Kiko Matamoros mostra el seu nou cos i deslliga les burles més salvatges

Primer pla de Kiko Matamoros al programa Sálvame

Kiko Matamoros té una capacitat especial per a entretindre a l’audiència. És cert que el seu personatge públic genera una gran controvèrsia, però ningú pot negar que ho dona tot per l’espectacle.

 

Kiko Matamoros està de tornada en ‘Sálvame’. Fa 13 dies es va sotmetre a diverses operacions estètiques en una i ha acudit al plató per a ensenyar el resultat. Una ambulància ha anat a buscar-li a la seua casa perquè no patira en el trajecte i quan ha arribat als voltants de Mediaset i els seus companys han obert la porta del vehicle per a veure-li, han al·lucinat. Tombat en una llitera, amb ulleres de sol, una gorra i la màscara de rigor posades, ha reaparegut davant l’audiència deixant a tothom en xoc.

 

La reacció que més va cridar l’atenció va ser la de Lydia Lozano

 

Encara que més en xoc s’han quedat quan ha començat a explicar tots els retocs que s’havia fet, mostrant fins i tot alguns blaus que li queden encara després de passar per quiròfan.

Una situació tan desagradable que a Lydia Lozano quasi li dona un parraque en directe, demanant eixir del plató, sense èxit, i ventant-se sense parar perquè estava a la vora del desmai.

Fins i tot han ensenyat les fotos de com va quedar després d’eixir de l’hospital i Nuria Marín l’ha qualificat de “broqueta moruna” per la quantitat de marques que tenia.

El presentador va comprendre que s’alterara tant, perquè els efectes secundaris de la cirurgia del tertulià eren impactants.

“Mira que jo tinc tragaderes”, va declarar el català abans d’explicar que a ell també li havia impactat molt. Per primera vegada en molt de temps, Gema López es va posicionar al costat del seu company.

La periodista també és bastant amiga del bisturí, així que coneix de prop com són les primeres setmanes després d’un retoc. “Li quedarà molt bé”, assegurava després de veure les imatges que tenia el programa.
No obstant això, quan la direcció va mostrar als seus espectadors este contingut, les xarxes socials no van tardar a burlar-se de l’exmarit de Makoke.

 

 

 

 

“Sembla un porquet rostit”, escrivia un dels usuaris de Twitter.

 

El comentarista no va tindre cap pudor a explicar com havia sigut l’operació. Primer es va extirpar les glàndules mamàries, després es va llevar diversos litres de greix, més tard li van marcar l’abdomen i finalment li van retocar les parpelles.

S’ha posat en mans dels cirurgians fins a 12 ocasions, però mai havia causat tant de renou. Els seus detractors asseguren que està obsessionat per semblar jove perquè la seua nóvia és molt jove.
Kiko Matamoros mostra el resultat de les seues operacions estètiques

Així ha quedat l'abdomen de Kiko Matamoros

Així ha quedat l’abdomen de Kiko Matamoros | Telecinco/Mediaset

Kiko Matamoros s’ha sotmés a diverses intervencions en el mateix dia. Un total de 4 hores en quiròfan on s’ha retocat els ulls, el pit, l’abdomen i les orelles. Encara li quedaven alguns hematomes en el coll d’un vessament que li ha sorgit arran de retocar les seues orelles i porta una faixa que no ha dubtat a llevar-se en directe per a mostrar el prim que s’ha quedat després del seu retoc, en el qual li han extret 3 quilos de greix de la zona, marcant-li els abdominals de manera natural.

A més, ha assegurat que s’ha extret les glàndules mamàries perquè “no compleixen cap funció biològica i et poden produir un càncer de mama”, a més que volia millorar l’aspecte de la zona perquè vol lluir múscul i que no li caiguen a mesura que es vaja fent major.

“No m’ha fet mal res, et parla un expert”, ha assegurat, encara que amb l’abdomen sí que està patint una mica més perquè és més dolorós. “M’havia descurat en aqueix sentit. M’he fet una lipo i marcació abdominal, marquen el teu abdominal natural. Tinc unes cànules, et produeix una fibrosi que després desapareix però facilita que la zona on hi ha hagut grassa es marque”, ha comentat.

L’obsessió de Kiko Matamoros per lluir més jove

 

“Si et fas una intervenció d’este tipus no et posaràs a menjar com un porc”, ha assegurat, deixant clar que en uns 3 mesos lluirà uns abdominals espectaculars perquè els continuarà treballant en el gimnàs quan puga. “Tinc l’interés d’arribar als 70 com si tinguera 40, tinc l’interés d’estar físicament bé”, ha expressat.

I encara que esta ja és la tretzena vegada que posava el seu cos en mans del bisturí, vol continuar i ja sap quin serà el seu pròxim objectiu.

“La pròxima és la papada, amb una tècnica nova que hi ha. Cal fer-se les coses abans que no tinguen solució”, ha assegurat, aconsellant als seus companys que es facen algun retoc abans que siga massa vesprada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Troben un cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna i descarten indicis criminals

Un cos amb les cames amputades ha sigut trobat en una planta de reciclatge de Paterna a les 2.30 hores. Les primeres perquisicions descarten indicis de criminalitat.

Tempestes molt fortes en el sud d’Alacant deixen més de 30 l/m² en una hora i 51,2 a Elx

El sud d'Alacant encadena tempestes molt fortes, amb pics de més de 30 l/m² en una hora. Elx suma 51,2 l/m² a les 10.00, amb avís groc i 270 rajos.

Mor atropellat un operari d’obra en la CV-800 a Xixona

Un operari de 42 anys ha mort atropellat per un cotxe en la CV-800, a l'altura del km 25,5 a Xixona. SAMU, SVB i un equip mèdic van confirmar la defunció.

Bioparc València incorpora un formiguer únic per a veure a la formiga gegant que amputa extremitats ferides

Bioparc València ha estrenat una instal·lació única que permet observar l'interior d'una colònia de Camponotus maculatus i la seua inusual conducta 'quirúrgica'. El públic pot seguir les galeries, les castes i la defensa del niu en un entorn controlat.

Govern i deu comunitats pacten una llicència comuna de caça i pesca continental

El Ministeri d'Agricultura ha firmat un conveni amb deu autonomies per a implantar llicències interautonòmiques de caça i pesca en aigües interiors. La mesura reduïx tràmits, fixa preus únics i unifica inhabilitacions.

Avís groc a Alacant per pluges que poden superar 100 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit l'avís groc per ruixats intensos a l'interior i litoral sud d'Alacant, amb llindars que localment podrien depassar 100 l/m² en 12 hores. També hi ha avís en el litoral nord alacantí i en el sud de València per acumulats menors.

Mor un vianant atropellat en la CV-800 a Xixona

Un vianant ha mort després de ser atropellat en la CV-800, a l'altura del km 25,5 en el terme de Xixona. El succés es va produir a les 19.10 hores d'ahir, segons la DGT.

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.