Jorge Javier Vázquez destapa l’estratègia d’Olga Moreno en ‘Supervivientes’

 

Olga Moreno ja porta dos mesos en ‘Supervivientes’ i s’ha convertit en una de les participants més fortes, i també en una de les més polèmiques. Les seues aliances en el reality estan en el punt de mira i Jorge Javier ha volgut destapar quina estratègia podria estar seguint la dona d’Antonio David.

Abans de començar la gala en obert per a tothom, el presentador ha volgut donar la seua opinió, «Puc comentar el que he dit en la reunió, no? Això no és desequilibrar, que després diuen que si el presentador desequilibra«, comentava primer amb la direcció abans d’arrancar-se.

«Saps què està fent molt bé Olga? Si vas a un reality, guanyaràs i tens una estratègia. I no és lícit sinó obligatori, perquè sinó no vages», li deia a la defensora de la supervivent.

«Crec que Olga, amb molt bon encert, el que està fent és aprofitant alguna ficada de pota dels altres per a recalcar-la i llavors anar llevant del mig a diversos enemics«, exposava finalment.

Jorge Javier Vázquez creu que Olga Moreno està seguint el seu propi full de ruta en ‘Supervivientes’ i que està aprofitant els moments de feblesa dels seus companys de programa per a anar escalant posicions.

«Potser estes coses les fas de manera instintiva perquè estes en un concurs i has d’anar carregant-te als altres. Tots els concursants utilitzen les seues estratègies per a anar afeblint a l’altre», ha volgut explicar.

Jorge Javier i Olga Moreno connecten en ‘Supervivientes’.

 

Olga Moreno està en el punt de mira per les seues amistats en ‘Supervivientes’ i molts veuen en les seues aliances una estratègia ben definida. La mateixa Rocío Flores va voler defensar a la dona del seu pare per ser criticada per això: «És que ara fer amistats en ‘Supervivientes’ és seguir una estratègia?», va dir en el programa de Carlos Sobera, molt enfadada.

Olga Moreno va començar en el reality bastant feble per la seua situació personal i amb molts dubtes. No obstant això, ha aconseguit fer-se un buit en el grup i tots els seus moviments estan sent analitzats amb lupa.

Últimes notícies

PP i Vox tomben totes les propostes de l’oposició i exhibixen fractura en immigració i finançament

PP i Vox han rebutjat totes les propostes de l’oposició en el debat sobre l’estat de la Comunitat Valenciana i han evidenciat discrepàncies en immigració i finançament autonòmic, tot i mantindre acords en matèria de vivenda.

Avís per fortes pluges des de dijous al migdia a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta des de dijous al migdia un episodi de pluges molt intenses i estàtiques, amb risc d’inundacions i barrancades, que pot arribar a nivell roig en punts de Castelló, València i nord d’Alacant.

Una desena de municipis valencians suspenen les classes per l’alerta per pluges intenses

Almenys deu municipis de la província de València han suspés per a dijous l’activitat lectiva per l’alerta taronja per pluges intenses i tempestes. L’avís afecta també Castelló i el litoral nord d’Alacant, amb recomanacions d’extremar la precaució fins divendres.

Presó provisional per a l’home detingut per matar la seua parella a Benidorm

El jutjat de Violència sobre la Dona de Benidorm ha ordenat l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l’home detingut per matar presumptament la seua parella al domicili comú. Altres dos arrestats queden en llibertat provisional, investigats per encobriment.

Jasiel Rivero es queda al Valencia Basket fins al final de temporada

El Valencia Basket ha ampliat fins al final de temporada el contracte mensual de Jasiel Rivero, que ha rendit a bon nivell en el seu retorn. El cubà disputarà així la seua tercera etapa al club taronja després del període 2021-2023.

Solís somia estrenar el Nou Mestalla jugant competició europea

El director general del València CF, Javier Solís, confia que el Nou Mestalla puga inaugurar-se en competició europea el curs 2027-28 i garantix que els abonaments mantindran preus similars o més baixos que l’actual estadi.

El Valencia es mostra molt confiat que el Nou Mestalla siga seu del Mundial 2030

El director general del Valencia, Javier Solís, s’ha mostrat molt optimista perquè València aculla partits del Mundial 2030 al Nou Mestalla, amb unes obres que avancen segons el calendari i una inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

El PSPV portarà a Anticorrupció el dosier sobre Juanfran Pérez Llorca

Diana Morant anuncia que el PSPV presentarà una denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel contingut del dosier sobre el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca. El cap del Consell es declara tranquil i insta que el porten al jutjat.