Jorge Javier Vázquez curta en sec a Olga Moreno quan anava a victimitzar a Rocío Flores

Cada vegada està més clar que a Olga Moreno li importa molt poc guanyar ‘Supervivientes’ i molt continuar parlant de la seua família i demostrant que estan molt units. El problema de tot això ve quan la concursant està aïllada del que està ocorrent a Espanya i es va ficant en camises d’onze vares sense saber que Rocío Carrasco a través de la seua docu sèrie també l’està destapant a ella i deixant-la en una molt mala posició.

De fet, Rocío Flores va dir fa uns dies que preferiria que Moreno no parlara de la família a l’illa per com s’estava desenvolupant tot, però no obstant això, reconeixia que també és la seua vida i que per tant si vol, pot fer-ho.

Esta setmana Olga ha dedicat molt pocs esforços a fer tasques a l’illa però molts, a parlar de la seua relació amb Rocío Flores, la filla del seu marit Antonio David Flores.

Olga Moreno es va obrir en canal amb els seus companys i els va parlar de la seua especial relació amb Rocío Flores. «Jo del que tinc moltes ganes és de fer una abraçada al meu marit, però abans que amb ell parlaria amb Rocío. Ella és la que pitjor ho està passant perquè no soc allí, estic segura. La seua pena de sempre ha sigut deixar al seu germà quan va vindre a Hondures, i la continua tenint», explica la malaguenya.

«Jo li he dit moltes vegades que li vull i que li estime però crec que hauria d’haver-la posat més cap amunt. Jo l’he renyada molt i he estat molt damunt perquè es faça una dona. No li he demostrat el molt que l’he necessitada o el bé que s’ha portat», compte.

La dona d’Antonio David revela que ha prestat més atenció a David Flores, que a la seua germana Rocío. «Potser és perquè la veig més fort a ella i a ell més feble. Però no es posa gelosa, a l’inrevés, en cas de veure’m amb el seu germà així, ella em donaria la vida. Jo soc Déu per a ella. Però potser ha necessitat més abraçades meues», confessa.

 

 

Jorge Javier talla en sec «l’espectacle» d’Olga Moreno

 

En Palapa, Jorge Javier ha preguntat a la supervivent si volia enviar un missatge a Rocío. Olga ha trencat a plorar i ha dedicat unes boniques paraules a la filla del seu marit. «Que em perdone, per eixes abraçades que no li vaig donar. Ella ho sap. Sap que he estat molt pendent del seu germà sempre perquè el necessitava i potser a ella l’he deixada més de costat. Que la vull, que l’estime i que espere que estiga bé. Ha patit molt esta xiqueta de xica, i no s’ho mereix», ha dit entre llàgrimes.

A la supervivent li costa molt poc parlar d’ella i diu que l’afecte que li ha demostrat a David Flores li ha servit perquè Rocío Flores la idolatre i que en les seues paraules, la considere Déu. No cessa a voler demostrar que la seua família és ideal i que malgrat els obstacles estan molt units, però ara, gràcies a ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ estem veient que la família no és tan idíl·lica i que tenen molts draps bruts del passat.
Jorge Javier Vázquez ha volgut ensenyar-li a Moreno un vídeo de l’illa en la qual li la veu parlant de Rocío i David Flores i esta ha tornat a plorar recordant-los. Ha sigut llavors quan ha dit que eixa xiqueta ho va passar molt malament de xicoteta i que va patir molt. En eixe moment el presentador l’ha tallada i l’ha feta tornar amb la resta dels seus companys.

Telecinco té molt clar el seu posicionament en tot este assumpte i per això vigilen molt bé els passos que es donen i les opinions que s’aboquen i per això, Olga Moreno no pot mai acabar de dir el que veritablement pensa.

 

La seua tornada a Espanya

 

Molts dels tertulians de Telecinco consideren que quan Olga Moreno torne a Espanya i veja tot el que s’està sabent i l’opinió generalitzada que hi ha, segurament es comença a plantejar moltes coses i decidisca prendre camins per separat amb el seu marit.

Igualment, ara s’està descobrint que la mateixa Olga estava molt ficada en moltes de les trames del col·laborador en contra de la seua exmuller Rocío Carrasco i fins i tot, esta s’atreveix a dir que Moreno és una peça clau en el derroque que li han fet durant tots estos anys.

 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer gran destí del programa Verano Joven 2026

La Comunitat Valenciana s’ha situat com el tercer destí preferit del programa Verano Joven 2026, amb la ruta Madrid-València com a connexió ferroviària més utilitzada. La quarta edició del pla ha comptat amb quasi 6,4 milions de viatges amb descomptes per a jóvens.

Jay Wheeler portarà la gira ‘La voz favorita’ a València el 8 de desembre

Jay Wheeler iniciarà en desembre a Espanya la gira mundial 'La voz favorita', amb set concerts i parada al Roig Arena de València el 8 de desembre.

Espanya liderarà un any la nova Plataforma mundial de resiliència davant desastres

Espanya assumirà durant el primer any la presidència de la nova Plataforma sobre Resiliència Regional davant Desastres de l’OCDE, presentada a València i centrada en la prevenció i recuperació front a catàstrofes. L’experiència en la dana de 2024, el volcà de La Palma i els grans incendis serà una de les principals aportacions.

L’acampada per la vivenda a València guanya suport i continua indefinida a la plaça

L’acampada per la vivenda de la plaça de l’Ajuntament de València manté la protesta de forma indefinida i arreplega cada volta més suport ciutadà, amb aportacions de materials, menjar i nous participants.

Una truita de creïlla amb orella triomfa en el campionat internacional dAlacant

El cuiner Jon Aguirre, del restaurant Goiherri de Legazpi, ha guanyat el IV Campionat Internacional de Truita de Creïlla en Alacant Gastronòmica amb una original truita dorella amb aroma de pebre roig. El certamen també ha premiat una truita de bacallà i una altra de cansalada fumada elaborades a Sant Sebastià i a la província dAlacant.

Les obres d’emergència després de l’incendi de la Vall d’Uixó arriben als 4,2 milions

La Generalitat ha activat obres d’emergència per valor de 4,2 milions d’euros per a recuperar la zona cremada a la Vall d’Uixó i millorar la seguretat a pistes forestals i carreteres com la CV-219 i la CV-223. Els treballs s’estenen també a municipis com Artana, Alfondeguilla i la Vilavella i continuaran almenys fins a la primera mitat de 2026.

Compromís i PSPV insten Catalá a negociar amb els joves acampats per la vivenda

Compromís i PSPV han reclamat a l’alcaldessa de València, Maria José Catalá, que baixe a la plaça de l’Ajuntament per a escoltar les reivindicacions de l’acampada pel dret a la vivenda i explore possibles acords. Els socialistes critiquen que es pose el focus en la mascletà i no en la crisi d’accés a la vivenda.

La jutgessa de la dana incorpora al cas la segona declaració de Salomé Pradas al Congrés

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha incorporat al sumari la transcripció de la segona intervenció de l’exconsellera Salomé Pradas al Congrés i ha ordenat noves diligències a Ajuntaments i servicis d’emergència de la província de València.