Kiko Hernández va passar una nit a casa de José Luis Moreno: “No sé com vaig acabar allí”

 

Telecinco es va veure ahir obligat a modificar tots els continguts que tenien pensats per a emetre en els seus programes. Perquè la detenció del conegut productor de televisió, José Luis Moreno, ha obligat a tots els formats a cobrir les seues hores d’emissió amb l’actualitat que s’anava coneixent.

‘Sálvame’ ha establit dos punts de directe amb els seus reporters. Un d’ells estava fent guàrdia a la porta de la mansió del productor i una altra companya era a la porta de la productora.

Mentrestant en el plató alguns col·laboradors comptaven experiències que havien tingut amb el productor.

Pel seu costat, Paz Padilla ha admés que amb ella, Moreno sempre ha sigut “molt cordial i professional i que mai ha tingut cap problema”.

 

L’experiència de Kiko Hernández

 

No obstant això, el que tothom volia saber era com és la gran mansió en la qual viu Moreno i que ara està investigant. Ha sigut llavors quan Kiko Hernández s’ha vist en l’obligació de parlar i admetre que ell ha estat en aqueixa llar. El col·laborador començava admetent que havia sigut a la casa just quan va eixir de ‘Gran Hermano’.

Tot s’explica per què Moreno sempre volia estar envoltat de famosos i de gent popular i per això, Hernández va aconseguir entrar en eixa luxosa llar. El tertulià de ‘Sálvame’ contava que va quedar per a sopar amb diversos companys de ‘Gran Hermano’. I que després, tots ells van acabar participant en una gran festa del productor.

Kiko admet que “Jo vaig estar quan vaig eixir de ‘Gran Hermano’ i et jure per déu que no sé per què vaig acabar ací, ni quan vaig eixir d’eixa casa…, no ho recorde”, assegurava el col·laborador.

KIko afegeix, “recorde que anava amb més gent del programa, que quedem per a sopar i acabem a la casa de José Luis Moreno, i no recorde més, és que, si no ho diria”, insistia Kiko. “Recorde la piscina, recorde el pontet eixe…”, comptava davant les bromes dels companys. “No, jo l’endemà estava perfecte, no em feia mal res”, deia.

Els seus companys li han preguntat amb una certa sorpresa. Perquè no s’expliquen com el col·laborador va deixar de recordar el que va passar en eixa casa. No obstant això, Kiko ha contat que a José Luis Moreno sempre li ha agradat envoltar-se de gent jove i que per això era habitual veure a la casa a concursants de ‘Gran germà’ o de ‘Operación Triunfo’.

Ruta obligada d’autobusos

 

A pesar que el tertulià no recorda moltes coses. Sí que ha dit que recorda set o huit autobusos que arribaven amb persones disposades a participar en estes festes. El més sorprenent és que la gent que arribava no eren persones anònimes i segons Kiko, els passatgers que anaven apareixent eren totes persones del món de l’art.

Per això recorda a la perfecció que de les escales d’eixos autobusos anaven desfilant actors, models, cantants i ballarins. Alguns d’ells amb un cert reconeixement mediàtic. I amb moltes ganes de passar-ho bé en el que ja s’entenia com una casa d’atraccions en la qual podies fins i tot arribar a perdre’t.

El mateix José Luis Moreno va comptar a ‘Mi casa es la tuya’ que en eixa casa han arribat a viure diverses persones sense la necessitat de creuar-se en cap moment. En eixa llar no falten els jacuzzis, els pianos de cues, les piscines interiors i altres luxes solament a l’abast d’uns quants. Ara Moreno haurà de comptar d’on venen alguns dels seus luxes i que ara, estan sent perseguits per les forces policials d’este país.

Últimes notícies

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.

Mestalla enceta l’última temporada amb l’estrena de LaLiga entre València i Celta

València i Celta de Vigo debuten este dissabte en LaLiga a Mestalla, en el primer partit de l’última temporada del vell estadi abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027. Tots dos equips arriben amb dubtes i novetats en la plantilla després d’una pretemporada irregular.

Anselmi confia en el bloc de l’Elx per a plantar cara al Barça al Martínez Valero

Martín Anselmi ha explicat que la clau perquè l’Elx competa davant el Barcelona és mantindre la seua essència i actuar com un bloc. El tècnic argentí ha demanat el suport d’un Martínez Valero ple i ha confirmat que Ponce, Buonanotte i Osorio estan llestos per a debutar.

Alzira es recompon després del diluvi amb ratxes de 146 km/h i greus danys materials

Alzira es recupera del fort episodi de pluja i vent registrat el dijous, amb ratxes de fins a 146 km/h que han causat importants destrosses en arbres, vivendes, empreses i en la parròquia de Santa Catalina, però sense danys personals greus.

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.

L’habitatge del futur es flexiona: noves arquitectes replantegen com volem viure

Tres joves arquitectes plantegen models d’habitatge més flexibles, sostenibles i socials per a afrontar la crisi residencial i adaptar-se a noves formes de vida i treball.

Una bandera gegant celebrarà els 35 anys d’independència d’Ucraïna a Alacant

La comunitat ucraïnesa d’Alacant, la més nombrosa d’Espanya, commemorarà diumenge el 35 aniversari de la restauració de la independència amb una marxa solidària amb una bandera de 100 metres. Torrevella se sumarà dissabte amb una concentració, una marxa i una programació cultural fins a la nit.