10.8 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Kiko Matamoros: No em sentia amb ganes ni per a eixir del llit

 

Kiko Matamoros ha sigut un dels col·laboradors de ‘Sálvame’ que han mostrat una opinió més crítica amb la docu sèrie de Rocío Carrasco. Segurament per la seua amistat amb Antonio David Flores ha volgut mostrar-li la seua lleialtat fins a l’últim moment, fins i tot quan no tenia proves per a traure la cara per ell, costant-li fins i tot el fet de quedar malament davant els seus companys. Matamoros sap que s’ha extralimitat i ahir ho vam veure protagonitzant una gran brega amb Jorge Javier Vázquez quan va intentar blanquejar la situació i restar pes al relat que porta contant mesos Carrasco a través de la docu serie ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’.

Vázquez va arribar a convidar a Matamoros a abandonar el plató i anar-se per a la seua casa en considerar que no estava sent just i que estava defensant un extrem que no li afavoria i que el deixava en evidència. De fet, el català va afirmar que el que millor seria és que el col·laborador s’anara i que deixara de fer el ridícul per a afegir que ho feia molt més llest per a caure en un posicionament tan escàs i mancat de contingut i de coherència. Ahir el tertulià i el presentador han tornat a coincidir en el plató i Jorge s’ha disculpat amb el col·laborador fent broma per a acabar recalant de nou en l’assumpte.

Matamoros ha volgut explicar-se i ha assenyalat que no ha vist molts dels episodis de la docu serie no perquè no vulga, sinó perquè hi ha episodis i vivències que li remouen en la seua vida privada i que li resulta molt complicat veure-ho pel mal que això li pot ocasionar internament. La raó que va donar Kiko per a no haver vist un contingut amb el qual tant s’està treballant en ‘Sálvame’ és una raó de pes: en començar a escoltar el testimoniatge de Rocío es va sentir molt identificat amb alguns fragments de la seua vida, perquè ell també va estar “quatre anys” sense parlar-se amb el seu fill i va fer tot el possible per recuperar eixa relació.

 

“Jo us he parlat d’un problema molt seriós amb els meus fills”

 

Encara que el seu sofriment pot ser comprensible, Jorge Javier Vázquez va assenyalar que, si no ha vist res del documental, més enllà de la primera emissió, la seua opinió no és “vàlida” i el mateix opinen la resta dels col·laboradors.

“Jo he parlat molt seriosament d’un problema que vaig tindre amb els meus fills i si us el voleu prendre a conya, no és el meu problema”, ha dit Matamoros, que s’ha enfadat i ha tornat a eixir-se del plató, com ja va fer dilluns passat.

A pesar que Kiko intentava mostrar un posat ferm en eixa època, ara estem descobrint que potser no ho va passar tan bé com va intentar mostrar i que eixe enfrontament amb el seu fill li va costar la salut mental. Esta vesprada ha admés que quan va passar tot això ho va passar molt mal i que es va tancar a la seua casa sense saber massa com actuar i continuar vivint. Tant era l’extrem que Matamoros ha contat que no tenia forces per a eixir del llit i que no s’atrevia ni a eixir de la seua casa per a comprar el pa.

 

No es poden comparar les històries

 

Els espectadors veuen clar que les dos històries no tenen punt de comparació i que mentre Rocío Carrasco ha estat callada durant vint anys per a no perjudicar els seus fills, Kiko Matamoros ha fet tot el contrari i ha participat en el negoci televisiu al costat del seu fill amb el qual s’anaven increpant en els platons per a continuar facturant i comercialitzant les misèries familiars que cada vegada es complicaven més i que quedaven molt lluny de poder solucionar-se.

De fet, les diferencia de Matamoros amb els seus fills, van tardar molt a solucionar-se a causa de com ell els havia exposats en televisió, arribant a posar-los per davall de la que era la seua dona Makoke i que a més contribuïa en enfrontar a pare i fills de manera continuada, deixant més que exposada la tibant relació que hi havia i que ara sembla que s’hauria solucionat, encara que el col·laborador ha confessat que amb una de les seues filles encara no ha pogut recuperar el vincle i que el dona pràcticament per perdut al no trobar cap punt d’unió que els puga servir per a canalitzar el dolor del passat i convertir-lo en afecte.

 

 

 

 

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.