Kiko Hernández va passar una nit a casa de José Luis Moreno: “No sé com vaig acabar allí”

 

Telecinco es va veure ahir obligat a modificar tots els continguts que tenien pensats per a emetre en els seus programes. Perquè la detenció del conegut productor de televisió, José Luis Moreno, ha obligat a tots els formats a cobrir les seues hores d’emissió amb l’actualitat que s’anava coneixent.

‘Sálvame’ ha establit dos punts de directe amb els seus reporters. Un d’ells estava fent guàrdia a la porta de la mansió del productor i una altra companya era a la porta de la productora.

Mentrestant en el plató alguns col·laboradors comptaven experiències que havien tingut amb el productor.

Pel seu costat, Paz Padilla ha admés que amb ella, Moreno sempre ha sigut “molt cordial i professional i que mai ha tingut cap problema”.

 

L’experiència de Kiko Hernández

 

No obstant això, el que tothom volia saber era com és la gran mansió en la qual viu Moreno i que ara està investigant. Ha sigut llavors quan Kiko Hernández s’ha vist en l’obligació de parlar i admetre que ell ha estat en aqueixa llar. El col·laborador començava admetent que havia sigut a la casa just quan va eixir de ‘Gran Hermano’.

Tot s’explica per què Moreno sempre volia estar envoltat de famosos i de gent popular i per això, Hernández va aconseguir entrar en eixa luxosa llar. El tertulià de ‘Sálvame’ contava que va quedar per a sopar amb diversos companys de ‘Gran Hermano’. I que després, tots ells van acabar participant en una gran festa del productor.

Kiko admet que “Jo vaig estar quan vaig eixir de ‘Gran Hermano’ i et jure per déu que no sé per què vaig acabar ací, ni quan vaig eixir d’eixa casa…, no ho recorde”, assegurava el col·laborador.

KIko afegeix, “recorde que anava amb més gent del programa, que quedem per a sopar i acabem a la casa de José Luis Moreno, i no recorde més, és que, si no ho diria”, insistia Kiko. “Recorde la piscina, recorde el pontet eixe…”, comptava davant les bromes dels companys. “No, jo l’endemà estava perfecte, no em feia mal res”, deia.

Els seus companys li han preguntat amb una certa sorpresa. Perquè no s’expliquen com el col·laborador va deixar de recordar el que va passar en eixa casa. No obstant això, Kiko ha contat que a José Luis Moreno sempre li ha agradat envoltar-se de gent jove i que per això era habitual veure a la casa a concursants de ‘Gran germà’ o de ‘Operación Triunfo’.

Ruta obligada d’autobusos

 

A pesar que el tertulià no recorda moltes coses. Sí que ha dit que recorda set o huit autobusos que arribaven amb persones disposades a participar en estes festes. El més sorprenent és que la gent que arribava no eren persones anònimes i segons Kiko, els passatgers que anaven apareixent eren totes persones del món de l’art.

Per això recorda a la perfecció que de les escales d’eixos autobusos anaven desfilant actors, models, cantants i ballarins. Alguns d’ells amb un cert reconeixement mediàtic. I amb moltes ganes de passar-ho bé en el que ja s’entenia com una casa d’atraccions en la qual podies fins i tot arribar a perdre’t.

El mateix José Luis Moreno va comptar a ‘Mi casa es la tuya’ que en eixa casa han arribat a viure diverses persones sense la necessitat de creuar-se en cap moment. En eixa llar no falten els jacuzzis, els pianos de cues, les piscines interiors i altres luxes solament a l’abast d’uns quants. Ara Moreno haurà de comptar d’on venen alguns dels seus luxes i que ara, estan sent perseguits per les forces policials d’este país.

Últimes notícies

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.