Kiko Hernández pateix un problema de salut en ‘Sálvame’: “No sé el que aguantaré”

 

Kiko Hernández és un dels col·laboradors més mediàtics de l’univers ‘Sálvame’ i Mediaset. Les exclusives que ha aconseguit i el seu to histriònic l’han convertit en una peça clau per al seu programa, els mateixos que no dubten a premiar al col·laborador. Els caps del tertulià li brinden un seguit de privilegis a canvi del seu bon fer.

Uns privilegis que tothom pot veure, solament veient el programa de televisió de les vesprades de Telecinco. Kiko Hernández està totalment blindat i no es parla mai de la seua vida privada, alguna cosa que no ocorre amb la resta de tertulians. I que dia sí i dia també veuen compromesa la seua intimitat per l’escaleta del seu programa. No tenint més opció que participar d’este perillós i arriscat joc.

Un altre dels privilegis visibles que té Kiko és la versatilitat que se li brinda, sent col·laborador, però també presentador del format quan fallen algun dels presentadors més habituals. Hui ha sigut un d’estos dies en què Hernández s’ha posat al capdavant del programa mentre arribava Jorge Javier Vázquez. Esta tasca no és nova per a ell i sap defensar-se a la perfecció, però hui hi ha hagut un imprevist que ha enterbolit la seua labor.

 

Què li passa a Kiko Hernández?

 

‘Sálvame‘ ha desconcertat este dimarts als seus espectadors en començar anunciant una bomba sobre el matrimoni entre Kiko Rivera i Irene Rosales. Un esquer en el qual s’escoltava una veu molt rara, coneguda per als espectadors, però que costava reconéixer.

En canviar de pla, apareixia Kiko Hernández deixant clar que era ell el que havia encebat la bomba.

El col·laborador, que a vegades fa de presentador, aclaria que estava afònic. “No soc un ventríloc“, feia broma en veure com la veu que li eixia era molt semblant a la de Rockefeller.

Veient el renou que estava causant el seu problema de veu, Hernández ha contat que este matí s’ha alçat a trenta-huit de febre. I s’ha injectat un fàrmac per a intentar reconduir la seua salut per a poder acudir hui al seu lloc de treball. Pel que sembla, això no ha servit massa i abans del directe ha tornat a medicar-se.

El tertulià afirma que els seus problemes en les cordes vocals són deguts a este últim medicament. Però espera que estos efectes secundaris es vagen abans del punt de les nou de la nit.

 

 

“No sé el que aguantaré…”

 

“A mi la veu no m’ha fallat mai, és la primera vegada. Em fa mal la gola, però ací estic, al peu del canó”, explicava amb pesar. “No sé el que aguantaré. M’he pres alguna cosa que diuen que dura 50 minuts, dins de 50 minuts, esta veu desapareixerà“, prosseguia dient esperant poder continuar amb el programa amb total normalitat.

“Espere de veritat que això de l’exclusiva de Lydia valga la pena, perquè m’he alçat amb 38 de febre. M’he donat una punxada d’Urbasón“, acabava soltant abans de donar pas a publicitat. Just en tornar dels anuncis, Kiko presentava als seus companys i acabava fent broma amb què semblava Miguel Bosé. “Soc negacionista”, deia irònic amb veu d’ultratomba.

I finalment, després de l’aparició de Jorge Javier Vázquez a les 17.00 hores en ‘Sálvame Naranja’,  Kiko Hernández desapareixia del programa a la volta de publicitat. “Kiko s’ha anat no? És que està malalt”, comentava el presentador. “Que es prenga un caramel”, li aconsellava Laura Fa.

Com era d’esperar, en les xarxes molts han fet broma amb què semblava que hui presentava ‘Sálvame’ José Luis Moreno i el seu Rockefeller.

Uns altres també ho comparaven amb el moment en el qual Fernando Simón es quedava sense veu en una roda de premsa després d’haver-se menjat una ametla

 

Crítiques a ‘Sálvame’: “Hauria d’estar a casa i prendre protocol”

 

Però també altres espectadors denunciaven a ‘Sálvame’ per no permetre a Kiko Hernández que es quedara a casa havent estat amb febre. Així, alguns demanaven que per protocol anticovid el col·laborador s’anara a la seua casa perquè un dels símptomes de la variant delta de la covid eren la febre i la veu ronca.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.