10.7 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Kiko Matamoros es despatxa a gust contra els seus companys de Sálvame: «Colla de catets»

 

El dimecres Kiko Matamoros i la seua núvia, Marta López, posen pletòrics en la portada de la revista ‘Lecturas’ i és que obrin les portes de la seua nova casa.

Ell mateix ja va alertar que no anava a agradar i alhora, va avançar que no anava a suportar les crítiques i burles dels seus companys.

Finalment, el dia va arribar i el programa va analitzar algunes de les estades de la nova llar del tertulià. Com era d’esperar, esta casa està repleta d’objectes i decorats de luxe.

No obstant això, sembla que el preu d’estos no justifica la bona classe i el bon gust que té el tertulià i la seua nova parella.

Per a analitzar-ho tot, el programa va convidar a una experta en interiorisme que justament va donar suport a l’opinió general de la resta de col·laboradors.

A estos se’ls va demanar que puntuaren la casa del zero al deu i la nota mitjana va ser d’allò més deplorable.

Per norma general la nota no va passar del tres, un suspens més que baix i que deixa la nova llar del tertulià en mala posició.

Cap dels col·laboradors es van tallar a l’hora de criticar. A María Patiño li donaria “miedito” dormir en eixa casa perquè li agraden les coses més càlides, a Miguel Frigenti li sembla eixida de ‘Insidiós‘, a Belén Esteban no li agradava res… Però Kiko Jiménez i Paz Padilla li donaven un excel·lent.

Qui també li suspenia era Alicia Mesa, experta en decoració d’interiors, que apuntava una certa fredor, excessiva mescla d’elements i falta d’un fil conductor que faça de la casa un conjunt.

Eixe dia Kiko no estava en el plató i ahir quan va tornar va avisar que volia dir un parell de coses sobre les valoracions que es van fer.

Per a començar, ha comentat que la recreació que es va fer de la casa en tres dimensions va ser una miqueta potinera. A més, ha afirmat que la recreació no s’assembla en res a les condicions reals de la seua nova casa.

 

La resposta de Kiko Matamoros

 

Sense lloc a dubte el comentari que més ha fet mal als companys de ‘Sálvame’ ha sigut el qualificatiu que els ha atorgat Matamoros. 

Este els ha anomenat “paletitos”, perquè a la seua manera considera que no tenen la classe suficient per a poder jutjar una casa de tant nivell com la seua.

Per a ell, la recreació del programa va ser “una mica xusca” però afegia que tothom té llibertat per a expressar-se si hi ha alguna cosa que li “desagrada”.

La més dolguda ha sigut María Patiño i que ha tret el diccionari per a corregir al seu company. A este li ha dit que el terme taujà s’utilitza per a una persona acostumada a la vida rural i que no s’adapta a la vida urbanita.

Alguna cosa que ella considera que no s’ajusta amb cap dels tertulians que treballen en eixe plató. Si bé és cert que sobre moda no hi ha res escrit, sembla que en ‘Sálvame’ saben trobar els sis peus al gat i convertir en polèmica fins a l’última cadira.

 

Dubta també de les professionals

 

Kiko no té pèls en la llengua i no dubte a criticar fins i tot al programa per al qual treballa.

Això ho ha portat a posar en dubte fins a la professionalitat de la interiorista que es va convidar ahir al programa per a analitzar la seua nova llar.

Això ja ho va fer quan va vendre les fotos de la seua primera casa i el programa ja va convidar a una experta en cases.

Matamoros va dir l’altre dia que després que la primera interiorista fora al plató a criticar la seua casa, se la va trobar un dia de festa i li va revelar el motiu de les seues crítiques.

Segons el tertulià, la interiorista li va confessar que el programa li havia demanat que mostrara una opinió molt crítica i destructiva per a donar joc.

Ara, seria interessant contactar amb esta i que compte si realment això és així o si li ho ha inventat el polemista per a eixir del pas.

No hi ha dubte que el col·laborador és de gustos estranys i per este motiu cada vegada que adquireix un habitatge, esta es converteix en polèmica i implica desenes de crítiques.

Alguna cosa que sembla no afectar massa a un dels tertulians més veterans del programa.

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.