Jorge Javier paralitza ‘Sálvame’ per a anunciar la seua baixa en Telecinco les pròximes setmanes

A cinc minuts per al final de ‘Sálvame’ aquest dilluns, 11 de juliol, una trucada telefònica paralitzava per complet el programa. María Patiño eixia corrent cap a la zona d’adreça, on Alberto Díaz li passava el telèfon: “És Jorge Javier, tranquil·la“. La presentadora tornava al centre del plató, amb el seu company comunicant un important anunci a l’audiència: “Estaré dos setmanes fora de Telecinco“.

El rostre de Mediaset, amb la veu ronca, aconseguia explicar el problema que l’obliga a estar de baixa: “Tinc una laringitis postcovid, per la qual cosa estaré en repòs absolut de la veu. He de parar, inevitablement, dos setmanes“. Als seus companys se’ls canviaven la cara, preocupant-se per Vázquez.
Davant això, Jorge Javier tractava de restar-li importància: “Estic perfectament, però una de les seqüeles del covid és la gola, la veu. Portava un parell de dies més, com ja sabeu i, com no em recupere, he de parar, però solament he de tindre paciència. D’altra banda, tot bé“.

Et cuidarem el quiosquet molt bé“, afirmava Patiño, reconfortant-li en suggerir-li que podria unir aquesta aturada amb les seues vacances, venint així plenament recuperat després d’elles. Ell no les tenia totes amb si, ja que igual ha de tornar per a la final de ‘Supervivientes’: “Ja m’estàs donant les vacances, tan prompte? Quin bé!“, feia broma amb la seua amiga.

El presentador de ‘Sálvame’ a través de les seues xarxes socials la seua retirada temporal de la televisió per a recuperar-se de les seqüeles de la COVID-19, malaltia que ja li va apartar del treball durant dos setmanes.


El presentador va tornar al seu espai habitual, ‘Sálvame’, el passat 6 de juliol, quan va contar que, malgrat haver superat la malaltia, encara no havia recuperat del tot la seua veu.

Espere que amb el pas del temps recupere la veu… Mare meua, la veu amb l’important que és per a mi, ha aparegut la bruixa Úrsula i me l’ha llevada, espere que amb el pas del temps puga recuperar-la“, va fer broma en l’espai de Telecinco, la mateixa cadena on després es va posar al capdavant de Supervivientes.

Rafa Mora li preguntava precisament per això, per si la seua recuperació arribaria a temps de la celebració de la gran final del ‘reality xou’: “Espere estar per a la final de ‘Supervivientes’, però no puc avançar totalment res. Volia entrar per a deixar clar el que em passa, per a tranquil·litzar a la gent perquè he d’estar incomunicat, però intentaré estar per a la final del ‘reality xou“. “Et volem, Jorge“, li cridaven tots els col·laboradors, amb ell retornant-los l’amor des de l’altre costat del telèfon.

Sobre aquest assumpte també s’ha pronunciat Jorge Javier en xarxes socials.

Les xarxes socials no han tardat a desitjar-li una prompta recuperació al presentador.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.