se sentia valorat en comparació amb un o diversos dels seus companys i que per això havia de deixar el ‘Deluxe’ després de no haver arribat a un acord econòmic.

«Hi ha diverses coses que no entenc de Matamoros i que no em semblen pròpies d’una persona com ell, molt intel·ligent. No em sembla lògic que li vulga endossar la llufa a Carlota Corredera que part de la responsabilitat de la baixada de l’audiència és seua, perquè jo crec que és mentida».

«Sembla que Kiko Matamoros està buscant el seu acomiadament i poder presentar-se, així com una víctima del feminisme radical. Kiko s’està comportant com un xiquet que reclama afecte».

Gema López

 

El presentador entén que Gema López i María Patiño es van col·locar en contra del testimoniatge de Rocío Carrasco pel fet de ser mares. “Hi ha mares que tendeixen molt a la protecció dels seus fills i crec que pot anar per ací”, diu.

Crec que és fonamental tindre en el programa a algú com Gema, perquè és la coherència personificada, però seria impossible fer ‘Sálvame’ amb deu Gemmes. No hi hauria programa».

 

El fitxatge de Rocío Carrasco

 

La incorporació de Rocío Carrasco en ‘Sálvame’ ha sigut una de les decisions del programa més comentades. Jorge valora la valentia de la seua companya en comptar el seu testimoniatge i la secunda en la seua nova aventura televisiva.

«Rocío Carrasco no és un referent de res. És una senyora que ha compartit el seu testimoniatge, però no hauríem de col·locar-la en un lloc en el qual ella no ha aspirat a situar-se (…) El pitjor que podríem fer-li a Rocío Carrasco és convertir-la en alguna cosa que no és, perquè no està preparada».

 

Antonio David Flores

 

«No m’agradaria haver d’entrevistar a Antonio David. Hem tingut a Rocío Carrasco ensenyant tota mena de proves contant la seua història i hi ha coses que ja no admeten cap mena de debat. Donarem ara veu a Antonio David Flores per a dir que tot això és mentida? Ha tingut vint anys per a demostrar-nos tot això i no ho ha fet, ha hagut de vindre la seua exmuller per a desmuntar-ho amb papers».

 

 

«Rosa està més perduda que mai»

 

“Rosa Benito porta pitjor la carrera de la seua filla que la seua pròpia filla. Rosario Mohedano es veu encantada amb la seua vida i la seua professió. No obstant això, Rosa parla de la carrera de la seua filla amb ressentiment. Té ací un problema al qual hauria d’enfrontar-se”, assegura el presentador des de Grècia,ç.

El presentador acaba rematant: «Crec que Rosa Benito hauria de tornar a ‘Sálvame‘ perquè està més perduda que mai».

«Cada vegada l’entenc menys. No entenc eixe menyspreu que sent cap al programa quan per a nosaltres Rosa Benito ha sigut una dona estimadíssima i que hem vist com una estrela». 

 

Laura Fa

 

«Porta una folklòrica dins, i ella no ho sap. Té molt més ego dins del que ella pensa».

 

Chelo García Cortés 

 

«Val molt pel que calla, però tampoc sé si tant…».
 

Antonio Montero 

 

«Amb Montero no sé si tinc un problema o una assignatura pendent».
 

 

Anabel Pantoja 

 

«No tinc molt clar que la boda d’Anabel se celebre, perquè fabula molt amb els somnis, però quan la realitat comença a acostar-se, es posa nerviosíssima. Cal esta preparats perquè es faça un ‘Núvia a la fugida’.

 

 

 

 

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.