13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Jorge Javier paralitza ‘Sálvame’ per a anunciar la seua baixa en Telecinco les pròximes setmanes

A cinc minuts per al final de ‘Sálvame’ aquest dilluns, 11 de juliol, una trucada telefònica paralitzava per complet el programa. María Patiño eixia corrent cap a la zona d’adreça, on Alberto Díaz li passava el telèfon: “És Jorge Javier, tranquil·la“. La presentadora tornava al centre del plató, amb el seu company comunicant un important anunci a l’audiència: “Estaré dos setmanes fora de Telecinco“.

El rostre de Mediaset, amb la veu ronca, aconseguia explicar el problema que l’obliga a estar de baixa: “Tinc una laringitis postcovid, per la qual cosa estaré en repòs absolut de la veu. He de parar, inevitablement, dos setmanes“. Als seus companys se’ls canviaven la cara, preocupant-se per Vázquez.
Davant això, Jorge Javier tractava de restar-li importància: “Estic perfectament, però una de les seqüeles del covid és la gola, la veu. Portava un parell de dies més, com ja sabeu i, com no em recupere, he de parar, però solament he de tindre paciència. D’altra banda, tot bé“.

Et cuidarem el quiosquet molt bé“, afirmava Patiño, reconfortant-li en suggerir-li que podria unir aquesta aturada amb les seues vacances, venint així plenament recuperat després d’elles. Ell no les tenia totes amb si, ja que igual ha de tornar per a la final de ‘Supervivientes’: “Ja m’estàs donant les vacances, tan prompte? Quin bé!“, feia broma amb la seua amiga.

El presentador de ‘Sálvame’ a través de les seues xarxes socials la seua retirada temporal de la televisió per a recuperar-se de les seqüeles de la COVID-19, malaltia que ja li va apartar del treball durant dos setmanes.


El presentador va tornar al seu espai habitual, ‘Sálvame’, el passat 6 de juliol, quan va contar que, malgrat haver superat la malaltia, encara no havia recuperat del tot la seua veu.

Espere que amb el pas del temps recupere la veu… Mare meua, la veu amb l’important que és per a mi, ha aparegut la bruixa Úrsula i me l’ha llevada, espere que amb el pas del temps puga recuperar-la“, va fer broma en l’espai de Telecinco, la mateixa cadena on després es va posar al capdavant de Supervivientes.

Rafa Mora li preguntava precisament per això, per si la seua recuperació arribaria a temps de la celebració de la gran final del ‘reality xou’: “Espere estar per a la final de ‘Supervivientes’, però no puc avançar totalment res. Volia entrar per a deixar clar el que em passa, per a tranquil·litzar a la gent perquè he d’estar incomunicat, però intentaré estar per a la final del ‘reality xou“. “Et volem, Jorge“, li cridaven tots els col·laboradors, amb ell retornant-los l’amor des de l’altre costat del telèfon.

Sobre aquest assumpte també s’ha pronunciat Jorge Javier en xarxes socials.

Les xarxes socials no han tardat a desitjar-li una prompta recuperació al presentador.

Últimes notícies

El Suprem celebrarà una audiència prèvia del juí contra Ábalos el 6 de febrer

El Suprem celebrarà el 6 de febrer una audiència preliminar per a resoldre nul·litats i altres qüestions prèvies del cas Koldo. La data del juí es perfila per a després de Setmana Santa.

La policia judicial intentarà recuperar els missatges de WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La policia judicial adscrita al jutjat de Catarroja ha assumit la sol·licitud a Meta per a intentar recuperar els xats de José Manuel Cuenca del dia de la DANA. Un acarament tècnic previ ha fallat perquè el telèfon es va retornar reinicialitzat i la jutgessa, amb la Fiscalia, ha avalat el nou pas.

El Consell cessa a Alberto Martín, número 3 d’Interior durant la dana

El Consell ha aprovat este divendres el cessament a petició pròpia d'Alberto Martín, que va ser número 3 d'Interior durant la dana de 2024, i ha designat a Andrés Balfagó com a substitut. Martín està citat a declarar com a testimoni el 6 de febrer en la causa sobre la gestió d'aquell episodi.

L’excap de gabinet de Mazón nega esborrar missatges i diu que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del telèfon usat durant la DANA i que només ho va restaurar abans de retornar-ho. La pericial no va poder recuperar els xats.

UGT, CCOO i SITVAL han aconseguit un acord per al conveni col·lectiu de les ITV

El nou conveni de les ITV valencianes reforça permisos i conciliació, homogeneïtza la classificació professional i avança cap a l'equiparació de condicions.

Conclou sense èxit el rescat dels wasaps de l’excap de gabinet de Mazón

La pericial en el telèfon de José Manuel Cuenca ha acabat sense recuperar els missatges del dia de la DANA. Amb la seua autorització, la jutgessa sol·licitarà les dades a Meta.

Aemet establix l’avís groc en el nord de Castelló per al dissabte per pluja i neu

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc en el nord de Castelló per pluja i neu. En el litoral s'esperen 20 l/m² en una hora i a l'interior 5 cm de neu sobre 1.000 m amb probabilitat baixa.

Dos menors i huit adults arriben en pastera a Benidorm, primera arribada de 2026 a la Comunitat Valenciana

Deu persones, dos d'elles menors, han aconseguit la costa de Benidorm i han sigut ateses en relatiu bon estat. És la primera arribada a la Comunitat Valenciana en 2026.