Jorge Javier Vázquez té un col·laborador al punt de mira

Jorge Javier Vázquez és una de les cares més poderoses de Telecinco. Va començar fent de tertulià en alguns programes i ara és el rei de la xicoteta pantalla. El presentador es beneficia de la influència que té i no consent que ningú li porte la contrària. Ara, la docusèrie de Rocío Carrasco ha tret a la llum la cara més intolerant del presentador. Gran part del públic s’ha mostrat descontent amb ell. Consideren que no dona veu a totes les opinions i que està obsessionat amb convertir Antonio David Flores en el botxí del relat.

El periodista Antonio Montero ha tingut molts problemes amb ell. Jorge Javier no suporta les idees polítiques del col·laborador i més d’una vegada ha aprofitat els comentaris que este fa sobre Rociíto per acusar-lo de tenir una ideologia molt extrema. No obstant això, el paparazzi no és l’únic que ha patit actituds d’esta mena per part del català. Els espectadors de ‘Sálvame’ s’han adonat que el presentador té una malvolença especial cap a Rafa Mora.

 

 

L’extronista de ‘Mujeres y hombres y viceversa’ s’ha enfrontat a tots els seus companys. Una de les seues grans víctimes és María Patiño, amiga íntima de Jorge Javier. En una ocasió, el comunicador ja va alertar els seus tertulians: «A mi ningú em tus a la cara». Sembla que Rafa Mora no ha tingut en compte l’amistat que el seu cap té amb la periodista. És conscient que la millor manera de fer espectacle és crear conflictes amb la resta de col·laboradors, però l’obsessió que té per acaparar el protagonisme del programa li ha acabat jugant una mala passada.

La direcció de ‘Sálvame’ ha comunicat que té intenció d’acomiadar dos col·laboradors. Han contractat ‘las Mellis‘, arxienemigues d’Isabel Pantoja, i han pensat que el millor era desfer-se d’algunes cares antigues. L’audiència exigeix que l’equip de Jorge Javier Vázquez prescindisca de Rafa Mora, ja que té força tensió amb el presentador i segueix sense trobar el seu lloc a Telecinco. Està obsessionat a ser famós i ha acabat avorrint els seguidors del programa. Així doncs, tot fa pensar que té els dies comptats com a tertulià.

 

El pitjor enemic de Rafa Mora posa en perill la seua feina a la televisió

Rafa Mora va començar a treballar a ‘Sálvame’ gràcies haver participat en un concurs, el premi del qual li assegurava una cadira al programa. Va signar el contracte el 2016 i, des del primer moment, este fitxatge va generar molta polèmica.

El valencià és conscient que els seus companys tenen una trajectòria molt més llarga que ell. Així que ha fet mans i mànigues per a intentar demostrar que està per sobre de qualsevol rival. Una de les col·laboradores que més ha patit per esta fixació de l’extronista és Lydia Lozano, qui, al llarg dels seus vint anys de carrera, ha demostrat tenir molta destresa davant de les càmeres i, a més, compta amb un exèrcit de seguidors disposats a donar la cara per ella en qualsevol conflicte.

Rafa Mora no va tenir en compte el poder de la periodista canària i s’hi va enfrontar pensant que era la més feble. Les xarxes socials no obliden este atreviment i, quan ‘Sálvame’ va fer públic que acomiadaria dos tertulians, van exigir un d’ells fos l’extronista.

Anabel Pantoja també ha patit la tirania del col·laborador. Quan van començar a treballar junts, ella li va confessar un dels seus grans secrets, i Rafa no va dubtar a fer-lo públic per a guanyar punts amb la direcció del programa.

Sembla que Jorge Javier Vázquez té molt en compte estos detalls, i per este motiu, si els responsables del programa li demanen que acomiade un dels tertulians, Rafa Mora té moltes possibilitats de ser l’elegit. Demanarà perdó abans que això passe?

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La UPV inaugura un museu permanent amb les escenes guanyadores de La Ciència als Falles

La UPV ha inaugurat una seu permanent del museu Ciència i Falles en el poal morat de la Ciutat Politècnica de la Innovació, amb ninots i escenes premiades de 2024 i 2025. La mostra creixerà amb cada edició del concurs i reforça el pont entre divulgació científica i tradició fallera.

Les vivendes turístiques de València aconseguixen el 100% d’ocupació en el cap de setmana prefalles

Les 4.786 vivendes d'ús turístic de València estan completes el divendres, dissabte i diumenge previs a Falles; entre setmana l'ocupació baixa al 71%.

Un monstre rosa de 4 metres visibilitza la soledat en una falla experimental

La comissió Mestre Bellver-Mariano Ribera plantarà enguany Monstruosa soledat, un gran monstre rosa i amable per fora que deixa veure un interior trist. L'obra, de Pepitagrilla, convida a abraçar-ho i a deixar missatges per a acompanyar la seua soledat.

Marissa, fallera major nord-americana de Els Somnis: les Falles se senten i era ara o mai

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio i veïna de València, és la fallera major de la comissió Els Somnis. Defén que les Falles se senten i decidix viure-les en família.

Detenen a Alacant a un home i a una dona amb orde d’expulsió després d’eixir de presó

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a dos persones amb sanció governativa d'expulsió després de complir les seues condemnes; l'home va ser escortat i expulsat. La dona havia complit prop de 20 anys per tràfic de drogues i els dos tenen prohibida l'entrada durant cinc anys

La Comunitat comença el dia este dissabte amb cels nuvolosos, pluges febles i màximes a la baixa

Dissabte amb cels nuvolosos en la Comunitat Valenciana, pluges febles al matí i descens de les màximes. La cota de neu baixarà a 700-900 m al nord, amb vent del nord-oest i ratxes fortes a l'interior.

Un mort en la CV-941 i set ferits en un xoc entre dos cotxes i un autobús a Santa Pola

Set persones van resultar ferides en un xoc entre dos turismes i un autobús en la N-332 al seu pas per Santa Pola. Hores després, un home va morir en la CV-941 a San Miguel de les Salinas.

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.