Kiko Matamoros mostra el seu nou cos i deslliga les burles més salvatges

Ejemplo de shortcode con estilo
Kiko Matamoros té una capacitat especial per a entretindre a l’audiència. És cert que el seu personatge públic genera una gran controvèrsia, però ningú pot negar que ho dona tot per l’espectacle.   Kiko Matamoros està de tornada en ‘Sálvame’. Fa 13 dies es va sotmetre a diverses operacions estètiques en una i ha acudit al plató […]
Primer pla de Kiko Matamoros al programa Sálvame

Kiko Matamoros té una capacitat especial per a entretindre a l’audiència. És cert que el seu personatge públic genera una gran controvèrsia, però ningú pot negar que ho dona tot per l’espectacle.

 

Kiko Matamoros està de tornada en ‘Sálvame’. Fa 13 dies es va sotmetre a diverses operacions estètiques en una i ha acudit al plató per a ensenyar el resultat. Una ambulància ha anat a buscar-li a la seua casa perquè no patira en el trajecte i quan ha arribat als voltants de Mediaset i els seus companys han obert la porta del vehicle per a veure-li, han al·lucinat. Tombat en una llitera, amb ulleres de sol, una gorra i la màscara de rigor posades, ha reaparegut davant l’audiència deixant a tothom en xoc.

 

La reacció que més va cridar l’atenció va ser la de Lydia Lozano

 

Encara que més en xoc s’han quedat quan ha començat a explicar tots els retocs que s’havia fet, mostrant fins i tot alguns blaus que li queden encara després de passar per quiròfan.

Una situació tan desagradable que a Lydia Lozano quasi li dona un parraque en directe, demanant eixir del plató, sense èxit, i ventant-se sense parar perquè estava a la vora del desmai.

Fins i tot han ensenyat les fotos de com va quedar després d’eixir de l’hospital i Nuria Marín l’ha qualificat de “broqueta moruna” per la quantitat de marques que tenia.

El presentador va comprendre que s’alterara tant, perquè els efectes secundaris de la cirurgia del tertulià eren impactants.

“Mira que jo tinc tragaderes”, va declarar el català abans d’explicar que a ell també li havia impactat molt. Per primera vegada en molt de temps, Gema López es va posicionar al costat del seu company.

La periodista també és bastant amiga del bisturí, així que coneix de prop com són les primeres setmanes després d’un retoc. “Li quedarà molt bé”, assegurava després de veure les imatges que tenia el programa.
No obstant això, quan la direcció va mostrar als seus espectadors este contingut, les xarxes socials no van tardar a burlar-se de l’exmarit de Makoke.

 

 

 

 

“Sembla un porquet rostit”, escrivia un dels usuaris de Twitter.

 

El comentarista no va tindre cap pudor a explicar com havia sigut l’operació. Primer es va extirpar les glàndules mamàries, després es va llevar diversos litres de greix, més tard li van marcar l’abdomen i finalment li van retocar les parpelles.

S’ha posat en mans dels cirurgians fins a 12 ocasions, però mai havia causat tant de renou. Els seus detractors asseguren que està obsessionat per semblar jove perquè la seua nóvia és molt jove.
Kiko Matamoros mostra el resultat de les seues operacions estètiques

Així ha quedat l'abdomen de Kiko Matamoros

Així ha quedat l’abdomen de Kiko Matamoros | Telecinco/Mediaset

Kiko Matamoros s’ha sotmés a diverses intervencions en el mateix dia. Un total de 4 hores en quiròfan on s’ha retocat els ulls, el pit, l’abdomen i les orelles. Encara li quedaven alguns hematomes en el coll d’un vessament que li ha sorgit arran de retocar les seues orelles i porta una faixa que no ha dubtat a llevar-se en directe per a mostrar el prim que s’ha quedat després del seu retoc, en el qual li han extret 3 quilos de greix de la zona, marcant-li els abdominals de manera natural.

A més, ha assegurat que s’ha extret les glàndules mamàries perquè “no compleixen cap funció biològica i et poden produir un càncer de mama”, a més que volia millorar l’aspecte de la zona perquè vol lluir múscul i que no li caiguen a mesura que es vaja fent major.

“No m’ha fet mal res, et parla un expert”, ha assegurat, encara que amb l’abdomen sí que està patint una mica més perquè és més dolorós. “M’havia descurat en aqueix sentit. M’he fet una lipo i marcació abdominal, marquen el teu abdominal natural. Tinc unes cànules, et produeix una fibrosi que després desapareix però facilita que la zona on hi ha hagut grassa es marque”, ha comentat.

L’obsessió de Kiko Matamoros per lluir més jove

 

“Si et fas una intervenció d’este tipus no et posaràs a menjar com un porc”, ha assegurat, deixant clar que en uns 3 mesos lluirà uns abdominals espectaculars perquè els continuarà treballant en el gimnàs quan puga. “Tinc l’interés d’arribar als 70 com si tinguera 40, tinc l’interés d’estar físicament bé”, ha expressat.

I encara que esta ja és la tretzena vegada que posava el seu cos en mans del bisturí, vol continuar i ja sap quin serà el seu pròxim objectiu.

“La pròxima és la papada, amb una tècnica nova que hi ha. Cal fer-se les coses abans que no tinguen solució”, ha assegurat, aconsellant als seus companys que es facen algun retoc abans que siga massa vesprada.

Últimes notícies

Elx troba un capitell andalusí dels segles X i XI als Banys Àrabs

Les excavacions als Banys Àrabs d’Elx han recuperat un capitell andalusí dels segles X i XI i un fust de pedra calcària. Les peces s’estudien al MAHE.

Morant alerta del coste de desacreditar la ciencia y la investigación

Diana Morant ha reivindicat a Vitoria la ciència davant del negacionisme i ha advertit dels efectes de retallar la investigació i perdre talent.

El Tarancón busca la sorpresa davant del Llevant en la Copa

El Tarancón rep el Llevant a les 19.00 en la primera ronda de la Copa del Rei, en una eliminatòria a partit únic al Municipal.

El Tavernes viurà a Mestalla el partit més il·lusionant de la seua història

El Tavernes jugarà davant el València a Mestalla en la primera ronda de la Copa del Rei. Javier Aguirre ha anunciat rotacions i ha demanat respecte pel rival.

El Valencia busca ante el Tavernes su primer triunfo con Aguirre

El Valencia rep a Mestalla la UE Tavernes en la primera ronda de la Copa del Rey i aspira a estrenar el compte de victòries de Javier Aguirre. El tècnic ha defensat que l’equip afrontarà el partit amb serietat.

La Liga F rebrà 5 milions i el bàsquet femení, un milió

El Govern ha aprovat 5 milions d’euros per a la Liga F i un milió per a professionalitzar el bàsquet femení, dins d’un paquet de 18,2 milions per a 2026.

Aguirre reclama seriedad ante el Tavernes y mira a la Copa para reaccionar

Javier Aguirre ha defensat la importància de la Copa del Rey abans del partit davant del Tavernes a Mestalla. El tècnic preveu rotacions i possibles minuts per als canterans.

La TDT incorpora nous canals el 5 de novembre: qui ha de resintonitzar el televisor i com posar À Punt en el 9

L'arribada de les emissions en ultra alta definició i d'una nova cadena comportarà canvis en la televisió digital terrestre, encara que els usuaris de plataformes no hauran de fer cap ajust