Malestar en ‘Sálvame’ davant la volta d’una Campos al programa: “Quina peresa”

 

A hores d’ara ja no hi ha dubtes que ‘Sálvame’ atrau tants fans com detractors. I no solament entre els espectadors, perquè els propis col·laboradors del programa passen per diferents etapes, passant d’estimar el programa de colp detestar-lo fins a arribar al punt d’abandonar. Un clar exemple és el clan de les Campos.

Tant les filles com la mare han sigut col·laboradores del programa, però les tres han acabat abandonant el plató per a no tornar. Arribant fins i tot a manifestar en públic que és el programa on pitjor l’han passat. Després de la seua eixida han trobat un lloc en el plató de ‘Viva la vida’ però saben que en el programa d’Emma García solament poden reunir una col·laboració setmanal.

I per un import econòmic molt de menor al qual podrien guanyar en ‘Sálvame‘ treballant dos o tres vesprades a la setmana. És per això que malgrat no sentir-se còmodes en el rogle de Jorge Javier Vázquez, sempre acaben tornant sota algun pretext que intenten maquillar coste el que coste. Els molesta admetre que els va bé aparéixer en este format per a guanyar diners.

‘Viernes Deluxe’ per fi ha decidit donar a conéixer una de les grans incògnites de la setmana. Qui és el convidat estrela del programa que tindrà lloc este divendres 2 de juliol?

Per fi tenim el nom, per la qual cosa confirmem que estem davant una de les entrevistes que més donarà que parlar en els pròxims dies.

Carmen Borrego és la persona que acudirà al plató de ‘Viernes Deluxe’. Una cosa veritablement sorprenent perquè ningú esperava que, després de tot el que ha viscut últimament, anara a acceptar acudir al programa. Per tant, estem davant una nova oportunitat perquè la col·laboradora de ‘Viva la vida’ s’enfronte a aqueixes picabaralles que encara té amb gran part dels col·laboradors.

La filla de María Teresa Campos, en l’última setmana, s’ha convertit en protagonista. Una de les qüestions que més es va comentar va ser, sense cap dubte, el moment en el qual Torito va decidir sacsar-la en directe en ‘Viva la vida’. No li va asseure per a res bé i, a més, va confessar que havia patit un contratemps a conseqüència d’este gest: “He tingut un esquinç en una costella flotant que se m’havia afonat una miqueta”.

Fronts oberts amb els col·laboradors

 

Però no sols per a això. Sap que el que li funciona i que el públic li demanda és la guerra inacabable que té oberta amb diversos rostres del programa de les vesprades. És tan conscient d’això que cada vegada que pot els provoca en les revistes del cor perquè més tard li contesten i puga així continuar estirant el xiclet.
Veurem el to en el qual reapareix i si compta alguna cosa que encara no sapiem. Perquè Kiko Hernández li ha demanat que es treballe la seua participació en el programa i aportació noves trames. Deixant així descansar els temes dels quals sempre parla i que ja estan més que cremats.

 

Amb temptatives de tornar

 

A pesar que Carmen Borrego sempre ha renegat de ‘Sálvame’ i ha afirmat que no li interessava tornar al programa. L’última vegada que va trepitjar el plató del ‘Deluxe’ es va deixar seduir per la directora del programa i mig va tancar la seua volta com a entrevistadora de l’edició nocturna. Això és tan cert com que va arrossegar una cadira de la rebotiga del plató fins al centre.

Simulant així que es reincorporava al treball. No obstant això, dies més tard admetia que la direcció de ‘Viva la vida’ li havia impedit categòricament alternar els dos treballs. Per este motiu la seua volta es va frustrar, alguna cosa que ara podria canviar si ha aconseguit desprendre’s de l’exclusivitat que li exigien des del programa d’Emma García.

No obstant això, sembla que en el programa de les vesprades els directors han tancat files. Estos van comptar fa poc que ja no volien tindre a Carmen Borrego en el seu programa. No obstant això, no deien el mateix de Terelu Campos.

Que li recordava que ella sempre tindria les portes obertes per a tornar i recuperar la seua cadira. Una cadira que en l’actualitat està molt cotitzada.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.