Malestar en ‘Sálvame’ davant la volta d’una Campos al programa: “Quina peresa”

 

A hores d’ara ja no hi ha dubtes que ‘Sálvame’ atrau tants fans com detractors. I no solament entre els espectadors, perquè els propis col·laboradors del programa passen per diferents etapes, passant d’estimar el programa de colp detestar-lo fins a arribar al punt d’abandonar. Un clar exemple és el clan de les Campos.

Tant les filles com la mare han sigut col·laboradores del programa, però les tres han acabat abandonant el plató per a no tornar. Arribant fins i tot a manifestar en públic que és el programa on pitjor l’han passat. Després de la seua eixida han trobat un lloc en el plató de ‘Viva la vida’ però saben que en el programa d’Emma García solament poden reunir una col·laboració setmanal.

I per un import econòmic molt de menor al qual podrien guanyar en ‘Sálvame‘ treballant dos o tres vesprades a la setmana. És per això que malgrat no sentir-se còmodes en el rogle de Jorge Javier Vázquez, sempre acaben tornant sota algun pretext que intenten maquillar coste el que coste. Els molesta admetre que els va bé aparéixer en este format per a guanyar diners.

‘Viernes Deluxe’ per fi ha decidit donar a conéixer una de les grans incògnites de la setmana. Qui és el convidat estrela del programa que tindrà lloc este divendres 2 de juliol?

Per fi tenim el nom, per la qual cosa confirmem que estem davant una de les entrevistes que més donarà que parlar en els pròxims dies.

Carmen Borrego és la persona que acudirà al plató de ‘Viernes Deluxe’. Una cosa veritablement sorprenent perquè ningú esperava que, després de tot el que ha viscut últimament, anara a acceptar acudir al programa. Per tant, estem davant una nova oportunitat perquè la col·laboradora de ‘Viva la vida’ s’enfronte a aqueixes picabaralles que encara té amb gran part dels col·laboradors.

La filla de María Teresa Campos, en l’última setmana, s’ha convertit en protagonista. Una de les qüestions que més es va comentar va ser, sense cap dubte, el moment en el qual Torito va decidir sacsar-la en directe en ‘Viva la vida’. No li va asseure per a res bé i, a més, va confessar que havia patit un contratemps a conseqüència d’este gest: “He tingut un esquinç en una costella flotant que se m’havia afonat una miqueta”.

Fronts oberts amb els col·laboradors

 

Però no sols per a això. Sap que el que li funciona i que el públic li demanda és la guerra inacabable que té oberta amb diversos rostres del programa de les vesprades. És tan conscient d’això que cada vegada que pot els provoca en les revistes del cor perquè més tard li contesten i puga així continuar estirant el xiclet.
Veurem el to en el qual reapareix i si compta alguna cosa que encara no sapiem. Perquè Kiko Hernández li ha demanat que es treballe la seua participació en el programa i aportació noves trames. Deixant així descansar els temes dels quals sempre parla i que ja estan més que cremats.

 

Amb temptatives de tornar

 

A pesar que Carmen Borrego sempre ha renegat de ‘Sálvame’ i ha afirmat que no li interessava tornar al programa. L’última vegada que va trepitjar el plató del ‘Deluxe’ es va deixar seduir per la directora del programa i mig va tancar la seua volta com a entrevistadora de l’edició nocturna. Això és tan cert com que va arrossegar una cadira de la rebotiga del plató fins al centre.

Simulant així que es reincorporava al treball. No obstant això, dies més tard admetia que la direcció de ‘Viva la vida’ li havia impedit categòricament alternar els dos treballs. Per este motiu la seua volta es va frustrar, alguna cosa que ara podria canviar si ha aconseguit desprendre’s de l’exclusivitat que li exigien des del programa d’Emma García.

No obstant això, sembla que en el programa de les vesprades els directors han tancat files. Estos van comptar fa poc que ja no volien tindre a Carmen Borrego en el seu programa. No obstant això, no deien el mateix de Terelu Campos.

Que li recordava que ella sempre tindria les portes obertes per a tornar i recuperar la seua cadira. Una cadira que en l’actualitat està molt cotitzada.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.