Jorge Javier Vázquez curta en sec a Olga Moreno quan anava a victimitzar a Rocío Flores

Cada vegada està més clar que a Olga Moreno li importa molt poc guanyar ‘Supervivientes’ i molt continuar parlant de la seua família i demostrant que estan molt units. El problema de tot això ve quan la concursant està aïllada del que està ocorrent a Espanya i es va ficant en camises d’onze vares sense saber que Rocío Carrasco a través de la seua docu sèrie també l’està destapant a ella i deixant-la en una molt mala posició.

De fet, Rocío Flores va dir fa uns dies que preferiria que Moreno no parlara de la família a l’illa per com s’estava desenvolupant tot, però no obstant això, reconeixia que també és la seua vida i que per tant si vol, pot fer-ho.

Esta setmana Olga ha dedicat molt pocs esforços a fer tasques a l’illa però molts, a parlar de la seua relació amb Rocío Flores, la filla del seu marit Antonio David Flores.

Olga Moreno es va obrir en canal amb els seus companys i els va parlar de la seua especial relació amb Rocío Flores. «Jo del que tinc moltes ganes és de fer una abraçada al meu marit, però abans que amb ell parlaria amb Rocío. Ella és la que pitjor ho està passant perquè no soc allí, estic segura. La seua pena de sempre ha sigut deixar al seu germà quan va vindre a Hondures, i la continua tenint», explica la malaguenya.

«Jo li he dit moltes vegades que li vull i que li estime però crec que hauria d’haver-la posat més cap amunt. Jo l’he renyada molt i he estat molt damunt perquè es faça una dona. No li he demostrat el molt que l’he necessitada o el bé que s’ha portat», compte.

La dona d’Antonio David revela que ha prestat més atenció a David Flores, que a la seua germana Rocío. «Potser és perquè la veig més fort a ella i a ell més feble. Però no es posa gelosa, a l’inrevés, en cas de veure’m amb el seu germà així, ella em donaria la vida. Jo soc Déu per a ella. Però potser ha necessitat més abraçades meues», confessa.

 

 

Jorge Javier talla en sec «l’espectacle» d’Olga Moreno

 

En Palapa, Jorge Javier ha preguntat a la supervivent si volia enviar un missatge a Rocío. Olga ha trencat a plorar i ha dedicat unes boniques paraules a la filla del seu marit. «Que em perdone, per eixes abraçades que no li vaig donar. Ella ho sap. Sap que he estat molt pendent del seu germà sempre perquè el necessitava i potser a ella l’he deixada més de costat. Que la vull, que l’estime i que espere que estiga bé. Ha patit molt esta xiqueta de xica, i no s’ho mereix», ha dit entre llàgrimes.

A la supervivent li costa molt poc parlar d’ella i diu que l’afecte que li ha demostrat a David Flores li ha servit perquè Rocío Flores la idolatre i que en les seues paraules, la considere Déu. No cessa a voler demostrar que la seua família és ideal i que malgrat els obstacles estan molt units, però ara, gràcies a ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ estem veient que la família no és tan idíl·lica i que tenen molts draps bruts del passat.
Jorge Javier Vázquez ha volgut ensenyar-li a Moreno un vídeo de l’illa en la qual li la veu parlant de Rocío i David Flores i esta ha tornat a plorar recordant-los. Ha sigut llavors quan ha dit que eixa xiqueta ho va passar molt malament de xicoteta i que va patir molt. En eixe moment el presentador l’ha tallada i l’ha feta tornar amb la resta dels seus companys.

Telecinco té molt clar el seu posicionament en tot este assumpte i per això vigilen molt bé els passos que es donen i les opinions que s’aboquen i per això, Olga Moreno no pot mai acabar de dir el que veritablement pensa.

 

La seua tornada a Espanya

 

Molts dels tertulians de Telecinco consideren que quan Olga Moreno torne a Espanya i veja tot el que s’està sabent i l’opinió generalitzada que hi ha, segurament es comença a plantejar moltes coses i decidisca prendre camins per separat amb el seu marit.

Igualment, ara s’està descobrint que la mateixa Olga estava molt ficada en moltes de les trames del col·laborador en contra de la seua exmuller Rocío Carrasco i fins i tot, esta s’atreveix a dir que Moreno és una peça clau en el derroque que li han fet durant tots estos anys.

 

Últimes notícies

La Tomatina es menja ara en cucurutxo amb un gelat de tomaca fet a Buñol

La gelateria italiana Al Bacio, regentada per Diego Salvati a Buñol, ha creat un gelat de tomaca amb producte local com a homenatge gastronòmic a la Tomatina. L’elaboració, de sabor salat i en edició limitada, busca l’equilibri entre l’acidesa del tomata i el punt dolç d’un gelat tradicional.

225 conductors acaben davant del jutge en juliol a la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 225 conductors en juliol a la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, més de la mitat per alcohol. València concentra bona part de les actuacions per conduir sense permís i sota els efectes de l'alcohol.

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.

La Nit de l’Albà d’Elx crema 9,6 tones de pólvora amb poques incidències

La Nit de l'Albà d'Elx ha disparat 9,6 tones de pólvora, 260 quilos més que en 2025, amb un balanç reduït d'incidències, tot i el trasllat d'una dona amb cremades de segon grau a l'Hospital General d'Elx.

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.