Kiko Matamoros: No em sentia amb ganes ni per a eixir del llit

 

Kiko Matamoros ha sigut un dels col·laboradors de ‘Sálvame’ que han mostrat una opinió més crítica amb la docu sèrie de Rocío Carrasco. Segurament per la seua amistat amb Antonio David Flores ha volgut mostrar-li la seua lleialtat fins a l’últim moment, fins i tot quan no tenia proves per a traure la cara per ell, costant-li fins i tot el fet de quedar malament davant els seus companys. Matamoros sap que s’ha extralimitat i ahir ho vam veure protagonitzant una gran brega amb Jorge Javier Vázquez quan va intentar blanquejar la situació i restar pes al relat que porta contant mesos Carrasco a través de la docu serie ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’.

Vázquez va arribar a convidar a Matamoros a abandonar el plató i anar-se per a la seua casa en considerar que no estava sent just i que estava defensant un extrem que no li afavoria i que el deixava en evidència. De fet, el català va afirmar que el que millor seria és que el col·laborador s’anara i que deixara de fer el ridícul per a afegir que ho feia molt més llest per a caure en un posicionament tan escàs i mancat de contingut i de coherència. Ahir el tertulià i el presentador han tornat a coincidir en el plató i Jorge s’ha disculpat amb el col·laborador fent broma per a acabar recalant de nou en l’assumpte.

Matamoros ha volgut explicar-se i ha assenyalat que no ha vist molts dels episodis de la docu serie no perquè no vulga, sinó perquè hi ha episodis i vivències que li remouen en la seua vida privada i que li resulta molt complicat veure-ho pel mal que això li pot ocasionar internament. La raó que va donar Kiko per a no haver vist un contingut amb el qual tant s’està treballant en ‘Sálvame’ és una raó de pes: en començar a escoltar el testimoniatge de Rocío es va sentir molt identificat amb alguns fragments de la seua vida, perquè ell també va estar “quatre anys” sense parlar-se amb el seu fill i va fer tot el possible per recuperar eixa relació.

 

“Jo us he parlat d’un problema molt seriós amb els meus fills”

 

Encara que el seu sofriment pot ser comprensible, Jorge Javier Vázquez va assenyalar que, si no ha vist res del documental, més enllà de la primera emissió, la seua opinió no és “vàlida” i el mateix opinen la resta dels col·laboradors.

“Jo he parlat molt seriosament d’un problema que vaig tindre amb els meus fills i si us el voleu prendre a conya, no és el meu problema”, ha dit Matamoros, que s’ha enfadat i ha tornat a eixir-se del plató, com ja va fer dilluns passat.

A pesar que Kiko intentava mostrar un posat ferm en eixa època, ara estem descobrint que potser no ho va passar tan bé com va intentar mostrar i que eixe enfrontament amb el seu fill li va costar la salut mental. Esta vesprada ha admés que quan va passar tot això ho va passar molt mal i que es va tancar a la seua casa sense saber massa com actuar i continuar vivint. Tant era l’extrem que Matamoros ha contat que no tenia forces per a eixir del llit i que no s’atrevia ni a eixir de la seua casa per a comprar el pa.

 

No es poden comparar les històries

 

Els espectadors veuen clar que les dos històries no tenen punt de comparació i que mentre Rocío Carrasco ha estat callada durant vint anys per a no perjudicar els seus fills, Kiko Matamoros ha fet tot el contrari i ha participat en el negoci televisiu al costat del seu fill amb el qual s’anaven increpant en els platons per a continuar facturant i comercialitzant les misèries familiars que cada vegada es complicaven més i que quedaven molt lluny de poder solucionar-se.

De fet, les diferencia de Matamoros amb els seus fills, van tardar molt a solucionar-se a causa de com ell els havia exposats en televisió, arribant a posar-los per davall de la que era la seua dona Makoke i que a més contribuïa en enfrontar a pare i fills de manera continuada, deixant més que exposada la tibant relació que hi havia i que ara sembla que s’hauria solucionat, encara que el col·laborador ha confessat que amb una de les seues filles encara no ha pogut recuperar el vincle i que el dona pràcticament per perdut al no trobar cap punt d’unió que els puga servir per a canalitzar el dolor del passat i convertir-lo en afecte.

 

 

 

 

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.