Kiko Matamoros mostra el seu nou cos i deslliga les burles més salvatges

Primer pla de Kiko Matamoros al programa Sálvame

Kiko Matamoros té una capacitat especial per a entretindre a l’audiència. És cert que el seu personatge públic genera una gran controvèrsia, però ningú pot negar que ho dona tot per l’espectacle.

 

Kiko Matamoros està de tornada en ‘Sálvame’. Fa 13 dies es va sotmetre a diverses operacions estètiques en una i ha acudit al plató per a ensenyar el resultat. Una ambulància ha anat a buscar-li a la seua casa perquè no patira en el trajecte i quan ha arribat als voltants de Mediaset i els seus companys han obert la porta del vehicle per a veure-li, han al·lucinat. Tombat en una llitera, amb ulleres de sol, una gorra i la màscara de rigor posades, ha reaparegut davant l’audiència deixant a tothom en xoc.

 

La reacció que més va cridar l’atenció va ser la de Lydia Lozano

 

Encara que més en xoc s’han quedat quan ha començat a explicar tots els retocs que s’havia fet, mostrant fins i tot alguns blaus que li queden encara després de passar per quiròfan.

Una situació tan desagradable que a Lydia Lozano quasi li dona un parraque en directe, demanant eixir del plató, sense èxit, i ventant-se sense parar perquè estava a la vora del desmai.

Fins i tot han ensenyat les fotos de com va quedar després d’eixir de l’hospital i Nuria Marín l’ha qualificat de “broqueta moruna” per la quantitat de marques que tenia.

El presentador va comprendre que s’alterara tant, perquè els efectes secundaris de la cirurgia del tertulià eren impactants.

“Mira que jo tinc tragaderes”, va declarar el català abans d’explicar que a ell també li havia impactat molt. Per primera vegada en molt de temps, Gema López es va posicionar al costat del seu company.

La periodista també és bastant amiga del bisturí, així que coneix de prop com són les primeres setmanes després d’un retoc. “Li quedarà molt bé”, assegurava després de veure les imatges que tenia el programa.
No obstant això, quan la direcció va mostrar als seus espectadors este contingut, les xarxes socials no van tardar a burlar-se de l’exmarit de Makoke.

 

 

 

 

“Sembla un porquet rostit”, escrivia un dels usuaris de Twitter.

 

El comentarista no va tindre cap pudor a explicar com havia sigut l’operació. Primer es va extirpar les glàndules mamàries, després es va llevar diversos litres de greix, més tard li van marcar l’abdomen i finalment li van retocar les parpelles.

S’ha posat en mans dels cirurgians fins a 12 ocasions, però mai havia causat tant de renou. Els seus detractors asseguren que està obsessionat per semblar jove perquè la seua nóvia és molt jove.
Kiko Matamoros mostra el resultat de les seues operacions estètiques

Així ha quedat l'abdomen de Kiko Matamoros

Així ha quedat l’abdomen de Kiko Matamoros | Telecinco/Mediaset

Kiko Matamoros s’ha sotmés a diverses intervencions en el mateix dia. Un total de 4 hores en quiròfan on s’ha retocat els ulls, el pit, l’abdomen i les orelles. Encara li quedaven alguns hematomes en el coll d’un vessament que li ha sorgit arran de retocar les seues orelles i porta una faixa que no ha dubtat a llevar-se en directe per a mostrar el prim que s’ha quedat després del seu retoc, en el qual li han extret 3 quilos de greix de la zona, marcant-li els abdominals de manera natural.

A més, ha assegurat que s’ha extret les glàndules mamàries perquè “no compleixen cap funció biològica i et poden produir un càncer de mama”, a més que volia millorar l’aspecte de la zona perquè vol lluir múscul i que no li caiguen a mesura que es vaja fent major.

“No m’ha fet mal res, et parla un expert”, ha assegurat, encara que amb l’abdomen sí que està patint una mica més perquè és més dolorós. “M’havia descurat en aqueix sentit. M’he fet una lipo i marcació abdominal, marquen el teu abdominal natural. Tinc unes cànules, et produeix una fibrosi que després desapareix però facilita que la zona on hi ha hagut grassa es marque”, ha comentat.

L’obsessió de Kiko Matamoros per lluir més jove

 

“Si et fas una intervenció d’este tipus no et posaràs a menjar com un porc”, ha assegurat, deixant clar que en uns 3 mesos lluirà uns abdominals espectaculars perquè els continuarà treballant en el gimnàs quan puga. “Tinc l’interés d’arribar als 70 com si tinguera 40, tinc l’interés d’estar físicament bé”, ha expressat.

I encara que esta ja és la tretzena vegada que posava el seu cos en mans del bisturí, vol continuar i ja sap quin serà el seu pròxim objectiu.

“La pròxima és la papada, amb una tècnica nova que hi ha. Cal fer-se les coses abans que no tinguen solució”, ha assegurat, aconsellant als seus companys que es facen algun retoc abans que siga massa vesprada.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.