Jorge Javier Vázquez té un col·laborador al punt de mira

Jorge Javier Vázquez és una de les cares més poderoses de Telecinco. Va començar fent de tertulià en alguns programes i ara és el rei de la xicoteta pantalla. El presentador es beneficia de la influència que té i no consent que ningú li porte la contrària. Ara, la docusèrie de Rocío Carrasco ha tret a la llum la cara més intolerant del presentador. Gran part del públic s’ha mostrat descontent amb ell. Consideren que no dona veu a totes les opinions i que està obsessionat amb convertir Antonio David Flores en el botxí del relat.

El periodista Antonio Montero ha tingut molts problemes amb ell. Jorge Javier no suporta les idees polítiques del col·laborador i més d’una vegada ha aprofitat els comentaris que este fa sobre Rociíto per acusar-lo de tenir una ideologia molt extrema. No obstant això, el paparazzi no és l’únic que ha patit actituds d’esta mena per part del català. Els espectadors de ‘Sálvame’ s’han adonat que el presentador té una malvolença especial cap a Rafa Mora.

 

 

L’extronista de ‘Mujeres y hombres y viceversa’ s’ha enfrontat a tots els seus companys. Una de les seues grans víctimes és María Patiño, amiga íntima de Jorge Javier. En una ocasió, el comunicador ja va alertar els seus tertulians: «A mi ningú em tus a la cara». Sembla que Rafa Mora no ha tingut en compte l’amistat que el seu cap té amb la periodista. És conscient que la millor manera de fer espectacle és crear conflictes amb la resta de col·laboradors, però l’obsessió que té per acaparar el protagonisme del programa li ha acabat jugant una mala passada.

La direcció de ‘Sálvame’ ha comunicat que té intenció d’acomiadar dos col·laboradors. Han contractat ‘las Mellis‘, arxienemigues d’Isabel Pantoja, i han pensat que el millor era desfer-se d’algunes cares antigues. L’audiència exigeix que l’equip de Jorge Javier Vázquez prescindisca de Rafa Mora, ja que té força tensió amb el presentador i segueix sense trobar el seu lloc a Telecinco. Està obsessionat a ser famós i ha acabat avorrint els seguidors del programa. Així doncs, tot fa pensar que té els dies comptats com a tertulià.

 

El pitjor enemic de Rafa Mora posa en perill la seua feina a la televisió

Rafa Mora va començar a treballar a ‘Sálvame’ gràcies haver participat en un concurs, el premi del qual li assegurava una cadira al programa. Va signar el contracte el 2016 i, des del primer moment, este fitxatge va generar molta polèmica.

El valencià és conscient que els seus companys tenen una trajectòria molt més llarga que ell. Així que ha fet mans i mànigues per a intentar demostrar que està per sobre de qualsevol rival. Una de les col·laboradores que més ha patit per esta fixació de l’extronista és Lydia Lozano, qui, al llarg dels seus vint anys de carrera, ha demostrat tenir molta destresa davant de les càmeres i, a més, compta amb un exèrcit de seguidors disposats a donar la cara per ella en qualsevol conflicte.

Rafa Mora no va tenir en compte el poder de la periodista canària i s’hi va enfrontar pensant que era la més feble. Les xarxes socials no obliden este atreviment i, quan ‘Sálvame’ va fer públic que acomiadaria dos tertulians, van exigir un d’ells fos l’extronista.

Anabel Pantoja també ha patit la tirania del col·laborador. Quan van començar a treballar junts, ella li va confessar un dels seus grans secrets, i Rafa no va dubtar a fer-lo públic per a guanyar punts amb la direcció del programa.

Sembla que Jorge Javier Vázquez té molt en compte estos detalls, i per este motiu, si els responsables del programa li demanen que acomiade un dels tertulians, Rafa Mora té moltes possibilitats de ser l’elegit. Demanarà perdó abans que això passe?

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.