Kiko Hernández pateix un problema de salut en ‘Sálvame’: “No sé el que aguantaré”

 

Kiko Hernández és un dels col·laboradors més mediàtics de l’univers ‘Sálvame’ i Mediaset. Les exclusives que ha aconseguit i el seu to histriònic l’han convertit en una peça clau per al seu programa, els mateixos que no dubten a premiar al col·laborador. Els caps del tertulià li brinden un seguit de privilegis a canvi del seu bon fer.

Uns privilegis que tothom pot veure, solament veient el programa de televisió de les vesprades de Telecinco. Kiko Hernández està totalment blindat i no es parla mai de la seua vida privada, alguna cosa que no ocorre amb la resta de tertulians. I que dia sí i dia també veuen compromesa la seua intimitat per l’escaleta del seu programa. No tenint més opció que participar d’este perillós i arriscat joc.

Un altre dels privilegis visibles que té Kiko és la versatilitat que se li brinda, sent col·laborador, però també presentador del format quan fallen algun dels presentadors més habituals. Hui ha sigut un d’estos dies en què Hernández s’ha posat al capdavant del programa mentre arribava Jorge Javier Vázquez. Esta tasca no és nova per a ell i sap defensar-se a la perfecció, però hui hi ha hagut un imprevist que ha enterbolit la seua labor.

 

Què li passa a Kiko Hernández?

 

‘Sálvame‘ ha desconcertat este dimarts als seus espectadors en començar anunciant una bomba sobre el matrimoni entre Kiko Rivera i Irene Rosales. Un esquer en el qual s’escoltava una veu molt rara, coneguda per als espectadors, però que costava reconéixer.

En canviar de pla, apareixia Kiko Hernández deixant clar que era ell el que havia encebat la bomba.

El col·laborador, que a vegades fa de presentador, aclaria que estava afònic. “No soc un ventríloc“, feia broma en veure com la veu que li eixia era molt semblant a la de Rockefeller.

Veient el renou que estava causant el seu problema de veu, Hernández ha contat que este matí s’ha alçat a trenta-huit de febre. I s’ha injectat un fàrmac per a intentar reconduir la seua salut per a poder acudir hui al seu lloc de treball. Pel que sembla, això no ha servit massa i abans del directe ha tornat a medicar-se.

El tertulià afirma que els seus problemes en les cordes vocals són deguts a este últim medicament. Però espera que estos efectes secundaris es vagen abans del punt de les nou de la nit.

 

 

“No sé el que aguantaré…”

 

“A mi la veu no m’ha fallat mai, és la primera vegada. Em fa mal la gola, però ací estic, al peu del canó”, explicava amb pesar. “No sé el que aguantaré. M’he pres alguna cosa que diuen que dura 50 minuts, dins de 50 minuts, esta veu desapareixerà“, prosseguia dient esperant poder continuar amb el programa amb total normalitat.

“Espere de veritat que això de l’exclusiva de Lydia valga la pena, perquè m’he alçat amb 38 de febre. M’he donat una punxada d’Urbasón“, acabava soltant abans de donar pas a publicitat. Just en tornar dels anuncis, Kiko presentava als seus companys i acabava fent broma amb què semblava Miguel Bosé. “Soc negacionista”, deia irònic amb veu d’ultratomba.

I finalment, després de l’aparició de Jorge Javier Vázquez a les 17.00 hores en ‘Sálvame Naranja’,  Kiko Hernández desapareixia del programa a la volta de publicitat. “Kiko s’ha anat no? És que està malalt”, comentava el presentador. “Que es prenga un caramel”, li aconsellava Laura Fa.

Com era d’esperar, en les xarxes molts han fet broma amb què semblava que hui presentava ‘Sálvame’ José Luis Moreno i el seu Rockefeller.

Uns altres també ho comparaven amb el moment en el qual Fernando Simón es quedava sense veu en una roda de premsa després d’haver-se menjat una ametla

 

Crítiques a ‘Sálvame’: “Hauria d’estar a casa i prendre protocol”

 

Però també altres espectadors denunciaven a ‘Sálvame’ per no permetre a Kiko Hernández que es quedara a casa havent estat amb febre. Així, alguns demanaven que per protocol anticovid el col·laborador s’anara a la seua casa perquè un dels símptomes de la variant delta de la covid eren la febre i la veu ronca.

 

 

 

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.