10.7 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Jorge Javier Vázquez sentència a Rocío Flores amb la seua defensa de Belén Rodríguez

 

Rocío Flores està en boca de tots des que dimarts passat s’enredara amb el Mestre Joao en Supervivientes.

Un tibant desacord en el qual va fer esment a Belén Rodriguez, que no estava en el plató, i pel qual fins i tot Carlos Sobera li va cridar l’atenció.

L’endemà passat que això ocorreguera, Jorge Javier Vázquez ha deixat molt clar del costat de qui es posiciona.

El presentador de ‘Sálvame’ ha aprofitat este dijous la presència d’Albert Barranco, amic de Rocío Flores des que van participar junts en ‘Supervivientes’, per a deixar molt clara la seua postura sobretot el que va ocórrer el dimarts en plató. 

Jorge Javier ha defensat que Olga Moreno es troba participant en el programa per ser la dona d’Antonio David i per estar amb la filla d’este: “Tu creus que a Olga se li contracta per la seua condició de supervivent? No, se li contracta per ser la dona d’Antonio David i per estar amb Rocío Flores”.

Jorge Javier Vázquez carrega durament contra Rocío Flores en ‘Sálvame’

 

A més, el presentador s’ha posicionat del costat de Belén Rodríguez i ha retret a Rocío Flores la seua actitud en el plató. “I ara que vinga Rocío Flores a dir-nos com hem de fer el nostre treball a gent que va inaugurar ‘Gran Hermano’ fa 25 anys“.

També hi ha afegit: “A mi eixa xiqueta la manera com va tractar a Carlos Sobera sincerament em va ofendre, però em passa amb ella i amb altres persones de la seua edat, que venen a plató i no saben el que són les jerarquies i la professionalitat i el lloc de cadascuna d’elles. I tu eres ací Rocío Flores perquè estàs parlant de la teua vida”, ha afirmat.

Jorge Javier també ha deixat clar que no deixaria que Rocío Flores li diguera la frase “no t’ho permetré”, tal com va dir dimarts passat. “A mi em sembla que és en estes ocasions quan un mostra la seua vertadera naturalesa i com és, no en un ambient de comoditat en el qual està molt abrigallada com en ‘El programa de Ana Rosa’”, ha sentenciat.

A més el presentador ha sigut contundent, “Em passa amb ella i amb altres persones de la seua edat que venen als platons i no entenen el que són les jerarquies i la professió i tu eres ací perquè està parlant de la teua vida”, li recordava el presentador: “O contractem a Rocío com a atleta en ‘Supervivientes’?”

Jorge Javier no entén que utilitze frases com “no et permetré” i apuntava que és en esta mena de situacions quan aflora la vertadera personalitat de la gent: “Quan un ha de lluitar ix el teu vertader jo“.

L’aclariment de Rocío Flores

 

D’altra banda, Rocío Flores ha volgut deixar clara quina és la seua situació i la de la seua família. La col·laboradora de ‘El programa de Ana Rosa’ li ha dit a ‘Sálvame’ que la seua situació econòmica és independent i no té res a veure amb el seu pare: “No li dona ni un euro”.

A més, ha explicat que si està en televisió, és perquè vol i no perquè li ho demane Antonio David Flores. És més, desmenteix també la creença que ella participa en diferents programes per a ajudar el seu pare a pagar el deute que encara ha d’afrontar.

“Diu que si pel seu pare fora, estaria fora de la televisió”, concloïa dient Jorge Javier Vázquez.

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.