Jorge Javier espella a tots els seus companys de ‘Sálvame’

 

Si els companys de ‘Sálvame’ tenien ganes que Jorge Javier Vázquez tornara de les seues vacances, igual canvien d’opinió quan lligen l’entrevista que ha concedit en la revista ‘Lecturas’.

 

En esta el presentador arremet contra el que està passant en el seu programa.

Sense respectar a ningú i, fins i tot, recordant als qui ja no formen part d’eixe elenc, però que en el seu moment van ajudar a unflar unes dades d’audiència que, ara, estan de mal borràs.

Des d’eixes vacances a Grècia que està apurant i fidel a la sinceritat amb la qual sempre es pronuncia, el comunicador ha repartit a tort i a dret, i nosaltres recollim alguns d’eixos titulars tan sucosos que donaran per a diversos dies de polèmica en el seu programa.

Potser no és més que una estratègia per a, des del seu retir, animar a l’audiència al fet que tornen a posar ‘Sálvame’. Una espècie de rescat a la desesperada que, no obstant això, pot portar aparellat que se li revolucione en excés el galliner.

 

Les audiències de ‘Sálvame’

 

Després de ser acomiadat en directe, Antonio Canales va posar sobre la taula la controvertida qüestió de les audiències del programa per al qual havia estat treballant, i que ha acabat convertint-se, en una nova volta de rosca de ‘Sálvame’, en un element més a debat.

En l’entrevista que ha concedit en exclusiva a ‘Lecturas’, Jorge Javier reconeix que la baixada d’audiència que ha patit este estiu es deu a la falta de notícies. “’Sálvame’ està més viu que mai i queda programa per a estona”, assegura.

 

L’adeu de Kiko Matamoros

 

Kiko Matamoros va assegurar disgustat la setmana passada en ‘Lecturas’ que no se sentia valorat en comparació amb un o diversos dels seus companys i que per això havia de deixar el ‘Deluxe’ després de no haver arribat a un acord econòmic.

«Hi ha diverses coses que no entenc de Matamoros i que no em semblen pròpies d’una persona com ell, molt intel·ligent. No em sembla lògic que li vulga endossar la llufa a Carlota Corredera que part de la responsabilitat de la baixada de l’audiència és seua, perquè jo crec que és mentida».

«Sembla que Kiko Matamoros està buscant el seu acomiadament i poder presentar-se, així com una víctima del feminisme radical. Kiko s’està comportant com un xiquet que reclama afecte».

Gema López

 

El presentador entén que Gema López i María Patiño es van col·locar en contra del testimoniatge de Rocío Carrasco pel fet de ser mares. “Hi ha mares que tendeixen molt a la protecció dels seus fills i crec que pot anar per ací”, diu.

Crec que és fonamental tindre en el programa a algú com Gema, perquè és la coherència personificada, però seria impossible fer ‘Sálvame’ amb deu Gemmes. No hi hauria programa».

 

El fitxatge de Rocío Carrasco

 

La incorporació de Rocío Carrasco en ‘Sálvame’ ha sigut una de les decisions del programa més comentades. Jorge valora la valentia de la seua companya en comptar el seu testimoniatge i la secunda en la seua nova aventura televisiva.

«Rocío Carrasco no és un referent de res. És una senyora que ha compartit el seu testimoniatge, però no hauríem de col·locar-la en un lloc en el qual ella no ha aspirat a situar-se (…) El pitjor que podríem fer-li a Rocío Carrasco és convertir-la en alguna cosa que no és, perquè no està preparada».

 

Antonio David Flores

 

«No m’agradaria haver d’entrevistar a Antonio David. Hem tingut a Rocío Carrasco ensenyant tota mena de proves contant la seua història i hi ha coses que ja no admeten cap mena de debat. Donarem ara veu a Antonio David Flores per a dir que tot això és mentida? Ha tingut vint anys per a demostrar-nos tot això i no ho ha fet, ha hagut de vindre la seua exmuller per a desmuntar-ho amb papers».

 

 

«Rosa està més perduda que mai»

 

“Rosa Benito porta pitjor la carrera de la seua filla que la seua pròpia filla. Rosario Mohedano es veu encantada amb la seua vida i la seua professió. No obstant això, Rosa parla de la carrera de la seua filla amb ressentiment. Té ací un problema al qual hauria d’enfrontar-se”, assegura el presentador des de Grècia,ç.

El presentador acaba rematant: «Crec que Rosa Benito hauria de tornar a ‘Sálvame‘ perquè està més perduda que mai».

«Cada vegada l’entenc menys. No entenc eixe menyspreu que sent cap al programa quan per a nosaltres Rosa Benito ha sigut una dona estimadíssima i que hem vist com una estrela». 

 

Laura Fa

 

«Porta una folklòrica dins, i ella no ho sap. Té molt més ego dins del que ella pensa».

 

Chelo García Cortés 

 

«Val molt pel que calla, però tampoc sé si tant…».
 

Antonio Montero 

 

«Amb Montero no sé si tinc un problema o una assignatura pendent».
 

 

Anabel Pantoja 

 

«No tinc molt clar que la boda d’Anabel se celebre, perquè fabula molt amb els somnis, però quan la realitat comença a acostar-se, es posa nerviosíssima. Cal esta preparats perquè es faça un ‘Núvia a la fugida’.

 

 

 

 

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.