Kiko Rivera i els diners en el banc: més del que guanyaràs en la teua vida

Ejemplo de shortcode con estilo
  Amb la samarreta de la Selecció Espanya de futbol i avisant a una parella de jovençans amb un “esteu fotuts”. Així és com va entrar Kiko Rivera al plató de la Resistencia (Movistar +) este dimecres en una de les entrevistes més esperades del programa de David Broncano. El motiu de la visita del DJ era, al principi, musical. […]

 

Amb la samarreta de la Selecció Espanya de futbol i avisant a una parella de jovençans amb un “esteu fotuts”. Així és com va entrar Kiko Rivera al plató de la Resistencia (Movistar +) este dimecres en una de les entrevistes més esperades del programa de David Broncano.

El motiu de la visita del DJ era, al principi, musical. Anava a presentar el seu single ‘El conejo de la suerte’, però en intentar parlar de la seua música, no va ser del tot bé. Broncano li va animar a cantar la seua cançó ‘Tuboescape’. i ell va voler animar al públic pensant que tothom li l’anava a saber. Ningú va respondre.

 

Una entrevista que, malgrat ser molt distesa, ha deixat diversos titulars dignes de ressenyar.
«Jo estic acostumat a anar a tota mena de programes. I no és que siguen ni millors ni pitjors, perquè no tiraré pedres contra la meua pròpia teulada. Però, tant de bo tots els programes anaren com este, que no li interessa els meus problemes familiars», ha dit el fill d’Isabel Pantoja.

Sí que s’ha referit, encara que només durant uns segons, a la seua situació familiar. El DJ fa broma confessant que té «més problemes que un quadernet Rubio, però soc feliç».

Malgrat les bromes, en un moment donat s’ha referit a la seua cosina, Anabel Pantoja. Així, li ha enviat un revelador missatge que no li farà molta gràcia a la col·laboradora de ‘Sálvame’. «De l’1 al 10 ara mateix un 10, perquè m’he llevat un gran pes de damunt, a la meua cosina, per exemple», ha dit.

 

 

«Tinc diners suficients perquè tant els meus fills com jo visquem la resta de la meua vida»

 

Kiko Rivera, ni curt ni peresós, ha entrat en altres terrenys una mica més espinosos. Un d’ells ha sigut el de les relacions sexuals en l’últim mes.

El germà d’Isa P confessa que fer-ho amb la seua dona, Irene Rosales, «és complicat. Quan la meua dona té ganes, jo no puc. Quan les tinc jo, ella no pot i quan els dos tenim ganes alhora la xiqueta està per mitjà i no es pot».

«Tinc tres fills. A mi m’agrada cardar en la cuina, així tinc la nevera al costat per a quan acabe directament beure», va sentenciar l’entrevistat.

A més, va explicar que «moltes vegades, si un vol l’altre està fent alguna cosa», com quan el cantant està en directe en el seu compte de Twitch.

Després de la seua controvertida resposta sobre el sexe, arribava la pregunta que a tots els convidats els costa respondre. «Falta que em digues quants diners tens en el banc«, li preguntava Broncano.

El cas és que el DJ no ha posat cap objecció a contestar a esta delicada pregunta. De fet, quan ha respost, fins al propi presentador s’ha estranyat del que ha revelat.

«Tinc diners suficients perquè tant els meus fills com jo visquem la resta de la meua vida, si em muir esta nit, clar», ha fet broma. «Sense comptar patrimoni, perquè no m’ho han donat, com un milió i mig d’euros. Una miqueta a dalt, una miqueta a baix…», ha dit.

 

Els problemes econòmics del fill d’Isabel Pantoja

 

El convidat d’ahir en La Resistencia va tindre seriosos problemes amb l’Agència Tributària. A més, durant l’últim any, el cantant el va passar realment malament per culpa de la pandèmia.

«Sempre he sigut un gastador i ara em penedisc d’això. No tinc problema a dir-ho, només estic ingressant 700 euros al mes. És el que em dona l’Estat, però continue tenint les mateixes despeses de sempre», confessava fa un any.

La seua dona, Irene Rosales, va comptar fa uns mesos en ‘Viva la vida’ que, en plena crisi, va ser ella qui va portar els diners a la seua casa. «Jo sí que tinc treball, però no per a tindre un matalàs. La majoria dels llocs als quals m’he anat ha sigut per publicitat», deia.

«No em vaig a llocs de luxe. Preferisc estalviar diners per a comprar-me una cosa o per a les meues filles», va confessar la col·laboradora de Telecinco en el seu moment.

 

Broncano té accés a Cantora

 

El presentador havia generat una certa expectativa amb la visita del DJ després que Omar Montes li regalara una nina que suposadament va robar de Cantora. Rivera li va proposar llavors que li la canviara per un regal sorpresa que portava i que la trauria en un videoclip.

El secret no era més que una clau de Cantora, que cobra especial significat amb la polèmica de la seua mare. “Això és un 46,2% de Cantora”, li va dir al presentador al qual va animar a anar sense la seua companyia. “Jo estic en la llista negra”, va fer broma.

 

 

La navalla “de tallar els porros”

 

L’altre regal de la nit no va ser menys surrealista. El DJ va donar al de Jaén un objecte que “abans utilitzava molt i ara de tant en tant”. A pesar que va dir que durant el confinament havia deixat de consumir drogues, es tractava d’una navalla que utilitzava per a “tallar els porros” i que incloïa restes de marihuana.

“Mai he estat tan prop de la marihuana com ara”, va respondre Broncano, que va acabar donant el seu regal a Grison.

 

 

“La primera vegada que vaig veure a Omar Montes vaig pensar que venia a robar-nos”

 

En parlar de la nina que va deixar Omar Montes en el programa, Broncano li va preguntar quina era la seua relació amb ell. Rivera va respondre que actualment era el seu amic, però que abans havia sigut el seu cunyat. Encara que, malgrat l’amistat que mantenen actualment, la seua primera impressió no va ser especialment bona. “Quan vaig veure a entrar a Omar, pensava que venia a robar-nos”, va soltar.

 

 

Últimes notícies

Sis municipis de la ‘zona zero’ de la dana Adam suspenen les classes dimarts

Sis municipis del litoral sud de València i del nord d’Alacant, situats en la ‘zona zero’ de la dana Adam, han decidit suspendre les classes este dimarts 20 d’octubre per precaució. Afecta centres educatius de Miramar, Oliva, Bellreguard, Piles, El Verger i Els Poblets.

S’alcen els confinaments per la DANA i la UME es retira de la Comunitat

La Generalitat ha alçat el confinament als huit municipis de la Comunitat Valenciana on encara estava actiu per la DANA i ha anunciat la desmobilització de la UME davant la millora de l'oratge i del temporal marítim.

Morata defensa la força de l’economia valenciana davant la incertesa

El president de Cambra València, José Vicente Morata, reivindica els actius de l’economia valenciana per a afrontar la incertesa i reclama més suport a les pimes i a les infraestructures clau. La intervenció ha tingut lloc durant la Nit de l’Economia de Cambra València, on s’han entregat diversos premis empresarials.

Les pluges desallotgen 380 veïns d’Oliva: molts ho han perdut tot

Les inundacions provocades per la dana Adam han obligat a desallotjar 380 veïns d’Oliva, molts dels quals han perdut béns a les seues vivendes. El Centre Polivalent acull les persones evacuades, mentre Cruz Roja i els serveis d’emergència continuen l’assistència.

La dana obliga a rescats amb helicòpter i a suspendre les classes a la Marina Alta

La dana Adam ha deixat almenys 19 rescats en cases aïllades a la Marina Alta i 179 avisos als bombers, mentres El Verger suspén les classes i tota l’activitat cultural i esportiva per a este dimarts.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al litoral sud d’Alacant des de les 21.00

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges intenses al litoral sud d’Alacant des de les 21.00 fins a les 3.00, amb fins a 40 litres per metre quadrat en una hora, i manté avisos grocs per pluja i tronades en tot el litoral alacantí.

Treballs en una desena de carreteres per reobrir el trànsit després de la dana Adam

Els equips de conservació de carreteres de la Generalitat treballen en una desena de vies, sobretot a la Safor i la Marina Alta, per restituir el trànsit després de les inundacions i despreniments causats per la dana Adam.

Torna la circulació dels Rodalies C1 i C2 després de les fortes pluges

Renfe ha restablit esta vesprada el servici a les línies de Rodalies C1 i C2, així com als trens de Llarga i Mitjana Distància afectats per les fortes pluges entre València i Alacant.