Kiko Matamoros: No em sentia amb ganes ni per a eixir del llit

 

Kiko Matamoros ha sigut un dels col·laboradors de ‘Sálvame’ que han mostrat una opinió més crítica amb la docu sèrie de Rocío Carrasco. Segurament per la seua amistat amb Antonio David Flores ha volgut mostrar-li la seua lleialtat fins a l’últim moment, fins i tot quan no tenia proves per a traure la cara per ell, costant-li fins i tot el fet de quedar malament davant els seus companys. Matamoros sap que s’ha extralimitat i ahir ho vam veure protagonitzant una gran brega amb Jorge Javier Vázquez quan va intentar blanquejar la situació i restar pes al relat que porta contant mesos Carrasco a través de la docu serie ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’.

Vázquez va arribar a convidar a Matamoros a abandonar el plató i anar-se per a la seua casa en considerar que no estava sent just i que estava defensant un extrem que no li afavoria i que el deixava en evidència. De fet, el català va afirmar que el que millor seria és que el col·laborador s’anara i que deixara de fer el ridícul per a afegir que ho feia molt més llest per a caure en un posicionament tan escàs i mancat de contingut i de coherència. Ahir el tertulià i el presentador han tornat a coincidir en el plató i Jorge s’ha disculpat amb el col·laborador fent broma per a acabar recalant de nou en l’assumpte.

Matamoros ha volgut explicar-se i ha assenyalat que no ha vist molts dels episodis de la docu serie no perquè no vulga, sinó perquè hi ha episodis i vivències que li remouen en la seua vida privada i que li resulta molt complicat veure-ho pel mal que això li pot ocasionar internament. La raó que va donar Kiko per a no haver vist un contingut amb el qual tant s’està treballant en ‘Sálvame’ és una raó de pes: en començar a escoltar el testimoniatge de Rocío es va sentir molt identificat amb alguns fragments de la seua vida, perquè ell també va estar “quatre anys” sense parlar-se amb el seu fill i va fer tot el possible per recuperar eixa relació.

 

«Jo us he parlat d’un problema molt seriós amb els meus fills»

 

Encara que el seu sofriment pot ser comprensible, Jorge Javier Vázquez va assenyalar que, si no ha vist res del documental, més enllà de la primera emissió, la seua opinió no és “vàlida” i el mateix opinen la resta dels col·laboradors.

«Jo he parlat molt seriosament d’un problema que vaig tindre amb els meus fills i si us el voleu prendre a conya, no és el meu problema», ha dit Matamoros, que s’ha enfadat i ha tornat a eixir-se del plató, com ja va fer dilluns passat.

A pesar que Kiko intentava mostrar un posat ferm en eixa època, ara estem descobrint que potser no ho va passar tan bé com va intentar mostrar i que eixe enfrontament amb el seu fill li va costar la salut mental. Esta vesprada ha admés que quan va passar tot això ho va passar molt mal i que es va tancar a la seua casa sense saber massa com actuar i continuar vivint. Tant era l’extrem que Matamoros ha contat que no tenia forces per a eixir del llit i que no s’atrevia ni a eixir de la seua casa per a comprar el pa.

 

No es poden comparar les històries

 

Els espectadors veuen clar que les dos històries no tenen punt de comparació i que mentre Rocío Carrasco ha estat callada durant vint anys per a no perjudicar els seus fills, Kiko Matamoros ha fet tot el contrari i ha participat en el negoci televisiu al costat del seu fill amb el qual s’anaven increpant en els platons per a continuar facturant i comercialitzant les misèries familiars que cada vegada es complicaven més i que quedaven molt lluny de poder solucionar-se.

De fet, les diferencia de Matamoros amb els seus fills, van tardar molt a solucionar-se a causa de com ell els havia exposats en televisió, arribant a posar-los per davall de la que era la seua dona Makoke i que a més contribuïa en enfrontar a pare i fills de manera continuada, deixant més que exposada la tibant relació que hi havia i que ara sembla que s’hauria solucionat, encara que el col·laborador ha confessat que amb una de les seues filles encara no ha pogut recuperar el vincle i que el dona pràcticament per perdut al no trobar cap punt d’unió que els puga servir per a canalitzar el dolor del passat i convertir-lo en afecte.

 

 

 

 

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU