Jorge Javier Vázquez curta en sec a Olga Moreno quan anava a victimitzar a Rocío Flores

Cada vegada està més clar que a Olga Moreno li importa molt poc guanyar ‘Supervivientes’ i molt continuar parlant de la seua família i demostrant que estan molt units. El problema de tot això ve quan la concursant està aïllada del que està ocorrent a Espanya i es va ficant en camises d’onze vares sense saber que Rocío Carrasco a través de la seua docu sèrie també l’està destapant a ella i deixant-la en una molt mala posició.

De fet, Rocío Flores va dir fa uns dies que preferiria que Moreno no parlara de la família a l’illa per com s’estava desenvolupant tot, però no obstant això, reconeixia que també és la seua vida i que per tant si vol, pot fer-ho.

Esta setmana Olga ha dedicat molt pocs esforços a fer tasques a l’illa però molts, a parlar de la seua relació amb Rocío Flores, la filla del seu marit Antonio David Flores.

Olga Moreno es va obrir en canal amb els seus companys i els va parlar de la seua especial relació amb Rocío Flores. «Jo del que tinc moltes ganes és de fer una abraçada al meu marit, però abans que amb ell parlaria amb Rocío. Ella és la que pitjor ho està passant perquè no soc allí, estic segura. La seua pena de sempre ha sigut deixar al seu germà quan va vindre a Hondures, i la continua tenint», explica la malaguenya.

«Jo li he dit moltes vegades que li vull i que li estime però crec que hauria d’haver-la posat més cap amunt. Jo l’he renyada molt i he estat molt damunt perquè es faça una dona. No li he demostrat el molt que l’he necessitada o el bé que s’ha portat», compte.

La dona d’Antonio David revela que ha prestat més atenció a David Flores, que a la seua germana Rocío. «Potser és perquè la veig més fort a ella i a ell més feble. Però no es posa gelosa, a l’inrevés, en cas de veure’m amb el seu germà així, ella em donaria la vida. Jo soc Déu per a ella. Però potser ha necessitat més abraçades meues», confessa.

 

 

Jorge Javier talla en sec «l’espectacle» d’Olga Moreno

 

En Palapa, Jorge Javier ha preguntat a la supervivent si volia enviar un missatge a Rocío. Olga ha trencat a plorar i ha dedicat unes boniques paraules a la filla del seu marit. «Que em perdone, per eixes abraçades que no li vaig donar. Ella ho sap. Sap que he estat molt pendent del seu germà sempre perquè el necessitava i potser a ella l’he deixada més de costat. Que la vull, que l’estime i que espere que estiga bé. Ha patit molt esta xiqueta de xica, i no s’ho mereix», ha dit entre llàgrimes.

A la supervivent li costa molt poc parlar d’ella i diu que l’afecte que li ha demostrat a David Flores li ha servit perquè Rocío Flores la idolatre i que en les seues paraules, la considere Déu. No cessa a voler demostrar que la seua família és ideal i que malgrat els obstacles estan molt units, però ara, gràcies a ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ estem veient que la família no és tan idíl·lica i que tenen molts draps bruts del passat.
Jorge Javier Vázquez ha volgut ensenyar-li a Moreno un vídeo de l’illa en la qual li la veu parlant de Rocío i David Flores i esta ha tornat a plorar recordant-los. Ha sigut llavors quan ha dit que eixa xiqueta ho va passar molt malament de xicoteta i que va patir molt. En eixe moment el presentador l’ha tallada i l’ha feta tornar amb la resta dels seus companys.

Telecinco té molt clar el seu posicionament en tot este assumpte i per això vigilen molt bé els passos que es donen i les opinions que s’aboquen i per això, Olga Moreno no pot mai acabar de dir el que veritablement pensa.

 

La seua tornada a Espanya

 

Molts dels tertulians de Telecinco consideren que quan Olga Moreno torne a Espanya i veja tot el que s’està sabent i l’opinió generalitzada que hi ha, segurament es comença a plantejar moltes coses i decidisca prendre camins per separat amb el seu marit.

Igualment, ara s’està descobrint que la mateixa Olga estava molt ficada en moltes de les trames del col·laborador en contra de la seua exmuller Rocío Carrasco i fins i tot, esta s’atreveix a dir que Moreno és una peça clau en el derroque que li han fet durant tots estos anys.

 

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.