Kiko Hernández pateix un problema de salut en ‘Sálvame’: “No sé el que aguantaré”

 

Kiko Hernández és un dels col·laboradors més mediàtics de l’univers ‘Sálvame’ i Mediaset. Les exclusives que ha aconseguit i el seu to histriònic l’han convertit en una peça clau per al seu programa, els mateixos que no dubten a premiar al col·laborador. Els caps del tertulià li brinden un seguit de privilegis a canvi del seu bon fer.

Uns privilegis que tothom pot veure, solament veient el programa de televisió de les vesprades de Telecinco. Kiko Hernández està totalment blindat i no es parla mai de la seua vida privada, alguna cosa que no ocorre amb la resta de tertulians. I que dia sí i dia també veuen compromesa la seua intimitat per l’escaleta del seu programa. No tenint més opció que participar d’este perillós i arriscat joc.

Un altre dels privilegis visibles que té Kiko és la versatilitat que se li brinda, sent col·laborador, però també presentador del format quan fallen algun dels presentadors més habituals. Hui ha sigut un d’estos dies en què Hernández s’ha posat al capdavant del programa mentre arribava Jorge Javier Vázquez. Esta tasca no és nova per a ell i sap defensar-se a la perfecció, però hui hi ha hagut un imprevist que ha enterbolit la seua labor.

 

Què li passa a Kiko Hernández?

 

‘Sálvame‘ ha desconcertat este dimarts als seus espectadors en començar anunciant una bomba sobre el matrimoni entre Kiko Rivera i Irene Rosales. Un esquer en el qual s’escoltava una veu molt rara, coneguda per als espectadors, però que costava reconéixer.

En canviar de pla, apareixia Kiko Hernández deixant clar que era ell el que havia encebat la bomba.

El col·laborador, que a vegades fa de presentador, aclaria que estava afònic. “No soc un ventríloc“, feia broma en veure com la veu que li eixia era molt semblant a la de Rockefeller.

Veient el renou que estava causant el seu problema de veu, Hernández ha contat que este matí s’ha alçat a trenta-huit de febre. I s’ha injectat un fàrmac per a intentar reconduir la seua salut per a poder acudir hui al seu lloc de treball. Pel que sembla, això no ha servit massa i abans del directe ha tornat a medicar-se.

El tertulià afirma que els seus problemes en les cordes vocals són deguts a este últim medicament. Però espera que estos efectes secundaris es vagen abans del punt de les nou de la nit.

 

 

“No sé el que aguantaré…”

 

“A mi la veu no m’ha fallat mai, és la primera vegada. Em fa mal la gola, però ací estic, al peu del canó”, explicava amb pesar. “No sé el que aguantaré. M’he pres alguna cosa que diuen que dura 50 minuts, dins de 50 minuts, esta veu desapareixerà“, prosseguia dient esperant poder continuar amb el programa amb total normalitat.

“Espere de veritat que això de l’exclusiva de Lydia valga la pena, perquè m’he alçat amb 38 de febre. M’he donat una punxada d’Urbasón“, acabava soltant abans de donar pas a publicitat. Just en tornar dels anuncis, Kiko presentava als seus companys i acabava fent broma amb què semblava Miguel Bosé. “Soc negacionista”, deia irònic amb veu d’ultratomba.

I finalment, després de l’aparició de Jorge Javier Vázquez a les 17.00 hores en ‘Sálvame Naranja’,  Kiko Hernández desapareixia del programa a la volta de publicitat. “Kiko s’ha anat no? És que està malalt”, comentava el presentador. “Que es prenga un caramel”, li aconsellava Laura Fa.

Com era d’esperar, en les xarxes molts han fet broma amb què semblava que hui presentava ‘Sálvame’ José Luis Moreno i el seu Rockefeller.

Uns altres també ho comparaven amb el moment en el qual Fernando Simón es quedava sense veu en una roda de premsa després d’haver-se menjat una ametla

 

Crítiques a ‘Sálvame’: “Hauria d’estar a casa i prendre protocol”

 

Però també altres espectadors denunciaven a ‘Sálvame’ per no permetre a Kiko Hernández que es quedara a casa havent estat amb febre. Així, alguns demanaven que per protocol anticovid el col·laborador s’anara a la seua casa perquè un dels símptomes de la variant delta de la covid eren la febre i la veu ronca.

 

 

 

Últimes notícies

Els mitjans aeris s’incorporen a l’incendi de Tírig després de la tercera nit d’atac terrestre

Un total de 18 mitjans aeris s’han afegit ja a l’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha cremat 684 hectàrees i ha obligat a evacuar Catí, mentres es manté el risc extrem d’incendis en tota la Comunitat Valenciana.

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.