Malestar en ‘Sálvame’ davant la volta d’una Campos al programa: “Quina peresa”

 

A hores d’ara ja no hi ha dubtes que ‘Sálvame’ atrau tants fans com detractors. I no solament entre els espectadors, perquè els propis col·laboradors del programa passen per diferents etapes, passant d’estimar el programa de colp detestar-lo fins a arribar al punt d’abandonar. Un clar exemple és el clan de les Campos.

Tant les filles com la mare han sigut col·laboradores del programa, però les tres han acabat abandonant el plató per a no tornar. Arribant fins i tot a manifestar en públic que és el programa on pitjor l’han passat. Després de la seua eixida han trobat un lloc en el plató de ‘Viva la vida’ però saben que en el programa d’Emma García solament poden reunir una col·laboració setmanal.

I per un import econòmic molt de menor al qual podrien guanyar en ‘Sálvame‘ treballant dos o tres vesprades a la setmana. És per això que malgrat no sentir-se còmodes en el rogle de Jorge Javier Vázquez, sempre acaben tornant sota algun pretext que intenten maquillar coste el que coste. Els molesta admetre que els va bé aparéixer en este format per a guanyar diners.

‘Viernes Deluxe’ per fi ha decidit donar a conéixer una de les grans incògnites de la setmana. Qui és el convidat estrela del programa que tindrà lloc este divendres 2 de juliol?

Per fi tenim el nom, per la qual cosa confirmem que estem davant una de les entrevistes que més donarà que parlar en els pròxims dies.

Carmen Borrego és la persona que acudirà al plató de ‘Viernes Deluxe’. Una cosa veritablement sorprenent perquè ningú esperava que, després de tot el que ha viscut últimament, anara a acceptar acudir al programa. Per tant, estem davant una nova oportunitat perquè la col·laboradora de ‘Viva la vida’ s’enfronte a aqueixes picabaralles que encara té amb gran part dels col·laboradors.

La filla de María Teresa Campos, en l’última setmana, s’ha convertit en protagonista. Una de les qüestions que més es va comentar va ser, sense cap dubte, el moment en el qual Torito va decidir sacsar-la en directe en ‘Viva la vida’. No li va asseure per a res bé i, a més, va confessar que havia patit un contratemps a conseqüència d’este gest: “He tingut un esquinç en una costella flotant que se m’havia afonat una miqueta”.

Fronts oberts amb els col·laboradors

 

Però no sols per a això. Sap que el que li funciona i que el públic li demanda és la guerra inacabable que té oberta amb diversos rostres del programa de les vesprades. És tan conscient d’això que cada vegada que pot els provoca en les revistes del cor perquè més tard li contesten i puga així continuar estirant el xiclet.
Veurem el to en el qual reapareix i si compta alguna cosa que encara no sapiem. Perquè Kiko Hernández li ha demanat que es treballe la seua participació en el programa i aportació noves trames. Deixant així descansar els temes dels quals sempre parla i que ja estan més que cremats.

 

Amb temptatives de tornar

 

A pesar que Carmen Borrego sempre ha renegat de ‘Sálvame’ i ha afirmat que no li interessava tornar al programa. L’última vegada que va trepitjar el plató del ‘Deluxe’ es va deixar seduir per la directora del programa i mig va tancar la seua volta com a entrevistadora de l’edició nocturna. Això és tan cert com que va arrossegar una cadira de la rebotiga del plató fins al centre.

Simulant així que es reincorporava al treball. No obstant això, dies més tard admetia que la direcció de ‘Viva la vida’ li havia impedit categòricament alternar els dos treballs. Per este motiu la seua volta es va frustrar, alguna cosa que ara podria canviar si ha aconseguit desprendre’s de l’exclusivitat que li exigien des del programa d’Emma García.

No obstant això, sembla que en el programa de les vesprades els directors han tancat files. Estos van comptar fa poc que ja no volien tindre a Carmen Borrego en el seu programa. No obstant això, no deien el mateix de Terelu Campos.

Que li recordava que ella sempre tindria les portes obertes per a tornar i recuperar la seua cadira. Una cadira que en l’actualitat està molt cotitzada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.