19.9 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Jorge Javier Vázquez no serà el presentador de la gran final de ‘Supervivientes 2021’

 

‘Supervivientes 2021‘ passarà a la història com l’edició que més ha descol·locat als seus espectadors amb continus canvis de dia d’emissió tant amb la seua gala principal amb Jorge Javier Vázquez saltant de la nit del dijous a la del dimecres i viceversa així, com a ‘Connexión Honduras’ passant del diumenge al dilluns i ‘Tierra de Nadie’ del dimarts al dimecres. Però el desconcert que hi ha hagut amb el seu final ha sigut continu.

I és que la primera informació que va sorgir dijous passat va ser que Telecinco estava plantejant emetre la seua gran final en la nit del divendres per a fer front a la final de ‘La voz Kids’ en Antena 3. L’endemà, el ‘Deluxe’ confirmava la informació en encebar que quedaven set dies per a conéixer al guanyador del reality. I va ser el diumenge quan es va confirmar que Telecinco emetrà una doble final amb la primera part este dimecres a les 22.00 hores.

A eixa àmplia llista de modificacions se suma que Jorge Javier Vázquez ha confirmat que divendres que ve 23 de juliol, dia de la gran final, el presentador té doble funció en el Teatre Tívoli de Barcelona, alguna cosa que impediria que el català es pose al capdavant del programa. Per tant, la gran pregunta que es fan ara els seguidors és, qui presentarà la gala final este divendres?

 

Tot apunta al fet que serà Lara Álvarez la que assumisca la batuta de ‘Supervivientes 2021’, ja que Carlos Sobera es troba ja de vacances i Jordi González s’acomiadava este dilluns del debat final. Alguna cosa que podria convertir-se en un encert, ja que porta uns anys al capdavant de la informació que es viu a l’illa i coordinant-se amb Madrid.

 

Així serà la primera final d’este dimecres

 

Després de 15 setmanes d’aventura, ‘Supervivientes 2021’ arriba al seu desenllaç en una final que arrancarà demà dimecres en Telecinco (22:00 h), amb una gala conduïda per Jorge Javier Vázquez en la qual es revelarà la identitat del quart finalista del concurs, Tom o Olga, actualment nominats.

Un d’ells, el que més suport reba per part de l’audiència, s’unirà a la terna de finalistes formada per GianmarcoMelysa i Lola i al costat d’ells serà candidat a la victòria i al premi de 200.000 euros en la segona part de la final.

En la gala de hui, els cinc concursants que encara perduren en el concurs arribaran en helicòpter a les instal·lacions de Mediaset Espanya a Madrid, on estaran esperant els seus companys d’aventura. Durant la vetlada viuran sorpreses i retrobaments amb familiars i amics, participaran en l’últim joc de líder de l’edició en els exteriors del plató amb Lara Álvarez com a mestra de cerimònies i nominaran per última vegada en una ronda que el seu televoto es resoldrà en la segona part de la final.
 

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.