Kiko Matamoros mostra el seu nou cos i deslliga les burles més salvatges

Primer pla de Kiko Matamoros al programa Sálvame

Kiko Matamoros té una capacitat especial per a entretindre a l’audiència. És cert que el seu personatge públic genera una gran controvèrsia, però ningú pot negar que ho dona tot per l’espectacle.

 

Kiko Matamoros està de tornada en ‘Sálvame’. Fa 13 dies es va sotmetre a diverses operacions estètiques en una i ha acudit al plató per a ensenyar el resultat. Una ambulància ha anat a buscar-li a la seua casa perquè no patira en el trajecte i quan ha arribat als voltants de Mediaset i els seus companys han obert la porta del vehicle per a veure-li, han al·lucinat. Tombat en una llitera, amb ulleres de sol, una gorra i la màscara de rigor posades, ha reaparegut davant l’audiència deixant a tothom en xoc.

 

La reacció que més va cridar l’atenció va ser la de Lydia Lozano

 

Encara que més en xoc s’han quedat quan ha començat a explicar tots els retocs que s’havia fet, mostrant fins i tot alguns blaus que li queden encara després de passar per quiròfan.

Una situació tan desagradable que a Lydia Lozano quasi li dona un parraque en directe, demanant eixir del plató, sense èxit, i ventant-se sense parar perquè estava a la vora del desmai.

Fins i tot han ensenyat les fotos de com va quedar després d’eixir de l’hospital i Nuria Marín l’ha qualificat de “broqueta moruna” per la quantitat de marques que tenia.

El presentador va comprendre que s’alterara tant, perquè els efectes secundaris de la cirurgia del tertulià eren impactants.

“Mira que jo tinc tragaderes”, va declarar el català abans d’explicar que a ell també li havia impactat molt. Per primera vegada en molt de temps, Gema López es va posicionar al costat del seu company.

La periodista també és bastant amiga del bisturí, així que coneix de prop com són les primeres setmanes després d’un retoc. “Li quedarà molt bé”, assegurava després de veure les imatges que tenia el programa.
No obstant això, quan la direcció va mostrar als seus espectadors este contingut, les xarxes socials no van tardar a burlar-se de l’exmarit de Makoke.

 

 

 

 

“Sembla un porquet rostit”, escrivia un dels usuaris de Twitter.

 

El comentarista no va tindre cap pudor a explicar com havia sigut l’operació. Primer es va extirpar les glàndules mamàries, després es va llevar diversos litres de greix, més tard li van marcar l’abdomen i finalment li van retocar les parpelles.

S’ha posat en mans dels cirurgians fins a 12 ocasions, però mai havia causat tant de renou. Els seus detractors asseguren que està obsessionat per semblar jove perquè la seua nóvia és molt jove.
Kiko Matamoros mostra el resultat de les seues operacions estètiques

Així ha quedat l'abdomen de Kiko Matamoros

Així ha quedat l’abdomen de Kiko Matamoros | Telecinco/Mediaset

Kiko Matamoros s’ha sotmés a diverses intervencions en el mateix dia. Un total de 4 hores en quiròfan on s’ha retocat els ulls, el pit, l’abdomen i les orelles. Encara li quedaven alguns hematomes en el coll d’un vessament que li ha sorgit arran de retocar les seues orelles i porta una faixa que no ha dubtat a llevar-se en directe per a mostrar el prim que s’ha quedat després del seu retoc, en el qual li han extret 3 quilos de greix de la zona, marcant-li els abdominals de manera natural.

A més, ha assegurat que s’ha extret les glàndules mamàries perquè “no compleixen cap funció biològica i et poden produir un càncer de mama”, a més que volia millorar l’aspecte de la zona perquè vol lluir múscul i que no li caiguen a mesura que es vaja fent major.

“No m’ha fet mal res, et parla un expert”, ha assegurat, encara que amb l’abdomen sí que està patint una mica més perquè és més dolorós. “M’havia descurat en aqueix sentit. M’he fet una lipo i marcació abdominal, marquen el teu abdominal natural. Tinc unes cànules, et produeix una fibrosi que després desapareix però facilita que la zona on hi ha hagut grassa es marque”, ha comentat.

L’obsessió de Kiko Matamoros per lluir més jove

 

“Si et fas una intervenció d’este tipus no et posaràs a menjar com un porc”, ha assegurat, deixant clar que en uns 3 mesos lluirà uns abdominals espectaculars perquè els continuarà treballant en el gimnàs quan puga. “Tinc l’interés d’arribar als 70 com si tinguera 40, tinc l’interés d’estar físicament bé”, ha expressat.

I encara que esta ja és la tretzena vegada que posava el seu cos en mans del bisturí, vol continuar i ja sap quin serà el seu pròxim objectiu.

“La pròxima és la papada, amb una tècnica nova que hi ha. Cal fer-se les coses abans que no tinguen solució”, ha assegurat, aconsellant als seus companys que es facen algun retoc abans que siga massa vesprada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.