Kiko Rivera encén a les xarxes socials amb les seues declaracions

Este divendres Kiko Rivera es va sentar en el programa presentat per Jorge Javier VázquezViernes Deluxe” de Telecinco on es retrobava cara a cara amb la seua cosina Anabel Pantoja. Sembla que no anat gens bé, ja que al fill de la Pantoja no li agrada gens que la seua cosina sempre es posicione de la part d’Isabel Pantoja.

<

>

Ha tornat “Cantora: la herencia envenenada”

En “Viernes Deluxe” ha tornar “Cantora: la herencia envenenada” ja que Kiko Rivera ha acudit a Telecinco per a respondre sobre les últimes polèmiques. El fill d’Isabel Pantoja, lluny de bastir ponts amb la seua família, ha anat un pas més enllà després de l’anunci de demanda al seu tio, Agustín Pantoja per una suposada estafa i apropiació indeguda. Una entrevista en la qual Kiko Rivera també ha disparat contra un altre membre de la seua família. I és que el fill de Paquirri no li ha perdonat a Anabel Pantoja les seues últimes declaracions en ‘Sálvame‘.

Rafa Mora mai ha fallat a Kiko Rivera

“He arribat a la conclusió que no li puc comptar res a la meua cosina perquè sempre me l’embolica”, ha confessat Kiko Rivera. “Estic molest amb Anabel. Anabel, deixa d’embolicar-la”, ha apuntat Kiko. El fill d’Isabel Pantoja ha reconegut que “he posat a prova moltes vegades a Anabel i a Rafa Mora, i Rafa no m’ha fallat mai“. Una confessió que li ha assegut com un gerro d’aigua freda a Anabel, sobretot després del seu desagradable incident viscut amb el col·laborador de ‘Sálvame’ fa només un mes.

“Fa el seu personatge i ho fa meravellosament bé. Quan és ella cau moltíssim millor perquè és súper graciosa, però quan li esta vena…”, ha opinat Kiko Rivera sobre la seua cosina.

<

>

Xantatge emocional

El fill d’Isabel Pantoja i Paquirri, Kiko Rivera torna assegurar el “xantatge emocional” que creu que està fent-li Isabel Pantoja. “L’única cosa que vaig demanar per a saber que de bona fe vols arreglar les coses és que em dones les coses que em pertanyen del meu pare i si vols amb això ens asseiem a parlar. El que vol és xantatge emocional”, ha assegurat. Però no és l’única ‘acusació’ que ha fet sobre la seua mare. En parlar de les crides que l’artista fa amb les seues filles, el DJ ha assegurat que Isabel Pantoja utilitza a Anabel Pantoja amb alguna cosa que a Irene Rosales li resulta súper incòmode.

Kiko Rivera ha comentat que Isabel Pantoja continua cridant a les seues filles Ana i Carlota per a parlar amb elles. “Ella crida a les meues filles. Però hi ha alguna cosa que fa que és utilitzar a la meua cosina Anabel Pantoja. La meua cosina Anabel flama, Irene ho agafa i de sobte es troba que apareix la meua mare… No és una cosa que vaja a impedir que parle amb les seues nétes, però fotre, és lleig, no?”. El DJ s’ha mostrat molt molest perquè creu que este gest “és utilitzar a algú de la teua família per a fer això”. Una situació d’allò més incòmoda per a la seua dona. Però tant ell com Irene Rosales intenten mantenir la calma. “Sabem que la meua mare és l’àvia dels meus fills. Em va llevar el dret de conéixer a la meua família paterna i jo no li llevaré un dret així”, ha assegurat.

Les xarxes socials estallen contra Kiko Rivera

 

<

>

<

>

<

>

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.