Kiko Matamoros: No em sentia amb ganes ni per a eixir del llit

 

Kiko Matamoros ha sigut un dels col·laboradors de ‘Sálvame’ que han mostrat una opinió més crítica amb la docu sèrie de Rocío Carrasco. Segurament per la seua amistat amb Antonio David Flores ha volgut mostrar-li la seua lleialtat fins a l’últim moment, fins i tot quan no tenia proves per a traure la cara per ell, costant-li fins i tot el fet de quedar malament davant els seus companys. Matamoros sap que s’ha extralimitat i ahir ho vam veure protagonitzant una gran brega amb Jorge Javier Vázquez quan va intentar blanquejar la situació i restar pes al relat que porta contant mesos Carrasco a través de la docu serie ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’.

Vázquez va arribar a convidar a Matamoros a abandonar el plató i anar-se per a la seua casa en considerar que no estava sent just i que estava defensant un extrem que no li afavoria i que el deixava en evidència. De fet, el català va afirmar que el que millor seria és que el col·laborador s’anara i que deixara de fer el ridícul per a afegir que ho feia molt més llest per a caure en un posicionament tan escàs i mancat de contingut i de coherència. Ahir el tertulià i el presentador han tornat a coincidir en el plató i Jorge s’ha disculpat amb el col·laborador fent broma per a acabar recalant de nou en l’assumpte.

Matamoros ha volgut explicar-se i ha assenyalat que no ha vist molts dels episodis de la docu serie no perquè no vulga, sinó perquè hi ha episodis i vivències que li remouen en la seua vida privada i que li resulta molt complicat veure-ho pel mal que això li pot ocasionar internament. La raó que va donar Kiko per a no haver vist un contingut amb el qual tant s’està treballant en ‘Sálvame’ és una raó de pes: en començar a escoltar el testimoniatge de Rocío es va sentir molt identificat amb alguns fragments de la seua vida, perquè ell també va estar “quatre anys” sense parlar-se amb el seu fill i va fer tot el possible per recuperar eixa relació.

 

“Jo us he parlat d’un problema molt seriós amb els meus fills”

 

Encara que el seu sofriment pot ser comprensible, Jorge Javier Vázquez va assenyalar que, si no ha vist res del documental, més enllà de la primera emissió, la seua opinió no és “vàlida” i el mateix opinen la resta dels col·laboradors.

“Jo he parlat molt seriosament d’un problema que vaig tindre amb els meus fills i si us el voleu prendre a conya, no és el meu problema”, ha dit Matamoros, que s’ha enfadat i ha tornat a eixir-se del plató, com ja va fer dilluns passat.

A pesar que Kiko intentava mostrar un posat ferm en eixa època, ara estem descobrint que potser no ho va passar tan bé com va intentar mostrar i que eixe enfrontament amb el seu fill li va costar la salut mental. Esta vesprada ha admés que quan va passar tot això ho va passar molt mal i que es va tancar a la seua casa sense saber massa com actuar i continuar vivint. Tant era l’extrem que Matamoros ha contat que no tenia forces per a eixir del llit i que no s’atrevia ni a eixir de la seua casa per a comprar el pa.

 

No es poden comparar les històries

 

Els espectadors veuen clar que les dos històries no tenen punt de comparació i que mentre Rocío Carrasco ha estat callada durant vint anys per a no perjudicar els seus fills, Kiko Matamoros ha fet tot el contrari i ha participat en el negoci televisiu al costat del seu fill amb el qual s’anaven increpant en els platons per a continuar facturant i comercialitzant les misèries familiars que cada vegada es complicaven més i que quedaven molt lluny de poder solucionar-se.

De fet, les diferencia de Matamoros amb els seus fills, van tardar molt a solucionar-se a causa de com ell els havia exposats en televisió, arribant a posar-los per davall de la que era la seua dona Makoke i que a més contribuïa en enfrontar a pare i fills de manera continuada, deixant més que exposada la tibant relació que hi havia i que ara sembla que s’hauria solucionat, encara que el col·laborador ha confessat que amb una de les seues filles encara no ha pogut recuperar el vincle i que el dona pràcticament per perdut al no trobar cap punt d’unió que els puga servir per a canalitzar el dolor del passat i convertir-lo en afecte.

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.