Kiko Rivera encén a les xarxes socials amb les seues declaracions

Este divendres Kiko Rivera es va sentar en el programa presentat per Jorge Javier VázquezViernes Deluxe” de Telecinco on es retrobava cara a cara amb la seua cosina Anabel Pantoja. Sembla que no anat gens bé, ja que al fill de la Pantoja no li agrada gens que la seua cosina sempre es posicione de la part d’Isabel Pantoja.

<

>

Ha tornat “Cantora: la herencia envenenada”

En “Viernes Deluxe” ha tornar “Cantora: la herencia envenenada” ja que Kiko Rivera ha acudit a Telecinco per a respondre sobre les últimes polèmiques. El fill d’Isabel Pantoja, lluny de bastir ponts amb la seua família, ha anat un pas més enllà després de l’anunci de demanda al seu tio, Agustín Pantoja per una suposada estafa i apropiació indeguda. Una entrevista en la qual Kiko Rivera també ha disparat contra un altre membre de la seua família. I és que el fill de Paquirri no li ha perdonat a Anabel Pantoja les seues últimes declaracions en ‘Sálvame‘.

Rafa Mora mai ha fallat a Kiko Rivera

“He arribat a la conclusió que no li puc comptar res a la meua cosina perquè sempre me l’embolica”, ha confessat Kiko Rivera. “Estic molest amb Anabel. Anabel, deixa d’embolicar-la”, ha apuntat Kiko. El fill d’Isabel Pantoja ha reconegut que “he posat a prova moltes vegades a Anabel i a Rafa Mora, i Rafa no m’ha fallat mai“. Una confessió que li ha assegut com un gerro d’aigua freda a Anabel, sobretot després del seu desagradable incident viscut amb el col·laborador de ‘Sálvame’ fa només un mes.

“Fa el seu personatge i ho fa meravellosament bé. Quan és ella cau moltíssim millor perquè és súper graciosa, però quan li esta vena…”, ha opinat Kiko Rivera sobre la seua cosina.

<

>

Xantatge emocional

El fill d’Isabel Pantoja i Paquirri, Kiko Rivera torna assegurar el “xantatge emocional” que creu que està fent-li Isabel Pantoja. “L’única cosa que vaig demanar per a saber que de bona fe vols arreglar les coses és que em dones les coses que em pertanyen del meu pare i si vols amb això ens asseiem a parlar. El que vol és xantatge emocional”, ha assegurat. Però no és l’única ‘acusació’ que ha fet sobre la seua mare. En parlar de les crides que l’artista fa amb les seues filles, el DJ ha assegurat que Isabel Pantoja utilitza a Anabel Pantoja amb alguna cosa que a Irene Rosales li resulta súper incòmode.

Kiko Rivera ha comentat que Isabel Pantoja continua cridant a les seues filles Ana i Carlota per a parlar amb elles. “Ella crida a les meues filles. Però hi ha alguna cosa que fa que és utilitzar a la meua cosina Anabel Pantoja. La meua cosina Anabel flama, Irene ho agafa i de sobte es troba que apareix la meua mare… No és una cosa que vaja a impedir que parle amb les seues nétes, però fotre, és lleig, no?”. El DJ s’ha mostrat molt molest perquè creu que este gest “és utilitzar a algú de la teua família per a fer això”. Una situació d’allò més incòmoda per a la seua dona. Però tant ell com Irene Rosales intenten mantenir la calma. “Sabem que la meua mare és l’àvia dels meus fills. Em va llevar el dret de conéixer a la meua família paterna i jo no li llevaré un dret així”, ha assegurat.

Les xarxes socials estallen contra Kiko Rivera

 

<

>

<

>

<

>

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.