7.5 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Malestar en ‘Sálvame’ davant la volta d’una Campos al programa: “Quina peresa”

 

A hores d’ara ja no hi ha dubtes que ‘Sálvame’ atrau tants fans com detractors. I no solament entre els espectadors, perquè els propis col·laboradors del programa passen per diferents etapes, passant d’estimar el programa de colp detestar-lo fins a arribar al punt d’abandonar. Un clar exemple és el clan de les Campos.

Tant les filles com la mare han sigut col·laboradores del programa, però les tres han acabat abandonant el plató per a no tornar. Arribant fins i tot a manifestar en públic que és el programa on pitjor l’han passat. Després de la seua eixida han trobat un lloc en el plató de ‘Viva la vida’ però saben que en el programa d’Emma García solament poden reunir una col·laboració setmanal.

I per un import econòmic molt de menor al qual podrien guanyar en ‘Sálvame‘ treballant dos o tres vesprades a la setmana. És per això que malgrat no sentir-se còmodes en el rogle de Jorge Javier Vázquez, sempre acaben tornant sota algun pretext que intenten maquillar coste el que coste. Els molesta admetre que els va bé aparéixer en este format per a guanyar diners.

‘Viernes Deluxe’ per fi ha decidit donar a conéixer una de les grans incògnites de la setmana. Qui és el convidat estrela del programa que tindrà lloc este divendres 2 de juliol?

Per fi tenim el nom, per la qual cosa confirmem que estem davant una de les entrevistes que més donarà que parlar en els pròxims dies.

Carmen Borrego és la persona que acudirà al plató de ‘Viernes Deluxe’. Una cosa veritablement sorprenent perquè ningú esperava que, després de tot el que ha viscut últimament, anara a acceptar acudir al programa. Per tant, estem davant una nova oportunitat perquè la col·laboradora de ‘Viva la vida’ s’enfronte a aqueixes picabaralles que encara té amb gran part dels col·laboradors.

La filla de María Teresa Campos, en l’última setmana, s’ha convertit en protagonista. Una de les qüestions que més es va comentar va ser, sense cap dubte, el moment en el qual Torito va decidir sacsar-la en directe en ‘Viva la vida’. No li va asseure per a res bé i, a més, va confessar que havia patit un contratemps a conseqüència d’este gest: “He tingut un esquinç en una costella flotant que se m’havia afonat una miqueta”.

Fronts oberts amb els col·laboradors

 

Però no sols per a això. Sap que el que li funciona i que el públic li demanda és la guerra inacabable que té oberta amb diversos rostres del programa de les vesprades. És tan conscient d’això que cada vegada que pot els provoca en les revistes del cor perquè més tard li contesten i puga així continuar estirant el xiclet.
Veurem el to en el qual reapareix i si compta alguna cosa que encara no sapiem. Perquè Kiko Hernández li ha demanat que es treballe la seua participació en el programa i aportació noves trames. Deixant així descansar els temes dels quals sempre parla i que ja estan més que cremats.

 

Amb temptatives de tornar

 

A pesar que Carmen Borrego sempre ha renegat de ‘Sálvame’ i ha afirmat que no li interessava tornar al programa. L’última vegada que va trepitjar el plató del ‘Deluxe’ es va deixar seduir per la directora del programa i mig va tancar la seua volta com a entrevistadora de l’edició nocturna. Això és tan cert com que va arrossegar una cadira de la rebotiga del plató fins al centre.

Simulant així que es reincorporava al treball. No obstant això, dies més tard admetia que la direcció de ‘Viva la vida’ li havia impedit categòricament alternar els dos treballs. Per este motiu la seua volta es va frustrar, alguna cosa que ara podria canviar si ha aconseguit desprendre’s de l’exclusivitat que li exigien des del programa d’Emma García.

No obstant això, sembla que en el programa de les vesprades els directors han tancat files. Estos van comptar fa poc que ja no volien tindre a Carmen Borrego en el seu programa. No obstant això, no deien el mateix de Terelu Campos.

Que li recordava que ella sempre tindria les portes obertes per a tornar i recuperar la seua cadira. Una cadira que en l’actualitat està molt cotitzada.

Últimes notícies

La supervivent del naufragi a Indonèsia agraïx el viscut i promet honrar als seus 4 àngels

Andrea Ortuño ha compartit un missatge en xarxes en el qual agraïx el viscut amb els seus 4 àngels i afirma que seguirà avant per a honrar-los. La busca del xiquet que seguix desaparegut es va donar per finalitzada este divendres després de 15 dies.

La setmana arranca amb cel poc nuvolós, màximes a l’alça i vent fluix en la Comunitat Valenciana

Dilluns amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, màximes en ascens excepte en el litoral de Castelló i el sud d'Alacant. El dimarts a penes canviarà la situació.

Un camió bolca i tala l’AP-7 a Benicàssim cap a Barcelona

La bolcada d'un camió ha obligat a tallar l'AP-7 a Benicàssim en sentit Barcelona. El trànsit es desvia per la N-340, amb retencions i sense víctimes.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa de la dana

La magistrada celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir les contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia i noves testificals busquen fixar l'origen de les indicacions i la seua cobertura legal.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.