Jorge Javier Vázquez destapa l’estratègia d’Olga Moreno en ‘Supervivientes’

 

Olga Moreno ja porta dos mesos en ‘Supervivientes’ i s’ha convertit en una de les participants més fortes, i també en una de les més polèmiques. Les seues aliances en el reality estan en el punt de mira i Jorge Javier ha volgut destapar quina estratègia podria estar seguint la dona d’Antonio David.

Abans de començar la gala en obert per a tothom, el presentador ha volgut donar la seua opinió, “Puc comentar el que he dit en la reunió, no? Això no és desequilibrar, que després diuen que si el presentador desequilibra“, comentava primer amb la direcció abans d’arrancar-se.

“Saps què està fent molt bé Olga? Si vas a un reality, guanyaràs i tens una estratègia. I no és lícit sinó obligatori, perquè sinó no vages”, li deia a la defensora de la supervivent.

“Crec que Olga, amb molt bon encert, el que està fent és aprofitant alguna ficada de pota dels altres per a recalcar-la i llavors anar llevant del mig a diversos enemics“, exposava finalment.

Jorge Javier Vázquez creu que Olga Moreno està seguint el seu propi full de ruta en ‘Supervivientes’ i que està aprofitant els moments de feblesa dels seus companys de programa per a anar escalant posicions.

“Potser estes coses les fas de manera instintiva perquè estes en un concurs i has d’anar carregant-te als altres. Tots els concursants utilitzen les seues estratègies per a anar afeblint a l’altre”, ha volgut explicar.

Jorge Javier i Olga Moreno connecten en ‘Supervivientes’.

 

Olga Moreno està en el punt de mira per les seues amistats en ‘Supervivientes’ i molts veuen en les seues aliances una estratègia ben definida. La mateixa Rocío Flores va voler defensar a la dona del seu pare per ser criticada per això: “És que ara fer amistats en ‘Supervivientes’ és seguir una estratègia?”, va dir en el programa de Carlos Sobera, molt enfadada.

Olga Moreno va començar en el reality bastant feble per la seua situació personal i amb molts dubtes. No obstant això, ha aconseguit fer-se un buit en el grup i tots els seus moviments estan sent analitzats amb lupa.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.