Kiko Hernández pateix un problema de salut en ‘Sálvame’: “No sé el que aguantaré”

 

Kiko Hernández és un dels col·laboradors més mediàtics de l’univers ‘Sálvame’ i Mediaset. Les exclusives que ha aconseguit i el seu to histriònic l’han convertit en una peça clau per al seu programa, els mateixos que no dubten a premiar al col·laborador. Els caps del tertulià li brinden un seguit de privilegis a canvi del seu bon fer.

Uns privilegis que tothom pot veure, solament veient el programa de televisió de les vesprades de Telecinco. Kiko Hernández està totalment blindat i no es parla mai de la seua vida privada, alguna cosa que no ocorre amb la resta de tertulians. I que dia sí i dia també veuen compromesa la seua intimitat per l’escaleta del seu programa. No tenint més opció que participar d’este perillós i arriscat joc.

Un altre dels privilegis visibles que té Kiko és la versatilitat que se li brinda, sent col·laborador, però també presentador del format quan fallen algun dels presentadors més habituals. Hui ha sigut un d’estos dies en què Hernández s’ha posat al capdavant del programa mentre arribava Jorge Javier Vázquez. Esta tasca no és nova per a ell i sap defensar-se a la perfecció, però hui hi ha hagut un imprevist que ha enterbolit la seua labor.

 

Què li passa a Kiko Hernández?

 

‘Sálvame‘ ha desconcertat este dimarts als seus espectadors en començar anunciant una bomba sobre el matrimoni entre Kiko Rivera i Irene Rosales. Un esquer en el qual s’escoltava una veu molt rara, coneguda per als espectadors, però que costava reconéixer.

En canviar de pla, apareixia Kiko Hernández deixant clar que era ell el que havia encebat la bomba.

El col·laborador, que a vegades fa de presentador, aclaria que estava afònic. “No soc un ventríloc“, feia broma en veure com la veu que li eixia era molt semblant a la de Rockefeller.

Veient el renou que estava causant el seu problema de veu, Hernández ha contat que este matí s’ha alçat a trenta-huit de febre. I s’ha injectat un fàrmac per a intentar reconduir la seua salut per a poder acudir hui al seu lloc de treball. Pel que sembla, això no ha servit massa i abans del directe ha tornat a medicar-se.

El tertulià afirma que els seus problemes en les cordes vocals són deguts a este últim medicament. Però espera que estos efectes secundaris es vagen abans del punt de les nou de la nit.

 

 

“No sé el que aguantaré…”

 

“A mi la veu no m’ha fallat mai, és la primera vegada. Em fa mal la gola, però ací estic, al peu del canó”, explicava amb pesar. “No sé el que aguantaré. M’he pres alguna cosa que diuen que dura 50 minuts, dins de 50 minuts, esta veu desapareixerà“, prosseguia dient esperant poder continuar amb el programa amb total normalitat.

“Espere de veritat que això de l’exclusiva de Lydia valga la pena, perquè m’he alçat amb 38 de febre. M’he donat una punxada d’Urbasón“, acabava soltant abans de donar pas a publicitat. Just en tornar dels anuncis, Kiko presentava als seus companys i acabava fent broma amb què semblava Miguel Bosé. “Soc negacionista”, deia irònic amb veu d’ultratomba.

I finalment, després de l’aparició de Jorge Javier Vázquez a les 17.00 hores en ‘Sálvame Naranja’,  Kiko Hernández desapareixia del programa a la volta de publicitat. “Kiko s’ha anat no? És que està malalt”, comentava el presentador. “Que es prenga un caramel”, li aconsellava Laura Fa.

Com era d’esperar, en les xarxes molts han fet broma amb què semblava que hui presentava ‘Sálvame’ José Luis Moreno i el seu Rockefeller.

Uns altres també ho comparaven amb el moment en el qual Fernando Simón es quedava sense veu en una roda de premsa després d’haver-se menjat una ametla

 

Crítiques a ‘Sálvame’: “Hauria d’estar a casa i prendre protocol”

 

Però també altres espectadors denunciaven a ‘Sálvame’ per no permetre a Kiko Hernández que es quedara a casa havent estat amb febre. Així, alguns demanaven que per protocol anticovid el col·laborador s’anara a la seua casa perquè un dels símptomes de la variant delta de la covid eren la febre i la veu ronca.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.