Kiko Rivera encén a les xarxes socials amb les seues declaracions

Este divendres Kiko Rivera es va sentar en el programa presentat per Jorge Javier Vázquez «Viernes Deluxe» de Telecinco on es retrobava cara a cara amb la seua cosina Anabel Pantoja. Sembla que no anat gens bé, ja que al fill de la Pantoja no li agrada gens que la seua cosina sempre es posicione de la part d’Isabel Pantoja.

<

>

Ha tornat «Cantora: la herencia envenenada»

En «Viernes Deluxe» ha tornar «Cantora: la herencia envenenada» ja que Kiko Rivera ha acudit a Telecinco per a respondre sobre les últimes polèmiques. El fill d’Isabel Pantoja, lluny de bastir ponts amb la seua família, ha anat un pas més enllà després de l’anunci de demanda al seu tio, Agustín Pantoja per una suposada estafa i apropiació indeguda. Una entrevista en la qual Kiko Rivera també ha disparat contra un altre membre de la seua família. I és que el fill de Paquirri no li ha perdonat a Anabel Pantoja les seues últimes declaracions en ‘Sálvame‘.

Rafa Mora mai ha fallat a Kiko Rivera

«He arribat a la conclusió que no li puc comptar res a la meua cosina perquè sempre me l’embolica», ha confessat Kiko Rivera. «Estic molest amb Anabel. Anabel, deixa d’embolicar-la», ha apuntat Kiko. El fill d’Isabel Pantoja ha reconegut que «he posat a prova moltes vegades a Anabel i a Rafa Mora, i Rafa no m’ha fallat mai«. Una confessió que li ha assegut com un gerro d’aigua freda a Anabel, sobretot després del seu desagradable incident viscut amb el col·laborador de ‘Sálvame’ fa només un mes.

«Fa el seu personatge i ho fa meravellosament bé. Quan és ella cau moltíssim millor perquè és súper graciosa, però quan li esta vena…», ha opinat Kiko Rivera sobre la seua cosina.

<

>

Xantatge emocional

El fill d’Isabel Pantoja i Paquirri, Kiko Rivera torna assegurar el «xantatge emocional» que creu que està fent-li Isabel Pantoja. «L’única cosa que vaig demanar per a saber que de bona fe vols arreglar les coses és que em dones les coses que em pertanyen del meu pare i si vols amb això ens asseiem a parlar. El que vol és xantatge emocional», ha assegurat. Però no és l’única ‘acusació’ que ha fet sobre la seua mare. En parlar de les crides que l’artista fa amb les seues filles, el DJ ha assegurat que Isabel Pantoja utilitza a Anabel Pantoja amb alguna cosa que a Irene Rosales li resulta súper incòmode.

Kiko Rivera ha comentat que Isabel Pantoja continua cridant a les seues filles Ana i Carlota per a parlar amb elles. «Ella crida a les meues filles. Però hi ha alguna cosa que fa que és utilitzar a la meua cosina Anabel Pantoja. La meua cosina Anabel flama, Irene ho agafa i de sobte es troba que apareix la meua mare… No és una cosa que vaja a impedir que parle amb les seues nétes, però fotre, és lleig, no?». El DJ s’ha mostrat molt molest perquè creu que este gest «és utilitzar a algú de la teua família per a fer això». Una situació d’allò més incòmoda per a la seua dona. Però tant ell com Irene Rosales intenten mantenir la calma. «Sabem que la meua mare és l’àvia dels meus fills. Em va llevar el dret de conéixer a la meua família paterna i jo no li llevaré un dret així», ha assegurat.

Les xarxes socials estallen contra Kiko Rivera

 

<

>

<

>

<

>

Últimes notícies

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.