12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Kiko Matamoros es despatxa a gust contra els seus companys de Sálvame: «Colla de catets»

 

El dimecres Kiko Matamoros i la seua núvia, Marta López, posen pletòrics en la portada de la revista ‘Lecturas’ i és que obrin les portes de la seua nova casa.

Ell mateix ja va alertar que no anava a agradar i alhora, va avançar que no anava a suportar les crítiques i burles dels seus companys.

Finalment, el dia va arribar i el programa va analitzar algunes de les estades de la nova llar del tertulià. Com era d’esperar, esta casa està repleta d’objectes i decorats de luxe.

No obstant això, sembla que el preu d’estos no justifica la bona classe i el bon gust que té el tertulià i la seua nova parella.

Per a analitzar-ho tot, el programa va convidar a una experta en interiorisme que justament va donar suport a l’opinió general de la resta de col·laboradors.

A estos se’ls va demanar que puntuaren la casa del zero al deu i la nota mitjana va ser d’allò més deplorable.

Per norma general la nota no va passar del tres, un suspens més que baix i que deixa la nova llar del tertulià en mala posició.

Cap dels col·laboradors es van tallar a l’hora de criticar. A María Patiño li donaria “miedito” dormir en eixa casa perquè li agraden les coses més càlides, a Miguel Frigenti li sembla eixida de ‘Insidiós‘, a Belén Esteban no li agradava res… Però Kiko Jiménez i Paz Padilla li donaven un excel·lent.

Qui també li suspenia era Alicia Mesa, experta en decoració d’interiors, que apuntava una certa fredor, excessiva mescla d’elements i falta d’un fil conductor que faça de la casa un conjunt.

Eixe dia Kiko no estava en el plató i ahir quan va tornar va avisar que volia dir un parell de coses sobre les valoracions que es van fer.

Per a començar, ha comentat que la recreació que es va fer de la casa en tres dimensions va ser una miqueta potinera. A més, ha afirmat que la recreació no s’assembla en res a les condicions reals de la seua nova casa.

 

La resposta de Kiko Matamoros

 

Sense lloc a dubte el comentari que més ha fet mal als companys de ‘Sálvame’ ha sigut el qualificatiu que els ha atorgat Matamoros. 

Este els ha anomenat “paletitos”, perquè a la seua manera considera que no tenen la classe suficient per a poder jutjar una casa de tant nivell com la seua.

Per a ell, la recreació del programa va ser “una mica xusca” però afegia que tothom té llibertat per a expressar-se si hi ha alguna cosa que li “desagrada”.

La més dolguda ha sigut María Patiño i que ha tret el diccionari per a corregir al seu company. A este li ha dit que el terme taujà s’utilitza per a una persona acostumada a la vida rural i que no s’adapta a la vida urbanita.

Alguna cosa que ella considera que no s’ajusta amb cap dels tertulians que treballen en eixe plató. Si bé és cert que sobre moda no hi ha res escrit, sembla que en ‘Sálvame’ saben trobar els sis peus al gat i convertir en polèmica fins a l’última cadira.

 

Dubta també de les professionals

 

Kiko no té pèls en la llengua i no dubte a criticar fins i tot al programa per al qual treballa.

Això ho ha portat a posar en dubte fins a la professionalitat de la interiorista que es va convidar ahir al programa per a analitzar la seua nova llar.

Això ja ho va fer quan va vendre les fotos de la seua primera casa i el programa ja va convidar a una experta en cases.

Matamoros va dir l’altre dia que després que la primera interiorista fora al plató a criticar la seua casa, se la va trobar un dia de festa i li va revelar el motiu de les seues crítiques.

Segons el tertulià, la interiorista li va confessar que el programa li havia demanat que mostrara una opinió molt crítica i destructiva per a donar joc.

Ara, seria interessant contactar amb esta i que compte si realment això és així o si li ho ha inventat el polemista per a eixir del pas.

No hi ha dubte que el col·laborador és de gustos estranys i per este motiu cada vegada que adquireix un habitatge, esta es converteix en polèmica i implica desenes de crítiques.

Alguna cosa que sembla no afectar massa a un dels tertulians més veterans del programa.

Últimes notícies

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures, fer costat al teixit productiu i guanyar productivitat. Ha assenyalat una menor dotació per càpita i un marge limitat després de cobrir servicis essencials.

PSPV acudirà a la reunió amb Pérez Llorca i Compromís la supedita a l’eixida de Mazón

Pérez Llorca ha citat als síndics el 27 de gener per a una ronda de treball amb voluntat de 'arribar a acords'. El PSPV acudirà; Compromís condiciona la trobada al fet que Mazón deixe la seua acta i a reactivar l'activitat en Les Corts.

Ángeles Solanes formalitza la seua candidatura i es convertix en la tercera aspirant al Rectorat de la UV

La catedràtica ha registrat davant la Junta Electoral la seua candidatura a rectora de la Universitat de València, tercera a fer-ho. El procés fixa proclamacions el 23 i 30 de gener i la votació el 3 de març.

Gandia acollirà al maig l’acte nacional del 40 aniversari de la Bandera Blava

Gandia ha sigut triada seu del 40 aniversari de la Bandera Blava, que se celebrarà del 28 al 31 de maig a la platja Nord. El programa combinarà reconeixements, formació tècnica i activitats d'educació ambiental.

Ximo Puig defén que la proposta de finançament no es pot rebutjar i beneficia a la Comunitat

Ximo Puig ha sostingut que l'oferta d'Hisenda no ha de bloquejar-se per partidisme i que la Comunitat és la més beneficiada en haver sigut la més perjudicada. La xifra plantejada ascendix a 3.660 milions per a la regió dins d'un paquet estatal de 21.000 milions.

Copete, absent per molèsties; Cömert i Raba van completar només part de l’entrenament

El València va completar el segon entrenament de la setmana amb Copete absent per molèsties. Cömert i Raba van treballar amb el grup però no van acabar la sessió.

Martínez demana al València Basket recuperar-se en poques hores abans de visitar al Bayern

Pedro Martínez admet que l'equip arriba amb poc marge i quasi sense entrenar pels viatges abans del Bayern. Pradilla destaca la millora del rival a casa.

El temporal derroca tres terrasses d’un edifici a la platja de Tavernes de la Valldigna

Tres terrasses van col·lapsar este dimarts pel fort onatge en un bloc de la platja de Tavernes de la Valldigna. Dos famílies van ser desallotjades i es perimetró la zona a l'espera d'informes tècnics.