Jorge Javier Vázquez destapa l’estratègia d’Olga Moreno en ‘Supervivientes’

 

Olga Moreno ja porta dos mesos en ‘Supervivientes’ i s’ha convertit en una de les participants més fortes, i també en una de les més polèmiques. Les seues aliances en el reality estan en el punt de mira i Jorge Javier ha volgut destapar quina estratègia podria estar seguint la dona d’Antonio David.

Abans de començar la gala en obert per a tothom, el presentador ha volgut donar la seua opinió, “Puc comentar el que he dit en la reunió, no? Això no és desequilibrar, que després diuen que si el presentador desequilibra“, comentava primer amb la direcció abans d’arrancar-se.

“Saps què està fent molt bé Olga? Si vas a un reality, guanyaràs i tens una estratègia. I no és lícit sinó obligatori, perquè sinó no vages”, li deia a la defensora de la supervivent.

“Crec que Olga, amb molt bon encert, el que està fent és aprofitant alguna ficada de pota dels altres per a recalcar-la i llavors anar llevant del mig a diversos enemics“, exposava finalment.

Jorge Javier Vázquez creu que Olga Moreno està seguint el seu propi full de ruta en ‘Supervivientes’ i que està aprofitant els moments de feblesa dels seus companys de programa per a anar escalant posicions.

“Potser estes coses les fas de manera instintiva perquè estes en un concurs i has d’anar carregant-te als altres. Tots els concursants utilitzen les seues estratègies per a anar afeblint a l’altre”, ha volgut explicar.

Jorge Javier i Olga Moreno connecten en ‘Supervivientes’.

 

Olga Moreno està en el punt de mira per les seues amistats en ‘Supervivientes’ i molts veuen en les seues aliances una estratègia ben definida. La mateixa Rocío Flores va voler defensar a la dona del seu pare per ser criticada per això: “És que ara fer amistats en ‘Supervivientes’ és seguir una estratègia?”, va dir en el programa de Carlos Sobera, molt enfadada.

Olga Moreno va començar en el reality bastant feble per la seua situació personal i amb molts dubtes. No obstant això, ha aconseguit fer-se un buit en el grup i tots els seus moviments estan sent analitzats amb lupa.

Últimes notícies

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.