Jorge Javier Vázquez destapa l’estratègia d’Olga Moreno en ‘Supervivientes’

 

Olga Moreno ja porta dos mesos en ‘Supervivientes’ i s’ha convertit en una de les participants més fortes, i també en una de les més polèmiques. Les seues aliances en el reality estan en el punt de mira i Jorge Javier ha volgut destapar quina estratègia podria estar seguint la dona d’Antonio David.

Abans de començar la gala en obert per a tothom, el presentador ha volgut donar la seua opinió, “Puc comentar el que he dit en la reunió, no? Això no és desequilibrar, que després diuen que si el presentador desequilibra“, comentava primer amb la direcció abans d’arrancar-se.

“Saps què està fent molt bé Olga? Si vas a un reality, guanyaràs i tens una estratègia. I no és lícit sinó obligatori, perquè sinó no vages”, li deia a la defensora de la supervivent.

“Crec que Olga, amb molt bon encert, el que està fent és aprofitant alguna ficada de pota dels altres per a recalcar-la i llavors anar llevant del mig a diversos enemics“, exposava finalment.

Jorge Javier Vázquez creu que Olga Moreno està seguint el seu propi full de ruta en ‘Supervivientes’ i que està aprofitant els moments de feblesa dels seus companys de programa per a anar escalant posicions.

“Potser estes coses les fas de manera instintiva perquè estes en un concurs i has d’anar carregant-te als altres. Tots els concursants utilitzen les seues estratègies per a anar afeblint a l’altre”, ha volgut explicar.

Jorge Javier i Olga Moreno connecten en ‘Supervivientes’.

 

Olga Moreno està en el punt de mira per les seues amistats en ‘Supervivientes’ i molts veuen en les seues aliances una estratègia ben definida. La mateixa Rocío Flores va voler defensar a la dona del seu pare per ser criticada per això: “És que ara fer amistats en ‘Supervivientes’ és seguir una estratègia?”, va dir en el programa de Carlos Sobera, molt enfadada.

Olga Moreno va començar en el reality bastant feble per la seua situació personal i amb molts dubtes. No obstant això, ha aconseguit fer-se un buit en el grup i tots els seus moviments estan sent analitzats amb lupa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.