Kiko Hernández pateix un problema de salut en ‘Sálvame’: “No sé el que aguantaré”

 

Kiko Hernández és un dels col·laboradors més mediàtics de l’univers ‘Sálvame’ i Mediaset. Les exclusives que ha aconseguit i el seu to histriònic l’han convertit en una peça clau per al seu programa, els mateixos que no dubten a premiar al col·laborador. Els caps del tertulià li brinden un seguit de privilegis a canvi del seu bon fer.

Uns privilegis que tothom pot veure, solament veient el programa de televisió de les vesprades de Telecinco. Kiko Hernández està totalment blindat i no es parla mai de la seua vida privada, alguna cosa que no ocorre amb la resta de tertulians. I que dia sí i dia també veuen compromesa la seua intimitat per l’escaleta del seu programa. No tenint més opció que participar d’este perillós i arriscat joc.

Un altre dels privilegis visibles que té Kiko és la versatilitat que se li brinda, sent col·laborador, però també presentador del format quan fallen algun dels presentadors més habituals. Hui ha sigut un d’estos dies en què Hernández s’ha posat al capdavant del programa mentre arribava Jorge Javier Vázquez. Esta tasca no és nova per a ell i sap defensar-se a la perfecció, però hui hi ha hagut un imprevist que ha enterbolit la seua labor.

 

Què li passa a Kiko Hernández?

 

‘Sálvame‘ ha desconcertat este dimarts als seus espectadors en començar anunciant una bomba sobre el matrimoni entre Kiko Rivera i Irene Rosales. Un esquer en el qual s’escoltava una veu molt rara, coneguda per als espectadors, però que costava reconéixer.

En canviar de pla, apareixia Kiko Hernández deixant clar que era ell el que havia encebat la bomba.

El col·laborador, que a vegades fa de presentador, aclaria que estava afònic. “No soc un ventríloc“, feia broma en veure com la veu que li eixia era molt semblant a la de Rockefeller.

Veient el renou que estava causant el seu problema de veu, Hernández ha contat que este matí s’ha alçat a trenta-huit de febre. I s’ha injectat un fàrmac per a intentar reconduir la seua salut per a poder acudir hui al seu lloc de treball. Pel que sembla, això no ha servit massa i abans del directe ha tornat a medicar-se.

El tertulià afirma que els seus problemes en les cordes vocals són deguts a este últim medicament. Però espera que estos efectes secundaris es vagen abans del punt de les nou de la nit.

 

 

“No sé el que aguantaré…”

 

“A mi la veu no m’ha fallat mai, és la primera vegada. Em fa mal la gola, però ací estic, al peu del canó”, explicava amb pesar. “No sé el que aguantaré. M’he pres alguna cosa que diuen que dura 50 minuts, dins de 50 minuts, esta veu desapareixerà“, prosseguia dient esperant poder continuar amb el programa amb total normalitat.

“Espere de veritat que això de l’exclusiva de Lydia valga la pena, perquè m’he alçat amb 38 de febre. M’he donat una punxada d’Urbasón“, acabava soltant abans de donar pas a publicitat. Just en tornar dels anuncis, Kiko presentava als seus companys i acabava fent broma amb què semblava Miguel Bosé. “Soc negacionista”, deia irònic amb veu d’ultratomba.

I finalment, després de l’aparició de Jorge Javier Vázquez a les 17.00 hores en ‘Sálvame Naranja’,  Kiko Hernández desapareixia del programa a la volta de publicitat. “Kiko s’ha anat no? És que està malalt”, comentava el presentador. “Que es prenga un caramel”, li aconsellava Laura Fa.

Com era d’esperar, en les xarxes molts han fet broma amb què semblava que hui presentava ‘Sálvame’ José Luis Moreno i el seu Rockefeller.

Uns altres també ho comparaven amb el moment en el qual Fernando Simón es quedava sense veu en una roda de premsa després d’haver-se menjat una ametla

 

Crítiques a ‘Sálvame’: “Hauria d’estar a casa i prendre protocol”

 

Però també altres espectadors denunciaven a ‘Sálvame’ per no permetre a Kiko Hernández que es quedara a casa havent estat amb febre. Així, alguns demanaven que per protocol anticovid el col·laborador s’anara a la seua casa perquè un dels símptomes de la variant delta de la covid eren la febre i la veu ronca.

 

 

 

Últimes notícies

Temporada històrica del València Basket: quatre títols i nova vida al Roig Arena

El València Basket ha tancat una temporada irrepetible amb quatre títols entre els equips masculí i femení i un trasllat multitudinari al nou Roig Arena, que ha disparat la massa social del club.

Els pressupostos de 2027 seran els que necessita la societat, defensa Arcadi España

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha defensat a València que els Pressupostos Generals de l'Estat per a 2027 responen a les necessitats de la societat i no a la supervivència del Govern, i ha advertit sobre el risc que la polarització política acabe contagiant la ciutadania.

Kovacs s’acomiada de València Basket i se’n va als Chiba Jets com a primer entrenador

L’ajudant d’Adrian Kovacs ha confirmat en les xarxes la seua eixida de València Basket després de dos anys i assumirà la banqueta dels Chiba Jets, un dels clubs punters del Japó.

Presó provisional per als sis detinguts a Torrevella per una sèrie de robatoris en vivendes

Sis persones d’entre 27 i 36 anys han ingressat en presó provisional a Torrevella per la seua presumpta implicació en robatoris en vivendes i pertinença a grup criminal. La Guàrdia Civil ha recuperat joies, dispositius electrònics i ferramentes de serralleria especialitzades.

Així és la nova imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 creada per Paco Roca

L’il·lustrador valencià Paco Roca ha dissenyat la imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 amb una sèrie de dibuixos que reunixen patrimoni, festes i cultura del vi del municipi.

Quatre referents femenines reben els Premis EVAP 2026 a València

Krista Walochik, Laura García, María Ángeles Marced i Vicky Sevilla han sigut distingides amb els Premis EVAP 2026 en Diversitat, Integritat, Professionalitat i Jove Talent, que es lliuraran el 22 d’octubre al Roig Arena de València.

Arresten un jove per enganyar majors en caixers automàtics a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 20 anys acusat d’almenys 13 delictes contra el patrimoni mitjançant el mètode del caixer espatlat en diverses localitats de les províncies de València i Alacant.

Frambuesa, mango i pistatxo: així és el nou gelat de La Roja per al Mundial

El gremi de gelaters artesans ha creat un gelat dedicat a La Roja, amb base de iogurt i xocolate blanc, vetejat de frambuesa i mango i un toc cruixent de pistatxo torrat, que podrà tastar-se en heladeries de tot Espanya durant el Mundial 2026.