Kiko Rivera encén a les xarxes socials amb les seues declaracions

Este divendres Kiko Rivera es va sentar en el programa presentat per Jorge Javier Vázquez «Viernes Deluxe» de Telecinco on es retrobava cara a cara amb la seua cosina Anabel Pantoja. Sembla que no anat gens bé, ja que al fill de la Pantoja no li agrada gens que la seua cosina sempre es posicione de la part d’Isabel Pantoja.

<

>

Ha tornat «Cantora: la herencia envenenada»

En «Viernes Deluxe» ha tornar «Cantora: la herencia envenenada» ja que Kiko Rivera ha acudit a Telecinco per a respondre sobre les últimes polèmiques. El fill d’Isabel Pantoja, lluny de bastir ponts amb la seua família, ha anat un pas més enllà després de l’anunci de demanda al seu tio, Agustín Pantoja per una suposada estafa i apropiació indeguda. Una entrevista en la qual Kiko Rivera també ha disparat contra un altre membre de la seua família. I és que el fill de Paquirri no li ha perdonat a Anabel Pantoja les seues últimes declaracions en ‘Sálvame‘.

Rafa Mora mai ha fallat a Kiko Rivera

«He arribat a la conclusió que no li puc comptar res a la meua cosina perquè sempre me l’embolica», ha confessat Kiko Rivera. «Estic molest amb Anabel. Anabel, deixa d’embolicar-la», ha apuntat Kiko. El fill d’Isabel Pantoja ha reconegut que «he posat a prova moltes vegades a Anabel i a Rafa Mora, i Rafa no m’ha fallat mai«. Una confessió que li ha assegut com un gerro d’aigua freda a Anabel, sobretot després del seu desagradable incident viscut amb el col·laborador de ‘Sálvame’ fa només un mes.

«Fa el seu personatge i ho fa meravellosament bé. Quan és ella cau moltíssim millor perquè és súper graciosa, però quan li esta vena…», ha opinat Kiko Rivera sobre la seua cosina.

<

>

Xantatge emocional

El fill d’Isabel Pantoja i Paquirri, Kiko Rivera torna assegurar el «xantatge emocional» que creu que està fent-li Isabel Pantoja. «L’única cosa que vaig demanar per a saber que de bona fe vols arreglar les coses és que em dones les coses que em pertanyen del meu pare i si vols amb això ens asseiem a parlar. El que vol és xantatge emocional», ha assegurat. Però no és l’única ‘acusació’ que ha fet sobre la seua mare. En parlar de les crides que l’artista fa amb les seues filles, el DJ ha assegurat que Isabel Pantoja utilitza a Anabel Pantoja amb alguna cosa que a Irene Rosales li resulta súper incòmode.

Kiko Rivera ha comentat que Isabel Pantoja continua cridant a les seues filles Ana i Carlota per a parlar amb elles. «Ella crida a les meues filles. Però hi ha alguna cosa que fa que és utilitzar a la meua cosina Anabel Pantoja. La meua cosina Anabel flama, Irene ho agafa i de sobte es troba que apareix la meua mare… No és una cosa que vaja a impedir que parle amb les seues nétes, però fotre, és lleig, no?». El DJ s’ha mostrat molt molest perquè creu que este gest «és utilitzar a algú de la teua família per a fer això». Una situació d’allò més incòmoda per a la seua dona. Però tant ell com Irene Rosales intenten mantenir la calma. «Sabem que la meua mare és l’àvia dels meus fills. Em va llevar el dret de conéixer a la meua família paterna i jo no li llevaré un dret així», ha assegurat.

Les xarxes socials estallen contra Kiko Rivera

 

<

>

<

>

<

>

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.