17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Les llàgrimes de Rocío Flores per Olga Moreno en ‘Supervivientes’

Des que Telecinco va començar a emetre la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, la vida de Rocío Flores s’ha convertit en un vaivé d’emocions, en els quals ella sempre ha sabut guardar les formes, fins que anit en la gala de ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’.

Olga Moreno havia promés al principi del concurs deixar arrere tota la convulsa situació per a centrar-se en el reality, però a mesura que passen les setmanes no pot evitar recordar-se dels seus. A més, en Marta López ha trobat una gran confident amb la qual s’ha sincerat en diverses ocasions sobre el “sofriment” que pateix des de fa anys.

En esta ocasió, la supervivent s’ha sincerat amb els seus companys sobre Rocío Flores i els seus germans, així de com ha sigut criar-los en estos anys. “David i Rocío tenen a la seua mare. I jo soc el seu ‘Oa’. Però els he criats com si fora la seua mare. Però la seua mare només hi ha una. Tant de bo pogueren parlar. Tant de bo li agafaren el telèfon. Em faria molta il·lusió. A mi i al meu pare. Intentem tots els anys que ho facen. Algun dia d’insistir i insistir li ho agafaran. Déu vulga. Pel bé d’ella”, deia davant els seus companys.

“El xiquet sempre m’ha regalat un colgantet, com d’agrair. Com si fera falta. Si conegueres als xiquets, ho entendries el triple. M’han donat més a mi que jo a ells, soc jo la que ha d’agrair. Sempre dic que d’estos tres dits que quin em talle. I a Lola l’he parida jo. I no em talle cap”, va afegir contundent.

 

Rocío Flores es ‘trenca’: “Olga és una persona fonamental en la meua vida”

 

Rocío Flores no va poder contindre l’emoció en veure aqueix vídeo en el plató de ‘Supervivents: Terra de Ningú’. Carlos Sobera i la resta dels col·laboradors ja l’estaven veient durant l’emissió amb ulls llagrimosos. I en preguntar-li el presentador, Rocío es ‘va trencar’.

“L’única cosa que et puc dir és que Olga no m’ha parit, però és una persona fonamental en la meua vida i tinc molt a agrair-li, perquè probablement si hui dia m’ha convertit en la persona que soc és perquè ella ha format part d’això. M’ha ensenyat molt”, deia entre llàgrimes.

I quan la sents parlar així que diu que és incapaç de distingir entre fills?”, es qüestionava  Carlos Sobera. Rocío es venia encara més a baix: “És que et jure que no vull plorar, intente vindre ací i seguir cap avant, però a vegades em costa bastant perquè l’escolte i se’m remou tot. Estic molt orgullosa del concurs que està fent. Ací estaré secundant-la sempre”, va confessar ella.

 

Rocío abandona el plató

 

Després d’esta situació, Carlos Sobera donava pas a un nou vídeo sobre ‘Supervivientes’, però a la volta ens anunciava alguna cosa: “El primer que vull comentar-los és que Rocío no està amb nosaltres perquè s’ha ensorrat. Normal d’altra banda amb tot el que està passant. Però esperem que prompte torne amb nosaltres”, va dir.

Rocío ho va fer. Una mica més tard tornava al programa i demanava disculpes per haver-se absentat.

 

 

 

 

Últimes notícies

L’efecte Castro mesura el desgast de l’Atlètic

El Llevant arriba revitalitzat per Luís Castro i posa a prova a un Atlètic amb 67 hores i mitja de descans, sense fitxatges i amb problemes de resolució en les àrees.

El PSPV portarà a Antifrau el ‘pelotazo’ de les vivendes públiques a Alacant

El PSPV portarà a l'Agència Antifrau el presumpte pelotazo en l'adjudicació de vivendes públiques en La Condomina. Demana explicacions, dimissions i més control.

El Barça no es fia i prepara canvis davant un Elx en urgència

El Barcelona afronta el dol en el Martínez Valero amb respecte a un Elx necessitat i amb nombroses baixes. Hansi Flic vigila la fragilitat defensiva i sospesa ajustos en l'equip.

Osasuna rep a un Vila-real en la seua pitjor ratxa recent amb la confiança reforçada

Osasuna afronta el dol en El Sadar enfortit pel seu primer triomf a domicili del curs, mentres el Vila-real arriba després de quatre derrotes seguides i poc descans.

El ‘petxinot’, el xicotet mol·lusc clau per a la filtració de l’aigua en L’Albufera

El petxinot, una cloïssa d'aigua dolça en perill crític, filtra milers de litres i sosté l'equilibri de L'Albufera. Una aliança impulsa la seua reproducció i reintroducció.

L’acusat nega l’assassinat del canonge i admet que va traure diners amb les seues targetes

El processament per l'assassinat del canonge emèrit a València ha negat l'homicidi davant el jurat i ha reconegut retirades i pagaments amb les targetes del sacerdot. El fiscal sosté que va estar en tot i que la desaparició de proves impedix corroborar la seua versió.

Detingut per robar més de 7.000 euros en tabac en botigues dels aeroports d’Alacant, València i Tenerife

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Alacant-Elx per almenys una desena de furts en duty free d'Alacant, València i Santa Cruz de Tenerife. El botí en tabac va ascendir a 7.179,20 euros i l'operació seguix oberta amb mesures cautelars d'allunyament.

L’alcalde afirma que l’edil d’Urbanisme va ser adjudicatària d’una vivenda social abans d’entrar en política

Barcala ha sostingut que Rocío Gómez va obtindre la condició d'adjudicatària en 2018, cinc anys abans de ser regidor, i ha ordenat un expedient per a aclarir l'ocorregut. Ha promés màxima contundència i transparència, amb informació a l'oposició i possibles actuacions davant fiscalia.