Jorge Javier Vázquez no serà el presentador de la gran final de ‘Supervivientes 2021’

 

‘Supervivientes 2021‘ passarà a la història com l’edició que més ha descol·locat als seus espectadors amb continus canvis de dia d’emissió tant amb la seua gala principal amb Jorge Javier Vázquez saltant de la nit del dijous a la del dimecres i viceversa així, com a ‘Connexión Honduras’ passant del diumenge al dilluns i ‘Tierra de Nadie’ del dimarts al dimecres. Però el desconcert que hi ha hagut amb el seu final ha sigut continu.

I és que la primera informació que va sorgir dijous passat va ser que Telecinco estava plantejant emetre la seua gran final en la nit del divendres per a fer front a la final de ‘La voz Kids’ en Antena 3. L’endemà, el ‘Deluxe’ confirmava la informació en encebar que quedaven set dies per a conéixer al guanyador del reality. I va ser el diumenge quan es va confirmar que Telecinco emetrà una doble final amb la primera part este dimecres a les 22.00 hores.

A eixa àmplia llista de modificacions se suma que Jorge Javier Vázquez ha confirmat que divendres que ve 23 de juliol, dia de la gran final, el presentador té doble funció en el Teatre Tívoli de Barcelona, alguna cosa que impediria que el català es pose al capdavant del programa. Per tant, la gran pregunta que es fan ara els seguidors és, qui presentarà la gala final este divendres?

 

Tot apunta al fet que serà Lara Álvarez la que assumisca la batuta de ‘Supervivientes 2021’, ja que Carlos Sobera es troba ja de vacances i Jordi González s’acomiadava este dilluns del debat final. Alguna cosa que podria convertir-se en un encert, ja que porta uns anys al capdavant de la informació que es viu a l’illa i coordinant-se amb Madrid.

 

Així serà la primera final d’este dimecres

 

Després de 15 setmanes d’aventura, ‘Supervivientes 2021’ arriba al seu desenllaç en una final que arrancarà demà dimecres en Telecinco (22:00 h), amb una gala conduïda per Jorge Javier Vázquez en la qual es revelarà la identitat del quart finalista del concurs, Tom o Olga, actualment nominats.

Un d’ells, el que més suport reba per part de l’audiència, s’unirà a la terna de finalistes formada per GianmarcoMelysa i Lola i al costat d’ells serà candidat a la victòria i al premi de 200.000 euros en la segona part de la final.

En la gala de hui, els cinc concursants que encara perduren en el concurs arribaran en helicòpter a les instal·lacions de Mediaset Espanya a Madrid, on estaran esperant els seus companys d’aventura. Durant la vetlada viuran sorpreses i retrobaments amb familiars i amics, participaran en l’últim joc de líder de l’edició en els exteriors del plató amb Lara Álvarez com a mestra de cerimònies i nominaran per última vegada en una ronda que el seu televoto es resoldrà en la segona part de la final.
 

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.