Jorge Javier Vázquez destapa l’estratègia d’Olga Moreno en ‘Supervivientes’

 

Olga Moreno ja porta dos mesos en ‘Supervivientes’ i s’ha convertit en una de les participants més fortes, i també en una de les més polèmiques. Les seues aliances en el reality estan en el punt de mira i Jorge Javier ha volgut destapar quina estratègia podria estar seguint la dona d’Antonio David.

Abans de començar la gala en obert per a tothom, el presentador ha volgut donar la seua opinió, «Puc comentar el que he dit en la reunió, no? Això no és desequilibrar, que després diuen que si el presentador desequilibra«, comentava primer amb la direcció abans d’arrancar-se.

«Saps què està fent molt bé Olga? Si vas a un reality, guanyaràs i tens una estratègia. I no és lícit sinó obligatori, perquè sinó no vages», li deia a la defensora de la supervivent.

«Crec que Olga, amb molt bon encert, el que està fent és aprofitant alguna ficada de pota dels altres per a recalcar-la i llavors anar llevant del mig a diversos enemics«, exposava finalment.

Jorge Javier Vázquez creu que Olga Moreno està seguint el seu propi full de ruta en ‘Supervivientes’ i que està aprofitant els moments de feblesa dels seus companys de programa per a anar escalant posicions.

«Potser estes coses les fas de manera instintiva perquè estes en un concurs i has d’anar carregant-te als altres. Tots els concursants utilitzen les seues estratègies per a anar afeblint a l’altre», ha volgut explicar.

Jorge Javier i Olga Moreno connecten en ‘Supervivientes’.

 

Olga Moreno està en el punt de mira per les seues amistats en ‘Supervivientes’ i molts veuen en les seues aliances una estratègia ben definida. La mateixa Rocío Flores va voler defensar a la dona del seu pare per ser criticada per això: «És que ara fer amistats en ‘Supervivientes’ és seguir una estratègia?», va dir en el programa de Carlos Sobera, molt enfadada.

Olga Moreno va començar en el reality bastant feble per la seua situació personal i amb molts dubtes. No obstant això, ha aconseguit fer-se un buit en el grup i tots els seus moviments estan sent analitzats amb lupa.

Últimes notícies

Dani Raba s’estrena com a golejador amb el Valencia en Lliga any i mig després

Dani Raba ha marcat el seu primer gol amb el Valencia CF en l’empat a El Sardinero contra el Racing, el seu primer en Lliga en any i mig. El tant, al minut 2, és també el més matiner del club en els últims anys.

El València vol fer bo a Mestalla el punt d’El Sardinero

José Luis Gayà i Dani Raba coincidixen que el València ha de fer bo el punt sumat davant el Racing amb dos triomfs seguits a Mestalla contra Athletic i Villarreal.

Una planta nova ret el seu nom a l’agent mediambiental Cristina Gallardo

El CIEF ha descrit dos novetats botàniques a la Comunitat Valenciana: el nou híbrid 'Teucrium cristinae', dedicat a l’agent mediambiental Cristina Gallardo, i l’espècie endèmica 'Limonium novovalentinum', localitzada al centre-sud de la província de València.

El Villarreal C es dispara en el lideratge del grup VI de Tercera Federació

El Villarreal C ha consolidat el lideratge del grup VI de Tercera Federació després de golejar el Buñol en la sisena jornada, marcada també per la primera victòria del Torrellano i diversos empats ajustats.

Les fibres reciclades i naturals confirmen el seu potencial contra el soroll als edificis

Un estudi de la UPV ha demostrat que materials acústics fets amb fibres reciclades i naturals mantenen gran part de les seues prestacions després de més de setze anys d’envelliment, i es consoliden com una alternativa sostenible per a millorar el confort sonor dels edificis.

Salven cinc treballadors i 3.300 porcs en un incendi en una granja de Benaguasil

Cinc treballadors i uns 3.300 porcs han sigut rescatats sans i estalvis d’una explotació porcina de Benaguasil després d’un incendi que va generar una gran columna de fum però sense causar danys personals ni la mort d’animals.

Ford Almussafes obri una nova etapa en el seu 50 aniversari amb l’aliança amb Geely

La fàbrica de Ford a Almussafes complix 50 anys mentre tanca una aliança amb Geely que garantix cinc models en producció i augura més faena i estabilitat per a la plantilla a partir de 2028.

Oratge estable i nits un poc més suaus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta la setmana amb cel poc nuvolós, nits lleugerament més suaus, màximes quasi sense canvis i vent fluix variable, segons Aemet. Dimarts es mantindrà l’estabilitat, amb alguns bancs de boira matiners a l’interior i temperatures semblants.