Kiko Matamoros mostra el seu nou cos i deslliga les burles més salvatges

Primer pla de Kiko Matamoros al programa Sálvame

Kiko Matamoros té una capacitat especial per a entretindre a l’audiència. És cert que el seu personatge públic genera una gran controvèrsia, però ningú pot negar que ho dona tot per l’espectacle.

 

Kiko Matamoros està de tornada en ‘Sálvame’. Fa 13 dies es va sotmetre a diverses operacions estètiques en una i ha acudit al plató per a ensenyar el resultat. Una ambulància ha anat a buscar-li a la seua casa perquè no patira en el trajecte i quan ha arribat als voltants de Mediaset i els seus companys han obert la porta del vehicle per a veure-li, han al·lucinat. Tombat en una llitera, amb ulleres de sol, una gorra i la màscara de rigor posades, ha reaparegut davant l’audiència deixant a tothom en xoc.

 

La reacció que més va cridar l’atenció va ser la de Lydia Lozano

 

Encara que més en xoc s’han quedat quan ha començat a explicar tots els retocs que s’havia fet, mostrant fins i tot alguns blaus que li queden encara després de passar per quiròfan.

Una situació tan desagradable que a Lydia Lozano quasi li dona un parraque en directe, demanant eixir del plató, sense èxit, i ventant-se sense parar perquè estava a la vora del desmai.

Fins i tot han ensenyat les fotos de com va quedar després d’eixir de l’hospital i Nuria Marín l’ha qualificat de “broqueta moruna” per la quantitat de marques que tenia.

El presentador va comprendre que s’alterara tant, perquè els efectes secundaris de la cirurgia del tertulià eren impactants.

“Mira que jo tinc tragaderes”, va declarar el català abans d’explicar que a ell també li havia impactat molt. Per primera vegada en molt de temps, Gema López es va posicionar al costat del seu company.

La periodista també és bastant amiga del bisturí, així que coneix de prop com són les primeres setmanes després d’un retoc. “Li quedarà molt bé”, assegurava després de veure les imatges que tenia el programa.
No obstant això, quan la direcció va mostrar als seus espectadors este contingut, les xarxes socials no van tardar a burlar-se de l’exmarit de Makoke.

 

 

 

 

“Sembla un porquet rostit”, escrivia un dels usuaris de Twitter.

 

El comentarista no va tindre cap pudor a explicar com havia sigut l’operació. Primer es va extirpar les glàndules mamàries, després es va llevar diversos litres de greix, més tard li van marcar l’abdomen i finalment li van retocar les parpelles.

S’ha posat en mans dels cirurgians fins a 12 ocasions, però mai havia causat tant de renou. Els seus detractors asseguren que està obsessionat per semblar jove perquè la seua nóvia és molt jove.
Kiko Matamoros mostra el resultat de les seues operacions estètiques

Així ha quedat l'abdomen de Kiko Matamoros

Així ha quedat l’abdomen de Kiko Matamoros | Telecinco/Mediaset

Kiko Matamoros s’ha sotmés a diverses intervencions en el mateix dia. Un total de 4 hores en quiròfan on s’ha retocat els ulls, el pit, l’abdomen i les orelles. Encara li quedaven alguns hematomes en el coll d’un vessament que li ha sorgit arran de retocar les seues orelles i porta una faixa que no ha dubtat a llevar-se en directe per a mostrar el prim que s’ha quedat després del seu retoc, en el qual li han extret 3 quilos de greix de la zona, marcant-li els abdominals de manera natural.

A més, ha assegurat que s’ha extret les glàndules mamàries perquè “no compleixen cap funció biològica i et poden produir un càncer de mama”, a més que volia millorar l’aspecte de la zona perquè vol lluir múscul i que no li caiguen a mesura que es vaja fent major.

“No m’ha fet mal res, et parla un expert”, ha assegurat, encara que amb l’abdomen sí que està patint una mica més perquè és més dolorós. “M’havia descurat en aqueix sentit. M’he fet una lipo i marcació abdominal, marquen el teu abdominal natural. Tinc unes cànules, et produeix una fibrosi que després desapareix però facilita que la zona on hi ha hagut grassa es marque”, ha comentat.

L’obsessió de Kiko Matamoros per lluir més jove

 

“Si et fas una intervenció d’este tipus no et posaràs a menjar com un porc”, ha assegurat, deixant clar que en uns 3 mesos lluirà uns abdominals espectaculars perquè els continuarà treballant en el gimnàs quan puga. “Tinc l’interés d’arribar als 70 com si tinguera 40, tinc l’interés d’estar físicament bé”, ha expressat.

I encara que esta ja és la tretzena vegada que posava el seu cos en mans del bisturí, vol continuar i ja sap quin serà el seu pròxim objectiu.

“La pròxima és la papada, amb una tècnica nova que hi ha. Cal fer-se les coses abans que no tinguen solució”, ha assegurat, aconsellant als seus companys que es facen algun retoc abans que siga massa vesprada.

Últimes notícies

El mòbil concentra el 30 % dels accidents mortals per distracció a la carretera

El 30 % dels accidents mortals de trànsit tenen l’origen en distraccions al volant i, sobretot, en l’ús del telèfon mòbil. La DGT ha reforçat els controls a la Comunitat Valenciana fins a l’11 d’octubre.

El Tavernes s’enfrontarà al València en la primera ronda de Copa

El sorteig de la Copa del Rei ha emparellat el Tavernes amb el València CF en una primera ronda amb 112 equips, 16 d’ells de Primera Divisió.

El Toro ajorna la Fira de la Tòfona per la coincidència amb les generals

L’Ajuntament d’El Toro trasllada la seua històrica Fira de la Tòfona als dies 12 i 13 de desembre per l’avanç electoral del 29 de novembre. El consistori confia a mantindre la participació de professionals, empreses i comerços malgrat el canvi de dates.

El Marató Internacional Alacant-Elx ajorna la seua segona edició per les eleccions generals

Els ajuntaments d’Alacant i Elx han acordat ajornar la segona edició del Marató Internacional previst per al 29 de novembre per la coincidència amb les eleccions generals anticipades. L’organització busca una nova data i manté el recorregut entre el Palau d’Altamira i la Plaça del Port d’Alacant amb les millores previstes.

Un nou mural de Dones de Ciència acosta la figura de Conchi Lillo a l’alumnat de Picanya

La UPV ha inaugurat al IES Enric Valor de Picanya el primer mural del curs 26/27 del projecte Dones de Ciència, dedicat a la investigadora i divulgadora Conchi Lillo.

El Consell veu el 29-N com l’oportunitat de acabar amb l’agravi als valencians

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, defensa que les eleccions generals del 29 de novembre permetran posar fi a l’agravi del Govern de Pedro Sánchez a la Comunitat Valenciana i obrir una nova etapa d’igualtat en finançament, aigua i infraestructures.

L’alcalde pedani de la Torre diu que va avisar Catalá quan l’aigua ja li arribava a la cintura

L’alcalde pedani de la Torre, Rafael Arnal, ha declarat davant la jutgessa que investiga la gestió de la DANA que ningú els va alertar formalment de la gravetat i que va avisar directament l’alcaldessa de València quan l’aigua ja li arribava a la cintura.

Cinc detinguts per dos robatoris en vivendes d’Oropesa del Mar

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones en dos actuacions a Oropesa del Mar després de ser sorpreses dins de vivendes. Els arrestos formen part del pla contra els robatoris en domicilis.