Anuncios

Jorge Javier Vázquez curta en sec a Olga Moreno quan anava a victimitzar a Rocío Flores

Cada vegada està més clar que a Olga Moreno li importa molt poc guanyar ‘Supervivientes’ i molt continuar parlant de la seua família i demostrant que estan molt units. El problema de tot això ve quan la concursant està aïllada del que està ocorrent a Espanya i es va ficant en camises d’onze vares sense saber que Rocío Carrasco a través de la seua docu sèrie també l’està destapant a ella i deixant-la en una molt mala posició.

De fet, Rocío Flores va dir fa uns dies que preferiria que Moreno no parlara de la família a l’illa per com s’estava desenvolupant tot, però no obstant això, reconeixia que també és la seua vida i que per tant si vol, pot fer-ho.

Anuncios

Esta setmana Olga ha dedicat molt pocs esforços a fer tasques a l’illa però molts, a parlar de la seua relació amb Rocío Flores, la filla del seu marit Antonio David Flores.

Olga Moreno es va obrir en canal amb els seus companys i els va parlar de la seua especial relació amb Rocío Flores. “Jo del que tinc moltes ganes és de fer una abraçada al meu marit, però abans que amb ell parlaria amb Rocío. Ella és la que pitjor ho està passant perquè no soc allí, estic segura. La seua pena de sempre ha sigut deixar al seu germà quan va vindre a Hondures, i la continua tenint”, explica la malaguenya.

“Jo li he dit moltes vegades que li vull i que li estime però crec que hauria d’haver-la posat més cap amunt. Jo l’he renyada molt i he estat molt damunt perquè es faça una dona. No li he demostrat el molt que l’he necessitada o el bé que s’ha portat”, compte.

La dona d’Antonio David revela que ha prestat més atenció a David Flores, que a la seua germana Rocío. “Potser és perquè la veig més fort a ella i a ell més feble. Però no es posa gelosa, a l’inrevés, en cas de veure’m amb el seu germà així, ella em donaria la vida. Jo soc Déu per a ella. Però potser ha necessitat més abraçades meues”, confessa.

 

 

Jorge Javier talla en sec “l’espectacle” d’Olga Moreno

 

En Palapa, Jorge Javier ha preguntat a la supervivent si volia enviar un missatge a Rocío. Olga ha trencat a plorar i ha dedicat unes boniques paraules a la filla del seu marit. “Que em perdone, per eixes abraçades que no li vaig donar. Ella ho sap. Sap que he estat molt pendent del seu germà sempre perquè el necessitava i potser a ella l’he deixada més de costat. Que la vull, que l’estime i que espere que estiga bé. Ha patit molt esta xiqueta de xica, i no s’ho mereix”, ha dit entre llàgrimes.

A la supervivent li costa molt poc parlar d’ella i diu que l’afecte que li ha demostrat a David Flores li ha servit perquè Rocío Flores la idolatre i que en les seues paraules, la considere Déu. No cessa a voler demostrar que la seua família és ideal i que malgrat els obstacles estan molt units, però ara, gràcies a ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ estem veient que la família no és tan idíl·lica i que tenen molts draps bruts del passat.
Jorge Javier Vázquez ha volgut ensenyar-li a Moreno un vídeo de l’illa en la qual li la veu parlant de Rocío i David Flores i esta ha tornat a plorar recordant-los. Ha sigut llavors quan ha dit que eixa xiqueta ho va passar molt malament de xicoteta i que va patir molt. En eixe moment el presentador l’ha tallada i l’ha feta tornar amb la resta dels seus companys.

Telecinco té molt clar el seu posicionament en tot este assumpte i per això vigilen molt bé els passos que es donen i les opinions que s’aboquen i per això, Olga Moreno no pot mai acabar de dir el que veritablement pensa.

 

La seua tornada a Espanya

 

Molts dels tertulians de Telecinco consideren que quan Olga Moreno torne a Espanya i veja tot el que s’està sabent i l’opinió generalitzada que hi ha, segurament es comença a plantejar moltes coses i decidisca prendre camins per separat amb el seu marit.

Igualment, ara s’està descobrint que la mateixa Olga estava molt ficada en moltes de les trames del col·laborador en contra de la seua exmuller Rocío Carrasco i fins i tot, esta s’atreveix a dir que Moreno és una peça clau en el derroque que li han fet durant tots estos anys.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios