Kiko Matamoros es despatxa a gust contra els seus companys de Sálvame: «Colla de catets»

 

El dimecres Kiko Matamoros i la seua núvia, Marta López, posen pletòrics en la portada de la revista ‘Lecturas’ i és que obrin les portes de la seua nova casa.

Ell mateix ja va alertar que no anava a agradar i alhora, va avançar que no anava a suportar les crítiques i burles dels seus companys.

Finalment, el dia va arribar i el programa va analitzar algunes de les estades de la nova llar del tertulià. Com era d’esperar, esta casa està repleta d’objectes i decorats de luxe.

No obstant això, sembla que el preu d’estos no justifica la bona classe i el bon gust que té el tertulià i la seua nova parella.

Per a analitzar-ho tot, el programa va convidar a una experta en interiorisme que justament va donar suport a l’opinió general de la resta de col·laboradors.

A estos se’ls va demanar que puntuaren la casa del zero al deu i la nota mitjana va ser d’allò més deplorable.

Per norma general la nota no va passar del tres, un suspens més que baix i que deixa la nova llar del tertulià en mala posició.

Cap dels col·laboradors es van tallar a l’hora de criticar. A María Patiño li donaria “miedito” dormir en eixa casa perquè li agraden les coses més càlides, a Miguel Frigenti li sembla eixida de ‘Insidiós‘, a Belén Esteban no li agradava res… Però Kiko Jiménez i Paz Padilla li donaven un excel·lent.

Qui també li suspenia era Alicia Mesa, experta en decoració d’interiors, que apuntava una certa fredor, excessiva mescla d’elements i falta d’un fil conductor que faça de la casa un conjunt.

Eixe dia Kiko no estava en el plató i ahir quan va tornar va avisar que volia dir un parell de coses sobre les valoracions que es van fer.

Per a començar, ha comentat que la recreació que es va fer de la casa en tres dimensions va ser una miqueta potinera. A més, ha afirmat que la recreació no s’assembla en res a les condicions reals de la seua nova casa.

 

La resposta de Kiko Matamoros

 

Sense lloc a dubte el comentari que més ha fet mal als companys de ‘Sálvame’ ha sigut el qualificatiu que els ha atorgat Matamoros. 

Este els ha anomenat “paletitos”, perquè a la seua manera considera que no tenen la classe suficient per a poder jutjar una casa de tant nivell com la seua.

Per a ell, la recreació del programa va ser “una mica xusca” però afegia que tothom té llibertat per a expressar-se si hi ha alguna cosa que li “desagrada”.

La més dolguda ha sigut María Patiño i que ha tret el diccionari per a corregir al seu company. A este li ha dit que el terme taujà s’utilitza per a una persona acostumada a la vida rural i que no s’adapta a la vida urbanita.

Alguna cosa que ella considera que no s’ajusta amb cap dels tertulians que treballen en eixe plató. Si bé és cert que sobre moda no hi ha res escrit, sembla que en ‘Sálvame’ saben trobar els sis peus al gat i convertir en polèmica fins a l’última cadira.

 

Dubta també de les professionals

 

Kiko no té pèls en la llengua i no dubte a criticar fins i tot al programa per al qual treballa.

Això ho ha portat a posar en dubte fins a la professionalitat de la interiorista que es va convidar ahir al programa per a analitzar la seua nova llar.

Això ja ho va fer quan va vendre les fotos de la seua primera casa i el programa ja va convidar a una experta en cases.

Matamoros va dir l’altre dia que després que la primera interiorista fora al plató a criticar la seua casa, se la va trobar un dia de festa i li va revelar el motiu de les seues crítiques.

Segons el tertulià, la interiorista li va confessar que el programa li havia demanat que mostrara una opinió molt crítica i destructiva per a donar joc.

Ara, seria interessant contactar amb esta i que compte si realment això és així o si li ho ha inventat el polemista per a eixir del pas.

No hi ha dubte que el col·laborador és de gustos estranys i per este motiu cada vegada que adquireix un habitatge, esta es converteix en polèmica i implica desenes de crítiques.

Alguna cosa que sembla no afectar massa a un dels tertulians més veterans del programa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.