Kiko Matamoros mostra el seu nou cos i deslliga les burles més salvatges

Primer pla de Kiko Matamoros al programa Sálvame

Kiko Matamoros té una capacitat especial per a entretindre a l’audiència. És cert que el seu personatge públic genera una gran controvèrsia, però ningú pot negar que ho dona tot per l’espectacle.

 

Kiko Matamoros està de tornada en ‘Sálvame’. Fa 13 dies es va sotmetre a diverses operacions estètiques en una i ha acudit al plató per a ensenyar el resultat. Una ambulància ha anat a buscar-li a la seua casa perquè no patira en el trajecte i quan ha arribat als voltants de Mediaset i els seus companys han obert la porta del vehicle per a veure-li, han al·lucinat. Tombat en una llitera, amb ulleres de sol, una gorra i la màscara de rigor posades, ha reaparegut davant l’audiència deixant a tothom en xoc.

 

La reacció que més va cridar l’atenció va ser la de Lydia Lozano

 

Encara que més en xoc s’han quedat quan ha començat a explicar tots els retocs que s’havia fet, mostrant fins i tot alguns blaus que li queden encara després de passar per quiròfan.

Una situació tan desagradable que a Lydia Lozano quasi li dona un parraque en directe, demanant eixir del plató, sense èxit, i ventant-se sense parar perquè estava a la vora del desmai.

Fins i tot han ensenyat les fotos de com va quedar després d’eixir de l’hospital i Nuria Marín l’ha qualificat de “broqueta moruna” per la quantitat de marques que tenia.

El presentador va comprendre que s’alterara tant, perquè els efectes secundaris de la cirurgia del tertulià eren impactants.

“Mira que jo tinc tragaderes”, va declarar el català abans d’explicar que a ell també li havia impactat molt. Per primera vegada en molt de temps, Gema López es va posicionar al costat del seu company.

La periodista també és bastant amiga del bisturí, així que coneix de prop com són les primeres setmanes després d’un retoc. “Li quedarà molt bé”, assegurava després de veure les imatges que tenia el programa.
No obstant això, quan la direcció va mostrar als seus espectadors este contingut, les xarxes socials no van tardar a burlar-se de l’exmarit de Makoke.

 

 

 

 

“Sembla un porquet rostit”, escrivia un dels usuaris de Twitter.

 

El comentarista no va tindre cap pudor a explicar com havia sigut l’operació. Primer es va extirpar les glàndules mamàries, després es va llevar diversos litres de greix, més tard li van marcar l’abdomen i finalment li van retocar les parpelles.

S’ha posat en mans dels cirurgians fins a 12 ocasions, però mai havia causat tant de renou. Els seus detractors asseguren que està obsessionat per semblar jove perquè la seua nóvia és molt jove.
Kiko Matamoros mostra el resultat de les seues operacions estètiques

Així ha quedat l'abdomen de Kiko Matamoros

Així ha quedat l’abdomen de Kiko Matamoros | Telecinco/Mediaset

Kiko Matamoros s’ha sotmés a diverses intervencions en el mateix dia. Un total de 4 hores en quiròfan on s’ha retocat els ulls, el pit, l’abdomen i les orelles. Encara li quedaven alguns hematomes en el coll d’un vessament que li ha sorgit arran de retocar les seues orelles i porta una faixa que no ha dubtat a llevar-se en directe per a mostrar el prim que s’ha quedat després del seu retoc, en el qual li han extret 3 quilos de greix de la zona, marcant-li els abdominals de manera natural.

A més, ha assegurat que s’ha extret les glàndules mamàries perquè “no compleixen cap funció biològica i et poden produir un càncer de mama”, a més que volia millorar l’aspecte de la zona perquè vol lluir múscul i que no li caiguen a mesura que es vaja fent major.

“No m’ha fet mal res, et parla un expert”, ha assegurat, encara que amb l’abdomen sí que està patint una mica més perquè és més dolorós. “M’havia descurat en aqueix sentit. M’he fet una lipo i marcació abdominal, marquen el teu abdominal natural. Tinc unes cànules, et produeix una fibrosi que després desapareix però facilita que la zona on hi ha hagut grassa es marque”, ha comentat.

L’obsessió de Kiko Matamoros per lluir més jove

 

“Si et fas una intervenció d’este tipus no et posaràs a menjar com un porc”, ha assegurat, deixant clar que en uns 3 mesos lluirà uns abdominals espectaculars perquè els continuarà treballant en el gimnàs quan puga. “Tinc l’interés d’arribar als 70 com si tinguera 40, tinc l’interés d’estar físicament bé”, ha expressat.

I encara que esta ja és la tretzena vegada que posava el seu cos en mans del bisturí, vol continuar i ja sap quin serà el seu pròxim objectiu.

“La pròxima és la papada, amb una tècnica nova que hi ha. Cal fer-se les coses abans que no tinguen solució”, ha assegurat, aconsellant als seus companys que es facen algun retoc abans que siga massa vesprada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’atur juvenil baixa en la Comunitat Valenciana al 28,59% però seguix per damunt de la mitjana

La taxa de desocupació entre els menors de 25 anys en la Comunitat Valenciana descendix 0,63 punts en el primer trimestre de 2026 i se situa en el 28,59%, encara quatre punts per damunt de la mitjana nacional.

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.