11.2 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Kiko Matamoros es despatxa a gust contra els seus companys de Sálvame: «Colla de catets»

 

El dimecres Kiko Matamoros i la seua núvia, Marta López, posen pletòrics en la portada de la revista ‘Lecturas’ i és que obrin les portes de la seua nova casa.

Ell mateix ja va alertar que no anava a agradar i alhora, va avançar que no anava a suportar les crítiques i burles dels seus companys.

Finalment, el dia va arribar i el programa va analitzar algunes de les estades de la nova llar del tertulià. Com era d’esperar, esta casa està repleta d’objectes i decorats de luxe.

No obstant això, sembla que el preu d’estos no justifica la bona classe i el bon gust que té el tertulià i la seua nova parella.

Per a analitzar-ho tot, el programa va convidar a una experta en interiorisme que justament va donar suport a l’opinió general de la resta de col·laboradors.

A estos se’ls va demanar que puntuaren la casa del zero al deu i la nota mitjana va ser d’allò més deplorable.

Per norma general la nota no va passar del tres, un suspens més que baix i que deixa la nova llar del tertulià en mala posició.

Cap dels col·laboradors es van tallar a l’hora de criticar. A María Patiño li donaria “miedito” dormir en eixa casa perquè li agraden les coses més càlides, a Miguel Frigenti li sembla eixida de ‘Insidiós‘, a Belén Esteban no li agradava res… Però Kiko Jiménez i Paz Padilla li donaven un excel·lent.

Qui també li suspenia era Alicia Mesa, experta en decoració d’interiors, que apuntava una certa fredor, excessiva mescla d’elements i falta d’un fil conductor que faça de la casa un conjunt.

Eixe dia Kiko no estava en el plató i ahir quan va tornar va avisar que volia dir un parell de coses sobre les valoracions que es van fer.

Per a començar, ha comentat que la recreació que es va fer de la casa en tres dimensions va ser una miqueta potinera. A més, ha afirmat que la recreació no s’assembla en res a les condicions reals de la seua nova casa.

 

La resposta de Kiko Matamoros

 

Sense lloc a dubte el comentari que més ha fet mal als companys de ‘Sálvame’ ha sigut el qualificatiu que els ha atorgat Matamoros. 

Este els ha anomenat “paletitos”, perquè a la seua manera considera que no tenen la classe suficient per a poder jutjar una casa de tant nivell com la seua.

Per a ell, la recreació del programa va ser “una mica xusca” però afegia que tothom té llibertat per a expressar-se si hi ha alguna cosa que li “desagrada”.

La més dolguda ha sigut María Patiño i que ha tret el diccionari per a corregir al seu company. A este li ha dit que el terme taujà s’utilitza per a una persona acostumada a la vida rural i que no s’adapta a la vida urbanita.

Alguna cosa que ella considera que no s’ajusta amb cap dels tertulians que treballen en eixe plató. Si bé és cert que sobre moda no hi ha res escrit, sembla que en ‘Sálvame’ saben trobar els sis peus al gat i convertir en polèmica fins a l’última cadira.

 

Dubta també de les professionals

 

Kiko no té pèls en la llengua i no dubte a criticar fins i tot al programa per al qual treballa.

Això ho ha portat a posar en dubte fins a la professionalitat de la interiorista que es va convidar ahir al programa per a analitzar la seua nova llar.

Això ja ho va fer quan va vendre les fotos de la seua primera casa i el programa ja va convidar a una experta en cases.

Matamoros va dir l’altre dia que després que la primera interiorista fora al plató a criticar la seua casa, se la va trobar un dia de festa i li va revelar el motiu de les seues crítiques.

Segons el tertulià, la interiorista li va confessar que el programa li havia demanat que mostrara una opinió molt crítica i destructiva per a donar joc.

Ara, seria interessant contactar amb esta i que compte si realment això és així o si li ho ha inventat el polemista per a eixir del pas.

No hi ha dubte que el col·laborador és de gustos estranys i per este motiu cada vegada que adquireix un habitatge, esta es converteix en polèmica i implica desenes de crítiques.

Alguna cosa que sembla no afectar massa a un dels tertulians més veterans del programa.

Últimes notícies

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.