Jorge Javier Vázquez té un col·laborador al punt de mira

Jorge Javier Vázquez és una de les cares més poderoses de Telecinco. Va començar fent de tertulià en alguns programes i ara és el rei de la xicoteta pantalla. El presentador es beneficia de la influència que té i no consent que ningú li porte la contrària. Ara, la docusèrie de Rocío Carrasco ha tret a la llum la cara més intolerant del presentador. Gran part del públic s’ha mostrat descontent amb ell. Consideren que no dona veu a totes les opinions i que està obsessionat amb convertir Antonio David Flores en el botxí del relat.

El periodista Antonio Montero ha tingut molts problemes amb ell. Jorge Javier no suporta les idees polítiques del col·laborador i més d’una vegada ha aprofitat els comentaris que este fa sobre Rociíto per acusar-lo de tenir una ideologia molt extrema. No obstant això, el paparazzi no és l’únic que ha patit actituds d’esta mena per part del català. Els espectadors de ‘Sálvame’ s’han adonat que el presentador té una malvolença especial cap a Rafa Mora.

 

 

L’extronista de ‘Mujeres y hombres y viceversa’ s’ha enfrontat a tots els seus companys. Una de les seues grans víctimes és María Patiño, amiga íntima de Jorge Javier. En una ocasió, el comunicador ja va alertar els seus tertulians: «A mi ningú em tus a la cara». Sembla que Rafa Mora no ha tingut en compte l’amistat que el seu cap té amb la periodista. És conscient que la millor manera de fer espectacle és crear conflictes amb la resta de col·laboradors, però l’obsessió que té per acaparar el protagonisme del programa li ha acabat jugant una mala passada.

La direcció de ‘Sálvame’ ha comunicat que té intenció d’acomiadar dos col·laboradors. Han contractat ‘las Mellis‘, arxienemigues d’Isabel Pantoja, i han pensat que el millor era desfer-se d’algunes cares antigues. L’audiència exigeix que l’equip de Jorge Javier Vázquez prescindisca de Rafa Mora, ja que té força tensió amb el presentador i segueix sense trobar el seu lloc a Telecinco. Està obsessionat a ser famós i ha acabat avorrint els seguidors del programa. Així doncs, tot fa pensar que té els dies comptats com a tertulià.

 

El pitjor enemic de Rafa Mora posa en perill la seua feina a la televisió

Rafa Mora va començar a treballar a ‘Sálvame’ gràcies haver participat en un concurs, el premi del qual li assegurava una cadira al programa. Va signar el contracte el 2016 i, des del primer moment, este fitxatge va generar molta polèmica.

El valencià és conscient que els seus companys tenen una trajectòria molt més llarga que ell. Així que ha fet mans i mànigues per a intentar demostrar que està per sobre de qualsevol rival. Una de les col·laboradores que més ha patit per esta fixació de l’extronista és Lydia Lozano, qui, al llarg dels seus vint anys de carrera, ha demostrat tenir molta destresa davant de les càmeres i, a més, compta amb un exèrcit de seguidors disposats a donar la cara per ella en qualsevol conflicte.

Rafa Mora no va tenir en compte el poder de la periodista canària i s’hi va enfrontar pensant que era la més feble. Les xarxes socials no obliden este atreviment i, quan ‘Sálvame’ va fer públic que acomiadaria dos tertulians, van exigir un d’ells fos l’extronista.

Anabel Pantoja també ha patit la tirania del col·laborador. Quan van començar a treballar junts, ella li va confessar un dels seus grans secrets, i Rafa no va dubtar a fer-lo públic per a guanyar punts amb la direcció del programa.

Sembla que Jorge Javier Vázquez té molt en compte estos detalls, i per este motiu, si els responsables del programa li demanen que acomiade un dels tertulians, Rafa Mora té moltes possibilitats de ser l’elegit. Demanarà perdó abans que això passe?

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.