Kiko Hernández va passar una nit a casa de José Luis Moreno: “No sé com vaig acabar allí”

 

Telecinco es va veure ahir obligat a modificar tots els continguts que tenien pensats per a emetre en els seus programes. Perquè la detenció del conegut productor de televisió, José Luis Moreno, ha obligat a tots els formats a cobrir les seues hores d’emissió amb l’actualitat que s’anava coneixent.

‘Sálvame’ ha establit dos punts de directe amb els seus reporters. Un d’ells estava fent guàrdia a la porta de la mansió del productor i una altra companya era a la porta de la productora.

Mentrestant en el plató alguns col·laboradors comptaven experiències que havien tingut amb el productor.

Pel seu costat, Paz Padilla ha admés que amb ella, Moreno sempre ha sigut “molt cordial i professional i que mai ha tingut cap problema”.

 

L’experiència de Kiko Hernández

 

No obstant això, el que tothom volia saber era com és la gran mansió en la qual viu Moreno i que ara està investigant. Ha sigut llavors quan Kiko Hernández s’ha vist en l’obligació de parlar i admetre que ell ha estat en aqueixa llar. El col·laborador començava admetent que havia sigut a la casa just quan va eixir de ‘Gran Hermano’.

Tot s’explica per què Moreno sempre volia estar envoltat de famosos i de gent popular i per això, Hernández va aconseguir entrar en eixa luxosa llar. El tertulià de ‘Sálvame’ contava que va quedar per a sopar amb diversos companys de ‘Gran Hermano’. I que després, tots ells van acabar participant en una gran festa del productor.

Kiko admet que “Jo vaig estar quan vaig eixir de ‘Gran Hermano’ i et jure per déu que no sé per què vaig acabar ací, ni quan vaig eixir d’eixa casa…, no ho recorde”, assegurava el col·laborador.

KIko afegeix, “recorde que anava amb més gent del programa, que quedem per a sopar i acabem a la casa de José Luis Moreno, i no recorde més, és que, si no ho diria”, insistia Kiko. “Recorde la piscina, recorde el pontet eixe…”, comptava davant les bromes dels companys. “No, jo l’endemà estava perfecte, no em feia mal res”, deia.

Els seus companys li han preguntat amb una certa sorpresa. Perquè no s’expliquen com el col·laborador va deixar de recordar el que va passar en eixa casa. No obstant això, Kiko ha contat que a José Luis Moreno sempre li ha agradat envoltar-se de gent jove i que per això era habitual veure a la casa a concursants de ‘Gran germà’ o de ‘Operación Triunfo’.

Ruta obligada d’autobusos

 

A pesar que el tertulià no recorda moltes coses. Sí que ha dit que recorda set o huit autobusos que arribaven amb persones disposades a participar en estes festes. El més sorprenent és que la gent que arribava no eren persones anònimes i segons Kiko, els passatgers que anaven apareixent eren totes persones del món de l’art.

Per això recorda a la perfecció que de les escales d’eixos autobusos anaven desfilant actors, models, cantants i ballarins. Alguns d’ells amb un cert reconeixement mediàtic. I amb moltes ganes de passar-ho bé en el que ja s’entenia com una casa d’atraccions en la qual podies fins i tot arribar a perdre’t.

El mateix José Luis Moreno va comptar a ‘Mi casa es la tuya’ que en eixa casa han arribat a viure diverses persones sense la necessitat de creuar-se en cap moment. En eixa llar no falten els jacuzzis, els pianos de cues, les piscines interiors i altres luxes solament a l’abast d’uns quants. Ara Moreno haurà de comptar d’on venen alguns dels seus luxes i que ara, estan sent perseguits per les forces policials d’este país.

Últimes notícies

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.