Jorge Javier Vázquez no serà el presentador de la gran final de ‘Supervivientes 2021’

 

‘Supervivientes 2021‘ passarà a la història com l’edició que més ha descol·locat als seus espectadors amb continus canvis de dia d’emissió tant amb la seua gala principal amb Jorge Javier Vázquez saltant de la nit del dijous a la del dimecres i viceversa així, com a ‘Connexión Honduras’ passant del diumenge al dilluns i ‘Tierra de Nadie’ del dimarts al dimecres. Però el desconcert que hi ha hagut amb el seu final ha sigut continu.

I és que la primera informació que va sorgir dijous passat va ser que Telecinco estava plantejant emetre la seua gran final en la nit del divendres per a fer front a la final de ‘La voz Kids’ en Antena 3. L’endemà, el ‘Deluxe’ confirmava la informació en encebar que quedaven set dies per a conéixer al guanyador del reality. I va ser el diumenge quan es va confirmar que Telecinco emetrà una doble final amb la primera part este dimecres a les 22.00 hores.

A eixa àmplia llista de modificacions se suma que Jorge Javier Vázquez ha confirmat que divendres que ve 23 de juliol, dia de la gran final, el presentador té doble funció en el Teatre Tívoli de Barcelona, alguna cosa que impediria que el català es pose al capdavant del programa. Per tant, la gran pregunta que es fan ara els seguidors és, qui presentarà la gala final este divendres?

 

Tot apunta al fet que serà Lara Álvarez la que assumisca la batuta de ‘Supervivientes 2021’, ja que Carlos Sobera es troba ja de vacances i Jordi González s’acomiadava este dilluns del debat final. Alguna cosa que podria convertir-se en un encert, ja que porta uns anys al capdavant de la informació que es viu a l’illa i coordinant-se amb Madrid.

 

Així serà la primera final d’este dimecres

 

Després de 15 setmanes d’aventura, ‘Supervivientes 2021’ arriba al seu desenllaç en una final que arrancarà demà dimecres en Telecinco (22:00 h), amb una gala conduïda per Jorge Javier Vázquez en la qual es revelarà la identitat del quart finalista del concurs, Tom o Olga, actualment nominats.

Un d’ells, el que més suport reba per part de l’audiència, s’unirà a la terna de finalistes formada per GianmarcoMelysa i Lola i al costat d’ells serà candidat a la victòria i al premi de 200.000 euros en la segona part de la final.

En la gala de hui, els cinc concursants que encara perduren en el concurs arribaran en helicòpter a les instal·lacions de Mediaset Espanya a Madrid, on estaran esperant els seus companys d’aventura. Durant la vetlada viuran sorpreses i retrobaments amb familiars i amics, participaran en l’últim joc de líder de l’edició en els exteriors del plató amb Lara Álvarez com a mestra de cerimònies i nominaran per última vegada en una ronda que el seu televoto es resoldrà en la segona part de la final.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.