Kiko Rivera encén a les xarxes socials amb les seues declaracions

Este divendres Kiko Rivera es va sentar en el programa presentat per Jorge Javier VázquezViernes Deluxe” de Telecinco on es retrobava cara a cara amb la seua cosina Anabel Pantoja. Sembla que no anat gens bé, ja que al fill de la Pantoja no li agrada gens que la seua cosina sempre es posicione de la part d’Isabel Pantoja.

<

>

Ha tornat “Cantora: la herencia envenenada”

En “Viernes Deluxe” ha tornar “Cantora: la herencia envenenada” ja que Kiko Rivera ha acudit a Telecinco per a respondre sobre les últimes polèmiques. El fill d’Isabel Pantoja, lluny de bastir ponts amb la seua família, ha anat un pas més enllà després de l’anunci de demanda al seu tio, Agustín Pantoja per una suposada estafa i apropiació indeguda. Una entrevista en la qual Kiko Rivera també ha disparat contra un altre membre de la seua família. I és que el fill de Paquirri no li ha perdonat a Anabel Pantoja les seues últimes declaracions en ‘Sálvame‘.

Rafa Mora mai ha fallat a Kiko Rivera

“He arribat a la conclusió que no li puc comptar res a la meua cosina perquè sempre me l’embolica”, ha confessat Kiko Rivera. “Estic molest amb Anabel. Anabel, deixa d’embolicar-la”, ha apuntat Kiko. El fill d’Isabel Pantoja ha reconegut que “he posat a prova moltes vegades a Anabel i a Rafa Mora, i Rafa no m’ha fallat mai“. Una confessió que li ha assegut com un gerro d’aigua freda a Anabel, sobretot després del seu desagradable incident viscut amb el col·laborador de ‘Sálvame’ fa només un mes.

“Fa el seu personatge i ho fa meravellosament bé. Quan és ella cau moltíssim millor perquè és súper graciosa, però quan li esta vena…”, ha opinat Kiko Rivera sobre la seua cosina.

<

>

Xantatge emocional

El fill d’Isabel Pantoja i Paquirri, Kiko Rivera torna assegurar el “xantatge emocional” que creu que està fent-li Isabel Pantoja. “L’única cosa que vaig demanar per a saber que de bona fe vols arreglar les coses és que em dones les coses que em pertanyen del meu pare i si vols amb això ens asseiem a parlar. El que vol és xantatge emocional”, ha assegurat. Però no és l’única ‘acusació’ que ha fet sobre la seua mare. En parlar de les crides que l’artista fa amb les seues filles, el DJ ha assegurat que Isabel Pantoja utilitza a Anabel Pantoja amb alguna cosa que a Irene Rosales li resulta súper incòmode.

Kiko Rivera ha comentat que Isabel Pantoja continua cridant a les seues filles Ana i Carlota per a parlar amb elles. “Ella crida a les meues filles. Però hi ha alguna cosa que fa que és utilitzar a la meua cosina Anabel Pantoja. La meua cosina Anabel flama, Irene ho agafa i de sobte es troba que apareix la meua mare… No és una cosa que vaja a impedir que parle amb les seues nétes, però fotre, és lleig, no?”. El DJ s’ha mostrat molt molest perquè creu que este gest “és utilitzar a algú de la teua família per a fer això”. Una situació d’allò més incòmoda per a la seua dona. Però tant ell com Irene Rosales intenten mantenir la calma. “Sabem que la meua mare és l’àvia dels meus fills. Em va llevar el dret de conéixer a la meua família paterna i jo no li llevaré un dret així”, ha assegurat.

Les xarxes socials estallen contra Kiko Rivera

 

<

>

<

>

<

>

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.