Kiko Matamoros es despatxa a gust contra els seus companys de Sálvame: «Colla de catets»

 

El dimecres Kiko Matamoros i la seua núvia, Marta López, posen pletòrics en la portada de la revista ‘Lecturas’ i és que obrin les portes de la seua nova casa.

Ell mateix ja va alertar que no anava a agradar i alhora, va avançar que no anava a suportar les crítiques i burles dels seus companys.

Finalment, el dia va arribar i el programa va analitzar algunes de les estades de la nova llar del tertulià. Com era d’esperar, esta casa està repleta d’objectes i decorats de luxe.

No obstant això, sembla que el preu d’estos no justifica la bona classe i el bon gust que té el tertulià i la seua nova parella.

Per a analitzar-ho tot, el programa va convidar a una experta en interiorisme que justament va donar suport a l’opinió general de la resta de col·laboradors.

A estos se’ls va demanar que puntuaren la casa del zero al deu i la nota mitjana va ser d’allò més deplorable.

Per norma general la nota no va passar del tres, un suspens més que baix i que deixa la nova llar del tertulià en mala posició.

Cap dels col·laboradors es van tallar a l’hora de criticar. A María Patiño li donaria «miedito» dormir en eixa casa perquè li agraden les coses més càlides, a Miguel Frigenti li sembla eixida de ‘Insidiós‘, a Belén Esteban no li agradava res… Però Kiko Jiménez i Paz Padilla li donaven un excel·lent.

Qui també li suspenia era Alicia Mesa, experta en decoració d’interiors, que apuntava una certa fredor, excessiva mescla d’elements i falta d’un fil conductor que faça de la casa un conjunt.

Eixe dia Kiko no estava en el plató i ahir quan va tornar va avisar que volia dir un parell de coses sobre les valoracions que es van fer.

Per a començar, ha comentat que la recreació que es va fer de la casa en tres dimensions va ser una miqueta potinera. A més, ha afirmat que la recreació no s’assembla en res a les condicions reals de la seua nova casa.

 

La resposta de Kiko Matamoros

 

Sense lloc a dubte el comentari que més ha fet mal als companys de ‘Sálvame’ ha sigut el qualificatiu que els ha atorgat Matamoros. 

Este els ha anomenat “paletitos”, perquè a la seua manera considera que no tenen la classe suficient per a poder jutjar una casa de tant nivell com la seua.

Per a ell, la recreació del programa va ser “una mica xusca” però afegia que tothom té llibertat per a expressar-se si hi ha alguna cosa que li “desagrada”.

La més dolguda ha sigut María Patiño i que ha tret el diccionari per a corregir al seu company. A este li ha dit que el terme taujà s’utilitza per a una persona acostumada a la vida rural i que no s’adapta a la vida urbanita.

Alguna cosa que ella considera que no s’ajusta amb cap dels tertulians que treballen en eixe plató. Si bé és cert que sobre moda no hi ha res escrit, sembla que en ‘Sálvame’ saben trobar els sis peus al gat i convertir en polèmica fins a l’última cadira.

 

Dubta també de les professionals

 

Kiko no té pèls en la llengua i no dubte a criticar fins i tot al programa per al qual treballa.

Això ho ha portat a posar en dubte fins a la professionalitat de la interiorista que es va convidar ahir al programa per a analitzar la seua nova llar.

Això ja ho va fer quan va vendre les fotos de la seua primera casa i el programa ja va convidar a una experta en cases.

Matamoros va dir l’altre dia que després que la primera interiorista fora al plató a criticar la seua casa, se la va trobar un dia de festa i li va revelar el motiu de les seues crítiques.

Segons el tertulià, la interiorista li va confessar que el programa li havia demanat que mostrara una opinió molt crítica i destructiva per a donar joc.

Ara, seria interessant contactar amb esta i que compte si realment això és així o si li ho ha inventat el polemista per a eixir del pas.

No hi ha dubte que el col·laborador és de gustos estranys i per este motiu cada vegada que adquireix un habitatge, esta es converteix en polèmica i implica desenes de crítiques.

Alguna cosa que sembla no afectar massa a un dels tertulians més veterans del programa.

Últimes notícies

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.

El PSPV portarà a la Fiscalia el conseller de Sanitat per ocultar dades de la privatització

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha anunciat que denunciarà el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per no facilitar dades detallades sobre contractacions i derivacions a la sanitat privada entre 2024 i 2026.

Dos joies espanyoles fan el pas definitiu cap al draft de la NBA

Aday Mara i Sergio de Larrea han confirmat la seua presència en la llista d'entrades anticipades del draft de la NBA del 23 i 24 de juny, en què també destaca el mallorquí Baba Miller.