Jorge Javier paralitza ‘Sálvame’ per a anunciar la seua baixa en Telecinco les pròximes setmanes

A cinc minuts per al final de ‘Sálvame’ aquest dilluns, 11 de juliol, una trucada telefònica paralitzava per complet el programa. María Patiño eixia corrent cap a la zona d’adreça, on Alberto Díaz li passava el telèfon: «És Jorge Javier, tranquil·la«. La presentadora tornava al centre del plató, amb el seu company comunicant un important anunci a l’audiència: «Estaré dos setmanes fora de Telecinco«.

El rostre de Mediaset, amb la veu ronca, aconseguia explicar el problema que l’obliga a estar de baixa: «Tinc una laringitis postcovid, per la qual cosa estaré en repòs absolut de la veu. He de parar, inevitablement, dos setmanes«. Als seus companys se’ls canviaven la cara, preocupant-se per Vázquez.
Davant això, Jorge Javier tractava de restar-li importància: «Estic perfectament, però una de les seqüeles del covid és la gola, la veu. Portava un parell de dies més, com ja sabeu i, com no em recupere, he de parar, però solament he de tindre paciència. D’altra banda, tot bé«.

«Et cuidarem el quiosquet molt bé«, afirmava Patiño, reconfortant-li en suggerir-li que podria unir aquesta aturada amb les seues vacances, venint així plenament recuperat després d’elles. Ell no les tenia totes amb si, ja que igual ha de tornar per a la final de ‘Supervivientes’: «Ja m’estàs donant les vacances, tan prompte? Quin bé!«, feia broma amb la seua amiga.

El presentador de ‘Sálvame’ a través de les seues xarxes socials la seua retirada temporal de la televisió per a recuperar-se de les seqüeles de la COVID-19, malaltia que ja li va apartar del treball durant dos setmanes.


El presentador va tornar al seu espai habitual, ‘Sálvame’, el passat 6 de juliol, quan va contar que, malgrat haver superat la malaltia, encara no havia recuperat del tot la seua veu.

«Espere que amb el pas del temps recupere la veu… Mare meua, la veu amb l’important que és per a mi, ha aparegut la bruixa Úrsula i me l’ha llevada, espere que amb el pas del temps puga recuperar-la«, va fer broma en l’espai de Telecinco, la mateixa cadena on després es va posar al capdavant de Supervivientes.

Rafa Mora li preguntava precisament per això, per si la seua recuperació arribaria a temps de la celebració de la gran final del ‘reality xou’: «Espere estar per a la final de ‘Supervivientes’, però no puc avançar totalment res. Volia entrar per a deixar clar el que em passa, per a tranquil·litzar a la gent perquè he d’estar incomunicat, però intentaré estar per a la final del ‘reality xou«. «Et volem, Jorge«, li cridaven tots els col·laboradors, amb ell retornant-los l’amor des de l’altre costat del telèfon.

Sobre aquest assumpte també s’ha pronunciat Jorge Javier en xarxes socials.

Les xarxes socials no han tardat a desitjar-li una prompta recuperació al presentador.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU