Jorge Javier Vázquez no serà el presentador de la gran final de ‘Supervivientes 2021’

 

‘Supervivientes 2021‘ passarà a la història com l’edició que més ha descol·locat als seus espectadors amb continus canvis de dia d’emissió tant amb la seua gala principal amb Jorge Javier Vázquez saltant de la nit del dijous a la del dimecres i viceversa així, com a ‘Connexión Honduras’ passant del diumenge al dilluns i ‘Tierra de Nadie’ del dimarts al dimecres. Però el desconcert que hi ha hagut amb el seu final ha sigut continu.

I és que la primera informació que va sorgir dijous passat va ser que Telecinco estava plantejant emetre la seua gran final en la nit del divendres per a fer front a la final de ‘La voz Kids’ en Antena 3. L’endemà, el ‘Deluxe’ confirmava la informació en encebar que quedaven set dies per a conéixer al guanyador del reality. I va ser el diumenge quan es va confirmar que Telecinco emetrà una doble final amb la primera part este dimecres a les 22.00 hores.

A eixa àmplia llista de modificacions se suma que Jorge Javier Vázquez ha confirmat que divendres que ve 23 de juliol, dia de la gran final, el presentador té doble funció en el Teatre Tívoli de Barcelona, alguna cosa que impediria que el català es pose al capdavant del programa. Per tant, la gran pregunta que es fan ara els seguidors és, qui presentarà la gala final este divendres?

 

Tot apunta al fet que serà Lara Álvarez la que assumisca la batuta de ‘Supervivientes 2021’, ja que Carlos Sobera es troba ja de vacances i Jordi González s’acomiadava este dilluns del debat final. Alguna cosa que podria convertir-se en un encert, ja que porta uns anys al capdavant de la informació que es viu a l’illa i coordinant-se amb Madrid.

 

Així serà la primera final d’este dimecres

 

Després de 15 setmanes d’aventura, ‘Supervivientes 2021’ arriba al seu desenllaç en una final que arrancarà demà dimecres en Telecinco (22:00 h), amb una gala conduïda per Jorge Javier Vázquez en la qual es revelarà la identitat del quart finalista del concurs, Tom o Olga, actualment nominats.

Un d’ells, el que més suport reba per part de l’audiència, s’unirà a la terna de finalistes formada per GianmarcoMelysa i Lola i al costat d’ells serà candidat a la victòria i al premi de 200.000 euros en la segona part de la final.

En la gala de hui, els cinc concursants que encara perduren en el concurs arribaran en helicòpter a les instal·lacions de Mediaset Espanya a Madrid, on estaran esperant els seus companys d’aventura. Durant la vetlada viuran sorpreses i retrobaments amb familiars i amics, participaran en l’últim joc de líder de l’edició en els exteriors del plató amb Lara Álvarez com a mestra de cerimònies i nominaran per última vegada en una ronda que el seu televoto es resoldrà en la segona part de la final.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València encapçala el risc climàtic de dengue a Espanya, segons l’informe Lancet Countdown

Un informe europeu situa a la província de València com la zona d'Espanya amb major idoneïtat climàtica per a la transmissió del dengue, en un context d'augment de morts per calor, incendis, al·lèrgies i expansió de malalties transmeses per mosquits.

La presidenta del Port de València es nega a dimitir malgrat la investigació d’Anticorrupció

La presidenta de l'Autoritat Portuària de València, Mar Chao, rebutja deixar el càrrec malgrat estar sent investigada per la Fiscalia Anticorrupció per presumptes delictes en processos de col·locació de personal.

L’Oviedo s’aferra a la permanència davant un Vila-real llançat cap a la Champions

L'Oviedo, cuer però en ratxa, rep a un Vila-real quasi classificat per a la Lliga de Campions en un dol clau que pot marcar la lluita per la permanència.

Els municipis nuclears reclamen que la pròrroga de les centrals es decidisca amb criteris tècnics

L'associació de municipis nuclears reclama que la continuïtat de les centrals, com Almaraz, es decidisca per criteris tècnics i defén el seu paper en la demanda energètica actual.

A presó un matrimoni acusat d’estafar 200.000 euros amb una trama immobiliària a Oropesa

Un matrimoni d'Orpesa entra a la presó provisional acusat de liderar una trama d'estafes immobiliàries amb la qual hauria defraudat més de 200.000 euros a unes 30 víctimes en diverses províncies.

Barcala veu lògiques les citacions per les vivendes públiques i el PSOE afirma que la Justícia assenyala al seu entorn

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, considera lògiques les citacions judicials pel cas de les vivendes públiques dels Naus, mentres el PSPV-PSOE sosté que la investigació apunta a càrrecs del seu entorn més pròxim.

La Diputació d’Alacant nega haver oferit a Facpyme la gestió dels bons comercie

La Diputació d'Alacant sosté que no va promoure a Facpyme com a gestora dels bons comercie i que van ser els ajuntaments els qui van decidir de manera autònoma com tramitar les ajudes.

València Basket s’agarra al factor pista davant el milionari Panathinaikos

València Basket afronta els quarts de final de l'Eurolliga amb avantatge de pista i una fase regular més sòlida davant un Panathinaikos que lidera els pressupostos de la competició i ha sigut sancionat per excedir el límit econòmic.