12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

“Però tu de què vas?”: Kiko Hernández, implacable, afona a Terelu Campos

Kiko Hernández i Terelu Campos van protagonitzar una tibant topada en les instal·lacions de Mediaset, quan Jorge Javier Vázquez i el tertulià van acompanyar a Carlos Sobera des del plató de ‘Sálvame’ fins al de ‘Secret Story’, on es trobava la mare d’Alejandra Rubio. Els dos col·laboradors van coincidir en un mateix lloc per primera vegada després d’haver-se llançat multitud de crítiques des dels diferents programes de Telecinco.

Veig embolic ací“, va soltar Sobera quan estaven arribant. Vázquez va entrar al plató i va preguntar: “Terelu, et puc presentar a Kiko?”. Ella va contestar: “Ho conec molt bé”. Ell va afegir: “I ho vols des de lluny, no? Tens una paciència…”. La filla de María Teresa Campos es va mantindre en silenci.

El conductor de ‘Secret Story: Cuenta atrás’ va proposar actuar com a intermediari i li va dir a la tertuliana: “Vols que intervinga?”. Ella va respondre: “Devies”. Jorge Javier va comentar en to d’humor: “Tu vols que em porte a Kiko del plató? M’ho portaré, així de fàcil”.

Hernández va esclatar: “Perquè tampoc ho entenc… Hem estat treballant nou anys junts. No, perdona, em vaig jo. Em vaig! Que es quede la digna!”. Ell va decidir marxar-se enfadat mentre el públic corejava el seu nom. “Estic molt millor treballant amb Carmen Borrego”, va soltar abans d’abandonar el plató.

 

El desig de Jorge Javier

 

Després que Kiko Hernández marxara, Jorge Javier es va quedar parlant amb Terelu Campos: “Jo he dit hui en el plató que vull a Alejandra Rubio abans que acabe l’any en ‘Sálvame’. I jo espere que tornes al més prompte possible”.

La col·laboradora li va contestar en to sarcàstic: “Esteu fent tot el possible perquè ho faça. Esteu adobant el terreny tots els dimarts”. Cal recordar que dimarts passat 14 de setembre Carmen Borrego va ser des del plató de ‘Sálvame’ al de ‘Secret Story’, on va viure un tibant retrobament amb la seua germana.

El presentador va tornar al plató del magazín i va confessar: “Em sabia greu per Terelu. És que la veia a la pobra… Jo això no ho torne a fer”. David Valldeperas li va proposar tornar dimarts que ve a visitar-la amb un ram de flors. Kiko Hernández va agregar enfadat: “Tampoc li has portat al doctor Jekyll i al senyor Hyde. És que estos atacs de dignitat que li donen a esta senyora… Esta es creu que és Ana Rosa Quintana!”.

Kiko Hernández càrrega durament contra Terelu

 

“Jo no la vaig veure superada, que en un cos tan xicotet hi haja tant classisme, siga tant dèspota, tan digna per al que vol i per al que li interessa… Estic de tu fins ací!”, ha exclamat Kiko Hernández sense filtres, referint-se a Terelu.

“Estic de llepar darreres que posen Campos fins ací, ja no puc més”, ha dit, deixant clar que si no ha parlat abans ha sigut per respecte a la seua amiga María Teresa Campos. “No sé com actuar, t’he demanat disculpes, t’he demanat perdó, he dit que no m’anava a ficar amb la teua filla, estic bé amb la teua mare, he fet les paus amb Carmen Borrego Què més vols? Que vaja a la teua casa i et llepe el darrere? Em dona el mateix”, ha continuat.

“Però tu de què vas que m’han de tirar a mi d’un plató si no he dit absolutament gens dolent ara? Et fot que estiga bé amb la teua mare i la teua germana? Perquè és el que hi ha! Que no t’engul ni a tu ni a la teua filla, també és el que hi ha”, ha afegit. Unes paraules que ha pronunciat molt enfadat i a manera de monòleg, enfocant-li la càmera directament i sense possibilitat de rèplica per part dels seus companys.

“Es va acabar, no la puc ni veure!”, ha resolt, no sense abans recordar que està encantat de treballar amb Carmen Borrego i de la seua tornada a ‘Sálvame’.

 

Terelu Campos en el punt de mira

 

“Carmen Borrego té 100.000 vegades més humilitat que tu. El que no suportes és que estiga treballant ací, que estiga feliç, que em porte bé amb la teua mare. A partir d’ara no li passe ni una. Una descaradura com el que em vas fer ahir… No l’engul des del que va ocórrer ahir amb ella”, ha expressat Kiko Hernández, al·ludint directament a la seua nova companya, amb la qual es va reconciliar gràcies al seu famós ‘Free Potota’. 

“Crec que ella li ho hauria d’haver pres amb humor. Kiko no va ser amb la intenció de molestar-lo. Tornaran a tindre una bona relació, ho sé, ha opinat la mateixa Carmen sobre esta tibant picabaralla entre la seua germana i Kiko, deixant clar que es posa nerviosa i tibant i per això actua així posant-se a la defensiva. “Hauria d’haver-li llevat ferro a l’assumpte. No costa saludar a un company. Hauria quedat millor si ho haguera saludat”, ha conclòs.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.