Jorge Javier paralitza ‘Sálvame’ per a anunciar la seua baixa en Telecinco les pròximes setmanes

A cinc minuts per al final de ‘Sálvame’ aquest dilluns, 11 de juliol, una trucada telefònica paralitzava per complet el programa. María Patiño eixia corrent cap a la zona d’adreça, on Alberto Díaz li passava el telèfon: «És Jorge Javier, tranquil·la«. La presentadora tornava al centre del plató, amb el seu company comunicant un important anunci a l’audiència: «Estaré dos setmanes fora de Telecinco«.

El rostre de Mediaset, amb la veu ronca, aconseguia explicar el problema que l’obliga a estar de baixa: «Tinc una laringitis postcovid, per la qual cosa estaré en repòs absolut de la veu. He de parar, inevitablement, dos setmanes«. Als seus companys se’ls canviaven la cara, preocupant-se per Vázquez.
Davant això, Jorge Javier tractava de restar-li importància: «Estic perfectament, però una de les seqüeles del covid és la gola, la veu. Portava un parell de dies més, com ja sabeu i, com no em recupere, he de parar, però solament he de tindre paciència. D’altra banda, tot bé«.

«Et cuidarem el quiosquet molt bé«, afirmava Patiño, reconfortant-li en suggerir-li que podria unir aquesta aturada amb les seues vacances, venint així plenament recuperat després d’elles. Ell no les tenia totes amb si, ja que igual ha de tornar per a la final de ‘Supervivientes’: «Ja m’estàs donant les vacances, tan prompte? Quin bé!«, feia broma amb la seua amiga.

El presentador de ‘Sálvame’ a través de les seues xarxes socials la seua retirada temporal de la televisió per a recuperar-se de les seqüeles de la COVID-19, malaltia que ja li va apartar del treball durant dos setmanes.


El presentador va tornar al seu espai habitual, ‘Sálvame’, el passat 6 de juliol, quan va contar que, malgrat haver superat la malaltia, encara no havia recuperat del tot la seua veu.

«Espere que amb el pas del temps recupere la veu… Mare meua, la veu amb l’important que és per a mi, ha aparegut la bruixa Úrsula i me l’ha llevada, espere que amb el pas del temps puga recuperar-la«, va fer broma en l’espai de Telecinco, la mateixa cadena on després es va posar al capdavant de Supervivientes.

Rafa Mora li preguntava precisament per això, per si la seua recuperació arribaria a temps de la celebració de la gran final del ‘reality xou’: «Espere estar per a la final de ‘Supervivientes’, però no puc avançar totalment res. Volia entrar per a deixar clar el que em passa, per a tranquil·litzar a la gent perquè he d’estar incomunicat, però intentaré estar per a la final del ‘reality xou«. «Et volem, Jorge«, li cridaven tots els col·laboradors, amb ell retornant-los l’amor des de l’altre costat del telèfon.

Sobre aquest assumpte també s’ha pronunciat Jorge Javier en xarxes socials.

Les xarxes socials no han tardat a desitjar-li una prompta recuperació al presentador.

Últimes notícies

Deting a Tortosa un fugitiu reclamat per Interpol per robatoris en empreses de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a Tortosa un home reclamat per Interpol i vinculat a dos robatoris amb força en empreses de la província de Castelló el passat 5 de juny.

Un SMS de Sanitat alerta com vore l’eclipsi solar de forma segura a la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha enviat un SMS amb recomanacions per a observar de forma segura l’eclipsi solar del 12 d’agost i ha reforçat urgències, Oftalmologia i el dispositiu d’ambulàncies a la Comunitat Valenciana.

El calor extrem ja s’associa amb 249 morts a la Comunitat Valenciana des de juliol

Les altes temperatures han causat 249 morts estimades a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol, 75 d’elles a la província de València. El sistema MoMo adverteix que les xifres són provisionals i es revisen de manera contínua.

Mig segle de l’arribada de Mario Kempes, el gran mite del valencianisme

Fa 50 anys que un desconegut Mario Kempes va aterrar a València. Hui és considerat el major ídol de la història del club.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de València dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de la província de València i el Racó d’Ademús, coincidint amb l’eclipsi de sol. L’avís estarà vigent entre les 13.00 hores i la mitjanit del dia 13.

Controlat l’incendi de Tírig després de cremar 810 hectàrees de massa forestal

L’incendi declarat divendres a Tírig ha quedat controlat este dimarts després d’afectar 810 hectàrees, sobretot forestals, entre Tírig i Catí.

On vore l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana: 9 punts oficials i fins a 60.000 persones

La Comunitat Valenciana ha habilitat nou punts oficials per a observar l’eclipsi solar, amb aforaments que van de 600 a 60.000 persones, principalment a les platges de Castelló i València i en diversos municipis d’interior.

Parcs naturals tancats i màximes restriccions per l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc d’incendis en tota la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, amb el tancament dels parcs naturals i la prohibició de transitar per senders i encendre foc. Les acampades i activitats a l’aire lliure en zones forestals també queden fortament limitades.