19.5 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Kiko Rivera i els diners en el banc: més del que guanyaràs en la teua vida

 

Amb la samarreta de la Selecció Espanya de futbol i avisant a una parella de jovençans amb un “esteu fotuts”. Així és com va entrar Kiko Rivera al plató de la Resistencia (Movistar +) este dimecres en una de les entrevistes més esperades del programa de David Broncano.

El motiu de la visita del DJ era, al principi, musical. Anava a presentar el seu single ‘El conejo de la suerte’, però en intentar parlar de la seua música, no va ser del tot bé. Broncano li va animar a cantar la seua cançó ‘Tuboescape’. i ell va voler animar al públic pensant que tothom li l’anava a saber. Ningú va respondre.

 

Una entrevista que, malgrat ser molt distesa, ha deixat diversos titulars dignes de ressenyar.
“Jo estic acostumat a anar a tota mena de programes. I no és que siguen ni millors ni pitjors, perquè no tiraré pedres contra la meua pròpia teulada. Però, tant de bo tots els programes anaren com este, que no li interessa els meus problemes familiars”, ha dit el fill d’Isabel Pantoja.

Sí que s’ha referit, encara que només durant uns segons, a la seua situació familiar. El DJ fa broma confessant que té “més problemes que un quadernet Rubio, però soc feliç”.

Malgrat les bromes, en un moment donat s’ha referit a la seua cosina, Anabel Pantoja. Així, li ha enviat un revelador missatge que no li farà molta gràcia a la col·laboradora de ‘Sálvame’. “De l’1 al 10 ara mateix un 10, perquè m’he llevat un gran pes de damunt, a la meua cosina, per exemple”, ha dit.

 

 

“Tinc diners suficients perquè tant els meus fills com jo visquem la resta de la meua vida”

 

Kiko Rivera, ni curt ni peresós, ha entrat en altres terrenys una mica més espinosos. Un d’ells ha sigut el de les relacions sexuals en l’últim mes.

El germà d’Isa P confessa que fer-ho amb la seua dona, Irene Rosales, “és complicat. Quan la meua dona té ganes, jo no puc. Quan les tinc jo, ella no pot i quan els dos tenim ganes alhora la xiqueta està per mitjà i no es pot”.

“Tinc tres fills. A mi m’agrada cardar en la cuina, així tinc la nevera al costat per a quan acabe directament beure”, va sentenciar l’entrevistat.

A més, va explicar que “moltes vegades, si un vol l’altre està fent alguna cosa”, com quan el cantant està en directe en el seu compte de Twitch.

Després de la seua controvertida resposta sobre el sexe, arribava la pregunta que a tots els convidats els costa respondre. “Falta que em digues quants diners tens en el banc“, li preguntava Broncano.

El cas és que el DJ no ha posat cap objecció a contestar a esta delicada pregunta. De fet, quan ha respost, fins al propi presentador s’ha estranyat del que ha revelat.

“Tinc diners suficients perquè tant els meus fills com jo visquem la resta de la meua vida, si em muir esta nit, clar”, ha fet broma. “Sense comptar patrimoni, perquè no m’ho han donat, com un milió i mig d’euros. Una miqueta a dalt, una miqueta a baix…”, ha dit.

 

Els problemes econòmics del fill d’Isabel Pantoja

 

El convidat d’ahir en La Resistencia va tindre seriosos problemes amb l’Agència Tributària. A més, durant l’últim any, el cantant el va passar realment malament per culpa de la pandèmia.

“Sempre he sigut un gastador i ara em penedisc d’això. No tinc problema a dir-ho, només estic ingressant 700 euros al mes. És el que em dona l’Estat, però continue tenint les mateixes despeses de sempre”, confessava fa un any.

La seua dona, Irene Rosales, va comptar fa uns mesos en ‘Viva la vida’ que, en plena crisi, va ser ella qui va portar els diners a la seua casa. “Jo sí que tinc treball, però no per a tindre un matalàs. La majoria dels llocs als quals m’he anat ha sigut per publicitat”, deia.

“No em vaig a llocs de luxe. Preferisc estalviar diners per a comprar-me una cosa o per a les meues filles”, va confessar la col·laboradora de Telecinco en el seu moment.

 

Broncano té accés a Cantora

 

El presentador havia generat una certa expectativa amb la visita del DJ després que Omar Montes li regalara una nina que suposadament va robar de Cantora. Rivera li va proposar llavors que li la canviara per un regal sorpresa que portava i que la trauria en un videoclip.

El secret no era més que una clau de Cantora, que cobra especial significat amb la polèmica de la seua mare. “Això és un 46,2% de Cantora”, li va dir al presentador al qual va animar a anar sense la seua companyia. “Jo estic en la llista negra”, va fer broma.

 

 

La navalla “de tallar els porros”

 

L’altre regal de la nit no va ser menys surrealista. El DJ va donar al de Jaén un objecte que “abans utilitzava molt i ara de tant en tant”. A pesar que va dir que durant el confinament havia deixat de consumir drogues, es tractava d’una navalla que utilitzava per a “tallar els porros” i que incloïa restes de marihuana.

“Mai he estat tan prop de la marihuana com ara”, va respondre Broncano, que va acabar donant el seu regal a Grison.

 

 

“La primera vegada que vaig veure a Omar Montes vaig pensar que venia a robar-nos”

 

En parlar de la nina que va deixar Omar Montes en el programa, Broncano li va preguntar quina era la seua relació amb ell. Rivera va respondre que actualment era el seu amic, però que abans havia sigut el seu cunyat. Encara que, malgrat l’amistat que mantenen actualment, la seua primera impressió no va ser especialment bona. “Quan vaig veure a entrar a Omar, pensava que venia a robar-nos”, va soltar.

 

 

Últimes notícies

Cuenca sosté que el ‘no confinar’ a Pradas en la DANA va ser només una reflexió

José Manuel Cuenca ha defés davant la comissió que el seu missatge 'de confinar, res' a la llavors consellera Salomé Pradas va ser una reflexió. Ha negat haver donat ordes durant la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El València de Corberán cau del 54% de punts al 33% entre la 24-25 i la 25-26

Després del 0-2 davant el Reial Madrid, el València de Carlos Corberán ha passat de convertir quasi el 54% dels punts en la 24-25 a un 33,3% en la 25-26. Amb 23 de 69 possibles, l'equip queda a 1 punt del descens i a 11 d'Europa.

Aguayo fixa l’ascens del Lucentum a l’ACB com a objectiu sense posar terminis

Roberto Aguayo, del grup Díaz Laso, va assegurar que l'ascens a l'ACB és la meta del Lucentum, sense urgències. Prioritza consolidar el club i anuncia dos fitxatges

Kervin Arriaga, al marge i baix protocol després del colp a Bilbao

L'hondureny del Llevant es va exercitar al marge després del colp al cap patit en San Mamés i seguirà el protocol de commoció. La seua presència en el derbi davant el València dependrà de la seua evolució esta setmana

Baptista cau davant Norrie en la primera ronda de Roterdam

Roberto Bautista ha caigut en primera ronda de Roterdam davant Cameron Norrie, sext favorit, per 6-7(3) i 1-6. Jaume Munar queda com a únic espanyol i es mesura esta nit a Nicolai Budkov Kjaer.

Els bombers han extingit un incendi a la sala de calderes de l’Hospital General de València

Una intervenció ràpida ha controlat un foc originat durant treballs de soldadura en un dels soterranis de l'Hospital General. Després s'ha ventilat la zona.

El Consell ha mostrat el seu rebuig a tramitar la reforma que suprimix privilegis als expresidents

El Consell ha emés un criteri desfavorable a la presa en consideració de la reforma de l'Estatut dels expresidents proposada per Compromís. La iniciativa planteja suprimir l'accés al CJC, la retribució associada i l'oficina de suport.

La xifra de negoci del Port de València puja un 9% i els beneficis un 50% en 2025

Valenciaport registra un 9% més d'ingressos i un 50% més de beneficis en 2025, amb 5,66 milions de TEU, rècord anual. L'augment del trànsit i de les taxes impulsa el resultat.