Kiko Hernández va passar una nit a casa de José Luis Moreno: “No sé com vaig acabar allí”

 

Telecinco es va veure ahir obligat a modificar tots els continguts que tenien pensats per a emetre en els seus programes. Perquè la detenció del conegut productor de televisió, José Luis Moreno, ha obligat a tots els formats a cobrir les seues hores d’emissió amb l’actualitat que s’anava coneixent.

‘Sálvame’ ha establit dos punts de directe amb els seus reporters. Un d’ells estava fent guàrdia a la porta de la mansió del productor i una altra companya era a la porta de la productora.

Mentrestant en el plató alguns col·laboradors comptaven experiències que havien tingut amb el productor.

Pel seu costat, Paz Padilla ha admés que amb ella, Moreno sempre ha sigut “molt cordial i professional i que mai ha tingut cap problema”.

 

L’experiència de Kiko Hernández

 

No obstant això, el que tothom volia saber era com és la gran mansió en la qual viu Moreno i que ara està investigant. Ha sigut llavors quan Kiko Hernández s’ha vist en l’obligació de parlar i admetre que ell ha estat en aqueixa llar. El col·laborador començava admetent que havia sigut a la casa just quan va eixir de ‘Gran Hermano’.

Tot s’explica per què Moreno sempre volia estar envoltat de famosos i de gent popular i per això, Hernández va aconseguir entrar en eixa luxosa llar. El tertulià de ‘Sálvame’ contava que va quedar per a sopar amb diversos companys de ‘Gran Hermano’. I que després, tots ells van acabar participant en una gran festa del productor.

Kiko admet que “Jo vaig estar quan vaig eixir de ‘Gran Hermano’ i et jure per déu que no sé per què vaig acabar ací, ni quan vaig eixir d’eixa casa…, no ho recorde”, assegurava el col·laborador.

KIko afegeix, “recorde que anava amb més gent del programa, que quedem per a sopar i acabem a la casa de José Luis Moreno, i no recorde més, és que, si no ho diria”, insistia Kiko. “Recorde la piscina, recorde el pontet eixe…”, comptava davant les bromes dels companys. “No, jo l’endemà estava perfecte, no em feia mal res”, deia.

Els seus companys li han preguntat amb una certa sorpresa. Perquè no s’expliquen com el col·laborador va deixar de recordar el que va passar en eixa casa. No obstant això, Kiko ha contat que a José Luis Moreno sempre li ha agradat envoltar-se de gent jove i que per això era habitual veure a la casa a concursants de ‘Gran germà’ o de ‘Operación Triunfo’.

Ruta obligada d’autobusos

 

A pesar que el tertulià no recorda moltes coses. Sí que ha dit que recorda set o huit autobusos que arribaven amb persones disposades a participar en estes festes. El més sorprenent és que la gent que arribava no eren persones anònimes i segons Kiko, els passatgers que anaven apareixent eren totes persones del món de l’art.

Per això recorda a la perfecció que de les escales d’eixos autobusos anaven desfilant actors, models, cantants i ballarins. Alguns d’ells amb un cert reconeixement mediàtic. I amb moltes ganes de passar-ho bé en el que ja s’entenia com una casa d’atraccions en la qual podies fins i tot arribar a perdre’t.

El mateix José Luis Moreno va comptar a ‘Mi casa es la tuya’ que en eixa casa han arribat a viure diverses persones sense la necessitat de creuar-se en cap moment. En eixa llar no falten els jacuzzis, els pianos de cues, les piscines interiors i altres luxes solament a l’abast d’uns quants. Ara Moreno haurà de comptar d’on venen alguns dels seus luxes i que ara, estan sent perseguits per les forces policials d’este país.

Últimes notícies

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.