10.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Jorge Javier paralitza ‘Sálvame’ per a anunciar la seua baixa en Telecinco les pròximes setmanes

A cinc minuts per al final de ‘Sálvame’ aquest dilluns, 11 de juliol, una trucada telefònica paralitzava per complet el programa. María Patiño eixia corrent cap a la zona d’adreça, on Alberto Díaz li passava el telèfon: “És Jorge Javier, tranquil·la“. La presentadora tornava al centre del plató, amb el seu company comunicant un important anunci a l’audiència: “Estaré dos setmanes fora de Telecinco“.

El rostre de Mediaset, amb la veu ronca, aconseguia explicar el problema que l’obliga a estar de baixa: “Tinc una laringitis postcovid, per la qual cosa estaré en repòs absolut de la veu. He de parar, inevitablement, dos setmanes“. Als seus companys se’ls canviaven la cara, preocupant-se per Vázquez.
Davant això, Jorge Javier tractava de restar-li importància: “Estic perfectament, però una de les seqüeles del covid és la gola, la veu. Portava un parell de dies més, com ja sabeu i, com no em recupere, he de parar, però solament he de tindre paciència. D’altra banda, tot bé“.

Et cuidarem el quiosquet molt bé“, afirmava Patiño, reconfortant-li en suggerir-li que podria unir aquesta aturada amb les seues vacances, venint així plenament recuperat després d’elles. Ell no les tenia totes amb si, ja que igual ha de tornar per a la final de ‘Supervivientes’: “Ja m’estàs donant les vacances, tan prompte? Quin bé!“, feia broma amb la seua amiga.

El presentador de ‘Sálvame’ a través de les seues xarxes socials la seua retirada temporal de la televisió per a recuperar-se de les seqüeles de la COVID-19, malaltia que ja li va apartar del treball durant dos setmanes.


El presentador va tornar al seu espai habitual, ‘Sálvame’, el passat 6 de juliol, quan va contar que, malgrat haver superat la malaltia, encara no havia recuperat del tot la seua veu.

Espere que amb el pas del temps recupere la veu… Mare meua, la veu amb l’important que és per a mi, ha aparegut la bruixa Úrsula i me l’ha llevada, espere que amb el pas del temps puga recuperar-la“, va fer broma en l’espai de Telecinco, la mateixa cadena on després es va posar al capdavant de Supervivientes.

Rafa Mora li preguntava precisament per això, per si la seua recuperació arribaria a temps de la celebració de la gran final del ‘reality xou’: “Espere estar per a la final de ‘Supervivientes’, però no puc avançar totalment res. Volia entrar per a deixar clar el que em passa, per a tranquil·litzar a la gent perquè he d’estar incomunicat, però intentaré estar per a la final del ‘reality xou“. “Et volem, Jorge“, li cridaven tots els col·laboradors, amb ell retornant-los l’amor des de l’altre costat del telèfon.

Sobre aquest assumpte també s’ha pronunciat Jorge Javier en xarxes socials.

Les xarxes socials no han tardat a desitjar-li una prompta recuperació al presentador.

Últimes notícies

El vent no amaina a l’inici de la setmana en la Comunitat Valenciana: pugen les màximes i el cel continua nuvolós

La Comunitat arranca la setmana amb ratxes molt fortes d'oest a l'interior al final del dia. Les màximes pugen i tornen les pluges febles en el terç nord.

Mor un home després de ser apunyalat en el barri del Xenillet de Torrent

Un home ha mort a l'Hospital Clínic de València després de ser apunyalat anit en el barri del Xenillet, a Torrent. No hi ha detinguts i Homicidis s'ha fet càrrec de la investigació.

Molt més que una obra: la Generalitat es bolca amb la reconstrucció

La Generalitat Valenciana ha desplegat un ampli conjunt d’actuacions...

Mor un home després de ser apunyalat en el barri del Xenillet de Torrent

Un home ha mort a l'Hospital Clínic de València després de ser apunyalat la nit del diumenge en el barri del Xenillet, a Torrent. No hi ha detencions ara com ara.

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.