Les llàgrimes de Rocío Flores per Olga Moreno en ‘Supervivientes’

Ejemplo de shortcode con estilo
Des que Telecinco va començar a emetre la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, la vida de Rocío Flores s’ha convertit en un vaivé d’emocions, en els quals ella sempre ha sabut guardar les formes, fins que anit en la gala de ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’. Olga Moreno havia promés al principi del concurs deixar arrere tota la convulsa situació per a centrar-se […]

Des que Telecinco va començar a emetre la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, la vida de Rocío Flores s’ha convertit en un vaivé d’emocions, en els quals ella sempre ha sabut guardar les formes, fins que anit en la gala de ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’.

Olga Moreno havia promés al principi del concurs deixar arrere tota la convulsa situació per a centrar-se en el reality, però a mesura que passen les setmanes no pot evitar recordar-se dels seus. A més, en Marta López ha trobat una gran confident amb la qual s’ha sincerat en diverses ocasions sobre el «sofriment» que pateix des de fa anys.

En esta ocasió, la supervivent s’ha sincerat amb els seus companys sobre Rocío Flores i els seus germans, així de com ha sigut criar-los en estos anys. «David i Rocío tenen a la seua mare. I jo soc el seu ‘Oa’. Però els he criats com si fora la seua mare. Però la seua mare només hi ha una. Tant de bo pogueren parlar. Tant de bo li agafaren el telèfon. Em faria molta il·lusió. A mi i al meu pare. Intentem tots els anys que ho facen. Algun dia d’insistir i insistir li ho agafaran. Déu vulga. Pel bé d’ella», deia davant els seus companys.

«El xiquet sempre m’ha regalat un colgantet, com d’agrair. Com si fera falta. Si conegueres als xiquets, ho entendries el triple. M’han donat més a mi que jo a ells, soc jo la que ha d’agrair. Sempre dic que d’estos tres dits que quin em talle. I a Lola l’he parida jo. I no em talle cap», va afegir contundent.

 

Rocío Flores es ‘trenca’: «Olga és una persona fonamental en la meua vida»

 

Rocío Flores no va poder contindre l’emoció en veure aqueix vídeo en el plató de ‘Supervivents: Terra de Ningú’. Carlos Sobera i la resta dels col·laboradors ja l’estaven veient durant l’emissió amb ulls llagrimosos. I en preguntar-li el presentador, Rocío es ‘va trencar’.

«L’única cosa que et puc dir és que Olga no m’ha parit, però és una persona fonamental en la meua vida i tinc molt a agrair-li, perquè probablement si hui dia m’ha convertit en la persona que soc és perquè ella ha format part d’això. M’ha ensenyat molt», deia entre llàgrimes.

«I quan la sents parlar així que diu que és incapaç de distingir entre fills?», es qüestionava  Carlos Sobera. Rocío es venia encara més a baix: «És que et jure que no vull plorar, intente vindre ací i seguir cap avant, però a vegades em costa bastant perquè l’escolte i se’m remou tot. Estic molt orgullosa del concurs que està fent. Ací estaré secundant-la sempre», va confessar ella.

 

Rocío abandona el plató

 

Després d’esta situació, Carlos Sobera donava pas a un nou vídeo sobre ‘Supervivientes’, però a la volta ens anunciava alguna cosa: «El primer que vull comentar-los és que Rocío no està amb nosaltres perquè s’ha ensorrat. Normal d’altra banda amb tot el que està passant. Però esperem que prompte torne amb nosaltres», va dir.

Rocío ho va fer. Una mica més tard tornava al programa i demanava disculpes per haver-se absentat.

 

 

 

 

Últimes notícies

València Basket i UCAM es juguen seguir el ritme dels grans en l’ACB

València Basket rep diumenge l’UCAM Murcia en la quarta jornada de la Lliga Endesa, ambdós amb un balanç d’una victòria i dues derrotes i la necessitat d’enganxar-se al grup capdavanter.

Uribes demana a Tebas que es disculpe amb el Reial Madrid per la seua comparació amb el nazisme

El president del CSD, José Manuel Rodríguez Uribes, considera terrible que Javier Tebas haja comparat Real Madrid TV amb la propaganda nazi i li reclama disculpes públiques al club blanc, a més d’haver ordenat analitzar possibles responsabilitats disciplinàries.

València tancarà parcs i suspendrà les activitats a l’aire lliure per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València suspendrà este diumenge totes les activitats a l’aire lliure, tancarà parcs, jardins i cementeris i reforçarà els servicis d’emergència per l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes i fenòmens costaners.

Mor un home en una planta de formigó de Castalla en bolcar una retroexcavadora

Un treballador de 67 anys ha mort en una planta de formigó de Castalla després de bolcar una retroexcavadora i quedar atrapat. Bombers del parc d'Ibi han acudit a la zona amb diversos mitjans per a atendre l'emergència.

Aemet activa l’avís roig diumenge al sud de València i nord d’Alacant per pluges extremes

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges diumenge al litoral sud de València i al nord d’Alacant, amb acumulats de fins a 300 l/m2 en 24 hores.

El Palau de la Música bat rècord d’abonats amb un 23 % més en la temporada 2026/27

El Palau de la Música de València arranca la temporada 2026/27 amb 1.170 abonats, un augment del 23,16 %, i quasi duplica la recaptació de les primeres dos setmanes respecte a l’any anterior.

Morant alerta d’un país que il·lusiona o que espanta en les pròximes eleccions

Diana Morant advertix a Madrid que en les generals d’enguany els espanyols es juguen “un país que il·lusiona o un país que espanta” i defensa que a la ciutadania valenciana li interessa que Pedro Sánchez continue al Govern d’Espanya.

Estafen quasi 50.000 euros a un home amb una falsa oferta de telefonia i cauen a València

La Policia Nacional ha detingut a València una dona i a Sagunt un home acusats d’estafar 49.630 euros a un veí de Valladolid fent-se passar per comercials de telefonia mòbil. La ràpida denúncia ha permés bloquejar les transferències i recuperar tots els diners.