15.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Jorge Javier Vázquez no serà el presentador de la gran final de ‘Supervivientes 2021’

 

‘Supervivientes 2021‘ passarà a la història com l’edició que més ha descol·locat als seus espectadors amb continus canvis de dia d’emissió tant amb la seua gala principal amb Jorge Javier Vázquez saltant de la nit del dijous a la del dimecres i viceversa així, com a ‘Connexión Honduras’ passant del diumenge al dilluns i ‘Tierra de Nadie’ del dimarts al dimecres. Però el desconcert que hi ha hagut amb el seu final ha sigut continu.

I és que la primera informació que va sorgir dijous passat va ser que Telecinco estava plantejant emetre la seua gran final en la nit del divendres per a fer front a la final de ‘La voz Kids’ en Antena 3. L’endemà, el ‘Deluxe’ confirmava la informació en encebar que quedaven set dies per a conéixer al guanyador del reality. I va ser el diumenge quan es va confirmar que Telecinco emetrà una doble final amb la primera part este dimecres a les 22.00 hores.

A eixa àmplia llista de modificacions se suma que Jorge Javier Vázquez ha confirmat que divendres que ve 23 de juliol, dia de la gran final, el presentador té doble funció en el Teatre Tívoli de Barcelona, alguna cosa que impediria que el català es pose al capdavant del programa. Per tant, la gran pregunta que es fan ara els seguidors és, qui presentarà la gala final este divendres?

 

Tot apunta al fet que serà Lara Álvarez la que assumisca la batuta de ‘Supervivientes 2021’, ja que Carlos Sobera es troba ja de vacances i Jordi González s’acomiadava este dilluns del debat final. Alguna cosa que podria convertir-se en un encert, ja que porta uns anys al capdavant de la informació que es viu a l’illa i coordinant-se amb Madrid.

 

Així serà la primera final d’este dimecres

 

Després de 15 setmanes d’aventura, ‘Supervivientes 2021’ arriba al seu desenllaç en una final que arrancarà demà dimecres en Telecinco (22:00 h), amb una gala conduïda per Jorge Javier Vázquez en la qual es revelarà la identitat del quart finalista del concurs, Tom o Olga, actualment nominats.

Un d’ells, el que més suport reba per part de l’audiència, s’unirà a la terna de finalistes formada per GianmarcoMelysa i Lola i al costat d’ells serà candidat a la victòria i al premi de 200.000 euros en la segona part de la final.

En la gala de hui, els cinc concursants que encara perduren en el concurs arribaran en helicòpter a les instal·lacions de Mediaset Espanya a Madrid, on estaran esperant els seus companys d’aventura. Durant la vetlada viuran sorpreses i retrobaments amb familiars i amics, participaran en l’últim joc de líder de l’edició en els exteriors del plató amb Lara Álvarez com a mestra de cerimònies i nominaran per última vegada en una ronda que el seu televoto es resoldrà en la segona part de la final.
 

Últimes notícies

El València s’aferra a Mestalla i a este efecte Sadiq davant un Elx revelació

El València rep a l'Elx en zona de descens i confia en la seua solidesa a Mestalla i en el retorn de Sadiq. L'Elx, revelació, busca el seu primer triomf fora.

Andalusia, Catalunya i Comunitat Valenciana concentrarien el 60% de l’augment de finançament proposat

La proposta del Govern concentraria sis de cada deu euros addicionals a Andalusia, Catalunya i la Comunitat Valenciana. El total per a les autonomies de règim comú ascendiria a 20.975 milions.

El Consell analitza el nou finançament, exigix fons d’anivellament i critica el pacte unilateral

El Govern valencià analitza la proposta d'Hisenda que assigna 3.667 milions a la Comunitat, detecta tres absències #greu i reclama un fons d'anivellament. A més, qualifica d'impresentables les formes i denúncia un pacte unilateral amb ERC.

Bolaños acusa a Feijóo de faltar a la veritat sobre Mazón i la DANA per a atacar al Govern

Bolaños ha retret a Feijóo haver-hi 'va faltar a la veritat' sobre les seues comunicacions amb Mazón en els dies de la DANA, després de rectificar davant la jutgessa. També ha valorat com molt positiva l'alliberament de presos espanyols a Veneçuela, ha emmarcat en 'persecució' la querella de Fes-te Sentir contra Zapatero i ha descartat tancar bases dels EUA.

Diakhaby, operat d’una lesió isquiotibial a la cama dreta

El central del València va ser intervingut de la musculatura isquiotibial dreta després de lesionar-se davant el Celta. La cirurgia es va realitzar 'amb èxit' i estarà diversos mesos de baixa.

Diakhaby, operat d’una lesió isquiotibial a la cama dreta

El central va ser operat de l'isquiotibial dret després de lesionar-se davant el Celta. El club no va donar terminis, s'espera una baixa de diversos mesos i la cirurgia va ser 'amb èxit'.

Feijóo ha defés davant la jutgessa que la dana a València va ser una emergència nacional que degué assumir el Govern

Feijóo ha sostingut davant la magistrada que Interior o la vicepresidència de Teresa Ribera degueren coordinar la resposta per l'adscripció de CHJ i Aemet. La jutgessa ha recordat que el pla especial d'inundacions és autonòmic i ha indagat en els missatges amb Mazón i les decisions durant la crisi.

Urtasun tatxa a Feijóo de mentider compulsiu per la seua declaració judicial sobre la DANA

Urtasun ha acusat a Feijóo de 'mentider compulsiu' després de la seua declaració telemàtica per la gestió de la DANA. El líder del PP va admetre que es va confondre amb les dates en parlar del seu contacte amb Carlos Mazón.