10 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Jorge Javier esclafix en directe per la mala actitud de Maite Galdeano amb el seu fill

Maite Galdeano i Cristian a 'La Casa Forta'

Jorge Javier Vázquez es va mostrar molt dur amb Maite Galdeano | Telecinco

Maite Galdeano i el seu fill Cristian Suescun estan convivint per primera volta junts, per estrany que sone. Mare i fill s’estan coneixent i no precisament per a bé. La concursant navarresa va tindre una forta discussió amb el seu fill, que va propiciar que ell vullguera abandonar ‘La casa fuerte’. Maite li va amollar en directe a Cristian que no li desitjava a cap dona «el que ella tenia en casa».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A Jorge Javier Vázquez li van impactar molt les paraules de la mare al seu fill Cristian, que es van guanyar fins i tot una severa reprimenda del presentador, que es va sorprendre amb l’absència d’afecte de Galdeano. Després de vore el vídeo junts, la participant de seguida es va justificar pel que li havia dit al seu primogènit.

 

«Quan vam entrar en calor, ell té la seua manera de vore les coses, i jo tinc la meua. Soc molt tossuda, i ho he de reconéixer. I en això que dic que no el desitge per a cap dona és perquè Cristian és molt afectuós, però no té molt clar el concepte d’estimar. I jo soc una dona a qui li agradaria que l’estimaren. Per tant, no ho entenc. I en un calfó… Però que els dos però ens estimem moltíssim», es defenia la navarresa.

 

El germà de Sofia Suescun no va poder contenir les llàgrimes a la gala de dijous passat

Cristian Suescun plora després del discurs de Jorge | Telecinco

Jorge Javier decidia en eixe moment intervindre i aconsellar Galdeano sobre com ser mare: «T’has oblidat d’una cosa important. Crec que veus a un xic amb el qui no tens molta diferència d’edat, i que eres una dona moderna. Però t’has oblidat d’una cosa importantíssima, que eres sa mare», li va dir el conductor del reality.

 

Maite Galdeano va insistir que ella estima molt al seu fill, però Jorge li explicava que havia de mostrar més els seus sentiments. «Tu saps que jo t’estime molt, no? Has de ser més afectuosa amb ell. És el teu fill. Has d’ajudar-lo, protegir-lo, donar-li afecte … Estàs contínuament demanant». El discurs va tocar la fibra sensible a la pamplonesa que va decidir abraçar Cristian, qui es va afonar sense poder aguantar-se les llàgrimes.

 

El periodista li va fer vore a Maite el punt de vista del seu fill. «Eres una dona especial, i per a Cristian també tindre una mare com tu… El fas passar per glopades molt amargues. Has de ser més comprensiva. Estàs descarregant en ell una responsabilitat que tu hauries d’acceptar, que és que no eres una dona fàcil», va afegir.

 

La promesa de Maite Galdeano

Les paraules de Jorge Javier Vázquez van calar en Maite. L’exconcursant de Gran Hermano va reconéixer haver sigut «massa dura» amb el seu xiquet i va prometre ser més afectuosa amb els seus dos fills.

 

«Soc megadura amb l’educació dels meus fills. Però d’ara en avant, intentaré donar més afecte a Cristian, perquè sempre he intentat ajudar-lo però sí que em falta expressar-li-ho. És molt bonico això dels abraços i les besades. Hauré de canviar, Jorge, perquè els estime moltíssim. He sigut una mare lluitadora, i és el que hi ha. Gràcies a tu, seré més afectuosa», prometia la mare de Cristian Suescun.

 

Jorge Javier li va transmetre en tot moment la seua opinió amb gran fraternitat. Al final de la gala, el presentador de Telecinco li va confessar a la pamplonesa que confia en ella. «Tens un gran cor, només has de posar-lo a una marxa més ràpida», li va dir. Des de plató, Sofia Suescun va explicar a l’audiència la gran diferència entre la seua relació amb Maite i la que té Cristian: a causa de la separació dels seus pares.

 

«Des d’eixe moment (el divorci) sa mare i jo ens n’anem a viure a un pis de dones maltractades i mon pare es queda amb el meu germà per decisió d’un jutge. Des d’ahí, es crea un vincle afectiu amb ma mare que el meu germà no l’arriba a tindre mai. Per això no han conviscut, i no s’han arribat a conéixer», va sentenciar la nóvia de Kiko Jiménez.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.