16 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Kiko Hernández es fica amb el físic de Rocío Flores i les xarxes esclaten

 

El documental que Rocío Carrasco ha protagonitzat en Telecinco ha silenciat a molts dels seus detractors. Alguns dels quals abans eren molt durs amb ella han acatxat el cap.

En este grup està Kiko Hernández, qui li va demanar perdó i va començar a abanderar la causa feminista. El problema és que els espectadors no van confiar en les seues disculpes, perquè pensaven que únicament estava seguint el corrent predominant.

Aplaudir a l’exmuller d’Antonio David era una tasca massa fàcil i infinitat de rostres es van sumar al moviment. No obstant això, el temps ha anat passant i cada vegada és més difícil mantindre la postura inicial.

El col·laborador ha tret el seu costat més ‘feridor’ i ha carregat durament contra el paper que juga Rocío Flores en el plató de ‘Supervivientes’, referint-se a ella, a més, com un “conyàs de xiqueta”. Una frase d’allò més elegant -note’s la ironia-.

L’exconcursant de ‘Gran Hermano’ considera que Rocío Flores és una impostora. S’ha burlat del seu aspecte físic i l’ha acusat d’atreviments bastant lletjos.

Segons va eixir publicat, la neta de ‘la más grande’ no consentia compartir plató amb unes certes persones. Va vetar al mateix Jorge Javier Vázquez i a Belén Rodríguez, tots dos íntims amics de la seua mare.

Al tertulià no li va tremolar el pols en afirmar que no entenia com Rocío podia estar en un plató defensant a Olga perquè “ella no és la seua mare”. Com si totes dos coses foren incompatibles. A més, la va qualificar de “vetadora”, perquè, segons ell, ha prohibit que alguns col·laboradors estiguen en el mateix plató que ella.

 

D’algun temps ençà, la filla de Rocío Carrasco està guanyant molts diners gràcies a les seues xarxes socials. Té un nombre de seguidors bastant atractiu per a les marques, per la qual cosa li fan ofertes molt suculentes.

En una de les seues últimes publicacions ha promocionat un vestit de Marta López, gran defensora d’Olga Moreno en ‘Supervivientes’. Hi ha molta gent que considera que la tertuliana s’està aprofitant de l’estirada mediàtica de la família Flores.

 

L’atac que ha deslligat la polèmica

 

Els companys d’Hernández han aplaudit este descobriment, així que ell s’ha animat a seguir amb el joc. Segons la seua opinió, el comportament que la neta de la Jurado està tenint en ‘Supervivienets’ és inadmissible.

Primer perquè no tracta bé als presentadors i després perquè no actua d’una forma coherent. Antonio David li ha enviat una carta a la seua dona on li fa partícip de la situació que hi ha a Espanya.

Kiko no comprén que involucren a Olga en l’huracà Carrasco i després exigisquen mantindre-la al marge.

Estava bastant indignat i les formes en les quals ha expressat la seua opinió han sigut desencertades.

Però el pitjor va arribar tan sols uns minuts després. Quan el programa de Telecinco va fer públiques diverses fotografies de Rocío Flores en xarxes socials, Kiko menyspreava el seu estil posant com a exemple les ungles: “No entenc com pot portar eixes ungles de quatre metres”, va assegurar.

Després de veure una imatge en la qual la filla d’Antonio David apareixia al costat de Marta López, i una altra de la jove en solitari, Kiko Hernández va insinuar que esta podria haver usat programes per a editar la seua figura: “Busquen les set diferències, és la meitat!”. 

Estes paraules i l’actitud que ha tingut el protagonista d’esta notícia durant la vesprada d’este dijous no ha passat, ni molt menys, desapercebuda en les xarxes.

Tant és així que els seguidors de la família Flores-Moreno han convertit en Trending Topic a Kiko Hernández en Twitter, i no precisament pel seu bon fer. Ací podeu llegir alguns dels missatges que fins als més crítics amb la família Flores li han volgut dedicar al tertulià després d’haver considerat que este ha estat fora de lloc.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat instal·la les primeres gàbies per a controlar la sobrepoblació de senglars al Millars

La Generalitat ha instal·lat les primeres gàbies homologades en la desembocadura del Millars per a frenar la sobrepoblació de senglars. El pla prioritza 14 zones, preveu cinc paranys inicials i es recolza en seguiment amb fototrampeo i un pressupost de 6 milions.

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.