Kiko Hernández va passar una nit a casa de José Luis Moreno: “No sé com vaig acabar allí”

 

Telecinco es va veure ahir obligat a modificar tots els continguts que tenien pensats per a emetre en els seus programes. Perquè la detenció del conegut productor de televisió, José Luis Moreno, ha obligat a tots els formats a cobrir les seues hores d’emissió amb l’actualitat que s’anava coneixent.

‘Sálvame’ ha establit dos punts de directe amb els seus reporters. Un d’ells estava fent guàrdia a la porta de la mansió del productor i una altra companya era a la porta de la productora.

Mentrestant en el plató alguns col·laboradors comptaven experiències que havien tingut amb el productor.

Pel seu costat, Paz Padilla ha admés que amb ella, Moreno sempre ha sigut “molt cordial i professional i que mai ha tingut cap problema”.

 

L’experiència de Kiko Hernández

 

No obstant això, el que tothom volia saber era com és la gran mansió en la qual viu Moreno i que ara està investigant. Ha sigut llavors quan Kiko Hernández s’ha vist en l’obligació de parlar i admetre que ell ha estat en aqueixa llar. El col·laborador començava admetent que havia sigut a la casa just quan va eixir de ‘Gran Hermano’.

Tot s’explica per què Moreno sempre volia estar envoltat de famosos i de gent popular i per això, Hernández va aconseguir entrar en eixa luxosa llar. El tertulià de ‘Sálvame’ contava que va quedar per a sopar amb diversos companys de ‘Gran Hermano’. I que després, tots ells van acabar participant en una gran festa del productor.

Kiko admet que “Jo vaig estar quan vaig eixir de ‘Gran Hermano’ i et jure per déu que no sé per què vaig acabar ací, ni quan vaig eixir d’eixa casa…, no ho recorde”, assegurava el col·laborador.

KIko afegeix, “recorde que anava amb més gent del programa, que quedem per a sopar i acabem a la casa de José Luis Moreno, i no recorde més, és que, si no ho diria”, insistia Kiko. “Recorde la piscina, recorde el pontet eixe…”, comptava davant les bromes dels companys. “No, jo l’endemà estava perfecte, no em feia mal res”, deia.

Els seus companys li han preguntat amb una certa sorpresa. Perquè no s’expliquen com el col·laborador va deixar de recordar el que va passar en eixa casa. No obstant això, Kiko ha contat que a José Luis Moreno sempre li ha agradat envoltar-se de gent jove i que per això era habitual veure a la casa a concursants de ‘Gran germà’ o de ‘Operación Triunfo’.

Ruta obligada d’autobusos

 

A pesar que el tertulià no recorda moltes coses. Sí que ha dit que recorda set o huit autobusos que arribaven amb persones disposades a participar en estes festes. El més sorprenent és que la gent que arribava no eren persones anònimes i segons Kiko, els passatgers que anaven apareixent eren totes persones del món de l’art.

Per això recorda a la perfecció que de les escales d’eixos autobusos anaven desfilant actors, models, cantants i ballarins. Alguns d’ells amb un cert reconeixement mediàtic. I amb moltes ganes de passar-ho bé en el que ja s’entenia com una casa d’atraccions en la qual podies fins i tot arribar a perdre’t.

El mateix José Luis Moreno va comptar a ‘Mi casa es la tuya’ que en eixa casa han arribat a viure diverses persones sense la necessitat de creuar-se en cap moment. En eixa llar no falten els jacuzzis, els pianos de cues, les piscines interiors i altres luxes solament a l’abast d’uns quants. Ara Moreno haurà de comptar d’on venen alguns dels seus luxes i que ara, estan sent perseguits per les forces policials d’este país.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.

El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim

El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmuntat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o càrregues, revendre'ls a Espanya i Europa i estafar a particulars i entitats financeres.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Un incendi declarat en un pis d'un edifici de cinc altures a Mislata ha obligat a atendre almenys tres persones i ha mobilitzat a diverses dotacions de bombers i servicis sanitaris.

L’imponent pas del Sant Sopar ultima els seus preparatius per a Dijous Sant a Alacant

El pas del Sant Sopar més gran d'Espanya, amb 220 portants i 3.500 quilos de pes, apura els detalls finals abans de la seua espectacular eixida processional este Dijous Sant a Alacant.

Benidorm obri gratis l’aparcament de Ponent pel aluvion turistico de Setmana Santa

L'Ajuntament de Benidorm ha posat en servici l'aparcament de Ponent, amb 397 places i ús gratuït, per a absorbir el fort augment de trafique durant la Setmana Santa.

AVA-ASAJA alerta que la burocràcia en les ajudes a fertilitzants deixarà fora a milers d’agricultors valencians

AVA-ASAJA denuncia que el sistema telemàtic i els requisits econòmics per a sol·licitar les ajudes per l'encariment dels fertilitzants deixaran sense suport a milers d'agricultors valencians, especialment xicotets productors i persones majors.