Anuncios

Jorge Javier Vázquez curta en sec a Olga Moreno quan anava a victimitzar a Rocío Flores

Cada vegada està més clar que a Olga Moreno li importa molt poc guanyar ‘Supervivientes’ i molt continuar parlant de la seua família i demostrant que estan molt units. El problema de tot això ve quan la concursant està aïllada del que està ocorrent a Espanya i es va ficant en camises d’onze vares sense saber que Rocío Carrasco a través de la seua docu sèrie també l’està destapant a ella i deixant-la en una molt mala posició.

De fet, Rocío Flores va dir fa uns dies que preferiria que Moreno no parlara de la família a l’illa per com s’estava desenvolupant tot, però no obstant això, reconeixia que també és la seua vida i que per tant si vol, pot fer-ho.

Anuncios

Esta setmana Olga ha dedicat molt pocs esforços a fer tasques a l’illa però molts, a parlar de la seua relació amb Rocío Flores, la filla del seu marit Antonio David Flores.

Olga Moreno es va obrir en canal amb els seus companys i els va parlar de la seua especial relació amb Rocío Flores. “Jo del que tinc moltes ganes és de fer una abraçada al meu marit, però abans que amb ell parlaria amb Rocío. Ella és la que pitjor ho està passant perquè no soc allí, estic segura. La seua pena de sempre ha sigut deixar al seu germà quan va vindre a Hondures, i la continua tenint”, explica la malaguenya.

“Jo li he dit moltes vegades que li vull i que li estime però crec que hauria d’haver-la posat més cap amunt. Jo l’he renyada molt i he estat molt damunt perquè es faça una dona. No li he demostrat el molt que l’he necessitada o el bé que s’ha portat”, compte.

La dona d’Antonio David revela que ha prestat més atenció a David Flores, que a la seua germana Rocío. “Potser és perquè la veig més fort a ella i a ell més feble. Però no es posa gelosa, a l’inrevés, en cas de veure’m amb el seu germà així, ella em donaria la vida. Jo soc Déu per a ella. Però potser ha necessitat més abraçades meues”, confessa.

 

 

Jorge Javier talla en sec “l’espectacle” d’Olga Moreno

 

En Palapa, Jorge Javier ha preguntat a la supervivent si volia enviar un missatge a Rocío. Olga ha trencat a plorar i ha dedicat unes boniques paraules a la filla del seu marit. “Que em perdone, per eixes abraçades que no li vaig donar. Ella ho sap. Sap que he estat molt pendent del seu germà sempre perquè el necessitava i potser a ella l’he deixada més de costat. Que la vull, que l’estime i que espere que estiga bé. Ha patit molt esta xiqueta de xica, i no s’ho mereix”, ha dit entre llàgrimes.

A la supervivent li costa molt poc parlar d’ella i diu que l’afecte que li ha demostrat a David Flores li ha servit perquè Rocío Flores la idolatre i que en les seues paraules, la considere Déu. No cessa a voler demostrar que la seua família és ideal i que malgrat els obstacles estan molt units, però ara, gràcies a ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ estem veient que la família no és tan idíl·lica i que tenen molts draps bruts del passat.
Jorge Javier Vázquez ha volgut ensenyar-li a Moreno un vídeo de l’illa en la qual li la veu parlant de Rocío i David Flores i esta ha tornat a plorar recordant-los. Ha sigut llavors quan ha dit que eixa xiqueta ho va passar molt malament de xicoteta i que va patir molt. En eixe moment el presentador l’ha tallada i l’ha feta tornar amb la resta dels seus companys.

Telecinco té molt clar el seu posicionament en tot este assumpte i per això vigilen molt bé els passos que es donen i les opinions que s’aboquen i per això, Olga Moreno no pot mai acabar de dir el que veritablement pensa.

 

La seua tornada a Espanya

 

Molts dels tertulians de Telecinco consideren que quan Olga Moreno torne a Espanya i veja tot el que s’està sabent i l’opinió generalitzada que hi ha, segurament es comença a plantejar moltes coses i decidisca prendre camins per separat amb el seu marit.

Igualment, ara s’està descobrint que la mateixa Olga estava molt ficada en moltes de les trames del col·laborador en contra de la seua exmuller Rocío Carrasco i fins i tot, esta s’atreveix a dir que Moreno és una peça clau en el derroque que li han fet durant tots estos anys.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.
Anuncios